-
Έβλεπα πριν λίγο τα στατιστικά του ΣΕΕΑ.
Από τους Κινέζους, η MG έχει πάρει ήδη κεφάλι, λογικά λόγω των πολλών επιλογών (θερμικά, υβριδικά και ηλεκτρικά), καθώς και του μεγάλου δικτύου πώλησης και υποστήριξης. Έχει ήδη ξεπεράσει παραδοσιακούς κατασκευαστές όπως η Nissan, η Fiat, η Skoda κλπ.
Η BYD αρκετά πιο πίσω, πράγμα λογικό αν σκεφτούμε πως έχει μικρότερο δίκτυο και τα περισσότερα μοντέλα της είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά. Λογικά θα αλλάξουν αρκετά με τον ερχομό των PHEV εκδόσεων που περιμένει.
Από τις υπόλοιπες, φαίνεται να έχει μπει αρκετά δυνατά στο παιχνίδι η Chery, ενώ καλούτσικα τα πάει και η Jaecoo.
Οι υπόλοιπες (Omoda, Geely, DFSK, Zeekr, κλπ), πουλάνε με το ζόρι 20-30 αυτοκίνητα τον μήνα. Άλλες έχουν πολύ περιορισμένη γκάμα (βλ. Geely), άλλες απευθύνονται σε premium κοινό που δύσκολα θα δώσει λεφτά για τον Κινέζο (π.χ. Zeekr), ενώ αρκετές έχουν πολύ περιορισμένο δίκτυο πώλησης και διανομής.
Σε κάθε περίπτωση, οι Κινέζοι φαίνεται πως ήρθαν για να μείνουν. Η ταχύτητα δε με την οποία εδραιώνονται είναι εντυπωσιακή!
-
@axel12p said in Πωλήσεις Αυτοκινήτων - Στατιστικά:
.
Σε κάθε περίπτωση, οι Κινέζοι φαίνεται πως ήρθαν για να μείνουν. Η ταχύτητα δε με την οποία εδραιώνονται είναι εντυπωσιακή!
Εγώ θα έλεγα ότι είναι απολύτως λογική η ταχύτητα. Αν εξαιρέσεις τους κολλημένους και όσους έχουν αρκετά χρήματα (ώστε να αγοράσουν premium μάρκες), οι υπόλοιποι βλέπουν τιμές, βλέπουν τα προϊόντα και καταλαβαίνουν ότι είναι τίμια επιλογή
-
Eπηδη ειναι φθηνα εχουν το κοινο τους. Αυτοι που τα αγοραζουν δεν ειναι καν στην θεση να τα αξιολογησουν απλα θελουν ενα καινουριο αμαξι σε χαμηλη τιμη. Παλαιοτερα αγοραζαν Lada, Daewoo και ΚΙΑ. Τωρα αγοραζουν ΜG.
-
@wantone said in Πωλήσεις Αυτοκινήτων - Στατιστικά:
Eπηδη ειναι φθηνα εχουν το κοινο τους. Αυτοι που τα αγοραζουν δεν ειναι καν στην θεση να τα αξιολογησουν απλα θελουν ενα καινουριο αμαξι σε χαμηλη τιμη. Παλαιοτερα αγοραζαν Lada, Daewoo και ΚΙΑ. Τωρα αγοραζουν ΜG.
Μια χαρά μπορούν να αξιολογήσουν. Δεν είναι φθηνά, προσφέρουν απλά πολύ καλύτερο value for money.
Όταν φτάνουμε στο σημείο να βλέπουμε αγγλικό συγκριτικό review και να δίνει ο Mat τα εύσημα στον Κινέζο, σε σχέση με το Land Rover, τότε μάλλον κάτι κάνουν πολύ καλά. Όχι τέλεια, αλλά σίγουρα πολύ καλά και το προσφέρουν σε εξαιρετική τιμή.
-
Εγώ έχω απορία, γιατί η mitsubishi ειδικά τους τελευταίους 3-4 μήνες πηγαίνει τόσο χάλια στην Ελλάδα; πουλάει από 1 μέχρι 2 αμάξια τον μήνα και νομίζω έναν μήνα δεν πούλησε ούτε 1. Τι έχει γίνει και είναι τόσο χαμηλά;
-
@ikarus260 said in Πωλήσεις Αυτοκινήτων - Στατιστικά:
Εγώ έχω απορία, γιατί η mitsubishi ειδικά τους τελευταίους 3-4 μήνες πηγαίνει τόσο χάλια στην Ελλάδα; πουλάει από 1 μέχρι 2 αμάξια τον μήνα και νομίζω έναν μήνα δεν πούλησε ούτε 1. Τι έχει γίνει και είναι τόσο χαμηλά;
Πάντα (εννοώ τα τελευταία 10-15 χρόνια) πήγαινε. Δεν έχει εξάλλου και αμάξια. 2 Rενώ έχει με άλλο σήμα και μέτριο και απαρχαιωμένο Space Star. Οπότε τι να πουλήσει και πως?
-
@fanis75 said in Πωλήσεις Αυτοκινήτων - Στατιστικά:
@ikarus260 said in Πωλήσεις Αυτοκινήτων - Στατιστικά:
Εγώ έχω απορία, γιατί η mitsubishi ειδικά τους τελευταίους 3-4 μήνες πηγαίνει τόσο χάλια στην Ελλάδα; πουλάει από 1 μέχρι 2 αμάξια τον μήνα και νομίζω έναν μήνα δεν πούλησε ούτε 1. Τι έχει γίνει και είναι τόσο χαμηλά;
Πάντα (εννοώ τα τελευταία 10-15 χρόνια) πήγαινε. Δεν έχει εξάλλου και αμάξια. 2 Rενώ έχει με άλλο σήμα και μέτριο και απαρχαιωμένο Space Star. Οπότε τι να πουλήσει και πως?
Καλά δεν ήταν όμως και έτσι. Τουλάχιστον δεν πούλαγε ένα με δύο αμάξια τον μήνα, σίγουρα ήταν αρκετά παραπάνω
-
@ikarus260 said in Πωλήσεις Αυτοκινήτων - Στατιστικά:
Καλά δεν ήταν όμως και έτσι. Τουλάχιστον δεν πούλαγε ένα με δύο αμάξια τον μήνα, σίγουρα ήταν αρκετά παραπάνω
Ήταν παραπάνω, όταν είχε αμάξια. Εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει δυστυχώς. Κάποτε με το ASX πούλαγε, κάνα colt κλπ.
-
Κάτι Renault με σήματα Mitsubishi έχει, τι να πουλήσει;
-
@axel12p said in Πωλήσεις Αυτοκινήτων - Στατιστικά:
Κάτι Renault με σήματα Mitsubishi έχει, τι να πουλήσει;
Είχε....όχι πια. Πλέον μόνο το Space Star έχει στο website.
-
@axel12p said in Πωλήσεις Αυτοκινήτων - Στατιστικά:
@wantone said in Πωλήσεις Αυτοκινήτων - Στατιστικά:
Eπηδη ειναι φθηνα εχουν το κοινο τους. Αυτοι που τα αγοραζουν δεν ειναι καν στην θεση να τα αξιολογησουν απλα θελουν ενα καινουριο αμαξι σε χαμηλη τιμη. Παλαιοτερα αγοραζαν Lada, Daewoo και ΚΙΑ. Τωρα αγοραζουν ΜG.
Μια χαρά μπορούν να αξιολογήσουν. Δεν είναι φθηνά, προσφέρουν απλά πολύ καλύτερο value for money.
Όταν φτάνουμε στο σημείο να βλέπουμε αγγλικό συγκριτικό review και να δίνει ο Mat τα εύσημα στον Κινέζο, σε σχέση με το Land Rover, τότε μάλλον κάτι κάνουν πολύ καλά. Όχι τέλεια, αλλά σίγουρα πολύ καλά και το προσφέρουν σε εξαιρετική τιμή.
Και το λαντ ρόβερ κινέζικο είναι εδώ και χρόνια και στον πάτο κάθε αξιολόγησης.
-
@criuser said in Πωλήσεις Αυτοκινήτων - Στατιστικά:
Και το λαντ ρόβερ κινέζικο είναι εδώ και χρόνια και στον πάτο κάθε αξιολόγησης.
Mεταξεταστέος!! Ινδικό ειναι, στην Τάτα ανήκει το γκρουπ της Ρόβερ. Αλλά ήταν αναξιόπιστο πολύ πριν τους πάρουν η Τάτα - οι Βρετανοί δεν ήταν ποτέ συνώνυμο της αξιοπιστίας, εκτός της Ρολς φυσικά!
-
@fanis75 said in Πωλήσεις Αυτοκινήτων - Στατιστικά:
@criuser said in Πωλήσεις Αυτοκινήτων - Στατιστικά:
Και το λαντ ρόβερ κινέζικο είναι εδώ και χρόνια και στον πάτο κάθε αξιολόγησης.
Mεταξεταστέος!! Ινδικό ειναι, στην Τάτα ανήκει το γκρουπ της Ρόβερ. Αλλά ήταν αναξιόπιστο πολύ πριν τους πάρουν η Τάτα - οι Βρετανοί δεν ήταν ποτέ συνώνυμο της αξιοπιστίας, εκτός της Ρολς φυσικά!
Δίκιο έχεις που να θυμάμαι τώρα.
Πριν 20+ χρόνια μιλάγαμε με τον ιδιοκτήτη της εταιρείας που παίρναμε τότε τα λήζινγκ, για τα Λαντ Ρόβερ και μας έλεγε για τα προβλήματα, ότι δεν ξέρουμε ποιος είναι ο κινητήρας που έχουν κλπ.
-
Mitsubishi Spacestar έχει γράψει καλά νούμερα γενικά πάντως διεθνώς. Είναι ένα αμάξι που το σέβομαι πολύ βαθιά.
Αρκεί να σκεφτούμε ότι κάποιοι θέλουν ένα νέο αυτοκίνητο που να μην έχει τίποτα μέσα και να είναι και γιαπωνέζικο αντί για Dacia. Θα δώσουν 15.000ε μια φορά και θα τους κρατήσει όλη τους τη ζωή.
-
@jammamon said in Πωλήσεις Αυτοκινήτων - Στατιστικά:
Mitsubishi Spacestar έχει γράψει καλά νούμερα γενικά πάντως διεθνώς. Είναι ένα αμάξι που το σέβομαι πολύ βαθιά.
Αρκεί να σκεφτούμε ότι κάποιοι θέλουν ένα νέο αυτοκίνητο που να μην έχει τίποτα μέσα και να είναι και γιαπωνέζικο αντί για Dacia. Θα δώσουν 15.000ε μια φορά και θα τους κρατήσει όλη τους τη ζωή.
Ναι οκ αλλά δεν θα έχεις αμάξι για μια ζωή αλλά Κούβα για μια ζωή. Όπως και να έχει κανένας δεν θέλει να μείνει με τέτοιο αμάξι για μια ζωή , όλοι όσοι έχουν τέτοιο αμάξι το θέλουν μεν με λίγες ζημιές (Japan) και οικονομικό αλλά όλοι θέλουν κάποια στιγμή να το αλλάξουν και να πάρουν κάτι που να μην κάνει μόνο τα βασικά.
Άλλο ότι αντέχει άλλο ότι θες και να το έχεις για μια ζωή.
Και ένα Hyundai atos αντέχει , ποιος θέλει να το οδηγεί όμως για πάντα. Και η κατσαρίδα αντέχει άλλα θες να μην ζήσει και πολύ
-
Ελληνική αγορά αυτοκινήτου: Οριακή μείωση στις πωλήσεις καινούργιων ΙΧ τον Νοέμβριο
Πωλήσεις Αυτοκινήτων - Στατιστικά