Best posts made by axel12p
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το αυτοκίνητο θα πατάει πάνω στο πάτωμα του επόμενου Renegate και το πρωτότυπο είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής, οπότε δεν βρίσκω λόγω να αργήσει η παραγωγή του.
Δεν είμαι φίλος της Alfa Romeo, αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας. Δεν μπορώ να βρω κάποιον λόγο να μην τα πάει εξαιρετικά αν η τιμή του είναι λογική. Το μόνο ίσως που θα με ανησυχούσε θα ήταν το θέμα των χώρων.
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το καλοκαίρι πάντως Λευκάδα έπαιζε πολύ Stelvio από Ιταλούς, και σίγουρα χτυπούσε πολύ περισσότερο στο μάτι από μια Χ3!
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Περίεργη η κατανομή των πωλήσεων της Χ3 από τα μέσα της χρονιάς και μετά, όπου σχεδόν διπλασιάστηκαν. πιθανότατα λόγο WLTP. Γενικά ήταν αρκετά περίεργη χρονιά λόγω της συγκεκριμένης ρύθμισης.
Kilo είναι λογικά η αναλογία στον δρόμο να είναι πολύ καλύτερη για την Χ3 μιας και κυκλοφορεί περισσότερα χρόνια από την Stelvio, οπότε εκ των πραγμάτων υπάρχουν πολλές περισσότερες στον δρόμο!
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Βλέπω τα 25 χιλιάρικα που ζητάει το QQ για την βασική του έκδοση, και το συγκρίνω με το 3008 που ξεκινάει από τα ίδια λεφτα, με αρκετά καλύτερο εξοπλισμό. Ειλικρινά αν κάποιος φτάσει σε αυτά τα λεφτά, δεν βρίσκω λόγο να καταλήξει στο νέο QQ. Το 3008 είναι πιθανότατα πιο ποιοτικό, έχει καλύτερο εξοπλισμό ενώ σου δίνει και την δυνατότητα να επιλέξεις diesel κινητήρα. Πιστεύω ότι το QQ πρέπει να πέσει τουλάχιστον 3 χιλιάρικα για να γίνει ανταγωνιστικό.
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Και εμένα πολύ χάλια μου φαίνεται για Peugeot. Το μπροστά φαίνεται λες και το έχεις κάνει με το liquify του Photoshop, ενώ και το πλάι δεν το θεωρώ κομψό. Μου κάνει εντύπωση, πως παρά το γεγονός ότι φοράει μεγάλη ζάντα (πιθανότατα), οι τροχοί μου φαίνονται δυσανάλογα μικροί για το μέγεθος του.
-
RE: Hyundai Kona 2023
Δεν γνωρίζω αν έχει αναφερθεί, αλλά ειλικρινά βλέποντας τις δοκιμές του Kona απορώ πραγματικά με τους σχεδιαστές που αποφάσισαν να βάλουν φώτα σε όλες τις γωνίες του αμαξώματος. Τι ακριβώς είχαν στο μυαλό τους;
Πιο κλασικό σημείο για να χτυπήσεις αμάξι δεν πρέπει να υπάρχει. Οπότε από εκεί που θα είχες απλά μια λαμαρινοδουλειά, θα πρέπει να αλλάξεις και φώτα αν σου κάτσει η στραβή. Τέλεια ιδέα! -
RE: Hyundai Inster (2024)
Μια χαρά αντιπροσωπευτική είναι η σύγκριση, όταν πρέπει να επιλέξεις ένα από τα δύο αυτοκίνητα που έχεις στην διάθεση σου για να πας μέχρι το Ναύπλιο!
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Στα του κασκαι η νισσαν φυσικά θα πληρώσει τις μαγκιες με τον πρόωρο θάνατο του ντίζελ.
Το κασκαι γέμισε τους δρόμους πουλώντας τους τρομερούς 1.5 και 1.6 διαμάντια κινητήρες που τους έβαλε πεισματικά στην άκρη.
Δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσει τις πωλήσεις που είχε και όχι μόνο γιατί ο ανταγωνισμός αυξήθηκε.
Έκοψε τον πυλώνα πωλήσεων της και θα της βγει σε κακο.
Εδώ θα είμαστε και θα δούμε τις πωλήσεις στο επόμενο εξάμηνο και δείτε ότι τα 200 & 300 που πουλούσε για πλάκα το παλιό μέχρι την τελευταία μέρα δεν θα τα ξαναπιάσει.
Πες τα Χρυσόστομε! Μέγα λάθος η απουσία έστω και ενός diesel κινητήρα από την γκάμα. Ο 1.5 που έχουμε είναι εξαιρετικός. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει την απόφαση της στην πορεία, όπως έκανε η Renault με το Clio που πλέον το φέρνει και με τον 1.5 diesel.
Latest posts made by axel12p
-
RE: BYD forum
Μικρό phev ακόμα και από Κινέζους κατασκευαστές δύσκολα θα δούμε, είναι σχεδόν αδύνατο να πετύχουν χαμηλή τιμή και περιθώριο κέρδους.
Αυτό που μάλλον ετοιμάζεται και έχει ενδιαφέρον είναι το b10 phev, αντίστοιχο του c10 της leap.
Μια χαρά θα δούμε φτηνά PHEV απο Κινέζους. Κυκλοφορούν ήδη στην Κίνα
Αναδιατύπωση, φθηνά και μικρά phev, το qin με 2800 μεταξόνιο δεν το λες μικρό.
Μέχρι το τέλος του 2026 το 90% των μοντέλων της BYD στην Ευρώπη θα έχουν και PHEV έκδοση. Το μόνο που θα μείνει εκτός (επειδή πρακτικά δεν το χρειάζεται κιόλας) είναι το Dolphin Surf.
Να σημειώσουμε επίσης, πως η επόμενη έκδοση της Corolla (2026) θα έχει έκδοση PHEV βασισμένη σε τεχνολογία της BYD (Fifth Generation DM-i, 2.9lt/100Km WLTC και αυτονομία 2.100Km)
Τελείως φιλικά, μην αναμασατε οποιαδήποτε π@παρολογια διαβάζετε στον ειδικό τύπο. Αν διαβάζεις best carweb κάθε χρόνο βγαίνει rx7. Όλοι οι ασοβαροι και άσχετοι youtubers μιλάνε για τα ρεκόρ των κινεζικών τεχνολογιών με τις τεράστιες εμβέλειες και τα ρεκόρ απόδοσης στους θερμικούς. Αστειοτητες τύπου η toyota να πάρει (την ανύπαρκτη) τεχνολογία των Κινέζων δεν το σχολιάζω.
Η πραγματικότητα έχει ως εξής, τα κινέζικα αυτοκίνητα είτε ως ηλεκτρικά είτε ως phev υπολοιπονται τεχνολογικά, τα byd συγκεκριμένα έχουν άθλιες αναρτήσεις και τιμόνια, κακή αυτονομία, μεγάλο βάρος, αστείες μεταδόσεις τα phev, θερμικούς της πλάκας. Δίνουν όμως όλα τα παραπάνω με ηλεκτρικά καθίσματα σε τιμή aygo.
Μόλις κυκλοφορήσει η νέα Corolla θα γνωρίζουμε κατά πόσο τα παραπάνω είναι π@παρολογίες και αστειότητες!
Σύμφωνα και με το Drive.gr πάντως:
*Για τα ηλεκτρικά συστήματα (ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες) υπεύθυνη θα είναι BYD. Δεν γνωρίζουμε ακόμα λεπτομέρειες γύρω από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Toyota Corolla PHEV, ωστόσο πηγές του εξωτερικού κάνουν λόγο για την ύπαρξη μπαταρίας φωσφορικού σιδήρου λιθίου χωρητικότητας 18,3 kWh. Επιτρέποντας στην Toyota Corolla PHEV να διανύσει περίπου 2.000 km με το ρεζερβουάρ φουλαρισμένο και την μπαταρία φορτισμένη.
Αξίζει σε αυτό το σημείο να αναφερθεί πως η θερμική απόδοση θα είναι βελτιωμένη κατά 5% σε σύγκριση με τους κινητήρες που χρησιμοποιεί η Toyota στα τρέχοντα μοντέλα της. Θυμίζουμε άλλωστε πως η BYD είχε ανακοινώσει πριν από μερικούς μήνες πως είδε νούμερα της τάξης του 46,06% για τον 1.500άρη PHEV κινητήρα 5ης γενιάς της.*
Οι εποχές αλλάζουν γρηγορότερα από όσο μπορούμε να το αντιληφθούμε!
-
RE: BYD forum
Μικρό phev ακόμα και από Κινέζους κατασκευαστές δύσκολα θα δούμε, είναι σχεδόν αδύνατο να πετύχουν χαμηλή τιμή και περιθώριο κέρδους.
Αυτό που μάλλον ετοιμάζεται και έχει ενδιαφέρον είναι το b10 phev, αντίστοιχο του c10 της leap.
Μια χαρά θα δούμε φτηνά PHEV απο Κινέζους. Κυκλοφορούν ήδη στην Κίνα
Αναδιατύπωση, φθηνά και μικρά phev, το qin με 2800 μεταξόνιο δεν το λες μικρό.
Μέχρι το τέλος του 2026 το 90% των μοντέλων της BYD στην Ευρώπη θα έχουν και PHEV έκδοση. Το μόνο που θα μείνει εκτός (επειδή πρακτικά δεν το χρειάζεται κιόλας) είναι το Dolphin Surf.
Να σημειώσουμε επίσης, πως η επόμενη έκδοση της Corolla (2026) θα έχει έκδοση PHEV βασισμένη σε τεχνολογία της BYD (Fifth Generation DM-i, 2.9lt/100Km WLTC και αυτονομία 2.100Km)
-
RE: BYD forum
Μικρό phev ακόμα και από Κινέζους κατασκευαστές δύσκολα θα δούμε, είναι σχεδόν αδύνατο να πετύχουν χαμηλή τιμή και περιθώριο κέρδους.
Αυτό που μάλλον ετοιμάζεται και έχει ενδιαφέρον είναι το b10 phev, αντίστοιχο του c10 της leap.
Μια χαρά θα δούμε φτηνά PHEV απο Κινέζους. Κυκλοφορούν ήδη στην Κίνα
-
RE: BYD forum
Το site της Pirelli για παράδειγμα, προτείνει 4 μοντέλα ελαστικών σε αυτή τη διάσταση για το BYD Dolphin (Pirelli), οπότε όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα από τον Φάνη, θα έχεις πληθώρα επιλογών όταν έρθει η ώρα της αντικατάστασης.
-
RE: BYD forum
Σχετικά με την οδική βοήθεια της εταιρείας, συνήθως και σε άλλες εταιρίες έχουν αντίστοιχα ψιλά γράμματα. Γνωστός μου αγόρασε Citroen πρόσφατα και ο πωλητής του πρότεινε να βάλει οδική στην ασφάλεια, γιατί η οδική της Citroen δε σε πάει εκτός νομού ή σε συνεργείο που επιθυμείς.
Σχετικά με τα λάστιχα, αν μιλάμε για Dolphin, δεν νομίζω να πρέπει να πας υποχρεωτικά σε EV. Τι διάσταση φοράει;
-
RE: Προβληματισμός για νέο όχημα
Επειδή είμαστε σε παρόμοια φάση με εσάς, και έχω κάνει σχετική έρευνα, αν κινηθούμε "σχετικά" οικονομικά, τότε σε καινούργιο υπάρχει αυτή την στιγμή το C5 Aircross Diesel στα 27.500€ ετοιμοπαράδοτο (+200€ πινακίδες).
Σε μεταχειρισμένο θα κοιτούσα Qashqai ή Kadjar με τον αλεξίσφαιρο 1.5d και τιμή κάτω από 22.000€. Πολύ καλοί χώροι για οικογένεια, αξιόπιστος και οικονομικός κινητήρας.π.χ.
Qashqai 1.5D
Kadjar 1.5DΑν ανέβουμε σε τιμή, τότε και εγώ θα κοιτούσα ένα από τα δύο Κορεάτικα. Περιμένουμε βέβαια τη τιμή του ανανεωμένου Sportage diesel. Σε αντίθεση με τη Citroen, η ΚΙΑ δεν έχει ρίξει την τιμή του υπάρχοντος μοντέλου, ενώ ο τιμοκατάλογος του ανανεωμένου στην Γερμανία (όπου ήδη κυκλοφορεί), είναι σχετικά τσιμπημένος.
Σε μεταχειρισμένο diesel με περισσότερα λεφτά, θα κοιτούσα το Mazda CX-5 από εξωτερικό. Εκεί βέβαια μπλέκεις με φόρο πολυτελείας, αλλά το αμάξι το θεωρώ εξαιρετικό και δυστυχώς έχει εγκαταλείψει και αυτό τους diesel κινητήρες πλέον.
-
RE: Hyundai Inster (2024)
Μια χαρά αντιπροσωπευτική είναι η σύγκριση, όταν πρέπει να επιλέξεις ένα από τα δύο αυτοκίνητα που έχεις στην διάθεση σου για να πας μέχρι το Ναύπλιο!
-
RE: Mazda CX5
Μακάρι να είχαμε την δυνατότητα να το χτυπήσουμε! Εξαιρετική επιλογή! Για το CX5 ας έβγαζαν μια καινούργια έκδοση του 2.2
-
RE: Hyundai Inster (2024)
Προσωπικά μου αρέσει πολύ! Εξαιρετικό αυτοκίνητο πόλης.
Και εντυπωσιακό το γεγονός ότι βασίζεται σε πλατφόρμα βενζινοκίνητου, που να ήταν και σχεδιασμένο εξ αρχής ως ηλεκτρικό!
Καλοτάξιδο να είναι!
-
RE: Mazda CX5
Οι περισσότεροι κατασκευαστές με αυτό τον συνδυασμό παίζουν, mild hybrid και PHEV.
Εδώ λέμε μήπως καταφέρει και βάλει και κανέναν diesel επάνω, όπως στο CX-60!