Παιδιά ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας. Κατέληξα στο Captur.
Best posts made by harisnikolop
-
RE: Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K
-
RE: ΑΤΥΧΗΜΑ-ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ-ΣΥΝΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ.
Να ρωτήσω και εγώ κάποια πράγματα και ελπίζω να μην φάω δούλεμα:
α) Σε ποιό βαθμό ισχύει το ότι από πίσω πάντα φταίει? Αν πηγαίνω εγώ και μου έρθει να πατήσω απότομα και χωρίς λόγο ξαφνικά φρένο και μου κολλήσει ο άλλος από πίσω, ποιός φταίει?
β) Αν ελαττώσω ταχύτητα για να στρίψω, χωρίς να έχω ανάψει φλας και με χτυπήσει ο άλλος από πίσω, ποιός φταίει?
γ) Τελικά τα μηχανάκια, επιτέπεται να κυκλοφορούν ανάμεσα από τα αυτοκίνητα στους δρόμους?
-
RE: Hyundai i10 2020
@lap said in Hyundai i10 2020:
Για τι συνθήκες μιλάς; Μποτιλιάρισμα;
Έχω την αίσθηση ότι ζητάς πολλά από ένα αυτοκίνητο που κάνει συνεχώς 1η-2α. Αν δεν ανοιγει λίγο ο δρόμος και να ρολλαρει πως να σου δωσει χαμηλή κατναλωση;
Ναι μποτιλιάρισμα, που δυστυχώς στη διαδρομή που κάνω, ήταν καθημερινό φαινόμενο. Δεν ζήτησα χαμηλή κατανάλωση, απλά μία διαπίστωση έκανα. Ό,τι όταν γίνεται χαμός από κίνηση, έχω διαπιστώσει αρκετές φορές ότι η κατανάλωση κυμαίνεται από 9.5 λτ / 100 χλμ μέχρι 9.9 λτ / 100 χλμ. Φυσικά από υπολογισμούς μέσω google sheets, όχι ότι γράφει το trip computer.
Σε ποιο χαλαρή διαδρομή σίγουρα η κατανάλωση είναι πιο χαμηλή, αλλά εγώ οφείλω να ενημερώσω τυχόν μελλοντικούς κατόχους που πήζουν στη κίνηση, ότι σε τέτοιες συνθήκες ( που δεν νομίζω να μπορεί να τις χαρακτηρίσει κάποιος ακραίες) η κατανάλωση είναι υψηλή.
-
RE: Hyundai i10 2020
Επανέρχομαι μετά από περίπου ένα χρόνο για να κάνω ένα μίνι update σχετικά με το 1.2 αυτόματο premium και συγκεκριμένα για την κατανάλωση. Επειδή μέσα στον χρόνο που μας πέρασε, είχα πάνω - κάτω την Κηφισίας κάθε μέρα, σε συνθήκες υψηλής κίνησης ( 1η-2α συνεχώς), πιστεύω ότι το μοντέλο έχει αρκετά υψηλή κατανάλωση. Κρατάω excel με γεμίσματα, καταναλώσεις κτλ και τους μήνες που έπηζα στην κίνηση, οι υπολογισμοί μου βγαίνουν από 9.5 lt ανά 100 χλμ μέχρι 9.9.
Την θεωρώ αρκετά υψηλή την κατανάλωση.
Έχοντας οδηγήσει άλλη μία φορά αυτόματο ( ένα παλιό honda civic hubrid, αυτό που έβγαινε από το 2005 και μετά ) και μη έχοντας εμπειρία, το κιβώτιο του i10 θα το χαρακτήριζα μέτριο. Από 1η σε 2α η αλλαγή είναι αρκετά ασιθητή, το ίδιο και το κατέβασμα από 2α σε 1η. Κατά τα άλλα, πολύ βολικό μέσα στην πόλη και απόλαυση στα ταξίδια σε συνδυασμό με το cruise control.
-
RE: Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K
Καλημέρα. Είδα το Jazz από κοντά. Οι χώροι εντός της καμπίνας φοβεροί. Πολύ φοβάμαι όμως ότι τα 300 λίτρα του πορτμπαγκάζ είναι θέμα ( μεγάλο θέμα ). Επίσης, τώρα πια, μόνο παραγγελία για το επόμενο με τους 122 ίππους. Το crosstrack που κοιτούσα τσιμπάει μία αύξηση στην τιμή γύρω στα 2Κ ( σε σχέση με το τωρινό) και πάει στα 31.700€.
-
RE: Renault Captur II
Πρώτος ανεφοδιασμός καυσίμου με το Captur (140 ιπποι), κατανάλωση 12.07 λίτρα ανά 100 χλμ ( πραγματική κατανάλωση με google sheets. Το trip έγραφε 10.5) . Μου ήρθε το 1ο εγκεφαλικό. Η αλήθεια ήταν ότι ήταν όλα τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη με πολύ σταμάτα ξεκίνα. Προέρχομαι από το τελευταίο i10 ( προ facelift), αυτόματο που για την κατηγορία του έκαιγε τα κέρατά του. Τα έχω γράψει στο αντίστοιχο topic. Ήμουν με 9.5 λιτρα και άνω κατανάλωση ανά 100 χλμ. Ίδωμεν.....
Edit. Είμαι ΜΟΝΙΜΑ στο sport mode.
-
RE: Renault Captur II
@chris__7 said in Renault Captur II:
@harisnikolop said in Renault Captur II:
Πρώτος ανεφοδιασμός καυσίμου με το Captur (140 ιπποι), κατανάλωση 12.07 λίτρα ανά 100 χλμ ( πραγματική κατανάλωση με google sheets. Το trip έγραφε 10.5) . Μου ήρθε το 1ο εγκεφαλικό. Η αλήθεια ήταν ότι ήταν όλα τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη με πολύ σταμάτα ξεκίνα. Προέρχομαι από το τελευταίο i10 ( προ facelift), αυτόματο που για την κατηγορία του έκαιγε τα κέρατά του. Τα έχω γράψει στο αντίστοιχο topic. Ήμουν με 9.5 λιτρα και άνω κατανάλωση ανά 100 χλμ. Ίδωμεν.....
Edit. Είμαι ΜΟΝΙΜΑ στο sport mode.
Στην πολη θελει υβριδικο.Να παιρνετε αμαξι αναλογα με τις αναγκες σας.Οχι ειδαμε ενα ωραιο και φτηνο και το πηραμε
φθηνο???????
-
RE: Kia picanto vs Hyundai i10
@lap Κοίταξα τώρα το excel μου. 7.47 Lt/100km
-
RE: 2008, Mokka ή κάτι άλλο?
Πήγα να προτείνω Honda Crv αλλά είδα στο site ότι ξεκινάει από 37Κ.....Αντίο
-
RE: Hyundai i10 2020
Έπειτα από 1 χρόνο συμβίωσης ( και 3500 χιλιόμετρα ) με το 1.2 αυτόματο στην προτελευταία έκδοση ( αν θυμάμαι καλά Premium) έχω να πω τα ακόλουθα:
-Χώροι πάρα πολύ καλοί
-Άνεση ανάρτησης, αρκετά καλή. Σε ένα ιδανικό κόσμο θα την ήθελα πιο μαλακή.
-Ηχομόνωση, πολύ καλή ( Απείρως καλύτερη από Chevrolet Spark του 2010)
-Επιδόσεις, ικανοποιητικές.
-Κατανάλωση. Λόγω Covid έχω κάνει μόνο 3500 χιλιόμετρα. Κρατάω αρχείο excel με γεμίσματα βενζίνης και κόστη, αλλά ακόμα δεν είναι αντιπροσωπευτικό το δείγμα, γιατί έχω βάλει περίπου 7 φορές βενζίνη.Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αμάξι.
Κρατάω μόνο 2 αρνητικά μέχρι στιγμής
-Δεν μας έδωσαν 2ο κλειδί με συναγερμό. Το 2ο που μας έδωσαν είναι απλό που στην ουσία είναι σχεδόν άχρηστο. Όσο και αν πιέσαμε τον αντιπρόσωπο σφυρούσε αδιάφορα.
-Έχοντας οδηγήσει κάποια μοντέλα με aircondition, είχα μάθει ότι, πατώντας το κουμπί για να ξεθολώσει το παρμπρίζ, ανάβει το aircondition και βγαίνει κρύος αέρας. Πάντα έτσι χρησιμοποιούσα το air condition.
Στο i10 δεν είναι έτσι. Αν πατήσεις τον ίδιο διακόπτη, βγαίνει αέρας στη θερμοκρασία που χρειάζεται για να ξεθολώσει το παρμπρίζ. Το καλοκαίρι είναι ζεστός και δεν ψύχει τη καμπίνα καθόλου. Για κρύο αέρα πρέπει να βάλω να βγαίνει από τους αεροαγωγούς της κεντρικής κονσόλας. Αυτό δεν είναι πρακτικό γιατί σου έρχεται κρύος αέρας σε πρόσωπο, λαιμό ή στήθος, που εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου.
Και εδώ η αντιπροσωπεία κάνει τον κινέζο και λέει ότι είναι έτσι σε όλα. Και εγώ και ο πατέρας μου έχουμε προσπαθήσει να βρούμε έναν κάτοχο να μας πει αν είναι έτσι και στο δικό του, αλλά δεν έχουμε βρει.
Τέλος, την πατήσαμε άσχημα και δεν διευκρινήσαμε ότι θέλουμε 5θέσια διάταξη και το αμάξι είναι ήρθε 4 θέσιο ( 2 προσκέφαλα και 2 ζώνες πίσω).
Latest posts made by harisnikolop
-
RE: Renault Captur II
@yem said in Renault Captur II:
@harisnikolop said in Renault Captur II:
Από ότι βλέπω στο site τους, το spec είναι acea A3/B4. Κάνουν για το 140hp edc ή δεν πρέπει να τα βάλω και να αγοράσω άλλα λάδια;
Δεν ξέρω πολλά απο λάδια αλλά γιατί να μην ξαναβάλεις αυτά που λέει το εργοστάσιο ?
Ήθελα να πάω σε κάτι καλύτερο και είχα διαβάσει ότι τα Ravenol είναι τοπ.
-
RE: Renault Captur II
@babisstinson said in Renault Captur II:
Με συγχωρείτε αν έχει αναφερθεί ήδη, αλλά έχουμε πληροφορίες για την επόμενη έκδοση (facelift?)
Έχει κανείς το μοντέλο με τα mild hybrid 140hp+EDC, ή όλοι υγραέριο 100hp?Καλησπέρα . Κάτοχος του 140hp edc από Αύγουστο του 2023. Έκδοση techno + το extra πακέτο με adaptive cruise control ( δεν θυμάμαι το όνομα του εξοπλιστικού πακέτου). Ο,τι θες με ρωτάς. Έχω κάνει μέχρι στιγμής 1000 κάτι χιλιόμετρα.
Ερώτηση προς το φόρουμ. Μάλλον έκανα μ@λ@κια. Έψαχνα να βρω πολύ καλά λάδια μηχανής και σε ένα άλλο φόρουμ λέγανε για τα ravenol. Αγόρασα χωρίς να το ψάξω καθόλου τα RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30 (https://www.ravenol-shop.de/motoroel/5w-30/ravenol-rsp-5w30-racing)
Από ότι βλέπω στο site τους, το spec είναι acea A3/B4. Κάνουν για το 140hp edc ή δεν πρέπει να τα βάλω και να αγοράσω άλλα λάδια;
-
Χιονοαλυσίδες Goodyear T-60 καινούριες/αχρησιμοποίητες
Υπάρχει απόδειξη αγοράς από Praktiker. Δεν έχουν χρησιμοποιήθει ποτέ. Είναι πρακτικά καινούριες. Τιμή 50€.
https://www.car.gr/parts/view/337554966-goodyear-t60-xionoalysides-axrisimopoiites
-
Αντικλεπτικο αυτοκινήτου Olympia LKZ 109
Αγορασμενο στις 26/8/23 στα 75.6€. Χρησιμοποιήθηκε 2 φορές και δεν με βόλεψε. Τιμή 60€ συζητήσιμη. Διαθέσιμη και η απόδειξη αγοράς.
https://www.car.gr/parts/view/337558812-antikleptiko-bastoyni-olympia-lkz-109
-
RE: Renault Captur II
@vagkirk said in Renault Captur II:
@harisnikolop said in Renault Captur II:
Συνήθως κινούμαι Καλλιθέα-Παγκράτι-Μαρούσι.
Ε μια χαρά τότε έιναι ,όπως τα λέει ο @andya3,
δύσκολές διαδρομές , σε ώρες αιχμής ειδικά.Και λογικά δεν προσέχεις το απολαμβάνεις και λιγάκι το μοτεράκι του που είναι πολύ αποδοτικό , και καλά κάνεις.
Για να αποκαλύψω τον ... ελέφαντα στο δωμάτιο που κάθεται στην γωνίτσα του , δυστυχώς μόνο Toyota Hybrid σε τέτοιες διαδρομές.
Yaris Cross Hybrid, στο configurator το είχα φτάσει με κάτι έξτρα που ήθελα 34Κ. Οι χώροι δεν με κάλυπταν, επιδόσεις θα ήταν χειρότερες και λογικά θα είχα 1μιση χρόνο αναμονή.
Corolla Cross, αν είχα χώρο στο parking της πυλωτής θα το σκεφτόμουν σοβαρά, αν και έβγαινε ακριβότερο από Captur. Αν και για τα δικά μου γούστα. το CC, αν και σαφώς καλύτερο όχημα, δεν βλέπεται σε σχέση με το captur...
Δεν αντιλέγω σε αυτά που λες, συμφωνώ ότι με Yaris Cross θα είχα λιγότερη από την μισή κατανάλωση.
-
RE: Renault Captur II
Συνήθως κινούμαι Καλλιθέα-Παγκράτι-Μαρούσι.
-
RE: Renault Captur II
@chris__7 said in Renault Captur II:
@harisnikolop said in Renault Captur II:
Πρώτος ανεφοδιασμός καυσίμου με το Captur (140 ιπποι), κατανάλωση 12.07 λίτρα ανά 100 χλμ ( πραγματική κατανάλωση με google sheets. Το trip έγραφε 10.5) . Μου ήρθε το 1ο εγκεφαλικό. Η αλήθεια ήταν ότι ήταν όλα τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη με πολύ σταμάτα ξεκίνα. Προέρχομαι από το τελευταίο i10 ( προ facelift), αυτόματο που για την κατηγορία του έκαιγε τα κέρατά του. Τα έχω γράψει στο αντίστοιχο topic. Ήμουν με 9.5 λιτρα και άνω κατανάλωση ανά 100 χλμ. Ίδωμεν.....
Edit. Είμαι ΜΟΝΙΜΑ στο sport mode.
Στην πολη θελει υβριδικο.Να παιρνετε αμαξι αναλογα με τις αναγκες σας.Οχι ειδαμε ενα ωραιο και φτηνο και το πηραμε
φθηνο???????
-
RE: Renault Captur II
@fentaginz said in Renault Captur II:
μας εχεις πρηξει τα κακαλα με το t-roc στο thread που λεει captur2. εγω δεν μπαινω πουθενα αλλου να γραφω. εδω θελω να διαβασω πληροφοριες για το captur οχι για αλλο αμαξι
τελοσπαντων οριστε κ οι καταναλώσεις οι πραγματικές(το trip computer δειχνει λιγο παραπανω απο την πραγματικοτητα). τα 7αρια ειναι ταξιδι, τα 6αρια μεσα στην πολη
@andya3 said in Renault Captur II:
@fentaginz said in Renault Captur II:
1070 χιλιόμετρα συνολικά
110-150 χλμ / ώρα περίπου με aircondition, 2 ατομα, με πραματα
Κατανάλωση: 58€
7,2λιτρα τα 100 χλμ
κοστος ανα 100χλμ: 5,8€Αυτά για ταξίδι εθνικη
Για την πολη μου βγαινει καταναλωση στην δικη μου περιπτωση Κηφισος και νοτια προαστια
6,7-6,9 λιτρα τα 100 χλμ
κοστος ανα 100 χλμ 4,2€Προσωπικα το χρονο γλυτωνω 2500€ με τα χιλιομετρα που κανω σε σχεση με την κατασταση που ημουν πριν την αγορα του συγκεκριμενου αυτοκινητου
Τι πιπες πατε κ γραφετε περι βενζινης οτι ενταξει σιγα την οικονομια εν τελη ερχεται με μικρη διαφορα το lpg, μονο εσεις το ξερετε.
Πρεπει να σας πείραξε η καπνα απο την Παρνηθα
Δεν μ' ενδιαφέρει βασικά τι καίει το captur. Αλλά επειδή ο τρόπος που γράφεις είναι προκλητικός.
Δίνει το wltp κατανάλωση για την πόλη 8.1lt/100km, κι εσύ καις 6,7-6,9? Μήπως μένεις εσύ κοντά στην Πάρνηθα? Ή σου έδωσαν όχημα από ειδική παραγγελία με μειωμένη κατανάλωση?Βάλε φωτό, δε σου βγάζει στατιστικά κατανάλωσης ανά διαδρομή το αυτοκίνητο? Αλλιώς να γράψω κι εγώ ότι το T-Roc ανοίγει πανιά στον ουρανό του αυτοκινήτου, το σπρώχνει ο αέρας και δεν καίει τίποτα.
Ποια εφαρμογή είναι αυτή φίλε μου με τις καταναλώσεις;
-
RE: Renault Captur II
Πρώτος ανεφοδιασμός καυσίμου με το Captur (140 ιπποι), κατανάλωση 12.07 λίτρα ανά 100 χλμ ( πραγματική κατανάλωση με google sheets. Το trip έγραφε 10.5) . Μου ήρθε το 1ο εγκεφαλικό. Η αλήθεια ήταν ότι ήταν όλα τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη με πολύ σταμάτα ξεκίνα. Προέρχομαι από το τελευταίο i10 ( προ facelift), αυτόματο που για την κατηγορία του έκαιγε τα κέρατά του. Τα έχω γράψει στο αντίστοιχο topic. Ήμουν με 9.5 λιτρα και άνω κατανάλωση ανά 100 χλμ. Ίδωμεν.....
Edit. Είμαι ΜΟΝΙΜΑ στο sport mode.
-
RE: Renault Captur II
@andya3 said in Renault Captur II:
@jimkl-0 said in Renault Captur II:
Καλησπέρα είμαι κάτοχος ενός Clio LPG του 2021 έκδοση dynamic. Κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, αστεία εύκολοοδήγητο και απίστευτη οικονομία με το LPG. Ωστόσο, μετανοιώνω που δε πήρα το Captur καθώς είναι πιο όμορφο και με περισσότερους χώρους.
Σκέφτομαι να δώσω το Clio και να πάω στο Captur LPG αλλά προβληματίζομαι αν αξίζει να μεταβώ ουσιαστικά σε ίδιο αμάξι απλά υπερυψωμένο. Δεν βρίσκω όμως άλλες επιλογές που να μου προσφέρουν τέτοια οικονομία καυσίμου, έχω συνηθίσει να φουλάρω με 20€ και να κάνω 350χλμ και μόνο στη σκέψη ότι θα καίω 7-8 λίτρα με 2€ βενζίνη τρελαίνομαι, θα μου κακοφανεί.
Τέλος το χρόνου θα γίνει ανανέωση του Captur και λέω να περιμένω να αγοράσω αυτό το καινούργιο, γράφεται ότι η Renault θα εξακολουθήσει να το βγαζει με LPG. Όμως, η αλήθεια είναι με βασει την εμπειρία μου με το Clio ότι πολλές φορές θα ήθελα 10-20 άλογα παραπάνω, να είχα λίγο μεγαλύτερη άνεση στην εθνική. Όχι ότι είναι άσχημο, ταξιδεύεις άνετα με 140 αλλά πάντα λίγο γκάζι παραπάνω δεν εβλαψε κανένα. Και θέλω να ρωτήσω γιατί βγαίνουν τα μοτέρ με LPG μόνο στους 100hp; Αφού ο κινητήρας δουλεύει και με LPG και με βενζίνη, είναι τόσο δύσκολο να βγεί ένα LPG στα 120hp;
Να πάω στο Captur LPG ή πιστεύετε θα το βαρεθώ και αυτό και λόγω ιπποδύναμης θα θέλω να το αλλάξω μετά; Πραγματικά το σκέφτομαι πολύ ότι πάλι θα θέλω περισσότερη δύναμη. Σκέφτομαι επίσης και το Kia Xceed mild hybrid diesel. Σε σχέση με το LPG πόσο % θα είναι παραπάνω το κόστος; Έχω δει και το troc αλλά μου φαίνεται τέρμα βαρετό κλασικό Γερμανικό αμάξι.
Επειδή στα πλαίσια πρόσφατης αναζήτησης νέου αυτοκινήτου οδήγησα και το captur. Σε test drive βέβαια, ότι μπόρεσα να καταλάβω.
Captur έρχονται πολλά το Σεπτέμβριο. Σε όλα τα χρωματα, διχρωμίες, εκδόσεις κλπ. Τελική τιμή για το dynamic 27.400€, κλειστή αν παραγγείλεις τώρα.
Την επόμενη έκδοση RG την παίρνεις με λίγα χρήματα παραπάνω. Και αν δίνεις μεγάλη βάση στην εμφάνιση αξίζει, είναι εντυπωσιακό.Το μοτέρ είναι απλά αξιοπρεπές για οικογενειακές μετακινήσεις. Δε νομίζω ότι θα βρεις αυτό που ζητάς. Μάλλον χειρότερα θα είναι τα πράγματα με το Captur, το Clio είναι πιο ελαφρύ.
Από κει και πέρα μ' ένα test drive θα καταλάβεις και μόνος σου.To facelift ή το τωρινό ( pre facelift);