ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ..ΧΤΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΩΡΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ..ΤΑΧΥΤΑΤΟ ,ΑΘΟΡΥΒΟ,ΦΟΒΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ..ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΩ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΕΣ..ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ..

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ..ΧΤΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΣΕ ΕΥΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΩΡΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑ..ΤΑΧΥΤΑΤΟ ,ΑΘΟΡΥΒΟ,ΦΟΒΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ..ΣΗΜΕΡΑ ΚΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΩ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΕΣ..ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ..

Πρωτομαγιάτικες εμπειρίες… Σήμερα έκανα πρωτομαγιάτικη εκδρομή στο Λιβάδι Ελασσόνας σε υψόμετρο 1200 μέτρα. Η διαδρομή ήταν Καρδίτσα- Λάρισα- Ελασσόνα -Λιβάδι 136 χλμ.
Η διαδρομή.. Η ανηφόρα ήταν γύρω στα 40 χλμ.. Περιλάμβανε και ανηφοριές σε εθνική οδό, αλλά και στενούς δρόμους με ανηφοριές πολύ απότομες και διαρκείας. Στην εθνική οδό με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση η ταχύτητα στην ανηφόρα ήταν μέχρι 110..
H συμπεριφορά του αυτοκινήτου μετά από το update .. Εκεί για πρώτη φορά μετά το update και μετά από ένα τέταρτο συνεχούς ανηφόρας με ταχύτητα 100-110 η μπαταρία έφτασε στην μια μπάρα και αναγκάστηκε να μπει σε λειτουργία ο θερμικός για μισό λεπτό με 4700 στροφές ..Από κει και πέρα με ταχύτητες 60-80 χλμ./ώρα η μπαταρία δεν έπεσε κάτω από 2 μπάρες.. Συνήθως την κρατούσε ο θερμικός στις 3 μπάρες. Στην υπόλοιπη διαδρομή δεν έπεσε σε καμία περίπτωση κάτω από τις 3 μπάρες ..στο 70% ήταν γεμάτη η μπαταρία.. Δεν ανέβασε στροφές πάνω από 4700 (που έγινε μια φορά σε όλη την διαδρομή)..Εκτός αν το πίεζες αρκετά σε προσπέραση στην ανηφόρα.
Απώλεια δύναμης.. Παρατήρησα σε όλη την ανηφορική διαδρομή μια φορά απώλεια δύναμης με 80χλμ/ώρα .Το αυτοκίνητο δεν ανταποκρινότανε στο γκάζι για λιγότερο από μισό λεπτό περίπου.. Οι στροφές όμως δεν ανέβηκαν πάνω από 3700..Αυτό το έκανε για πρώτη φορά στα 2000 χλμ. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να γυρίσω το καντράν στην μπαταρία και δεν είδα αν είχε αδειάσει η μπαταρία.. Επειδή ο θερμικός γεμίζει την μπαταρία πολύ γρήγορα όταν γύρισα μετά από λίγο το καντράν στην μπαταρία είχε 3 μπάρες..
Τα συν του αυτοκινήτου.. Έχει πολύ καλό τιμόνι. Είναι σταθερό στον δρόμο.. Είναι συμπαγές σύνολο. Εχει φοβερή επιτάχυνση και στη ανηφόρα ακόμα..Βεβαια δεν έχεις πάντα τα 196 άλογα διαθέσιμά…Αλλά τα 140-150 τα έχεις..Λιγο προσοχή χρειάζεται με την μπαταρία και με το γκάζι ..Ειναι καινούργια τεχνολογία και θέλει να συνηθίσεις ..Στις στροφές παρουσιάζει μια ελέγξιμη υποστροφή.
Το 198ο άλογο.. Ένα άσπρο άλογο λίγο πριν φτάσουμε στο Λιβάδι πετάχτηκε στην μέση του δρόμου και πάτησα απότομα φρένο. Παραλίγο ο κινητήρας από 197 άλογα να γίνει κινητήρας των 198 αλόγων.. Το φρένο είναι απότομο ..Δεν έχει έστω και μια μικρή διαδρομή. Το φρένο πιάνει αμέσως με το απλό ακούμπημα του ποδιού.
Το μανάρι… Κατά τα αλλά το κεμπάπ ‘’μανάρι’’ (έτσι μάλλον το λένε στο βλαχοχώρι το μικρό αρνί) στην ταβέρνα Θέμις σε συνδυασμό με το ξυνοτυρι ήταν όνειρο.
Κατανάλωση.. Στα 5,6 λίτρα ο πηγαιμός με την ανηφόρα και 4 λιτρα/100χλμ ο ερχομός με την κατηφόρα. Μ.Ο .4,8 λίτρα. Με 140-160 πήγα για ένα πεντάλεπτο ..συνήθως πήγαινα με τον ΄΄αυτόματο πιλότο΄΄στα 110-120 χλμ. στην εθνική και 70-90 στις επαρχιακές οδούς.
Η εμπειρία μου ολοκληρώθηκε πλέον .
Βολτα στην λιμνη πλαστηρα για δοκιμες..αλλα ΜΕ ΠΑΤΗΜΕΝΟ το γκαζι..ζοριστηκε αρκετα ...οδηγουσα με την ενδειξη της μοπαταριας..Εβλεπα την μπαταρια και τις εναλλαγες με τον θερμικο μιση ωρα περιπου...αναθεμα κι αν καταλαβα ποτε αρχιζει το φορτισμα απο τον θερμικο ..καταλαβαινα τα 200 αλογα μονο οταν εδωνε κινηση κι η μπαταρια ..ακομα και με 90-95 χλμ στην ανηφορα πολλες φορες δουλευε μονο με μπαταρια ..βεβαια οχι με ολα τα αλογα..καταλαβαινα οτι δεν ανεβαινω με πολυ δυναμη ..ποτέ ομως παρολο το ζορισμα και το μουγκρητο δεν ειδα κατω απο 10% φορτισης την μπαταρια ..το παραξενο ηταν οτι και με 10% η μπαταρια πολλες φορες δουλευε μονη της δινοντας κινηση στην ανηφορα ..ειναι πολυπλοκο ...κι οχι ξεκαθαρο ποτε επεμβαινει ο θερμικος για φορτιση ..σε 20 δευτερα μπορει να φορτισει κατα 30 % -40%την μπαταρια απο 10 % που ηταν πριν μπει σε λειτουργια ο θερμικος..Καταναλωση 6,4 λιτρα /100 χλμ...
υβριδικό
παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ..Υπενθύμιση του πώς λειτουργεί η τεχνολογία Hybrid+
Χάρη στη γενναιόδωρη εξαιρετική μπαταρία 1,83 kWh και την υιοθέτηση ισχυρού ηλεκτροκινητήρα, απευθείας συνδεδεμένη με τους τροχούς, η τεχνολογία Hybrid+ ξεχωρίζει σε 4 βασικές πτυχές:
Μια οδηγική εμπειρία κοντά σε ένα ηλεκτρικό όχημα
ηχομόνωση
Εξαιρετικό επίπεδο απόδοσης
Αξιοσημείωτη απόδοση
Υπενθυμίζουμε ότι ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο αφιερωμένο στην τεχνολογία Hybrid+ είναι διαθέσιμο στην Η εκπαιδευτική σας πλατφόρμα MG Academy.
Η αρχιτεκτονική της τεχνολογίας Hybrid+ είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε ο κύριος κινητήρας έλξης να είναι ο ηλεκτροκινητήρας. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, από την πλευρά του, λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας και υποστηρίζει την ηλεκτροκινητήρα σε μέτρια/υψηλή ταχύτητα (παράλληλη υβριδική/άμεση πρόωση). Έτσι, μεταξύ 0 και περίπου 40 km/h: μόνο ο ηλεκτροκινητήρας είναι υπεύθυνος για την κίνηση των τροχών.
Φαινόμενο απώλεια ισχύος
Κατά τη βαριά χρήση ή την εντατική οδήγηση σε δρόμους με απότομες κλίσεις, μπορεί να έχει αύξηση ισχύος, καθώς ο κινητήρας εσωτερικής καύσης πρέπει να τεθεί σε λειτουργία για να επαναφορτίσει την μπαταρία ή/και να κινήσει τους τροχούς.
Όταν η μπαταρία είναι αποφορτισμένη - σε χαμηλή ταχύτητα (μεταξύ 0 και περίπου 40 km/h):
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ο μόνος κινητήρας έλξης μεταξύ 0 και 40 km/h. Όταν η μπαταρία αποφορτιστεί, ο θερμικός κινητήρας πρέπει να επαναφορτίσει μέσω της γεννήτριας. Η ισχύς που μεταδίδεται στον ηλεκτροκινητήρα είναι επομένως αυτή της γεννήτριας, δηλαδή 45kW (περίπου 60hp).
Όταν η μπαταρία είναι αποφορτισμένη - σε μεσαία/υψηλή ταχύτητα:
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι πλέον εμπλεκόμενος με τους τροχούς, αλλά ο ηλεκτροκινητήρας δεν εμπλέκεται πλέον ή πολύ λίγο εάν η μπαταρία είναι αποφορτισμένη. Έτσι, η ισχύς του κινητήρα εσωτερικής καύσης (75kW ή 102hp) μοιράζεται επομένως μεταξύ της πρόωσης του οχήματος και της επαναφόρτισης της μπαταρίας μέσω της γεννήτριας (45kW ή 61hp). Ως αποτέλεσμα, η διαθέσιμη ισχύς ενδέχεται να πέσει προσωρινά.
Μόλις η μπαταρία φτάσει σε επαρκές επίπεδο φόρτισης (πάνω από 2 bar), αυτό το φαινόμενο εξαφανίζεται και το αυτοκίνητο ανακτά την αρχική του απόδοση.
Διαχείριση υποθέσεων
Πρώτα απ 'όλα, είναι επιτακτική ανάγκη να παρουσιάσετε ξεκάθαρα και τη λειτουργία της τεχνολογίας Hybrid+ στους πελάτες σας, εξηγώντας το φαινόμενο προσωρινής απώλειας ισχύος που μπορεί να γίνει αισθητό στις συνθήκες που περιγράφονται παραπάνω. Όλα αυτά με στόχο να δώσετε ακριβείς απαντήσεις στους πελάτες σας που μπορούν να έρχονται τακτικά αντιμέτωποι με αυτό το φαινόμενο (καθημερινή οδήγηση στο βουνό για παράδειγμα), και να καθησυχάσετε όσους βιώνουν λίγο ή καθόλου (οδήγηση στην πόλη ή σε δρόμους με λίγους λόφους) .
Επιπλέον, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι μια ενημέρωση είναι ήδη διαθέσιμη για το ZS Hybrid+ από την πλευρά του After-Sales. Αυτή η ενημέρωση πρέπει να εγκατασταθεί ως μέρος των παραδόσεων σας με τον κωδικό PD052 . Εάν το όχημα έχει ήδη παραδοθεί, πρέπει να πραγματοποιηθεί τυπική ενημέρωση των αριθμομηχανών.
Αυτή η ενημέρωση θα μειώσει σημαντικά αυτό το φαινόμενο κατά τις φάσεις μέσης/υψηλής ταχύτητας, βελτιστοποιώντας τις φάσεις επαναφόρτισης της μπαταρίας. Με λίγα λόγια, θα αυξήσει την καθημερινή άνεση, ειδικά σε φάσεις με μεγάλες διαφορές υψομέτρου.
Το MG3 Hybrid+, που επηρεάζεται λιγότερο από αυτό το φαινόμενο, έχει επίσης επιβεβαιωθεί από μια ενημέρωση από τον Σεπτέμβριο του 2024 (αρ. SI-TB2024110101). Το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης αναπτύσσει τακτικά νέες ενημερώσεις και θα σας κρατήσουμε ενήμερους μόλις είναι διαθέσιμες νέες ενημερώσεις.
Μοιραστείτε όλες αυτές τις πληροφορίες με τις ομάδες πωλήσεων και μετά την πώληση.
Μετα την επισκεψη μου χτες στο συνεργειο και την επικοινωνια που ειχαν με το εργοστασιο στην Κινα ,σημερα καπως επενεβησαν οι κινεζοι στο αυτοκινητο μεσω ιντερνετ και κατι κανανε ..το συνεργειο κατεγραψε την παρατηρηση μου στο εργοστασιο πριν 3 μερες , κλεισανε ραντεβου για σημερα το πρωι και κατι κανανε...τι;; μονο αυτοι ξερουν..εκαναν ανβαθμισεις;;ισως ..παντως στην δοκιμη που εκανα αμεσως μετα, σε παρατεταμενη ανηφορα ,η μπαταρια δεν επεσε κατω απο τις 3 μπαρες..τυχαιο;;ισως..παντως ο θερμικος φροντιζε διαρκως να μην πεσει κατω απο τις 3 μπαρες..σε υψομετρο 870 μετρα μετα απο ενα τεταρτο που εφτασα στην λιμνη η μπαταρια ηταν γεματη κατα 5-6 μπαρες..Βεβαια θα χρειαστει να κανω πολλαπλες δοκιμες σε εθνικη και σε μεγαλυτερης διαρκεια ανηφορα για να ειμαι σιγουρος..
Εφτασε αισιως το καραβι απο Κινα με τα MG ..Eπιτελους..Τωρα να δουμε τι θα γινει με τις παραγγελιες..Μεσα σε αυτα και το λευκο το δικο μου..Θα τοχω στα χερια μου σε 15 ημερες..
Λοιπον σημερα πηγα στη Λιμνη Πλαστηρα για δοκιμες με το MG ZS MAX που παρελαβα χθες..Πηγα σε 4 ανηφορικα χωρια ..Η δοκιμες διηρκεσαν 3 ωρες περιπου..Οταν ανεβαινα 2 φορες ανεβασε στροφες στις 5000 για λιγα δευτερολεπτα και εχασε δυναμη ,ομως μετα επανηλθε στις 2500 στροφες...Οι αναρτησεις ειναι σκληρες..δεν παιρνει κλισεις στις στροφες...Ανεβηκε ολες τις ανηφορες πολυ ανετα κατα τα αλλα. ..Ταχυτατο και στοιβαρο σε αισθηση..Σημειωτεον κανεις πολυ ανετο ταξιδι.Το κλιμα ηταν αναμενο συνεχεια ..Στην Νεραιδα (γυρω στα 1000μετρα) η θερμοκρασια ηταν -2..Αλλαζε διαρκως κινηση απο μπαταρια και σε θερμικο...Δεν καταλαβα πως γινεται και σε ποιες ταχυτητες..Απο την εταιρεια μου ειπανε να χρησιμοποιω το sport για να φορτιζουν οι μπαταριες πιο γρηγορα (ανακτηση ενεργειας)..Τις αλλαγες ταχυτητας στο τριταχυτο κιβωτιο δεν τις αντιλαμβανεσαι..Προυποθεση να μην σανιδωσεις το γκαζι για να ειναι ειναι αθορυβο και ξεκουραστο το ταξιδι..Στην επιστροφη πηγα να το πιεσω και ανεβασε για 5 δευτερα 5000 στροφες αλλαξε ταχυτητα κι επανηλθε στις 2500..Εντυπωσιακα τα φωτα που ανεβοκατεβαζουν την σκαλα αυτοματα..Η οδηγηση ειναι παιχνιδι ..Δεν μπορεσα να βρω την ενδειξη καταναλωσης στο καντραν..Δεν γνωριζω καλα ακομα τα χειριστηρια πρωτη μερα γαρ..Σε γενικεσ γραμμες εμεινα πολυ ικανοποιημενος.Δεν ξερω αν εχει το update PD052...
Δεύτερη βολτα στην λιμνη Πλαστήρα αλλα αυτη την φορά με 4 άτομα με air condition και θερμοκρασία περιβάλλοντος 6ο Κελσιου..Αυτη την φορα ανεβασε στροφες(5.000) 4 φορες στα 20 χλμ ανηφόρας κυρίως στις αποτομες ανηφοριές..Σιγουρα λοιπον δεν εχει το UPDATED PDO52..Aπο βδομαδα θα κλεισω ραντεβου στο συνεργειο..
χθες ανεβηκα ΛΙΜΝΗ ΛΟΓΓΑ 1150 μετρα υψομετρο..δεν ανεβασε καμμια φορα στροφες..ηπια ομωσ οδηγηση..normal k και rege 2..καταναλωση στην ανοδο 6,3..και στην καθοδο 3,7 με sport kai rege 3..μ.ο.5λιτρα/100 χλμ.
@lakis-karalakis said in MG ZS:
bolded text
edit**%(#ff0000)[ @LAKIS-KARALAKIS εδώ είναι το τοπικό του MG ZS, αν θέλετε να μιλήσετε για το Chery, να γράψετε στο αντίστοιχο τοπικ {mod}
συγκρινει το mg zs max hybrid με το chery tiggo 4 στο τελος του βιντεο
δεν χρειάζεται να το βάλετε 2 φορές {mod}
@LAKIS-KARALAKIS εδώ είναι το τοπικό του MG ZS, αν θέλετε να μιλήσετε για το Chery, να γράψετε στο αντίστοιχο τοπικ {mod}
MG ZS Max Hybrid+
Πλεονεκτήματα:
Πολύ καλή αξία για τα χρήματα: Προσφέρει γενναιόδωρο εξοπλισμό σε ανταγωνιστική τιμή.
Ισχυρός κινητήρας: Διαθέτει full hybrid σύστημα 197 ίππων, προσφέροντας καλές επιδόσεις.
Χαμηλή κατανάλωση: Η υβριδική τεχνολογία του οδηγεί σε χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου, περίπου 5,0-6,0 λτ./100 χλμ..
Μεγαλύτεροι χώροι: Πιο ευρύχωρο σε σχέση με το απλό ZS, προσφέρει περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές.
Καλό πακέτο εξοπλισμού: Συμπεριλαμβάνει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.
Εργοστασιακή εγγύηση: Συχνά συνοδεύεται από μεγάλη διάρκεια εγγύησης, που μπορεί να φτάσει και τα 10 έτη.
Μειονεκτήματα:
Θόρυβος κινητήρα: Ο κινητήρας μπορεί να γίνει θορυβώδης υπό πίεση.
Οδική συμπεριφορά: Δεν είναι το πιο σπορ μοντέλο και η ανάρτηση μπορεί να είναι λίγο πιο σκληρή από ορισμένα μοντέλα του ανταγωνισμού.
Chery Tiggo 4 Hybrid
Πλεονεκτήματα:
Ακόμα χαμηλότερη τιμή: Είναι γενικά πιο οικονομικό στην αγορά απόκτησης.
Ισχυρότερος κινητήρας: Προσφέρει ελαφρώς μεγαλύτερη ισχύ 204 ίππων.
Πλούσιος εξοπλισμός: Στις υψηλότερες εκδόσεις του προσφέρει πολυτελή στοιχεία όπως δερμάτινα καθίσματα και κάμερες 540°.
Εντυπωσιακό εσωτερικό: Διαθέτει σύγχρονο εσωτερικό με διπλές οθόνες.
Μειονεκτήματα:
Χαμηλότερη τελική ταχύτητα: Η τελική του ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 150 χλμ./ώρα.
Μικρότερη επιτάχυνση: Παρότι πιο ισχυρό, έχει ελαφρώς πιο αργή επιτάχυνση (8,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα) σε σχέση με το MG.
Υποδεέστερη οδηγική εμπειρία: Σύμφωνα με ορισμένες αξιολογήσεις, η λειτουργία του κιβωτίου CVT και η απόκριση του κινητήρα μπορεί να υστερούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Συμπέρασμα
Εάν αναζητάτε την καλύτερη σχέση αξίας-τιμής, μεγάλους χώρους και ισορροπημένες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση, το MG ZS Max Hybrid+ αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή, ενισχυμένη και από τη μεγάλη εγγύηση.
Εάν η χαμηλότερη αρχική τιμή είναι το πρωταρχικό σας κριτήριο και θέλετε πλούσιο εξοπλισμό σε χαμηλό κόστος, ο οποίος όμως συνοδεύεται από κάποιους συμβιβασμούς στην οδηγική συμπεριφορά, τότε το Chery Tiggo 4 είναι μια δελεαστική εναλλακτική.
@arkoudas-0 said in MG ZS:
@lakis-karalakis said in MG ZS:
υβριδικό
παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...Λογισμικο προβλημα πρεπει να ειναι , θα βρουνε την λυση οι κινεζοι
Δεν νομιζω να μην επαρκει και απο μονος του ο θερμικος να κρατησει ταχυτητες 120-130 χλμ
Στο Symbioz παντως δεν υπαρχει το συγκεκριμενο θεμα . Μονο παραπανω θορυβος εμφανιζεται σε παρατεταμενες ανηφορες , η δυναμη του αυτοκινητου ειναι εκει δεν αλλαζει
Απλα προσπαθει ο κινητηρας και να φορτισει την μπαταρια αλλα και να κινησει 1700 κιλα (1435 +250 τα ατομα και μπαγκαζια) σε ανηφορα..
1.194 μονάδες: ταξινομήθηκαν για το MG ZS Max στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου 2025.
Σε σύγκριση, το Toyota Corolla Cross είχε 1.134 μονάδες στο ίδιο διάστημα.
Το MG ZS Max προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο με χαμηλή τιμή, πλούσιο εξοπλισμό και 7ετή εγγύηση.
Οι επιδόσεις του δείχνουν ότι η MG γίνεται σοβαρός αντίπαλος των παραδοσιακών μαρκών στα C-SUV.
️ Αποτέλεσμα: πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμων στην πόλη (μερικές φορές κάτω από 5 l/100 km).
️ Εδώ, όπως αναφέρεται, βασικός παίκτης είναι ο ηλεκτρικός, η βενζίνη «στηρίζει» μόνο διατηρώντας ενέργεια.
️ Εδώ επιτυγχάνεται η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς.
️ Η κατανάλωση είναι παρόμοια με μια καλή βενζίνη φυσικής αναρρόφησης, αλλά η απόδοση βελτιώνεται στις μεταβλητές κυκλοφοριακές συνθήκες (stop-and-go).
Βασική ιδέα
. Ο λόγος που ο βενζινοκινητήρας μερικές φορές κάνει υψηλές στροφές στο MG ZS Hybrid+ δεν οφείλεται στο κιβώτιο ταχυτήτων 3 ταχυτήτων, αλλά επειδή:
Μπορεί λοιπόν να φαίνεται «υπερβολικό» σε σχέση με την ταχύτητα, αλλά δεν έχει καμία σχέση με το κιβώτιο 3 ταχυτήτων. Είναι η λογική ενός υβριδικού συστήματος σειράς: ο βενζινοκινητήρας δεν ακολουθεί άμεσα την ταχύτητα του τροχού αλλά λειτουργεί ως γεννήτρια.
Περίληψη:
Η MG σχεδίασε το ZS Hybrid+ έτσι ώστε ο ηλεκτρικός κινητήρας να παρέχει την κύρια έλξη σε μέτριες ταχύτητες, ενώ ο βενζινοκινητήρας παρεμβαίνει μόνο σε κύκλους ως γεννήτρια για να μεγιστοποιήσει την απόδοση και να μειώσει την κατανάλωση/εκπομπές καυσίμου.
Δεν είναι «ελάττωμα σχεδιασμού»: είναι στρατηγική επιλογή για τον στόχο του αυτοκινήτου (οδήγηση στην πόλη, μέτριοι λόφοι, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου).
---
ΝΑΤΟΣ ΚΙ Ο ΑΜΕΣΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ MG ZS ΜΑΧ HYBRID+..ΤΟ TIGGO 4 ΤΗΣ CHERRY ΜΕ 204 ΑΛΟΓΑ ΜΕ 150 ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ...TIMH 22900 H AΡXIKH KAI 24900 H ΦΟΥΛΑΡΙΣΜΕΝΗ.ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ -1000 EURO ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ ...ΜΕ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ .97 ΑΛΟΓΑ Ο ΘΕΡΜΙΚΟΣ ΚΑΙ 150 Ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΙΝΗΤΗΡΑΣ..480 ΛΙΤΡΑ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑ 4.3 ΜΗΚΟΣ
..
@LAKIS-KARALAKIS Θα πρέπει να επιβληθεί ποινή για να σταματήσετε να γράφετε με κεφαλαία; {Admin}
υβριδικό
παρουσιάζει πρόβλημα σε παρατεταμένη ανηφόρα σε εθνική οδό με μεγάλες ταχύτητες.. Ανεβάζει και 5500 στροφες και πέφτει η δύναμη του κι η ταχύτητα του.. Πήγαινα με 120 στις ανηφόρες πριν την Τρίπολη κι εκεί είχα άνοδο στροφών κι απώλεια ισχύος. Πήγαινα με 120 και έπεσε η ταχύτητα στα 80 παρόλο που ήταν σανιδωμενο.. Αυτό για 1 με 2 λεπτά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία.. Σε μεγάλες ανηφόρες και διάρκειας αλλά με ταχύτητες 60 με 80 δεν έχει κανένα πρόβλημα.. Θέλει προσοχή στην εθνική στις παρατεταμένη ανηφόρες.. Δεξιά λοιπόν στην εθνική και λίγο υπομονή...
Παιδιά ένα ερώτημα.. Πήγα να βάλω μπρος το zs max μου με μισάνοιχτη την πόρτα του οδηγού και μπλόκαρε το start stop.. ΟΎΤΕ μπρος ούτε η πίσω έμπαινε κι ούτε έσβηνε ο κινητήρας.. Μόνο το νεκρό έμπαινε.. και το χειροφρενο μαγκωμενο..Κατάφερα να το σβήσω μετά από 4 λεπτά προσπαθειών. Το έβαλα μπρος και λειτούργησε πλέον κανονικά.. Όταν προσπαθούσα να το κλείσω η να βάλλω ταχύτητα ήταν αναμμένο το λαμπακι το κόκκινο σηματακι στο καντραν βλαβης.. Μου το εκανε 3 φορές.....γνωριζει κανεις σχετικα;;