Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 500
    • Best 51
    • Groups 0

    shumakos

    @shumakos

    131
    Reputation
    10
    Profile views
    500
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    shumakos Unfollow Follow

    Best posts made by shumakos

    • RE: VW Golf MK 8

      Ας γράψω δύο λόγια για το Golf 8.5 μιας και έχω κλείσει 6 μήνες μαζί του. Βέβαια μιας και μιλάμε για Golf με χειροκίνητο κιβώτιο και το 15άρι μοτέρ των 116hp στο επίπεδο εξοπλισμού More δεν ξέρω αν ενδιαφέρουν κάποιον οι επόμενες αράδες 🙂 .

      Καταρχήν ο λόγος που το προτίμησα ήταν γιατί 1. μου φάνηκε vfm για VW (όταν το αγόρασα, γιατί τώρα έχει τσιμπήσει 2Κ πάνω σε τιμή...) και 2. γιατί όταν μπήκα και κάθησα μέσα μου έδωσε την αίσθηση εκείνου του ρούχου ή του παπουτσιού που έχεις βολευτεί και το αγοράζεις ξανά και ξανά όταν φθείρεται. Προέρχομαι από Fiesta Mk8 πρόσφατα και Leon II πιο πριν. To Golf λοιπόν είναι τόσο όσο χρειάζομαι σε διαστάσεις, ώστε να καθήσουν τέσσερις άνετα με εμένα οδηγό (1,85 μακρυκάνης) και ο χώρος αποσκευών τόσος όσος χρειάζεται μία μικρή οικογένεια που όμως δεν έχω. Και αυτά σε ένα αμάξωμα μαζεμένο που χωράει παντού και δεν είναι είναι SUV. Αλλά αυτά είναι γνωστά, γιατί έτσι είναι το Golf χωραταξικά από την 3η γενιά του τουλάχιστον και μετά.

      H αίσθηση οδήγησης, αν εξαιρέσει κανείς τις οχλήσεις από τα διάφορα συστήματα "προστασίας" - πονοκεφαλιάσματος του οδηγού, σε φέρνει πίσω στο 2015. Δε νομίζω ότι ένα Golf MK7 1,4 tsi είναι πολύ διαφορετικό αν και δεν το έχω οδηγήσει. Είναι λίγο vintage με το χειροκίνητο σασμάν ειδικά. Το εσωτερικό είναι μουντό και το σώζει η φάσα απομίμησης μετάλλου στο ταμπλό μαζί με τον ανοιχτόχρωμο ουρανό. Για εμένα το σώζουν και οι γκρι ταπετσαρίες με την ύφανση που θυμίζει τουίντ, αλλά δεν πρέπει νε είμαστε πολλοί που μοιραζόμαστε την ίδια άποψη. Τη νύχτα όμως οι κρυφοί φωτισμοί το κάνουν αρκετά εντυπωσιακό. Το γεγονός ότι αρκετές δευτερεύουσες λειτουργίες γίνονται με διακόπτες αφής προσωπικά μου αρέσει γιατί δημιουργεί μία αφαιρετική ατμόσφαιρα. Τα sliders για το ηχοσύστημα και το clima συνηθίζονται πολύ γρήγορα, ενώ είναι πολύ σημαντικό ότι το τιμόνι γύρισε στα κλασσικά πατροπαράδοτα κουμπιά. Η απενεργοποίηση των "συστημάτων ασφαλείας" ευτυχώς είναι εύκολη, γιατί μπαίνεις στο μενού άμεσα με ένα κουμπί και σβήνεις ό,τι θέλεις. Λίγο μεγαλύτερος μπελάς από τα Renault-Dacia, αλλά πιο άμεσο από πολλούς άλλους.

      Το μοτέρ είναι μία σπάνια περίπτωση βασικού θερμικού κινητήρα στη μικρομεσαία κατηγορία. Καταρχήν έχει κυβικά και 4 κυλίνδρους. Είναι καλά συνδυασμένος με το κιβώτιο. Οι 3 πρώτες σχέσεις είναι κοντές για να τον βοηθήσουν με ταχύτητες πόλης και οι επόμενες 3 "απλώνουν". Χαρακτηριστικά η 5η δείχνει κοντερίσια πάνω από 40km/ 1000 rpm και η 6η πάνω από 50! Αυτό σημαίνει ας πούμε ότι σε ανηφόρες "τύπου Αρτεμισίου" μπορεί να χρειαστεί κατέβασμα σε 5η αν είναι φορτωμένο, όμως και πάλι ανεβαίνει άνετα και με περιθώριο επιτάχυνσης αν και έχει λιγότερες από 3000 rpm με 120 στο κοντέρ. Οδηγικά έχει ροπή σχεδόν από το ρελαντί, κάνει ένα πολύ ευχάριστο και διακριτικό ηχητικό γρέζι από την εξάτμιση μεταξύ 2000 και 4500, όπου και έχει πολύ ωραίο τράβηγμα, ενώ μετά τις 5000 κάνει μόνο θόρυβο χωρίς να δίνει τίποτα παραπάνω. Η κατανάλωσή του κυμαίνεται από χαμηλά 4άρια σε χαλαρό επαρχιακό με 4ες-5ες και 80-90 km/h, ψηλά 5άρια σε ταξίδι με 130 ενώ μέσα στην πόλη με χοντρό μποτιλιάρισμα και Clima μπορεί να ξεπεράσει τα 8.

      Όντας η έκδοση Μore που φοράει 225/45/17, η πρόσφυση (ελκτική και πλευρική) είναι πολύ καλή. Η ανάρτηση με τον ημιάκαμπτο πίσω είναι άνετη σε όλες τις περιπτώσεις, εκτός από τα διαμήκη χαντάκια όπου τραντάζεται και περνάει το χτύπημα σχεδόν αυτούσιο στο εσωτερικό. Στην άνεση βοηθούν και τα καθίσματα. Είναι μαλακά με μεγάλο έδρανο και πλάτη και, παρότι δεν τους φαίνεται με το μάτι, καλή πλευρική στήριξη. Ο έλεγχος του αμαξώματος είναι καλός, το τιμόνι έχει κάποια αίσθηση και τα φρένα είναι εξαιρετικά για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Η συμπεριφορά του είναι μονοκόμματη και υποστροφική αλλά με μεγάλα περιθώρια πριν να εμφανιστεί η υποστροφή. Σίγουρα δεν έχει τη χαρά που μπορείς να πάρεις από ένα Focus ή ένα Fiesta π.χ .

      Αν θα το ξαναγόραζα σήμερα; Στα 28,5K που έφτασε η τιμή του σίγουρα όχι. Για τα 26,5 όμως που έδωσα τέλος Φεβρουαρίου, θεωρώ ότι άξιζε τον κόπο. Ξέρω ότι για τους περισσότερους το αυτοκίνητο αυτό θα έπρεπε να έχει και DSG, αντικειμενικά ίσως να είναι και το σωστό, όμως υποκειμενικά ήταν κάτι που δεν ήθελα. Για τους 150 ίππους και τους πολλαπλούς που αυτοί φέρνουν μαζί σίγουρα τα ήθελα κι εγώ, όμως τα σχεδόν 5k παραπάνω που ζητούσαν μου έπεφταν πολύ βαριά στο στομάχι.

      Εφόσον το παραπάνω κείμενο δεν αφορά SUV, αυτόματο και υβριδικό καταλαβαίνω ότι δεν έχουν φτάσει και πολλοί μέχρι εδώ, οπότε να είστε καλά όσοι τα καταφέρατε 😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      Θυμάμαι συμφοιτητή μου από μεγάλη επαρχιακή πόλη να λέει ό,τι υπάρχει κάποιος πατριώτης του είχε κερδίσει το Τζόκερ με τζακ ποτ δυο φορές πριν καμιά 15αριά χρόνια. Και τον θυμάμαι πεπεισμένο να λέει "πόσο ...φάρδος έχουν κάποιοι άνθρωποι. Εγώ ούτε 2+1 δεν έχω βγάλει ποτέ". Όταν εγώ ο "πρωτευουσιάνος" του εξήγησα ότι σίγουρα τα δελτία είναι αγορασμένα με μαύρα από τους πραγματικούς νικητές, το βλέμμα του ήταν πραγματικά σαν 4χρονου που του έλεγες ότι δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης...

      posted in Αντίλογος
      S
      shumakos
    • RE: TOYOTA AYGO X

      Αν αποδεχθείς λόγω χώρων ότι σε ταξίδι πολλών ημερών το αυτοκίνητο είναι ένα 2θέσιο με πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών (ρίχνοντας ή φορτώνοντας στο πίσω κάθισμα), μια χαρά ταξιδεύεις με το υβριδικό Aygo X. Σίγουρα δεν θα είναι η αργή θορυβώδης ταλαιπωρία που ήταν το προφέισλιφτ τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό 1000άρι ανεξαρτήτως σασμάν. Γενικώς για όποιον θέλει την ευκολία του σε ενα μικρό πακέτο εξωτερικών διαστάσεων είναι ωραιότατο. Κι εγώ το Yaris θα προτιμούσα, αλλά δεν μπορώ να ακυρώσω αυτό το Aygo.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.

      Γιατί δεν έμπαιναν από την αστυνομία να ποστάρουν ψεύτικα μπλόκα εκεί μέσα; Σαν κοινωνικό πείραμα για το κατά πόσο θα άλλαζε η συμπεριφορά των χρηστών της ομάδας σε συγκεκριμένα σημεία.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      shumakos
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Για τον Πιερακκάκη θα πω μόνο πως φαινόταν από μικρός. Όσοι είχαμε καθημερινή επαφή μαζί του στα αμφιθέατρα όντας συμφοιτητές στην Πληροφορική του ΟΠΑ, ξέραμε το μονοπάτι που είχε στρώσει. Κρίμα όμως γιατί στέρησε τη θέση από κάποιον που θα ήθελε όντως να σπουδάσει πληροφορική και όχι να βγάλει τη σχολή χωρίς να έχει γράψει μισή γραμμή κώδικα. Θα μπορούσε να βγάλει τη σχολή της παπάτζας (αυτή στη Συγγρού ντε που άφησε ο Σημίτης το μισθό του για κοινοφελή έργα και οι καθηγητάδες τον έκαναν μπιντέδες στις βίλες τους) και να ακολουθήσει μετά το ίδιο μονοπάτι χωρίς να παρεκλίνει εκατοστό.

      posted in Αντίλογος
      S
      shumakos
    • RE: VW Golf MK 8

      Leon II του '11 είχα οπότε είναι ο πρόγονος αυτού που αναφέρεις. Ήταν το CAX μοτέρ και το αμάξι βασιζόταν στην πλατφόρμα των Golf 5-6, όχι στην MQB.

      Ήταν η έκδοση sport up, οπότε είχε πιο σφιχτό στήσιμο από τα πιο απλά 14άρια Leon και 17άρες με την κλασσική διάσταση ελαστικού 225/45/17. Από εξοπλισμό στεκόταν πολύ καλά για την εποχή του ενώ είχε και πολύ ωραία μπάκετ. Για εμένα highlight ήταν το κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο μαζί με τα μπάκετ βέβαια. Γενικότερα το στήσιμό του ήταν πιο παιχνιδιάρικο, μπορούσε να μπει στο παιχνίδι και ο πίσω άξονας αν έμενες εντός των βαθμών ελευθερίας που άφηνε το ESP, και είχε μεγαλύτερη αντοχή στις κλίσεις.

      Τώρα για την ποιότητα του εσωτερικού δεν έχω πολλά να πω. Το ταμπλό ήταν στιβαρό, όμως το εσωτερικό το απογοήτευε η συναρμογή στο ντουλαπάκι του συνοδηγού και όλα τα πλαστικά στις πόρτες και την κεντρική κονσόλα. Γενικότερα υπήρχαν κάποιοι μικροτριγμοί από το ντουλαπάκι και από τα πλαστικά χαμηλά στα μαρσπιέ στο εσωτερικό. Όχι τίποτα το φοβερό ή το ενοχλητικό για εμένα. Καμία σχέση όμως με το πόσο καλά δείχνει να είναι συναρμολογημένο είναι το Golf.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: Δακτύλιος

      @Green-Power Άνοιξε πλατφόρμα. Πριν καμιά ωρίτσα το κατέβασα κι εγώ. Τα κατάφεραν να την ανοίξουν την ίδια μέρα φέτος οι άριστοι συγκριτικά με το "κάποια στιγμή μέσα στην εβδομάδα" που ήταν τις προηγούμενες χρονιές.

      Πού θα πάει... Κάποτε θα καταφέρουν να την ανοίξουν από την προηγούμενη για να έχει το σήμα ο κόσμος πριν ξεκινήσει το πρωί να πάει για δουλειά.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      shumakos
    • RE: JEEP COMPASS 2025 mk3

      Επειδή κάτω από 95gr πρέπει να είναι ο ΜΟ όλης της γκάμας πωλήσεων, όσο περισσότερο κερδίζεις από ένα μοντέλο τόσο μεγαλώνουν τα περιθώρια που έχεις σε άλλες κατηγορίες οχημάτων (αν π.χ ρίξουν πολύ τον ΜΟ με Phev μπορεί να είναι βιώσιμη η εισαγωγή κάποιων 6κύλιδρων ή V8 που δίνουν υψηλά περιθώρια κέρδους) ή απλά ρίχνεις τα ποσά που πρέπει να αποδόσεις ως πρόστιμα στην EE.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Στις μεγάλες ανηφόρες εκεί γύρω από το Αρτεμίσιο, πρέπει να αποδεχτείτε ότι το αυτοκίνητο δεν έχει διαθέσιμα τα 122-140 hp αναλόγως τη γενιά του 1,8 HEV που έχει κάτω από το καπό, αλλά έχει μόνο τα 90 κάτι άλογα που αποδίδει ο βενζινοκινητήρας του συστήματος κίνησης. Οπότε αν θες σβελτάδα θα υποστείς και τις υψηλές στροφές και την κατανάλωση που αυτές προϋποθέτουν. Είναι η λιγότερο ευνοϊκή συνθήκη χρήσης γι' αυτά τα αυτοκίνητα. Αλλά δεν πειράζει. Έχουν αλλού τη χάρη τους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      O υβριδισμός σε diesel κινητήρα είναι άλλος ένας λόγος να μη μπορούν να φτάσουν σε σωστή θερμοκρασία λειτουργίας οι διατάξεις περιορισμού των ρύπων και ειδικά το DPF. Από την άλλη δε βοηθάει ιδιαίτερα στον ανοιχτό δρόμο όπου ο πετρελαιοκινητήρας είναι στο στοιχείο του...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      shumakos

    Latest posts made by shumakos

    • RE: TOYOTA AYGO X

      Αν αποδεχθείς λόγω χώρων ότι σε ταξίδι πολλών ημερών το αυτοκίνητο είναι ένα 2θέσιο με πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών (ρίχνοντας ή φορτώνοντας στο πίσω κάθισμα), μια χαρά ταξιδεύεις με το υβριδικό Aygo X. Σίγουρα δεν θα είναι η αργή θορυβώδης ταλαιπωρία που ήταν το προφέισλιφτ τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό 1000άρι ανεξαρτήτως σασμάν. Γενικώς για όποιον θέλει την ευκολία του σε ενα μικρό πακέτο εξωτερικών διαστάσεων είναι ωραιότατο. Κι εγώ το Yaris θα προτιμούσα, αλλά δεν μπορώ να ακυρώσω αυτό το Aygo.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: Skoda Fabia MK4 2021

      Ολόιδιο αυτοκίνητο δεν είναι. Σαφώς πιο σύγχρονη και ευρύχωρη εκτέλεση το Fabia. Όμως θα συμφωνήσω πως η διαφορά τιμής είναι υπερβολική. Είναι λογικό να είναι ακριβότερο, αλλά όχι τόσο πολύ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: FORD FORUM

      @dimitrioskosmas said in FORD FORUM:

      kolotoumba tsipras
      ευτυχως γιατι μπορει να ξαναδουμε focus και fiesta, αν δε παει για φουντο το μαγαζι στην ευρωπη

      Για το Fiesta βρήκαν τη λύση. Ας είναι καλά η Renault. Πάνω στο 5 θα είναι βασισμένο και φυσικά ηλεκτρικό.

      Το πρόβλημα της Ford δεν είναι τόσο η στροφή στην ηλεκτροκίνηση για την Ευρώπη, όσο ότι υλοποίησαν τη στροφή αυτή έχοντας στο πλάνο μόνο θηριώδη ηλεκτρικά και πανάκριβα C και D SUV θεωρώντας ότι οι Ευρωπαίοι έχουν ανακαλύψει το λεφτόδεντρο. Και έμειναν με το Puma στο χέρι. Ευτυχώς γι' αυτούς που έχουν πλήρη γκάμα επαγγελματικών αλλιώς θα υπήρχε προβληματισμός για το κατά πόσο θα μπορεί η Ford να υφίσταται στην Ευρώπη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: FIAT GRANDE PANDA 2024

      Από κοντά μου φαίνεται πιο όμορφο από το Citroen.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: ID. Polo

      Μακάρι 👍

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: ID. Polo

      Φαντάζομαι ότι δεν προχωράνε στο συνδυασμό της "μεγάλης" μπαταρίας με τα μοτέρ των 115/135 ίππων λόγω του περιορισμένου περιθώριου κέρδους αλλά και της διατήρησης του halo effect για το κορυφαίο μοντέλο στη γκάμα που πρέπει να έχει τις καλύτερες επιδόσεις αλλά και την μεγαλύτερη αυτονομία. Κρίμα γιατί με το efficiency των σύγχρονων ηλεκτρικών, ένα ID.Polo 135hp με 50kwh μπαταρία θα ήταν ένα αυτοκίνητο για όλες τις χρήσεις (ακόμη και ταξιδιού) για κάποιον που δεν έχει ανάγκη χώρων οικογενειακού αυτοκινήτου. Οι 37 kw/h αυτών των εκδόσεων για εμένα περιορίζουν το αυτοκίνητο σε αστική-περιαστική χρήση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @red_monster said in Hyundai Inster (2024):

      @vagkirk said in Hyundai Inster (2024):

      @super-t said in Hyundai Inster (2024):

      @vagkirk said in Hyundai Inster (2024):

      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

      Συμπέρασμα πρώτο, η ζέστη έρχεται στην καμπίνα σε 15 δευτερόλεπτα

      Ωραίο αυτό, πως δουλεύει;
      Σαν...αεροθερμο με αντιστάσεις;

      Ε ναι , τι άλλος τρόπος υπάρχει;

      Το ρώτησα γιατί μου κάνει εντύπωση που δεν το έχουν -απο όσο γνωρίζω δηλαδή - και άλλα αυτοκίνητα.

      Σε όλα τα αυτοκίνητα όταν κάνει πολύ κρύο πρέπει να περιμένεις να ζεσταθούν λιγάκι, τουλάχιστον 4-5 λεπτά για να βγάλουν θερμό αέρα ακόμη χειρότερα είναι τα diesel σε αυτό το θέμα.

      Επίσης δεν έχω συναντήσει και κλιματισμό αυτοκινήτου να βγάζει απευθείας ζεστό αέρα όπως κάνει με τον κρύο αέρα.

      Η λύση αυτή των αντιστάσεων έπρεπε να υπάρχει σε όλα , ειδικά στα πολύ βόρεια κλίματα.

      Κάποια πριμιουμ είχαν/έχουν και αντιστάσεις. Το γκολφακι όμως, πως θες να ζεσταίνει τις αντιστάσεις ; Με την κρύα 12v μπαταρία ;

      To Γκολφάκι το 8.5 έναντι ενός κόστους ενεργοποίησης προσφέρει για τους μπροστινούς θερμαινόμενο κάθισμα από την έκδοση life και πάνω. Σε 20" στη μεγάλη σκάλα νιώθεις σαν να έχεις καθήσει στο γκριλ. Οι υπόλοιποι μπορούν είτε να αγκαλιαστούν, είτε να βγάλουν παλτά, κασκόλ, γάντια, σκούφους 5'-10' αφού μπουν στο αμάξι 😊 .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Για τον Πιερακκάκη θα πω μόνο πως φαινόταν από μικρός. Όσοι είχαμε καθημερινή επαφή μαζί του στα αμφιθέατρα όντας συμφοιτητές στην Πληροφορική του ΟΠΑ, ξέραμε το μονοπάτι που είχε στρώσει. Κρίμα όμως γιατί στέρησε τη θέση από κάποιον που θα ήθελε όντως να σπουδάσει πληροφορική και όχι να βγάλει τη σχολή χωρίς να έχει γράψει μισή γραμμή κώδικα. Θα μπορούσε να βγάλει τη σχολή της παπάτζας (αυτή στη Συγγρού ντε που άφησε ο Σημίτης το μισθό του για κοινοφελή έργα και οι καθηγητάδες τον έκαναν μπιντέδες στις βίλες τους) και να ακολουθήσει μετά το ίδιο μονοπάτι χωρίς να παρεκλίνει εκατοστό.

      posted in Αντίλογος
      S
      shumakos
    • RE: PEUGEOT FORUM

      Αν δεν το έκανε αυτό η Toyota, θα πουλούσε ως κλειστό επαγγελματικό κάνα Land Cruiser χωρίς πίσω καθίσματα όπως κάνει σε άλλες αγορές...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • RE: Ford Fiesta 2017

      @ken11 said in Ford Fiesta 2017:

      Αυτο σημαινει οτι παλι πρεπει να λυθει το μοτερ για τον ιμαντα της αντλιας λαδιου μονο,που σημαινει ιδια διαδικασια με ακριβο κοστος οπως στον wet belt προ revision? Μου ζητησαν 1000 ευρω σε επισημο εξουσιοδοτημενο για MK7,5 10ετιας,αν ειναι να εχω τα ιδια ας δω και κατι αλλο.

      Δεν έχω ιδέα... Θεωρητικά δεν πρέπει να είναι τόσο ακριβή διαδικασία όσο η αλλαγή του υγρού ιμάντα χρονισμού, αλλά δεν ρωτάς ένα εξουσιοδοτημένο και ένα εξειδικευμένο συνεργείο να σου δώσουν ένα σχετικό κοστολόγιο; Το λέω γιατί το Mk8 είναι εξαιρετικό αυτοκινητάκι και είναι κρίμα να το βγάλεις από τις επιλογές σου. Το έζησα 6,5 χρόνια και αν δεν το είχα αγοράσει ως diesel πιθανότατα να το είχα ακόμη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      shumakos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr