Έπειτα από 1 χρόνο συμβίωσης ( και 3500 χιλιόμετρα ) με το 1.2 αυτόματο στην προτελευταία έκδοση ( αν θυμάμαι καλά Premium) έχω να πω τα ακόλουθα:
-Χώροι πάρα πολύ καλοί
-Άνεση ανάρτησης, αρκετά καλή. Σε ένα ιδανικό κόσμο θα την ήθελα πιο μαλακή.
-Ηχομόνωση, πολύ καλή ( Απείρως καλύτερη από Chevrolet Spark του 2010)
-Επιδόσεις, ικανοποιητικές.
-Κατανάλωση. Λόγω Covid έχω κάνει μόνο 3500 χιλιόμετρα. Κρατάω αρχείο excel με γεμίσματα βενζίνης και κόστη, αλλά ακόμα δεν είναι αντιπροσωπευτικό το δείγμα, γιατί έχω βάλει περίπου 7 φορές βενζίνη.
Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αμάξι.
Κρατάω μόνο 2 αρνητικά μέχρι στιγμής
-Δεν μας έδωσαν 2ο κλειδί με συναγερμό. Το 2ο που μας έδωσαν είναι απλό που στην ουσία είναι σχεδόν άχρηστο. Όσο και αν πιέσαμε τον αντιπρόσωπο σφυρούσε αδιάφορα.
-Έχοντας οδηγήσει κάποια μοντέλα με aircondition, είχα μάθει ότι, πατώντας το κουμπί για να ξεθολώσει το παρμπρίζ, ανάβει το aircondition και βγαίνει κρύος αέρας. Πάντα έτσι χρησιμοποιούσα το air condition.
Στο i10 δεν είναι έτσι. Αν πατήσεις τον ίδιο διακόπτη, βγαίνει αέρας στη θερμοκρασία που χρειάζεται για να ξεθολώσει το παρμπρίζ. Το καλοκαίρι είναι ζεστός και δεν ψύχει τη καμπίνα καθόλου. Για κρύο αέρα πρέπει να βάλω να βγαίνει από τους αεροαγωγούς της κεντρικής κονσόλας. Αυτό δεν είναι πρακτικό γιατί σου έρχεται κρύος αέρας σε πρόσωπο, λαιμό ή στήθος, που εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου.
Και εδώ η αντιπροσωπεία κάνει τον κινέζο και λέει ότι είναι έτσι σε όλα. Και εγώ και ο πατέρας μου έχουμε προσπαθήσει να βρούμε έναν κάτοχο να μας πει αν είναι έτσι και στο δικό του, αλλά δεν έχουμε βρει.
Τέλος, την πατήσαμε άσχημα και δεν διευκρινήσαμε ότι θέλουμε 5θέσια διάταξη και το αμάξι είναι ήρθε 4 θέσιο ( 2 προσκέφαλα και 2 ζώνες πίσω).