Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 108
    • Best 81
    • Groups 0

    nsterg

    @nsterg

    227
    Reputation
    18
    Profile views
    108
    Posts
    0
    Followers
    1
    Following
    Joined Last Online

    nsterg Unfollow Follow

    Best posts made by nsterg

    • RE: MG ZS

      @lap said in MG ZS:

      Youtube Video

      4,9λ/ 100 χλμ μέσα στην πόλη!

      Καλημέρα σε όλους. Χθες το απόγευμα το έβγαλα για βόλτα στην πόλη. Θυμίζω ότι αγόρασα πρόσφατα ένα. Σε μια διαδρομή 14ων χιλιομέτρων, διάρκειας 34ων λεπτών, μαζί με παρκαρίσματα, αναφέρω πως η κατανάλωση του έφτασε στα 5 lt/100km. Έχω κάνει λιγότερα από 500 χλμ - εκτός πόλης η κατανάλωση είναι (ακόμη) μεγάλη, ξεκίνησε από 6.5 και έχει πέσει στα 6.3. Από την αντιπροσωπεία μου ανέφεραν πως θα πέσει ακόμα περισσότερο, μετά τα 1.500 χλμ που πρέπει να είμαι "ευγενικός" μαζί του.
      Τα στατιστικά από γέμισμα σε γέμισμα (από το πρώτο στο δεύτερο) έδειξαν 6.89lt/100km (όπως αναφέρει η εφαρμογή Fuelio), ωστόσο, το πρώτο γέμισμα πήρε 39lt (θα έπρεπε να πάρει 41 καθώς ήταν εντελώς άδειο) και το δεύτερο 31.5lt. Από την εφαρμογή της αυτονομίας, βλέπω πως μπορώ να κάνω άλλα 700 χλμ. 700χλμ + 14χλμ που έκανα χθες = 714χλμ, κατανάλωση περίπου 5.75lt/100km αν συνεχίσει έτσι. Δεν είχα υπολογίσει λοιπόν πως μέσα στην πόλη θα είναι πιο οικονομικό από ότι σε μεικτό κύκλο ή στην εθνική (πόλη 4.0, μικτή 6, εθνική 6.5) και όταν το αγόρασα το σκεπτικό μου ήταν να κινούμαι οικονομικά σε μεγάλα ταξίδια - για την πόλη έχω ένα Yaris του 2009, με πραγματική κατανάλωση 6.8lt/100km.
      Όσον αφορά τις επιδόσεις, συγκρινόμενο με ένα Mitsubishi Outlander του 2008, μέχρι τα 100km/ώρα, στους θεωρητικούς πίνακες η διαφορά είναι αμελητέα. Σε ταχύτητα ταξιδιού, με Cruise Control στα 120km/ώρα, το Outlander έχει κατανάλωση 12,6 - 13lt/100km (2400cc και 300kg παραπάνω από το ZS). Δεν έχω ανέβει πάνω από τα 120km/ώρα ακόμη για να ξέρω που «τερματίζει» - θεωρώ πως θα έχει σαφώς μικρότερη τελική από το Outlander. Σε κάθε περίπτωση, το ZS δεν σε προδιαθέτει να κινηθείς γρήγορα. Όχι επειδή δεν μπορεί, αλλά επειδή δεν ακούγεται καθόλου στο “Eco” και όταν θα πιέσεις το γκάζι για να κινηθείς σε μεγαλύτερες ταχύτητες, θα χαθεί η αίσθηση του «ηλεκτρικού» και ο ήχος θα το μετατρέψει σε «θερμικό». Κάτω από τις 3.000 στροφές, δεν το ακούς καν – πρέπει να προσέξεις ότι πήρε μπροστά ο θερμικός (κάπου στα 100km/ώρα), αν το οδηγείς σε “Eco” και πιέζεις το γκάζι προοδευτικά.
      Όσον αφορά τους χώρους, αν και το Outlander είναι μακρύτερο, στην καμπίνα το ZS έχει περισσότερο χώρο για όλους. Είναι πιο πλατύ (καλή τύχη αν στο σπίτι έχεις στενό πάρκινγκ) και έχει πιο μικρό πορτμπαγκάζ (από το Outlander) αλλά αυτό που του λείπει σε χώρο φόρτωσης, το κερδίζουν οι πίσω επιβάτες.
      Θεωρητικά αύριο θα πάει βόλτα σε βουνό - σας χρωστώ ένα review και πολλές φωτογραφίες εδώ και καιρό. Καλά να είμαστε και θα έχετε νέα μου την Κυριακή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Καλημέρα σε όλους. Σας έχω νέα. Προχθές γύρισα από ταξίδι στο εξωτερικό - φυσικά με το MG μου. 4.302 χλμ σε 7 ημέρες. Νις / Λουμπίανα / Μπέργκαμο / Κόμμο / Μόντζα / Μιλάνο / Μαρανέλο / Ζαγκρεμπ & Σόφια. Ετοιμάζω λεπτομερές άρθρο. Το θέλετε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Καλησπέρα σε όλους, θα προσπαθήσω να απαντήσω σε πολλά ζητήματα με την ελπίδα ότι θα τα καταφέρω.

      1. Όλα τα υβριδικά οχήματα έχουν σχεδιαστεί για χαμηλές καταναλώσεις σε αστικούς και ημιαστικούς κύκλους. Άσχετα με τους ίππους που διατείνονται ότι σωρεύουν, δεν αποτελούν sport cars.
      2. Το υβριδικό ZS (του οποίου είμαι ιδιοκτήτης από πέρυσι), είναι ένα μεγάλο, βαρύ όχημα που κινείται με αξιοπρέπεια στις πλείστες των περιπτώσεων. Η όποια περίσσεια των ίππων, έχει ως σκοπό την ενεργητική ασφάλεια. Αν θέλουμε διαρκείς επιδόσεις, υπό όλες τις συνθήκες, λογικά έχουμε προμηθευτεί λάθος τύπο οχήματος.
      3. Έχω οδηγήσει Subaru Forrester 2000 cc, Mitsubishi Outlander 2400 cc, Volvo S60 1800 cc και πολλά ακόμη οχήματα με λιγότερους ίππους και αναφέρω τα εξής: όσον αφορά τις επιδόσεις, μέχρι κάποια χιλιόμετρα, τα κοιτά στα μάτια. Απόδειξη αυτού είναι το πως εξαφανίζεται, αιφνιδιάζοντας όσους το απαντούν για πρώτη φορά στον δρόμο τους. Για κάποιον υποψιασμένο, το ZS τελικά θα ηττηθεί από οχήματα με παραπλήσιους θερμικούς ίππους και σίγουρα από άλλα με μεγαλύτερη τελική. Εκεί όμως που δεν θα το νικήσει κανένα από τα παραπάνω 3, είναι η κατανάλωση.
        Συνοψίζοντας: Αν θέλουμε να είναι φτηνό και μεγάλο και γρήγορο συνεχώς, κάποια από όλες τις παραμέτρους, δεν χωρά στην εξίσωση.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Καλημέρα σε όλους. Δεν κατάφερα να το πάω ιδιαίτερη βόλτα καθώς είχε πρόβλημα η γιαγιά και έπρεπε να την πάμε στο κέντρο υγείας.
      1732518552117R.jpg
      Στα 90 χλμ πήγαινε - έλα, μέχρι το χωριό, δεν υπάρχει βουνό ανάμεσα ή κοντά. Η κατανάλωση έπεσε λίγο, από τα 6.5 lt/100Km στα 6.2, πάντα σε "Eco" και πάντα κάτω από τα 120χλμ/ώρα. Ο θερμικός παίρνει πολύ συχνά μπροστά, δύσκολα θα καταφέρει κανείς να αδειάσει την μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα.

      Σκέφτηκα ένα σενάριο που θα μπορούσε να ισχύσει: με σβηστό το αυτοκίνητο, να ανάψω το κλιματιστικό για (τα) 10 λεπτά που μου επιτρέπει η εφαρμογή, όντας παρκαρισμένος στους πρόποδες του βουνού. Μόλις σβήσει το κλιματιστικό, να βάλω μπρος, να το γυρίσω σε Sport, με ανοιχτά τα πάντα (AC / φώτα / Bluetooth music / navigation) και να ξεκινήσω άμεσα την ανάβαση.

      Σε διόδια που πέρασα, έβαλα για λίγο το "Sport" και πάτησα το γκάζι με μετριοπάθεια. Το τιμόνι ελάφρυνε δύο – τρεις φορές, χωρίς να ενεργοποιηθεί κάποιο από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Λογικά τα λάστιχα δεν επαρκούν για την ροπή που μπορεί να παραχθεί – είχαν κάνει ήδη 30χλμ πριν τον σταθμό διοδίων, άρα πρέπει να είχαν ζεσταθεί αρκετά.

      Επόμενη βόλτα, λογικά την Κυριακή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Καλησπέρα σε όλους, μόλις γύρισα από βόλτα.
      R-1733591399027.jpg
      Είχα πάει στην Λίμνη Πλαστήρα.
      R-1733591518384.jpg
      R-1733591796260.jpg
      R-1733591796263.jpg
      Ανέβηκα το βουνό (700 και κάτι μέτρα υψόμετρο) χωρίς καμία δυσκολία, με περίπου 55Km/ώρα και 2900 στροφές, δεν ξέρω αν ήταν με πρώτη ή με δευτέρα. Είχα αναμένα τα φώτα, το κλιματιστικό, ραδιόφωνο και είμασταν 4 επιβάτες. Είχε πολλή ομίχλη. Κατανάλωση 5.7lt/km.
      Κατέβηκα το βουνό με ακόμη περισσότερη ομίχλη - δεν έβλεπα πέρα από τα 10 μέτρα για περίπου 5 χιλιόμετρα. Κατανάλωση 3.4lt/100km. Επέστρεψα σπίτι 150km μακρυά, με 4.5lt/km με ανώτατη ταχύτητα τα 95χλμ/ώρα.
      Στα συν, πολύ καλά φώτα στην ομίχλη, σωστό Hill Descent Control, αναγνωρίζει τους πεζούς ακόμα και την νύχτα με χαμηλό φωτισμό, προειδοποιεί και φρενάρει αν χρειαστεί.
      Στα πλην, δεν αναγνωρίζει τα ζώα (σκυλιά στον δρόμο) και σε μεγάλη κατηφόρα, αν δεν βάλεις Hill Descent Control ή Cruise Control ή δεν πατάς φρένο, θα βάλει μπροστά τον θερμικό (στην κατηφόρα) και θα πιάσει 3600 στροφές για να φρενάρει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Εντυπώσεις από την πιο πρόσφατη βόλτα μαζί του. Πήγα βράδυ στον Μύλο των ξωτικών. Πολλή ομίχλη στην διαδρομή, τόσο στο πήγαινε, όσο και στο έλα. Κατανάλωση 5lt/100km, με μέση ωριαία 76χλμ/ώρα με μια μικρή στάση (τρία λεπτά ακριβώς (αναμονή και παραλαβή των παιδιών), με αναμένο κινητήρα), ορισμένο στο "Eco" με κλιματιστικό στους 22oC και τον ανεμιστήρα στα 2/8, μουσική μέσω Bluetooth και ενεργοποιημένο το navigation. Αρχικά αναμένο το θερμαινόμενο τιμόνι και λιγότερο τα θερμαινόμενα καθίσματα. Με διπλάρωσε σε φανάρι (από δεξιά μου) ένα θηριώδες αγροτικό με σκοπό να με προσπεράσει πριν ο δρόμος συγκλίνει σε μονή λουρίδα. Δεν είχε καμία τύχη, ακόμα και με το “Eco”. Δεν περίμενε πως θα ξεκινήσω τόσο γρήγορα – παραχώρησα την θέση μου, σε σημείο που το επέτρεπαν οι συνθήκες, δεν θέλω να καθυστερώ κανένα. Παρόμοια κατάσταση με ένα Insignia, με πλησίαζε γοργά -πριν την Συκεώνα, πάλι σε σημείο που οι δύο λουρίδες γίνονται μία. Με λίγο παραπάνω γκάζι στο “Eco”, τοποθετήθηκα καλύτερα και παραχώρησα την θέση μου αμέσως μόλις δεν έρχονταν κάποιος από απέναντι.
      Το Cruise Control απενεργοποιήθηκε μόνο του, όλες τις φορές που η ορατότητα ήταν περιορισμένη. Τα φώτα επαρκέστατα, βλέπεις άριστα και φαίνεσαι τόσο από στους απέναντι όσο και σε αυτούς που ακολουθούν, χωρίς να χρειαστεί να ανάψεις το πίσω φως ομίχλης.
      Ιερόσυλη σύγκριση: χθες οδήγησα για πολύ λίγο ένα XC90, diesel, 235hp με ειδική χαρτογράφηση από την ίδια την Volvo. Εξαιρετικά δερμάτινα καθίσματα, με σκληρότερη στήριξη από αυτά του ZS. Περιστροφικός διακόπτης για την έναρξη του κινητήρα – δεν μου άρεσε, ασαφής επιλογέας ταχυτήτων με ενσωματωμένο πλήκτρο (αν δεν το πατήσεις, δεν κάνει τίποτα). Εξαιρετική ποιότητα κύλισης, με μία μικρή ασάφεια στο τιμόνι κατά την διόρθωση στα ευθύγραμμα τμήματα. Ίσως φταίει πως ήταν από «δεύτερο χέρι» και τα 170.000χλμ που έχει πάνω του, χωρίς αλλαγές σε αναρτήσεις κλπ. 8άρι κιβώτιο, πολύ σβέλτο, στο 0 – 120χλμ/ώρα που ήθελα να το συγκρίνω, δεν κατάφερα να εντοπίσω διαφορές με το ZS, αν και -λογικά- σίγουρα υπάρχουν. Στις 1.800 στροφές άλλαζε σχέση με μια μικρή αναπήδηση. Μόνιμες οι επιδόσεις του, χωρίς τις (όποιες) διακυμάνσεις του ZS, μία μικρή πλεύση (βυθίσεις) δεξιά – αριστερά στις χαμηλές ταχύτητες στο μπροστά μέρος, μεγαλύτερη κλίση από το ZS στις στροφές. Μνήμες στην ρύθμιση του καθίσματος, 4 διαφορετικά modes στην αντίσταση (βάρος) του τιμονιού. Εξαιρετικό integration με το iPhone του ιδιοκτήτη του. Καλύτερες γωνίες (θέασης από την θέση του οδηγού) στο παρκάρισμα – ξέρεις που τελειώνει το αυτοκίνητο, στο ZS θέλει να το μάθεις πρώτα. Καλοί αισθητήρες παρκαρίσματος, με ηχητική ειδοποίηση και οπτικό χρωματισμό, έχει και μπροστά -το ZS δεν έχει μπροστά αισθητήρες. Στο πίσω μέρος, το ZS υπερτερεί καθώς πέραν των ηχητικών και οπτικών ειδοποιήσεων, στο 360o view έχει χάραξη τροχιάς και υπολογισμό απόστασης ανά εκατοστό.
      Προφανώς τα δύο αυτοκίνητα δεν μπορούν -και δεν πρέπει να συγκριθούν- για πολλούς και διάφορους λόγους, αξιοπιστία, ασφάλεια, status, τιμή, διαστάσεις, ανέσεις, τεχνολογία, βάρος και άλλα πολλά. Υψηλή κατανάλωση 14.4lt/100km σε μικτό κύκλο, με τίποτα κάτω από τα 12lt/100km στην εθνική, με ταχύτητες λίγο πάνω από εκεί που χρεώνεσαι το πρόστιμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @criuser said in MG ZS:

      Μήκος 4,43 αλλά μεταξόνιο 2,61 και έχει χώρους ?

      Ούτε χώρο αποσκευών μεγάλο έχει για το μέγεθος του.

      Καλημέρα σε όλους. Έχω ύψος 1,74εκ. Έχω δύο παιδιά, 1,98 και 1,78 (θα ψιλώσει κι άλλο νομίζω)... Κάθονται άνετα πίσω, χωρίς να βρίσκει το κεφάλι τους και έχουν πολύ χώρο για τα γόνατα. Στο μπες – βγες, ακουμπούν τα παπούτσια τους στα πλαστικά, αλλά το ένα φορά 45 και το άλλο 43. Έχει μεγάλο κενό χώρο κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, όπου υπάρχουν μόνο τα καλώδια του καθίσματος. Για να τον εκμεταλλευτώ, έχω τοποθετήσει από ένα ανακλαστικό γιλέκο κάτω από το καθένα. Δεν επικοινωνεί με το πίσω «διάζωμα», πράγμα που θα έδινε παραπάνω χώρο – λογικά φοβούνται μήπως ο πίσω κλοτσήσει τα καλώδια (μου έχει τύχει σε Aygo).
      O χώρος αποσκευών σαν λίτρα είναι επαρκής, ως σχήμα, όμως μειώνει κατά πολύ τις επιλογές του τι αποσκευές θα τοποθετήσεις εντός του. Σε πρόσφατο ταξίδι μου, χώρεσε 4 αποσκευές των 43 λίτρων, δύο τσάντες Notebook, ένα μεγάλο παιχνίδι (30 λίτρα), ένα καφάσι με κρασιά, 3 νεσεσέρ και διάφορα μικροκαλούδια. Γενικότερα, εμένα μου αρκεί, στην σύζυγο ότι χώρο και να δώσεις, θα γεμίσει μέχρι πάνω ακόμα και ΡΕΟ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Καλησπέρα σε όλους. Μόλις επέστρεψα από Καρπενήσι. Πήγα και στο Χιονοδρομικό. Υψόμετρο 1840 μέτρα.
      MG-Snow-Forum.jpg
      Καμία απώλεια στην ισχύ. Κάποιες στιγμές δευτέρα και 3.000 στροφές. Περισσότερα στο άρθρο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη

      @polioan said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @nsterg said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @polioan said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @nsterg said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @arim said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @ilias-a said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @arim said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Γεια σας θα ηθελα την γνώμη σας και περισσότερο όσοι εχετε παθει το ίδιο. Περνάω με πράσινο φωτεινό σηματοδότη και ο άλλος με κόκκινο. Φυσικά αυτός υποστήριζε ότι πέρασε με πράσινο κ εγώ με κόκκινο. Έρχεται ένας μαρτυρας και είπε στους αστυνομικούς ότι όντως πέρασε ο άλλος με κόκκινο. Το θέμα είναι ότι η ασφάλεια του άλλου συνεχιζει να είναι αρνητική και η δική μου να μου προτείνει συνεπευθυνότητα ή δικαστηριο. Δηλαδή η δουλειά της ασφαλειας δεν είναι να σε υποστηρίξει να τελειώνουμε γρήγορα τις διαδικασίες, αλλά να πηγαινουμε εύκολα στα δικαστηρια ή να πληρώσεις και εσύ, ενώ δεν εφταιγες, χωρίς να δώσει σημασία στο δελτίο της τροχαίας ότι υπήρξε μάρτυρας.

      Αν φτασετε στο δικαστηριο θα βρεθουν "μαρτυρες" και απο τις 2 πλευρες.
      Την ασφαλεια σου την ενδειαφερει το τι θα πληρωσει, λογο του οτι αυτες οι μπερδεμενες υποθεσεις συνηθως πανε δικαστηριο, στο οποιο κανεις δε ξερει ποιον ή ποιους θα βγαλει φταιχτη, προτεινει συνηπευθυνοτητα εξ αρχης. Αν χασεις στο δικαστηριο θα πληρωσει περισσοτερα.

      @ilias-a said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @arim said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Γεια σας θα ηθελα την γνώμη σας και περισσότερο όσοι εχετε παθει το ίδιο. Περνάω με πράσινο φωτεινό σηματοδότη και ο άλλος με κόκκινο. Φυσικά αυτός υποστήριζε ότι πέρασε με πράσινο κ εγώ με κόκκινο. Έρχεται ένας μαρτυρας και είπε στους αστυνομικούς ότι όντως πέρασε ο άλλος με κόκκινο. Το θέμα είναι ότι η ασφάλεια του άλλου συνεχιζει να είναι αρνητική και η δική μου να μου προτείνει συνεπευθυνότητα ή δικαστηριο. Δηλαδή η δουλειά της ασφαλειας δεν είναι να σε υποστηρίξει να τελειώνουμε γρήγορα τις διαδικασίες, αλλά να πηγαινουμε εύκολα στα δικαστηρια ή να πληρώσεις και εσύ, ενώ δεν εφταιγες, χωρίς να δώσει σημασία στο δελτίο της τροχαίας ότι υπήρξε μάρτυρας.

      Αν φτασετε στο δικαστηριο θα βρεθουν "μαρτυρες" και απο τις 2 πλευρες.
      Την ασφαλεια σου την ενδειαφερει το τι θα πληρωσει, λογο του οτι αυτες οι μπερδεμενες υποθεσεις συνηθως πανε δικαστηριο, στο οποιο κανεις δε ξερει ποιον ή ποιους θα βγαλει φταιχτη, προτεινει συνηπευθυνοτητα εξ αρχης. Αν χασεις στο δικαστηριο θα πληρωσει περισσοτερα.

      @ilias-a said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @arim said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Γεια σας θα ηθελα την γνώμη σας και περισσότερο όσοι εχετε παθει το ίδιο. Περνάω με πράσινο φωτεινό σηματοδότη και ο άλλος με κόκκινο. Φυσικά αυτός υποστήριζε ότι πέρασε με πράσινο κ εγώ με κόκκινο. Έρχεται ένας μαρτυρας και είπε στους αστυνομικούς ότι όντως πέρασε ο άλλος με κόκκινο. Το θέμα είναι ότι η ασφάλεια του άλλου συνεχιζει να είναι αρνητική και η δική μου να μου προτείνει συνεπευθυνότητα ή δικαστηριο. Δηλαδή η δουλειά της ασφαλειας δεν είναι να σε υποστηρίξει να τελειώνουμε γρήγορα τις διαδικασίες, αλλά να πηγαινουμε εύκολα στα δικαστηρια ή να πληρώσεις και εσύ, ενώ δεν εφταιγες, χωρίς να δώσει σημασία στο δελτίο της τροχαίας ότι υπήρξε μάρτυρας.

      Αν φτασετε στο δικαστηριο θα βρεθουν "μαρτυρες" και απο τις 2 πλευρες.
      Την ασφαλεια σου την ενδειαφερει το τι θα πληρωσει, λογο του οτι αυτες οι μπερδεμενες υποθεσεις συνηθως πανε δικαστηριο, στο οποιο κανεις δε ξερει ποιον ή ποιους θα βγαλει φταιχτη, προτεινει συνηπευθυνοτητα εξ αρχης. Αν χασεις στο δικαστηριο θα πληρωσει περισσοτερα.

      Ο μάρτυρας όμως είναι γραμμένα τα στοιχεία του κ στο δελτιο τροχαιου από την τροχαια . Μπορεί να φέρει ο άλλος δικούς του δηλαδή ψευδομάρτυρες?

      @k-m said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Το πιο πιθανο ειναι και το δικαστήριο να βγάλει συνυπευθυνότητα (και μέχρι να γίνει αυτό δεν θα εχεις λάβει ούτε τα μισα), εκτος αν ο αλλος δεν βρει μάρτυρες.

      Μεγάλη η ζημια ?

      Για τέτοιες καταστάσεις ειναι χρησιμες οι καμερες στο αυτοκίνητο

      @k-m said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Το πιο πιθανο ειναι και το δικαστήριο να βγάλει συνυπευθυνότητα (και μέχρι να γίνει αυτό δεν θα εχεις λάβει ούτε τα μισα), εκτος αν ο αλλος δεν βρει μάρτυρες.

      Μεγάλη η ζημια ?

      Για τέτοιες καταστάσεις ειναι χρησιμες οι καμερες στο αυτοκίνητο

      Τί κάμερες είναι αυτές που μπαινουν στο αυτοκίνητο? Εχετε κάποια πρόταση να δω? Δεν ξέρω καλά ο ύψος της ζημιάς γύρω στα 2.000 Ευρώ βέβαια κ το αμάξι εχει αξία 2.000 με 3.000 ευρω

      Καλημέρα. Προτείνω την παρακάτω: https://www.amazon.de/-/en/dp/B0CM5BKPT6?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title
      έρχεται με κάρτα 64GB, κοιτάζει μπρος και πίσω, έχει WiFi για σύνδεση από το τηλέφωνο χωρίς καλώδιο.

      Αξίζει η συγκεκριμένη κάμερα? Είναι πράγματι 4k και να δείχνει ευανάγνωστα πινακίδες?

      Την παραλαμβάνω 23/12. Έκανα έρευνα αγοράς και από όσες άλλες είδα σε κοντινή τιμή, φάνηκε να είναι η πιο καλή επιλογή.
      Τα 4Κ@30fps έχουν μέγεθος -αν δεν κάνω λάθος- περίπου 15.8GB με codec H264 για μία ώρα εγγραφής. Θεωρητικά, θα μπορεί να γράφει σε loop 4 ώρες. Πιο σημαντικός παράγοντας από την ανάλυση, θεωρώ πως είναι ο αισθητήρας και ο φακός.
      Νομικά, στο αποτέλεσμα της καταγραφής, δεν θέλουμε να φαίνονται πινακίδες και πρόσωπα. Θέλουμε να αποδείξουμε ότι δεν φταίμε, αλλά σε ενδεχόμενο δικαστήριο θα είναι μια πύρρειος νίκη.
      Θα αναρτηθεί ψηλά στο παμπρίζ του ZS, με ρεύμα από την USB θύρα του καθρέπτη. Δεν θα συνδέσω την πίσω κάμερα - δεν θέλω να επέμβω καθόλου στο αυτοκίνητο.
      Θα καταγράψω κίνηση μέρα και νύχτα και θα στείλω link (wetransfer) με υλικό που να μην φαίνονται πρόσωπα και πινακίδες αυτοκινήτων.
      Όποιος μπορεί να περιμένει, θα βγάλει συμπεράσματα μόνος του.

      Εγώ στην αρχή σκεφτόμουν την 70Mai A810 Κάμερα DVR Αυτοκινήτου 4K WiFi, GPS.
      Αν αυτή που λες αξίζει, γλυτώνουμε και κάνα φράγκο παραπάνω

      Καλημέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά. Την παρέλαβα χθες και δεν έχω προλάβει να την δοκιμάσω. Ως ποιότητα κατασκευής, δεν μοιάζει με κινέζικο προϊόν, αν και ξεκάθαρά είναι.
      Την συνοδεύουν: πολύγλωσσο βιβλιαράκι οδηγιών, 3 μεμβράνες προστασίας, κάρτα επέκτασης της εγγύησης στα 3 χρόνια!, pin για αφαίρεση κάρτας, οδηγούς καλωδίου για την πίσω κάμερα, φορτιστή από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου με έξοδο USB-A, την πίσω κάμερα και πλαστικό εργαλείο για την τοποθέτηση των καλωδίων μέσα από τα πλαστικά /ταπετσαρία.
      Accessories.jpg

      Φωτογραφίες από την κάμερα:
      Ύψος:
      93083d65-85f6-49cc-93df-78b5b6491d41-image.png

      Μήκος:
      2935a435-ca8d-4403-94dc-050fa394f00c-image.png

      Από την πλευρά της καμπίνας:
      87b340c0-48ce-459d-a284-9b45184767f9-image.png

      Θύρες:
      59ee912e-dd14-44aa-9c7c-f0c4b21317c6-image.png
      Type-C για την ηλεκτροδότηση, Micro-SD με δώρο την 64GB, θύρα επικοινωνίας με την πίσω κάμερα.

      Διαδικασία ενεργοποίησης:

      1. ηλεκτροδότηση.
        Ανοίγει με κινέζικης προφοράς "welcome" με γυναικία φωνή και κινέζικο logo.
      2. προτρέπει να πιέσοουμε το κουμπί ενεργοποίησης για να φορμαριστεί η MicroSD.
      3. σκανάρουμε το QR code του manual & κατεβάζουμε το APP από το επίσημο store (ευχάριστη έκπληξη).
      4. συνδεόμαστε στην κάμερα μέσω του δικού της SSID (WiFi) με password 12345678 (το αναφέρει στο manual).

      Χρήση:
      Μέσα από την εφαρμογή, μπορούμε να αλλάξουμε και το SSID και το password του.
      Η κάμερα λαμβάνει timestamp μέσω του κινητού.
      Μπορεί να εκτελεί loop (νέο αρχείο κάθε 1, 2 ή 3 λεπτά).

      Με την ηλεκτροδότηση, αρχίζει να καταγράφει, αναφέροντας: "recording".

      Ευρυγώνιος φακός:
      e1cbdc91-9ad7-4e4b-947f-3535d7c2dd5d-image.png

      Info mode:
      c5fa9497-d54f-4285-811d-b1e517ccd3a2-image.png

      Ποστάροντας στο forum:
      46280e3d-36de-4cbf-9a71-bcddd65238dc-image.png

      Οι φωτογραφίες είναι επίτηδες θολές για λόγους GDPR. Επίσης δεν έχω βγάλει ακόμη το προστατευτικό του φακού. Θα την εγκαταστήσω στο MG και θα το βγάλω βόλτα πρωί & βράδυ και θα στείλω westransfer για να την αξιολογήσετε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Θα προσπαθήσω την Κυριακή να ανεβώ και σε βουνό. Γενικότερα, επειδή, για τα πρώτα 1500 χλμ δεν πρόκειται να το πιέσω, δεν θεωρώ πως θα έχουμε ευρήματα. Το αυτοκίνητο έχει ενεργοποιημένη την τηλεμετρία και στέλνει στο κατασκευαστή στροφές κινητήρα, επιταχύνσεις, πόσο στριμμένο είναι το τιμόνι και άλλες πληροφορίες – τόσο στο manual όσο και κατά την παράδοση μου ανέφεραν πως θα για τα πρώτα 1500 χλμ δεν πρέπει να το πιέσω.
      Αυτή την στιγμή είμαι 20χλμ μακριά από το αυτοκίνητο, το οποίο φυλάσσεται σε υπόγειο parking, βλέπω από την εφαρμογή την υπολειπόμενη αυτονομία, την εσωτερική θερμοκρασία, αν είναι κλειδωμένο ή όχι, τα παράθυρα του, την μπαταρία του στα 12.5V, και τα λάδια στα 5/8. Όλα αυτά από την ενσωματωμένη SIM του. Επίσης, για 10 λεπτά μπορώ να ενεργοποιήσω τον κλιματισμό και να το βρω στην επιθυμητή θερμοκρασία. Παραθέτω και τις διαμορφώσεις προώθησης, αν και δεν νομίζω ότι θα βοηθήσει κάπου.
      MG-PropulsionModes.png
      Θεωρώ πως αν δεν το πάω 0 - 100 συνέχεια, ότι θα μπορεί να ανακάμπτει, αλλά σίγουρα θα το δω στην πράξη (και θα το αναφέρω) όταν ξεπεράσω τα 1500 χλμ στο κοντέρ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg

    Latest posts made by nsterg

    • RE: MG ZS

      @tkin73 said in MG ZS:

      μιας και το εχεις απο πέρυσι υπάρχουν σημεία που δεν σου αρέσουν στο αμαξι? πχ τριγμοί, κοπανηματα πισω αξονα, κόστος σερβις?
      με 130 εθνικη ποσο καιει?
      Έχει αεροδυναμικους θορύβους;
      Φρένα έχουν καλή αίσθηση;
      Όταν φουλαρεις συνήθως πόση αυτονομία βγάζει;
      Τα συστήματα ασφαλείας πως φαίνονται; Έχουν κενά, δυσλειτουργίες;
      Σε έντονο φως βλέπεις από την οθόνη;
      αυτα που σωστα γράφεις ισχυουν για όλα τα υβριδικα...απλα ο κινεζος εχει φαει μπουλινγκ γιατι μπηκε στα χωραφια της τογιοτα...

      Καλημέρα, ήμουν εκτός, χωρίς Η/Υ και γι' αυτό δεν απάντησα πιο πριν.
      Τριγμούς δεν έχει, ούτε κοπανήματα στον πίσω άξονα. Έχω κάνει 11,800 χλμ, δεν έχω κάνει ακόμα κάποιο service.

      Για την κατανάλωση, έχω αναφέρει πολλές φορές πως είναι σχετικά μικρή για το βάρος και τον όγκο του αυτοκινήτου, το οποίο σε κάθε περίπτωση δεν έχει φτιαχτεί για αυτό τον σκοπό. Σε διαδρομή 330 χλμ, στην οποία οι χάρτες της google αναφέρουν μέση ωριαία τα 101χλμ/ώρα, έπιασα ακριβώς την ίδια μ.ω. με 5.7λτ/100χλμ. Για περισσότερες πληροφορίες, έχω αναρτήσει ένα διάγραμμα κατανάλωσης πριν από μερικές ημέρες.

      Αεροδυναμικοί θόρυβοι προς το παρόν δεν υπάρχουν. Μετά τα 130, επειδή οι στροφές είναι πάνω από 3.000, καλύπτονται. Δεν με ενδιαφέρει να πάω πάνω από 120 - θα πάω μόνο αν είναι απόλυτη ανάγκη.

      Στο φουλάρισμα έχω δει αυτονομία από 970 χλμ (με μέση κατανάλωση στα 3.4λτ/100χλμ) μέχρι 830χλμ που είναι η πιο συνηθισμένη τιμή πέριξ των 6λτ/100χλμ.

      Η σουίτα ADAS είναι καταπληκτική, αν μάθεις πως λειτουργεί και συνεργάζεσαι μαζί της. Υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να δράσει ανταγωνιστικά, εφόσον δεν γνωρίζεις τις αρχές λειτουργίας του ICA, το οποίο απενεργοποιείται προσωρινά αν (1) πατήσεις γκάζι & (2) βγάλεις φλας ή μόνιμα αν (1) πατήσεις φρένο ή βγάλεις το Adaptive Cruise Control ή (3) αφήσεις το τιμόνι για πάνω από 60 δευτερόλεπτα. Επίσης το ICA για να ενεργοποιηθεί και να αναλάβει την "ευθύνη" πρέπει να έχεις κεντράρει πρώτα το όχημα ανάμεσα στις δύο γραμμές (δεξιά και αριστερά του).

      Έχω ορίσει την οθόνη σε μαύρο φόντο. Αυτόματα το πρωί έχει 100% φωτεινότητα και το βράδυ την χαμηλότερη - θα προτιμούσα ακόμα πιο χαμηλή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Καλησπέρα σε όλους, θα προσπαθήσω να απαντήσω σε πολλά ζητήματα με την ελπίδα ότι θα τα καταφέρω.

      1. Όλα τα υβριδικά οχήματα έχουν σχεδιαστεί για χαμηλές καταναλώσεις σε αστικούς και ημιαστικούς κύκλους. Άσχετα με τους ίππους που διατείνονται ότι σωρεύουν, δεν αποτελούν sport cars.
      2. Το υβριδικό ZS (του οποίου είμαι ιδιοκτήτης από πέρυσι), είναι ένα μεγάλο, βαρύ όχημα που κινείται με αξιοπρέπεια στις πλείστες των περιπτώσεων. Η όποια περίσσεια των ίππων, έχει ως σκοπό την ενεργητική ασφάλεια. Αν θέλουμε διαρκείς επιδόσεις, υπό όλες τις συνθήκες, λογικά έχουμε προμηθευτεί λάθος τύπο οχήματος.
      3. Έχω οδηγήσει Subaru Forrester 2000 cc, Mitsubishi Outlander 2400 cc, Volvo S60 1800 cc και πολλά ακόμη οχήματα με λιγότερους ίππους και αναφέρω τα εξής: όσον αφορά τις επιδόσεις, μέχρι κάποια χιλιόμετρα, τα κοιτά στα μάτια. Απόδειξη αυτού είναι το πως εξαφανίζεται, αιφνιδιάζοντας όσους το απαντούν για πρώτη φορά στον δρόμο τους. Για κάποιον υποψιασμένο, το ZS τελικά θα ηττηθεί από οχήματα με παραπλήσιους θερμικούς ίππους και σίγουρα από άλλα με μεγαλύτερη τελική. Εκεί όμως που δεν θα το νικήσει κανένα από τα παραπάνω 3, είναι η κατανάλωση.
        Συνοψίζοντας: Αν θέλουμε να είναι φτηνό και μεγάλο και γρήγορο συνεχώς, κάποια από όλες τις παραμέτρους, δεν χωρά στην εξίσωση.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @lakis-karalakis said in MG ZS:

      Πανω απο 120 χλμ ανεβαινει η καταναλωση στα 6+

      από τα στατιστικά μου:
      8c079fdf-ed7e-4f15-9425-b6b4a716a95f-image.png
      6,46λτ/100χλμ πραγματικής κατανάλωσης με την εφαρμογή Fuelio (πράσινη διακεκομένη). Το 7,67 είναι στην επιστροφή από Βουλγαρία, με 4 άτομα, κλιματιστικό στους 22 και ανεμιστήρα στα 4/8α και 10 αποσκευές, με το acc στα 140χλμ/ώρα ή όποιο άλλο μέγιστο όριο επέτρεπαν οι πινακίδες. έχει κάτι μεγάλες ανηφόρες, ανάμεσα στα βουνά, πριν την Κρέσνα.
      Το 7,23 αφορά ταξίδι με 4 άτομα, χωρίς κλιματισμό, με γεμάτο τον χώρο αποσκευών.
      Ελπίζω να βοήθησα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @lakis-karalakis said in MG ZS:

      Full Hybrid με 197 άλογα.....
      Καίει μόλις 5,0 λτ./100 χλμ. στην πόλη
      Το νέο MG ZS MAX Hybrid+ είναι το πιο προσιτό οικογενειακό SUV της αγοράς με υβριδική τεχνολογία. Όπως και το μικρότερο και πιο ισχυρό στα μικρά αυτοκίνητα πόλης MG3 Hybrid+, έτσι και το νέο οικογενειακό SUV της MG που μεγάλωσε σε μήκος φτάνοντας τα 4,43 μ. μήκους, εφοδιάζεται με το υβριδικό σύστημα της MG.

      Βασική πηγή του συστήματος είναι ένας 1.500άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 102 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων αποδίδοντας συνδυαστικά 197 ίππους, από τις μεγαλύτερες που συναντάμε ανάμεσα στα υβριδικά μοντέλα της κατηγορίας. Χρησιμοποιώντας για αρκετά χιλιόμετρα (σε σχέση με άλλες υβριδικές εφαρμογές) την ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία των 1,83 kWh του υβριδικού του συστήματος, το MG ZS MAX Hybrid+ καταφέρνει πολύ καλές τιμές κατανάλωσης, με τη μέση τιμή αυτής σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center του AutoΤρίτη μας να μην ξεπερνάει τα 6,0 λτ./100 χλμ.. Μάλιστα, μέσα στην πόλη όπου τα σταμάτα-ξεκίνα είναι συχνότερα και η ανάκτηση ενέργειας μεγαλύτερη, η κατανάλωση μέσα στην πόλη πέφτει στα 5 λτ./100 χλμ.. Στα πλεονεκτήματα του μοντέλου και οι χαμηλοί ρύποι (113 γρ. CO2/χλμ.), που συνεπάγεται απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας.

      Κάνει το 0-100 σε 8,0 δλ. και προσπερνάει σε 87 μέτρα
      Το υβριδικό σύνολο του MG ZS MAX Hybrid+ δεν είναι μόνο πολύ καλό στο κομμάτι της οικονομίας καυσίμου, αλλά ξεχωρίζει και για τις δυναμικές επιδόσεις που προσφέρει στο αμάξωμα των 1.455 κιλών.

      Σύμφωνα με τις μετρήσεις του Test Center, για το 0-100 χλμ./ώρα το MG ZS MAX Hybrid+ χρειάζεται μόλις 8,0 δλ., ενώ είναι παραπάνω από γρήγορο και στην προσπέραση, με 3,9 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα (από τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία, θέλει 87 μέτρα να προσπεράσει) και 6,3 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα (175 μέτρα), κάτι που οφείλεται τόσο στο ισχυρό σύνολο όσο και το 3τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που δουλεύει πιο πολιτισμένα από τα CVT του είδους.

      Τέλος, μένοντας στο κομμάτι των επιδόσεων, καλή είναι και η επίδοση των φρένων του MG ZS MAX, αφού με 38,6 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα βρίσκεται στο κέντρο της κατηγορίας.

      Σε επαρχιακό δρόμο με 90χλμ/ώρα και για διαδρομή 120χλμ, η κατανάλωση ήταν στα 4.3λτ/100χλμ. γενικότερα, όσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνω, τόσο μειώνεται η κατανάλωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @groover1972 said in MG ZS:

      @nsterg said in MG ZS:

      @a-d-p said in MG ZS:

      @nsterg said in MG ZS:

      @lakis-karalakis said in MG ZS:

      @nsterg said in MG ZS:

      Καλημέρα σε όλους. Σας έχω νέα. Προχθές γύρισα από ταξίδι στο εξωτερικό - φυσικά με το MG μου. 4.302 χλμ σε 7 ημέρες. Νις / Λουμπίανα / Μπέργκαμο / Κόμμο / Μόντζα / Μιλάνο / Μαρανέλο / Ζαγκρεμπ & Σόφια. Ετοιμάζω λεπτομερές άρθρο. Το θέλετε;

      Μ΄'αρεσει που ρωτας κιολας..Πως και πως περιμενουμε να γραψει καποιος την εμπειρια του απο το αμαξι..ποιο MG εχεις κατ αρχας..περιμενουμε την εμπειρια σου

      MG ZS Hybrid+, από την καραβιά του Οκτωβρίου.

      Luxury αν θυμάμαι καλά;

      Σωστά θυμάσε αγαπητέ.

      https://www.gingersoftware.com/android-keyboard-page

      Μάλλον το χρειάζεσαι

      σωστά, μπέρδεψα την παθητική (αι) με την ενεργητική (ε) φωνή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @lap said in MG ZS:

      Χαχα είδα προχθές στον ΑΒ να τις αγοράζουν κάτι κυρίες και να κάνουν λες και αγόρασαν Ferrari. Κουνούσα το κεφάλι μου επικριτικά.

      Είχαν δίκιο!

      Είχα τρεις και σήμερα πήρα άλλες δύο (αυτές της φωτογραφίας). χωρούν ακριβώς κάτω από την εταζέρα και έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορούν να περιστρέφονται εντός του χώρου αποσκευών καθώς έχουν τέσσερις ρόδες, κάνοντας την διευθέτηση τους παιχνίδι. Επίσης, ένας άνθρωπος μπορεί να σπρώχνει τέσσερις τέτοιες ταυτόχρονα…

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Συμβουλή προς κατόχους MG ZS Max Hybrid+: o AB Βασιλόπουλος πουλά τις μικρές αποσκευές «French Bull» προς 29.95€ την μία. Στον χώρο αποσκευών του αυτοκινήτου αυτού, χωρούν τουλάχιστον 5, αν τοποθετηθούν όρθιες.

      7c9f1d8e-baa8-4254-83eb-133f2ab4390e-image.png

      Η παρούσα ανάρτηση δεν αποτελεί διαφημιστικό μήνυμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @tkin73 said in MG ZS:

      Εγώ για να γλυτώσω να κάνω το οδικό βαλκανικό κομμάτι δύο φορές πέρασα Ηγουμενίτσα αγκονα που κάνει κάνα 12 ωρο αλλά μπαίνεις απευθείας Ιταλία και σε ένα 5 ωρο είχα φτάσει μέχρι Σπέτσια.

      Ερώτηση: επειδή θα ξαναπάμε Ιταλία, πόσο στοιχίζει το πλοίο με αυτοκίνητο και καμπίνα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @lap said in MG ZS:

      Πω πω!!!!! Το καλύτερο άρθρο αναγνώστη στην ιστορία των άρθρων αναγνωστών.

      Εξαιρετικό!!!!!

      Ευχαριστώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @dimsabas said in MG ZS:

      @nsterg said in MG ZS:

      Αγαπητοί συμφουρίτες. Το άρθρο έχει αποσταλεί στον εκδότη. Υπομονή.

      Έλαβα και ευχαριστώ πολύ. Σάββατο βράδυ θα κάνουμε πάταγο.

      Εγώ ευχαριστώ που έλαβα το βήμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr