@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ρε φίλε έχεις διαβάσει μια φορά τον ισολογισμό του κράτους;
Τα έσοδα του κράτους προέρχονται από συγκεκριμένους φόρους.
Ο λόγος που δεν μας φτανουν είναι η κακοδιαχείριση, η ανάγκη μας για ασφάλεια, οι πληρωμές των τόκων κάθε έτος, τα λαμόγια και η φοροδιαφυγή από μικρή μέχρι μεγαλη. Δεν φταίει για την κατάντια μας τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Εσυ στο ακριβως προηγουμενο ποστ σου δεν ειπες οτι οι φοροι μας πανε σε οσους εχουν πραγματικα αναγκη και οποιος λεει το αντιθετο ειναι μα***ας?
“Εκει πάνε, οποιος σου είπε ότι δεν πάνε είναι μ@@@ς“ αυτολεξει!
Τωρα μας λες οτι πανε στα λαμογια κι οτι υπαρχει κακοδιαχειριση, που ετσι ειναι, ενω πριν μας ελεγες οτι οσοι τα λενε αυτα ειναι μαλ... !
Ρε συ θα μας τρελανεις?
Ενα μέρος ναι δεν έχει σωστή απόδοση ένα άλλο όμως έχει ειδάλλως δεν θα είχαμε τίποτα απολύτως, κάτι που φυσικά δεν συμβαίνει.
Πιάνεις μια λέξη και βγάζεις ολόκληρο παραμύθι.
Σου ξαναλέω η επιδότηση για την οποία συζητάς και λες τοσες ανακρίβειες είναι της τάξης του 0,05% των ετήσιων εσόδων του κράτους από φόρους.
Το γνώριζες αυτό;
Δηλαδη δεν αξίζει κατ'εσε η επιδότηση μιας νεας τεχνολογίας που έχει πολλά οφέλη για την κοινωνία και το περιβάλλον και κοστίζει τόσο λίγο στον ετήσιο προϋπολογισμό μας;
Έπρεπε το κράτος να επιδοτήσει τα καταλυτικά αυτοκίνητα στις αρχές του 90;
Είχε οφέλη η κοινωνία μας απο αυτό;
H επιδοτηση στα ηλεκτρικα ειναι 0,05% επι του συνολου των φορων, αν ισχυει ο αριθμος που λες που δεν το γνωριζω αλλα υποθετω οτι θα εχεις καποια πηγη αρα το θεωρω ως αξιοπιστο, γιατι τα αχρηστα αυτα αντικειμενα δεν καλυπτουν καμια αναγκη του μεσου πολιτη της χρεοκοπημενης αυτης χωρας και συνεχιζει να μην τ'αγοραζει κανεις παρα τις υπερογκες επιδοτησεις τους σε απολυτο αριθμο (πανω απ'το 1/4 της αξιας τους συνολικα).
Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχουν χρεοκοπήσει οι ιδιώτες, το κράτος χρεοκόπησε όταν αδυνατούσε να δανειστεί από τις διεθνείς αγορές. Οι ιδιώτες σε ένα σεβαστό μέρος του συνόλου εξυπηρετούν τα δάνεια τους και τα έξοδα τους. Οπότε, ναι υπάρχει ένα κάποιο μικρό μεν διαθέσιμο δε κεφάλαιο για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
Μηπως να τα επιδοτουμε και στο 80% μηπως φιλοτιμηθει και τ'αγορασει κανας ακομα? Μηπως να επιδοτουμε και θεσεις παρκινγκ με δωρεαν φορτιση επιπλεον? Ε εγω λεω να επιδοτησουμε και μια "πρασινη" μεζονετα στο τσακιρ κεφι που θα ξοδευει 3,2% λιγοτερο ρευμα το χρονο, αφου ειμαστε οικολογοι ας παει και το παλιαμπελο.
Σε πληροφορω πως όταν γίνουν σωστές μονώσεις η μείωση στο ρεύμα για την θέρμανση είναι άνω του 60%! Ενώ για τις νεόδμητες μεζονέτες που χτίζονται με τα πρότυπα net zero, η μείωση στο ρεύμα του σπιτιού είναι 90-95% κατά μέσον όρο και 110% σε καλές περιόδους διότι προσφέρουν και πίσω στο δίκτυο. Ψάξε λίγο το θέμα πριν το χλευάσεις. Είναι ελάχιστες ακόμα στο σύνολο των νεόδμητων κατοικιών αλλά το συνολικό επιπλεον κόστος κατασκευής τους είναι +20%.
Για πες μας ομως ρε γυρε, το 90 που λες και ξαναλες, επιδοτουνταν μεσω της αποσυρσης κανα καταλυτικο αυτοκινητο στο 1/3-4 της αξιας του? Γιατι αρχες του 90 δεν θυμαμαι τι γινοταν αλλα μου φαινεται σχεδον απιθανο.
Ναι. Όσο πιο φθηνό αγοραζες τόσο μεγαλύτερο ποσοστό επί της συνολικής τιμής ήταν η επιδότηση.
Εσύ γιατί δεν θυμάσαι από τότε; Τι ηλικία έχεις; Μήπως ήσουν ανήλικος τότε....λέω εγώ τώρα!
Τελη του 2000 παντως κατι 1000-1500 ευρω εδιναν για αποσυρση κατα μεσο ορο, σιγουρα οχι δεκαχιλιαρα οπως τωρα.
Άλλο πρόγραμμα αυτό, θεωρώ πως ήταν μια πολιτική κυρίως για να μπουσταρουν το ΑΕΠ διότι έβλεπαν το τι ερχόταν και εκαναν προσπάθειες μήπως και μπορέσουν να δανειστούν.
Και μαλιστα χωρις καν αποσυρση! Δηλαδη δεν ειναι οτι αποσυρουμε απ'την αγορα καποιο ρυπογονο αυτοκινητο για να φερουμε στη θεση του καποιο ηλεκτρικο αλλα απλα φερνουμε κι ενα ηλεκτρικο εξτρα!
Αυτό παραδόξως έχει μια λογική. Να λοιπόν μια ιδέα για κλιμακωτή επιδότηση. Σωστός. Δεν σου το χα!
Με οποιους επιπλεον ρυπους συνεπαγεται αυτο τοσο για την κατασκευη του οσο και για την καταναλωση ηλεκτρικου που προφανως και δεν παραγεται εξ'ολοκληρου απο ανανεωσιμες πηγες.
Έχουμε πει πως ναι και στο χειρότερο σενάριο είναι πολλές φορές πιο οικολογικό και η κατασκευή του και η χρήση του ακόμα και αν το ρεύμα το παρήγαγαν αποκλειστικά με άνθρακα κοινώς κάρβουνο. Στην πράξη δεν συμβαίνει αυτό οπότε η ψαλίδα μεγαλώνει υπέρ των ηλεκτρικών.
Παρ'ολα αυτα και με τοσες πρωτοφανεις και τερμα αδικες επιδοτησεις και στην κτηση και τη χρηση τους τα ηλεκτρικα, ιδιως σε χωρες σαν τη δικη μας, καρκινοβατουν. Κι αντι ν'αναρωτηθεις γιατι συμβαινει αυτο και να κατανοησεις οτι υπαρχουν πολυ βασικοτερες αναγκες για τον μεσο πολιτη απ'το να δωσει 40κ για μια αχρηστη μαουνα που κινειται εντος πολης σχεδον αποκλειστικα, μας βγαζεις ολους τρελους, αμορφωτους, αντιοικολογους, οπισθιδρομικους κλπ, μονο για το οτι φταιμε και για το μεσανατολικο δεν μας ειπες.
Αυτό που γράφω εδώ και δεκάδες posts είναι πως στο πρώιμο στάδιο της μετάβασης οι πλουσιότεροι πολίτες θα πληρώσουν έστω με μια βοήθεια το κόστος ανάπτυξης της νέας τεχνολογίας. Η οποία σταδιακά θα γίνει φθηνότερη και θα προσφέρεται σε μεγαλύτερη μάζα πολιτών ως πρόταση για τις μετακινήσεις τους.
Απλα εισαι τοσο βαθια νυχτωμενος και ζεις σε τετοιο παραλληλο συμπαν που τις ρεαλιστικες μας ενστασεις και την απολυτα δικαιολογημενη εναντιωση μας σε επιδοτησεις που αδιαφορουν για το συνολο του πληθυσμου αλλα ευνοουν μονο καποιους γιαπηδες και καποιες εταιρειες φωτοβολιδες με μηδενικη ιστορια που απ'το πουθενα κερδιζουν δις, τις βαφτιζεις σαν ασχετοσυνη και οπισθοδρομηση.
Πάλι ξεκινας το παραλήρημα σου. Συγκρατήσου.
Και πας να μας πεις εσυ οτι κοπτεται το κρατος για την οικολογια τη στιγμη που εχει ολη κι ολη μια σιδηροδρομικη γραμμη κι αυτη παραπαιει με αποτελεσμα να'χουμε και νεκρους.
Αλλα μαλλον το να'χει ο καθενας απο ενα τεσλα ειναι πιο οικολογικο απ'το να εχουμε καλες και καθαρες δημοσιες μεταφορες, συμφωνα παντα με το αφηγημα σου.
Ενώ το να έχουμε bmw των 50Κ είναι ηθικό για κάποιον απροσδιόριστο λογο. Τι σχέση έχει το Τέσλα που αγοράζει ένας ιδιώτης με το αν το κράτος έχει σωστές υποδομές μεταφορών, γιατί χρησιμοποιείς τέτοιο επιχείρημα αυτήν την περίοδο. Δείξε λίγο σεβασμό.
Aν μου την επιδοτουσαν την bmw τοτε οχι σιγουρα δεν θα ηταν ηθικο.
Επειδη ομως πληρωνα και πληρωνω απειρως περισσοτερους φορους απ'τον μεσο κατοχο ενος καινουριου αυτοκινητου, ακομα και 200 χιλιαδων ευρω (βλεπε taycan), σιγουρα ο κοσμακης δεν ζημιωνεται για να κυκλοφορω εγω μια bmw 15ετιας, αντιθετα το κρατος βγαζει δυσαναλογα πολλα λεφτα απ'το αμαξι μου.
Με λιγα λογια, ακομα κι απλοικα τοποθετημενο, εγω και οι ομοιοι μου βοηθουμε τον λαο (στον οποιο ανηκουμε φυσικα) με τους υπερογκους φορους που πληρωνουμε ενω οι γιαπηδες εκμεταλλευονται το λαικο χρημα για να αγοραζουν φτηνοτερα πανακριβα αυτοκινητα με μοναδικο προσχημα το οτι ειναι πιο οικολογικα.
Ομως, ξαναγραφω, πιο οικολογικο απ'το καθε αμαξι ειναι τα μεσα μαζικης μεταφορας.
Οταν λοιπον το κρατος ξερει να επιδοτει το τεσλα του καθε γιαπη αλλα δεν δινει φραγκο για τρενα, λεωφορεια κλπ που θα βοηθουσαν να μετακινειται χιλιαδες κοσμος με καθαρη ενεργεια και να υπαρχει πραγματικα μια σοβαρη μειωση στην περιβαλλοντικη ρυπανση, καταλαβαινουμε ποσο προσχηματικο ειναι το δηθεν οικολογικο του ολου εγχειρηματος κι οτι το παν ειναι η κονομα των εταιρειων που χωρις επιδοτησεις, δεν θα πουλουσαν τα ηλεκτρικα παπατζιλικια τους πουθενα. Οχι γιατι ο κοσμος ειναι χαζος και δεν τ'αγοραζει αλλα γιατι δεν καλυπτουν ουτε βασικες αναγκες, οπως αυτη των υπεραστικων μετακινησεων.
Ελα λοιπον σ'επαφη με την πραγματικοτητα καποια στιγμη. Καλη η ροζ φουσκα αλλα η καπιταλιστικη.φουσκα στην οποια ζουμε μονο ροζ δεν ειναι. Και μονο το συμφερον του απλου κοσμου δεν εχει στο επικεντρο, οσο κι αν αρνεισαι πεισματικα να το αποδεχτεις.