Παιδιά ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας. Κατέληξα στο Captur.
Best posts made by harisnikolop
-
RE: Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K
-
RE: ΑΤΥΧΗΜΑ-ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ-ΣΥΝΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ.
Να ρωτήσω και εγώ κάποια πράγματα και ελπίζω να μην φάω δούλεμα:
α) Σε ποιό βαθμό ισχύει το ότι από πίσω πάντα φταίει? Αν πηγαίνω εγώ και μου έρθει να πατήσω απότομα και χωρίς λόγο ξαφνικά φρένο και μου κολλήσει ο άλλος από πίσω, ποιός φταίει?
β) Αν ελαττώσω ταχύτητα για να στρίψω, χωρίς να έχω ανάψει φλας και με χτυπήσει ο άλλος από πίσω, ποιός φταίει?
γ) Τελικά τα μηχανάκια, επιτέπεται να κυκλοφορούν ανάμεσα από τα αυτοκίνητα στους δρόμους?
-
RE: Hyundai i10 2020
@lap said in Hyundai i10 2020:
Για τι συνθήκες μιλάς; Μποτιλιάρισμα;
Έχω την αίσθηση ότι ζητάς πολλά από ένα αυτοκίνητο που κάνει συνεχώς 1η-2α. Αν δεν ανοιγει λίγο ο δρόμος και να ρολλαρει πως να σου δωσει χαμηλή κατναλωση;
Ναι μποτιλιάρισμα, που δυστυχώς στη διαδρομή που κάνω, ήταν καθημερινό φαινόμενο. Δεν ζήτησα χαμηλή κατανάλωση, απλά μία διαπίστωση έκανα. Ό,τι όταν γίνεται χαμός από κίνηση, έχω διαπιστώσει αρκετές φορές ότι η κατανάλωση κυμαίνεται από 9.5 λτ / 100 χλμ μέχρι 9.9 λτ / 100 χλμ. Φυσικά από υπολογισμούς μέσω google sheets, όχι ότι γράφει το trip computer.
Σε ποιο χαλαρή διαδρομή σίγουρα η κατανάλωση είναι πιο χαμηλή, αλλά εγώ οφείλω να ενημερώσω τυχόν μελλοντικούς κατόχους που πήζουν στη κίνηση, ότι σε τέτοιες συνθήκες ( που δεν νομίζω να μπορεί να τις χαρακτηρίσει κάποιος ακραίες) η κατανάλωση είναι υψηλή.
-
RE: Hyundai i10 2020
Επανέρχομαι μετά από περίπου ένα χρόνο για να κάνω ένα μίνι update σχετικά με το 1.2 αυτόματο premium και συγκεκριμένα για την κατανάλωση. Επειδή μέσα στον χρόνο που μας πέρασε, είχα πάνω - κάτω την Κηφισίας κάθε μέρα, σε συνθήκες υψηλής κίνησης ( 1η-2α συνεχώς), πιστεύω ότι το μοντέλο έχει αρκετά υψηλή κατανάλωση. Κρατάω excel με γεμίσματα, καταναλώσεις κτλ και τους μήνες που έπηζα στην κίνηση, οι υπολογισμοί μου βγαίνουν από 9.5 lt ανά 100 χλμ μέχρι 9.9.
Την θεωρώ αρκετά υψηλή την κατανάλωση.
Έχοντας οδηγήσει άλλη μία φορά αυτόματο ( ένα παλιό honda civic hubrid, αυτό που έβγαινε από το 2005 και μετά ) και μη έχοντας εμπειρία, το κιβώτιο του i10 θα το χαρακτήριζα μέτριο. Από 1η σε 2α η αλλαγή είναι αρκετά ασιθητή, το ίδιο και το κατέβασμα από 2α σε 1η. Κατά τα άλλα, πολύ βολικό μέσα στην πόλη και απόλαυση στα ταξίδια σε συνδυασμό με το cruise control.
-
RE: Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K
Καλημέρα. Είδα το Jazz από κοντά. Οι χώροι εντός της καμπίνας φοβεροί. Πολύ φοβάμαι όμως ότι τα 300 λίτρα του πορτμπαγκάζ είναι θέμα ( μεγάλο θέμα ). Επίσης, τώρα πια, μόνο παραγγελία για το επόμενο με τους 122 ίππους. Το crosstrack που κοιτούσα τσιμπάει μία αύξηση στην τιμή γύρω στα 2Κ ( σε σχέση με το τωρινό) και πάει στα 31.700€.
-
RE: Renault Captur II
Πρώτος ανεφοδιασμός καυσίμου με το Captur (140 ιπποι), κατανάλωση 12.07 λίτρα ανά 100 χλμ ( πραγματική κατανάλωση με google sheets. Το trip έγραφε 10.5) . Μου ήρθε το 1ο εγκεφαλικό. Η αλήθεια ήταν ότι ήταν όλα τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη με πολύ σταμάτα ξεκίνα. Προέρχομαι από το τελευταίο i10 ( προ facelift), αυτόματο που για την κατηγορία του έκαιγε τα κέρατά του. Τα έχω γράψει στο αντίστοιχο topic. Ήμουν με 9.5 λιτρα και άνω κατανάλωση ανά 100 χλμ. Ίδωμεν.....
Edit. Είμαι ΜΟΝΙΜΑ στο sport mode.
-
RE: Renault Captur II
@chris__7 said in Renault Captur II:
@harisnikolop said in Renault Captur II:
Πρώτος ανεφοδιασμός καυσίμου με το Captur (140 ιπποι), κατανάλωση 12.07 λίτρα ανά 100 χλμ ( πραγματική κατανάλωση με google sheets. Το trip έγραφε 10.5) . Μου ήρθε το 1ο εγκεφαλικό. Η αλήθεια ήταν ότι ήταν όλα τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη με πολύ σταμάτα ξεκίνα. Προέρχομαι από το τελευταίο i10 ( προ facelift), αυτόματο που για την κατηγορία του έκαιγε τα κέρατά του. Τα έχω γράψει στο αντίστοιχο topic. Ήμουν με 9.5 λιτρα και άνω κατανάλωση ανά 100 χλμ. Ίδωμεν.....
Edit. Είμαι ΜΟΝΙΜΑ στο sport mode.
Στην πολη θελει υβριδικο.Να παιρνετε αμαξι αναλογα με τις αναγκες σας.Οχι ειδαμε ενα ωραιο και φτηνο και το πηραμε
φθηνο???????
-
RE: Kia picanto vs Hyundai i10
@lap Κοίταξα τώρα το excel μου. 7.47 Lt/100km
-
RE: 2008, Mokka ή κάτι άλλο?
Πήγα να προτείνω Honda Crv αλλά είδα στο site ότι ξεκινάει από 37Κ.....Αντίο
-
RE: Hyundai i10 2020
Έπειτα από 1 χρόνο συμβίωσης ( και 3500 χιλιόμετρα ) με το 1.2 αυτόματο στην προτελευταία έκδοση ( αν θυμάμαι καλά Premium) έχω να πω τα ακόλουθα:
-Χώροι πάρα πολύ καλοί
-Άνεση ανάρτησης, αρκετά καλή. Σε ένα ιδανικό κόσμο θα την ήθελα πιο μαλακή.
-Ηχομόνωση, πολύ καλή ( Απείρως καλύτερη από Chevrolet Spark του 2010)
-Επιδόσεις, ικανοποιητικές.
-Κατανάλωση. Λόγω Covid έχω κάνει μόνο 3500 χιλιόμετρα. Κρατάω αρχείο excel με γεμίσματα βενζίνης και κόστη, αλλά ακόμα δεν είναι αντιπροσωπευτικό το δείγμα, γιατί έχω βάλει περίπου 7 φορές βενζίνη.Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αμάξι.
Κρατάω μόνο 2 αρνητικά μέχρι στιγμής
-Δεν μας έδωσαν 2ο κλειδί με συναγερμό. Το 2ο που μας έδωσαν είναι απλό που στην ουσία είναι σχεδόν άχρηστο. Όσο και αν πιέσαμε τον αντιπρόσωπο σφυρούσε αδιάφορα.
-Έχοντας οδηγήσει κάποια μοντέλα με aircondition, είχα μάθει ότι, πατώντας το κουμπί για να ξεθολώσει το παρμπρίζ, ανάβει το aircondition και βγαίνει κρύος αέρας. Πάντα έτσι χρησιμοποιούσα το air condition.
Στο i10 δεν είναι έτσι. Αν πατήσεις τον ίδιο διακόπτη, βγαίνει αέρας στη θερμοκρασία που χρειάζεται για να ξεθολώσει το παρμπρίζ. Το καλοκαίρι είναι ζεστός και δεν ψύχει τη καμπίνα καθόλου. Για κρύο αέρα πρέπει να βάλω να βγαίνει από τους αεροαγωγούς της κεντρικής κονσόλας. Αυτό δεν είναι πρακτικό γιατί σου έρχεται κρύος αέρας σε πρόσωπο, λαιμό ή στήθος, που εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου.
Και εδώ η αντιπροσωπεία κάνει τον κινέζο και λέει ότι είναι έτσι σε όλα. Και εγώ και ο πατέρας μου έχουμε προσπαθήσει να βρούμε έναν κάτοχο να μας πει αν είναι έτσι και στο δικό του, αλλά δεν έχουμε βρει.
Τέλος, την πατήσαμε άσχημα και δεν διευκρινήσαμε ότι θέλουμε 5θέσια διάταξη και το αμάξι είναι ήρθε 4 θέσιο ( 2 προσκέφαλα και 2 ζώνες πίσω).
-
RE: Hyundai i20 2020
@gsisr said in Hyundai i20 2020:
παρήγγειλα χθες το i20 n line dragon red. στον υπολογιστή έδινε εκτιμώμενη για δέκατο αλλά κρατάω πολύ μικρό καλάθι
Φίλος με παραγγελία από Νοέμβριο του 21, αυτόματο, έκδοση premium 100 ίππους, τον πάνε από μήνα σε μήνα. Τώρα του έχουν πει Αύγουστο.
Κράτα ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ καλάθι.
-
RE: Hyundai i20 2020
H αναμονή για τον γνωστό μου τελειώνει αύριο. I20 έκδοση premium 100 ίπποι ( όχι hybrid), με κανένα extra πέρα από το αυτόματο. Η παραγγελία είχε γίνει Νοέμβριο 2021.
Έχω τεράστια περειέργεια για τη συμπεριφορά του κιβωτίο. Στο i10 μου ( δεν έχουν βέβαι ΚΑΜΙΑ σχέση το ένα κιβώτιο με το άλλο βέβαια) το αυτόματο είναι ΠΟΛΥ μετριο.
-
Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K
Χαιρετώ την ομάδα. Απέχω από το forum τον τελευταίο καιρό αλλά επανέρχομαι δριμύτερος.
Ετοιμάζεται παιδί, οπότε ψάχνω αμάξι που να χωράει, καρότσια, καθισματάκια κτλ.
Επιθυμώ συνδυασμό από χώρους, επιδόσεις, κατανάλωση. Εκτιμώ ιδιάιτερα άνεση ανάρτησης και ηχομόνωση.
Συρόμενα πίσω καθίσματα είναι καλό feature;
Budget μέχρι 30Κ αλλά μπορεί μάλλον να ξεπεραστεί λίγο αν πρόκειται για εξαιρετική περίπτωση.
Η χρήση θα είναι 95% εντός της Αθήνας ( δουλέυεω remote αλλά 3 μέρες τον μήνα πάω Μαρούσι), οπότε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αυτόματο.
Μέχρι στιγμής είμαι ανάμεσα σε:
Arona 1.5T με dsg ( σε κάποιο άλλο post διάβασα για υπερθέρμανση στο σταμάτα ξεκίνα της πόλης σε DSG. Τι παίζει με αυτό;) Στο configurator της Seat του έβαλα της παναγιάς τα μάτια και βγαίνει λίγο πάνω από 30Κ ( FR Line έκδοση)
C3 aircross. Η έκδοση με τους 130 ίππους βγαίνει 32Κ+. Αξίζει;
Crossland βγαίνει κάτω από 30Κ η πλούσια έκδοση με τους 130 ίππους και το θεωρώ πανέμορφο.
Captur. H έκδοση με τους 140 ίππους κάνει 30Κ+ χωρίς αυτόματο, οπότε με αυτόματο θα πηγαίνει λογικά 33Κ.
Puma. Η έκδοση με τους 155 ίππους πάει 33Κ+ και η Stline X έχει 18άρες ζάντες που νομίζω είναι κακές για τους δρόμους της Αθήνας.
TRoc με κάποια extras που έβαλα πήγε 37Κ.
Από τα παραπάνω δεν έχει δει από κοντά ΤΙΠΟΤΑ.
Σε μέγεθος, δεν θέλω να πάω σε μεγαλύτερη κατηγορία.
Οι γονείς είναι Hyundaiακηδες ( και εγώ ) αλλά ρωτώντας στην Hyundai για το Kona 1.6 με τους 198 ίππους μου είπαν ότι δεν δέχονται παραγγελίες γιατί τον Ιούνιο έρχεται το νέο. Το παλιό, το οποίο έχοπυν οι γονείς μου, έχει άθλιους χώρους imo.
Σε κάποιο άλλο topic είδα για το Vitara και ότι το αυτόματο συνδυάζεται με αδύναμο κινητήρα.
Μου διαφεύγει κάποιο μοντέλο που πρέπει να έχω υπόψιν;
Βασική λεπτομέρεια είναι ότι το όχημα θα αγοραστεί με χρηματοδότηση οπότε τα επιτόκια τη κάθε εταιρείας παίζουν μεγάλο ( να μην πω τεράστιο) ρόλο.
Με παραδόσεις ξέρετε τι παίζει στο περίπου; Για Τoyota ξέρω ότι πάει περίπου 1 χρόνο +
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
RE: Renault Captur II
Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Μόλις έκλεισα την έκδοση Techno. Αυτό που με απασχολεί είναι ότι δεν έχει εργοστασιακό συναγερμό αλλά μου είπε ο Σφακιανάκης ότι τον κάνουν αυτοί δώρο.
Έχω πολύ μεγάλο άγχος στο να βάζουν χέρι στα ηλεκτρολογικά καινούριου αμαξιού τρίτα άτομα ( εκτός εργοστασίου). Πείτε το παράνοια, πείτε το κάλο στον εγκέφαλο, πείτε το όπως θέλετε.
Υπάρχει λόγος να ανησυχώ;
-
RE: Renault Captur II
@vagkirk said in Renault Captur II:
@harisnikolop said in Renault Captur II:
Συνήθως κινούμαι Καλλιθέα-Παγκράτι-Μαρούσι.
Ε μια χαρά τότε έιναι ,όπως τα λέει ο @andya3,
δύσκολές διαδρομές , σε ώρες αιχμής ειδικά.Και λογικά δεν προσέχεις το απολαμβάνεις και λιγάκι το μοτεράκι του που είναι πολύ αποδοτικό , και καλά κάνεις.
Για να αποκαλύψω τον ... ελέφαντα στο δωμάτιο που κάθεται στην γωνίτσα του , δυστυχώς μόνο Toyota Hybrid σε τέτοιες διαδρομές.
Yaris Cross Hybrid, στο configurator το είχα φτάσει με κάτι έξτρα που ήθελα 34Κ. Οι χώροι δεν με κάλυπταν, επιδόσεις θα ήταν χειρότερες και λογικά θα είχα 1μιση χρόνο αναμονή.
Corolla Cross, αν είχα χώρο στο parking της πυλωτής θα το σκεφτόμουν σοβαρά, αν και έβγαινε ακριβότερο από Captur. Αν και για τα δικά μου γούστα. το CC, αν και σαφώς καλύτερο όχημα, δεν βλέπεται σε σχέση με το captur...
Δεν αντιλέγω σε αυτά που λες, συμφωνώ ότι με Yaris Cross θα είχα λιγότερη από την μισή κατανάλωση.
-
RE: Renault Captur II
@babisstinson said in Renault Captur II:
Με συγχωρείτε αν έχει αναφερθεί ήδη, αλλά έχουμε πληροφορίες για την επόμενη έκδοση (facelift?)
Έχει κανείς το μοντέλο με τα mild hybrid 140hp+EDC, ή όλοι υγραέριο 100hp?Καλησπέρα . Κάτοχος του 140hp edc από Αύγουστο του 2023. Έκδοση techno + το extra πακέτο με adaptive cruise control ( δεν θυμάμαι το όνομα του εξοπλιστικού πακέτου). Ο,τι θες με ρωτάς. Έχω κάνει μέχρι στιγμής 1000 κάτι χιλιόμετρα.
Ερώτηση προς το φόρουμ. Μάλλον έκανα μ@λ@κια. Έψαχνα να βρω πολύ καλά λάδια μηχανής και σε ένα άλλο φόρουμ λέγανε για τα ravenol. Αγόρασα χωρίς να το ψάξω καθόλου τα RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30 (https://www.ravenol-shop.de/motoroel/5w-30/ravenol-rsp-5w30-racing)
Από ότι βλέπω στο site τους, το spec είναι acea A3/B4. Κάνουν για το 140hp edc ή δεν πρέπει να τα βάλω και να αγοράσω άλλα λάδια;
-
RE: Renault Captur II
@yem said in Renault Captur II:
@harisnikolop said in Renault Captur II:
Από ότι βλέπω στο site τους, το spec είναι acea A3/B4. Κάνουν για το 140hp edc ή δεν πρέπει να τα βάλω και να αγοράσω άλλα λάδια;
Δεν ξέρω πολλά απο λάδια αλλά γιατί να μην ξαναβάλεις αυτά που λέει το εργοστάσιο ?
Ήθελα να πάω σε κάτι καλύτερο και είχα διαβάσει ότι τα Ravenol είναι τοπ.