Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    O
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 984
    • Best 119
    • Groups 0

    otokomae

    @otokomae

    162
    Reputation
    25
    Profile views
    984
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    otokomae Unfollow Follow

    Best posts made by otokomae

    • RE: Honda Civic

      Όπως είπε και ο harisma στο ποστ του σιβικ όμορφο αλλά αντί να κάνει ένα βήμα μπροστά στη σχεδίαση κάνει ένα πίσω. Βέβαια να το δούμε πρώτα αλλά από αυτό που βλέπω τώρα μου αρέσει το 10th

      Αν έκανε κι άλλο βήμα μπροστά θα απευθυνόταν σε ακόμη μικρότερο κοινό. Ενώ τώρα θα απευθύνεται και σε VAG ολατρεις. Σκεφτείτε θα έκανε πωλήσεις ένα ακόμη πιο κραυγαλέο civic;;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Honda Civic

      Γιατί ο συντηρητισμός της αυτοκίνησης το επιτάσσει. Δεν αντέχει τη γροθιά στο στομάχι που δίνει η 10η γενιά στο συντηρητισμό με αυτή την αθλητική και δυναμική παρουσία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Honda Civic

      Ίσως είμαι εκτός τοπικ δεδομένου ότι το civic είναι πλέον εδώ!
      Την προηγούμενη Δευτέρα περαστικός από την Χόντα βασ Όλγας Θέσ/νίκη βλέπω για πρώτη φορά το xi. Εκ πρώτης όψεως είναι ένα λιγότερο φλύαρο εξωτερικο, σχεδιαστικά πιο ομοιογενές. Στο εσωτερικό το κάθισμα του οδηγού είναι ότι πιο οδηγοκεντρικο εχω συναντησει με αίσθηση vintage σε όλο το ταμπλώ. Απλότητα με πολύ καλά υλικά κυριαρχουν σε όλα τα χειριστήρια και του info με κεντρικό διακόπτη-ποτενσιομετρο. Οι πίσω επιβάτες έχουν μεγάλη απλά στα πόδια με τέρμα πίσω τα μπροστινά αλλά με τους ψηλους να έχουν ένα θέμα οι δεξιά και αριστερά καθισμένοι. Ο μεσαίος τη βγάζει πούδρα. Ο χώρος φόρτωσης είναι ο μεγαλύτερος με κοντύτερο πρόβολο φόρτωσης. Το πίσω κρύσταλλο όλα τα λεφτά που σχεδιαστικά δίνει ένα πιο αρμονικό οπτικα και όχι μόνο αποτέλεσμα. Αυτή τη φορα η σχεδιαστική ομοιογένεια μεσα έξω πέτυχε διάνα.
      Κάποια στιγμή ρωτησα τον υπεύθυνο πωλήσεων αν υπάρχει διαθέσιμο αμάξι για τεστ. Η απάντηση ήταν θα σας ειδοποιησω μέσα στη βδομάδα.
      Την Παρασκευή χτυπάει το τηλέφωνο και προς έκπληξη μου μου ανακοίνωσαν ότι υπάρχει διαθέσιμο ένα λευκό στο κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού και εάν θέλω μπορώ να πάω και αυθημερόν.
      Πράγματι είχα ένα κενό γύρω στις13.00 και βρέθηκα στο κάθισμα του οδηγού αδημονοντας με τον υπεύθυνο πωλήσεων να μου εξηγεί τις διάφορες λειτουργίες. Τελικά βγαίνω στο δρόμο έχοντας την αίσθηση λίγο μεγαλύτερου αμαξιου από το civic x που οδηγώ καθημερινα. Μια αίσθηση πολυτέλειας κυριαρχεί αλλά χωρίς φανφάρες. Μπλέχτηκα λίγο στη κίνηση παίζοντας με τις ρυθμίσεις καθισμάτων και ηλιοροφης που είναι άπειρες μέχρι να βγω σε ανοικτό δρόμο και διεπίστωσα πόσο πιο εύκολα είναι όλα με το CVT. Τελικα έφθασα στη Μουδανιών με σχετικά πιο αραιή κίνηση και τις ρυθμίσεις στο sport.
      Η δύναμη είναι εκρηκτική και απρόσκοπτη παντού. Η αίσθηση στο μπροστινό άξονα είναι ότι καλύτερο έχω συναντήσει μέχρι και τα 70 χιλιάρικα αμάξι. Αίσθηση πληροφόρησης ακόμη και με τα άθλια στο τομέα αυτό pilot sport 4. Αμορτισέρ και φρενα δεν έχω λόγια. Αίσθηση και προοδευτικότητα.
      Με χαλαρή οδήγηση αλλά όχι αργή είχα κατανάλωση κάτω από 6λιτρα. Με ρυθμούς gt πήγαινε 8 με 9.
      Σίγουρα το καλύτερο civic και με διαφορά από τον ανταγωνισμό δεδομένου ότι είναι σε αλλο επίπεδο. Ακριβό μεν τίμιο δε.
      Υ.γ Ηχομόνωση για civic 10+

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Εγώ πάντως απέχθεια δεν έχω στα ηλεκτροκίνητα και νομίζω κάθε λογικός άνθρωπος ανεξάρτητα από το τι του αρέσει. Απέχθεια έχω στο κάθε λογής χρεπι που κυκλοφορεί και στο κάθε γίδι που με μια ευκολία πετάει τον καταλύτη για 5 άλογα η το dpf που έχει πετάξει ο μισος ταριφοκοσμος και όχι μόνο. Τι αναπνέουν τα παιδιά μας θα έπρεπε να συζητάμε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      O
      otokomae
    • RE: Honda Civic

      otokomae wrote:

      Πες μου τι έχεις οδηγήσει και θα σου πω αν θα μπορούσες να οδηγησεις το m3 εκτός από το να πας μια απλή βόλτα.

      Πέρα από το να πεις κάτι για να δικαιολογήσεις την κοτσάνα που πέταξες πιο πριν (περί της ταχύτητας αλλαγής των σχέσεων στα αυτόματα), η οποιαδήποτε ικανότητα μου ως οδηγός έχει κάποια σχέση με αυτό που συζητάμε; Πρέπει να είσαι πιλότος για να καταλάβεις την ταχύτητα αλλαγής των σχέσεων ενός αυτόματου κιβωτίου;

      Κομπλεξάρα...

      otokomae wrote:

      Και γιατί το είχες μόνο 3.5 χρονια; Και το st 2000 γιατί φοράει μηχανικό; Μήπως γιατί υπάρχουν θέματα σξιοπιστιας σε συνδιασμό με το κόστος παραγωγής.

      Τσακάλι είσαι βρε... Το κατάλαβες ότι το πούλησα γιατί με πρόδωσε το αυτόματο, ε;  Τεσπα, ο λόγος που πουλήθηκε ήταν ότι ήταν δίλιτρο σε μια πολύ δύσκολη οικονομικά περίοδο. Κατά τ' άλλα στα 3,5 χρόνια και 55.000 Km το κιβώτιο δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα, παρόλο που ήταν βελτιωμένο με +25% σε ιπποδύναμη και ροπή από τα εργοστασιακά μεγέθη. Όσο για το S2000 (σε αυτό αναφέρεσαι φαντάζομαι, γιατί δεν βρίσκω ST2000), τι μιλάμε; Άλλος κατασκευαστής, άλλη φιλοσοφία, άλλο αυτοκίνητο, οπότε και διαφορετικές επιλογές.

      Άντε γεια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Honda Civic

      Λίγο με ανησύχησε είναι η αλήθεια το βίντεο του 'οδηγώντας' για το xi καθώς ανέφερε 'να δούμε πότε και ΑΝ θα έρθει στην Ευρώπη'. Όχι ότι δεν έχω εναλλακτικές αλλά δεν θα είναι το ίδιο χωρίς μια top επιλογή σε non SUV όπως το Civic. Ευτυχώς όπως λες έχω τον χρόνο με το μέρος μου.

      Μην ανησυχείς χωρίς λόγο. Το οδηγωντας δεν τα παίρνει από κανένα. Άρα που το ξέρει. Το civic xi εκεί ακριβώς στοχεύει και εκεί θα εξιλεωθεί. Στην αγορά της Ευρώπης. Μονόδρομος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Honda Civic

      Μόνο 3.5 χρονια; Και το st 2300 γιατί φοράει μηχανικό;; Μήπως γιατί υπάρχουν θέματα σξιοπιστιας σε συνδιασμό με το κόστος παραγωγής.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Honda Civic

      otokomae wrote:

      Είχες  και συ κάτι σεντόνια ατελείωτα ρε φίλε!! Θυμάσαι ε;; Κατά τα άλλα η αλήθεια είναι ότι το παραχ@σεμε κάπως.

      Ω ναι αγαπώ τα σεντόνια! Εδώ είμαι light (αν και αυτή η λέξη έχει την σχέση των Σέρβων με τους Κροάτες σε ότι με αφορά), στο fb είμαι πολύ χειρότερος...

      Απλά θεωρώ ότι όταν είσαι σχετικά νέος στο forum αυτό δικαιολογείται εν μέρει. Ειδικά όταν είσαι ψείρας όπως εγώ. Εσείς με τέτοιες γνώσεις και τέτοιο αριθμό posts φαίνεσθαι σαν παιδάκια όταν 'μαλώνετε', σορυ κιόλας.

      Προσωπικά όταν θα αγοράσω με το καλό αυτοκίνητο για εμένα μπορεί και να σταματήσω να μιλάω τελείως εδώ ή τεσπά να μιλάω σπάνια. Aka non petrolhead...

      Για αυτό είπα ότι το παραχ@σα. Δε σε κόβω να βιάζεσαι για αγορά. Να δούμε και το xi με το καλο. Άλλωστε οι αγορές χρειάζονται και ψυχολογια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: Είμαι σε τρομερό δειλημα.cla vs peugeot 508

      Για μένα καθόλου δίλημμα, κανένα από τα δύο. Βρες άλλο δίλημμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      O
      otokomae
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Δεν είμαστε καθόλου σοβαροί. Ασχολούμαστε με την κλειδαρότρυπα. Είναι επίπεδο συζήτησης αυτό;;

      posted in Αντίλογος
      O
      otokomae

    Latest posts made by otokomae

    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @paidimalama said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Καλησπέρα.
      Έβαλα σήμερα στον Φωκά τα Continental Premium Contact 7 205/55/16. Το θέμα είναι ότι χωρίς να με ενημερώσει μου έβαλε τα 91H και όχι τα 91V που είχα πριν (Turanza T005). Γνωρίζω τις διαφορές τους στα χαρτιά αλλά επειδή είμαι ψείρας το μυαλό μου δεν λέει να ξεκολλήσει. Αυτός λέει ότι για την οδήγηση που κάνω μες την πόλη θα είναι και καλύτερα και ότι δεν υπάρχει διαφορά αλλά . . . Εσείς οι "γνώστες" τι λέτε; Είμαι ΟΚ; Τα κρατάω ή όχι;

      Δε τρέχει καστανο

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      otokomae
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Harisma μη λες για μένα γιατί εγώ σε έβγαλα και από τη δύσκολη θέση να δίνεις εξηγήσεις και για ζανταρισμενο και φουσκωμένο ελαστικό που εννοουσες σε προηγούμενο post!!!!
      Εγώ σε προστατεύω αλλά είσαι αχάριστος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      otokomae
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @panos2171 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Έχεις κάποια επίσημη απάντηση από κάποιον κατασκευαστή ελαστικών για αυτό τον έλεγχο ή το λες σε φάση εμπειρίας;
      Αδυνατώ να καταλάβω πως γίνεται με το να πιέσεις ένα ελαστικό να γίνει αντιληπτή η σκληρότητα του σκελετού.
      Πίσω από από τη γόμα κρύβεται ο μεταλλικός σκελετός και κάθε γόμα σίγουρα έχει διαφορετικό πάχος.

      Ο harisma το τεστ της χείρας το έκανε σε ένα λαστιχα που υποτίθεται είχε διαθεσιμα 5-6 ελαστικά διαφόρων εταιρειών σε όχι ζανταρισμενο και φουσκωμένο τροχό. Αν το δοκιμάζει κανείς αυτό με το χέρι σε φουσκωμένο τροχό μαλλον ανέκδοτα λέει η τρολαρει.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      otokomae
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Δεν είμαστε καθόλου σοβαροί. Ασχολούμαστε με την κλειδαρότρυπα. Είναι επίπεδο συζήτησης αυτό;;

      posted in Αντίλογος
      O
      otokomae
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2

      Υπάρχει κανείς που θα απαλλάξει το δημόσιο από τη μονιμότητα;

      posted in Αντίλογος
      O
      otokomae
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Αυτές τις δοκιμές με το χέρι καλό είναι να μην τις λέμε στα σοβαρά...

      Στο harisma να τα πεις που τα μπερδεύει λιγο. Άμα τον πιάνει και η τενοντίτιδα το χάνει εντελώς με τις σκληρότητες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      otokomae
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Το conti pc6 υστερεί σε πλαϊνό. Είναι σαφώς πιο τουριστικό ελαστικό.

      Μην τα λες αυτά, γιατί δείχνεις ότι δεν τα λες από προσωπική εμπειρία αλλά είναι hearsay.
      Το έχω ξαναπεί και θα το ξαναγράψω: Τα PC6 σε 225/45/17 είχαν πολύ πιο άκαμπτο πλαϊνό από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού το Φεβρουάριο του 2019 που τα έβαλα: PS4, Assy3, Sportmaxx RT2, Pirelli (δεν θυμάμαι πιο μοντέλο) και 2-3 ακόμη που είχε ο λαστιχάς μου. Σαφέστατα δεν τα κατέτασσες στα touring ελαστικά

      Καλά αυτό το ξαναειπες, το πόσο σκληρό ελαστικό είναι το pc6. Μάλλον θα σε έπιασε η τενοντίτιδα εκείνη την ημέρα φίλε harisma

      Κάνεις λάθος! Την ίδια μέρα και ώρα, στο ίδιο σημείο και στην ίδια διάσταση (225/45/17) δοκίμασα 7-8 διαφορετικά ελαστικά ως προς την ακαμψία των πλαϊνών τους και το συμπέρασμα ήταν αβιάστο και πέραν πάσης αμφιβολίας.
      Εσύ έκανες το ίδιο; Δεν το νομίζω...
      Εξάλλου παρέθεσα παλιότερα και τεστ που έλεγε ότι τα PC6 παρά την ονομασία τους, ήταν πιο σπορ από πολλά ελαστικά με το συστατικό sport στην ονομασία τους.

      Νομίζω ότι δεν με παρακολουθείς. Αρχικά είπα ότι τα pz4 και τα Yokohama advan εχουν καλύτερο πλαϊνό και έχουν μεγαλύτερη αμεσότητα και αίσθηση στο τιμόνι από τα pc6 και τα ps4. Θεωρούνται τα δύο yoko και pirelli πιο σκληροπυρηνικά στο τομέα σπορ. Και δε με ενδιαφέρει να πείσω κανέναν σχετικά με τις απόψεις μου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      otokomae
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @harisma23 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Το conti pc6 υστερεί σε πλαϊνό. Είναι σαφώς πιο τουριστικό ελαστικό.

      Μην τα λες αυτά, γιατί δείχνεις ότι δεν τα λες από προσωπική εμπειρία αλλά είναι hearsay.
      Το έχω ξαναπεί και θα το ξαναγράψω: Τα PC6 σε 225/45/17 είχαν πολύ πιο άκαμπτο πλαϊνό από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού το Φεβρουάριο του 2019 που τα έβαλα: PS4, Assy3, Sportmaxx RT2, Pirelli (δεν θυμάμαι πιο μοντέλο) και 2-3 ακόμη που είχε ο λαστιχάς μου. Σαφέστατα δεν τα κατέτασσες στα touring ελαστικά

      Καλά αυτό το ξαναειπες, το πόσο σκληρό ελαστικό είναι το pc6. Μάλλον θα σε έπιασε η τενοντίτιδα εκείνη την ημέρα φίλε harisma

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      otokomae
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Σε τι είναι πιο αξιόπιστη η Continental από την Yokohama?

      Στο οτι κατα μεσο ορο βγαζει πολυ πιο ισορροπημενα ελαστικα που πλην ελαχιστων εξαιρεσεων δεν απογοητευουν. Τα yokohama ειναι τερμα υπερτιμημενα και πανακριβα. Ακομα και στις σουπερ σπορ κατηγοριες που θεωρουνται απ'τα καλα δεν βγαινουν κορυφαια ποτε.

      Για καθημερινο αυτοκινητο αν ειχα να διαλεξω αναμεσα στις δυο αυτες μαρκες κι εγω με κλειστα ματια θα προτιμουσα τα κοντινενταλ.

      Τα γνωρίζεις τα yoko; Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Για τα pz4 γράφονται διθυραμβικές κριτικές; Σου απαντάω εγώ πως όχι. Δεν είναι καλό ελαστικό; Δεν σε προβληματιζει λίγο το θέμα;

      Tα γνωριζω ναι. Κι οσους ξερω να'χουν φορεσει μετανιωνουν την ωρα και τη στιγμη για τα λεφτα που'δωσαν.
      Tα pz4 ποια ειναι. Pirelli p zero? Aν ναι και γι'αυτα υπαρχουν αντιφατικες αποψεις.
      Τα continental παντως ειναι μια χαρα ελαστικα γενικα, δυσκολα να μη μεινει καποιος ευχαριστημενος. Τα ultracontact δεν τα ξερω, τα premium contact 6 πακτως ειναι πολυ καλα οποτε αν ειναι εφαμιλλα μιλαμε για μια χαρα ελαστικο.

      Γνωρίζω σημαίνει ότι έχω οδηγήσει με κάποια ελαστικά και όχι έχω απλά ακούσει. Στο χειρισμό σε ανατροφοδότηση και σε αίσθηση πληροφόρησης είναι ότι καλύτερο αυτά που προανέφερα. Το conti pc6 υστερεί σε πλαϊνό. Είναι σαφώς πιο τουριστικό ελαστικό.

      Εξαρτάται και από το αμάξι.Τα pc6 δημιουργούν πιο εύκολα και πιο πολύ γκριπ από τα μισελιν ps4 που έχουν πιο σκληρό πλαϊνό.Τα δε μισελιν θέλουν ψάξιμο με πίεση για να βρεις το σωστό σημείο που αποδίδουν. Αυτά σε αμάξι με νορμάλ καμπερ που δίνει αρκετή ενεργή καμπερ σε στροφές. Ένα αμάξι που είναι αναίσθητο ως προς τη καμπερ και λειτουργεί σαν τρέιλερ θα προτιμούσε τα ps4
      Τα δε re002 στο ίδιο αμάξι έχουν ακόμη πιο λεπτή ισορροπία σε σχέση με τη πίεση.Πλεον με την πίεση που τους έχω είναι εκεί που πρέπει όταν ζεσταθούν σε πολύ γρήγορη οδήγηση,αν κολλήσω πίσω από αμάξι νωρίς το πρωί πάει κρυωσαν.Αν ανάψουν πάλι οι δίσκοι, ανεβαίνει αρκετά η θερμοκρασία τους και πλέον γίνονται μπαλόνια.... άσχετα από τη γόμα. Ο ημιακαμπτος και η Μακφέρσον θα αγαπούσαν τα re002 μετά τα ps4 και μετά τα pc6.

      Ναι εξαρτάται και από το αυτοκίνητο και το set up. Για παράδειγμα στα αμάξια που αναφέρεσαι δεν θα έβαζα κάτι πιο spor.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      otokomae
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Σε τι είναι πιο αξιόπιστη η Continental από την Yokohama?

      Στο οτι κατα μεσο ορο βγαζει πολυ πιο ισορροπημενα ελαστικα που πλην ελαχιστων εξαιρεσεων δεν απογοητευουν. Τα yokohama ειναι τερμα υπερτιμημενα και πανακριβα. Ακομα και στις σουπερ σπορ κατηγοριες που θεωρουνται απ'τα καλα δεν βγαινουν κορυφαια ποτε.

      Για καθημερινο αυτοκινητο αν ειχα να διαλεξω αναμεσα στις δυο αυτες μαρκες κι εγω με κλειστα ματια θα προτιμουσα τα κοντινενταλ.

      Τα γνωρίζεις τα yoko; Είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Για τα pz4 γράφονται διθυραμβικές κριτικές; Σου απαντάω εγώ πως όχι. Δεν είναι καλό ελαστικό; Δεν σε προβληματιζει λίγο το θέμα;

      Tα γνωριζω ναι. Κι οσους ξερω να'χουν φορεσει μετανιωνουν την ωρα και τη στιγμη για τα λεφτα που'δωσαν.
      Tα pz4 ποια ειναι. Pirelli p zero? Aν ναι και γι'αυτα υπαρχουν αντιφατικες αποψεις.
      Τα continental παντως ειναι μια χαρα ελαστικα γενικα, δυσκολα να μη μεινει καποιος ευχαριστημενος. Τα ultracontact δεν τα ξερω, τα premium contact 6 πακτως ειναι πολυ καλα οποτε αν ειναι εφαμιλλα μιλαμε για μια χαρα ελαστικο.

      Γνωρίζω σημαίνει ότι έχω οδηγήσει με κάποια ελαστικά και όχι έχω απλά ακούσει. Στο χειρισμό σε ανατροφοδότηση και σε αίσθηση πληροφόρησης είναι ότι καλύτερο αυτά που προανέφερα. Το conti pc6 υστερεί σε πλαϊνό. Είναι σαφώς πιο τουριστικό ελαστικό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      otokomae
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr