Best posts made by axel12p
-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το αυτοκίνητο θα πατάει πάνω στο πάτωμα του επόμενου Renegate και το πρωτότυπο είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής, οπότε δεν βρίσκω λόγω να αργήσει η παραγωγή του.
Δεν είμαι φίλος της Alfa Romeo, αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας. Δεν μπορώ να βρω κάποιον λόγο να μην τα πάει εξαιρετικά αν η τιμή του είναι λογική. Το μόνο ίσως που θα με ανησυχούσε θα ήταν το θέμα των χώρων.
-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το καλοκαίρι πάντως Λευκάδα έπαιζε πολύ Stelvio από Ιταλούς, και σίγουρα χτυπούσε πολύ περισσότερο στο μάτι από μια Χ3!
-
RE: Alfa Romeo Tonaleposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Περίεργη η κατανομή των πωλήσεων της Χ3 από τα μέσα της χρονιάς και μετά, όπου σχεδόν διπλασιάστηκαν. πιθανότατα λόγο WLTP. Γενικά ήταν αρκετά περίεργη χρονιά λόγω της συγκεκριμένης ρύθμισης.
Kilo είναι λογικά η αναλογία στον δρόμο να είναι πολύ καλύτερη για την Χ3 μιας και κυκλοφορεί περισσότερα χρόνια από την Stelvio, οπότε εκ των πραγμάτων υπάρχουν πολλές περισσότερες στον δρόμο!
-
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το Reuters (!!!) έχει Live την παρουσίαση της BYD στην IAA 2025.
Κάποιες πρώτες πληροφορίες από την παρουσίαση:
-
Το εργοστάσιο στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει να λειτουργεί προς το τέλος του 2025. Το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευάζεται εκεί είναι το Dolphin Surf, στο οποίο προφανώς δεν θα επιβάλλονται πλέον δασμοί 27%.
-
Μέχρι το τέλος του 2025 η BYD θα διαθέτει 1000 καταστήματα στην Ευρώπη, ενώ μέχρι το τέλος του 2026 θα διαθέτει πάνω από 2000 καταστήματα.
-
Ξεκινάει το πρόγραμμα BYD Certified, μέσω του οποίο θα μπορεί κάποιος να αγοράσει ελεγμένα μεταχειρισμένα BYD με SOH άνω του 90%.
-
Σκοπεύουν να εγκαταστήσουν για αρχή (μέχρι τα μέσα του 2026) 200 με 300 ταχυφορτιστές, οι οποίοι θα επιτρέπουν την ανάκτηση 400Km σε μόλις 5 λεπτά!
-
Φέρνει τα Denza στην Ευρώπη.
ΥΓ. Και κάτι που με εντυπωσίασε.
-120.000 άτομα προσωπικό στο τομέα του R&D
-11 κέντρα έρευνας παγκοσμίως
-45 πατέντες την ημέρα! -
-
RE: Nissan Qashqai 2021posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Βλέπω τα 25 χιλιάρικα που ζητάει το QQ για την βασική του έκδοση, και το συγκρίνω με το 3008 που ξεκινάει από τα ίδια λεφτα, με αρκετά καλύτερο εξοπλισμό. Ειλικρινά αν κάποιος φτάσει σε αυτά τα λεφτά, δεν βρίσκω λόγο να καταλήξει στο νέο QQ. Το 3008 είναι πιθανότατα πιο ποιοτικό, έχει καλύτερο εξοπλισμό ενώ σου δίνει και την δυνατότητα να επιλέξεις diesel κινητήρα. Πιστεύω ότι το QQ πρέπει να πέσει τουλάχιστον 3 χιλιάρικα για να γίνει ανταγωνιστικό.
-
RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Βρέθηκα σήμερα στην ΔΕΘ και πέρασα φυσικά από την Auto Thessaloniki. Αν θα μπορούσα να βάλω έναν τίτλο σε αυτή την έκθεση θα ήταν "Η Επέλαση της Κίνας"!
Οι εταιρείες που συμμετέχουν είναι οι εξής:
BYD, CHERY, CITROËN, DACIA, DFSK, DONGFENG, DS AUTOMOBILES, FORD, FOTON, GEELY, JAECOO, KGM, MAXUS, MAZDA, MERCEDES–BENZ, MG, NISSAN, OMODA, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SMART, SKODA, XEV, ZEEKRΕπισκέφτηκα τα εξής περίπτερα:
BYD, Chery, Dacia, Geely, Jaecoo, MG, Nissan, Omoda, Renault, Zeekr.Τα BYD μου έκαναν εξαιρετική εντύπωση. Τόσο ως παρουσίαση περιπτέρου, όσο και τα μοντέλα της. Υπήρχε δίπλα το περίπτερο της Skoda και δεν πατούσε ψυχή. Δεν πρόσεξαν καν αν υπήρχε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο στο περίπτερο της (τώρα είδα σε βιντεάκι ότι υπήρχαν τελικά!). Η ίδια νέκρα και στο περίπτερο της Nissan. Μέτρια κίνηση στο περίπτερο της Ford που είχε μόνο ηλεκτρικά.
Από τους κλασικούς κατασκευαστές, τα περίπτερα που είχαν την περισσότερη κίνηση ήταν αυτά της Renault (όπου άκουγες συχνά επιφωνήματα θαυμασμού για το Renault 5), καθώς και το περίπτερο του Γιαννίρη (Citroen, Peugeot, DS, MG, Mazda).Από τα Κινέζικα που μπήκα και μου άφησαν την καλύτερη εντύπωση ήταν τα BYD όπως προανέφερα, το Geely EX5 και τα Zeekr φυσικά.
Έβλεπες το BYD Seal U-dmi με υπερπλήρη εξοπλισμό να κοστίζει 36.000€ και άθελα σου έκανες άμεσα την σύγκριση με τα υβριδικά της Renault που ήταν απέναντι και κόστιζαν 50 χιλιάρικα! Η με ένα μέτρια εξοπλισμένο Qashqai βενζίνης που κόστιζε πάνω από 30 χιλιάδες €.
Στα 30.000€ έδινε η Geely και το ΕΧ5 στην πλούσια έκδοση. Πάρα πολύ όμορφο από μέσα, με λευκό εσωτερικό, πανοραμική οροφή, θερμαινόμενα και ψυχώμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Το δοκίμασα και ενώ το θεωρούσα gimmick, ήταν τελικά απίστευτη η αίσθηση. Το μόνο κακό για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι η σχετικά "μικρή" μπαταρία (60KWh) και το γεγονός πως στην παρούσα φάση υπάρχει αντιπροσωπεία μόνο στην Αθήνα (μέχρι τέλους του 2025 και στην Θεσσαλονίκη).
Τα Zeekr μια κατηγορία μόνα τους. Ακόμη και το μικρό τους μοντέλο μου θύμισε Lexus. Εγώ μπήκα στο 7x το οποίο είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο. Απίστευτη αίσθηση! Η πόρτες είναι ηλεκτρικές και ανοίγουν με κουμπάκι, πίσω υπάρχουν κουρτινάκια στα πίσω παράθυρα, που όταν κρατήσεις πατημένο το κουμπί του ηλεκτρικού παραθύρου, ανεβαίνει το αντίστοιχο κουρτινάκι αυτόματα. Γενικά σου έδινε την αίσθηση ότι είσαι σε ένα κουκούλι αποκομμένος από τον υπόλοιπο κόσμο.
Γενικότερα η αίσθηση που μου άφησε η σημερινή επίσκεψη είναι πως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τους κλασικούς κατασκευαστές. Όχι, δεν με εντυπωσίασαν όλες οι κινέζικες μάρκες, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την τιμή, προσφέρουν εξαιρετικό value for money. Ειδικά σε μοντέλα PHEV όπου γλιτώνουν τους δασμούς ( η BYD θα προσφέρει σύντομα εκδόσεις PHEV για όλα τα μοντέλα της εκτός του Surf). Αν δεν υπήρχαν μάλιστα οι δασμοί στα ηλεκτρικά, η μόνη ίσως εταιρεία που θα μπορούσε να σταθεί απέναντι στους Κινέζους θα ήταν η Tesla.
Για όποιον βρίσκεται κοντά, αξίζει πιστεύω μια επίσκεψη στην Auto Thessaloniki, ώστε να διαπιστώσει μόνος του την Κινέζικη επέλαση και να κάνει άμεσα τις συγκρίσεις με τους κλασικούς κατασκευαστές.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
Το καλοκαίρι κάναμε το Θεσσαλονίκη - Πάτρα (500Km περίπου). Εμείς ήμασταν με το QQ 1.5d που πάει και έρχεται χωρίς γέμισμα, αλλά μπήκα στην λογική να δω τι θα γινόταν αν είχαμε ηλεκτρικό.
Στην πράξη (για την συγκεκριμένη διαδρομή!) δε πιστεύω ότι θα είχε διαφορά στον χρόνο μας, ειδικά αν είχαμε κανένα Model 3 LR ή έστω EV3 LR.
Στον πηγαιμό σταματήσαμε έτσι και αλλιώς στα ΙΚΕΑ των Ιωαννίνων όπου έχει 300άρηδες φορτιστές της ΔΕΗ, οι οποίοι είναι πάντα διαθέσιμοι. Στο διάλειμμα που κάναμε, χαλαρά είχε φορτίσει το ηλεκτρικό.
Στον γυρισμό σταματήσαμε για καφέ πάλι στα Ιωάννινα εκεί που βρίσκονται οι Superchargers της Tesla. Οι μισοί ήταν πιασμένοι, αλλά σε σχέση με τον χρόνο που χάσαμε, είναι ζήτημα αν θα θέλαμε 15 λεπτά επιπλέον για να φορτίσουμε το ηλεκτρικό.
Στο ξενοδοχείο που μένανε υπήρχαν φορτιστές nrg, οπότε ούτε για την κίνηση τριγύρω από την Πάτρα θα είχαμε το παραμικρό πρόβλημα.
Φυσικά δε συγκρίνεται με το άλλο άκρο που βρισκόμαστε εμείς αυτή την στιγμή με το diesel, αλλά μου έκανε εντύπωση ότι η συγκεκριμένη διαδρομή έβγαινε με ηλεκτρικό χωρίς ταλαιπωρία και έξτρα χρόνο.
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Και εμένα πολύ χάλια μου φαίνεται για Peugeot. Το μπροστά φαίνεται λες και το έχεις κάνει με το liquify του Photoshop, ενώ και το πλάι δεν το θεωρώ κομψό. Μου κάνει εντύπωση, πως παρά το γεγονός ότι φοράει μεγάλη ζάντα (πιθανότατα), οι τροχοί μου φαίνονται δυσανάλογα μικροί για το μέγεθος του.
-
RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.
Οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι την πάτησαν την πρώτη φορά από τους Ιάπωνες και στην συνέχεια από τους Κορεάτες. Ακόμη θυμάμαι τα λογοπαίγνια τύπου You Die (Hyundai) και το πόσο αστείο μου είχε φανεί όταν η Hyundai είχε ανακοινώσει ότι σκοπεύει να βρεθεί στις 10 μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου. Έχει καιρό που μου κόπηκε το γέλιο από τότε...
Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι μέχρι πρόσφατα τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα επιβαρύνονταν με δασμούς 10% στην Ε.Ε.
Και τώρα για τρίτη φορά το ζούμε με την Κίνα. Μια χώρα με αντίστοιχη φιλοσοφία με την Ιαπωνία και την Κορέα, αλλά πολύ μεγαλύτερη, με πρόσβαση στο σύνολο των πρώτων υλών και από τους πρωτοπόρους στην ηλεκτροκίνηση.
Και εμείς ακόμη αναρωτιόμαστε για το που θα καταλήξει όλο αυτό!
Όσο για τους "καταξιωμένους" Ευρωπαίους κατασκευαστές, προχθές άνοιξα το καπό ενός ολοκαίνουργιου C3 με το 1.2 με τα 100 άλογα. Φάτσα κάρτα το turbo (?) που πάνω του γράφει Garrett India!
Να σημειώσουμε επίσης πως σήμερα το EuroNcap έβγαλε και τα τελευταία του αποτελέσματα.
Citroen C5 Aircross: 4 αστέρια, Adult occupant 80%
https://www.euroncap.com/en/results/citroën/c5+aircross/56158Nio Firefly: 5 αστέρια, Adult occupant 96%
https://www.euroncap.com/en/results/firefly/firefly/56171Με το πρώτο να ανήκει στην κατηγορία των C-SUV και το δεύτερο στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.
Όσο για τους αντιπροσώπους, δεν είναι τυχαίο ότι όλοι προσπαθούν να προσθέσουν και μια Κινέζικη εταιρεία στο portfolio τους.
ΥΓ. Τώρα πρόσεξα πως ακόμη και το BYD Dolphin Surf τα πήγε καλύτερα και πήρε 5 αστέρια...
-
RE: Mazda CX-30posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Τα τελευταία χρόνια έχω σταθερά all season στο αυτοκίνητο. Αρχικά Crossclimate, μετά Crossclimate 2 και τώρα Pirelli SF3.
Στο χιόνι δεν υπάρχει σύγκριση σε σχέση με τα καλοκαιρινά. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν έχω αλυσίδες στο αυτοκίνητο, μιας και σε πάγο θα τις χρειαστείς.
Τα Michelin πολύ καλά, έβγαλαν αρκετά χιλιόμετρα, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχα ήταν η πρόσφυση όταν ήταν πολύ υψηλές οι θερμοκρασίες. Μπορούσα να καταλάβω πόσο ζέστη έχει, από το πως κρατούσε το λάστιχο.
Αυτός ήταν και ο λόγος που πήγα σε SF3. Μέχρι στιγμής πολύ καλύτερη συμπεριφορά στις υψηλές θερμοκρασίες (προσωπικά δεν είδα διαφορά με θερινό, αν και προφανώς υπάρχει), ενώ δεν έχω δοκιμάσει ακόμη τις δυνατότητες του στο χιόνι, όπως και την διάρκεια ζωής του (τα έβαλα την άνοιξη). Στα reviews πάντως βγαίνει σταθερά πρώτο τα τελευταία χρόνια και πάνω από Michelin και Continental. -
RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
+1000 Πες τα ρε cirus!
Θεωρητικά δε θα έπρεπε τα Κινέζικα να είναι ανταγωνιστικά των Ευρωπαϊκών, με βάση την τεχνογνωσία που διαθέτουμε. Αλλά όταν πουλάς στους συμπολίτες σου κινητήρες με τον ιμάντα μέσα στο λάδι, όταν βρίσκεις δικαιολογίες για να μη στείλεις τα αυτοκίνητα σου για δοκιμές στο Euroncap, μετά σου φταίει ο Κινέζος και οι ενισχύσεις του.
Οι δασμοί θα προστατέψουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες, όσο υποστηρίζει και ο ΟΠΕΚΕΠΕ τους αγρότες! Χαμένα λεφτά!
Εγώ ξέρω ότι αυτοί την στιγμή ο Κινέζος μπορεί να έχει ένα φτηνό, αξιοπρεπές ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης με τιμή κάτω από 10 χιλιάρικα και εμείς πληρώνουμε δασμούς και ψάχνουμε με το κιάλι για αμάξι κάτω από 20 χιλιάδες ευρώ!
Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη έτσι και αλλιώς. Τα δύο εργοστάσια της BYD στην Ευρώπη και μόνο, έχουν δυνατότητα παραγωγής 600.000 αυτοκινήτων ετησίως. Σχεδόν όση ήταν και η παραγωγή της Peugeot για το 2024. Συν φυσικά τα 1.000.000 που έχουν την δυνατότητα να μεταφέρουν με τα ιδιόκτητα καράβια τους, όχι μόνο από την Κίνα αλλά και από τα εργοστάσια τους εκτός Κίνας που δεν υπόκεινται σε δασμούς!
Θεωρώ πως το καλύτερο που έχει να κάνει η Ευρώπη είναι να αφήσει τους δασμούς, ώστε να αποκτήσει ο κόσμος πρόσβαση και σε φτηνά αυτοκίνητα και να στρέψει τις επενδύσεις του σε άλλους τομείς, όπως την άμυνα που πλέον ζητάει δυστυχώς πολύ μεγάλα ποσά και όπου θα προτιμήσω εννοείται να έχω ευρωπαική παραγωγή από το να αγοράζω από τρίτες χώρες.
Πέρα από την Ευρώπη βέβαια, το θέμα είναι πως για άλλη μια φορά εμείς σταθερά εκτός. Κανένα εργοστάσιο, καμιά γραμμή συναρμολόγησης στην Ελλάδα...
-
RE: BYD forumposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Η BYD ψηφίζει Ευρώπη – Ποια χώρα είναι το μεγάλο φαβορί για το νέο της εργοστάσιο;
Δε γνωρίζω ποια είναι, αλλά μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ποια ΔΕΝ είναι!!!
-
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Εδώ δε τρέχει η Τροχαία για τα παράνομα παρκαρισμένα σε θέσεις ΑΜΕΑ, πάνω σε διασταυρώσεις, όταν γίνεται παρακώλυση συγκοινωνιών και μπλοκάρουν με τις ώρες τα λεωφορεία και εμείς περιμένουμε να γράψει η Τροχαία τους θερμικούς που παρκάρουν σε ταχυφορτιστές σε ιδιωτικούς χώρους στάθμευσης...
Η καλύτερη λύση ήταν αυτή που είχα συναντήσει στην Σερβία. Αν είχες παρκάρει παράνομα, ερχόταν ο γερανός και σου πήγαινε το αυτοκίνητο σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης. Για να παραλάβεις το αυτοκίνητο έπρεπε να πληρώσεις την κλήση και φυσικά τον ιδιοκτήτη του χώρου στάθμευσης!
Αν το κάναμε φυσικά εδώ θα έλεγαν ότι είναι εισπρακτικό το μέτρο και ότι γίνεται για να βγάλουν λεφτά τα πάρκινγκ!
-
RE: TESLA FORUMposted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Πέρα από το πιθανό κατασκευαστικό πρόβλημα, θα ήταν καλό όλοι να έχουμε ένα από τα παρακάτω στο αυτοκίνητο μας. Μπορεί να φανεί χρήσιμο είτε σε εμάς, είτε σε κάποιον συνάνθρωπο μας.

-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησηςposted in Περί αυτοκίνησης
Ένα μικρό ηλεκτρικό ως δεύτερο, βολεύει πολύ για κάποιους που ζουν στην επαρχία. Συνήθως τα χιλιόμετρα είναι λίγα, τύπου για τις δραστηριότητες των παιδιών ή για τα καθημερινά ψώνια. Οι αποστάσεις είναι μικρές, ενώ αρκετοί έχουν δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι τους.
Από το να πάρεις ένα Picanto ή ένα i10, γιατί να μην αγοράσεις ένα Inster; -
RE: Hyundai Kona 2023posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Δεν γνωρίζω αν έχει αναφερθεί, αλλά ειλικρινά βλέποντας τις δοκιμές του Kona απορώ πραγματικά με τους σχεδιαστές που αποφάσισαν να βάλουν φώτα σε όλες τις γωνίες του αμαξώματος. Τι ακριβώς είχαν στο μυαλό τους;
Πιο κλασικό σημείο για να χτυπήσεις αμάξι δεν πρέπει να υπάρχει. Οπότε από εκεί που θα είχες απλά μια λαμαρινοδουλειά, θα πρέπει να αλλάξεις και φώτα αν σου κάτσει η στραβή. Τέλεια ιδέα! -
RE: ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΕΛΟΣ ;;;posted in Περί αυτοκίνησης
Το θέμα είναι κατά πόσο εμπιστεύεσαι την φορολογική πολιτική αυτού του Κράτους; Ότι δε θα φορτωθείς το δίλιτρο σήμερα και δύο χρόνια μετά τα ξανά ανακαλύψουν!
ΥΓ. Νομίζω ότι κάτι μεταχειρισμένα Mazda diesel μπαίνουν δυνατά στο παιχνίδι

-
RE: Hyundai Inster (2024)posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
Μια χαρά αντιπροσωπευτική είναι η σύγκριση, όταν πρέπει να επιλέξεις ένα από τα δύο αυτοκίνητα που έχεις στην διάθεση σου για να πας μέχρι το Ναύπλιο!
