Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    O
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 1
    • Topics 0
    • Posts 1123
    • Best 186
    • Groups 0

    otokomae

    @otokomae

    270
    Reputation
    45
    Profile views
    1123
    Posts
    1
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    otokomae Unfollow Follow

    Best posts made by otokomae

    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Όπως είπε και ο harisma στο ποστ του σιβικ όμορφο αλλά αντί να κάνει ένα βήμα μπροστά στη σχεδίαση κάνει ένα πίσω. Βέβαια να το δούμε πρώτα αλλά από αυτό που βλέπω τώρα μου αρέσει το 10th

      Αν έκανε κι άλλο βήμα μπροστά θα απευθυνόταν σε ακόμη μικρότερο κοινό. Ενώ τώρα θα απευθύνεται και σε VAG ολατρεις. Σκεφτείτε θα έκανε πωλήσεις ένα ακόμη πιο κραυγαλέο civic;;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Γιατί ο συντηρητισμός της αυτοκίνησης το επιτάσσει. Δεν αντέχει τη γροθιά στο στομάχι που δίνει η 10η γενιά στο συντηρητισμό με αυτή την αθλητική και δυναμική παρουσία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Ίσως είμαι εκτός τοπικ δεδομένου ότι το civic είναι πλέον εδώ!
      Την προηγούμενη Δευτέρα περαστικός από την Χόντα βασ Όλγας Θέσ/νίκη βλέπω για πρώτη φορά το xi. Εκ πρώτης όψεως είναι ένα λιγότερο φλύαρο εξωτερικο, σχεδιαστικά πιο ομοιογενές. Στο εσωτερικό το κάθισμα του οδηγού είναι ότι πιο οδηγοκεντρικο εχω συναντησει με αίσθηση vintage σε όλο το ταμπλώ. Απλότητα με πολύ καλά υλικά κυριαρχουν σε όλα τα χειριστήρια και του info με κεντρικό διακόπτη-ποτενσιομετρο. Οι πίσω επιβάτες έχουν μεγάλη απλά στα πόδια με τέρμα πίσω τα μπροστινά αλλά με τους ψηλους να έχουν ένα θέμα οι δεξιά και αριστερά καθισμένοι. Ο μεσαίος τη βγάζει πούδρα. Ο χώρος φόρτωσης είναι ο μεγαλύτερος με κοντύτερο πρόβολο φόρτωσης. Το πίσω κρύσταλλο όλα τα λεφτά που σχεδιαστικά δίνει ένα πιο αρμονικό οπτικα και όχι μόνο αποτέλεσμα. Αυτή τη φορα η σχεδιαστική ομοιογένεια μεσα έξω πέτυχε διάνα.
      Κάποια στιγμή ρωτησα τον υπεύθυνο πωλήσεων αν υπάρχει διαθέσιμο αμάξι για τεστ. Η απάντηση ήταν θα σας ειδοποιησω μέσα στη βδομάδα.
      Την Παρασκευή χτυπάει το τηλέφωνο και προς έκπληξη μου μου ανακοίνωσαν ότι υπάρχει διαθέσιμο ένα λευκό στο κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού και εάν θέλω μπορώ να πάω και αυθημερόν.
      Πράγματι είχα ένα κενό γύρω στις13.00 και βρέθηκα στο κάθισμα του οδηγού αδημονοντας με τον υπεύθυνο πωλήσεων να μου εξηγεί τις διάφορες λειτουργίες. Τελικά βγαίνω στο δρόμο έχοντας την αίσθηση λίγο μεγαλύτερου αμαξιου από το civic x που οδηγώ καθημερινα. Μια αίσθηση πολυτέλειας κυριαρχεί αλλά χωρίς φανφάρες. Μπλέχτηκα λίγο στη κίνηση παίζοντας με τις ρυθμίσεις καθισμάτων και ηλιοροφης που είναι άπειρες μέχρι να βγω σε ανοικτό δρόμο και διεπίστωσα πόσο πιο εύκολα είναι όλα με το CVT. Τελικα έφθασα στη Μουδανιών με σχετικά πιο αραιή κίνηση και τις ρυθμίσεις στο sport.
      Η δύναμη είναι εκρηκτική και απρόσκοπτη παντού. Η αίσθηση στο μπροστινό άξονα είναι ότι καλύτερο έχω συναντήσει μέχρι και τα 70 χιλιάρικα αμάξι. Αίσθηση πληροφόρησης ακόμη και με τα άθλια στο τομέα αυτό pilot sport 4. Αμορτισέρ και φρενα δεν έχω λόγια. Αίσθηση και προοδευτικότητα.
      Με χαλαρή οδήγηση αλλά όχι αργή είχα κατανάλωση κάτω από 6λιτρα. Με ρυθμούς gt πήγαινε 8 με 9.
      Σίγουρα το καλύτερο civic και με διαφορά από τον ανταγωνισμό δεδομένου ότι είναι σε αλλο επίπεδο. Ακριβό μεν τίμιο δε.
      Υ.γ Ηχομόνωση για civic 10+

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: παραβίαση προτεραιότητας σε στενό

      Πριν λίγο καιρό 2μετρος 30χρονος και φουσκωτος άλλαξε κάτι κουβέντες με κάτι μελαψους γιατί τον προσπέρασαν αντικανονικά στην περιοχή Δενδροποτάμου. Αφού σταμάτησαν για να δωθούν εξηγήσεις του έβγαλαν όπλο και τον έσπασαν στο ξύλο. Τον απείλησαν δε ότι αν πάει αστυνομία από τον αριθμό του αυτοκινήτου θα βρουν που μένει και θα το τακτοποιήσουν το θέμα. Από όσο γνωρίζω δεν το κατήγγειλε.
      Το γράφω αυτό γιατί μαγκιές και τσαμπουκαδες στο δρόμο πρέπει να αποφεύγονται πάσει θυσία. Δεν ξέρετε τι κυκλοφορεί εκεί έξω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      otokomae
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Εγώ πάντως απέχθεια δεν έχω στα ηλεκτροκίνητα και νομίζω κάθε λογικός άνθρωπος ανεξάρτητα από το τι του αρέσει. Απέχθεια έχω στο κάθε λογής χρεπι που κυκλοφορεί και στο κάθε γίδι που με μια ευκολία πετάει τον καταλύτη για 5 άλογα η το dpf που έχει πετάξει ο μισος ταριφοκοσμος και όχι μόνο. Τι αναπνέουν τα παιδιά μας θα έπρεπε να συζητάμε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      otokomae
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      otokomae wrote:

      Πες μου τι έχεις οδηγήσει και θα σου πω αν θα μπορούσες να οδηγησεις το m3 εκτός από το να πας μια απλή βόλτα.

      Πέρα από το να πεις κάτι για να δικαιολογήσεις την κοτσάνα που πέταξες πιο πριν (περί της ταχύτητας αλλαγής των σχέσεων στα αυτόματα), η οποιαδήποτε ικανότητα μου ως οδηγός έχει κάποια σχέση με αυτό που συζητάμε; Πρέπει να είσαι πιλότος για να καταλάβεις την ταχύτητα αλλαγής των σχέσεων ενός αυτόματου κιβωτίου;

      Κομπλεξάρα...

      otokomae wrote:

      Και γιατί το είχες μόνο 3.5 χρονια; Και το st 2000 γιατί φοράει μηχανικό; Μήπως γιατί υπάρχουν θέματα σξιοπιστιας σε συνδιασμό με το κόστος παραγωγής.

      Τσακάλι είσαι βρε... Το κατάλαβες ότι το πούλησα γιατί με πρόδωσε το αυτόματο, ε;  Τεσπα, ο λόγος που πουλήθηκε ήταν ότι ήταν δίλιτρο σε μια πολύ δύσκολη οικονομικά περίοδο. Κατά τ' άλλα στα 3,5 χρόνια και 55.000 Km το κιβώτιο δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα, παρόλο που ήταν βελτιωμένο με +25% σε ιπποδύναμη και ροπή από τα εργοστασιακά μεγέθη. Όσο για το S2000 (σε αυτό αναφέρεσαι φαντάζομαι, γιατί δεν βρίσκω ST2000), τι μιλάμε; Άλλος κατασκευαστής, άλλη φιλοσοφία, άλλο αυτοκίνητο, οπότε και διαφορετικές επιλογές.

      Άντε γεια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Λίγο με ανησύχησε είναι η αλήθεια το βίντεο του 'οδηγώντας' για το xi καθώς ανέφερε 'να δούμε πότε και ΑΝ θα έρθει στην Ευρώπη'. Όχι ότι δεν έχω εναλλακτικές αλλά δεν θα είναι το ίδιο χωρίς μια top επιλογή σε non SUV όπως το Civic. Ευτυχώς όπως λες έχω τον χρόνο με το μέρος μου.

      Μην ανησυχείς χωρίς λόγο. Το οδηγωντας δεν τα παίρνει από κανένα. Άρα που το ξέρει. Το civic xi εκεί ακριβώς στοχεύει και εκεί θα εξιλεωθεί. Στην αγορά της Ευρώπης. Μονόδρομος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Μόνο 3.5 χρονια; Και το st 2300 γιατί φοράει μηχανικό;; Μήπως γιατί υπάρχουν θέματα σξιοπιστιας σε συνδιασμό με το κόστος παραγωγής.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      otokomae wrote:

      Είχες  και συ κάτι σεντόνια ατελείωτα ρε φίλε!! Θυμάσαι ε;; Κατά τα άλλα η αλήθεια είναι ότι το παραχ@σεμε κάπως.

      Ω ναι αγαπώ τα σεντόνια! Εδώ είμαι light (αν και αυτή η λέξη έχει την σχέση των Σέρβων με τους Κροάτες σε ότι με αφορά), στο fb είμαι πολύ χειρότερος...

      Απλά θεωρώ ότι όταν είσαι σχετικά νέος στο forum αυτό δικαιολογείται εν μέρει. Ειδικά όταν είσαι ψείρας όπως εγώ. Εσείς με τέτοιες γνώσεις και τέτοιο αριθμό posts φαίνεσθαι σαν παιδάκια όταν 'μαλώνετε', σορυ κιόλας.

      Προσωπικά όταν θα αγοράσω με το καλό αυτοκίνητο για εμένα μπορεί και να σταματήσω να μιλάω τελείως εδώ ή τεσπά να μιλάω σπάνια. Aka non petrolhead...

      Για αυτό είπα ότι το παραχ@σα. Δε σε κόβω να βιάζεσαι για αγορά. Να δούμε και το xi με το καλο. Άλλωστε οι αγορές χρειάζονται και ψυχολογια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Είμαι σε τρομερό δειλημα.cla vs peugeot 508

      Για μένα καθόλου δίλημμα, κανένα από τα δύο. Βρες άλλο δίλημμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae

    Latest posts made by otokomae

    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      @npapanik said in Νέο Honda Civic 2017:

      @otokomae said in Νέο Honda Civic 2017:

      Αλλαγη αμορτισερ στα 180000km με bilstein B6. Το αποτελεσμα ειναι εκπληκτικο! Ενα αλλο αμαξι, εντελως compact αισθηση, μειωμενος θορυβος απο το οδόστρωμα, εξαιρετικο τιμονι, σχεδον καθολου κλιση στο στροφιλικι. Εννοείται δεν πειραξαμε ελατηρια. Αν το ηξερα θα τα αλλαζα απο την πρωτη στιγμη!

      Από άνεση πως πάει;

      Ειναι πιο σφιχτο σε σχεση παντα με την αρχικη κατασταση. Δεν υπαρχει θεμα ανεσης δεδομενου οτι η βελτιωση ειναι τοσο καλη σε αισθηση και συμπεριφορα. Απόσβεση επαναφορας εξαιρετικη. Με φορτιο ακομη καλυτερα. Να σημειωθει οτι τα πισω αμορτισερ τα ειχα αλλαξει στα πρωτα χιλιομετρα με kyb. Αυτα που φορουσε πρωτης τοποθετησης ηταν πολυ μαλακα ειδικα σε συνθηκη φορτωσης. Οτι αλλο στη διαθεση σου!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Νέο Honda Civic 2017

      Αλλαγη αμορτισερ στα 180000km με bilstein B6. Το αποτελεσμα ειναι εκπληκτικο! Ενα αλλο αμαξι, εντελως compact αισθηση, μειωμενος θορυβος απο το οδόστρωμα, εξαιρετικο τιμονι, σχεδον καθολου κλιση στο στροφιλικι. Εννοείται δεν πειραξαμε ελατηρια. Αν το ηξερα θα τα αλλαζα απο την πρωτη στιγμη!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Ο πιο χαλαρος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      otokomae
    • RE: Αλλαγη τακακια και φρεναρισμα

      @yiorgosa said in Αλλαγη τακακια και φρεναρισμα:

      Καλησπερα,πηγε να αλλαξει ο αδελφος μου τακακια σε ενα οπελ και αλλαξε προς το παρον μονο το μπροστα αριστερα και εβαλε καινουργιο.Γενικα δεν θελαν αλλαγμα αλλα του ειπανε οτι σφυριζουν και το αλλαξε μονο το ενα.Το θεμα ειναι οτι φρεναρω τερμα και το αμαξι στριβει προς τα δεξια.Αυτο σημαινει οτι δεν εχει μπει καλα το φρενο(φαινεται να δουλευει).Η οτι θελει στρωσιμο το τακακι δεν ξερω.Να το παω συνεργειο επειδη στο φρεναρισμα στριβει δεξια?

      Τα τακάκια μπορεί και να στρώσουν αλλά μέχρι να γίνει αυτό θα φρενάρει μονομπαντα. Ο μηχανικός αυτός είναι εγκληματικά μ@λ@κας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      otokomae
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @stepits said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Είμαι μεταξυ των Toyo Proxes Comfort & Falken ZE310 με αυτήν την σειρά. Μικρές διαφορές και στην τιμή.
      Όχι, Hankook για άνεση οδήγησης και Sincera SN110 Ecorun φθορά.
      Αυτό που με προβληματίζει είναι λίγο η βαθμολογία του toyo στο tyrereviews com

      Αυτό που λες για την άνεση οδήγησης να ξέρεις ότι είναι αντιστρόφως ανάλογο με την αμεσότητα στο τιμόνι. Αν είναι πρώτη προτεραιότητα η άνεση πας για toyo proxes comfort.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      otokomae
    • RE: M.Ε.Μ.Ο

      @catalyte said in M.Ε.Μ.Ο:

      Καλησπερα σας. Ειμαι ιδιωτης και εκανα εισαγωγη μεταχειρισμενου προ τριων μηνων απο Γερμανια. Προσφατα διαβασα αρθρο που υποχρεωνει για την δηλωση στο ΜΕΜΟ. Βρηκα την νομοθεσια και οντως επρεπε να την ειχα κανει τις πρωτες 20 μερες απο τοτε που εβγαλα την αδεια κυκλοφοριας στην Ελλαδα. Το θεμα ειναι οτι αν την κανω τωρα το προστιμο ειναι 2.000€ απο οτι διαβαζω και δεν ξερω αν πρεπει να την κανω ή να το αφησω ετσι. Επισης μελλοντικα γι αυτους που δεν κανουν δεν ξερω τι αλλο θα ισχυσει σ αυτο το κρατος που ζουμε. Γνωριζει καποιος κατι που να του εχει τυχει για να με κθοδηγησει;

      Είναι έως 2000 στην περίπτωση που έχουμε ανακριβή δήλωση. Στη δική σου είναι λιγότερο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      otokomae
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @stepits said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Σε διάσταση 195/55/16 Prius κοιτάω για καινούργια μέχρι +-100 το ένα.
      Τώρα φοράω Toyo CF2. Ευχαριστημένος. Ήσυχη οδήγηση.
      Έχω καταλήξει σε Toyo CF2 πάλι ή με την σειρά.

      Hankook Ventus Prime 4
      Toyo Proxes Comfort
      Falken Sincera SN110 Ecorun
      Falken ZIEX ZE310 EcoRun
      

      Πόλη και κανά ταξίδι εντός.

      Την γνώμη σας

      Για το prius είναι καλή επιλογή το toyo και ακόμη καλύτερη θα είναι το hankook σε όλα και λίγο καλύτερο τιμονι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      otokomae
    • RE: Βελτίωση κινητήρα diesel

      @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;

      Τα δυναμομετρα τροχου μετρανε αλογα και ροπη στους τροχους, αλλά μετα μετρανε και τις απωλειες της μεταδοσης. Ετσι μετα βγαζουν συνολικα την αποδοση στον στροφαλο

      Μήπως ξέρεις πως μετράνε τις απωλειες;

      Κατι ξερω .

      Ε τότε δώσε τα φώτα σου!!!!

      Βαριεσαι να ψαξεις στο ιντερνετ ?

      Όταν κάποιος λέει ότι γνωρίζει, φωτίζει το θεμα αλλιώς παραπεμπει στο ίντερνετ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      otokomae
    • RE: Βελτίωση κινητήρα diesel

      @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;

      Τα δυναμομετρα τροχου μετρανε αλογα και ροπη στους τροχους, αλλά μετα μετρανε και τις απωλειες της μεταδοσης. Ετσι μετα βγαζουν συνολικα την αποδοση στον στροφαλο

      Μήπως ξέρεις πως μετράνε τις απωλειες;

      Κατι ξερω .

      Ε τότε δώσε τα φώτα σου!!!!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      otokomae
    • RE: Βελτίωση κινητήρα diesel

      @alexandros-k said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      @otokomae said in Βελτίωση κινητήρα diesel:

      Έτσι για να θυμόμαστε. Οι κατασκευαστες δηλώνουν ιπποδύναμη μετρημένη σε δυναμομετρο πάγκου από τον στρόφαλο. Η ιπποδύναμη στον τροχό μπορεί να έχει απώλειες ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης έως και 20%. Άρα από τροχό θα είχαμε π.χ απώλεια από τους 120 ίππους στους 100 περίπου ανάλογα με τα ανωτέρω. Πώς μέτρησε λοιπόν 120 ο tuner του συμφορουμιτη;

      Τα δυναμομετρα τροχου μετρανε αλογα και ροπη στους τροχους, αλλά μετα μετρανε και τις απωλειες της μεταδοσης. Ετσι μετα βγαζουν συνολικα την αποδοση στον στροφαλο

      Μήπως ξέρεις πως μετράνε τις απωλειες;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      otokomae
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr