otokomae wrote:
Πες μου τι έχεις οδηγήσει και θα σου πω αν θα μπορούσες να οδηγησεις το m3 εκτός από το να πας μια απλή βόλτα.
Πέρα από το να πεις κάτι για να δικαιολογήσεις την κοτσάνα που πέταξες πιο πριν (περί της ταχύτητας αλλαγής των σχέσεων στα αυτόματα), η οποιαδήποτε ικανότητα μου ως οδηγός έχει κάποια σχέση με αυτό που συζητάμε; Πρέπει να είσαι πιλότος για να καταλάβεις την ταχύτητα αλλαγής των σχέσεων ενός αυτόματου κιβωτίου;
Κομπλεξάρα...
otokomae wrote:
Και γιατί το είχες μόνο 3.5 χρονια; Και το st 2000 γιατί φοράει μηχανικό; Μήπως γιατί υπάρχουν θέματα σξιοπιστιας σε συνδιασμό με το κόστος παραγωγής.
Τσακάλι είσαι βρε... Το κατάλαβες ότι το πούλησα γιατί με πρόδωσε το αυτόματο, ε; Τεσπα, ο λόγος που πουλήθηκε ήταν ότι ήταν δίλιτρο σε μια πολύ δύσκολη οικονομικά περίοδο. Κατά τ' άλλα στα 3,5 χρόνια και 55.000 Km το κιβώτιο δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα, παρόλο που ήταν βελτιωμένο με +25% σε ιπποδύναμη και ροπή από τα εργοστασιακά μεγέθη. Όσο για το S2000 (σε αυτό αναφέρεσαι φαντάζομαι, γιατί δεν βρίσκω ST2000), τι μιλάμε; Άλλος κατασκευαστής, άλλη φιλοσοφία, άλλο αυτοκίνητο, οπότε και διαφορετικές επιλογές.
Άντε γεια