-
Μας ζάλισαν τα π@π@ρια οι πολιτικοί να βάλουμε το αιρκοντίσιον στο 27 το καλοκαίρι γιατί οι ρούσκι μας "πολεμάνε" και δεν είμαστε ενεργειακά ανεξάρτητοι αλλά αγοραστε όλοι ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Θα τα φορτίζουμε με pordes.
"η ΕΕ ψηφίζει" , ο θίασος σε λίγο στην πόλη σας με νέες παραστάσεις
-
Βέβαια περί ήχου, εφόσον μιλάμε για καθημερινή χρήση και όχι για κάτι σπορ ίσως είναι το μόνο μεγάλο προτέρημα καθώς κάτι που χαρακτηρίζει τα premium είναι η ήσυχη καμπίνα.
Κατά τ άλλα να χαμε να λέγαμε, πολλοί οι περιορισμοί των ηλεκτρικών που θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Το ότι μια μπαταρία θέλει χρόνο για να φορτίσει δεν είναι αποκλειστικά θέμα μπαταρίας αλλά θέμα φορτιστή και ο φορτιστής για να φορτίσει σε πολύ λιγότερο χρόνο θέλει πολύ περισσότερο ρεύμα. Η αυτονομία των μπαταριών να αυξηθεί πάλι θα θέλουν περισσότερο ρεύμα. Αυτά τα πράγματα δεν ισοσταθμίζονται εύκολα. Πλέον ένα κινητό πχ μπορεί και φορτίζει σε 5 λεπτά, αλλά θέλει φορτιστή 100 watt, 100 watt δε θέλει ένα laptop για να λειτουργήσει που λέει ο λόγος άρα τι συζητάμε;
Μιλάμε για τεράστια ζήτηση ρεύματος που ακόμα και τα φωτοβολταικά δεν ξέρω κατά πόσο μπορούν να συνεισφέρουν. Σήμερα έλεγαν στην F1 ότι η πίστα του Bahrain ηλεκτροδοτείται με 7500 ΦΒ, μιλάμε για πολύ πράμα οπότε στην απάντηση για το που θα βρεθεί τόσο ρεύμα ποιος έχει βγει να απαντήσει; Ο μετρ της παπάτζας τι λύση έχει βγάλει για αυτό το πρόβλημα; Άρα είμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο και βλέπουμε. -
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εγώ δεν έχω βγάλει κανένα καταλύτη από το αυτοκίνητο οπότε τις στρεψοδικίες εκεί που περνάνε. Επίσης δε με ενδιαφέρει στο ελάχιστο τι κάνει ο κάθε ταξιτζής ή οποιοσδήποτε αφαιρεί φίλτρα, είμαι υπεύθυνος μόνο για τον εαυτό μου και ακολουθώ πιστά τι λέει ο κατασκευαστής και για τα service και για όλα. Ρώτα αυτούς γιατί τα αφαιρούν και τι κερδίζουν ή όχι.
Σαφέστατα δεν είσαι υπεύθυνος για κανέναν πέρα από τον εαυτό σου, απλώς τη νοοτροπία σου θίγω, η οποία ομοιάζει με αυτών που βγάζουν σήμερα που μιλάμε τα αντιρρυπαντικά φίλτρα στα επαγγελματικά οχηματα. Θεωρούν, σαν εσένα, ότι τους τα επέβαλαν δήθεν για την προστασία του περιβάλλοντος, ότι αποφάσισαν για αυτούς χωρίς αυτούς και εν τέλη επηρεάζουν την λειτουργία του οχήματος τους, τους κοστίζει η συντήρηση και η αλλαγή τους και γενικότερα τους δυσκολεύουν τη ζωή.
Λογικά, σύμφωνα με αυτά που μας λες, θα έπρεπε να είσαι σύμφωνος με τις επιλογές τους. Οπως θα έκανες και εσύ, αν σου έλεγαν να μην ανάψεις το τζάκι για περιβαλλοντικούς λόγους αλλά εσύ θα το άναβες διότι δεν θες να αποφασίσουν για εσένα στο όνομα του περιβάλλοντος. Δικά σου λόγια.
Δηλαδή εν ολίγοις, θέλω να σου πω ότι λες ιστορίες για αγρίους. Εάν έρθουν τα ev θέλοντας και μη με αυτά θα έχουμε να κάνουμε, άρα με αυτά θα ασχολούμαστε.
Επειδή έθιξες το θέμα κατανάλωσης, με νορμάλ οδήγηση έχω 6,8l, δεν ξέρω πόσο λιγότερο θελεις. Με νορμάλ οδήγηση στην πόλη και σε εθνική οδό κάθε τόσο για στρώσιμο. Κλάιν-μαιν μια η άλλη, κανένας δε σώθηκε με ένα λίτρο κάτω ή δεν καταστράφηκε με ένα λίτρο πάνω. Αν ήταν έτσι θα οδηγούσαμε όλοι κάποιο υβριδικό.
Το αυτοκίνητο σου είναι μια χαρά, δεν στο έθιξε κανείς.
Επίσης προφανώς αλλάζει φουλ η καθημερινότητα με ένα ηλεκτρικό γιατί πρέπει να προσαρμόσεις τη ζωή σου σε αυτό αντίθετα με ένα θερμικό που πας σε ένα βενζινάδικο και σε 5 λεπτά φούλαρες και έφυγες.
Εμ για αυτό σου έγραψα πως όταν κατέβεις από το καλάμι που έχεις καβαλήσει, θα διαπιστώσεις πως αν δεν αλλάξει κάτι πάμε ολοταχώς προς τα ev, και για αυτο ξεκινά να ενδιαφέρεσαι για το σημαντικότερο μειονεκτήματα τους. Τις μπαταρίες τους.
Ούτε το κόστος χρήσης ξέρουμε αν δεν έχουμε μονοκατοικία να φορτίζουμε, ούτε το κόστος αλλαγής μπαταρίας ούτε τίποτα.
Το ξέρουμε και το υπολογίζουμε, απλά εσύ δεν θες να τα διαβάζεις. Για το κσοτος της μπαταρίας, είδες πάλι γύρω από αυτές γυρίζει η κουβέντα, πολλοί θα το γυρίσουν σε leasing, αυτό φαίνεται να προτείνουν δειλά δειλά κάποιοι κατασκευαστές.
Φυσικά πρέπει να τα βγάλεις όλα ρόδινα γιατι....περιβάλλον αλλά το γεγονός οτι χρειάζονται τέτοιο λυσαλλέο σπρώξιμο για να τα προτιμήσει ο καταναλωτής δείχνει οτι μάλλον δεν είναι no-brainer επιλογή για τον κάθε υποψήφιο αγοραστή. Σε κάποιους ταιριάζουν και σε κάποιους όχι, και σίγουρα δε χάνεις μόνο τον ήχο.
Και εσύ πρέπει να τα βγάλεις όλα σκάρτα γιατί.... δεν πιστεύεις στο περιβάλλον όπως οι επαγγελματίες που σου ανέφερα πιο πάνω.
Σε όλα τα πράγματα κάτι χάνεις και κάτι κερδίζεις. -
Πάμε μια τελευταία φορά:
- Δεν είναι το ίδιο ο καταλύτης ή το dpf σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο με τη διαφορετική τεχνολογία κίνησης συνολικά. Εμένα δε με επηρεεάζει καθόλου αν έχει ή δεν έχει, ίδια είναι η χρήση, παω σε ένα βενζινάδικο, γεμίζω σε 5 λεπτά και πάω στην ευχή του Θεού. Οπότε είναι added bonus οτι μειώνει τους ρύπους. Δεν έχω πρόβλημα να πληρώσω λίγο παραπάνω για αυτό, win win είναι. Με το ηλεκτρικό αλλάζει τελείως ο τρόπος που πρέπει να οργανώσουμε τη ζωή μας γύρω από αυτό.
- Είναι ίδια η οδήγηση σε ένα καταλυτικό και ένα μμη καταλυτικό, πάλι χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο, παλι υπάρχει μηχανή κτλ. Λίγη πιο πολλή ροπή, λίγη λιγότερη κατανάλωση δεν έσωσε κανέναν. Σε ηλεκτρικό όλα αλλάζουν σε αίσθηση.
- Αν κοιτάζουν οι επαγγελματίες την τσέπη τους και αφαιρούν τα φίλτρα τότε να επέμβει το χρυσοπληρωμένο από κάθε φορολογούμενο πολίτη (ΚΑΙ εμένα) κράτος και να τους κόψει τον κώλο σε έλεγχο. Δικό τους θέμα αν θα θέλουν μετά να ρισκάρουν. Επίσης αν ενδιαφέρεται το κράτος για το περιβάλλον ας βάλει μέτρα αντικατάστασης ταξί όχι με ηλεκτρικά που δε βολεύουν τους περισσότερους αλλά με όρια ρύπων τύπου να τα πιάνει με full hybrid.
- Ναι είναι το μεγαλύτερο ελλάτωμα των EVs οι μπαταρίες αν θέλουμε να αντικαταστήσουν τα κουβαδάκια τύπου Polo diesel 1,4 και τα λοιπά χρηστικά οχήματα οι υποψήφιοι αγοραστές με ηλεκτρικά. Αυτό το καταλαβαίνουμε όλοι. Όχι τόσο η αυτονομία βασικά για μένα όσο ο χρόνος φόρτισης και η αντοχή σε συνεχές fast charging. Αν πάλι μιλάμε για special κατασκευές τύπου hot hatch ή sports cars, o,τι και να κάνουν δε φτάνουν τα θερμικά γιατί δεν είναι θέμα μπαταριών μόνο αλλά μηχανικής αίσθησης που λείπει. Οπότε εκεί θα χάσουμε και προσωπικά δε γουστάρω. Ελπίζω να προχωρήσει για μια μικρή κατηγορία τύπου supercars ή οτιδήποτε το e-fuel, δεν είπαμε να γίνει mainstream.
- Εγώ δε θέλω όμως να το γυρίσω σε leasing, μου αρέσει να έχω ιδιοκτησία αυτοκινήτου αντί για...δανεισμό και επίσης δε μου αρέσουν ούτε τα car-sharing, ούτε οι ηλιθιότητες τύπου μικροκινητικότητα με καρυδότσουφλα με τελική 45km και σε κάποιες περιπτώσεις ούτε κλιματισμό. Οπότε αυτή η λύση δε με καλύπτει.
- Δεν αμφισβητώ καμία κλιματική αλλαγή, αυτό δεν καταλαβαίνεις. Αμφισβητώ ΚΑΘΕΤΑ οτι με ένα ηλεκτρικό θα σωθούμε, απλά δε θα φτάσει ούτε για πλάκα και μετά θα πάμε στο κρέας, στα ρούχα, στη θέρμανση και στο τέλος θα ζούμε σαν τα ποντίκια, αυτό λέω τόσο καιρό. Την ίδια στιγμή οι δισεκατομμυριούχοι θα κόβουν τσάρκες στους ουρανούς με τα ιδιωτικά τζετ, θα ζούνε σε βιλάρες και θα κάνουν ερωτικά ταξιδάκια στο διάστημα. Εσύ θα κρίνεις πόσες θησείες πρεπει να κάνεις, εγώ περιορίζομαι στο οτι δουλεύω από σπίτι, ανακυκλώνω και δεν οδηγώ ούτε SUV 2,5 τόνων ούτε V10 μέσα στην πόλη. Ως εκεί όμως.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πάμε μια τελευταία φορά:
- Δεν είναι το ίδιο ο καταλύτης ή το dpf σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο με τη διαφορετική τεχνολογία κίνησης συνολικά. Εμένα δε με επηρεεάζει καθόλου αν έχει ή δεν έχει, ίδια είναι η χρήση, παω σε ένα βενζινάδικο, γεμίζω σε 5 λεπτά και πάω στην ευχή του Θεού. Οπότε είναι added bonus οτι μειώνει τους ρύπους. Δεν έχω πρόβλημα να πληρώσω λίγο παραπάνω για αυτό, win win είναι. Με το ηλεκτρικό αλλάζει τελείως ο τρόπος που πρέπει να οργανώσουμε τη ζωή μας γύρω από αυτό.
Δεν είναι το ίδιο, όμως είναι αναλογικό. Δηλαδή ενεργοποιεί τα ίδια αντανακλαστικά. Δηλαδή όπως σου λέω τόσες φορές, για έναν επαγγελματία τα φίλτρα επηρεάζουν τον τρόπο που λειτουργεί το όχημα του και οργανώνει την ζωή γύρω από αυτό. Μιας και λες ότι ξέρεις από ταξί και έχεις γνωστούς, για ρώτησε τους.
- Είναι ίδια η οδήγηση σε ένα καταλυτικό και ένα μμη καταλυτικό, πάλι χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο, παλι υπάρχει μηχανή κτλ. Λίγη πιο πολλή ροπή, λίγη λιγότερη κατανάλωση δεν έσωσε κανέναν. Σε ηλεκτρικό όλα αλλάζουν σε αίσθηση.
Είναι αισθητή η διαφορά και η λειτουργία των κινητήρων με ή χωρίς καταλύτες. Το ίδιο και στα Diesel. Μάλλον δεν το γνωρίζεις το θεμα, για αυτό το λες. Με λιγα λόγια είναι σαν να αλλάζεις κυβικά σε έναν κινητήρα. Τόσο μεγάλη διαφορά κάνει. Όπως σου είπα δεν είναι ακριβώς το ίδιο, αλλά είναι κάτ αναλογία παρόμοιο.
- Αν κοιτάζουν οι επαγγελματίες την τσέπη τους και αφαιρούν τα φίλτρα τότε να επέμβει το χρυσοπληρωμένο από κάθε φορολογούμενο πολίτη (ΚΑΙ εμένα) κράτος και να τους κόψει τον κώλο σε έλεγχο. Δικό τους θέμα αν θα θέλουν μετά να ρισκάρουν. Επίσης αν ενδιαφέρεται το κράτος για το περιβάλλον ας βάλει μέτρα αντικατάστασης ταξί όχι με ηλεκτρικά που δε βολεύουν τους περισσότερους αλλά με όρια ρύπων τύπου να τα πιάνει με full hybrid.
Δηλαδή αν απαγορεύσουν μια περίοδο να ανάψεις το τζάκι λόγω ατμοσφαιρικής ρύπανσης, εσύ αν κοίταζες την τσέπη σου, θα το άναβες ; Αν ναι, θα έπρεπε να σου κόψουν τον κωλο σε ελέγχο;
Το καταλαβαίνεις ότι η αρχική σου δήλωση που ήταν υπερβολική σε οδηγεί σε νέες αντιφάσεις και υπερβολικές δηλώσεις;
- Ναι είναι το μεγαλύτερο ελλάτωμα των EVs οι μπαταρίες αν θέλουμε να αντικαταστήσουν τα κουβαδάκια τύπου Polo diesel 1,4 και τα λοιπά χρηστικά οχήματα οι υποψήφιοι αγοραστές με ηλεκτρικά. Αυτό το καταλαβαίνουμε όλοι. Όχι τόσο η αυτονομία βασικά για μένα όσο ο χρόνος φόρτισης και η αντοχή σε συνεχές fast charging. Αν πάλι μιλάμε για special κατασκευές τύπου hot hatch ή sports cars, o,τι και να κάνουν δε φτάνουν τα θερμικά γιατί δεν είναι θέμα μπαταριών μόνο αλλά μηχανικής αίσθησης που λείπει. Οπότε εκεί θα χάσουμε και προσωπικά δε γουστάρω. Ελπίζω να προχωρήσει για μια μικρή κατηγορία τύπου supercars ή οτιδήποτε το e-fuel, δεν είπαμε να γίνει mainstream.
Διάβασε το άρθρο για τα e fuels. Μακάρι να επικρατήσουν και τα e fuels, αλλά όπως μας λένε το βλέπω μονάχα για τα παλιά supercars.
- Εγώ δε θέλω όμως να το γυρίσω σε leasing, μου αρέσει να έχω ιδιοκτησία αυτοκινήτου αντί για...δανεισμό και επίσης δε μου αρέσουν ούτε τα car-sharing, ούτε οι ηλιθιότητες τύπου μικροκινητικότητα με καρυδότσουφλα με τελική 45km και σε κάποιες περιπτώσεις ούτε κλιματισμό. Οπότε αυτή η λύση δε με καλύπτει.
Βιάζεσαι και πάλι! Μιλώ για leasingστις μπαταρίες. Το όχημα θα είναι δικό σου.
- Δεν αμφισβητώ καμία κλιματική αλλαγή, αυτό δεν καταλαβαίνεις. Αμφισβητώ ΚΑΘΕΤΑ οτι με ένα ηλεκτρικό θα σωθούμε, απλά δε θα φτάσει ούτε για πλάκα και μετά θα πάμε στο κρέας, στα ρούχα, στη θέρμανση και στο τέλος θα ζούμε σαν τα ποντίκια, αυτό λέω τόσο καιρό. Την ίδια στιγμή οι δισεκατομμυριούχοι θα κόβουν τσάρκες στους ουρανούς με τα ιδιωτικά τζετ, θα ζούνε σε βιλάρες και θα κάνουν ερωτικά ταξιδάκια στο διάστημα. Εσύ θα κρίνεις πόσες θησείες πρεπει να κάνεις, εγώ περιορίζομαι στο οτι δουλεύω από σπίτι, ανακυκλώνω και δεν οδηγώ ούτε SUV 2,5 τόνων ούτε V10 μέσα στην πόλη. Ως εκεί όμως.
Το επιχειρημα των 100 ανθρώπων που έχουν ιδιωτικά αεροπλάνα και κόβουν βόλτες ανά τον κόσμο απεναντι στα 10 δις και τα εργοστάσια του μέλλοντος δεν ειναι σοβαρό. Δεν είναι ηθικό, συμφωνώ, αλλά όπως είπα όχι πρακτικό.
-
Με αυτά που διαβάζω, σχεδόν έχω μετανιώσει για το ban στον Lap-η μας. Συνήθως επρηζε εμένα, θα ήθελα να δω πως πρήζει τόσο αποτελεσματικά και άλλους ανθρώπους!
-
Πάντως βλέποντας τι γίνεται στην ΕΕ με τα επιτόκια, που μόλις ζητήσει κάτι η Γερμανία γίνεται αμέσως, δεν μπορώ να σκεφτώ, ότι η ΕΕ θα αφήσει τις Ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να καταρρεύσουν.
Οι δασμοί και οι φόροι σε όποιον τις απειλήσει, θα είναι αμείλικτοι...
-
-
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Με αυτά που διαβάζω, σχεδόν έχω μετανιώσει για το ban στον Lap-η μας. Συνήθως επρηζε εμένα, θα ήθελα να δω πως πρήζει τόσο αποτελεσματικά και άλλους ανθρώπους!
Και καλά δεν διαβάζεις, πονηρέ!
Χάνεις πάντως, εγώ το διασκεδάζω, έχει τζερτζελο.
Άντε κάνε ξε ban να σου τα πω όλα μαζεμένα, τυχερακια!
-
@cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Καταπληκτικό.. τώρα δεν ξέρω τι είναι όλο αυτό το κόλπο..
"Η προϋπόθεση της ειδικής πλειοψηφίας συνδέεται με την ευνοϊκή ψήφο του 55% των κρατών – μελών (15 από τις 27) που πρέπει να αντιπροσωπεύουν το 65% του πληθυσμού. Οι θέσεις της Ιταλίας, της Πολωνίας, της Γερμανίας και της Βουλγαρίας δεν θα επηρέαζαν την πλειοψηφία, αλλά το ποσοστό του εκπροσωπούμενου πληθυσμού θα σταματούσε στο 58,15%. "
Οι Mercedes/BMW είναι από τους λίγους που προσφέρουν ακόμη diesel. Λογικό. Η VW προβλέπεται να έχει τρομερά προβλήματα τα επόμενα χρόνια γιατί δεν έχει κινηθεί σωστά και αποτελεσματικά, λογικό και εδώ, οπότε σωστά οι Γερμανοί.
Οι Ιταλοί ουσιαστικά χτίζουν το εργοστάσιο της Tesla στην Γερμανία από τα λεφτά που δίνουν ακόμη και θα δίνουν και τουλάχιστον έως το 2024 για την αγορά ρύπων που έκαναν από την Tesla όλα αυτά τα χρόνια.. λογικό και εκεί.
Πολωνοί φτιάχνουν όπως φαίνεται πολλά εξαρτήματα οπότε μάλλον γι' αυτό τσινανε, και προτιμούν να χωσουν φράγκα για να αμυνθούν επί των Ρώσων, παρά να αγοράζουν Tesla για μόστρα.. θέμα προτεραιοτήτων..
Οι Βούλγαροι τι στο καλό τους νοιάζει;! Ίσα ίσα που αυτοί μέχρι και σε εμάς θα πουλάνε πυρηνική ενέργεια!
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Όμως σήμερα που μιλάμε το αυτοκίνητο σου έχει καταλύτη. Δηλαδή το ωραίο του να οδηγείς έναν αυτοκίνητο με ελεύθερη ροή στον κινητήρα μας το εκοψαν οι αλήτες. Μας προσφέρουν ξενερωτα αυτοκίνητα δήθεν για να προστατέψουν το περιβάλλον. Έχεις οδηγήσει παλιό αυτοκίνητο να δεις τι ωραία που ήταν χωρίς καταλύτες; Το πώς άρπαζε το μοτέρ; Μας τα έκοψαν αυτά όσοι αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς.
Μάλλον εσύ δεν έχεις οδηγήσει παλιό για να δεις τι ωραία που μπούκωνε όταν το καρμπιρατέρ απλά πετούσε λάθος μείγμα μέσα στον κύλινδρο (ειδικά κάτι SU με λάθος ζιγκλέρ). Σαφώς καλύτερη απόκριση έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα! Εκτός από κάτι κοιμισμένα ηλεκτρόγκαζα, που είναι έτσι επίτηδες ρυθμισμένα, λόγω των κανονισμών των ρύπων και περισσότερο για να βγάζουν καλή τυποποιημένη κατανάλωση στα χαρτιά.
-
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Με αυτά που διαβάζω, σχεδόν έχω μετανιώσει για το ban στον Lap-η μας. Συνήθως επρηζε εμένα, θα ήθελα να δω πως πρήζει τόσο αποτελεσματικά και άλλους ανθρώπους!
Φαντάσου τώρα να είσαι συνάδελφος με τον Λαπ και να έχεις επαγγελματική διαφωνία μαζί του, ή πελάτης που πήγε να παραπονεθεί για κάτι που δεν του άρεσε, για σπίτια δεν μιλάμε (υπάρχουν κι άγιοι άνθρωποι με υπομονή)...
Εκτός κι αν εκεί είναι σκέτο "μάλιστα" και βγάζει το άχτι του εδώ... -
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Με αυτά που διαβάζω, σχεδόν έχω μετανιώσει για το ban στον Lap-η μας. Συνήθως επρηζε εμένα, θα ήθελα να δω πως πρήζει τόσο αποτελεσματικά και άλλους ανθρώπους!
Φαντάσου τώρα να είσαι συνάδελφος με τον Λαπ και να έχεις επαγγελματική διαφωνία μαζί του, ή πελάτης που πήγε να παραπονεθεί για κάτι που δεν του άρεσε, για σπίτια δεν μιλάμε (υπάρχουν κι άγιοι άνθρωποι με υπομονή)...
Εκτός κι αν εκεί είναι σκέτο "μάλιστα" και βγάζει το άχτι του εδώ...Πολλές φορές έχω αναρωτηθεί πολλά!
Χαχα! Σου λέω έχανα την μέρα μου να απαντάω αλλεπάλληλα post που δεν κατέληγαν πουθενά!
Έχω γνωρίσει τέτοια άτομα και είναι περίεργη φάση.. όχι απαραίτητα κακή, αλλά ούτε και καλή! Γενικά σε απομυζούν πλήρως όπως και να έχει.. πραγματικά πολύ κουραστικό όλο αυτό..
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εγώ δεν αγόρασα. Αν ειναι καλή ή όχι αγορά μπορούμε να κάνουμε απλή αριθμητική του δημοτικού και να ρωτήσουμε και οδούς το έκαναν.
Aν δεν αγορασες πως εισαι τοσο υπερμαχος των ηλεκτρικων; Γιατι δεν κανεις αυτο που λενε στο χωριο μου, to put your money where your mouth is?
Στην τελικη, αν δεν εχεις χωρο σταθμευσης, λεφτα για ηλεκτρικο, γιατι σπας μπαλες; Γιατι εισαι τοσο εριστικος;
Γιατι σου ειχε δυσκολο να δεχθεις την αποψη του αλλου και πρεπει να πρηξεις παπαρι οτι εχεις δικιο;
Εχεις ακουσει το "δεν μου αρεσει", "δεν το θελω το ηλεκτικο, προτιμω τον θορυβο του κινητηρα με ολα τα αρνητικα του, γιατι ετσι" και δεν το δεχεσαι. Ποιος εισαι ρε φιλε που θα πεις τι πρεπει να αρεσει στον κοσμο;
Εισαι μετοχος, πωλητης, εχεις συμφεροντα στην αγορα ηλεκτρικων, στην ενεργεια, καπου τελος παντων για να εισαι τοσο απολυτος;
-
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Όμως σήμερα που μιλάμε το αυτοκίνητο σου έχει καταλύτη. Δηλαδή το ωραίο του να οδηγείς έναν αυτοκίνητο με ελεύθερη ροή στον κινητήρα μας το εκοψαν οι αλήτες. Μας προσφέρουν ξενερωτα αυτοκίνητα δήθεν για να προστατέψουν το περιβάλλον. Έχεις οδηγήσει παλιό αυτοκίνητο να δεις τι ωραία που ήταν χωρίς καταλύτες; Το πώς άρπαζε το μοτέρ; Μας τα έκοψαν αυτά όσοι αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς.
Μάλλον εσύ δεν έχεις οδηγήσει παλιό για να δεις τι ωραία που μπούκωνε όταν το καρμπιρατέρ απλά πετούσε λάθος μείγμα μέσα στον κύλινδρο (ειδικά κάτι SU με λάθος ζιγκλέρ). Σαφώς καλύτερη απόκριση έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα! Εκτός από κάτι κοιμισμένα ηλεκτρόγκαζα, που είναι έτσι επίτηδες ρυθμισμένα, λόγω των κανονισμών των ρύπων και περισσότερο για να βγάζουν καλή τυποποιημένη κατανάλωση στα χαρτιά.
Οχι, δεν μίλησα για τρόπο ψεκασμού, αν έχεις ασχοληθεί με tuning θα καταλαβαινες το τι λέω. Αν οδηγούσες το ίδιο αυτοκίνητο με ελεύθερο και με καταλύτη θα έβλεπες πως άλλαζαν οι επιδόσεις του. Το ίδιο και στα diesel, στα diesel δε η διαφορά είναι ακόμα μεγαλύτερη. Ας μας πουν και πόσο ασχολούνται με αγώνες.
-
@panick-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εγώ δεν αγόρασα. Αν ειναι καλή ή όχι αγορά μπορούμε να κάνουμε απλή αριθμητική του δημοτικού και να ρωτήσουμε και οδούς το έκαναν.
Aν δεν αγορασες πως εισαι τοσο υπερμαχος των ηλεκτρικων; Γιατι δεν κανεις αυτο που λενε στο χωριο μου, to put your money where your mouth is?
Στην τελικη, αν δεν εχεις χωρο σταθμευσης, λεφτα για ηλεκτρικο, γιατι σπας μπαλες; Γιατι εισαι τοσο εριστικος;
Γιατι σου ειχε δυσκολο να δεχθεις την αποψη του αλλου και πρεπει να πρηξεις παπαρι οτι εχεις δικιο;
Εχεις ακουσει το "δεν μου αρεσει", "δεν το θελω το ηλεκτικο, προτιμω τον θορυβο του κινητηρα με ολα τα αρνητικα του, γιατι ετσι" και δεν το δεχεσαι. Ποιος εισαι ρε φιλε που θα πεις τι πρεπει να αρεσει στον κοσμο;
Εισαι μετοχος, πωλητης, εχεις συμφεροντα στην αγορα ηλεκτρικων, στην ενεργεια, καπου τελος παντων για να εισαι τοσο απολυτος;
Όχι συζήτηση κάνουμε. Δέχομαι τα επιχειρήματα όταν έχουν λογική και απαντώ σε όσα κατά την γνώμη μου δεν έχουν λογική. Δεν μου το απαγόρευσε κάποιος, ούτε σας το απαγόρευσε.
Εάν δεν σου αρέσουν αυτά που λεω μπορείς να απαντήσεις με επιχειρήματα σε αυτά που λέω.
Εάν είναι ισχυρά επιχειρήματα τότε θα τα δεχτώ. Εάν είναι κοινώς βλακείες όχι δεν θα τα δεχτώ.
Επειδή είσαι άσχετος στο φόρουμ. Είμαι από τους πρώτος που έλεγε πως τα καλώδια που θα κρέμονται από τα διαμερίσματα είναι ότι πιο αισχρό. Είμαι ο πρώτος που έλεγε ότι για ηλεκτρικό χρειάζεσαι απαραίτητα δικό σου χώρο πάρκινγκ.
Τώρα είμαι από τους πρώτους που απαντάει σε βλακείες του στυλ "εγώ αν μας πασάρουν τα ηλεκτρικά θα κάνω επανάσταση"
Εσύ ας πούμε τωρα τι έχεις να προσφέρεις στη συζήτηση πέρα από το να μας αναφέρεις το χωριό σου; -
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Όμως σήμερα που μιλάμε το αυτοκίνητο σου έχει καταλύτη. Δηλαδή το ωραίο του να οδηγείς έναν αυτοκίνητο με ελεύθερη ροή στον κινητήρα μας το εκοψαν οι αλήτες. Μας προσφέρουν ξενερωτα αυτοκίνητα δήθεν για να προστατέψουν το περιβάλλον. Έχεις οδηγήσει παλιό αυτοκίνητο να δεις τι ωραία που ήταν χωρίς καταλύτες; Το πώς άρπαζε το μοτέρ; Μας τα έκοψαν αυτά όσοι αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς.
Μάλλον εσύ δεν έχεις οδηγήσει παλιό για να δεις τι ωραία που μπούκωνε όταν το καρμπιρατέρ απλά πετούσε λάθος μείγμα μέσα στον κύλινδρο (ειδικά κάτι SU με λάθος ζιγκλέρ). Σαφώς καλύτερη απόκριση έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα! Εκτός από κάτι κοιμισμένα ηλεκτρόγκαζα, που είναι έτσι επίτηδες ρυθμισμένα, λόγω των κανονισμών των ρύπων και περισσότερο για να βγάζουν καλή τυποποιημένη κατανάλωση στα χαρτιά.
Οχι, δεν μίλησα για τρόπο ψεκασμού, αν έχεις ασχοληθεί με tuning θα καταλαβαινες το τι λέω. Αν οδηγούσες το ίδιο αυτοκίνητο με ελεύθερο και με καταλύτη θα έβλεπες πως άλλαζαν οι επιδόσεις του. Το ίδιο και στα diesel, στα diesel δε η διαφορά είναι ακόμα μεγαλύτερη. Ας μας πουν και πόσο ασχολούνται με αγώνες.
Θεωρητικά οτιδήποτε μπλοκάρει την εκπνοή, περιορίζει την ισχύ. Αυτό ισχύει για σιλανσιέ, καταλύτες και για τα νέα PPF πλέον. Σε αυτό δεν έχεις άδικο. Όμως η πρόοδος της τεχνολογίας έχει καταφέρει να υπερνικήσει αυτούς τους περιορισμούς. Θα ήταν ακόμα πιο δυνατά τα αυτοκίνητα χωρίς τους περιορισμούς αυτούς; Ναι, φυσικά. Αλλά δεν ισχύει ότι ένα παλιό μη καταλυτικό είναι καλύτερο από ένα σημερινό καταλυτικό, σε θέμα απόκρισης. Δεν λέω ισχύος, γιατί είναι άδικο από μεριάς μου να βάλω μέσα τον παράγοντα αυτόν. Αναφέρω απλά την απόκριση.
-
Ναι οκ, βγάλε το καρμπυρατέρ από την συζήτηση. Ακόμα και τα μονοφυσικα ιντζεξιον χωρίς καταλύτες ήταν σαν να κέρδιζαν κυβικά. Αν μάλιστα είχαν ντιζα στο πεντάλ έλεγες πως ήταν ηλεκτρικό με το πώς άρπαζαν.
Τη μεγαλύτερη διαφορά τη βλέπεις στα diesel αλλά από πίσω το ντουμανι πάει σύννεφο.
Έτσι λοιπόν χρησιμοποίησα αυτό το παράδειγμα που είναι τόσο συχνό γύρω μας στους δρομους για να καταδείξω την αναλογία της φράσης "αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς και πάμε σε εποχές ξενερωτες"
-
Καταλαβαίνω τι θες να πεις, και δεν διαφωνώ στην ουσία. Για μένα καλώς υπάρχουν αυτοί οι κανονισμοί. Δεν θα ήθελα να ζούσαμε με αυτοκίνητα εποχής 1970 και βενζίνη με μόλυβδο. Όμως, όπως λέει και η Τογιότα (και ο Τογιόντα), είναι πρόωρη η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, χωρίς να δούμε καν τις εναλλακτικές.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@panick-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εγώ δεν αγόρασα. Αν ειναι καλή ή όχι αγορά μπορούμε να κάνουμε απλή αριθμητική του δημοτικού και να ρωτήσουμε και οδούς το έκαναν.
Aν δεν αγορασες πως εισαι τοσο υπερμαχος των ηλεκτρικων; Γιατι δεν κανεις αυτο που λενε στο χωριο μου, to put your money where your mouth is?
Στην τελικη, αν δεν εχεις χωρο σταθμευσης, λεφτα για ηλεκτρικο, γιατι σπας μπαλες; Γιατι εισαι τοσο εριστικος;
Γιατι σου ειχε δυσκολο να δεχθεις την αποψη του αλλου και πρεπει να πρηξεις παπαρι οτι εχεις δικιο;
Εχεις ακουσει το "δεν μου αρεσει", "δεν το θελω το ηλεκτικο, προτιμω τον θορυβο του κινητηρα με ολα τα αρνητικα του, γιατι ετσι" και δεν το δεχεσαι. Ποιος εισαι ρε φιλε που θα πεις τι πρεπει να αρεσει στον κοσμο;
Εισαι μετοχος, πωλητης, εχεις συμφεροντα στην αγορα ηλεκτρικων, στην ενεργεια, καπου τελος παντων για να εισαι τοσο απολυτος;
Όχι συζήτηση κάνουμε. Δέχομαι τα επιχειρήματα όταν έχουν λογική και απαντώ σε όσα κατά την γνώμη μου δεν έχουν λογική. Δεν μου το απαγόρευσε κάποιος, ούτε σας το απαγόρευσε.
Εάν δεν σου αρέσουν αυτά που λεω μπορείς να απαντήσεις με επιχειρήματα σε αυτά που λέω.
Εάν είναι ισχυρά επιχειρήματα τότε θα τα δεχτώ. Εάν είναι κοινώς βλακείες όχι δεν θα τα δεχτώ.
Επειδή είσαι άσχετος στο φόρουμ. Είμαι από τους πρώτος που έλεγε πως τα καλώδια που θα κρέμονται από τα διαμερίσματα είναι ότι πιο αισχρό. Είμαι ο πρώτος που έλεγε ότι για ηλεκτρικό χρειάζεσαι απαραίτητα δικό σου χώρο πάρκινγκ.
Τώρα είμαι από τους πρώτους που απαντάει σε βλακείες του στυλ "εγώ αν μας πασάρουν τα ηλεκτρικά θα κάνω επανάσταση από το παιδικό μου δωμάτιο"
Εσύ ας πούμε τωρα τι έχεις να προσφέρεις στη συζήτηση πέρα από το να μας αναφέρεις το χωριό σου;
Την αποψη μου την εγραψα πιο πισω. Εν ολιγης δεν εχω καμια απεχθεια για την ηλεκτροκινηση αλλα θεωρω ολον αυτον τον χαμο πρωιμο.
Επιδοτουνται ανθρωποι εχοντες να αγορασουν ενα προιον που πασχει σε αρκετους τομεις σε μια χωρα που υστερει τρομακτικα σε ΜΜΜ. Οι εχοντες δεν θα ειχαν κανενα θεμα να πληρωσουν ολο το ποσο χωρις επιδοτησεις και κινητρα διοτι ετσι κανουν παντα. Αγοραζουν γιατι υπαρχει και μπορουν.
Δεν ξερω αν θα γινουν τα ηλεκτρικα τοσο προσιτα στο μελλον ωστε να αγορασω ενα, αλλα σημερα και λεφτα να ειχα θερμικο απλο ή υβριδικο θα αγοραζα. Γιατι σημερα οι υποχωρησεις που πρεπει να κανεις ειναι περισσοτερες απο τα οφελη.
Α και επειδη μενω κοντα στο Golden Hall μου προξενει θυμηδια καθε φορα που βλεπω γεματους τους φορτιστες με οχηματα πανακριβα που τα πηγαν εκει για να φορτισουν τσαμπα και θυμηθηκα καποιον σοφο που ειπε οτι οι ανθρωποι μπορουν να χαλασουν πολλα χρηματα για να κανουν οικονομια.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση