-
Τα τελευταία πολλά χρόνια η 1η είναι πιο κοντή από την όπισθεν σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα.
-
Διάβαζα σε ένα τεστ με το αυτόματο κιβώτιο οτι δεν έχει στον επιλογέα την θέση 'Ρ' Τί γίνεται με το παρκάρισμα?
-
Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο με αυτοματοποιημένο συμπλέκτη άρα στο παρκάρισμα κάνεις ότι θα έκανες και με ένα χειροκίνητο...
Χειρόφρενο και τον επιλογέα στο D.
-
Ξεκάθαρη απάντηση.Ευχαριστώ!
-
-
Καλημέρα στο forum. Να ρωτήσω τους κατόχους; Η αντιπροσωπεία σας έδωσε 2ο αυτόματο κλειδί; Σε εμάς όχι. Το 2ο που μας έδωσε είναι απλό, χωρίς συναγερμό που το καθιστά (σχεδόν) άχρηστο. Τι γυφτιές είναι αυτές;
-
Έπειτα από 1 χρόνο συμβίωσης ( και 3500 χιλιόμετρα ) με το 1.2 αυτόματο στην προτελευταία έκδοση ( αν θυμάμαι καλά Premium) έχω να πω τα ακόλουθα:
-Χώροι πάρα πολύ καλοί
-Άνεση ανάρτησης, αρκετά καλή. Σε ένα ιδανικό κόσμο θα την ήθελα πιο μαλακή.
-Ηχομόνωση, πολύ καλή ( Απείρως καλύτερη από Chevrolet Spark του 2010)
-Επιδόσεις, ικανοποιητικές.
-Κατανάλωση. Λόγω Covid έχω κάνει μόνο 3500 χιλιόμετρα. Κρατάω αρχείο excel με γεμίσματα βενζίνης και κόστη, αλλά ακόμα δεν είναι αντιπροσωπευτικό το δείγμα, γιατί έχω βάλει περίπου 7 φορές βενζίνη.Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με το αμάξι.
Κρατάω μόνο 2 αρνητικά μέχρι στιγμής
-Δεν μας έδωσαν 2ο κλειδί με συναγερμό. Το 2ο που μας έδωσαν είναι απλό που στην ουσία είναι σχεδόν άχρηστο. Όσο και αν πιέσαμε τον αντιπρόσωπο σφυρούσε αδιάφορα.
-Έχοντας οδηγήσει κάποια μοντέλα με aircondition, είχα μάθει ότι, πατώντας το κουμπί για να ξεθολώσει το παρμπρίζ, ανάβει το aircondition και βγαίνει κρύος αέρας. Πάντα έτσι χρησιμοποιούσα το air condition.
Στο i10 δεν είναι έτσι. Αν πατήσεις τον ίδιο διακόπτη, βγαίνει αέρας στη θερμοκρασία που χρειάζεται για να ξεθολώσει το παρμπρίζ. Το καλοκαίρι είναι ζεστός και δεν ψύχει τη καμπίνα καθόλου. Για κρύο αέρα πρέπει να βάλω να βγαίνει από τους αεροαγωγούς της κεντρικής κονσόλας. Αυτό δεν είναι πρακτικό γιατί σου έρχεται κρύος αέρας σε πρόσωπο, λαιμό ή στήθος, που εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου.
Και εδώ η αντιπροσωπεία κάνει τον κινέζο και λέει ότι είναι έτσι σε όλα. Και εγώ και ο πατέρας μου έχουμε προσπαθήσει να βρούμε έναν κάτοχο να μας πει αν είναι έτσι και στο δικό του, αλλά δεν έχουμε βρει.
Τέλος, την πατήσαμε άσχημα και δεν διευκρινήσαμε ότι θέλουμε 5θέσια διάταξη και το αμάξι είναι ήρθε 4 θέσιο ( 2 προσκέφαλα και 2 ζώνες πίσω).
-
Επανέρχομαι μετά από περίπου ένα χρόνο για να κάνω ένα μίνι update σχετικά με το 1.2 αυτόματο premium και συγκεκριμένα για την κατανάλωση. Επειδή μέσα στον χρόνο που μας πέρασε, είχα πάνω - κάτω την Κηφισίας κάθε μέρα, σε συνθήκες υψηλής κίνησης ( 1η-2α συνεχώς), πιστεύω ότι το μοντέλο έχει αρκετά υψηλή κατανάλωση. Κρατάω excel με γεμίσματα, καταναλώσεις κτλ και τους μήνες που έπηζα στην κίνηση, οι υπολογισμοί μου βγαίνουν από 9.5 lt ανά 100 χλμ μέχρι 9.9.
Την θεωρώ αρκετά υψηλή την κατανάλωση.
Έχοντας οδηγήσει άλλη μία φορά αυτόματο ( ένα παλιό honda civic hubrid, αυτό που έβγαινε από το 2005 και μετά ) και μη έχοντας εμπειρία, το κιβώτιο του i10 θα το χαρακτήριζα μέτριο. Από 1η σε 2α η αλλαγή είναι αρκετά ασιθητή, το ίδιο και το κατέβασμα από 2α σε 1η. Κατά τα άλλα, πολύ βολικό μέσα στην πόλη και απόλαυση στα ταξίδια σε συνδυασμό με το cruise control.
-
Διαβάζοντας αρκετά ποστ σχετικά με τα εξαιρετικά συμπαθητικά Hyundai έχω καταλάβει ότι γενικά τσιμπάνε την βενζινούλα (και diesel) τους , απο το i10 στο Kona μέχρι και στο Tucson όλα έχουν 1-2 λίτρα πάνω απο τον ανταγωνισμό ! Σε εσένα σου φαίνεται παραπάνω και λόγο αυτόματου, αυτό είναι ρομποτιζέ !
-
Καίνε και Hyundai και επίσης το ημιαυτόματο στο i10 είναι πολύ μέτριο. Το προηγούμενο που είχε κλασσικό αυτόματο (αλλά 4αρι) ηταν πολύ πιο καλό και ομαλό. Όμως έκαιγε χαλαρά ένα 10ρικο!!
-
Τα 9.5 λίτρα για το ι10 δεν είναι τσίμπημα... ασπρος πάτος θα έλεγα...
Το γιάρις που είχα 1.3 κυβικά, 2000 μοντέλο ,με κίνηση συνεχώς στο κέντρο της Θεσσαλονίκης σαν φοιτητής και αργότερα στην δουλειά ήταν στο 7 με 7.5 χωρίς καμία προσπάθεια εξοικονόμησης...
-
Βάλε και 1 λίτρο πάνω λόγο αυτόματου οπότε το i10 καεί λιιιιιγο παραπάνω
-
Σηκώνεις το πόδι σου από το πεντάλ του γκαζιού κατά τις αλλαγές;
Πολλές φορές σε αυτά τα κιβώτια όταν είσαι στην περιοχή που θα άλλαζε ταχύτητα αν σηκώσεις το πόδι λίγο από το γκάζι ειναι σαν να του δίνεις σήμα να αλλάξει και αλλάζει χωρίς κομπιασματα -
@yem said in Hyundai i10 2020:
Βάλε και 1 λίτρο πάνω λόγο αυτόματου οπότε το i10 καεί λιιιιιγο παραπάνω
Μόνο που το ένα είναι μοντέλο 2000 και το άλλο 2020.
Το 9.5 μου φαίνεται παρα πολυ...
-
Καλά εννοείται ότι καίει πολύ , πέρυσι είχα ένα Fiat 500x 150ps(αν θυμάμαι καλά) auto και έκαιγε λίγο λιγότερο αλλά διπλάσιο αμάξι !
-
@gtsartsal said in Hyundai i10 2020:
@yem said in Hyundai i10 2020:
Βάλε και 1 λίτρο πάνω λόγο αυτόματου οπότε το i10 καεί λιιιιιγο παραπάνω
Μόνο που το ένα είναι μοντέλο 2000 και το άλλο 2020.
Το 9.5 μου φαίνεται παρα πολυ...
Και όμως φίλε μου. Δεν έχει συμβει μία και 2 φορές, αλλά αρκετές. Σε τέτοιες συνθήκες η αυτονομία του είναι περίπου 330χλμ ανά γέμισμα ρεζερβουάρ.
-
Για τι συνθήκες μιλάς; Μποτιλιάρισμα;
Έχω την αίσθηση ότι ζητάς πολλά από ένα αυτοκίνητο που κάνει συνεχώς 1η-2α. Αν δεν ανοιγει λίγο ο δρόμος και να ρολλαρει πως να σου δωσει χαμηλή κατναλωση;
-
@lap said in Hyundai i10 2020:
Για τι συνθήκες μιλάς; Μποτιλιάρισμα;
Έχω την αίσθηση ότι ζητάς πολλά από ένα αυτοκίνητο που κάνει συνεχώς 1η-2α. Αν δεν ανοιγει λίγο ο δρόμος και να ρολλαρει πως να σου δωσει χαμηλή κατναλωση;
Ναι μποτιλιάρισμα, που δυστυχώς στη διαδρομή που κάνω, ήταν καθημερινό φαινόμενο. Δεν ζήτησα χαμηλή κατανάλωση, απλά μία διαπίστωση έκανα. Ό,τι όταν γίνεται χαμός από κίνηση, έχω διαπιστώσει αρκετές φορές ότι η κατανάλωση κυμαίνεται από 9.5 λτ / 100 χλμ μέχρι 9.9 λτ / 100 χλμ. Φυσικά από υπολογισμούς μέσω google sheets, όχι ότι γράφει το trip computer.
Σε ποιο χαλαρή διαδρομή σίγουρα η κατανάλωση είναι πιο χαμηλή, αλλά εγώ οφείλω να ενημερώσω τυχόν μελλοντικούς κατόχους που πήζουν στη κίνηση, ότι σε τέτοιες συνθήκες ( που δεν νομίζω να μπορεί να τις χαρακτηρίσει κάποιος ακραίες) η κατανάλωση είναι υψηλή.
-
Ηδη μπορεί κάποιος να παραγγείλει το facelift μοντέλο με παράδοση αναλογος το χρώμα για 5/2023.
Οι διαφορές ειναι στα φωτιστικά σώματα μπρος και πισω,στον πινακα οργανων και στην καλυτερη ποιοτητα των υφασματων των καθισματων. -
@lap said in Hyundai i10 2020:
Για τι συνθήκες μιλάς; Μποτιλιάρισμα;
Έχω την αίσθηση ότι ζητάς πολλά από ένα αυτοκίνητο που κάνει συνεχώς 1η-2α. Αν δεν ανοιγει λίγο ο δρόμος και να ρολλαρει πως να σου δωσει χαμηλή κατναλωση;
Panda 1.2 του '07 χειροκίνητο στις ίδιες συνθήκες δεν είναι ποτέ πάνω από 7,0l
-
Με 1η -2α, με τίποτα κάπου θα ανοίγει και ο δρόμος να πέφτει η κατανάλωση
Hyundai i10 2020