-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δε χρειάζεσαι ούτε ειδικό ρολόι ούτε νυχτερινό! Στα τελευταία προγράμματα με την επιδότηση, το κόστος είναι 0,10 Ευρώ η κιλοβατώρα όλο το 24ώρο.
Τα προγράμματα με την επιδότηση δεν θα είναι μόνιμα... Θα αργήσει λίγο να καθαρίσει το τοπίο με τις χρεώσεις οικιακού.
Πάντως, δε νομίζω ποτέ να είναι ακριβότερο από το να φορτίζεις έξω.Δίκιο έχεις, αλλά δεν υπάρχει και άλλος τρόπος να συγκρίνουμε κόστος χρήσης παρά μόνο με τις τιμές που ισχύουν τώρα.
Εξάλλου μιλάμε για το αν το κόστος θα είναι στα 2,5 Ευρώ (με τις περσινές τιμές) ή στα 3 Ευρώ (με τις φετινές) για τα 100 Km. Και σε τελική ανάλυση, είναι βέβαιο ότι σε κάθε περίπτωση θα είναι πολύ φθηνότερο από το κόστος χρήσης των θερμικών.Γενικά τώρα ποιο είναι το καλύτερο οικιακό πρόγραμμα για Αθήνα;
Είναι πολύ κοντά οι πάροχοι στην τιμή της κιλοβατώρας, σε βαθμό που πρέπει να δεις τα δωράκια.
Έχω αφήσει τα σπίτια στα χωριά ΔΕΗ από συνήθεια, αλλά δεν υπάρχει λόγος, έτσι δεν είναι;! Απλά δεν το έχω ψάξει το θέμα..ΔΕΗ νομίζω τώρα δεν συμφέρει με τίποτα, καλύτερα κάποιον ανεξάρτητο;!
Ίσως αξίζει να κοιτάξω για φωτοβολταϊκά στο χωριό; Έχω μείνει πίσω σε αυτά.. πόσο πολύπλοκη η ζωή.. παλιά ένα ελάφι σκοτωνες και έτρωγε η φυλή για μία εβδομάδα..και τώρα χωρίς net metering δεν αξίζει να ζεις!
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@panick-0 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εγώ δεν αγόρασα. Αν ειναι καλή ή όχι αγορά μπορούμε να κάνουμε απλή αριθμητική του δημοτικού και να ρωτήσουμε και οδούς το έκαναν.
Aν δεν αγορασες πως εισαι τοσο υπερμαχος των ηλεκτρικων; Γιατι δεν κανεις αυτο που λενε στο χωριο μου, to put your money where your mouth is?
Εισαι μετοχος, πωλητης, εχεις συμφεροντα στην αγορα ηλεκτρικων, στην ενεργεια, καπου τελος παντων για να εισαι τοσο απολυτος;
Δηλαδή, όποιος δεν έχει αγοράσει ηλεκτρικό, δε δικαιούται να ομιλεί θετικά γι' αυτά. Ακόμη κι αν απλώς τα έχει δοκιμάσει. Λες και μιλάμε για κανά βιβλίο των 10-20 Ευρώ, που μπορούν να αγοράσουν όλοι πριν το κρίνουν. Και βεβαίως όσοι απορρίπτουν τα ηλεκτρικά, δικαιούνται απόλυτα να έχουν αρνητική άποψη, ακόμη κι αν δεν τα έχουν δοκιμάσει καν...
Και για να το πάμε παραπέρα, σύμφωνα με τη λογική σου, κανείς μας δεν δικαιούται να έχει άποψη για κανένα αυτοκίνητο πλην αυτών που έχει αγοράσει, επειδή he didn't put his money where his mouth is!
Επίσης, με εντυπωσιάζει η πεποίθηση σου ότι αν κάποιος έχει θετική άποψη για τα ηλεκτρικά, πρέπει να έχει κάποια διαπλεκόμενα συμφέροντα. Κι εμείς λέμε "μετόχους" κάποιους φανατικούς υποστηρικτές εταιριών, αλλά για πλάκα ή δηκτικά. Δεν το πιστεύουμε όμως!
Παιδιάστικα επιχειρήματα...
Υ.Γ.: Θα καταλάβαινα το επιχείρημα σου, απέναντι σε κάποιον που ενώ ποστάριζε συνεχώς πόσο καλό είναι π.χ. ένα Model 3 LR, πήγαινε και αγόραζε με τα ίδια λεφτά μια 316d. Σε καμιά άλλη περίπτωση! Εγώ έχω ένα αυτοκίνητο 6ετίας που έκανε καινούριο 23 χιλιάρικα και τώρα κάνει σα μεταχειρισμένο 14-15 χιλιάρικα. Πρέπει να δικαιολογήσω γιατί δε δίνω άλλα 20-30-40 χιλιάρικα να αγοράσω καινούριο ηλεκτρικό;
Να με συγχωρεις αλλα οχι, η γνωμη ενος θεωρητικου δεν εχει την ιδια βαρυτητα με καποιον που εδωσε λεφτα και ζει με ηλεκτρικο. Στα φορουμ βλεπεις διαμαχες για το ενα ή το αλλο με βαση δοκιμες περιοδικων, βιντεο στον σωληνα, κλπ
Ειναι σαν να λεμε για εστιατορια και καποιος να γραφει για αυτα που διαβασε και ακουσε. Μπορει να εχει αποψη μεν αλλα οχι απολυτη, οχι εμμονικη, οχι με καταιγισμο σχολιων, "επιχειρηματων" κλπ, που ΘΑ γινουν καποτε.Στην πραγματικη ζωη οι φορτιστες δεν δουλευουν ολοι, οι εφαρμογες δεν λειτουργουν παντα, η φορτιση δεν γινεται με τον ρυθμο που υποθετεις βαση δυνατοτητας του φορτιστη. Πρεπει λοιπον να εχεις πλανο Α, Β και παει λεγοντας
Εχω εναν στον ευρυτερο κυκλο μου που ενω πηρε και χρησιμοποιει, τωρα λεει οτι ειναι μονο για την πολη και ευτυχως που κρατησε το Α6 ντιζελ του για τα ταξιδια.
Τοσα λεφτα του ειπα για αυτοκινητο πολης; Η απαντηση του ηταν, τα λεφτα ειναι να τρωγονται, στην τελικη κυκλοφορω τσαμπα μεσα στην πολη, φορτιζω καθε 3 μερες δωρεαν και κανω πλακα σε ο,τι κυκλοφορει.Επειδη λοιπον αυτος εχει λεφτα για ξοδεμα δεν σημαινει οτι μπορουν ολοι να δωσουν 30-40-50 χιλιαρικα για να παρουσιαζεται ως πανακεια.
Στην τελικη υπαρχουν τοπικα οπου εκθειαζεται η ηλεκτροκινηση, εδω ειναι για θαψιμο
Τι νοημα εχει στο τοπικο του 3008 να λοιδωρουνται αυτοι που το πηραν ή γουσταρουν, στο τοπικο της CC τα ιδια, κλπ;
Ο καθενας αγοραζει αυτο που του αρεσει, τον βολευει, μπορει να πληρωσει και κανει δεν εχει δικαιωμα να του λεει οτι εκανε λαθος, ποσο κοροιδο πιαστηκε, οπως διαβαζω σε διαφορα τοπικα σχολια που τα λες και προσβλητικα.
Δεν εχω σκοπο να τσακωθω με κανεναν για τις επιλογες του, πρωτον γιατι δεν με αφορουν και δευτερον γιατι πισω απο αυτες υπαρχουν υποκειμενικες αντιληψεις που δεν γνωριζω και δεν με νοιαζει κιολας. -
Το εχουμε γράψει ίσα με χίλιες φορές (κυριολεκτικά). Σήμερα τα ev έχουν συγκεκριμένα κριτήρια για την απόκτηση τους. Εξυπηρετούν τον ρόλο του αυτοκινήτου εργαλείου, που γράφει χιλιόμετρα κυρίως μέσα στην πόλη και γύρω από αυτήν και φορτίζει το βράδυ στο σπίτι. Η τεχνολογία τους αυτό μπορεί να προσφέρει σήμερα. Μπορούν να κάνουν και ένα ταξίδι με καλό σχεδιασμό αλλά δεν είναι ακόμα πρακτικά σε αυτό το κομμάτι.
Προφανώς, όποιος τα αγοράσει για άλλο σκοπό θα φάει τα μούτρα του.
Δεν ξέρω αλλά όταν σε κάποιον του επαναλαμβάνεις κάθε μέρα το ίδιο πράγμα και εξακολουθεί να μην το καταλαβαίνει, πρέπει να βρεις κάποιο επίθετο που να τον χαρακτηρίζει
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το εχουμε γράψει ίσα με χίλιες φορές (κυριολεκτικά). Σήμερα τα ev έχουν συγκεκριμένα κριτήρια για την απόκτηση τους. Εξυπηρετούν τον ρόλο του αυτοκινήτου εργαλείου, που γράφει χιλιόμετρα κυρίως μέσα στην πόλη και γύρω από αυτήν και φορτίζει το βράδυ στο σπίτι. Η τεχνολογία τους αυτό μπορεί να προσφέρει σήμερα. Μπορούν να κάνουν και ένα ταξίδι με καλό σχεδιασμό αλλά δεν είναι ακόμα πρακτικά σε αυτό το κομμάτι.
Προφανώς, όποιος τα αγοράσει για άλλο σκοπό θα φάει τα μούτρα του.
Δεν ξέρω αλλά όταν σε κάποιον του επαναλαμβάνεις κάθε μέρα το ίδιο πράγμα και εξακολουθεί να μην το καταλαβαίνει, πρέπει να βρεις κάποιο επίθετο που να τον χαρακτηρίζει
!!! Την τελευταία αγωγή να συνεχίσεις!!!
Επιτέλους έσπασε η προηγούμενη, λιγάκι, ας πούμε εμμονή για τις χάρες των μπαταριοκίνητων! -
Μα είναι γεμάτα πολλές χάρες. Εσύ πόσα χιλιόμετρα κάνεις την ημέρα με το αυτοκίνητο σου;
-
λοιπον
περι απεχθειας
χθες πηρα επιτελους το #gallochrepo
επρεπε να το παρω για να προχωρησουν τα νομικαλοιπον
ειναι και γαμω η αισθηση της επιταχυνσης και του γκαζιου
οτι και να λετε, εαν μια φορα οδηγησετε κατι τοσο αμεσα γρηγορο θα φατε κολλημα
οποτε για μαζευτειτε.... -
Είπαμε για να πηγαίνεις στο σούπερ μάρκετ να προλάβεις άδειο τον φορτιστή να σου βγει ακριβότερα από ντίζελ, δεν υπάρχει καλύτερο, και το αναγνωριζουμε όλοι.
Και για μπανακι πας άνετα, τα παιδιά στο φροντιστήριο, παντού.
Γιατί να πάρεις ένα Panda αέριο με 14-15 χιλιάρικα για να τα κάνεις αυτά, ή ένα γαλλικό αεριου με 18 ή ένα γιαρις με 20, που θα σου κρατήσει και 20 χρόνια, θα πουληθεί μέχρι 4ο χέρι;
Δίνεις 35-40.000 και κάνεις τη δουλειά σου αρχοντικά για 7-8 χρονάκια, εξοικονομώντας τουλάχιστον 500€ το χρόνο απ τα καύσιμα, και μετά το κάνεις κοτετσι στο χωριό να τρως φρέσκα αυγουλάκια... -
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μα είναι γεμάτα πολλές χάρες. Εσύ πόσα χιλιόμετρα κάνεις την ημέρα με το αυτοκίνητο σου;
Αν μιλάς για μένα, τις χάρες που λες τις ξέρω, αλλά εμένα δεν μου κάνουν. Σου θυμίζω οδήγησα πρώτη φορά μπαταριοκίνητο πριν 1,5 περίπου χρόνο και κατέγραψα στο "οδήγησα" τις εκτιμήσεις μου.
Δεν μου κάνουν, δεν μου χρειάζονται όπως είναι τώρα. -
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Είπαμε για να πηγαίνεις στο σούπερ μάρκετ να προλάβεις άδειο τον φορτιστή να σου βγει ακριβότερα από ντίζελ, δεν υπάρχει καλύτερο, και το αναγνωριζουμε όλοι.
Και για μπανακι πας άνετα, τα παιδιά στο φροντιστήριο, παντού.
Γιατί να πάρεις ένα Panda αέριο με 14-15 χιλιάρικα για να τα κάνεις αυτά, ή ένα γαλλικό αεριου με 18 ή ένα γιαρις με 20, που θα σου κρατήσει και 20 χρόνια, θα πουληθεί μέχρι 4ο χέρι;
Δίνεις 35-40.000 και κάνεις τη δουλειά σου αρχοντικά για 7-8 χρονάκια, εξοικονομώντας τουλάχιστον 500€ το χρόνο απ τα καύσιμα, και μετά το κάνεις κοτετσι στο χωριό να τρως φρέσκα αυγουλάκια...Πάλι τα ίδια, δεν υπάρχει περίπτωση να κυνηγάς τους φορτιστές σε σουπερμάρκετ διότι κάθε φορά θα φεύγεις από το σπίτι σου με γεμάτη τη μπαταρία. Εσύ όταν βγαίνεις από το σπίτι σου ψάχνεις μπριζες στα τσιπουραδικα να φορτίσεις το κινητό σου;
Όσο για το κόστος σιγά σιγά πέφτει. Το avenger με επιδότηση θα το φέρουν στα 25Κ. Εάν τελικά κόστιζε τόσο, με φόρτιση στο σπίτι στα 3 ευρώ/100χλμ μια χαρά εργαλείο είναι.
Επειδή σε τρέφει ο λαϊκισμός
Εσύ έδωσες κάποια χιλιάρικα παραπάνω από ένα Φίατ πάντα για να πάρεις diesel για να έχει ροπή και να κινείσαι φθηνότερα από την βενζίνη.Όταν το έκανες εσύ, ήταν σωστή επιλογή.
-
Και συνειδητή, λόγω της τιμής αγοράς.
Αλλά να σου πω την αλήθεια, το ζηλεύω το Panda -
Αφού στο τέλος θα πάρεις ηλεκτρικο και θα κοβεις βόλτες με αυτό και το diesel θα το έχεις για ταξίδια, γιατί μας πριζεις;
Εάν μπορείς να το βάλεις σε leasing εταιρείας, θα τα έχεις όλα. Τελικό κόστος όσο με θερμικό και αστείο κόστος μετακίνησης.
-
@gatoz said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
χθες πηρα επιτελους το #gallochrepo
επρεπε να το παρω για να προχωρησουν τα νομικαΚάτσε κάτσε κάτσε. Ώπα Ώπα.
Το έφτιαξαν; -
@antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@gatoz said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
χθες πηρα επιτελους το #gallochrepo
επρεπε να το παρω για να προχωρησουν τα νομικαΚάτσε κάτσε κάτσε. Ώπα Ώπα.
Το έφτιαξαν;οχι
το μπαλωσαν -
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ναι ρε λέμε. Αν πάρεις ev θα μπεις και σε πρόγραμμα για να μπορέσεις να έχεις
το μέγιστο όφελος. Ίσως ας πούμε κλειδώσεις πολύ χαμηλή τιμή νυχτερινού μέσω προγράμματος για ev.Οοοοταν πάρεις θα δεις τι θα υπάρχει τότε.
Προφανώς δεν γίνεται να έχεις ηλεκτρικο να φορτίζει στους δρόμους. Πόσες φορές πρέπει να το πούμε αυτό ανά σελίδα.
Δες εδώ κάποια παράδειγμα.
https://www.newsauto.gr/electric/poso-pragmatika-kostizi-i-fortisi-enos-ilektrikou-sto-spiti/
Υπάρχουν και άλλα προγράμματα που όπως είπα αν επενδύσεις τοτε πέφτει κάτω από διψήφιο νούμερο η kwh, αλλά θέλει ψάξιμο αυτό το κομμάτι.
Βαζεις ενα αρθρο απο τον 12/21 για να πεις τι; Οτι ειναι φθηνο το ρευμα;
Τοτε ηταν.
Σημερα; Που η ρητρα αναπροσαρμογης ενσωματωθηκε στην τιμη; Που πηγε στα υψη το ρευμα λογω πολεμου και σπεκουλας;
Τροφη για σκεψη...
Σημερα στην ΔΕΗ στο προγραμμα my home open η kWh εχει 0,15€ με ολα μεσα (εφοσον καταφερει μειωση καταναλωσης συμφωνα με τον στοχο αλλιως ειναι 0,19€)
Αν ενας καταναλωτης εχει 4μηνιαια καταναλωση 900 kWh και αγορασει ηλεκτρικο αυτοκινητο και προσθεσει αλλες 40kWh την βδομαδα, πες 160 τον μηνα, ητοι 640 το 4μηνο, οποτε εχει 4μηνιαια καταναλωση 1.540 kWh. Τοτε χανει την εκπτωση στην αρχικη τιμη αφου δεν εμφανιζει μειωση καταναλωσης και θα πληρωσει για ρευμα 293€. Χωρις ρυθμιζομενες χρεωσεις, χωρις ΔΤ, ΤΑΠ, ΕΡΤ, κλπ. αλλα δεν μας απασχολουν αυτα τωρα.
Πριν το ηλεκτρικο πληρωνε 135 ομως. Αν βαλεις και τις ρυθμιζομενες χρεωσεις η διαφορα μεγαλωνει. Μπορει να ειναι μικροτερη απο το κοστος μετακινησης με βενζινη ή ντιζελ αλλα οχι και 2€ τα 100 χλμ που εχεις κανει παντιερα. -
Σωστά, αλλά πρέπει να δεις τα προγράμματα των παροχων. Τελευταία φορά που είδα κάποιες εταιρίες έχουν πρόγραμμα για ev. Επειδή όμως δεν έχω ev, δεν το έψαξα περισσότερο. Καλό θα ήταν να μας πει κάποιος που έχει ηλεκτρικο τι πρόγραμμα έχει, αν έχει και ποιο το κόστος
Επίσης στο ίδιο διάστημα η βενζίνη αυξήθηκε κατά 20-30%
-
Το "πρόγραμμα για EV" με χαμηλότερο ρεύμα να το βάλω και αυτό στη λίστα με τις στρεβλώσεις μαζί με τα άλλα;
-
Γιατι ας πούμε δεν θεωρείς αρνητική στρέβλωση της αγοράς την μικρότερη φορολόγηση στον τόνο στο diesel που ρυπαίνει και τις πόλεις και θεωρείς τα προγράμματα για ev που δεν ρυπαίνουν καθόλου τις πόλεις και μεγάλο μέρος τους παράγεται από ΑΠΕ;
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σωστά, αλλά πρέπει να δεις τα προγράμματα των παροχων. Τελευταία φορά που είδα κάποιες εταιρίες έχουν πρόγραμμα για ev. Επειδή όμως δεν έχω ev, δεν το έψαξα περισσότερο. Καλό θα ήταν να μας πει κάποιος που έχει ηλεκτρικο τι πρόγραμμα έχει, αν έχει και ποιο το κόστος
Επίσης στο ίδιο διάστημα η βενζίνη αυξήθηκε κατά 20-30%
Αυξηθηκε η βενζινη ναι αλλα αγορασε και ηλεκτρικο, που σημαινει 30+ χιλιαδες ευρω αν δεν πουλησε το παλιο και μεχρι να παρει την οποια επιδοτηση πισω
Απο μια ματια που εριξα ολοι οι παροχοι δινουν ΣΗΜΕΡΑ 0,145-0,155€. Αρα οι τιμες ισχυουν που εγραψα παραπανω με μικρες διαφορες ΧΩΡΙΣ ομως να υπολογισουμε τις ρυθμιζομενες χρεωσεις που ειναι αναλογες της καταναλωσης.
Σκεψου τωρα καποιον που εκανε μια αλλαγη στην θερμανση, εβαλε αντλια θερμοτητας αντι για καυστηρα πετρελαιου που ειχε και σκεφτεται για ηλεκτρικο.
Ε ρε μια χαρα που θα παρει οταν ερθει ο πρωτος λογαριασμος!!!!
-
Αν δεν δούμε ή μέχρι να δούμε τα προγράμματα των παρόχων, που αλλάζουν συνεχώς, θα θεωρούμε δεδομένο το 2,5€ κι ας είναι διπλό ή τριδιπλο το τελικό κόστος.
Γιατί, επαναλαμβάνω, η καφετιέρα εκτός από τις 5 κιλοβατώρες που θα κάψει θα χρεωθεί και ΑΔΜΗΕ και τέλη του ακινήτου στο οποίο φτιάχνει καφέ, αλλά το αυτοκίνητο όχι. -
Όλα βγαίνουν από το ίδιο πορτοφόλι και πληρώνουν λογαριασμούς. Εγώ ας πούμε πληρώνω σχετικά φθηνό ρεύμα, αν και με τον κλιματισμό φούσκωσε αρκετά. Αλλά πληρώνω και 300-400 ευρώ στο πρατήριο βενζίνης.
Σύνολο περίπου έναν βασικό μισθό. Χρηματοδοτω το κράτος με τεράστιο φόρο κάθε μήνα ( πέρα από αυτούς εισοδήματος και φπα) και τα συμφέροντα των ορυκτών καυσίμων και διάθεσης.Ένα ηλεκτρικό μεσα στην πόλη και πέριξ αυτης ζητά 14 kwh για κάθε 100χλμ. Υπολόγισε.
Και χωρίς να υπολογίζουμε την πιθανη ύπαρξη προγραμμάτων με φόρτιση το βράδυ και απεριόριστο όριο kwh για τις λοιπές χρεώσεις.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση