Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 145
    • Best 38
    • Groups 0

    vastil

    @vastil

    55
    Reputation
    12
    Profile views
    145
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vastil Unfollow Follow

    Best posts made by vastil

    • RE: VW Golf MK 8

      Κάτοχος Troc 1.0 και vw up. Προχθές πήγα στο Μανδύλα για σέρβις το vw up και επειδή με καθυστέρησαν με το up ελέω αναμονής για την εμφάνιση του αερόσακου που ήταν σε ανάκληση και ήρθε από Γερμανία, για να με ευχαριστήσουν μου έδωσαν για 5 ώρες ένα Golf 8 1.5. Τι αποκόμισα από αυτές τις 5 ώρες. Υπέροχο στημένο αυτοκίνητο, το μοτέρ ήταν ψυχωμένο σε όλο το φάσμα των στροφών. Πουθενά μα πουθενά δεν ένιωθα να με κρεμάει. Είχε ένα υπέροχο τιμόνι που μετέφερε κάθε αίσθηση του δρόμου στα χέρια μου. Καμία σχέση με το απρόσωπο τιμόνι του Troc μου. Οδηγοκεντρική προσέγγιση με όλα τα όργανα στραμμένα στον οδηγό. Και εμένα το Troc έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων, αλλά του Golf ήταν 3 επίπεδα παραπάνω με καταπληκτικό navi(τόσο που με ψήνει να πληρώσω τα 600 ευρώ να το αγοράσω από την εφαρμογή) και υπέροχο σύστημα να διαβάζει το δρόμο και να προειδοποιεί για τη σήμανση. Πολύ ήσυχη μηχανή που ζητούσε να καταπιεί χιλιόμετρα για ταξίδι.
      Πάμε στα αρνητικά ο χώρος του πορτμπαγκάζ ήταν πολύ πολύ μικρός. Μεγαλύτερος από το up φυσικά αλλά όχι τόσο μεγάλος όσο το φανταζόμουν. Τα κουμπιά αφής δεν με συγκλόνησαν ίσα ίσα παρατήρησα να αποσπάται η προσοχή προκειμένου να σετάρω τον κλιματισμό.
      Μεγαλύτερο μείον θα έβαζα την κατανάλωση. Καμία σχέση με το 1.0 tsi. Στο ψόφιο 1.0 η κατανάλωση είναι 6.2 -6.5 με διαδρομές στον περιφερειακό και ψιλό πατημένος, εδώ στο 1.5 η κατανάλωση ήταν γύρω στο 10 κατά τη γνώμη μου 9 κατά τα λεγόμενα της εφαρμογής. Έκανα για την ακρίβεια 15 km με ταχύτητα 120(φοβήθηκα να το πατήσω παραπάνω καθότι και δεν ήταν δικό μου) και ενώ είχα βάλει 8 λίτρα βενζίνης και μου έβγαλε άμεσα αυτονομία 310 χιλιόμετρα, με το που έκανα τα 15 χιλιόμετρα η αυτονομία έπεσε στα 230 χιλιόμετρα. Εμένα μου φάνηκε μεγάλη κατανάλωση. Η μετακίνηση ήταν από το βενζινάδικο Ασβεστοχώρι σπίτι μου 800 μέτρα, Ασβεστοχώρι - Οδοντιατρική σχολή - Οδοντιατρική Σχολη - Ασβεστοχώρι και η μετακίνηση μέσω περιφερειακού.

      Overall ήταν ένα υπέροχο αυτοκίνητο για ταξίδια με μόνο μείον την κατανάλωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: VW T-Roc

      Μετά από 3700 km  και ένα ταξίδι στη Λευκάδα έχω πιο πλήρη εικόνα σχετικά με τον κινητήρα 1.0 tsi. Θεωρώ τα αμορτισέρ του αρκετά μαλακά και ήταν αυτό που ζητούσα καθώς μου θύμιζαν εποχές peugeot 406. Άνετα για ένα ταξίδι ήρεμο. Λογικά σε 1500 κυβικά θα είναι πιο σφιχτά αφού έχει πολύ περισσότερα γκάζια. Συγκριτικά με το troc 1.6 tdi του πατέρα μου όντως το 1.0 έχει μαλακά αμορτισερ.

      Δεν έτρεχα διότι πλέον φοβάμαι την ταχύτητα. Πήγαινα με 130km/h και στο ανέβασμα και στο κατέβασμα από Θεσσαλονίκη. Μόνο μελανό σημείο το αυτοκίνητο πάσχει στους πλευρικούς ανέμους το διαπίστωσα κατεβαίνοντας από Μέτσοβο στα τούνελ. Οπότε θέλει προσοχή. Το τούρμπο συνεχίζω να το αφήνω 4 λεπτά να ζεσταθεί και άλλα 4 μετά να κρυώσει και να κάτσουν τα λάδια. Πόσο θα το κάνω αυτό? Όσο χρειαστεί.

      Από κατανάλωση δηλώνω εντυπωσιασμένος. Καταναλώνει σχεδόν όσο το vw up! Ροπή απίστευτη καθώς κατάφερα να ανεβώ τις ανηφόρες της Κοζάνης με 6 δίχως να κατεβάσω σχέση. Κάτι το οποίο φάνταζε με όνειρο θερινής νυκτός. Το κλίμα σταθερό στους 23 βαθμούς και νομίζω πως οι μεμβράνες τελικά ήταν σωτήριες για να κρατάει θερμοκρασία το αυτοκίνητο στην καυτή ζέστη του μεσημεριού. Μαζί με το ew@y που έβγαλα και κόλλησα στο παρμπρίζ κατάφερα να κάνω ένα άνετο ταξίδι και να φτάσω πολύ γρήγορα στον προορισμό μου χωρίς να κολλήσω στα διόδια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: VW T-Roc

      Θα γράψω τη γνώμη μου.
      Οδηγός 17 χρόνων.

      Daewoo matiz ψόφιο αλλά δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα.

      Peugeot 406 μισό εγώ μισό ο αγαπημένος μου πατέρας. Σχεδόν κανένα πρόβλημα μόνο με τη λάμπα του πίσω φαναριού είχα θέμα. Δεν άναβε. Τα γνωστά ηλεκτρολογικά προβλήματα των Γαλλικών αυτοκινήτων φάνηκαν αλλά δεν τα είδα. Στα 200.000 αλλάξαμε δίσκο πλατό και ρουλεμάν συμπλέκτη. Το πουλήσαμε. Προσφάτως το είδα στο κέντρο Θεσσαλονίκης. Ο νέος αγοραστής το διατηρεί ακριβώς όπως το είχαμε.

      Peugeot 207 δικό μου. Ένα μόνιμο ηλεκτρολογικό σφάλμα σε όλα λάμπες οθόνες μέσα air conditioner αισθητήρα λάμδα, έκαψε τα ηχεία κτλ. Ο κλιματισμός ψόφησε. Αλλάξαμε δίσκο πλατό.
      Μηχανολογικά στα 250.000 τσιμπούσε λίγο λάδι. Το χρώμα μπορντώ το ξέρασε και έγινε μπορντώ θολό. Με κίνησε όπου μπορείτε να φανταστείτε. Το πούλησα σε φίλο 500 ευρώ. Δεν το ήθελα πια. Το έφτιαξε μόνος τους από οθόνες μέχρι και το χρώμα ηχεία κλιματισμό. Σε σημείο καλύτερο και από όταν το αγοράσαμε από το εργοστάσιο.

      Vw Tiguan 2.0 200 Tsi 5N άλογα του πατέρα μου. Ο δεσμός μας με τον αντιπροσωπεία. Έπινε τον κ.λο του σε βενζίνη. Εκτός της μηχανής αλλάξαμε τα πάντα. Από καδένα μέχρι πολλαπλασιαστές μπουζί πολλαπλή, Τούρμπο δίσκο πλατό. Μόνο η πολλαπλή ήταν μέσα στην εγγύηση. Τα υπόλοιπα πληρώθηκαν από εμάς. Σκέτη αιμορραγία το εν λόγω αμάξι. Τετρακίνητο αμάξι. Μόνο τα αμορτισέρ του είχαν 1200 ευρώ γιατί διαβάζουν το δρόμο οποτε και το βουλκανιζατέρ μου με έστειλε πίσω στην αντιπροσωπεία. Η καδένα πήγε 2200. Στο τέλος αφού τσακωθήκαμε άσχημα με τον πατέρα μου τον έπεισα και το πούλησε πήρε καινούργιο και ηρεμήσαμε απόλυτα. Αφήστε που τα λάστιχα κόστιζαν κάθε φορά 800 ευρώ. Κανένας δεν το αναλάμβανε και μας έστελναν αντιπροσωπεία. Ένα πειραματικό αυτοκίνητο που δοκιμάστηκε στου κασίδα το κεφάλι. Η ηλιοροφή να τρέχει νερά να ξηλώνουν καθίσματα, το σύστημα haldex να διανύει τα τελευταία του λίγο πριν πουληθεί.

      Audi Q3 του αδερφού του πατέρα μου. Αρκετά προβλήματα. Από την αντιπροσωπεία μου εκμυστηρεύτηκαν ραγισμένο Τούρμπο στην εν λόγω σειρά.

      Vw up δικό μου. Κανένα μηχανολογικό κανένα ηλεκτρολογικό πρόβλημα. Ο εν λόγω κινητήρας ήταν ο λόγος που η vw απαγκιστρώθηκε από τα προβλήματα. Μόνο δίσκους τακάκια είχα αρκετά πρόβλημα αλλά έβαλα πλέον μεγαλύτερης κατηγορίας και φαίνεται να διορθώθηκε. Νομίζω από τον εν λόγω κινητήρα αποφάσισαν να τα ενισχύσουν προκειμένου να λύσουν τα προβλήματα τους.

      Όταν ήταν να αγοράσω καινούργιο ήμουν ανάμεσα στο Q2 /T-Roc / 2008. Διαβάζοντας αρκετά έμαθα ότι οι εν λόγω κινητήρες δεν είχαν τα θέματα που είχαν οι 1.2 tsi με καδένες κτλ και Τούρμπο. Οπότε και κινήθηκα στον 1.0 και δεν είχα κανένα θέμα. Αρκετά ζωηρός. Ο αγαπημένος μου φαδερ πήρε το T-Roc 1.6 tdi και ηρέμησε από τα προβλήματα τελείως. Το Tiguan από τα πρώτα 20.000 ειχε θέματα. Με αυτό τώρα ηρέμησε είναι ήδη στα 40.000.

      Θεωρώ ότι αυτό που έκανε η vw και έβγαλε κινητήρες 2.0 tsi, 1.4 tsi 1.2 tsi ήταν λάθος γιατί τους δοκίμασε σε beta testers που ήταν οι πελάτες της οπότε και πολλούς τους έχασε οριστικά. Μπορεί οι 1.5 και 1.0 να είναι απαλλαγμένοι από τα παραπάνω προβλήματα των προηγούμενων γενιών αλλά αυτό δεν μπορεί να τους αποδοθεί σαν θετικό. Ήταν ανέντιμο και δεν κέρδισε κανέναν νέο πελάτη. Να σε κάψω Γιάννη να σε αλείψω λάδι. Για τα μαλακα πλαστικά δεν έχω κάποια ιδέα. Το 207 είχε μαλακά και βγήκαν προς τα έξω και φούσκωσαν στο vw Tiguan είχε μαλακα και ήταν όλο τριγμούς από τα πρώτα 10.000. Οποτε καλύτερα σκληρά και όλα δεμένα παρά μαλακά και να σου γαζώνει το τύμπανο από τους τριγμούς.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: Peugeot 3008 2016

      @lap said in Peugeot 3008 2016:

      Ο κόσμος αν του έλεγες να οδηγεί χωρίς καταλύτες για να εξοικονομήσει χρήματα θα το έκανε.
      Οπότε σωστά όπως λες, ναι λόγω των προωθητικών πολιτικών ο κόσμος γύρισε την πλάτη στα diesel. Πάντως δεν κόπηκαν τελείως. Και η Vag και η psa προσφέρουν και σήμερα αυτοκίνητα με diesel σε όλη την Ευρώπη. Δεν επιλέγονται όμως λόγω των προωθητικών πολιτικών στα πιο πράσινα αυτοκίνητα
      Στην υπόλοιπη Ευρώπη εκτός από εμάς το diesel έχει ίδια ή πολύ κοντινή τιμη ή σε κάποιες περιπτώσεις και ακριβότερη τιμή από την βενζίνη στο λίτρο!!!

      Είναι όπως το σκυλί. Εδώ στην Μπανανία δεν υπάρχει λουρί άρα ο κόσμος δεν έχει όρια. Ξηλώνει dpf, δανείζεται λάστιχα να περάσει ΚΤΕΟ και άλλα ωραία πράγματα. Έλεγχος χρειάζεται. Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Επικοινώνησα με vw και τα diesel τους προ 2 μηνών είναι πλέον σε έλλειψη τα 2.0 με πολλά ερωτηματικά η κατασκευή τους, με ενημέρωσε ο πωλητής τους. Στην ξαδέρφη μου, η οποία είχε κλείσει το countryman 1 εβδομάδα πριν την παράδοση της είπαν ότι diesel δεν θα κατασκευαστεί καθόλου και τώρα είναι στα δικαστήρια μαζί τους. Σε psa ημερομηνία κατασκευής έχει σε 1.5 χρόνο και ανέβηκαν 5.000 με 7000 ευρώ παραπάνω σε σχέση με πριν 2 ετη. Μου φαίνεται βλακώδες να κυνηγάμε να μη μολύνουμε το περιβάλλον όταν δεν έχουμε λύσει βασικά προβλήματα όπως την ανακύκλωση, τους τόνους πλαστικό που πετάμε. Μας λείπει η συνείδηση σε πολλά. Μας λείπει η παιδεία στο ανθρώπινο είδος και ξεκινάμε με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: Αλλαγη αυτοκινητου!

      @realzeus said in Αλλαγη αυτοκινητου!:

      Πολύ εκνευριστική η απόπειρα κάθε φορά που ρωτάει ένας άνθρωπος για ένα αυτοκίνητο, να προσπαθούμε να του επιβάλλουμε τις δικές μας απόψεις και θέλω περί αυτοκίνησης. Μάλιστα κάποια συγκεκριμένα μέλη το κάνουν συνήθως.

      Ο άνθρωπος θέλει αυτοκίνητο συγκεκριμένης κατηγορίας. Γούστο και καπέλο του, ποιοι είμαστε εμείς να του κάνουμε κουμάντο;

      Το μόνο που έχω να συνεισφέρω εγώ είναι ότι το Insignia είναι καλό αυτοκίνητο μεν, αλλά τα 6 και Mondeo είναι καλύτερα. Το δε Mazda είναι σαφώς πιο αξιόπιστο επίσης.

      Ωραίο το insignia. Αλλά έχοντας καεί η αδερφή μου από opel corsa που εδώ και 2 μήνες αναζητά πολλαπλή εισαγωγής και δεν μπορεί να βρει για μοντέλο του 2018 εγώ προσωπικά δύσκολα να πήγαινα σε opel. Το μόνο που μπορώ να παραθέσω με τη σειρά μου, είναι πως αυτός που συνεργάζομαι και έχει οδοντοτεχνικό Εργαστήριο είχε το 1.8. Το έδωσε ελέω τεράστιας κατανάλωσης. Ίσως κ εγώ να έβλεπα για Mazda 6. Θεωρώ και εγώ εκνευριστικό και λάθος που κάποιοι θέλουν να επιβάλουν τη γνώμη τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: VW T-Roc

      @andya3 said in VW T-Roc:

      Δεν κάνει retrofit απ' όσο ξέρω η αντιπροσωπεία της vw. Η κάμερα είναι υπερβολή για μένα, γιατί το αυτοκίνητο έχει αισθητήρες μπρος πίσω και δεν είναι και μεγάλο.
      Πάντως με 200€ επιβάρυνση μπορεί κάποιος να τη βάλει απ' την αρχή, δεν χρειάζεται να μπλέκει μετά με retrofit.

      Διαφωνώ πλήρως. Είναι απόλυτα χρήσιμη η κάμερα. Μου το έλεγαν και δεν το πίστευα. Τουναντίον λύνει χέρια χωρίς να γυρίζεις καν πίσω. Άσε που εντοπίζει αντικείμενα πίσω και κοκκαλώνει για να μην χτυπήσεις. Κάθε καλούδι είναι ευπρόσδεκτο. Εμένα έχει και Wi-Fi οπότε και έχω ασύρματο car play. Το θεωρείτε άχρηστο και αυτό; Γιατί εάν πάμε έτσι ούτε navigation θέλεις, ούτε esp, ούτε abs και δεν σταματάει ποτέ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: Αγορά εώς 30.000

      @angste said in Αγορά εώς 30.000:

      Καλημέρα στο φόρουμ
      Ήρθε και η δική μου η ώρα για αγορά αυτοκινήτου με ταβάνι τα 30Κ.
      Είμαστε από Θεσσαλονίκη, έχουμε ένα παιδάκι 3 χρόνων και ένα στην κοιλιά. Έχω ένα polo του 04, το οποίο θα το δώσω, και ένα micra του 05 που θα μείνει σαν βοηθητικό.Τα χιλιόμετρα που κάνουμε είναι 7 με 8000 μαξ, οπότε δε με ενδιαφέρει το πετρέλαιο ούτε το αυτόματο κιβώτιο.
      Ξεκίνησα να ψάχνω μεταχειρισμένα εώς 15.000 όταν άρχισαν να ανεβαίνουν οι τιμές και απογοητεύτηκα. Το ανέβασα στα 20.000 και τσιγκουνεύτηκα να δώσω τόσα χρήματα για μεταχειρισμένο. Οπότε πάμε σε καινούριο.
      Έχουμε δει ήδη το puma και από βδομάδα θα δούμε τα xceed, 2008, crossland και τα juke/qq. Μπορεί και τα t roc/t cross. Το qq την τρομάζει είναι η αλήθεια και το 2008 δεν της πολυαρέσει η μούρη του.
      Θέλουμε ένα σχετικά οικονομικό σε κατανάλωση, αν και λόγω χιλιομέτρων δεν δίνω βάρος σε αυτό, με λίγα τέλη, να μην είναι δίλιτρο και να έχει μεγάλο πορτ μπαγκαζ (ο μόνος λόγος που με προβληματίζει στο xceed). Μία προτίμηση σε suv όπως φαίνεται για να είναι ευκολότερα τα μπες βγες των μωρών. Προτιμώ φορτωμένες εκδόσεις.
      Δεν θέλουμε (η κυρά) μακρύ αυτοκίνητο, ούτε πετρέλαιο και αυτόματο όπως έγραψα παραπάνω.
      Το αμάξι θα μείνει μαζί μας αρκετά χρόνια.
      Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      Θα σου απαντήσω ως μπαμπάς. Έχω το Troc 1.0 καλό και μεγάλο χώρο πίσω. Έχεις ανεβάσει τρελά το budget. Γιατί να μην πας σε ένα καθαρόαιμο c suv? Γιατί να ζοριστείς με μια κατηγορία καλή που παλινδρομεί ανάμεσα σε b suv και c suv? Επειδή θα έχουμε και εμείς μικρή έχουμε την μπροστά τη θέση ακυρωμένη, στην πίσω κάθεται η σύζυγος και η βάση cybex μαζί με το αυγό. Εμάς μας βολεύει. Εσύ όμως που έχεις ήδη ένα παιδάκι 3 ετών που θα το βάλεις να κάτσει; Θα ζοριστεί θέλει το καθισματάκι του. Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα είτε σε Tiguan είτε σε 3008 ή σε tuscon όπως σου είπανε. Θυμίσου. Το μεγάλο γίνεται μικρό, το μικρό μεγάλο δεν γίνεται. Με το καλό να σου έρθει το μωράκι σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @neurotica said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @vastil said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Καλημέρα. Πηγαίνοντας στν δουλειά το πρωί σταμάτησα σε ένα λαστιχαδικο για να ρωτήσω για προσφορά. Εν ολίγοις φέρνει κ τα kumho αλλά μου πρότεινε να σκεφτώ κ τα nexen n blue hd plus στν ίδια τιμή, κατασκευασμένα Τσεχία με συν το ότι μου δίνουν πλήρη εγγύηση αλλαγής για ένα χρόνο σε σχέση με kumho, ενώ μου πε πως τα βάζουν πλέον μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες σαν αρχικά λάστιχα....Με προβλημάτισε....

      Τι αυτοκίνητο? Εγώ θα πήγαινα σε κάποιον επώνυμο. Με την λογική πως αν η διαφορά είναι 100 ευρώ βγαίνει διαφορά 25 ευρώ το λάστιχο δεν αξίζει τον κόπο. Εάν η διαφορά είναι 200-300 ευρώ το συζητάμε. Εγώ είμαι οδοντίατρος. Όταν έρχονται οι ασθενείς μου τους γράφω π.χ. τι θα κάνουμε και τι θα βάλουμε και γιατί θα βάλουμε αυτό και γιατί υπερέχει από το να βάλουμε κάτι πιο φθηνό και πως αν θέλουν κάτι πιο φθηνό μπορούν να επιλέξουν και κάποιον άλλον συνάδελφο, φυσικά ότι πρόβλημα προκύψει από άλλον κατασκευαστή το επιβαρύνεται ο δημιουργός και όχι εγώ εφόσον δεν επιλέξουν εμένα. Είναι ελεύθερη αγορά. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τα ελαστικά. Είναι ελεύθερη αγορά. Το να ψάξει και να ρωτήσει αλλού για μένα ο ασθενής το θέλω και το αποζητώ. Οπότε θα σου πρότεινα να δεις και να ρωτήσεις και σε άλλον λαστιχά. Δεν είναι ο συγκεκριμένος ούτε πεθερός σου ούτε πατέρας σου.

      Και στην τελική είναι πάντα αυτό που λέω σε όλους τους ανθρώπους google is your best friend. Αυτά με τα kumho τα ακούω βερεσέ. Η αντιπροσωπίες βάζουν ελαστικά από τα πανέρια. Εμένα φορούσε falken καθόλου ικανοποιημένος. Φίλος που πήρε 12 ημέρες μετά το ίδιο αμάξι ίδια κυβικά ίδιο επίπεδο εξοπλισμού, τον γνώρισα από το γκρουπ παρέλαβε με continental και τα χαρακτηρίζει ως υπέροχα. 14 ημέρες μετά δίνανε με dunlop. Οτι να 'ναι είναι οι αντιπροσωπείες. Εάν ήμουν μόνος μου θα πήγαινα από επαρχιακό δρόμο και με τα λινά και ας σκοτωθώ μόνο εγώ, αν βάλω τη γυναίκα μου μέσα θα βάλω καλό ελαστικό και θα πάω από κεντρικούς δρόμους.

      Κάτι τέτοιο είχα πει κι εγώ στον βουλκανιζατερά όταν μου έφτιαξε ένα σχισμένο λάστιχο από βίδα. Τον ρώτησα: "Μάστορα είναι safe τώρα? Γιατί βάζω και τα παιδιά μέσα" και μου απάντησε με μια στωικότητα: "Γιατί μου λέτε όλοι για τα παιδιά σας? Δλδ αν σκοτωθεί ο μπαμπάς τους και δεν είναι αυτά μέσα, θα είναι οκ?" Μετά που το φιλοσόφησα λίγο, κατάλαβα πόσο δίκιο είχε...

      Απόλυτα συμφωνώ μαζί σας. Είχε δίκαιο ο κύριος από το βουλκανιζατέρ.
      Γενικά έχουμε μια περίεργη ελληνική νοοτροπία. Δεν δίνουμε στα λάστιχα που είναι βασικό για την προστασία μας και την προστασία μας και την προστασία των συνανθρώπων μας, αλλά ένα 5 εύρω την ημέρα κάποιοι το έχουν να το δώσουν για τα τσιγάρα τους, που καταστρέφουν την υγεία τους και την ψυχολογία των οικείων τους. Δεν μπορούμε να ιεραρχήσουμε τις ανάγκες μας.

      Τέλος πάντων σερβις αμαξιού και ελαστικά τα θεωρώ κεφαλαιώδους σημασία και εγώ. Καλύτερα μια έρευνα αγοράς και σίγουρα οι κριτικές για τα εκάστοτε ελαστικά θα πρέπει να είναι πρώτη μας προτεραιότητα. Δεν θεωρώ οτι ένα ελαστικό no name στα 300 ευρώ θα είναι εφάμιλλο ενός γνωστού οίκου στα 600 ευρώ. Δηλαδή ο γνωστός οίκος δεν μπορεί να τα κοστολογήσει στα 400 ευρώ και να σαρώσει όλη την αγορά? Πάντα οτι πληρώσεις παίρνεις.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vastil
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @spi_duster said in Nissan Qashqai 2021:

      Το αμαξι ειναι καλο. Σιγα μη το προσφερουν σε τιμη κοστους. Αλλη ειναι πλεον η κατηγορια του.

      Δηλαδή θεωρείς ότι πέρυσι που το πουλούσαν 10.000 κάτω έμπαιναν μέσα; Το ίδιο αμάξι έδιναν πέρυσι στον ίδιο εξοπλισμό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: VW T-Roc

      Πάντως αν σας παίρνει να πάτε στο 1.5 να πάτε είναι σταθερή αξία. Εγώ που πήγα σε 1.0 δεν μπορώ να πω οτι το μετάνιωσα, τα ταξιδάκια μου και τις ανηφόρες τις ανέβηκα και με 6η πχ την Εγνατία Οδό στην Κοζάνη δίχως να κατεβάσω και φορτωμένος αλλά ίσως να ήθελα 4κύλινδρο για να μην ακούω το κροτάλισμα. Βέβαια το φόρτωσα με εξοπλισμό όσο ήθελα και με πίνακα οργάνων και με ασύρματο carplay και με κάμερα οπισθοπορείας. Πάντως με την κατανάλωση είμαι απόλυτα ικανοποιημένος αφού καίει όσο καίει το μικρό μου Vw up! σχεδόν. 6.0l έναντι 5.5l αντίστοιχα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil

    Latest posts made by vastil

    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @civil357 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Michelin crossclimate 2, μετά από σχεδόν ένα χρόνο και 30.000 χλμ φορεμένα σε μικρό επιβατικό. Τα ελαστικά στα τεστ που είχα δει ήταν τα καλύτερα στη συνολική βαθμολογία. Στην πράξη δεν "δυσανασχέτησαν" από το Ελληνικό καλοκαίρι, δε δείχνουν σημάδια κόπωσης και το πέλμα τους παραμένει (οπτικά) σε πολύ καλό επίπεδο. Σε καθημερινές συνθήκες δεν καταλαβαίνεις καμία ιδιαίτερη διαφορά. Προσωπικά όμως τα νιώθω πιο σκληρά και αρκετά πιο θορυβώδη από μία κοινή σειρά της michelin, ιδίως στον αυτοκινητόδρομο. Στη βροχή σίγουρα χαμηλότερα όρια από θερινά, όχι τόσο σε θέμα φρεναρίσματος όσο σε πίεση στη στροφή. Σε φρέσκο χιόνι , πολύ καλά , σε πάγο ή σε πιο απαιτητικές συνθήκες , καθώς ο περσινός χειμώνας ήταν πολύ ελαφρύς δεν δοκιμάστηκαν ....

      Μόλις φύγει και ο φετινός χειμώνας πιθανότατα θα επανέλθω στις αλλαγές χειμερινά - θερινά. Εν ολίγοις για την καθημερινότητα , αν εξαιρέσεις ότι μου φαίνονται σκληρά, είναι καλά ελαστικά.
      Εγώ έχω τα primacy 4+ για θερινά. Τα πήρα 680 για τα λεφτά που έδωσα δεν τα αξίζει. Ίσως να πήγαινα ξανά σε contintental. Για χειμερινά έχω τα sava eskimo hp2 τα οποία στο χιόνι είναι υποδειγματικά και πολύ καλύτερα από τα αντίστοιχα Dunlop χειμερινά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vastil
    • RE: Αγορά εώς 30.000

      @red_monster said in Αγορά εώς 30.000:

      @vastil said in Αγορά εώς 30.000:

      @angste said in Αγορά εώς 30.000:

      Καλημέρα στο φόρουμ
      Ήρθε και η δική μου η ώρα για αγορά αυτοκινήτου με ταβάνι τα 30Κ.
      Είμαστε από Θεσσαλονίκη, έχουμε ένα παιδάκι 3 χρόνων και ένα στην κοιλιά. Έχω ένα polo του 04, το οποίο θα το δώσω, και ένα micra του 05 που θα μείνει σαν βοηθητικό.Τα χιλιόμετρα που κάνουμε είναι 7 με 8000 μαξ, οπότε δε με ενδιαφέρει το πετρέλαιο ούτε το αυτόματο κιβώτιο.
      Ξεκίνησα να ψάχνω μεταχειρισμένα εώς 15.000 όταν άρχισαν να ανεβαίνουν οι τιμές και απογοητεύτηκα. Το ανέβασα στα 20.000 και τσιγκουνεύτηκα να δώσω τόσα χρήματα για μεταχειρισμένο. Οπότε πάμε σε καινούριο.
      Έχουμε δει ήδη το puma και από βδομάδα θα δούμε τα xceed, 2008, crossland και τα juke/qq. Μπορεί και τα t roc/t cross. Το qq την τρομάζει είναι η αλήθεια και το 2008 δεν της πολυαρέσει η μούρη του.
      Θέλουμε ένα σχετικά οικονομικό σε κατανάλωση, αν και λόγω χιλιομέτρων δεν δίνω βάρος σε αυτό, με λίγα τέλη, να μην είναι δίλιτρο και να έχει μεγάλο πορτ μπαγκαζ (ο μόνος λόγος που με προβληματίζει στο xceed). Μία προτίμηση σε suv όπως φαίνεται για να είναι ευκολότερα τα μπες βγες των μωρών. Προτιμώ φορτωμένες εκδόσεις.
      Δεν θέλουμε (η κυρά) μακρύ αυτοκίνητο, ούτε πετρέλαιο και αυτόματο όπως έγραψα παραπάνω.
      Το αμάξι θα μείνει μαζί μας αρκετά χρόνια.
      Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      Θα σου απαντήσω ως μπαμπάς. Έχω το Troc 1.0 καλό και μεγάλο χώρο πίσω. Έχεις ανεβάσει τρελά το budget. Γιατί να μην πας σε ένα καθαρόαιμο c suv? Γιατί να ζοριστείς με μια κατηγορία καλή που παλινδρομεί ανάμεσα σε b suv και c suv? Επειδή θα έχουμε και εμείς μικρή έχουμε την μπροστά τη θέση ακυρωμένη, στην πίσω κάθεται η σύζυγος και η βάση cybex μαζί με το αυγό. Εμάς μας βολεύει. Εσύ όμως που έχεις ήδη ένα παιδάκι 3 ετών που θα το βάλεις να κάτσει; Θα ζοριστεί θέλει το καθισματάκι του. Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα είτε σε Tiguan είτε σε 3008 ή σε tuscon όπως σου είπανε. Θυμίσου. Το μεγάλο γίνεται μικρό, το μικρό μεγάλο δεν γίνεται. Με το καλό να σου έρθει το μωράκι σας.

      Δηλαδή για δυο μικρα παιδιά δεν επαρκεί το Τ-ροκ ; Μήπως είμαστε λίγο υπερβολικοί ;

      Το αμάξι έχει 4.5 θέσεις. Μείον μια του οδηγού =3.5 θέσεις. Στην συνέχεια έχουμε ακυρωμένη την μπροστινή θέση του συνοδηγού, πάμε στις 2.5. Στις πίσω θέσεις, βάζεις την βάση την κουμπώνεις στο isofix βάζεις και το αυγό για το βρέφος, άρα πάμε στην 1.5. Το νήπιο θέλει και αυτό τη βάση του για να τοποθετηθεί η βάση άρα πάμε στην 0.5 θέση. Στο τουνελάκι εκεί θα κάτσει η σύζυγος. Σε ένα μεγάλο αυτοκίνητο θα έχεις μεγαλύτερο τουνελακι να καθίσει η σύζυγος να προσέχει τα παιδιά. Δε νομίζω κανεις θα ήταν γιόλο να αφήσει πίσω νεογέννητο να καθίσει χωρίς την μητέρα του. Τουλάχιστον μέχρι τα 2-3 έτη κάποιος κάθεται πίσω. Μην κοιτάς τα δικά μας έτη. Τότε δέναμε τα σκυλιά με λουκάνικα ήμασταν χύμα. Δεν είχε ζώνες καν πίσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: Αγορά εώς 30.000

      @angste said in Αγορά εώς 30.000:

      Καλημέρα στο φόρουμ
      Ήρθε και η δική μου η ώρα για αγορά αυτοκινήτου με ταβάνι τα 30Κ.
      Είμαστε από Θεσσαλονίκη, έχουμε ένα παιδάκι 3 χρόνων και ένα στην κοιλιά. Έχω ένα polo του 04, το οποίο θα το δώσω, και ένα micra του 05 που θα μείνει σαν βοηθητικό.Τα χιλιόμετρα που κάνουμε είναι 7 με 8000 μαξ, οπότε δε με ενδιαφέρει το πετρέλαιο ούτε το αυτόματο κιβώτιο.
      Ξεκίνησα να ψάχνω μεταχειρισμένα εώς 15.000 όταν άρχισαν να ανεβαίνουν οι τιμές και απογοητεύτηκα. Το ανέβασα στα 20.000 και τσιγκουνεύτηκα να δώσω τόσα χρήματα για μεταχειρισμένο. Οπότε πάμε σε καινούριο.
      Έχουμε δει ήδη το puma και από βδομάδα θα δούμε τα xceed, 2008, crossland και τα juke/qq. Μπορεί και τα t roc/t cross. Το qq την τρομάζει είναι η αλήθεια και το 2008 δεν της πολυαρέσει η μούρη του.
      Θέλουμε ένα σχετικά οικονομικό σε κατανάλωση, αν και λόγω χιλιομέτρων δεν δίνω βάρος σε αυτό, με λίγα τέλη, να μην είναι δίλιτρο και να έχει μεγάλο πορτ μπαγκαζ (ο μόνος λόγος που με προβληματίζει στο xceed). Μία προτίμηση σε suv όπως φαίνεται για να είναι ευκολότερα τα μπες βγες των μωρών. Προτιμώ φορτωμένες εκδόσεις.
      Δεν θέλουμε (η κυρά) μακρύ αυτοκίνητο, ούτε πετρέλαιο και αυτόματο όπως έγραψα παραπάνω.
      Το αμάξι θα μείνει μαζί μας αρκετά χρόνια.
      Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      Θα σου απαντήσω ως μπαμπάς. Έχω το Troc 1.0 καλό και μεγάλο χώρο πίσω. Έχεις ανεβάσει τρελά το budget. Γιατί να μην πας σε ένα καθαρόαιμο c suv? Γιατί να ζοριστείς με μια κατηγορία καλή που παλινδρομεί ανάμεσα σε b suv και c suv? Επειδή θα έχουμε και εμείς μικρή έχουμε την μπροστά τη θέση ακυρωμένη, στην πίσω κάθεται η σύζυγος και η βάση cybex μαζί με το αυγό. Εμάς μας βολεύει. Εσύ όμως που έχεις ήδη ένα παιδάκι 3 ετών που θα το βάλεις να κάτσει; Θα ζοριστεί θέλει το καθισματάκι του. Εγώ στη θέση σου θα πήγαινα είτε σε Tiguan είτε σε 3008 ή σε tuscon όπως σου είπανε. Θυμίσου. Το μεγάλο γίνεται μικρό, το μικρό μεγάλο δεν γίνεται. Με το καλό να σου έρθει το μωράκι σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: Αγορά εώς 30.000

      @kkostask said in Αγορά εώς 30.000:

      Σας έχει κάνει κάτι κακό ο άνθρωπος και του προτείνετε vag?

      😊

      Γιατί τι προβλήματα έχουν;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: Αγορά εώς 30.000

      @red_monster said in Αγορά εώς 30.000:

      @realzeus said in Αγορά εώς 30.000:

      @tsour_ee said in Αγορά εώς 30.000:

      bmw 1

      Το είπα πριν από 2 σελίδες, αλλά κανείς δεν της έδωσε σημασία. Προτείνουν κάτι μπαχατέλες SUV... 😛

      Μικρο για τα συμπραγκαλα που θέλουν δυο παιδιά το 2023, όχι όμως και απαγορευτικό

      Το T-roc με τα 150hp καλύπτει πολλά απο τα κουτάκια σου.

      Εγώ μπορεί να πήγαινα στην απλή έκδοση του Tiguan.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: Audi Q2 2016

      @fanis75 said in Audi Q2 2016:

      @vastil said in Audi Q2 2016:

      Για δείξε μας πόσο καίει ένα υβριδικό σε ένα ταξίδι με ταχύτητα 120-130 έτσι απλά για να γελάσουμε.

      Εξαρτάται το μοντέλο. Εμένα και τα 2 καίνε γύρω στο 5-5.5. Και χτυπάε 6αρια εαν πάω με 140-150χαω, που πάω σπάνια, λόγω παιδιού.

      Άρα τα 6 με 6.5 δεν είναι τόση μεγάλη διαφορά από το 5-5.5. Σε ευχαριστώ γιατί δεν καταλάβαινα. Με τα λεγόμενα του lap το υβριδικό έπρεπε να ξερνάει βενζίνη. Ότι θα κάνουν γεώτρηση στο κοίτασμα Λεβιάθαν μούφα είναι. Θα εξορύξουν το αμάξι του lap.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: Audi Q2 2016

      @lap said in Audi Q2 2016:

      @cirus said in Audi Q2 2016:

      6,7-7

      Είναι μια μεγαλη κατανάλωση για 110 άλογα το έτος 2023.

      Για το 2003 πριν 20 έτη ναι ήταν καλή.

      Για δείξε μας πόσο καίει ένα υβριδικό σε ένα ταξίδι με ταχύτητα 120-130 έτσι απλά για να γελάσουμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: Audi Q2 2016

      @lap said in Audi Q2 2016:

      Αυτά που χρεώνουν οι αντιπρόσωποι ως ασφάλεια δανείων και αυτοκινήτων είναι ακριβότερα από τις τιμές αγοράς.

      Προφανώς υπάρχει προμήθεια

      Τα ίδια έλεγα και εγώ αλλά δεν ισχύουν. Είσαι ελευθέρος να πας όπου θες. Εγώ που ήθελα να πάω σε άλλη της allianz δεν με συνέφερε. Η απαλλαγή που μου έδιναν ήταν 300 ευρώ από την allianz με μικτή και πλήρωνα 800 το χρόνο με εγγύηση για τα χρήματα μου σε περίπτωση κλοπής. Στα ίδια που έκανα για να δω άλλη ασφαλιστική groupama η τιμή ξέφευγε πάνω από χιλιάρικο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: VW T-Roc

      @ataim said in VW T-Roc:

      Κατανοώ εν μέρη την μανία με τα suv, αλλά το συγκεκριμένο όταν υπάρχει το golf γιατί να το επιλέξω; Στα ίδια λεφτά είμαι μια γενιά πίσω και έχω τα πλεονεκτ.. μειονεκτήματα των suv.
      Για το θεωρητικά μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ; Ακόμα δεν το πιστεύω ότι ισχύει στην πράξη. Για μένα η σωστή αγορά είναι το golf για κάποιον που έχει αποφασίσει για vag.

      Είπαμε για τους χώρους αποσκευών και γιατί κάθεσαι σε μεγαλύτερο ύψος συγκριτικά με το golf που σου δημιουργεί την ψευδαίσθηση και μόνο την ψευδαίσθηση ότι είσαι πιο ασφαλής. Μην ξεχνάς κατά 30 εκατοστά και πιο μεγάλο στο πλάτος. Για την δυνατότητα και στα 430 λίτρα να μη σου φτάσουν να δέσεις στη σχάρα και μπαγκαζιέρα. Θα χάσεις σίγουρα σε οδηγική συμπεριφορά αφού είναι χλιαρό σε σχέση με ένα golf αλλά όταν έχεις οικογένεια δεν είσαι η προτεραιότητα εσύ αλλά η γυναίκα και τα παιδιά και το πως θα μετακινηθούν αυτά και τα πράγματα τους άνετα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • RE: VW T-Roc

      @v_a said in VW T-Roc:

      Κουβέντα να γίνεται.
      Πάντως με όλα αυτά που λέτε, με έχετε ψήσει να πεταχτώ Φιλοσιδη, να δω το T Roc. Είναι το πρώτο vw που με ψήνει.

      Για μένα πάντως τα 32 που ζητάνε είναι πολλά ακόμα και για το 1.0 όταν εγώ έδωσα 22.750. Θα μου πεις μετά τον πόλεμο τα χρήματα μας υποβαθμίστηκαν κατά 30-40%. Τα τωρινά 30.000 ευρώ είναι τα 20.000 του 2021 που δώσαμε.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vastil
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr