Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1170
    • Best 643
    • Groups 0

    Best posts made by driver-m

    • RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

      H κατασταση στην Ποσειδωνος ειναι πραγματι τραγικη.
      Την περασμενη Παρασκευη που κατεβηκα τοσο στο πηγαινε (κατα τις 10.30 το βραδυ) οσο κι ακομα περισσοτερο κατα τις 2 που γυρνουσα αισθανθηκα οτι ζω στο tokyo drift.
      Ρημαδια να πανε με 200, καγκουρες (και με ακριβα αυτοκινητα και με σαραβαλα) να σκανε εξατμισεις λες και πεφτουν βομβες, κυνηγητα και 1002 ακομα τερμα παραβατικες συμπεριφορες που δειχνουν ενα λαο οχι απλα ανευθυνο αλλα και απολιτιστο.
      Κι ολα αυτα σε ωρες σχετικα νορμαλ, τα ξημερωματα σιγουρα θα εβρισκα τιποτα αναποδογυρισμενα και σφηνωμενα σε κανα τοιχο.

      Κι αντι να'χει καμερες σε καθε φαναρι στο δρομο αυτο, μου εχει στην αττικη οδο μην και πας με 140 αντι για 120 σε δρομο που και με 200 να πας ειναι δεκα φορες πιο ασφαλες απ'το να πας με 90 στην Ποσειδωνος.
      Γελοιες καταστασεις μιας γελοιας χωρας.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Ελλάδα , εργασία , αμοιβές , κλπ....

      @v_a said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Σοβαρές περιουσίες από υπαλλήλους (κάθε λογής) - κρίνοντας από τον περίγυρό μου - ΔΕΝ φτιάχνονται, όσο εργατικά και να δουλεύουν.
      Εξαιρώ φυσικά επιχειρηματίες που κοπιασαν, στο κατάλληλο timing και έφτιαξαν την ζωή τους (και τα παιδιά τους).
      Ο πατέρας μου, τέρας εργατικοτητας (καλή του ώρα) με δύο δουλειές (μια στο δημόσιο και μια στην οικοδομή παρακαλώ, ακόμα και στα 65 του) το μόνο που κατάφερε ήταν να σπουδάσει δυο παιδιά και να πάρει με το εφάπαξ του ένα κτηματακι στο οποίο έκτισε μια αποθήκη.
      Όταν λοιπόν ακούω, σπιταρονες, εξοχικά σε νησιά και μισό μυριο καβατζα στη τράπεζα, όλα αυτά πάνε πακέτο συνήθως με πολλά (μα πολλά) μαύρα, δοσοληψίες με δημόσιο και σίγουρα όχι με το σταυρό στο χέρι.
      Το δέχομαι, μαγκιά τους, αλλά δε μπορώ και τις ηθικολογίες από τέτοια άτομα.
      Τα είπα και ξεθυμανα
      (Και είμαι εντός θέματος, γιατί θέλω να πάρω το dolphin surf αλλά δεν έχω γκαραζ..)

      Τελη του 90-αρχες 2000 ενας μεσος υπαλληλος ΔΕΚΟ εβγαζε για πλακα 2,5 χιλιαρικα ευρω (ή 850.000 δραχμες πριν ερθει το ευρω) καθαρα, γιατι επαιρναν 14 μισθους τοτε και τα 2 χιλιαρικα μισθο το μηνα τα ξεπερνουσαν πανευκολα. Και αυτο ισχυε για πολλους υπαλληλους ακομα και του δημοσιου και αρκετους και του ιδιωτικου τομεα. Το κοστος ζωης ηταν στην καλυτερη το μισο απο σημερα, μην πω και παρακατω. Αν λοιπον ενα ζευγαρι εβγαζε καθαρα ενα πεντοχιλιαρο τον μηνα τοτε, σημερα λιγο πολυ ειναι σαν να εβγαζε αναλογικα 10 χιλιαρικα βασει της αγοραστικης του δυναμης. Οποτε με τα λεφτα αυτα, που τα ειχαν αρκετοι τοτε, και το λεω για θετικο κι οχι αρνητικο, και διαμερισμα αξιολογο αγοραζες, και εξοχικο εχτιζες (οι τιμες τοτε στα περισσοτερα μερη δεν ηταν ουτε το 20%.των σημερινων στα οικοπεδα) και μπορει να αγοραζες και κανα δυαρι για επενδυση με λιγη σωστη διαχειριση. Παντως σπιτι να μεινεις και εξοχικο μπορουσες να αγορασεις χωρις φοβερες θυσιες, με δανειο φυσικα το οποιο ομως αποπληρωνες μια χαρα.
      Μετα ηρθε η κριση και διελυσε τους μισθωτους, γενικα, και τους συνταξιουχους. Συμπαρεσυρε βεβαια και ολους τους υπολοιπους κλαδους αλλα αυτοι οι 2 την πληρωσαν κατα κυριο λογο. Και ειναι και οι μονοι που δεν ανεκαμψαν ποτε μεχρι σημερα.

      Στις μερες μας παλι λεφτα σοβαρα εχουν αποκλειστικα, και το εννοω, ε.ε. που φοροδιαφευγουν οικτρα και αισχροκερδουν. Αντε και στελεχη εταιρειων που ειναι ομως πολυ λιγα και καποιοι γιατροι και δικηγοροι (λιγοι και κατα κανονα διεφθαρμενοι). Δεν αναφερομαι σε μεγαλοεπιχειρηματιες, βιομηχανους κλπ φυσικα οπου μηδενος εξαιρουμενου ειναι κρατικοδιαιτοι και σε οποιαδηποτε αλλη χωρα θα ηταν στη φυλακη, γιατι προκειται για πολυ μικρη μεριδα του πληθυσμου, αλλα για καθημερινους ανθρωπους.

      Οποτε λοιπον φτασαμε απο εκει που μεχρι πριν 20-25 χρονια αρκετος κοσμος μπορουσε να ζει αξιοπρεπεστατα, χωρις λαμογιες ή να λιωνει στη δουλεια, στις μερες μας το χρημα να το εχουν οσοι ειτε φοροδιαφευγουν και κερδοσκοπουν ειτε συνεργαζονται με το κρατος-μαφια και παιρνουν απευθειας αναθεσεις απ'αυτο, υπερκοστολογημενες παντοτε σε σημειο που αν υπηρχε εστω μια χουφτα αδιαφθορων ελεγκτων και δικαστων στη χωρα να επρεπε να χτιστει κι αλλη πτερυγα στον Κορυδαλλο για να τους χωρεσουν.
      Κατ'εμε ετσι εχει η κατασταση στη χωρα μας.

      posted in Αντίλογος
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εγώ πήγα στην Δανία το 2006.

      Ισχύουν όλα όσα είπα.

      Τώρα μετά από 12 χρόνια κρίση, προφανώς εδώ θα είμαστε χειρότερα, αλλά μπορώ να ζήσω καλύτερα και φτηνότερα σε Γερμανία και Αυστρία και δεν είναι η Δανία καλύτερη για να ζήσεις. Την Αυστρία βγάζουν πρώτη.
      Επίσης το γεγονός ότι μου βάζετε τον βασικό στην Ελλάδα που μένει στην πλατεία Βάθης ως μέσο όρο ενώ είναι τίγκα τα πάντα στο τριήμερο δεν βοηθάει για την σύγκριση.

      Πρέπει να φύγω τώρα, περισσότερα το βράδυ.

      Eγω πηγα πριν 3 χρονια Δανια και ειδα ποιοτητα ζωης που εδω δεν θα δουμε ουτε σε 100 χρονια. Οι τιμες ηταν πιο ακριβες απο εδω (για τωρα δεν ξερω ποση θα ειναι η διαφορα παντως που κι εδω ειναι ολα τραγικα απλησιαστα) αλλα σε καμια περιπτωση τοσο που να υπερκαλυπτει τη διαφορα στους μισθους. Στην τελικη εχουν γινει κι ερευνες που δειχνουν οτι ο μεσος μισθος στην Ελλαδα δεν φτανει ουτε για να βγουν 20 μερες του μηνα αν νοικιαζεις ακομα κι ενα ρημαδοδιαμερισμα (300 ευρω το μηνα νομιζω ειχαν βαλει, δηλαδη τρωγλη πλεον) ενω σε ολες τις χωρες της ΕΕ ο μισθος ηταν υπερεπαρκης για να μεινουν και λεφτα στην ακρη, απο λιγα εως αρκετα αναλογα και κε τη χωρα, ακομα και με πολυ ακριβοτερα ενοικια. Η Δανια μαλιστα ηταν και στις πρωτες θεσεις σχετικα με το ποσο επαρκης ηταν ο μεσος μισθος.

      Τωρα αν το επιχειρημα ειναι οτι ο κοσμος εδω εχει λεφτα επειδη θα φυγει 2 μερες να παει στα Καλαβρυτα ή την Αραχωβα (κι εκει ακομα με λεωφορεια πανε οι περισσοτεροι πλεον) ή τον καθε υπερτιμημενο προορισμο που μαζευει κοσμο επειδη ειναι σχετικα κοντα στην Αθηνα και αρα ειναι η ευκολη λυση, τη στιγμη που ο μεσος Δανος παιζει να εχει γυρισει τον μισο πλανητη και το καλοκαιρι παει οπου γουσταρει για 2-3 βδομαδες ενω ο μεσος ελληνεζος ποδοπατιεται να παει σε κανα νησι της χωρας του για 3-4 μερες και ουτε για εκει δεν του φτανουν πλεον (αφου κι αυτοι οι προορισμοι σε ξενους κυριως απευθυνονται κατα το πλειστον πια), ειλικρινα δεν χρειαζεται περαιτερω συζητηση.
      Εχοντας παει οχι σε πολλες χωρες αλλα εστω λιγες του εξωτερικου κι εχοντας επαφες με κοσμο που εχει επισκεφθει πολυ περισσοτερες, ολοι εχουμε την ιδια γνωμη, οτι η ελληνικη πραγματικοτητα, ιδιως των τελευταιων 10-12 ετων, θεωρειται καλη μονο συγκρινομενη με αφρικανικες κι ορισμενες φτωχες ασιατικες χωρες. Με οποιαδηποτε σοβαρη ή εστω αναπτυσσομενη χωρα ειμαστε πλεον χαοτικα πισω με το χασμα οσο περνουν τα χρονια να μεγαλωνει κι αλλο.
      Αυτη ειναι η αληθεια για τη χωρα μας, ειτε το θελουμε ειτε οχι. Κι αντικατοπτριζεται κι απ'την φοβερη μειωση του πληθυσμου που ειχαμε στην τελευταια απογραφη σε σχεση με αυτη του 2011 αφου μια τεραστια μεριδα των νεων φευγει για κατι καλυτερο μη ανεχομενο αλλο την καταντια που επικρατει. Και παροτι παλαιοτερα ημουν καπως επικριτικος, πλεον λεω οτι και πολυ καλα κανει. Πλεον εδω εχουμε μεινει οσοι ειτε για προσωπικους λογους δεν θελαμε να φυγουμε ειτε οσοι δε μπορουν να φυγουν αλλα και τα λαμογια που λυμαινονται τη χωρα και ειναι περισσοτερα απο ποτε. Κανενας αλλος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Χαιρετίζω τη μείωση της επιδότησης που εγκαινίασε το κη3, άντε και σ' ανώτερα. Πρέπει να αντιληφθούμε ότι με τις επιδοτήσεις αυτές και στο όνομα της προστασίας του περιβάλλοντος, οι πολίτες αντιμετωπίζονται με δύο μέτρα και δύο χιλιόμετρα. Από τη μία οι μη έχοντες, οι οποίοι καλούνται να δώσουν φόροι μέσω της αγοράς συμβατικών ιχ και καυσίμων Και από την άλλη οι προνομιούχοι οι οποίοι επιδοτούνται με χρήματα που προήλθαν από τους φόροι των πρώτων για να αγοράσουν καινούργια ρόδα. Η παράνοια σε όλο της τη μεγαλοπρέπεια.

      Δηλαδη αυτος που δουλευει βασικο μισθο και πληρωνει 0 φορο εισοδηματος, εχει πληρωσει τοσο πολυ φορο (lol) που εφτασε και περισσεψε για να αγορασει ο πελουσιος ηλεκτρικο?

      Οριστε; Δεν θελει να φαει; να αγορασει καθημερινα πραγματα οπως βενζινη; ΦΠΑ 13% 24% διαφορους δασμους και τελη. Σε χρηματα μπορει να πληρωνει ελαχιστο φορο αλλα αναλογικα με το εισοδημα του πληρωνει το 40-50% σε φορους και δασμους ισως και παραπανω.

      Ενω ενας πολυ πλουσιος πληρωνει 5% με 10% και αγοραζει και 10000 φορες περισσοτερα απο τον πολυ φτωχο.

      Αρα ο πλουσιος συνολικα θα εχει πληρωσει 10000πλασιο φορο.
      Αρα να μην παρει κι αυτος ενα μεριδιο πισω?

      Aς μη καταναλωνει τοτε, οπως κανει θελοντας και μη ο φτωχος, για να μην πληρωνει (εμμεσους) φορους. Σιγα μην δωσουμε (κι αλλες) φοροελαφρυνσεις στους εχοντες επειδη δηθεν πληρωνουν πολλα σε εμμεσους φορους ανοιγοντας σαμπανιες στη Μυκονο ή αγοραζοντας τσαντες LV. Ασε που σε αμεσους φορους, αν βαλεις και τις φοροαπαλλαγες στο παιχνιδι, τιποτα δεν πληρωνουν αναλογικα οι εχοντες σε σχεση με τους μεσαιους και τους μικρομεσαιους.

      Οκ, ας πουμε πως ο Μυκονιατζης αποκλειεται απο τις επιδοτησεις.
      Ενας που βγαζει 2.200 το μηνα, θεωρεις πως πρεπει να παρει επιδοτηση για να παρει ενα tesla των 45.000 ευρω?

      Για αυτοκινητο 45 χιλιαδων ευρω κανεις δεν πρεπει να παρει επιδοτηση. Μεχρι 30 χιλιαδων το πολυ και κανονικα θα επρεπε να δινεται και για φουλ υβριδικα, ωστε να μπορει ο καθενας να αγορασει ενα μικρο αμαξι πολης, ειτε ηλεκτρικο ειτε υβριδικο, με καμια 15αρια χιλιαρικα, οσο ειχε παλια ενα τυπικο 1400αρι-1600αρι. Ετσι και πολυς κοσμος θα αντικαταστησει τα σαραβαλα που χρησιμοποιει για καθε μερα και στις πολεις θα δουμε καποια διαφορα σε καυσαερια. Αυτοκινητα σαν τα τεσλα 3 δεν ειναι αμαξια πολης και δεν θα επρεπε να εχουν καμια επιδοτηση, και λογω τιμης και λογω ειδους αυτοκινητου. Για τις εκτος πολεως μετακινησεις οποιος θελει αμαξι 35-40 χιλιαδων και βαλε να το πληρωσει. Και δεν υπαρχει και κανενας λογος να ειναι ηλεκτρικο. Αλλα για τις πολεις πραγματι ισως εχει καποιο νοημα, ιδιως για τριτοκοσμικες και τερμα μολυσμενες οπως την Αθηνα. Και εξισου μεγαλο νοημα θα ειχε τα ταξι να ηταν εστω υβριδικα. Γιατι αν ειναι να εχω ενα ρημαδοοκταβια να μολυνει οσο 100 αλλα αυτοκινητα, και να αυξηθουν τα ηλεκτροκινητα παλι μιση δουλεια γινεται.

      Εν ολιγοις, επιδοτηση για να μπορουν ολοι να εχουν φτηνα ηλεκτρικα αμαξια πολης. Και μονο. Και φυσικα και με καποιο εισοδηματικο κριτηριο, εστω σχετικα ευρυ, οχι οριζοντια για ολους οπως γινεται τωρα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      Μεσα στην πολη, για το 70% των οδηγων το ΑΜΙ ειναι αυτο που θα πρεπε να χρησιμοποιουμε.

      Nαι, πρεπει να χρησιμοποιουμε ενα "αυτοκινητο" που δεν εχει καν παραθυρα ουτε κλιματισμο, εχει ποιοτητα παιχνιδιου, δεν πιανει 40χλμ τελικη καλα καλα και κοστιζει οσο κοστιζαν μεχρι πριν λιγα χρονια αξιοπρεπεστατα superminis που μεχρι και ταξιδακια εκανες ανετα.
      Σιγα μην πρεπει μεσα στην πολη να χρησιμοποιουμε κι αμαξια του γκολφ, αλλα με τιμη κανονικου αυτοκινητου φυσικα, μην πεσουν εξω και οι αυτοκινητοβιομηχανιες.

      Εμπρος πισω λοιπον επειδη καποιοι πανε να το επιβαλλουν για να πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες και καποιοι το υποστηριζετε κιολας παροτι ειναι εις βαρος σας αφου με τα χρηματα που καποτε αγοραζατε αυτοκινητο πλεον αγοραζετε παιχνιδι με επιδοσεις κι ανεσεις 60 ετων πισω. Και το επικροτειτε κιολας.

      Παμε παλι. Προσωπικα για την πολη θεωρω πως το ΑΜΙ και λοιπα τετοια οχηματα ειναι χρησιμα για προφανεις λογους. Αν με μια καταλληλη πολιτικη επιβαλλονταν μεσα στις πολεις, πολλα προβληματα θα λυνονταν. Καθαροτερος αερας, λυση στο προβλημα του παρακαρισματος στο κεντρο, λυση στο μποτιλιαρισμα κλπ. Πολλοι θα πηγαιναμε γρηγοροτερα στις δουλειες μας και ας ειναι αργα αυτα τα αμαξακια. Με προσιτες τιμες και καταλληλες υποδομες το γλυκο θα εδενε. Στα γραφω γιατι νομιζω πως δεν απευθυνομαι σε μαλακα. Απο εκει και μετα με την τρεχουσα κατασταση στους δρομους των ελληνικων αστικων κεντρων μια τετοια επιλογη φανταζει γραφικη και επικινδυνη επισης. Εαν πχ απαγορευονταν στο κεντρο τα θερμικα, (πλην ειδικων κατηγοριων επαγγελματικης χρησης), μια χαρα θα βελτιωναν την ποιοτητα ζωης αυτων που θα χρησιμοποιουσαν, αυτοκινητα σαν το ΑΜΙ.
      Προσωπικα λοιπον δε θα ειχα κανενα προβλημα να προσαρμοστω σε ενα τετοιο τροπο ζωης. Εχω 3 αυτοκινητα αυτη τη στιγμη και αυτο που χρησιμοποιω για την πολη ειναι ενα ταπεινο καλοσυντηρημενο sei. Τα αλλα δυο κεντρο ποτε.
      Επειδη δε σε θεωρω μαλακα, για αυτο και σου τα γραφω. Το ΑΜΙ δε ξερω αν εχει ή οχι κλειστα παραθυρα. Εννοω ενα αυτοκινητο αυτου του μεγεθους με default καποια πραγματα που τα εχουν τα αυτοκινητα εδω και 10ετιες.

      To ami ειναι ενα ελλιπεστατο αυτοκινουμενο οχημα που με τον κινητηρα και την ενεργοπαθητικηπαθητικη ασφαλεια που εχει δεν θεωρειται καν αυτοκινητο ενω η τιμη του ειναι τουλαχιστον αστεια, ακομα και με την επιδοτηση που στην τελικη την πληρωνει ο φορολογουμενος.

      Αστεια ειναι επισης και τα smart που ειναι ρημαδια με πανακριβη συντηρηση τα οποια κοστιζουν πολυ περισσοτερο απο ενα τυπικο supermini χωρις τον παραμικρο λογο.
      Οποτε οχι, η λυση δεν ειναι να εχουμε 15 αμαξια, ενα για πολη, ενα για βοκτα, ενα για χωριο, ενα για βουνο κι ενα για θαλασσα. Αυτοκινητα σαν το ami δεν εξυοηρετουν ΚΑΝΕΝΑ σκοπο. Αντιθετα, ενα αξιοπρεπες supermini 120-150 αλογων μπορει να κανει τα παντα και μεχρι προτινος ειχαν και λογικη τιμη. Πλεον οχι αλλα ανεκδοτα σαν το ami ειναι ακομα πιο ασυμφορα.
      Αν απλα μιλας για ηλεκτροκινητα superminis για μεσα στην πολη τοτε οκ, αλλα ο πολυς κοσμος δεν εχει μα δωσει 30 χιλιαρικα απλα για να πηγαινοερχεται στη δουλεια του οποτε με τα τωρινα δεδομενα κι αυτα ασυμφορα ειναι, στο μελλον βλεπουμε.
      Αλλα προς θεου, οχι να καταντησουμε να θεωρουμε οτι πρεπει πλεον στις πολεις να μετακινουμαστε με παιχνιδια με τελικες 40χλμ και ανεσεις ανυπαρκτες που απλα χωρανε μετα βιας 2 ατομα και ζητανε και 10+ χιλιαρικα για το τιποτα. Αυτο ειναι η απολυτη οπισθοδρομηση.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
      Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
      Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
      Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
      Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?

      @fanis75 said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      @driver-m said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:

      O αλλος εδωσε 500 ευρω για λαδια, φιλτρα και υγρα φρενων σ'ενα αμαξι της σειρας και καποιοι λενε οτι ειναι κι εξαιρετικη τιμη.

      Δεν ειναι να απορει κανεις τελικα πως ειμαστε στον πατο της ΕΕ

      Για αυτό είμαστε στον πάτο....εαν ήμασταν στον αφρό θα ήταν €1.000 τουλάχιστον το αντίστοιχο σέρβις σε Γερμανία ή Λουξεμβούργο.

      Nαι, με μεσο μισθο 6000 ευρω, οχι 900 οπως στο ελλαδισταν.
      Δηλαδη εκει θα εδινες το 1/6 του μισθου ενω εδω δινεις το 1/2 και σε καποιους φαινονται και λιγα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      @gtsartsal said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      Ρε παιδιά, συγγνώμη κιόλας , αλλά με τον καιρό να είναι πλέον περίεργος και τα ακραία φαινόμενα (για τον κρατικό μηχανισμό μπορεί το ακραίο να είναι και κάτι λιγότερο) να συμβαίνουν όλο και πιο συχνά, είναι κακό που ένας νόμος προβλέπει να έχουμε αλυσίδες στα οχήματα μας;

      Πραγματικά μου είναι αδιάφορο ποιος κυβερνάει όταν κάτι που ψηφίζεται είναι προς την σωστή κατεύθυνση.

      Τοτε φιλε να κουβαλας και κανα φουσκωτο μαζι γιατι με την πρωτη πλημμυρα η μιση αττικη εχει βουλιαξει γιατι τα φρεατια ειναι ολα βουλωμενα, τα δαση κατακαμμενα και τα αντιπλημμυρικα εργα ανυπαρκτα. Φυσικα μην αναρωτηθεις ποτε γιατι τα παντα πλημμυριζουν για πλακα ή γιατι με 2 ωρες χιονι αποκλειστηκε ολη η Αθηνα κι αναζητησεις ευθυνες στο κρατος, να τα βαζεις με τον συμπολιτη που δεν κουβαλουσε αλυσιδες στη Συγγρου και την αττικη οδο που εκλεισαν με 3 εκατοστα χιονι για το ολο χαλι. Ειπαμε, ατομικη ευθυνη, σανο κι αγιος ο Θεος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ξέρω γω.. καλύτερα τα πήγε τελικά μάλλον. Εδώ και η κομμουνιστική Κίνα εφαρμόζει καπιταλισμό του κερατά για να επιβιώσει...

      Αυτά τα πολιτεύματα πέθαναν με την βιομηχανική επανάσταση μαζί, απλά επειδή δεν έχει κάτσει η μπίλια ακόμη, δεν σημαίνει ότι πρέπει να απαντάμε με λύσεις του 1880..

      Σωστα, χρειαζομαστε λυσεις απ'την αρχαιοτητα, ο ισχυρος να εκμεταλλευεται τον ανισχυρο.
      Εντωμεταξυ εχουμε φτασει στο 2022 κι ο κοσμος αγοραζει ξυλοσομπες για να ζεσταθει κι ο ιδιος κοσμος ειναι και υπερμαχος του καπιταλισμου κιολας. Μιλαμε για παρανοια, οχι αστεια.

      Oσο για τα φασιστικα καραγκιοζιλικια των Ιταλων, θα μπορουσε απλα ο πολιτισμενος κοσμος να τους γυρισει την πλατη πλεον οπως κανει και στον Πουτιν. Αλλα συνεχεια τρωμε στη μαπα το τι συμβαινει εκει μαλλον για να συνηθισει και να εξοικειωθει ο κοσμος με τον φασισμο που ειναι το τελευταιο αποκουμπι του καπιταλισμου οταν τα πραγματα αγριευουν, οπως συμβαινει και τωρα.
      Εντελως εκ του πονηρου λοιπον η δηθεν αρνητικη διαφημιση του τι συμβαινει στην Ιταλια. Στην πραγματικοτητα ολοι οι κεφαλαιουχοι που κανουν κουμαντο, κυβερνησεις τυπου Μελονι θελουν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Σωστα, χρειαζομαστε λυσεις απ'την αρχαιοτητα, ο ισχυρος να εκμεταλλευεται τον ανισχυρο.

      Φύση ονομάζεται αυτό...αλλιώς δεν θα επιβίωνε κανένα είδος. Τα ελάφια τρώνε τα χόρτα, τα λιοντάρια τα ελάφια...και ο άνθρωπος τρώει τα πάντα! Εαν αλλάξει αυτό θα πεθάνουν και τα ελάφια και τα λιοντάρια και οι άνθρωποι. Όσο προσπαθούμε να επιβάλουμε συστήματα ενάντια στην (ανθρώπινη) φύση τόσο αυτά θα αποτυγχάνουν. Η λύση - που είναι και δύσκολη - είναι να βρούμε σύστημα σύμφωνω με την ανθρώπινη φύση αλλά να έχει και κοινωνικό χαρακτήρα.

      Λαθος.
      Ο ανθρωπος προοδευσε γιατι εφτιαξε πολιτισμενες κοινωνιες που βασιζονταν στη συνεργασια και την αλληλεγγυη κι ετσι επιβιωσε κι εφτασε να ειναι στην κορυφη της τροφικης αλυσιδας. Αλλιως ακομα θα μας ετρωγαν τα λιονταρια και οι λυκοι.
      Αυτη ειναι και η διαφορα μας με το υπολοιπο ζωικο βασιλειο. Απλα πλεον εχουμε καταντησει και παλι ζουγκλα και καποιοι νομιζουν οτι αυτο ειναι και το φυσιολογικο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      @fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      Tι ακριβως κανει καλα το τεσλα τη στιγμη που δε μπορει να κανει καποιο πιο μακρινο ταξιδι σε, εστω κοντινο, χρονο σε σχεση μ'ενα αντιστοιχο σενταν εσωτερικης καυσης?
      Γιατι ακομα δεν εχω καταλαβει ουτε εχει απαντησει κανεις σας ξεκαθαρα.

      Να απαντήσω εγω λοιπον. Με 50.000 εναντι μιας 320i, εχεις καλυτερες επιδοσεις (καταιγιστικα καλυτερες ομως), καλυτερο εξοπλισμο, χαμηλοτερο κοστος κινησης, μεγαλυτερους χωρους, χαμηλότερο nhv και φυσικα πολυ ανωτερη εμπειρια οδήγησης. Χανεις σε ποιοτητα και αυτονομία. Εαν λοιπον δεν κανεις ταξιδια 500χλμ καθε εβδομαδα η αυτονομια ισως ειναι αδιάφορη, οπως σε εμενα πχ. Για μια Χαλκίδα που πηγαινω συχνα ειναι υπερκαρκετο να παω και να γυρισω με οτι ταχυτητα θελω.

      Καταρχας χαιρομαι που απαντας επι της ουσιας.
      Η ανωτερη εμπειρια οδηγησης oμως απο που προκυπτει? Εφτασε η τεσλα να προσφερει καλυτερο τιμονι κι αισθηση απ'την κορυφαια στην κατηγορια bmw? Ο συμφορουμιτης πριν παντως ειπε οτι το τεσλα 3 ειναι κατωτερο απ'τη 3αρα αισθητα. Εγω προσωπικη εμπειρια δεν εχω αλλα μου φαινεται απιθανο μια εταιρεια που μεχρι πριν 10 χρονια δεν υπηρχε να ξεπερνα τη bmw στο κομματι αυτο.

      Τα υπολοιπα που λες τα δεχομαι. Oμως οι επιδοσεις για να παω μια ωρα διαδρομη οπως λες για τη Χαλκιδα δε χρειαζονται. Για μακρινοτερο ταξιδι χρειαζονται ωστε να μπορεις να κινηθεις με υψηλες μεσες ωριαιες ταχυτητες, να κανεις προσπερασεις οπου χρειαζεται κλπ.
      Οποτε οι οποιες πολυ ανωτερες επιδοσεις του Τεσλα 3 αυτοματα αχρηστευονται απ'την αυτονομια του.
      Αυτο γραφω τοση ωρα, οτι δε μπορει να μιλαμε για επιδοσεις απ'τη μια αλλα απ'την αλλη να μη μπορουμε να κανουμε ενα σοβαρο ταξιδι. Κι ολα αυτα μ'ενα sedan των 50κ ή ακομα ακριβοτερα (γιατι υπαρχουν και πολυ μεγαλυτερα κι ακριβοτερα ηλεκτρικα απ'το τεσλα 3 με αντιστοιχη αυτονομια που τα καθιστα ακομα πιο αχρηστα).

      Τωρα ειναι σαν να λεμε οτι εχω ενα super duper gaming laptop με το οποιο ομως μπορω να παιξω μιση ωρα και μετα θελω κανα 4ωρο φορτισης για να μπορεσω να ξαναπαιξω. Αυτο λοιπον σημαινει οτι για τη βασικη του χρηση (gaming) ειναι αχρηστο.
      Αν λοιπον η βασικη χρηση του Τεσλα 3 ειναι η αστικη μετακινηση για σπιτι-δουλεια κι αντε και καμια βολτα μεχρι το Σουνιο ή τη Χαλκιδα, τοτε οκ, αυτα μπορει να τα κανει καλα και οικονομικα.
      Η κανονικος ρολος ομως ενος μεσαιου σενταν 50 χιλιαδων (και γενικα, ασχετως τιμης) δεν ειναι αυτος αλλα οι πιο μακρινες διαδρομες. Οποτε το Τεσλα 3 (κι ακομα περισσοτερο τα μεγαλυτερα κι ακριβοτερα ακομα ηλεκτροκινητα) ειναι ουσιαστικα ενα αμαξι που δεν επιτελει το σκοπο που θα επρεπε. Τοσο απλα κατ'εμε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @dublin Και καλά δεν ασχολείσαι με εμένα, με μπλοκάρεις για να μην σου χαλάω την εμπειρία στο φόρουμ αλλά κάθε λίγο και λιγάκι για εμένα γράφεις. Σε παρακαλώ γίνε πιο σοβαρός. Κάνε την χάρη στον εαυτό σου.

      @driver-m δεν απήντησες στην ερώτηση μου πιο πάνω.

      Σύμφωνα με μελέτες εάν δεν μετριαστεί η κλιματική αλλαγή θα επηρεάσει άμεσα όχι απλώς έμμεσα του φτωχούς πληθυσμούς, όπως και τους φτωχούς Έλληνες. Θα τους καταστρέψει οικονομικά και δεν θα μπορούν πολλοί ούτε να φάνε. Εσύ που μας λες πως νοιάζεσαι για αυτούς και κατηγορείς εμάς που την ψάχνουμε με τις μπαταρίες και τα ηλεκτρικά ως υποστηρικτές των κεφαλαιοκρατων, θα πουλήσεις την bmw σου των κάτι λιγότερο από 50Κ για να πάρεις ηλεκτρικο να μην επιβαρύνεις το περιβάλλον, και έτσι να κάνεις το χρέος σου απέναντι στους φτωχούς που τους κοπτεσαι;

      To αυτοκινητο μου δεν ειναι αθανατο προφανως, καποια στιγμη θα το αντικαταστησω. Ομως αστειοτητες που δεν ξερω αν θα φτασω καν στο εξοχικο μου και να παιρνω και πανακριβους φορτιστες με ειδικες εγκαταστασεις κλπ για να μην κανουν κανα 12ωρο να γεμισουν και ζητανε κι ενα καρο λεφτα (με επιδοτηση κιολας), οχι δεν προκειται ν'αγορασω, παρα τις οικολογικες παπατζες που τα συνοδευουν για να δικαιολογησουν τ'αδικαιολογητα.
      Οταν και αν η τεχνολογια αυτη ωριμασει και προσφερει οτι και η βενζινοκινηση, απλα με λιγοτερους ρυπους, τοτε ναι. Αυτο απεχει ομως παρα πολυ. Ως τοτε λοιπον, εμενα μ'ενδιαφερει να μπορω να κινουμαι κι εγω κι ο μεσος πολιτης με λογικο κοστος χωρις να πληρωνω κερατιατικα σε φορους οσον αφορα τη βενζινη αλλα και τα μεκ γενικα (τελη κυκλοφοριας κλπ) μονο και μονο για να μ'εξαναγκασουν να μεταβω σε μια τεχνολογια με 1002 προβληματα και ελλειψεις.

      Στην τελικη δεν ειναι κανενας τρελος ή εμμονικος, αν με τα ηλεκτρικα κανουμε ακριβως ο,τι με τα μεκ και οικονομικοτερα και χωρις να μολυνουμε, ε δεν θα πουμε οτι οχι θα μεινω μια ζωη με τη βενζινη. Απλα αυτο τωρα δε συμβαινει, γι'αυτο και η οποια αποπειρα να μεταβουμε στα ηλεκτρικα ειναι εξαναγκαστικη και χωρις να καλυπτει τις αναγκες μας.
      Κι εγω εξαναγκασμους εις βαρος της τσεπης μου και προς οφελος τσεπων αλλων δεν ανεχομαι, οποια προφαση κι αν προσπαθειτε να βρειτε καποιοι.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      Γιατί δεν υπάρχει φόρος και στο ρεύμα; Βγάλε εκτός τον μηχανισμό της επιδότησης όπου εξυπηρετεί την επιδοματικη πολιτική. Είναι ένας περίπλοκος μηχανισμός που ανατροφοδοτείται από τα υπερκέρδη των παρόχων όταν υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις στις τιμές χρεώσεων και μέσης τιμής αναφοράς. Αυτό τουλάχιστον μας λένε. Δεν το γνωρίζω σε βάθος το θέμα, δεν γνωρίζω τα υπερκέρδη και τον τρόπο που αυτά καταγράφονται και βάζω στοίχημα ούτε και εσύ.

      Ας πούμε το τι πληρώνω από το πορτοφόλι μου και με φόρους.

      Εάν δεν υπήρχε φόρος στο ρεύμα και διάφορες λοιπές χρεωσεις θα πλήρωνα 1,5-2 ευρώ όχι 6 όπως λες με την βενζινη

      Δηλαδή θα πλήρωνα τρεις με τέσσερις φορές λιγότερο κόστος μετακίνησης ακόμα και αν αφαιρούσες όλους τους φόρους της βενζίνης.

      Και φυσικά αν η μετακίνηση μου ήταν μεσα στην πόλη θα είχε όφελος και το περιβάλλον οπου ζουν και αναπνέουν καθημερινά οι άνθρωποι. Δηλαδή ο απλός λαός

      Πάντως σήμερα, οι φόροι στα καύσιμα δυστυχώς ή ευτυχώς χρηματοδοτούν την κοινωνική πολιτική της χώρας. Θα προτιμούσα και εγώ να καταπολεμηθεί η φοροδιαφυγή και να μειωθούν σε μεγάλο βαθμό.

      Και αυτά για να μη δουλευομαστε μεταξύ μας όχι τίποτα άλλο.

      Υ.γ Ασχετο, αν φορολογούσαν τα διλιτρα πριμιουμ αυτοκίνητα και τα χρήματα αυτά τα έδιναν για την παιδεία και την στήριξη των νέων με οικονομικές δυσκολίες, θα ήσουν σύμφωνος ;

      Aπο 6 ευρω το ρευμα θα ειχε 2 ευρω αν δεν ειχε φορο? Δηλαδη εχει 70% φορο το ηλεκτρικο και δεν το ηξερα? Οχι μονο δεν εχει τοσο φορο αλλα επιδοτειται γιατι ειναι κοινωνικο αγαθο πρωτον και δευτερον για να κερδοσκοπουν στις πλατες μας οι παροχοι. Αλλα το "πατημα" για την επιδοτηση ειναι οτι προκειται για κοινωνικο αγαθο. Ε το να μετακινειται ο καθε γιαπης με το ηλεκτρικο του δεν ειναι κοινωνικη αναγκη για να τον πληρωνει ο λαος και επιδοτωντας του το αμαξι και την ενεργεια (ηλεκτρικη) με την οποια κινειται, τι να κανουμε τωρα. Και να ερχεσαι κι εσυ να χρησιμοποιεις ολη αυτη την κοροιδια σαν επιχειρημα υπερ των ηλεκτρικων αντι να καθομαστε να κραζουμε ολοι παρεα, και οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων και οι εναντιοι, την αδικια αυτη.

      Οσο για το τελευταιο σου ερωτημα, εγω πληρωνω εμμεσους και αμεσους φορους για ενα διλιτρο 15ετιας πολυ περισσοτερους απο μια πορσε taycan των 200 χιλιαδων ευρω και ναι, απαιτω τα χρηματα μου να πανε στη στηριξη της κοινωνιας κι οσων εχουν περισσοτερη αναγκη. Οχι να πανε στο καθε λαμογιο (γιατι 200 χιλιαρικα για αμαξι στην Ψωροκωσταινα σχεδον αποκλειστικα λαμογιο μπορει να διαθεσει) να κανει βολτες με την taycan με κοστος της πλακας στην υγεια των κοροιδων και εις βαρος ανθρωπων που εχουν πραγματικα αναγκη.
      Εσυ παλι μας λες οτι προτεραιοτητα της κοινωνιας ειναι τα ηλεκτρικα αμαξια κι οχι τα νοσοκομεια, τα σχολεια, τα ΜΜΜ και γενικα καθε τι που αφορα το συνολο του πληθυσμου. Ειδαλλως θα ελεγες το αυτονοητο, οτι δε γινεται σε μια χωρα με τραγικα προβληματα (που ακομα και το αν ενα τρενο θα φτασει στον προορισμο του και δεν θα πεσει πανω σε καποιο αλλο εξαρταται απ'τον καθε αχρηστο βυσματια) να δινεται δημοσιο χρημα στον καθε λεφτα ν'αγορασει αμαξι κι οχι να δοθουν χρηματα σε βασικοτατους τομεις που καλυπτουν τις πρωταρχικες αναγκες του λαου.
      Αλλα ειπαμε, τα βασικα ζητηματα της κοινωνιας ειναι τα ηλεκτρικα αμαξια, τα χαρτινα καλαμακια και το παντεσπανι...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση

      @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

      Ρε φίλε έχεις διαβάσει μια φορά τον ισολογισμό του κράτους;

      Τα έσοδα του κράτους προέρχονται από συγκεκριμένους φόρους.

      Ο λόγος που δεν μας φτανουν είναι η κακοδιαχείριση, η ανάγκη μας για ασφάλεια, οι πληρωμές των τόκων κάθε έτος, τα λαμόγια και η φοροδιαφυγή από μικρή μέχρι μεγαλη. Δεν φταίει για την κατάντια μας τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

      Εσυ στο ακριβως προηγουμενο ποστ σου δεν ειπες οτι οι φοροι μας πανε σε οσους εχουν πραγματικα αναγκη και οποιος λεει το αντιθετο ειναι μα***ας?
      “Εκει πάνε, οποιος σου είπε ότι δεν πάνε είναι μ@@@ς“ αυτολεξει!
      Τωρα μας λες οτι πανε στα λαμογια κι οτι υπαρχει κακοδιαχειριση, που ετσι ειναι, ενω πριν μας ελεγες οτι οσοι τα λενε αυτα ειναι μαλ... !

      Ρε συ θα μας τρελανεις?

      Ενα μέρος ναι δεν έχει σωστή απόδοση ένα άλλο όμως έχει ειδάλλως δεν θα είχαμε τίποτα απολύτως, κάτι που φυσικά δεν συμβαίνει.

      Πιάνεις μια λέξη και βγάζεις ολόκληρο παραμύθι.

      Σου ξαναλέω η επιδότηση για την οποία συζητάς και λες τοσες ανακρίβειες είναι της τάξης του 0,05% των ετήσιων εσόδων του κράτους από φόρους.

      Το γνώριζες αυτό;

      Δηλαδη δεν αξίζει κατ'εσε η επιδότηση μιας νεας τεχνολογίας που έχει πολλά οφέλη για την κοινωνία και το περιβάλλον και κοστίζει τόσο λίγο στον ετήσιο προϋπολογισμό μας;

      Έπρεπε το κράτος να επιδοτήσει τα καταλυτικά αυτοκίνητα στις αρχές του 90;

      Είχε οφέλη η κοινωνία μας απο αυτό;

      H επιδοτηση στα ηλεκτρικα ειναι 0,05% επι του συνολου των φορων, αν ισχυει ο αριθμος που λες που δεν το γνωριζω αλλα υποθετω οτι θα εχεις καποια πηγη αρα το θεωρω ως αξιοπιστο, γιατι τα αχρηστα αυτα αντικειμενα δεν καλυπτουν καμια αναγκη του μεσου πολιτη της χρεοκοπημενης αυτης χωρας και συνεχιζει να μην τ'αγοραζει κανεις παρα τις υπερογκες επιδοτησεις τους σε απολυτο αριθμο (πανω απ'το 1/4 της αξιας τους συνολικα).

      Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν έχουν χρεοκοπήσει οι ιδιώτες, το κράτος χρεοκόπησε όταν αδυνατούσε να δανειστεί από τις διεθνείς αγορές. Οι ιδιώτες σε ένα σεβαστό μέρος του συνόλου εξυπηρετούν τα δάνεια τους και τα έξοδα τους. Οπότε, ναι υπάρχει ένα κάποιο μικρό μεν διαθέσιμο δε κεφάλαιο για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

      Μηπως να τα επιδοτουμε και στο 80% μηπως φιλοτιμηθει και τ'αγορασει κανας ακομα? Μηπως να επιδοτουμε και θεσεις παρκινγκ με δωρεαν φορτιση επιπλεον? Ε εγω λεω να επιδοτησουμε και μια "πρασινη" μεζονετα στο τσακιρ κεφι που θα ξοδευει 3,2% λιγοτερο ρευμα το χρονο, αφου ειμαστε οικολογοι ας παει και το παλιαμπελο.

      Σε πληροφορω πως όταν γίνουν σωστές μονώσεις η μείωση στο ρεύμα για την θέρμανση είναι άνω του 60%! Ενώ για τις νεόδμητες μεζονέτες που χτίζονται με τα πρότυπα net zero, η μείωση στο ρεύμα του σπιτιού είναι 90-95% κατά μέσον όρο και 110% σε καλές περιόδους διότι προσφέρουν και πίσω στο δίκτυο. Ψάξε λίγο το θέμα πριν το χλευάσεις. Είναι ελάχιστες ακόμα στο σύνολο των νεόδμητων κατοικιών αλλά το συνολικό επιπλεον κόστος κατασκευής τους είναι +20%.

      Για πες μας ομως ρε γυρε, το 90 που λες και ξαναλες, επιδοτουνταν μεσω της αποσυρσης κανα καταλυτικο αυτοκινητο στο 1/3-4 της αξιας του? Γιατι αρχες του 90 δεν θυμαμαι τι γινοταν αλλα μου φαινεται σχεδον απιθανο.

      Ναι. Όσο πιο φθηνό αγοραζες τόσο μεγαλύτερο ποσοστό επί της συνολικής τιμής ήταν η επιδότηση.
      Εσύ γιατί δεν θυμάσαι από τότε; Τι ηλικία έχεις; Μήπως ήσουν ανήλικος τότε....λέω εγώ τώρα!

      Τελη του 2000 παντως κατι 1000-1500 ευρω εδιναν για αποσυρση κατα μεσο ορο, σιγουρα οχι δεκαχιλιαρα οπως τωρα.

      Άλλο πρόγραμμα αυτό, θεωρώ πως ήταν μια πολιτική κυρίως για να μπουσταρουν το ΑΕΠ διότι έβλεπαν το τι ερχόταν και εκαναν προσπάθειες μήπως και μπορέσουν να δανειστούν.

      Και μαλιστα χωρις καν αποσυρση! Δηλαδη δεν ειναι οτι αποσυρουμε απ'την αγορα καποιο ρυπογονο αυτοκινητο για να φερουμε στη θεση του καποιο ηλεκτρικο αλλα απλα φερνουμε κι ενα ηλεκτρικο εξτρα!

      Αυτό παραδόξως έχει μια λογική. Να λοιπόν μια ιδέα για κλιμακωτή επιδότηση. Σωστός. Δεν σου το χα!

      Με οποιους επιπλεον ρυπους συνεπαγεται αυτο τοσο για την κατασκευη του οσο και για την καταναλωση ηλεκτρικου που προφανως και δεν παραγεται εξ'ολοκληρου απο ανανεωσιμες πηγες.

      Έχουμε πει πως ναι και στο χειρότερο σενάριο είναι πολλές φορές πιο οικολογικό και η κατασκευή του και η χρήση του ακόμα και αν το ρεύμα το παρήγαγαν αποκλειστικά με άνθρακα κοινώς κάρβουνο. Στην πράξη δεν συμβαίνει αυτό οπότε η ψαλίδα μεγαλώνει υπέρ των ηλεκτρικών.

      Παρ'ολα αυτα και με τοσες πρωτοφανεις και τερμα αδικες επιδοτησεις και στην κτηση και τη χρηση τους τα ηλεκτρικα, ιδιως σε χωρες σαν τη δικη μας, καρκινοβατουν. Κι αντι ν'αναρωτηθεις γιατι συμβαινει αυτο και να κατανοησεις οτι υπαρχουν πολυ βασικοτερες αναγκες για τον μεσο πολιτη απ'το να δωσει 40κ για μια αχρηστη μαουνα που κινειται εντος πολης σχεδον αποκλειστικα, μας βγαζεις ολους τρελους, αμορφωτους, αντιοικολογους, οπισθιδρομικους κλπ, μονο για το οτι φταιμε και για το μεσανατολικο δεν μας ειπες.

      Αυτό που γράφω εδώ και δεκάδες posts είναι πως στο πρώιμο στάδιο της μετάβασης οι πλουσιότεροι πολίτες θα πληρώσουν έστω με μια βοήθεια το κόστος ανάπτυξης της νέας τεχνολογίας. Η οποία σταδιακά θα γίνει φθηνότερη και θα προσφέρεται σε μεγαλύτερη μάζα πολιτών ως πρόταση για τις μετακινήσεις τους.

      Απλα εισαι τοσο βαθια νυχτωμενος και ζεις σε τετοιο παραλληλο συμπαν που τις ρεαλιστικες μας ενστασεις και την απολυτα δικαιολογημενη εναντιωση μας σε επιδοτησεις που αδιαφορουν για το συνολο του πληθυσμου αλλα ευνοουν μονο καποιους γιαπηδες και καποιες εταιρειες φωτοβολιδες με μηδενικη ιστορια που απ'το πουθενα κερδιζουν δις, τις βαφτιζεις σαν ασχετοσυνη και οπισθοδρομηση.

      Πάλι ξεκινας το παραλήρημα σου. Συγκρατήσου.

      Και πας να μας πεις εσυ οτι κοπτεται το κρατος για την οικολογια τη στιγμη που εχει ολη κι ολη μια σιδηροδρομικη γραμμη κι αυτη παραπαιει με αποτελεσμα να'χουμε και νεκρους.

      Αλλα μαλλον το να'χει ο καθενας απο ενα τεσλα ειναι πιο οικολογικο απ'το να εχουμε καλες και καθαρες δημοσιες μεταφορες, συμφωνα παντα με το αφηγημα σου.

      Ενώ το να έχουμε bmw των 50Κ είναι ηθικό για κάποιον απροσδιόριστο λογο. Τι σχέση έχει το Τέσλα που αγοράζει ένας ιδιώτης με το αν το κράτος έχει σωστές υποδομές μεταφορών, γιατί χρησιμοποιείς τέτοιο επιχείρημα αυτήν την περίοδο. Δείξε λίγο σεβασμό.

      Aν μου την επιδοτουσαν την bmw τοτε οχι σιγουρα δεν θα ηταν ηθικο.
      Επειδη ομως πληρωνα και πληρωνω απειρως περισσοτερους φορους απ'τον μεσο κατοχο ενος καινουριου αυτοκινητου, ακομα και 200 χιλιαδων ευρω (βλεπε taycan), σιγουρα ο κοσμακης δεν ζημιωνεται για να κυκλοφορω εγω μια bmw 15ετιας, αντιθετα το κρατος βγαζει δυσαναλογα πολλα λεφτα απ'το αμαξι μου.
      Με λιγα λογια, ακομα κι απλοικα τοποθετημενο, εγω και οι ομοιοι μου βοηθουμε τον λαο (στον οποιο ανηκουμε φυσικα) με τους υπερογκους φορους που πληρωνουμε ενω οι γιαπηδες εκμεταλλευονται το λαικο χρημα για να αγοραζουν φτηνοτερα πανακριβα αυτοκινητα με μοναδικο προσχημα το οτι ειναι πιο οικολογικα.

      Ομως, ξαναγραφω, πιο οικολογικο απ'το καθε αμαξι ειναι τα μεσα μαζικης μεταφορας.
      Οταν λοιπον το κρατος ξερει να επιδοτει το τεσλα του καθε γιαπη αλλα δεν δινει φραγκο για τρενα, λεωφορεια κλπ που θα βοηθουσαν να μετακινειται χιλιαδες κοσμος με καθαρη ενεργεια και να υπαρχει πραγματικα μια σοβαρη μειωση στην περιβαλλοντικη ρυπανση, καταλαβαινουμε ποσο προσχηματικο ειναι το δηθεν οικολογικο του ολου εγχειρηματος κι οτι το παν ειναι η κονομα των εταιρειων που χωρις επιδοτησεις, δεν θα πουλουσαν τα ηλεκτρικα παπατζιλικια τους πουθενα. Οχι γιατι ο κοσμος ειναι χαζος και δεν τ'αγοραζει αλλα γιατι δεν καλυπτουν ουτε βασικες αναγκες, οπως αυτη των υπεραστικων μετακινησεων.

      Ελα λοιπον σ'επαφη με την πραγματικοτητα καποια στιγμη. Καλη η ροζ φουσκα αλλα η καπιταλιστικη.φουσκα στην οποια ζουμε μονο ροζ δεν ειναι. Και μονο το συμφερον του απλου κοσμου δεν εχει στο επικεντρο, οσο κι αν αρνεισαι πεισματικα να το αποδεχτεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;

      @cirus said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:

      Πέραν κάποιον μοντέλων που ήταν πιο συμμετοχικά στην οδήγηση ( που και σήμερα βρίσκεις μια χαρά τέτοια αυτοκίνητα απλά είναι λιγότερα) σε όλα τα άλλα χάνουν ξεκάθαρα, δεν υπάρχει κανένα debate για αυτό. Είναι αστείο να λέμε ότι τα παλιά ήταν πιο αξιόπιστα ή καλύτερα σε οτιδήποτε από τα καινούργια.

      Απλά φτωχοί είμαστε και έχουμε παλιό στόλο. Τώρα τα υπόλοιπα είναι να χάμε να λέγαμε .

      Γιατι ειναι αστειο να λεμε οτι πολλα παλαιοτερα μοντελα ηταν πιο αξιοπιστα? Πολλα ηταν και η πραξη το αποδεικνυει. Για να μη μιλησουμε για το κοστος συντηρησης που εχει φτασει να ειναι μεγαλυτερο για ενα συγχρονο 1000αρι απ'ο,τι για ενα premium τριλιτρο 20ετιας.
      Αστειο ειναι να παραβλεπουμε τα παντα στα νεοτερα μοντελα, πολλα απ'τα οποια βγαζουν τρελες βλαβες (βλεπε τρικυλινδρα ford και psa κλπ κλπ) μονο και μονο επειδη θεοποιουμε καθε τι καινουριο.
      Εντωμεταξυ την αξιοπιστια και την ποιοτητα των merc του 80 και του 90, για να μη μιλαω μονο για bmw, ουτε το 2100 δεν θα την ξαναπετυχει η mercedes και η πλειοψηφια της αυτοκινητοβιομηχανιας. Τα τοτε αυτοκινητα ξεπερνουσαν τις 500.000 χλμ για πλακα ενω τωρα θεωρουμε οτι αν ενα συγχρονο μοντελο ξεπερασει τις 200.000 χλμ ειναι τερας αξιοπιστιας.
      Τα παλαιοτερα προιοντα, ειτε μιλαμε για αυτοκινητα ειτε για ψυγεια ειτε για κατσαρολες, ηταν φτιαγμενα για να αντεχουν στο χρονο. Σημερα ειναι φτιαγμενα για συγκεκριμενο κυκλο ζωης, πολυ υποδεεστερο, μετα τον οποιο ειναι εντελως ασυμφορη η οποια συντηρηση τους. Και αυτο δεν οφειλεται τοσο στις νεες τεχνολογιες, γιατι οι συγχρονοι καθημερινοι μεκ δεν εχουν καμια σοβαρη εξελιξη σε τεχνολογια εδω και καμια 15αρια χρονια, μικροδιαφορες εχουν. Οφειλεται ξεκαθαρα στη μειωση του κοστους παραγωγης (βλεπε downsizing) αλλα και στην προθεση να αγοραζονται ανα 10 το πολυ χρονια καινουρια μοντελα για ακομα μεγαλυτερα κερδη. Και οταν καθιερωθουν τα ηλεκτρικα αυτος θα ειναι και ο κανονας, κρατας το αμαξι μεχρι τη ληξη της εγγυησης της μπαταριας και μετα ανακυκλωση, με τον εναν ή τον αλλο τροπο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @azmo said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Είναι σιγουρα αντιδημοφιλές αυτό που θα πώ, αλλά πιστευω οτι κάνουν λάθος ή δεν εχουν σωστές προτεραιότητες οσοι αφησαν τα δανεια τους να κοκκινησουν και οσοι δεν μπορούν να αποκτήσουν ενα σπίτι με τοσα κυβερνητικά προγραμματα με διευκολυνσεις. Απλά οι Ελληνες γουστάρουν καλοπέραση. Εγω με 3000 μισθο και η συζυγος με 2000 ζούμε σε "δευτεροκλασσάτη" περιοχή, οδηγάμε Toyota, και πηγαίνουμε διακοπές στους Αγιους Θεοδώρους, και με τα χρηματα που περισσεουν προσπαθουμε να φτιαξουμε κατι για τα παιδιά μας για εχουν τουλαχιστον ενα διαμερισμα οπως αυτό που μου αφησε ο πατέρας μου (ο οποιος δεν ηταν πλουσιος). Οι αλλοι στα Παγκράτια και τα Κολωνακια που κλαίγονται για την "κρίση" οδηγάνε BMW και Audi και πανε διακοπες Μυκονο. Γιαυτο συγχωρεστε με αλλα οταν ακούω κλάψες με πιανει φαγουρα σε ενα συγκεκριμένο σημειο....

      H κριση ειναι υπαρκτη οπως αλλο τοσο υπαρκτη, ιδιως την τελευταια 6ετια, ειναι και η ασυλληπτη ανισοτητα, ομοια μονο με ο,τι επικρατει σε κρατη-μαφια σαν τη Ρωσια, την Αλβανια κλπ. Πλεον ετσι ειμαστε κι εμεις.
      Ενα 50% πειναει, ενα 40% τα βγαζει περα απο δυσκολα εως αξιοπρεπως κι ενα 10% τρωει με χρυσα κουταλια εις βαρος ολων. Μιλαμε για απατεωνες που εχουν ακρες στην κυβερνηση, απατεωνες δ.υ., μαυραγοριτες επιχειρηματιες αεριτζηδες και πολλους που εμπλεκονται με τουρισμο κι εστιαση.
      Αυτη ειναι η πραγματικοτητα του ελλαδισταν. Οσοι επισης αφησαν τα δανεια να κοκκινισουν κατα κανονα δεν ειναι αυτοι που περιγραφεις αλλα αυτοι που περιεγραψε ο γατος, ανθρωποι που τους διελυσε η οικονομικη κριση, η οποια σημερα ειναι σημειωτεον χειροτερη και απο το 10 που μπηκαμε στα μνημονια και το 15 που ειχαν κλεισει οι τραπεζες. Κι ας πανε να κανουν τη νυχτα μερα τα κυβερνητικα φερεφωνα για το ποσο καλα παει η ελληνικη οικονομια. Καλα πανε μονο οι κρατικοδιαιτοι απατεωνες και ελαχιστοι ακομα, κανενας αλλος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Αποκέντρωση: από τη θεωρία στην πράξη (Αθήνα vs. Επαρχία)

      @red_monster said in Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!:

      Ανατριχιαστική η μόνιμη διαμονή στην ελληνική επαρχία !

      Πιο ανατριχιαστικη απ'τη διαμονη σε Αθηνα και Θεσσαλονικη δεν ειναι ουτε η διαμονη στην Τεχερανη.
      Απορω πως εμεις οι Αθηναιοι σνομπαρουμε την επαρχια οταν κυριολεκτικα ζουμε στο απολυτο κοτετσι με μηδενικη ποιοτητα ζωης σε ολους τους τομεις.

      posted in Αντίλογος
      D
      driver-m
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @georgemit said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Με αλοιφή δε φεύγουν οι γρατζουνιές από το piano black?

      Φευγουν σε πολυ ικανοποιητικο βαθμο.
      Ειτε με γυαλιστικη αλοιφη για πλαστικα ειτε ακομα και με κανονικη ψιλη (finishing) γυαλιστικη αλοιφη.
      Μιλαμε φυσικα για μικρογρατζουνιες-αραχνη, οχι χοντρες γρατζουνιες που να εχουν κανει μικροβαθουλωματα κλπ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Καλά τα λες και εσύ με την 320 bmw

      Aν ειχα zastava θα αλλαζε το περιεχομενο οσων εγραψα? Η αν ειχα μονοκατοικια με φωτοβολταικα?
      Δεν χλευασα παντως το να εχει καποιος φωτοβολταικα, "χλευασα" το οτι παρουσιαστηκε σαν λυση στο τραγικο προβλημα της ενεργειας το να φτιαχτουν μονοκατοικιες για να μπουν φωτοβολταικα τη στιγμη που με το μεσο μισθο καποιος δε μπορει ν 'αγορασει δυαρι του 80 στο Παγκρατι με δανειο 25ετιας. Γι'αυτο αναφερθηκα σε Αντουανετες.

      Τωρα αν σε κανα βουνο υπαρχει καμια μονοκατοικια με 50 χιλιαρικα (που θα θελει αλλα τοσα να γινει κατοικησιμο αλλα τελος παντων) καταλαβαινεις οτι δεν ειναι επιχειρημα, ουτε μπορει ο καθενας να αφησει τη δουλεια του και να γινει ερημιτης στο χωριο τρωγοντας απ'το μποστανι του.
      Μακαρι να υπηρχαν αρκετες δουλειες στην επαρχια και πρωτος θα ημουν υπερ της αποκεντρωσης εγω.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      driver-m
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @ken11 said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      Πράγματι,έχουν ειπωθεί τόσα πολλά για την φροντίδα του αυτοκινήτου,αλλά ορισμένα είναι και υπερβολες.Για να μπεις σε μια διαδικασία να σκορπάς διαρκώς χρήματα για την περιποιηση του μέσα και έξω του αυτοκινητου,να τα κάνεις μόνος σου,προϋποθέτει μεράκι,χρήμα,χώρο δικό σου,να ξοδέψεις για υλικά,να αποκτήσεις γνώσεις που δεν έχεις.Αν κάποιος μπορεί και θέλει να δώσει για κεραμικές τόσα χρήματα, προφανως καλά κάνει,αλλά είναι η εξαίρεση στον κανόνα.

      To προβλημα με την κεραμικη ειναι οτι στην πραξη δεν δουλευει.
      Αν εκανε ολα οσα υποσχονται καποιοι και για 3-4 χρονια το βερνικι ηταν απολυτα προστατευμενο καιναπο κουτσουλιες και απο ηλιο κλπ κλπ, τοτε ισως και να αξιζαν τα 400-500+ ευρω που ζητανε, το προβλημα ομως ειναι πως δεν προσφερει σε σοβαρο βαθμο τιποτε απ'ολα αυτα. Οποτε ουσιαστικα προκειται για ενα κατα κανονα υπερτιμημενο προιον ως προς τις δυνατοτητες του που σε συνδυασμο με τα λεφτα που ζητουν οι detailers για'μενα φτανει στα ορια του αστειου.
      Αν καποιος την περασει μονος του με 50-60 ευρω, γιατι τετοιο κοστος εχει μια καλη κεραμικη, τοτε κατι γινεται. Για μεχρι εκει ομως.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      driver-m
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 32
    • 33
    • 1 / 33
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr