Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 63
    • 64
    • 9 / 64
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    94
    1270
    91864
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • stavtsim
      stavtsim last edited by

      https://www.caroto.gr/2021/06/13/honda-civic-hatchback-πρεμιέρα-στις-23-ιουνίου/

      'Έτσι, στην βάση θα δούμε τα μοτέρ των 1,0 και 1,5 λίτρων, τόσο με αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT όσο και με μηχανικό έξι σχέσεων'...Άρα το θέμα του χειρ/του κιβωτίου το λύσαμε. Τώρα για τη τιμή δε νομίζω να βρούμε άκρη μέχρι να ανακοινωθεί...Αν κ νομίζω ότι τιμές 26000€ όπως το προηγούμενο δε θα δούμε, εκτός αν ο Σ φέρει καμιά απλή έκδοση με τάσια κ a/c.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 22
      • ataim
        ataim last edited by

        @sabas

        Στα υβριδικά η μετάδοση είναι πιο κοντά σε ev λόγω αποκλειστικής κίνησης από τον ηλεκτροκινητήρα παρά σε cvt.

        Τα cvt έχουν καλύτερες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, υπάρχουν YouTube videos με συγκριτικά honda, audi κλπ

        Αν δεν κάνεις autocross, drift η κάτι που απαραίτητα θες συμπλέκτη δεν υπάρχει λόγος να μην προτιμήσεις μια αυτόματη μετάδοση.

        Τα honda cvt έχουν προσομοίωση διακριτών σχέσεων όποτε υπάρχει η αίσθηση αύξησης των στροφών.

        Τέλος σχεδόν σε όλες τις αγορές προσφέρονται στην ίδια τιμή με τα μανουαλ.

        Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι τα πλεονεκτήματα είναι πολλαπλάσια των μειονεκτημάτων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 14
        • S
          sabas_thess @ataim last edited by

          Στα υβριδικά η μετάδοση είναι πιο κοντά σε ev λόγω αποκλειστικής κίνησης από τον ηλεκτροκινητήρα παρά σε cvt.

          Τα cvt έχουν καλύτερες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, υπάρχουν YouTube videos με συγκριτικά honda, audi κλπ

          Αν δεν κάνεις autocross, drift η κάτι που απαραίτητα θες συμπλέκτη δεν υπάρχει λόγος να μην προτιμήσεις μια αυτόματη μετάδοση.

          Τα honda cvt έχουν προσομοίωση διακριτών σχέσεων όποτε υπάρχει η αίσθηση αύξησης των στροφών.

          Τέλος σχεδόν σε όλες τις αγορές προσφέρονται στην ίδια τιμή με τα μανουαλ.

          Σε γενικές γραμμές θεωρώ ότι τα πλεονεκτήματα είναι πολλαπλάσια των μειονεκτημάτων.

          Youtube Video

          Έχω δει αρκετά σαν το ανωτέρω vd όπου είναι προφανές ότι έχει πλεονέκτημα στις επιταχύνσεις τουλάχιστον μέχρι τα 170χαω το CVT. Φυσικά και δεν συμπεριλαμβάνεται στο 95% (99% πλέον;) του οδηγικού μου προφίλ κίνηση με μεγαλύτερη ταχύτητα από αυτή. Τουλάχιστον όχι αν δεν θέλω να μην βρεθώ άμεσα διαζευγμένος.

          Δεν κάνω ούτε autocross, ούτε drift, ούτε κατάβαση Ριτσώνας για να έχω πρακτική 'ανάγκη' ένα μηχανικό κιβώτιο. Εκτιμώ για άλλον ένα λόγο την Honda που αφαιρεί από την εξίσωση του CVT το σύνηθες drag με την χρήση εικονικών αλλαγών. Δεν ξέρω για αλλού αλλά στην Ελλάδα το CVT το χρεώνει γύρω στα +2500€ η Honda.

          Ένα επιπλέον ζήτημα είναι γιατί να βάλω ένα έξτρα ποσό στην τιμή αγοράς, ένα έξτρα πόσο στην συντήρηση του CVT (όταν χρειαστούν αλλαγή τα λάδια του από ότι καταλαβαίνω είναι αρκετό το κόστος, 300-500€ στην Toyota μου είχαν πει) και μια επιπλέον μηχανική πολυπλοκότητα στην εξίσωση ενός οχήματος μηχανολογικά άρτιου, πολύ αξιόπιστου το οποίο μάλιστα έχει το καλύτερο μηχανικό 6αρι του segment;

          Κάπου εδώ τελείωσα με τους countable factors. Πάμε στα uncountable τώρα.

          Έχοντας πάρει 2 td Civic X (hatchback, sedan 1.5T) χωρίς να θέλω να γίνω γραφικός το μηχανικό του κιβώτιο απλά το ερωτεύτηκα. Και δεν νομίζω να οφείλεται μόνο στο γεγονός ότι το αμάξι είχε άρτια θέση οδήγησης για mainstream όχημα. Μάλιστα το hatchback που ήταν λίγο πιο σφιχτό το ζόρισα σε κάποια φάση (με κοίταξε στραβά ο πωλητής αλλά ποιός τον γ@@@@ι και αυτόν) αλλά το κιβώτιο συνέχιζε να κουμπώνει σαν ζεστό μαχαίρι στο βούτυρο. Για να μην κουράζω άλλο λοιπόν αυτό που αμφιβάλω ότι μπορεί να μου δώσει οποιοδήποτε CVT/DCT/AT είναι το επίπεδο ελέγχου του οχήματος. Μπορεί να μην driftαρω αλλά αυτή την αίσθηση ότι η καρδιά και το μυαλό σου μιλάνε με το σκάφος μέσω της ζεύξης ενός τέτοιου μηχανικού κιβωτίου την θέλω ως τμήμα στις μικρές χαρές της ζωής μου!

          Σε ένα άλλο όχημα με αναντίστοιχα καλό μηχανικό κιβώτιο αλλά και μέτρια οδηγικά χαρακτηριστικά όπως το 308 που πηρα στην γυναίκα μου ναι σαφώς και θα επέλεγα με κλειστά τα μάτια το AT της AISIN. Στο Civic δεν έχει νόημα απλά...

          "I am what you made me", D.V.

          1 Reply Last reply Reply Quote 18
          • ataim
            ataim last edited by

            Άρα ολοι μπορούν να πάνε σε αυτόματα αλλά απαγορεύεται στη Honda γιατί είναι απλά κρίμα!

            Τα άτιμα έχουν όντως πάντα εξωφρενικά καλά και αξιόπιστα χειροκίνητα.

            ΥΓ βλέπω ακόμα να κυκλοφορούν αυτά τα παλιά civic στο δρόμο με το hondamatic σηματακι και λέω κοίτα να δεις αντοχές, κανείς άλλος μόνο η Honda.

            1 Reply Last reply Reply Quote 15
            • sargus
              sargus last edited by

              https://www.autoblog.gr/2021/06/16/dierreuse-to-pisw-meros-tou-neou-honda-civic-hatchback/

              Ο πωπος είναι ωραίος..

              1 Reply Last reply Reply Quote 14
              • S
                sabas_thess last edited by

                Πέρα από το ότι είναι κουκλάκι και του πάει πολύ αυτό το γαλάζιο χρώμα δείτε το ποσό φαρδύ είναι το πίσω τζάμι, σχεδόν από άκρη σε άκρη των μπράτσων του liftback. Σημασία στην λεπτομέρεια. Να δούμε και το c-pillar του αλλά νομίζω δεν θα έχει το κλασικό τεράστιο blind spot των hatch αλλά και την μέτρια οπίσθια ορατότητα.

                "I am what you made me", D.V.

                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                • S
                  sabas_thess last edited by

                  Youtube Video

                  Είδα άλλο ένα pov αλλά δίνω link από αυτό καθώς στο άλλο spamάρει ο reviewer. Τα πρώτα παράπονα αφορούν την μέτρια ηχομόνωση. Από τα vds γίνεται προφανές ότι περνάει αρκετός θόρυβος στην καμπίνα από κινητήρα, τροχούς αλλά και οδόστρωμα. Οι ταχύτητες κινήσεις δεν είναι αρκετές για να έχουμε σαφές δείγμα και από τους αεροδυναμικούς θορύβους. Στα του θορύβου κινητήρα να δώσουμε βέβαια μια ευκαιρία καθώς τα povs αφορούν κιβώτια CVT.

                  "I am what you made me", D.V.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 12
                  • S
                    sabas_thess last edited by

                    Youtube Video

                    Full review + pov σε διάφορες συνθήκες. Ειλικρινά τα μόνα που εύχομαι να αλλάξουν κατά την μετάβαση από US σε EU spec είναι 17' αντί 18' και το CVT...

                    "I am what you made me", D.V.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 12
                    • S
                      sabas_thess last edited by

                      Youtube Video

                      Μέτριος εσωτερικός φωτισμός.

                      "I am what you made me", D.V.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 12
                      • D
                        dublin last edited by

                        Προφανώς δεν πετάς μία λάμπα led και όλα καλά όπως λένε μερικοί, είναι πολύ μελετημένο θέμα ο σχεδιασμός και οι εσωτερικοί ανακλαστήρες σε ένα μοντέρνο φανάρι, κάποιοι άνθρωποι έχουνε περάσει κάποιο χρόνο και έχουν κάνει κάποια τεστ για να έχουμε το καλύτερο και ασφαλέστερο αποτέλεσμα για το αυτοκίνητό μας.

                        Φώτα: Πίσω πολύ ωραία και απλή γραμμή, μπροστά υπερβολικά απλή διάταξη και μάλλον όχι αξιοσημείωτη, δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα.

                        Πολύ μαυρίλα μέσα, τα έχουμε πει μερικοί, δεν βοηθάει καθόλου το μαύρο εσωτερικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 13
                        • L
                          lap last edited by

                          Έχει πολλές διαβαθμισεις το σωστό της άποψης σου dublin. Ισχύει αυτό που λες κυρίως διότι οι λάμπες Led της αγοράς φωτιζαν προς μια κατεύθυνση και σε αυτήν που φωτιζαν δεν ήταν σχεδιασμένα καταλληλα τα κάτοπτρα που σχεδιάστηκαν για λάμπες αλογόνου που φωτιζουν σε 360 μοιρες.

                          Οταν όμως εχεις προτζέκτορα στο φανάρι τότε αλλάζει αρκετά το θέμα. Μάλιστα με τις νέες λάμπες Led 360 μοιρών το πιθανότερο είναι να προσφέρουν πολύ κοντινή απόδοση με τα εργοστάσιακα.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 11
                          • S
                            strom @sabas_thess last edited by

                            This post is deleted!
                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                            • L
                              lap last edited by

                              Αν είναι με το e hev τότε δεν έχει καν κιβωτιο. Μια σχέση έχει σαν τα ηλεκτρικά και ένα πολύ δίσκο ως συμπλεκτη όταν επεμβαίνει ο κινητηρας πάνω από τα 80 χλμ και έως τα 120 χλμ

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 11
                              • S
                                sabas_thess @strom last edited by

                                Μπα, η Honda έχει πει για Ευρώπη το 2022 όλα υβριδικά, οπότε περίμενε υβριδική έκδοση civic hatchback (sedan δε βλέπω να έρχεται)

                                Κανένα πρόβλημα και καμία βιασύνη δεν έχω. Αν με ξενερώσει το οτιδήποτε στο Civic XI θα υπάρχει έως τότε το F/L του Focus, με την ελπίδα βέβαια να έχει 'επιβιώσει' έως τότε έκδοση 1,5Τ με πολλαπλούς γιατί με την FMH ποτέ δεν ξέρεις...

                                "I am what you made me", D.V.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • dimitriscsd
                                  dimitriscsd last edited by

                                  Όσοι κράζετε τα σκούρα εσωτερικά να ξέρετε πως μπορεί στο μάτι να μη σας εντυπωσιάζουν όμως βοηθάει να συγκεντρωθεί ο οδηγός στον δρόμο και δημιουργεί λιγότερες αντανακλάσεις και αντιθέσεις.

                                  Εγώ σε σπορ αυτοκίνητο πάντα θα προτιμούσα σκουρόχρωμο ταμπλό και ουρανό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • babisstinson
                                    babisstinson last edited by

                                    Δημήτρη έχοντας 316ti Ε46 με γκρι εσωτερικό, καθίσματα, ταμπλώ, ουρανό και φιλέτα αλουμινίου, έχοντας οδηγήσει και full-black-εσωτερικό αυτοκίνητα μπορώ με σιγουριά να πω ότι δεν μου κάνει καμία διαφορά. 🙂

                                    2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                    2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • dimitriscsd
                                      dimitriscsd last edited by

                                      Δεκτό. Γούστα είναι αυτά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                      • S
                                        sabas_thess last edited by

                                        Youtube Video

                                        Ενδιαφέρον drag & roll race.

                                        "I am what you made me", D.V.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 44
                                        • S
                                          strom last edited by

                                          This post is deleted!
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 39
                                          • S
                                            sabas_thess last edited by

                                            Όμορφο και αρκετά 'μαζεμένο' το hatchback. Κουκλί σε αυτό το χρώμα. Με ανησυχεί λίγο το κατέβασμα της οροφής πίσω μέχρι τα φώτα ως προς τον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των πίσω αλλά και τον χώρο αποσκευών. Και φυσικά τι κιβώτια/κινητήρες θα μας έρθουν στην Ευρώπη.

                                            Πάντως, αντίθετα με το sedan που μοιάζει σαν να έκανε το Accord gastric sleeve και έχασε απότομα τα 3/4 του περιττού σωματικού του βάρους, το hatchback στην πρώτη ματιά μου βγάζει μια κομψότητα που στον ευρωπαϊκό χώρο θα μετρήσει θεωρώ πολύ. Έχει χάσει φυσικά την διαφορετικότητα αλλά και τον ωμά επιθετικό σχεδιαστικό χαρακτήρα του MK X. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό...

                                            "I am what you made me", D.V.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 38
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 9 / 64
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr