-
@dstou said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Στην Κίνα υπάρχουν πάνω από 100 εταιρείες που φτιάχνουν αμάξια πάσης φύσεως. Λογικό είναι να υπάρξουν συγχωνεύσεις, εξαγορές και φαλιμέντα.
Για να καταλήξουμε σε 3 αμερικάνικες κομπανίες αυτοκινήτων όπως τις γνωρίζουμε εδώ και δεκαετίες, προυπήρξαν περί τις ...1200 πριν από αυτές. H ιστορία θα επαναληφθεί με κάποιο τρόπο και εδώ.https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_defunct_automobile_manufacturers_of_the_United_States
ετσι οπως τα λες ειναι και θα γινει. Καποιες θα συγχωνευτουν μεταξυ τους
κάποιες με ευρωπαικες μάρκες , κάποιες με κορεατες , ιαπωνες κτλ
Και θα μεινουν λίγες.
Βασικα οι XIAOMI, SAICS, BYD , CHANGAN και κανα 2 ακομα θα υπαρχουν σιγουρα απλά μπορει να αγορασουν και καμια πιο μικρη
καποιες αλλες δεν πάνε καλα οικονομικα ακομα και που ειναι πολυ γνωστες εχουν μεγαλα χρεη σαν την NIO
καποιες ελαχιστες θα φαλιρισουν χωρις να εξαγοραστουν από αλλες και θα φυγουν τελειως από τον χάρτη. Ολα αυτα θα πάρουν μια δεκαετια τουλάχιστον να δουμε ποια σχηματα θα μεινουν
-
Οπότε το να αγοράσεις κινέζικο είναι πιο επίφοβο, από το να παίζεις στοίχημα στην τρίτη κατηγορία της Αλβανίας...
-
Βρέθηκα σήμερα στην ΔΕΘ και πέρασα φυσικά από την Auto Thessaloniki. Αν θα μπορούσα να βάλω έναν τίτλο σε αυτή την έκθεση θα ήταν "Η Επέλαση της Κίνας"!
Οι εταιρείες που συμμετέχουν είναι οι εξής:
BYD, CHERY, CITROËN, DACIA, DFSK, DONGFENG, DS AUTOMOBILES, FORD, FOTON, GEELY, JAECOO, KGM, MAXUS, MAZDA, MERCEDES–BENZ, MG, NISSAN, OMODA, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SMART, SKODA, XEV, ZEEKRΕπισκέφτηκα τα εξής περίπτερα:
BYD, Chery, Dacia, Geely, Jaecoo, MG, Nissan, Omoda, Renault, Zeekr.Τα BYD μου έκαναν εξαιρετική εντύπωση. Τόσο ως παρουσίαση περιπτέρου, όσο και τα μοντέλα της. Υπήρχε δίπλα το περίπτερο της Skoda και δεν πατούσε ψυχή. Δεν πρόσεξαν καν αν υπήρχε κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο στο περίπτερο της (τώρα είδα σε βιντεάκι ότι υπήρχαν τελικά!). Η ίδια νέκρα και στο περίπτερο της Nissan. Μέτρια κίνηση στο περίπτερο της Ford που είχε μόνο ηλεκτρικά.
Από τους κλασικούς κατασκευαστές, τα περίπτερα που είχαν την περισσότερη κίνηση ήταν αυτά της Renault (όπου άκουγες συχνά επιφωνήματα θαυμασμού για το Renault 5), καθώς και το περίπτερο του Γιαννίρη (Citroen, Peugeot, DS, MG, Mazda).Από τα Κινέζικα που μπήκα και μου άφησαν την καλύτερη εντύπωση ήταν τα BYD όπως προανέφερα, το Geely EX5 και τα Zeekr φυσικά.
Έβλεπες το BYD Seal U-dmi με υπερπλήρη εξοπλισμό να κοστίζει 36.000€ και άθελα σου έκανες άμεσα την σύγκριση με τα υβριδικά της Renault που ήταν απέναντι και κόστιζαν 50 χιλιάρικα! Η με ένα μέτρια εξοπλισμένο Qashqai βενζίνης που κόστιζε πάνω από 30 χιλιάδες €.
Στα 30.000€ έδινε η Geely και το ΕΧ5 στην πλούσια έκδοση. Πάρα πολύ όμορφο από μέσα, με λευκό εσωτερικό, πανοραμική οροφή, θερμαινόμενα και ψυχώμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ. Το δοκίμασα και ενώ το θεωρούσα gimmick, ήταν τελικά απίστευτη η αίσθηση. Το μόνο κακό για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι η σχετικά "μικρή" μπαταρία (60KWh) και το γεγονός πως στην παρούσα φάση υπάρχει αντιπροσωπεία μόνο στην Αθήνα (μέχρι τέλους του 2025 και στην Θεσσαλονίκη).
Τα Zeekr μια κατηγορία μόνα τους. Ακόμη και το μικρό τους μοντέλο μου θύμισε Lexus. Εγώ μπήκα στο 7x το οποίο είναι σε εντελώς άλλο επίπεδο. Απίστευτη αίσθηση! Η πόρτες είναι ηλεκτρικές και ανοίγουν με κουμπάκι, πίσω υπάρχουν κουρτινάκια στα πίσω παράθυρα, που όταν κρατήσεις πατημένο το κουμπί του ηλεκτρικού παραθύρου, ανεβαίνει το αντίστοιχο κουρτινάκι αυτόματα. Γενικά σου έδινε την αίσθηση ότι είσαι σε ένα κουκούλι αποκομμένος από τον υπόλοιπο κόσμο.
Γενικότερα η αίσθηση που μου άφησε η σημερινή επίσκεψη είναι πως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για τους κλασικούς κατασκευαστές. Όχι, δεν με εντυπωσίασαν όλες οι κινέζικες μάρκες, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την τιμή, προσφέρουν εξαιρετικό value for money. Ειδικά σε μοντέλα PHEV όπου γλιτώνουν τους δασμούς ( η BYD θα προσφέρει σύντομα εκδόσεις PHEV για όλα τα μοντέλα της εκτός του Surf). Αν δεν υπήρχαν μάλιστα οι δασμοί στα ηλεκτρικά, η μόνη ίσως εταιρεία που θα μπορούσε να σταθεί απέναντι στους Κινέζους θα ήταν η Tesla.
Για όποιον βρίσκεται κοντά, αξίζει πιστεύω μια επίσκεψη στην Auto Thessaloniki, ώστε να διαπιστώσει μόνος του την Κινέζικη επέλαση και να κάνει άμεσα τις συγκρίσεις με τους κλασικούς κατασκευαστές.
-
Είπαμε η Ευρώπη πυροβόλησε τα πόδια της με την ηλεκτροκίνηση. Υπολογιζε οτι θα αυξήσει τις τιμές των θερμικών και ο κόσμος θα αγόραζε ηλεκτρικά. Μετά όμως έσκασε η ενεργειακή κρίση η ακρίβεια χτύπησε ταβάνι και έσκασαν μύτη οι Κινέζοι.
Τι να κάνει ο έρμος ο κόσμος να δίνει 40 χιλιάδες για Tiguan και 37000 για 3008 όταν μπορεί να πάρει με αρκετά λιγότερα και ποιοτικά και φουλ εξοπλισμένα και γρήγορα αυτοκίνητα;
Εγώ δεν θα παιρνα ποτέ είμαι άνθρωπος που δεν εντυπωσιάζεται με τις τάσεις και του αρέσει η ιστορία αλλά είμαι μειοψηφία. Αν έπαιρνα ηλεκτρικό θα ήταν BMW για σπάσιμο στην Κίνα.
-
Μόνο στα φτηνά πουλάνε οι Κινέζοι.
Στα μεσαία που ο κόσμος ζορίζεται για να τα αγοράσει, δεν μπαίνει σε λογική νονέιμ, γιατί συνήθως τα παίρνει με δάνειο και θέλει αν του γίνει η στραβή να μπορέσει να το πουλήσει εύκολα.
Ο αγοραστής του μτχ, δεν κοιτάει καν τα κινέζικα.
Στα ακριβά αυτοκίνητα μόνο τίποτα λήζινγκ θα παίζει κινέζικο για υπαλλήλους, όχι για επιχειρηματίες που παραμένουν παραδοσιακοί.
-
@criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Μόνο στα φτηνά πουλάνε οι Κινέζοι.
Στα μεσαία που ο κόσμος ζορίζεται για να τα αγοράσει, δεν μπαίνει σε λογική νονέιμ, γιατί συνήθως τα παίρνει με δάνειο και θέλει αν του γίνει η στραβή να μπορέσει να το πουλήσει εύκολα.
Ο αγοραστής του μτχ, δεν κοιτάει καν τα κινέζικα.
Στα ακριβά αυτοκίνητα μόνο τίποτα λήζινγκ θα παίζει κινέζικο για υπαλλήλους, όχι για επιχειρηματίες που παραμένουν παραδοσιακοί.
Όρισε λίγο τι εννοείς φτηνά, μεσαία και ακριβά ώστε να καταλάβουμε. Τα όρια βάσει μεγέθους είναι αντικειμενικά, οι τιμές όχι.
-
Φτηνά κάτω από 20000.
20000-30000 αυτοκίνητα που δεν είναι φτηνά, αλλά μπορούν να αγοραστούν σχετικά εύκολα από πολλούς.
30000-40000 μεσαία αυτοκίνητα. Για άτομα της μεσαίας τάξης με καλές δουλειές που μπορούν να αντέξουν αυτήν την δαπάνη, μαζί με τις άλλες που θα έχουν.
Πάνω από 40000 για ευκατάστατους.
-
@criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Ο αγοραστής του μτχ, δεν κοιτάει καν τα κινέζικα.
Υπάρχουν μεταχειρισμένα κινέζικα;
Ούτε ένα χρόνο δεν υπάρχουν στην αγορά -
@dg79 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Ο αγοραστής του μτχ, δεν κοιτάει καν τα κινέζικα.
Υπάρχουν μεταχειρισμένα κινέζικα;
Ούτε ένα χρόνο δεν υπάρχουν στην αγοράΤο ερώτημα είναι ένας που δεν έχει λεφτά να αγοράσει καινούργιο, με ποια λογική θα αγοράσει μτχ κινέζικο που δεν ξέρει αν θα έχει αντιπροσωπεία αύριο, συν το πρόβλημα της μπαταρίας για τα ηλεκτρικά ?
Οι αγοραστές μτχ άνω της 4ετίας είναι στριμωγμένοι οικονομικά άνθρωποι συνήθως.
Εκτός από λίγους που είναι συνειδητοί αγοραστές μτχ. σαν άποψη.
-
Kαθε αρχή και δυσκολη
σιγα σιγα θα αναπτυχθει η αγορα των κινεζικων αλλα και του δικτυου τους πανευρωπαικα , κυριως των πιο μεγαλων ομιλων πχ geely , byd και τα επομενα χρονια θα κυριαρχήσουν
δειτε στιγμιοτυπα από την παρελαση τους προχθες και θα καταλαβετε ποσο μπροστα ειναι
το μελλον ειναι Κινα , η Ευρωπη πεθαινει σε ολους τους τομεις -
@criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@dg79 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Ο αγοραστής του μτχ, δεν κοιτάει καν τα κινέζικα.
Υπάρχουν μεταχειρισμένα κινέζικα;
Ούτε ένα χρόνο δεν υπάρχουν στην αγοράΤο ερώτημα είναι ένας που δεν έχει λεφτά να αγοράσει καινούργιο, με ποια λογική θα αγοράσει μτχ κινέζικο που δεν ξέρει αν θα έχει αντιπροσωπεία αύριο, συν το πρόβλημα της μπαταρίας για τα ηλεκτρικά ?
Οι αγοραστές μτχ άνω της 4ετίας είναι στριμωγμένοι οικονομικά άνθρωποι συνήθως.
Εκτός από λίγους που είναι συνειδητοί αγοραστές μτχ. σαν άποψη.
Ποιο πρόβλημα μπαταρίας; Ότι μετά από 5000 κύκλους φόρτισης και 2.000.000 χλμ θα έχει πέσει η μπαταρία στο 70%; Με 20.000 χλμ/έτος, ναι θα χρειαστείς μπαταρία σε 100 χρόνια.
Το αν υπάρχει αύριο αντιπροσωπεία ή όχι είναι δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα.
Προς το παρόν, μεταχειρισμένα κινέζικα δεν υπάρχουν, προφανώς όσοι αγόρασαν δε το μετάνιωσαν
έτσι οι υποψήφιοι αγοραστές μεταχειρισμένου μπορούν να πάρουν διαλεχτά μοντέλα της citroen και της fiat. Αυτές σίγουρα θα έχουν αντιπροσωπείες, καθώς θα πρέπει να εξυπηρετούνται οι βλάβες που συνεχώς θα προκύπτουν
-
@spyrosk said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Kαθε αρχή και δυσκολη
σιγα σιγα θα αναπτυχθει η αγορα των κινεζικων αλλα και του δικτυου τους πανευρωπαικα , κυριως των πιο μεγαλων ομιλων πχ geely , byd και τα επομενα χρονια θα κυριαρχήσουν
δειτε στιγμιοτυπα από την παρελαση τους προχθες και θα καταλαβετε ποσο μπροστα ειναι
το μελλον ειναι Κινα , η Ευρωπη πεθαινει σε ολους τους τομειςΗ παρέλαση στην Μόσχα ήταν καλύτερη, αλλά δεν αγοράζουμε Λάντα και Μόσκοβιτς...
-
@dg79 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@dg79 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@criuser said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Ο αγοραστής του μτχ, δεν κοιτάει καν τα κινέζικα.
Υπάρχουν μεταχειρισμένα κινέζικα;
Ούτε ένα χρόνο δεν υπάρχουν στην αγοράΤο ερώτημα είναι ένας που δεν έχει λεφτά να αγοράσει καινούργιο, με ποια λογική θα αγοράσει μτχ κινέζικο που δεν ξέρει αν θα έχει αντιπροσωπεία αύριο, συν το πρόβλημα της μπαταρίας για τα ηλεκτρικά ?
Οι αγοραστές μτχ άνω της 4ετίας είναι στριμωγμένοι οικονομικά άνθρωποι συνήθως.
Εκτός από λίγους που είναι συνειδητοί αγοραστές μτχ. σαν άποψη.
Ποιο πρόβλημα μπαταρίας; Ότι μετά από 5000 κύκλους φόρτισης και 2.000.000 χλμ θα έχει πέσει η μπαταρία στο 70%; Με 20.000 χλμ/έτος, ναι θα χρειαστείς μπαταρία σε 100 χρόνια.
Το αν υπάρχει αύριο αντιπροσωπεία ή όχι είναι δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα.
Προς το παρόν, μεταχειρισμένα κινέζικα δεν υπάρχουν, προφανώς όσοι αγόρασαν δε το μετάνιωσαν
έτσι οι υποψήφιοι αγοραστές μεταχειρισμένου μπορούν να πάρουν διαλεχτά μοντέλα της citroen και της fiat. Αυτές σίγουρα θα έχουν αντιπροσωπείες, καθώς θα πρέπει να εξυπηρετούνται οι βλάβες που συνεχώς θα προκύπτουν
Προφανώς αυτό θα κάνουν, γιατί ξέρουν και τις εμπιστεύονται, όπως και τις άλλες ευρωπαϊκές.
Τώρα για τις μπαταρίες αυτές είναι εγγυήσεις από το Τζάμπο.
Τα βλέπουμε και στα τηλέφωνα τους των 100-300 ευρώ.
Η μπαταρία αρχίζει και τα φτύνει από τον πρώτο χρόνο και στα 3 χρόνια είναι για πέταμα.
Αν είναι επαγγελματική χρήση όπως κάνει ο γιος μου, δεν βγάζει μία μέρα κινητό των 400 ευρώ.
Γενικά κινέζικα είναι καλή επιλογή για φτηνά πράγματα που δεν σε νοιάζει να τα πετάξεις.
Στα αμάξια είναι μεγάλο το ρίσκο και ο συμβολαιογράφος σου έχει έτοιμο το σύμφωνο συμβίωσης...
-
@dg79 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
Προς το παρόν, μεταχειρισμένα κινέζικα δεν υπάρχουν, προφανώς όσοι αγόρασαν δε το μετάνιωσαν έτσι οι υποψήφιοι αγοραστές μεταχειρισμένου μπορούν να πάρουν διαλεχτά μοντέλα της citroen και της fiat. Αυτές σίγουρα θα έχουν αντιπροσωπείες, καθώς θα πρέπει να εξυπηρετούνται οι βλάβες που συνεχώς θα προκύπτουν
Επτά σελιδούλες στο Car με 153 αυτοκίνητα: Αναζήτηση
-
@katafractos17 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
ες στο Car με 153 αυτοκίνητα:
Τα έβαλες όλα βέβαια, και βενζίνη και υβριδικά και plug-in και καθαρά ηλεκτρικά.
-
@dg79 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
@katafractos17 said in κινέζικα αυτοκίνητα (merged):
ες στο Car με 153 αυτοκίνητα:
Τα έβαλες όλα βέβαια, και βενζίνη και υβριδικά και plug-in και καθαρά ηλεκτρικά.
Ναι, αφού και αυτά Κινέζικα είναι.
-
Μέχρι 30 καφετιά οι κινέζοι θα αλώσουν την αγορά. Συμβαίνει ήδη, μικρά μπιντ, εμτζί, γιόλο . Από εκεί και πάνω δύσκολα. Από τα 100 και πάνω θα είναι αδύνατο να κάνουν σεφτέ.
-
Τα πρώτα ακριβά κινέζικα που θα κινηθούν θα είναι τα xiaomi, αν οι max εκδόσεις τους έχουν +60Κ κάποιοι θα τα προτιμήσουν σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
-
Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.
Οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι την πάτησαν την πρώτη φορά από τους Ιάπωνες και στην συνέχεια από τους Κορεάτες. Ακόμη θυμάμαι τα λογοπαίγνια τύπου You Die (Hyundai) και το πόσο αστείο μου είχε φανεί όταν η Hyundai είχε ανακοινώσει ότι σκοπεύει να βρεθεί στις 10 μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου. Έχει καιρό που μου κόπηκε το γέλιο από τότε...
Δεν είναι επίσης τυχαίο ότι μέχρι πρόσφατα τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα επιβαρύνονταν με δασμούς 10% στην Ε.Ε.
Και τώρα για τρίτη φορά το ζούμε με την Κίνα. Μια χώρα με αντίστοιχη φιλοσοφία με την Ιαπωνία και την Κορέα, αλλά πολύ μεγαλύτερη, με πρόσβαση στο σύνολο των πρώτων υλών και από τους πρωτοπόρους στην ηλεκτροκίνηση.
Και εμείς ακόμη αναρωτιόμαστε για το που θα καταλήξει όλο αυτό!
Όσο για τους "καταξιωμένους" Ευρωπαίους κατασκευαστές, προχθές άνοιξα το καπό ενός ολοκαίνουργιου C3 με το 1.2 με τα 100 άλογα. Φάτσα κάρτα το turbo (?) που πάνω του γράφει Garrett India!
Να σημειώσουμε επίσης πως σήμερα το EuroNcap έβγαλε και τα τελευταία του αποτελέσματα.
Citroen C5 Aircross: 4 αστέρια, Adult occupant 80%
https://www.euroncap.com/en/results/citroën/c5+aircross/56158Nio Firefly: 5 αστέρια, Adult occupant 96%
https://www.euroncap.com/en/results/firefly/firefly/56171Με το πρώτο να ανήκει στην κατηγορία των C-SUV και το δεύτερο στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.
Όσο για τους αντιπροσώπους, δεν είναι τυχαίο ότι όλοι προσπαθούν να προσθέσουν και μια Κινέζικη εταιρεία στο portfolio τους.
ΥΓ. Τώρα πρόσεξα πως ακόμη και το BYD Dolphin Surf τα πήγε καλύτερα και πήρε 5 αστέρια...
-
Είπα και εγώ πότε πρόλαβαν οι κινεζοχορηγουμενοι και το δοκίμασαν αφού μόλις ξεκίνησε η παραγωγή.
Και τι είπαν οι μαλακές. Είναι το ίδιο με το 3008 άρα έχει 4 αστέρια όπως το 3008 που δοκιμάσαμε.
Βλέπω φόβο στους χορηγούμενους από τους Κινέζους μήπως σταματήσει η Ευρώπη να τους χορηγεί.
κινέζικα αυτοκίνητα (merged)