Best posts made by axel12p
-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το αυτοκίνητο θα πατάει πάνω στο πάτωμα του επόμενου Renegate και το πρωτότυπο είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής, οπότε δεν βρίσκω λόγω να αργήσει η παραγωγή του.
Δεν είμαι φίλος της Alfa Romeo, αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας. Δεν μπορώ να βρω κάποιον λόγο να μην τα πάει εξαιρετικά αν η τιμή του είναι λογική. Το μόνο ίσως που θα με ανησυχούσε θα ήταν το θέμα των χώρων.
-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το καλοκαίρι πάντως Λευκάδα έπαιζε πολύ Stelvio από Ιταλούς, και σίγουρα χτυπούσε πολύ περισσότερο στο μάτι από μια Χ3!
-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Περίεργη η κατανομή των πωλήσεων της Χ3 από τα μέσα της χρονιάς και μετά, όπου σχεδόν διπλασιάστηκαν. πιθανότατα λόγο WLTP. Γενικά ήταν αρκετά περίεργη χρονιά λόγω της συγκεκριμένης ρύθμισης.
Kilo είναι λογικά η αναλογία στον δρόμο να είναι πολύ καλύτερη για την Χ3 μιας και κυκλοφορεί περισσότερα χρόνια από την Stelvio, οπότε εκ των πραγμάτων υπάρχουν πολλές περισσότερες στον δρόμο!
-
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το Reuters (!!!) έχει Live την παρουσίαση της BYD στην IAA 2025.
Κάποιες πρώτες πληροφορίες από την παρουσίαση:
-
Το εργοστάσιο στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει να λειτουργεί προς το τέλος του 2025. Το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευάζεται εκεί είναι το Dolphin Surf, στο οποίο προφανώς δεν θα επιβάλλονται πλέον δασμοί 27%.
-
Μέχρι το τέλος του 2025 η BYD θα διαθέτει 1000 καταστήματα στην Ευρώπη, ενώ μέχρι το τέλος του 2026 θα διαθέτει πάνω από 2000 καταστήματα.
-
Ξεκινάει το πρόγραμμα BYD Certified, μέσω του οποίο θα μπορεί κάποιος να αγοράσει ελεγμένα μεταχειρισμένα BYD με SOH άνω του 90%.
-
Σκοπεύουν να εγκαταστήσουν για αρχή (μέχρι τα μέσα του 2026) 200 με 300 ταχυφορτιστές, οι οποίοι θα επιτρέπουν την ανάκτηση 400Km σε μόλις 5 λεπτά!
-
Φέρνει τα Denza στην Ευρώπη.
ΥΓ. Και κάτι που με εντυπωσίασε.
-120.000 άτομα προσωπικό στο τομέα του R&D
-11 κέντρα έρευνας παγκοσμίως
-45 πατέντες την ημέρα! -
-
RE: Nissan Qashqai 2021posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Βλέπω τα 25 χιλιάρικα που ζητάει το QQ για την βασική του έκδοση, και το συγκρίνω με το 3008 που ξεκινάει από τα ίδια λεφτα, με αρκετά καλύτερο εξοπλισμό. Ειλικρινά αν κάποιος φτάσει σε αυτά τα λεφτά, δεν βρίσκω λόγο να καταλήξει στο νέο QQ. Το 3008 είναι πιθανότατα πιο ποιοτικό, έχει καλύτερο εξοπλισμό ενώ σου δίνει και την δυνατότητα να επιλέξεις diesel κινητήρα. Πιστεύω ότι το QQ πρέπει να πέσει τουλάχιστον 3 χιλιάρικα για να γίνει ανταγωνιστικό.
-
RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Βρέθηκα σήμερα στην ΔΕΘ και πέρασα φυσικά από την Auto Thessaloniki. Αν θα μπορούσα να βάλω έναν τίτλο σε αυτή την έκθεση θα ήταν "Η Επέλαση της Κίνας"!
Οι εταιρείες που συμμετέχουν είναι οι εξής:
BYD, CHERY, CITROËN, DACIA, DFSK, DONGFENG, DS AUTOMOBILES, FORD, FOTON, GEELY, JAECOO, KGM, MAXUS, MAZDA, MERCEDES–BENZ, MG, NISSAN, OMODA, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SMART, SKODA, XEV, ZEEKRΕπισκέφτηκα τα εξής περίπτερα:
BYD, Chery, Dacia, Geely, Jaecoo, MG, Nissan, Omoda, Renault, Zeekr.Τα BYD μου έκαναν εξαιρετική εντύπωση. Τόσο ως παρουσίαση περιπτέρου, όσο και τα μοντέλα της. Υπήρχε δίπλα το περίπτερο της Skoda και δεν πατούσε ψυχή. Δεν πρόσεξαν καν αν υπήρχε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο στο περίπτερο της (τώρα είδα σε βιντεάκι ότι υπήρχαν τελικά!). Η ίδια νέκρα και στο περίπτερο της Nissan. Μέτρια κίνηση στο περίπτερο της Ford που είχε μόνο ηλεκτρικά.
Από τους κλασικούς κατασκευαστές, τα περίπτερα που είχαν την περισσότερη κίνηση ήταν αυτά της Renault (όπου άκουγες συχνά επιφωνήματα θαυμασμού για το Renault 5), καθώς και το περίπτερο του Γιαννίρη (Citroen, Peugeot, DS, MG, Mazda).Από τα Κινέζικα που μπήκα και μου άφησαν την καλύτερη εντύπωση ήταν τα BYD όπως προανέφερα, το Geely EX5 και τα Zeekr φυσικά.
Έβλεπες το BYD Seal U-dmi με υπερπλήρη εξοπλισμό να κοστίζει 36.000€ και άθελα σου έκανες άμεσα την σύγκριση με τα υβριδικά της Renault που ήταν απέναντι και κόστιζαν 50 χιλιάρικα! Η με ένα μέτρια εξοπλισμένο Qashqai βενζίνης που κόστιζε πάνω από 30 χιλιάδες €.
Στα 30.000€ έδινε η Geely και το ΕΧ5 στην πλούσια έκδοση. Πάρα πολύ όμορφο από μέσα, με λευκό εσωτερικό, πανοραμική οροφή, θερμαινόμενα και ψυχώμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Το δοκίμασα και ενώ το θεωρούσα gimmick, ήταν τελικά απίστευτη η αίσθηση. Το μόνο κακό για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι η σχετικά "μικρή" μπαταρία (60KWh) και το γεγονός πως στην παρούσα φάση υπάρχει αντιπροσωπεία μόνο στην Αθήνα (μέχρι τέλους του 2025 και στην Θεσσαλονίκη).
Τα Zeekr μια κατηγορία μόνα τους. Ακόμη και το μικρό τους μοντέλο μου θύμισε Lexus. Εγώ μπήκα στο 7x το οποίο είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο. Απίστευτη αίσθηση! Η πόρτες είναι ηλεκτρικές και ανοίγουν με κουμπάκι, πίσω υπάρχουν κουρτινάκια στα πίσω παράθυρα, που όταν κρατήσεις πατημένο το κουμπί του ηλεκτρικού παραθύρου, ανεβαίνει το αντίστοιχο κουρτινάκι αυτόματα. Γενικά σου έδινε την αίσθηση ότι είσαι σε ένα κουκούλι αποκομμένος από τον υπόλοιπο κόσμο.
Γενικότερα η αίσθηση που μου άφησε η σημερινή επίσκεψη είναι πως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τους κλασικούς κατασκευαστές. Όχι, δεν με εντυπωσίασαν όλες οι κινέζικες μάρκες, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την τιμή, προσφέρουν εξαιρετικό value for money. Ειδικά σε μοντέλα PHEV όπου γλιτώνουν τους δασμούς ( η BYD θα προσφέρει σύντομα εκδόσεις PHEV για όλα τα μοντέλα της εκτός του Surf). Αν δεν υπήρχαν μάλιστα οι δασμοί στα ηλεκτρικά, η μόνη ίσως εταιρεία που θα μπορούσε να σταθεί απέναντι στους Κινέζους θα ήταν η Tesla.
Για όποιον βρίσκεται κοντά, αξίζει πιστεύω μια επίσκεψη στην Auto Thessaloniki, ώστε να διαπιστώσει μόνος του την Κινέζικη επέλαση και να κάνει άμεσα τις συγκρίσεις με τους κλασικούς κατασκευαστές.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
Το καλοκαίρι κάναμε το Θεσσαλονίκη - Πάτρα (500Km περίπου). Εμείς ήμασταν με το QQ 1.5d που πάει και έρχεται χωρίς γέμισμα, αλλά μπήκα στην λογική να δω τι θα γινόταν αν είχαμε ηλεκτρικό.
Στην πράξη (για την συγκεκριμένη διαδρομή!) δε πιστεύω ότι θα είχε διαφορά στον χρόνο μας, ειδικά αν είχαμε κανένα Model 3 LR ή έστω EV3 LR.
Στον πηγαιμό σταματήσαμε έτσι και αλλιώς στα ΙΚΕΑ των Ιωαννίνων όπου έχει 300άρηδες φορτιστές της ΔΕΗ, οι οποίοι είναι πάντα διαθέσιμοι. Στο διάλειμμα που κάναμε, χαλαρά είχε φορτίσει το ηλεκτρικό.
Στον γυρισμό σταματήσαμε για καφέ πάλι στα Ιωάννινα εκεί που βρίσκονται οι Superchargers της Tesla. Οι μισοί ήταν πιασμένοι, αλλά σε σχέση με τον χρόνο που χάσαμε, είναι ζήτημα αν θα θέλαμε 15 λεπτά επιπλέον για να φορτίσουμε το ηλεκτρικό.
Στο ξενοδοχείο που μένανε υπήρχαν φορτιστές nrg, οπότε ούτε για την κίνηση τριγύρω από την Πάτρα θα είχαμε το παραμικρό πρόβλημα.
Φυσικά δε συγκρίνεται με το άλλο άκρο που βρισκόμαστε εμείς αυτή την στιγμή με το diesel, αλλά μου έκανε εντύπωση ότι η συγκεκριμένη διαδρομή έβγαινε με ηλεκτρικό χωρίς ταλαιπωρία και έξτρα χρόνο.
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Και εμένα πολύ χάλια μου φαίνεται για Peugeot. Το μπροστά φαίνεται λες και το έχεις κάνει με το liquify του Photoshop, ενώ και το πλάι δεν το θεωρώ κομψό. Μου κάνει εντύπωση, πως παρά το γεγονός ότι φοράει μεγάλη ζάντα (πιθανότατα), οι τροχοί μου φαίνονται δυσανάλογα μικροί για το μέγεθος του.
Latest posts made by axel12p
-
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Είναι άλλο το δεν βρίσκω να παρκάρω και άλλο το παρκάρω όπου γουστάρω.
Όταν παρκάρουν σε ταχυφορτιστή, είναι επειδή βαριούνται να περπατήσουν 5 μέτρα. Βλέπω συχνά στο LIDL να παρκάρουν μπροστά στην είσοδο. Αν μπορούσαν θα το έβαζαν και μέσα!
Πήγα πριν λίγο να πάρω καφέ. Έρχεται μετά από δύο λεπτά μια κυρία και παρατηρώ ότι ο άνδρας της έχει διπλοπαρκάρει (κλείνοντας όλη την λωρίδα κυκλοφορίας), όσο την περιμένει. Η φάση είναι πως ακριβώς πίσω από εμένα είχε να παρκάρει ανετότατα χωρίς να ενοχλεί, απλά βαριόταν να κάνει τιμονιά για να παρκάρει και προτίμησε να κλείσει την λωρίδα! Ο ορισμός του άνιωθου!!! Εμένα θα με είχε φάει το άγχος αν έπρεπε να κάνω κάτι τέτοιο.
Όσο για το θέμα των θέσεων στάθμευσης, αυτό είναι ένα πρόβλημα που αφορά όλο τον κόσμο και οι αποφάσεις είναι καθαρά θέμα πολιτικής βούλησης.
Εμάς μας αρέσουν οι ημιπαράνομες καταστάσεις και η μη τήρηση του νόμου, για να μη στεναχωρούμε και τους άνιωθους που μας ψηφίζουν!
Άλλες χώρες είναι πιο σοβαρές...
Youtube VideoΥΓ. Οι δαγκάνες είναι τιμωρητικές, αλλά δε λύνουν το πρόβλημα. Δε φτάνει που ο άλλος έχει παρκάρει παράνομα, τι εξυπηρετεί να τον κλειδώσεις στο σημείο; Χίλιες φορές να έρθει ο γερανός να τον πάρει και να πάει να το πάρει από το ιδιωτικό πάρκινγκ.
-
RE: GAC AIONposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
China's First Large-Capacity All-Solid-State Batteries in Production Testing
Όλα δείχνουν ότι η χρονιά σταθμός για τις μπαταρίες Solid State είναι το 2027.
-
RE: Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτωνposted in Περί αυτοκίνησης
Οι πρωτιές των Dolphin, Inster και Dolphin Mini δείχνουν την ανάγκη που υπάρχει στην αγορά για μικρά, οικονομικά στην αγορά και χρήση αυτοκίνητα. Καλά τα μεγάλα, άνω των 2 τόνων ηλεκτρικά SUV, αλλά πόσοι έχουν 50 χιλιάρικα για να επενδύσουν σε μια νέα τεχνολογία;
Ειδικά για τα ηλεκτρικά, τα μικρά πόλης, αποτελεί το ιδανικό πεδίο εφαρμογής της συγκεκριμένης τεχνολογίας.
Μακάρι να συνεχίσουν να αυξάνονται οι επιλογές στην συγκεκριμένη κατηγορία (θερμικά η μη).
-
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Εδώ δε τρέχει η Τροχαία για τα παράνομα παρκαρισμένα σε θέσεις ΑΜΕΑ, πάνω σε διασταυρώσεις, όταν γίνεται παρακώλυση συγκοινωνιών και μπλοκάρουν με τις ώρες τα λεωφορεία και εμείς περιμένουμε να γράψει η Τροχαία τους θερμικούς που παρκάρουν σε ταχυφορτιστές σε ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης...
Η καλύτερη λύση ήταν αυτή που είχα συναντήσει στην Σερβία. Αν είχες παρκάρει παράνομα, ερχόταν ο γερανός και σου πήγαινε το αυτοκίνητο σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης. Για να παραλάβεις το αυτοκίνητο έπρεπε να πληρώσεις την κλήση και φυσικά τον ιδιοκτήτη του χώρου στάθμευσης!
Αν το κάναμε φυσικά εδώ θα έλεγαν ότι είναι εισπρακτικό το μέτρο και ότι γίνεται για να βγάλουν λεφτά τα πάρκινγκ!
-
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Ασφαλώς και ξεμένει από γκάζι το τετρακίνητο τούρμπο Seal U.
Το θέμα είναι πόσο συχνά θα βρεθείς σε μία τέτοια κατάσταση. Για τους περισσότερους οικογενειάρχες δε θεωρώ ότι θα συμβαίνει συχνά. Σε κάθε περίπτωση πάντως, είναι κάτι που πρέπει να έχεις υπόψη σου, ώστε να προσαρμόζεις ανάλογα και το στυλ οδήγησης σου.
-
RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2025posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Γκαντεμιά! Πάλι δε πρόλαβε να στείλει αμάξι στο EuroNcap η Stellantis!
24 νέα τεστ και ούτε ένα αμάξι του group. Άντε, την επόμενη φορά! -
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Λογικά η τιμή του θα είναι κοντά στην τιμή του Tiggo 4.
Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του βέβαια είναι το Yaris Cross. Δε ξέρω τι παραπάνω θα μπορούσε να προσφέρει ώστε να αποκτήσει σεβαστό ποσοστό της αγοράς. Ίσως καλύτερους χώρους, καλύτερο εξοπλισμό και καλύτερη ποιότητα κατασκευής. Η Toyota όμως είναι κορυφή σε αξιοπιστία, εγγύηση, κατανάλωση και μεταπώληση. -
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
20/11 είναι η παρουσίαση του Atto 2 DM-i.
Έχω την αίσθηση πως ενδιαφέρει αρκετά την ελληνική αγορά, λόγω μεγέθους, τιμής και ανασφάλειας μεγάλης μερίδας των υποψήφιων αγοραστών για τα full ηλεκτρικά. -
RE: Deepal forum (Changan group)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Τα περισσότερα C-SUV κάπου εκεί είναι πλέον. Το Sportage λίγο πάνω από 4.5 μέτρα, το Kuga πάνω από 4.65 μέτρα.