Best posts made by axel12p
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το αυτοκίνητο θα πατάει πάνω στο πάτωμα του επόμενου Renegate και το πρωτότυπο είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής, οπότε δεν βρίσκω λόγω να αργήσει η παραγωγή του.
Δεν είμαι φίλος της Alfa Romeo, αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας. Δεν μπορώ να βρω κάποιον λόγο να μην τα πάει εξαιρετικά αν η τιμή του είναι λογική. Το μόνο ίσως που θα με ανησυχούσε θα ήταν το θέμα των χώρων.
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Το καλοκαίρι πάντως Λευκάδα έπαιζε πολύ Stelvio από Ιταλούς, και σίγουρα χτυπούσε πολύ περισσότερο στο μάτι από μια Χ3!
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Περίεργη η κατανομή των πωλήσεων της Χ3 από τα μέσα της χρονιάς και μετά, όπου σχεδόν διπλασιάστηκαν. πιθανότατα λόγο WLTP. Γενικά ήταν αρκετά περίεργη χρονιά λόγω της συγκεκριμένης ρύθμισης.
Kilo είναι λογικά η αναλογία στον δρόμο να είναι πολύ καλύτερη για την Χ3 μιας και κυκλοφορεί περισσότερα χρόνια από την Stelvio, οπότε εκ των πραγμάτων υπάρχουν πολλές περισσότερες στον δρόμο!
-
RE: BYD forum
Το Reuters (!!!) έχει Live την παρουσίαση της BYD στην IAA 2025.
Κάποιες πρώτες πληροφορίες από την παρουσίαση:
-
Το εργοστάσιο στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει να λειτουργεί προς το τέλος του 2025. Το πρώτο μοντέλο που θα κατασκευάζεται εκεί είναι το Dolphin Surf, στο οποίο προφανώς δεν θα επιβάλλονται πλέον δασμοί 27%.
-
Μέχρι το τέλος του 2025 η BYD θα διαθέτει 1000 καταστήματα στην Ευρώπη, ενώ μέχρι το τέλος του 2026 θα διαθέτει πάνω από 2000 καταστήματα.
-
Ξεκινάει το πρόγραμμα BYD Certified, μέσω του οποίο θα μπορεί κάποιος να αγοράσει ελεγμένα μεταχειρισμένα BYD με SOH άνω του 90%.
-
Σκοπεύουν να εγκαταστήσουν για αρχή (μέχρι τα μέσα του 2026) 200 με 300 ταχυφορτιστές, οι οποίοι θα επιτρέπουν την ανάκτηση 400Km σε μόλις 5 λεπτά!
-
Φέρνει τα Denza στην Ευρώπη.
ΥΓ. Και κάτι που με εντυπωσίασε.
-120.000 άτομα προσωπικό στο τομέα του R&D
-11 κέντρα έρευνας παγκοσμίως
-45 πατέντες την ημέρα! -
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Βλέπω τα 25 χιλιάρικα που ζητάει το QQ για την βασική του έκδοση, και το συγκρίνω με το 3008 που ξεκινάει από τα ίδια λεφτα, με αρκετά καλύτερο εξοπλισμό. Ειλικρινά αν κάποιος φτάσει σε αυτά τα λεφτά, δεν βρίσκω λόγο να καταλήξει στο νέο QQ. Το 3008 είναι πιθανότατα πιο ποιοτικό, έχει καλύτερο εξοπλισμό ενώ σου δίνει και την δυνατότητα να επιλέξεις diesel κινητήρα. Πιστεύω ότι το QQ πρέπει να πέσει τουλάχιστον 3 χιλιάρικα για να γίνει ανταγωνιστικό.
-
RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
Βρέθηκα σήμερα στην ΔΕΘ και πέρασα φυσικά από την Auto Thessaloniki. Αν θα μπορούσα να βάλω έναν τίτλο σε αυτή την έκθεση θα ήταν "Η Επέλαση της Κίνας"!
Οι εταιρείες που συμμετέχουν είναι οι εξής:
BYD, CHERY, CITROËN, DACIA, DFSK, DONGFENG, DS AUTOMOBILES, FORD, FOTON, GEELY, JAECOO, KGM, MAXUS, MAZDA, MERCEDES–BENZ, MG, NISSAN, OMODA, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SMART, SKODA, XEV, ZEEKRΕπισκέφτηκα τα εξής περίπτερα:
BYD, Chery, Dacia, Geely, Jaecoo, MG, Nissan, Omoda, Renault, Zeekr.Τα BYD μου έκαναν εξαιρετική εντύπωση. Τόσο ως παρουσίαση περιπτέρου, όσο και τα μοντέλα της. Υπήρχε δίπλα το περίπτερο της Skoda και δεν πατούσε ψυχή. Δεν πρόσεξαν καν αν υπήρχε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο στο περίπτερο της (τώρα είδα σε βιντεάκι ότι υπήρχαν τελικά!). Η ίδια νέκρα και στο περίπτερο της Nissan. Μέτρια κίνηση στο περίπτερο της Ford που είχε μόνο ηλεκτρικά.
Από τους κλασικούς κατασκευαστές, τα περίπτερα που είχαν την περισσότερη κίνηση ήταν αυτά της Renault (όπου άκουγες συχνά επιφωνήματα θαυμασμού για το Renault 5), καθώς και το περίπτερο του Γιαννίρη (Citroen, Peugeot, DS, MG, Mazda).Από τα Κινέζικα που μπήκα και μου άφησαν την καλύτερη εντύπωση ήταν τα BYD όπως προανέφερα, το Geely EX5 και τα Zeekr φυσικά.
Έβλεπες το BYD Seal U-dmi με υπερπλήρη εξοπλισμό να κοστίζει 36.000€ και άθελα σου έκανες άμεσα την σύγκριση με τα υβριδικά της Renault που ήταν απέναντι και κόστιζαν 50 χιλιάρικα! Η με ένα μέτρια εξοπλισμένο Qashqai βενζίνης που κόστιζε πάνω από 30 χιλιάδες €.
Στα 30.000€ έδινε η Geely και το ΕΧ5 στην πλούσια έκδοση. Πάρα πολύ όμορφο από μέσα, με λευκό εσωτερικό, πανοραμική οροφή, θερμαινόμενα και ψυχώμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Το δοκίμασα και ενώ το θεωρούσα gimmick, ήταν τελικά απίστευτη η αίσθηση. Το μόνο κακό για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι η σχετικά "μικρή" μπαταρία (60KWh) και το γεγονός πως στην παρούσα φάση υπάρχει αντιπροσωπεία μόνο στην Αθήνα (μέχρι τέλους του 2025 και στην Θεσσαλονίκη).
Τα Zeekr μια κατηγορία μόνα τους. Ακόμη και το μικρό τους μοντέλο μου θύμισε Lexus. Εγώ μπήκα στο 7x το οποίο είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο. Απίστευτη αίσθηση! Η πόρτες είναι ηλεκτρικές και ανοίγουν με κουμπάκι, πίσω υπάρχουν κουρτινάκια στα πίσω παράθυρα, που όταν κρατήσεις πατημένο το κουμπί του ηλεκτρικού παραθύρου, ανεβαίνει το αντίστοιχο κουρτινάκι αυτόματα. Γενικά σου έδινε την αίσθηση ότι είσαι σε ένα κουκούλι αποκομμένος από τον υπόλοιπο κόσμο.
Γενικότερα η αίσθηση που μου άφησε η σημερινή επίσκεψη είναι πως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τους κλασικούς κατασκευαστές. Όχι, δεν με εντυπωσίασαν όλες οι κινέζικες μάρκες, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την τιμή, προσφέρουν εξαιρετικό value for money. Ειδικά σε μοντέλα PHEV όπου γλιτώνουν τους δασμούς ( η BYD θα προσφέρει σύντομα εκδόσεις PHEV για όλα τα μοντέλα της εκτός του Surf). Αν δεν υπήρχαν μάλιστα οι δασμοί στα ηλεκτρικά, η μόνη ίσως εταιρεία που θα μπορούσε να σταθεί απέναντι στους Κινέζους θα ήταν η Tesla.
Για όποιον βρίσκεται κοντά, αξίζει πιστεύω μια επίσκεψη στην Auto Thessaloniki, ώστε να διαπιστώσει μόνος του την Κινέζικη επέλαση και να κάνει άμεσα τις συγκρίσεις με τους κλασικούς κατασκευαστές.
-
RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
Και εμένα πολύ χάλια μου φαίνεται για Peugeot. Το μπροστά φαίνεται λες και το έχεις κάνει με το liquify του Photoshop, ενώ και το πλάι δεν το θεωρώ κομψό. Μου κάνει εντύπωση, πως παρά το γεγονός ότι φοράει μεγάλη ζάντα (πιθανότατα), οι τροχοί μου φαίνονται δυσανάλογα μικροί για το μέγεθος του.
-
RE: κινέζικα αυτοκίνητα (merged)
Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.
Οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι την πάτησαν την πρώτη φορά από τους Ιάπωνες και στην συνέχεια από τους Κορεάτες. Ακόμη θυμάμαι τα λογοπαίγνια τύπου You Die (Hyundai) και το πόσο αστείο μου είχε φανεί όταν η Hyundai είχε ανακοινώσει ότι σκοπεύει να βρεθεί στις 10 μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου. Έχει καιρό που μου κόπηκε το γέλιο από τότε...
Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι μέχρι πρόσφατα τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα επιβαρύνονταν με δασμούς 10% στην Ε.Ε.
Και τώρα για τρίτη φορά το ζούμε με την Κίνα. Μια χώρα με αντίστοιχη φιλοσοφία με την Ιαπωνία και την Κορέα, αλλά πολύ μεγαλύτερη, με πρόσβαση στο σύνολο των πρώτων υλών και από τους πρωτοπόρους στην ηλεκτροκίνηση.
Και εμείς ακόμη αναρωτιόμαστε για το που θα καταλήξει όλο αυτό!
Όσο για τους "καταξιωμένους" Ευρωπαίους κατασκευαστές, προχθές άνοιξα το καπό ενός ολοκαίνουργιου C3 με το 1.2 με τα 100 άλογα. Φάτσα κάρτα το turbo (?) που πάνω του γράφει Garrett India!
Να σημειώσουμε επίσης πως σήμερα το EuroNcap έβγαλε και τα τελευταία του αποτελέσματα.
Citroen C5 Aircross: 4 αστέρια, Adult occupant 80%
https://www.euroncap.com/en/results/citroën/c5+aircross/56158Nio Firefly: 5 αστέρια, Adult occupant 96%
https://www.euroncap.com/en/results/firefly/firefly/56171Με το πρώτο να ανήκει στην κατηγορία των C-SUV και το δεύτερο στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.
Όσο για τους αντιπροσώπους, δεν είναι τυχαίο ότι όλοι προσπαθούν να προσθέσουν και μια Κινέζικη εταιρεία στο portfolio τους.
ΥΓ. Τώρα πρόσεξα πως ακόμη και το BYD Dolphin Surf τα πήγε καλύτερα και πήρε 5 αστέρια...
-
RE: Hyundai Kona 2023
Δεν γνωρίζω αν έχει αναφερθεί, αλλά ειλικρινά βλέποντας τις δοκιμές του Kona απορώ πραγματικά με τους σχεδιαστές που αποφάσισαν να βάλουν φώτα σε όλες τις γωνίες του αμαξώματος. Τι ακριβώς είχαν στο μυαλό τους;
Πιο κλασικό σημείο για να χτυπήσεις αμάξι δεν πρέπει να υπάρχει. Οπότε από εκεί που θα είχες απλά μια λαμαρινοδουλειά, θα πρέπει να αλλάξεις και φώτα αν σου κάτσει η στραβή. Τέλεια ιδέα! -
RE: Hyundai Inster (2024)
Μια χαρά αντιπροσωπευτική είναι η σύγκριση, όταν πρέπει να επιλέξεις ένα από τα δύο αυτοκίνητα που έχεις στην διάθεση σου για να πας μέχρι το Ναύπλιο!
-
RE: Nissan Qashqai 2021
Στα του κασκαι η νισσαν φυσικά θα πληρώσει τις μαγκιες με τον πρόωρο θάνατο του ντίζελ.
Το κασκαι γέμισε τους δρόμους πουλώντας τους τρομερούς 1.5 και 1.6 διαμάντια κινητήρες που τους έβαλε πεισματικά στην άκρη.
Δεν υπάρχει περίπτωση να πιάσει τις πωλήσεις που είχε και όχι μόνο γιατί ο ανταγωνισμός αυξήθηκε.
Έκοψε τον πυλώνα πωλήσεων της και θα της βγει σε κακο.
Εδώ θα είμαστε και θα δούμε τις πωλήσεις στο επόμενο εξάμηνο και δείτε ότι τα 200 & 300 που πουλούσε για πλάκα το παλιό μέχρι την τελευταία μέρα δεν θα τα ξαναπιάσει.
Πες τα Χρυσόστομε! Μέγα λάθος η απουσία έστω και ενός diesel κινητήρα από την γκάμα. Ο 1.5 που έχουμε είναι εξαιρετικός. Δεν ξέρω αν θα αλλάξει την απόφαση της στην πορεία, όπως έκανε η Renault με το Clio που πλέον το φέρνει και με τον 1.5 diesel.
-
RE: Αγορα καινουργιου Dacia Duster Lpg 'H Yaris Cross???
Έχει γνωστός μου μεταχειρισμένο Juke εδώ και περίπου έξι μήνες.
Στα θετικά θα έβαζα:
-
Για το μέγεθος του, θεωρώ πως οι χώροι είναι πολύ καλοί. Κάθομαι άνετα πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι αντίστοιχος με το QQ J11. Από την άλλη βέβαια το εσωτερικό είναι κάπως κλειστοφοβικό στις πίσω θέσεις, λόγω μονοκόματων καθισμάτων εμπρός, μικρών σχετικά πίσω παραθύρων και μαύρης οροφής. Χώρος πάντως υπάρχει, δεν στριμώχνεσαι.
Μπροστά είσαι πολύ άνετα, ενώ σε σχέση με άλλα B-SUV κάθεσαι και αρκετά ψηλά. Καμιά σχέση με Kamiq, ενώ στο Captur ένιωθα ότι είμαι χωμένος μέσα στο αυτοκίνητο. -
Πολύ καλή ποιότητα συναρμογής, η μέρα με την νύχτα σε σχέση με το QQ J11. Περνάει από λακούβες και το νιώθεις πολύ δεμένο. Ελάχιστοι έως μηδενικοί τριγμοί.
-
Στην έκδοση Connecta, ο εξοπλισμός είναι αρκετά καλός. Το αυτοκίνητο ήρθε από Γερμανία, οπότε έχει θερμαινόμενα καθίσματα και παρμπρίζ, ηλεκτρικό χειρόφρενο με auto hold, φώτα led, αυτόματα ανοιγόμενους καθρέφτες, Android Auto (μέτριο το infotainment), κάμερα οπισθοπορείας, κλπ.
-
Εξαιρετικά φώτα! Με διαφορά τα καλύτερα που έχω δει. Full αυτόματα, όπως και η μεγάλη σκάλα. Κάνουν ειλικρινά την νύχτα μέρα.
-
Αρκετά ωραίο πάτημα σε δρόμο με στροφές (για το είδος του πάντα).
-
Εύκολο στην οδήγηση, με εξαίρεση ίσως το πλάτος, μιας και η καμπίνα είναι αρκετά πιο μέσα σε σχέση με το συνολικό πλάτος.
-
Σχετικά χαμηλή κατανάλωση. Στο Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα για παράδειγμα έκαψε 5.2lt/100Km
Αρνητικά:
-
Ο κινητήρας. Ναι μεν έχει 117 άλογα και αν το πατήσεις πράγματι έχει γκάζι, αλλά νιώθω να ζορίζεται. Ίσως έχω συνηθίσει την ροπή του diesel του QQ και να μου κακοφαίνεται η ροπή από τον μικρό χιλιάρη.
-
Αίσθηση στο ταξίδι. Εκεί που με το QQ πας άνετα με 140 - 150 Kmh, με το Juke νιώθεις πως πάνω από τα 120-130Kmh αρχίσει να είναι έξω από τα νερά του. Επίσης, υπάρχει και αισθητός αεροδυναμικός θόρυβος στα ταξίδια. Όχι σε ενοχλητικό βαθμό, αλλά υπάρχει.
-
Μου φάνηκε ένα click πιο σφιχτό από όσο θα ήθελα, χωρίς να είναι κουραστικό όμως.
-
-
RE: BYD forum
Στις υψηλές ταχύτητες έτσι και αλλιώς περισσότερο ακούγονται αεροδυναμικοί θόρυβοι παρά ο κινητήρας. Έχουμε τον 1.5d της Renault και ποτέ δεν με ενόχλησε ο θόρυβος του κινητήρα σε ταξίδι.
-
RE: LEXUS LBX
Το είδα και εγώ στο Mediterranean Cosmos. Όμορφο, το είχαν και σε ένα ωραίο χρώμα, αλλά όσο σκεφτόμουν ότι κοστίζει σχεδόν το ίδιο με το Tesla Model 3 που ύπηρχε παραδίπλα...
-
RE: BYD forum
To 2011 o Ήλωνας δεν θεωρούσε ανταγωνιστή του την BYD. Σήμερα τον έχει αφήσει πίσω στις πωλήσεις, αγοράζει δε και μπαταρίες από αυτούς. Εντυπωσιακή μεταστροφή.
Το 2011 η Tesla έβγαλε το Model S, ενώ η BYD μοντέλα όπως το F3R. Προφανώς δεν ήταν ανταγωνιστές τότε!
-
RE: Γάτα στο αυτοκίνητο..
Την πρώτη φορά χρειάστηκε να ασχοληθώ 3 ώρες για να βγάλω την γάτα από το αμάξι. Το μόνο που την ενοχλούσε ήταν το νερό, όλα τα άλλα δεν έκαναν δουλειά. Βέβαια ούτε με το νερό βγήκε, γιατί είχε χωθεί στο φτερό του αυτοκινήτου. Στο τέλος αναγκάστηκα να ξηλώσω τον πλαστικό θόλο και με το που τον τράβηξα βγήκε από εκεί.
Την δεύτερη φορά ήταν τρία γατάκια μαζί. Μου έφαγε μια ημέρα για να τα βγάλω και επειδή ήταν χειμώνας ξεπάγιασα γιατί ψιλό έβρεχε κιόλας. Άλλο βγήκε βρέχοντας το, άλλο χρειαζόταν απλά να ανοίξω γρήγορα το καπό και να το πιάσω μιας και είχε πάει και είχε καθίσει πάνω στο καπάκι της μηχανής!
Γενικά μη μπλέξεις! Ευτυχώς και στις δύο περιπτώσεις δεν έπαθαν τίποτα ούτε τα γατάκια, ούτε το αυτοκίνητο... -
RE: Kia EV3 2024
Εγώ το βρίσκω εξαιρετικό το EV3. Μου αρέσει εμφανισιακά, ενώ πιστεύω πως είναι και πολύ καλή επιλογή για οικογένεια, ειδικά με την μεγάλη μπαταρία. Πρακτικά με την επιδότηση, βγαίνει στα λεφτά ενός Sportage. Μικρότεροι χώροι λογικά (περιμένω να το δω από κοντά), αλλά ικανοποιητικοί για οικογένεια και ωραίο εσωτερικό (ειδικά το ανοιχτόχρωμο).
Καλό το Model 3, αλλά μέχρι στιγμής αντιπροσωπεία υπάρχει μόνο στην Αθήνα, ενώ το KIA δίνει και 7 χρόνια εγγύηση. Επίσης, αρκετοί θα προτιμήσουν μια SUV εμφάνιση, έναντι ενός sedan.
Σύγκριση με το e-C3 Aircorss δεν πιστεύω ότι υφίσταται, τόσο σε επίπεδο τιμής, όσο και χαρακτηριστικών.
-
RE: Kia Picanto 2011
Το μπροστά μου αρέσει αρκετά και μου θυμίζει πολύ έντονα το
,
το πίσω είναι κάπως ιδιαίτερο για τα γούστα μου και δε μου φαίνεται και τόσο δεμένο.
Σίγουρα πάντως το βρίσκω πολύ πιο όμορφο από Spark, 107, κλπ.