Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG ZS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG ZS
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 51
    • 52
    • 26 / 52
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    1040
    52397
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Αυτό είχα νιώσει και εγώ με το προηγούμενο zs. Το πάτημα του πάνω από τις λακούβες έδειχνε ένα πολύ γεροδεμένο αμάξωμα.

      Πως ήταν το σύστημα; Ένιωσες καλού να χάνει την δυναμη του;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        diriras @lap last edited by

        @lap said in MG ZS:

        Αυτό είχα νιώσει και εγώ με το προηγούμενο zs. Το πάτημα του πάνω από τις λακούβες έδειχνε ένα πολύ γεροδεμένο αμάξωμα.

        Πως ήταν το σύστημα; Ένιωσες καλού να χάνει την δυναμη του;

        Καθολου δυναμη δεν εχασε και πουθενα.
        Λογικα για να το νιώσεις πρεπει να το πας ταπα για αρκετη ωρα στην Αττική η σε αναβαση για να του τελειώσεις την μπαταρια, αν τα καταφερεις...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lap last edited by lap

          Πάντως κάτι μου λέει πως το νέο ZS είναι μια εξέλιξη του προηγούμενου, δεν είναι εξολοκλήρου νέο αυτοκινητο. Απλώς το τράβηξαν λίγο σε διαστάσεις.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • V
            vagreek @lap last edited by

            @lap said in MG ZS:

            Πάντως κάτι μου λέει πως το νέο ZS είναι μια εξέλιξη του προηγούμενου, δεν είναι εξολοκλήρου νέο αυτοκινητο. Απλώς το τράβηξαν λίγο σε διαστάσεις.

            Έχοντας οδηγήσει 3 φορές σε test drive (!) το zs Hybrid Max plus θα έλεγα ότι δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το προηγούμενο zs. Οδηγικα, κινητήρας, ποιότητα εσωτερικού κλπ. Αν διαβάσεις και ξένα reviews θα δεις ότι αναφέρεται σαν το πιο βελτιωμένο αυτοκίνητο μεταξύ 2 γενιών... Το zs Max plus με έχει αφήσει κι εμένα πολύ ικανοποιημένο. Ευκολοδηγητο, και ρεπριζ που αν μη τι άλλο ικανοποιούν απόλυτα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • I
              iceman7 last edited by

              Καλοτάξιδο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by fanis75

                @nsterg said in Πρώτο ταξίδι με MG ZS Max Hybrid+ Luxury.:

                Αγόρασα πριν κάποιες ημέρες ένα MG ZS Max Hybrid+ Luxury. Ταξίδεψα μαζί του περίπου 400χλμ. Ωραία ποιότητα κύλισης, σχεδόν αθόρυβο μέχρι τα 120 χλμ/ώρα. 68€ το πρώτο γέμισμα, 6.5 lt/100km η πρώτη ένδειξη κατανάλωσης, συνεχώς στο “Eco”, με ACC, κλιματισμό, 4 άτομα επιβάτες και μία αποσκευή ο καθένας. Μέχρι τα 102 χλμ/ώρα μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα – μετά θα εμπλακεί και ο θερμικός, ο οποίος ξεκινά και σταματά χωρίς να ενοχλεί. Πολύ καλά φώτα, δοκίμασα και την αυτόματη μεγάλη σκάλα – σπάνια μπορεί να μπερδευτεί. Δεν είδα υστέρηση στις ανηφόρες του E65. Περισσότερα στο επόμενο ταξίδι (δεν θα αργήσει).

                Με γειές και Καλοτάξιδο να είναι, να το χαρείτε με Υγεία!!

                ΥΓ: αναμένουμε και άλλες εντυπώσεις και φυσικά φωτογραφίες!!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                A T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser last edited by

                  Καλοτάξιδο...

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    antoniokon @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in Πρώτο ταξίδι με MG ZS Max Hybrid+ Luxury.:

                    Με γειές και Καλοτάξιδο να είναι, να το χαρείτε με Υγεία!!

                    ΥΓ: αναμένουμε και άλλες εντυπώσεις και φυσικά φωτογραφίες!!

                    Κι εγώ που έλεγα, θα μπει ο Φάνης, να υποδείξει την ύπαρξη, ήδη υπάρχοντος, σχετικού νήματος....😊

                    https://forum.4troxoi.gr/topic/102581/mg-zs/501

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      diriras last edited by

                      Youtube Video

                      εδω και με ηλιοροφη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by

                        Beta testers i love you.

                        Καλοτάξιδο, να το χαρείτε.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @antoniokon last edited by

                          @antoniokon said in Πρώτο ταξίδι με MG ZS Max Hybrid+ Luxury.:

                          @fanis75 said in Πρώτο ταξίδι με MG ZS Max Hybrid+ Luxury.:

                          Με γειές και Καλοτάξιδο να είναι, να το χαρείτε με Υγεία!!

                          ΥΓ: αναμένουμε και άλλες εντυπώσεις και φυσικά φωτογραφίες!!

                          Κι εγώ που έλεγα, θα μπει ο Φάνης, να υποδείξει την ύπαρξη, ήδη υπάρχοντος, σχετικού νήματος....😊

                          https://forum.4troxoi.gr/topic/102581/mg-zs/501

                          Μπα....δεν προλαβαίνω!! Θα τα μεταφέρω...

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tkin73 @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in MG ZS:

                            @nsterg said in Πρώτο ταξίδι με MG ZS Max Hybrid+ Luxury.:

                            Αγόρασα πριν κάποιες ημέρες ένα MG ZS Max Hybrid+ Luxury. Ταξίδεψα μαζί του περίπου 400χλμ. Ωραία ποιότητα κύλισης, σχεδόν αθόρυβο μέχρι τα 120 χλμ/ώρα. 68€ το πρώτο γέμισμα, 6.5 lt/100km η πρώτη ένδειξη κατανάλωσης, συνεχώς στο “Eco”, με ACC, κλιματισμό, 4 άτομα επιβάτες και μία αποσκευή ο καθένας. Μέχρι τα 102 χλμ/ώρα μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα – μετά θα εμπλακεί και ο θερμικός, ο οποίος ξεκινά και σταματά χωρίς να ενοχλεί. Πολύ καλά φώτα, δοκίμασα και την αυτόματη μεγάλη σκάλα – σπάνια μπορεί να μπερδευτεί. Δεν είδα υστέρηση στις ανηφόρες του E65. Περισσότερα στο επόμενο ταξίδι (δεν θα αργήσει).

                            Με γειές και Καλοτάξιδο να είναι, να το χαρείτε με Υγεία!!

                            ΥΓ: αναμένουμε και άλλες εντυπώσεις και φυσικά φωτογραφίες!!

                            καλοταξιδο!!! μείνε ενεργος και μετεφερε όποτε μπορεις εντυπώσεις απο συμπεριφορά υβριδικου , ποιοτητα κυλισης , καταναλωση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nsterg last edited by

                              Σας ευχαριστώ όλους για το καλωσόρισμα. Επόμενη προγραμματισμένη κίνηση του είναι την Κυριακή. Δεν ξέρω αν θα είναι προς την θάλασσα ή προς το βουνό. Θα ανεβάσω την εμπειρία μου και φωτογραφίες το συντομότερο δυνατό - λογικά το αργότερο την Δευτέρα.

                              L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ataim
                                ataim last edited by ataim

                                @lap

                                Πανομοιότυπα σχόλια με τα δικά μου, θα έλεγε κανείς ότι είχα δει το βίντεο... ,😁

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Άλλο αυτό όπως το βλέπω. Εδώ και πάλι δεν αλλάζει ταχύτητα. Όπως και τα πρώτα MG3.

                                  Το ίδιο bug είναι ή έπεσε σε προβληματικό.

                                  Εσένα κόλλησε στον κόφτη χωρίς να αλλάζει ταχύτητα;

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap @nsterg last edited by lap

                                    @nsterg said in MG ZS:

                                    Σας ευχαριστώ όλους για το καλωσόρισμα. Επόμενη προγραμματισμένη κίνηση του είναι την Κυριακή. Δεν ξέρω αν θα είναι προς την θάλασσα ή προς το βουνό. Θα ανεβάσω την εμπειρία μου και φωτογραφίες το συντομότερο δυνατό - λογικά το αργότερο την Δευτέρα.

                                    Φίλε μου κάνε μια εκδρομή προς το βουνο και πες μας εάν έχει πτώσεις της δύναμης κατά την ανάβαση

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ataim
                                      ataim @lap last edited by

                                      @lap said in MG ZS:

                                      Άλλο αυτό όπως το βλέπω. Εδώ και πάλι δεν αλλάζει ταχύτητα. Όπως και τα πρώτα MG3.

                                      Το ίδιο bug είναι ή έπεσε σε προβληματικό.

                                      Εσένα κόλλησε στον κόφτη χωρίς να αλλάζει ταχύτητα;

                                      Δεν μιλάμε για την πτώση ισχύος στις αλλαγές σχέσεων, το αυτοκίνητο έχει 100 θερμικά (που αποδίδονται σε υψηλές ταχύτητες) και 100 από την μπαταρία, όταν αυτή αδειάσει, κάτι που συμβαίνει, το αυτοκίνητο ξεμένει από ισχύ και δεν επιταχύνει. Στις ευθείες πάει και έρχεται, σε ανάβαση σταματάς για να φορτίσει και ξεκινάς πάλι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Στο βίντεο κόλλησε στο κόφτη και στα 94-95 χλμ/ωρα προφανώς είναι προβληματικό. Σε κανένα που έχω δει δεν κολλάει στον κόφτη στα 94χλμ/ωρα. Γενικα τα αυστραλέζικα παρουσιάζουν τέτοια θέματα, δεν γνωρίζω το γιατί

                                        Και πάλι δηλαδή το σύστημα δεν άλλαζε ταχύτητα όπως και στο άλλο που δεν περνούσε τα 25χλμ σε ανάβαση. Κολλούσε το κιβώτιο

                                        Η μπαταρία δεν αδειάζει ποτε. Τα λέμε ξανα και ξανα είναι ακριβώς το ίδιο με τα Toyota

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          nsterg last edited by

                                          Θα προσπαθήσω την Κυριακή να ανεβώ και σε βουνό. Γενικότερα, επειδή, για τα πρώτα 1500 χλμ δεν πρόκειται να το πιέσω, δεν θεωρώ πως θα έχουμε ευρήματα. Το αυτοκίνητο έχει ενεργοποιημένη την τηλεμετρία και στέλνει στο κατασκευαστή στροφές κινητήρα, επιταχύνσεις, πόσο στριμμένο είναι το τιμόνι και άλλες πληροφορίες – τόσο στο manual όσο και κατά την παράδοση μου ανέφεραν πως θα για τα πρώτα 1500 χλμ δεν πρέπει να το πιέσω.
                                          Αυτή την στιγμή είμαι 20χλμ μακριά από το αυτοκίνητο, το οποίο φυλάσσεται σε υπόγειο parking, βλέπω από την εφαρμογή την υπολειπόμενη αυτονομία, την εσωτερική θερμοκρασία, αν είναι κλειδωμένο ή όχι, τα παράθυρα του, την μπαταρία του στα 12.5V, και τα λάδια στα 5/8. Όλα αυτά από την ενσωματωμένη SIM του. Επίσης, για 10 λεπτά μπορώ να ενεργοποιήσω τον κλιματισμό και να το βρω στην επιθυμητή θερμοκρασία. Παραθέτω και τις διαμορφώσεις προώθησης, αν και δεν νομίζω ότι θα βοηθήσει κάπου.
                                          MG-PropulsionModes.png
                                          Θεωρώ πως αν δεν το πάω 0 - 100 συνέχεια, ότι θα μπορεί να ανακάμπτει, αλλά σίγουρα θα το δω στην πράξη (και θα το αναφέρω) όταν ξεπεράσω τα 1500 χλμ στο κοντέρ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • ataim
                                            ataim last edited by

                                            Δεν χρειάζεται να το πιέσεις, αν ανέβεις με χαμηλή ταχύτητα σε μια δύσκολη διαδρομή, πχ καζίνο πάρνηθας, αν είναι να εμφανίσει θέμα, θα το κάνει. Αναμένουμε νεότερα.

                                            N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 26 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr