Best posts made by axel12p
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το αυτοκίνητο θα πατάει πάνω στο πάτωμα του επόμενου Renegate και το πρωτότυπο είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής, οπότε δεν βρίσκω λόγω να αργήσει η παραγωγή του.
Δεν είμαι φίλος της Alfa Romeo, αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας. Δεν μπορώ να βρω κάποιον λόγο να μην τα πάει εξαιρετικά αν η τιμή του είναι λογική. Το μόνο ίσως που θα με ανησυχούσε θα ήταν το θέμα των χώρων.
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το καλοκαίρι πάντως Λευκάδα έπαιζε πολύ Stelvio από Ιταλούς, και σίγουρα χτυπούσε πολύ περισσότερο στο μάτι από μια Χ3!
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Περίεργη η κατανομή των πωλήσεων της Χ3 από τα μέσα της χρονιάς και μετά, όπου σχεδόν διπλασιάστηκαν. πιθανότατα λόγο WLTP. Γενικά ήταν αρκετά περίεργη χρονιά λόγω της συγκεκριμένης ρύθμισης.
Kilo είναι λογικά η αναλογία στον δρόμο να είναι πολύ καλύτερη για την Χ3 μιας και κυκλοφορεί περισσότερα χρόνια από την Stelvio, οπότε εκ των πραγμάτων υπάρχουν πολλές περισσότερες στον δρόμο!
-
RE: BYD forum
Το Reuters (!!!) έχει Live την παρουσίαση της BYD στην IAA 2025.
Κάποιες πρώτες πληροφορίες από την παρουσίαση:
-
Το εργοστάσιο στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει να λειτουργεί προς το τέλος του 2025. Το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευάζεται εκεί είναι το Dolphin Surf, στο οποίο προφανώς δεν θα επιβάλλονται πλέον δασμοί 27%.
-
Μέχρι το τέλος του 2025 η BYD θα διαθέτει 1000 καταστήματα στην Ευρώπη, ενώ μέχρι το τέλος του 2026 θα διαθέτει πάνω από 2000 καταστήματα.
-
Ξεκινάει το πρόγραμμα BYD Certified, μέσω του οποίο θα μπορεί κάποιος να αγοράσει ελεγμένα μεταχειρισμένα BYD με SOH άνω του 90%.
-
Σκοπεύουν να εγκαταστήσουν για αρχή (μέχρι τα μέσα του 2026) 200 με 300 ταχυφορτιστές, οι οποίοι θα επιτρέπουν την ανάκτηση 400Km σε μόλις 5 λεπτά!
-
Φέρνει τα Denza στην Ευρώπη.
ΥΓ. Και κάτι που με εντυπωσίασε.
-120.000 άτομα προσωπικό στο τομέα του R&D
-11 κέντρα έρευνας παγκοσμίως
-45 πατέντες την ημέρα! -
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Βλέπω τα 25 χιλιάρικα που ζητάει το QQ για την βασική του έκδοση, και το συγκρίνω με το 3008 που ξεκινάει από τα ίδια λεφτα, με αρκετά καλύτερο εξοπλισμό. Ειλικρινά αν κάποιος φτάσει σε αυτά τα λεφτά, δεν βρίσκω λόγο να καταλήξει στο νέο QQ. Το 3008 είναι πιθανότατα πιο ποιοτικό, έχει καλύτερο εξοπλισμό ενώ σου δίνει και την δυνατότητα να επιλέξεις diesel κινητήρα. Πιστεύω ότι το QQ πρέπει να πέσει τουλάχιστον 3 χιλιάρικα για να γίνει ανταγωνιστικό.
-
RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
Βρέθηκα σήμερα στην ΔΕΘ και πέρασα φυσικά από την Auto Thessaloniki. Αν θα μπορούσα να βάλω έναν τίτλο σε αυτή την έκθεση θα ήταν "Η Επέλαση της Κίνας"!
Οι εταιρείες που συμμετέχουν είναι οι εξής:
BYD, CHERY, CITROËN, DACIA, DFSK, DONGFENG, DS AUTOMOBILES, FORD, FOTON, GEELY, JAECOO, KGM, MAXUS, MAZDA, MERCEDES–BENZ, MG, NISSAN, OMODA, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SMART, SKODA, XEV, ZEEKRΕπισκέφτηκα τα εξής περίπτερα:
BYD, Chery, Dacia, Geely, Jaecoo, MG, Nissan, Omoda, Renault, Zeekr.Τα BYD μου έκαναν εξαιρετική εντύπωση. Τόσο ως παρουσίαση περιπτέρου, όσο και τα μοντέλα της. Υπήρχε δίπλα το περίπτερο της Skoda και δεν πατούσε ψυχή. Δεν πρόσεξαν καν αν υπήρχε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο στο περίπτερο της (τώρα είδα σε βιντεάκι ότι υπήρχαν τελικά!). Η ίδια νέκρα και στο περίπτερο της Nissan. Μέτρια κίνηση στο περίπτερο της Ford που είχε μόνο ηλεκτρικά.
Από τους κλασικούς κατασκευαστές, τα περίπτερα που είχαν την περισσότερη κίνηση ήταν αυτά της Renault (όπου άκουγες συχνά επιφωνήματα θαυμασμού για το Renault 5), καθώς και το περίπτερο του Γιαννίρη (Citroen, Peugeot, DS, MG, Mazda).Από τα Κινέζικα που μπήκα και μου άφησαν την καλύτερη εντύπωση ήταν τα BYD όπως προανέφερα, το Geely EX5 και τα Zeekr φυσικά.
Έβλεπες το BYD Seal U-dmi με υπερπλήρη εξοπλισμό να κοστίζει 36.000€ και άθελα σου έκανες άμεσα την σύγκριση με τα υβριδικά της Renault που ήταν απέναντι και κόστιζαν 50 χιλιάρικα! Η με ένα μέτρια εξοπλισμένο Qashqai βενζίνης που κόστιζε πάνω από 30 χιλιάδες €.
Στα 30.000€ έδινε η Geely και το ΕΧ5 στην πλούσια έκδοση. Πάρα πολύ όμορφο από μέσα, με λευκό εσωτερικό, πανοραμική οροφή, θερμαινόμενα και ψυχώμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Το δοκίμασα και ενώ το θεωρούσα gimmick, ήταν τελικά απίστευτη η αίσθηση. Το μόνο κακό για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι η σχετικά "μικρή" μπαταρία (60KWh) και το γεγονός πως στην παρούσα φάση υπάρχει αντιπροσωπεία μόνο στην Αθήνα (μέχρι τέλους του 2025 και στην Θεσσαλονίκη).
Τα Zeekr μια κατηγορία μόνα τους. Ακόμη και το μικρό τους μοντέλο μου θύμισε Lexus. Εγώ μπήκα στο 7x το οποίο είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο. Απίστευτη αίσθηση! Η πόρτες είναι ηλεκτρικές και ανοίγουν με κουμπάκι, πίσω υπάρχουν κουρτινάκια στα πίσω παράθυρα, που όταν κρατήσεις πατημένο το κουμπί του ηλεκτρικού παραθύρου, ανεβαίνει το αντίστοιχο κουρτινάκι αυτόματα. Γενικά σου έδινε την αίσθηση ότι είσαι σε ένα κουκούλι αποκομμένος από τον υπόλοιπο κόσμο.
Γενικότερα η αίσθηση που μου άφησε η σημερινή επίσκεψη είναι πως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τους κλασικούς κατασκευαστές. Όχι, δεν με εντυπωσίασαν όλες οι κινέζικες μάρκες, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την τιμή, προσφέρουν εξαιρετικό value for money. Ειδικά σε μοντέλα PHEV όπου γλιτώνουν τους δασμούς ( η BYD θα προσφέρει σύντομα εκδόσεις PHEV για όλα τα μοντέλα της εκτός του Surf). Αν δεν υπήρχαν μάλιστα οι δασμοί στα ηλεκτρικά, η μόνη ίσως εταιρεία που θα μπορούσε να σταθεί απέναντι στους Κινέζους θα ήταν η Tesla.
Για όποιον βρίσκεται κοντά, αξίζει πιστεύω μια επίσκεψη στην Auto Thessaloniki, ώστε να διαπιστώσει μόνος του την Κινέζικη επέλαση και να κάνει άμεσα τις συγκρίσεις με τους κλασικούς κατασκευαστές.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Το καλοκαίρι κάναμε το Θεσσαλονίκη - Πάτρα (500Km περίπου). Εμείς ήμασταν με το QQ 1.5d που πάει και έρχεται χωρίς γέμισμα, αλλά μπήκα στην λογική να δω τι θα γινόταν αν είχαμε ηλεκτρικό.
Στην πράξη (για την συγκεκριμένη διαδρομή!) δε πιστεύω ότι θα είχε διαφορά στον χρόνο μας, ειδικά αν είχαμε κανένα Model 3 LR ή έστω EV3 LR.
Στον πηγαιμό σταματήσαμε έτσι και αλλιώς στα ΙΚΕΑ των Ιωαννίνων όπου έχει 300άρηδες φορτιστές της ΔΕΗ, οι οποίοι είναι πάντα διαθέσιμοι. Στο διάλειμμα που κάναμε, χαλαρά είχε φορτίσει το ηλεκτρικό.
Στον γυρισμό σταματήσαμε για καφέ πάλι στα Ιωάννινα εκεί που βρίσκονται οι Superchargers της Tesla. Οι μισοί ήταν πιασμένοι, αλλά σε σχέση με τον χρόνο που χάσαμε, είναι ζήτημα αν θα θέλαμε 15 λεπτά επιπλέον για να φορτίσουμε το ηλεκτρικό.
Στο ξενοδοχείο που μένανε υπήρχαν φορτιστές nrg, οπότε ούτε για την κίνηση τριγύρω από την Πάτρα θα είχαμε το παραμικρό πρόβλημα.
Φυσικά δε συγκρίνεται με το άλλο άκρο που βρισκόμαστε εμείς αυτή την στιγμή με το diesel, αλλά μου έκανε εντύπωση ότι η συγκεκριμένη διαδρομή έβγαινε με ηλεκτρικό χωρίς ταλαιπωρία και έξτρα χρόνο.
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Και εμένα πολύ χάλια μου φαίνεται για Peugeot. Το μπροστά φαίνεται λες και το έχεις κάνει με το liquify του Photoshop, ενώ και το πλάι δεν το θεωρώ κομψό. Μου κάνει εντύπωση, πως παρά το γεγονός ότι φοράει μεγάλη ζάντα (πιθανότατα), οι τροχοί μου φαίνονται δυσανάλογα μικροί για το μέγεθος του.
Latest posts made by axel12p
-
RE: Dacia Bigster
@mariolas said in Dacia Bigster:
Ευχαριστώ αδερφε δεν το είχα δει.
Ενθαρρυντικό φαίνεται στην περιγραφή Ιδωμεν!!Σε όλα αυτά ενθαρρυντικές φαίνονται οι περιγραφές. Στην ουσία τι γίνεται είναι το θέμα...
Εδώ δε κατάφεραν τόσα χρόνια να βγάλουν έναν αξιοπρεπή βενζίνης μόνοι τους, θα βγάλουν τώρα σε συνεργασία με την Geely;
-
RE: SUV/Crossovers Forum
Είναι η ιδέα μου ή πρακτικά τα τέσσερα από τα οκτώ ηλεκτρικά είναι επί της ουσίας το ίδιο αυτοκίνητο;
-
RE: Nissan Leaf 2018
Επειδή κατασκευάζεται στο Η.Β., δικαιούται σχετική επιδότηση για το Η.Β θα έχει τον καλύτερο λόγο αυτονομίας προς τιμή. Οπότε λογικά θα πουλήσει εκεί.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε με τι τιμή θα έρθει στην Ελλάδα. Ο ανταγωνισμός φαίνεται αρκετά σκληρός πλέον στην συγκεκριμένη κατηγορία (EV3, EV4, CHR+, Model Y Standard)
-
RE: Mazda CX-30
To CX5 είναι στην ιδια κατηγορία με 3008 και CC, όχι το CX30.
-
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Καλό το κύρος, αλλά τέτοιες μάρκες καλύπτουν βασικές ανάγκες της αγοράς.
Το Sandero δεν έχει κύρος, αλλά είναι πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη από το 2017! Αν είναι να ανέβει το κύρος και αντίστοιχα η τιμή, τότε τι διαφορά θα έχει από τις υπόλοιπες μάρκες; Την πείραζε την VAG να έχει μια οικονομική εταιρεία στην γκάμα της; -
RE: Skoda Fabia MK4 2021
@nickthetrib said in Skoda Fabia MK4 2021:
@axel12p said in Skoda Fabia MK4 2021:
Θυμάμαι ότι παλιά η Skoda αποτελούσε την "οικονομική" φίρμα του ομίλου, προχθές διάβαζα δοκιμή του Octavia RS με τιμή 55.000 € !
Κοίτα, πάλι η οικονομική είναι!
Το γκολφ ή το αντίστοιχο κουπρα πόσο έχουν?Από 52.000€ λέει το Golf GTi. Τι οικονομική είναι;
Για εμένα οικονομική είναι η Dacia σε σχέση με την Renault, η Skoda δε μου φαίνεται να είναι η φτηνότερη του ομίλου VAG.
-
RE: TESLA FORUM
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
Τα πράγματα ήταν έτσι και αλλιώς ζόρικα για τους Ευρωπαίους, αλλά τώρα φαίνεται ότι ζορίζουν και για τους Κινέζους!
σίγουρα για το συγκεκριμένο αμάξι ειναι σε μία καλή τιμή, που έτσι και αλλιώς ήταν και το προηγούμενο. Μην ξεχνάμε όμως οτι αφαιρέθηκε σημαντικός εξοπλισμός. Ακόμα μία έμμεση κίνηση πτώσης τιμών οπως έκανε και στην Αγγλία με το leasing, παρόλα αυτά δεν βλέπω κάτι για τυμπανοκρουσίες, ας δούμε πόσο θα ενισχύσει τις πωλήσεις η συγκεκριμένη κίνηση. η προσωπική μου εκτίμηση πάντως ειναι οτι θα έχει μέτρια αποτελέσματα, η Tesla αποσκοπούσε σε πιο premium κοινό, απλά θα δώσεί μια ανάσα στην συνολική πτώση των πωλήσεων των οχημάτων της Αμερικάνικης εταιρίας. Οι κινέζοι μέχρι στιγμής πάντως συνέχεια αυξάνουν τα ποσοστά τους.
Μιλάμε για 10 χιλιάρικα κάτω από την τιμή της προηγούμενης βασικής έκδοσης.
Για την Ελλάδα τουλάχιστον, είναι πολλοί περισσότεροι αυτοί που μπορούν να φτάσουν τα 37 χιλιάρικα (αν πάρουν και επιδότηση), παρά τα 47 χιλιάδες ευρώ που ζητούσε πριν.Το μεγαλύτερο μειονέκτημα για εμένα είναι η μικρότερη αυτονομία της βασικής έκδοσης, αλλά έτσι και αλλιώς είναι ελάχιστα τα ηλεκτρικά σε αυτά τα λεφτά που βγάζουν μεγαλύτερη αυτονομία. Για κάποιον που δεν "περιορίζεται" από τα 534Km του βασικού, θεωρώ ότι είναι εξαιρετική επιλογή.
Μακάρι να φέρει και την βασική του Model 3 με τιμή στα 35 χιλιάρικα (προ επιδότησης). Αν και το ιδανικό για εμένα θα ήταν ένα Model 3 LR Standard (βασικός εξοπλισμός, 750Km αυτονομία).
-
RE: Mazda CX-30
+1000
Έχει ξεφύγει η κατάσταση με τις διαστάσεις των ελαστικών!
Ειδικά αν μπαίνεις σε υδροβιότοπους δε το συζητάμε. Πως κατέληξες στο συγκεκριμένο; -
RE: Skoda Fabia MK4 2021
Θυμάμαι ότι παλιά η Skoda αποτελούσε την "οικονομική" φίρμα του ομίλου, προχθές διάβαζα δοκιμή του Octavia RS με τιμή 55.000 € !
-
RE: TESLA FORUM
Πράγματι υπάρχει πλέον και στο Ελληνικό site!
40 χιλιάρικα (προ επιδότησης) για Model Y παρακαλώ, με 534 Km αυτονομία! Καλή φάση!Προσπαθώ να σκεφτώ αν υπάρχει διαθέσιμο άλλο ηλεκτρικό SUV, κινέζικό ή ευρωπαϊκό, με αντίστοιχη αυτονομία σε αυτά τα λεφτά και δεν βρίσκω!
Τα πράγματα ήταν έτσι και αλλιώς ζόρικα για τους Ευρωπαίους, αλλά τώρα φαίνεται ότι ζορίζουν και για τους Κινέζους!
Στο Model 3 δε βγάζει ακόμη επιλογή Standard.
ΥΓ. Η μόνη εναλλακτική είναι ίσως το EV3 LR στα ίδια λεφτά αλλά με μικρότερους χώρους και μεγαλύτερη αυτονομία.