Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 108
    • Best 81
    • Groups 0

    Best posts made by nsterg

    • RE: MG ZS

      @lap said in MG ZS:

      Youtube Video

      4,9λ/ 100 χλμ μέσα στην πόλη!

      Καλημέρα σε όλους. Χθες το απόγευμα το έβγαλα για βόλτα στην πόλη. Θυμίζω ότι αγόρασα πρόσφατα ένα. Σε μια διαδρομή 14ων χιλιομέτρων, διάρκειας 34ων λεπτών, μαζί με παρκαρίσματα, αναφέρω πως η κατανάλωση του έφτασε στα 5 lt/100km. Έχω κάνει λιγότερα από 500 χλμ - εκτός πόλης η κατανάλωση είναι (ακόμη) μεγάλη, ξεκίνησε από 6.5 και έχει πέσει στα 6.3. Από την αντιπροσωπεία μου ανέφεραν πως θα πέσει ακόμα περισσότερο, μετά τα 1.500 χλμ που πρέπει να είμαι "ευγενικός" μαζί του.
      Τα στατιστικά από γέμισμα σε γέμισμα (από το πρώτο στο δεύτερο) έδειξαν 6.89lt/100km (όπως αναφέρει η εφαρμογή Fuelio), ωστόσο, το πρώτο γέμισμα πήρε 39lt (θα έπρεπε να πάρει 41 καθώς ήταν εντελώς άδειο) και το δεύτερο 31.5lt. Από την εφαρμογή της αυτονομίας, βλέπω πως μπορώ να κάνω άλλα 700 χλμ. 700χλμ + 14χλμ που έκανα χθες = 714χλμ, κατανάλωση περίπου 5.75lt/100km αν συνεχίσει έτσι. Δεν είχα υπολογίσει λοιπόν πως μέσα στην πόλη θα είναι πιο οικονομικό από ότι σε μεικτό κύκλο ή στην εθνική (πόλη 4.0, μικτή 6, εθνική 6.5) και όταν το αγόρασα το σκεπτικό μου ήταν να κινούμαι οικονομικά σε μεγάλα ταξίδια - για την πόλη έχω ένα Yaris του 2009, με πραγματική κατανάλωση 6.8lt/100km.
      Όσον αφορά τις επιδόσεις, συγκρινόμενο με ένα Mitsubishi Outlander του 2008, μέχρι τα 100km/ώρα, στους θεωρητικούς πίνακες η διαφορά είναι αμελητέα. Σε ταχύτητα ταξιδιού, με Cruise Control στα 120km/ώρα, το Outlander έχει κατανάλωση 12,6 - 13lt/100km (2400cc και 300kg παραπάνω από το ZS). Δεν έχω ανέβει πάνω από τα 120km/ώρα ακόμη για να ξέρω που «τερματίζει» - θεωρώ πως θα έχει σαφώς μικρότερη τελική από το Outlander. Σε κάθε περίπτωση, το ZS δεν σε προδιαθέτει να κινηθείς γρήγορα. Όχι επειδή δεν μπορεί, αλλά επειδή δεν ακούγεται καθόλου στο “Eco” και όταν θα πιέσεις το γκάζι για να κινηθείς σε μεγαλύτερες ταχύτητες, θα χαθεί η αίσθηση του «ηλεκτρικού» και ο ήχος θα το μετατρέψει σε «θερμικό». Κάτω από τις 3.000 στροφές, δεν το ακούς καν – πρέπει να προσέξεις ότι πήρε μπροστά ο θερμικός (κάπου στα 100km/ώρα), αν το οδηγείς σε “Eco” και πιέζεις το γκάζι προοδευτικά.
      Όσον αφορά τους χώρους, αν και το Outlander είναι μακρύτερο, στην καμπίνα το ZS έχει περισσότερο χώρο για όλους. Είναι πιο πλατύ (καλή τύχη αν στο σπίτι έχεις στενό πάρκινγκ) και έχει πιο μικρό πορτμπαγκάζ (από το Outlander) αλλά αυτό που του λείπει σε χώρο φόρτωσης, το κερδίζουν οι πίσω επιβάτες.
      Θεωρητικά αύριο θα πάει βόλτα σε βουνό - σας χρωστώ ένα review και πολλές φωτογραφίες εδώ και καιρό. Καλά να είμαστε και θα έχετε νέα μου την Κυριακή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Καλημέρα σε όλους. Σας έχω νέα. Προχθές γύρισα από ταξίδι στο εξωτερικό - φυσικά με το MG μου. 4.302 χλμ σε 7 ημέρες. Νις / Λουμπίανα / Μπέργκαμο / Κόμμο / Μόντζα / Μιλάνο / Μαρανέλο / Ζαγκρεμπ & Σόφια. Ετοιμάζω λεπτομερές άρθρο. Το θέλετε;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Καλησπέρα σε όλους, θα προσπαθήσω να απαντήσω σε πολλά ζητήματα με την ελπίδα ότι θα τα καταφέρω.

      1. Όλα τα υβριδικά οχήματα έχουν σχεδιαστεί για χαμηλές καταναλώσεις σε αστικούς και ημιαστικούς κύκλους. Άσχετα με τους ίππους που διατείνονται ότι σωρεύουν, δεν αποτελούν sport cars.
      2. Το υβριδικό ZS (του οποίου είμαι ιδιοκτήτης από πέρυσι), είναι ένα μεγάλο, βαρύ όχημα που κινείται με αξιοπρέπεια στις πλείστες των περιπτώσεων. Η όποια περίσσεια των ίππων, έχει ως σκοπό την ενεργητική ασφάλεια. Αν θέλουμε διαρκείς επιδόσεις, υπό όλες τις συνθήκες, λογικά έχουμε προμηθευτεί λάθος τύπο οχήματος.
      3. Έχω οδηγήσει Subaru Forrester 2000 cc, Mitsubishi Outlander 2400 cc, Volvo S60 1800 cc και πολλά ακόμη οχήματα με λιγότερους ίππους και αναφέρω τα εξής: όσον αφορά τις επιδόσεις, μέχρι κάποια χιλιόμετρα, τα κοιτά στα μάτια. Απόδειξη αυτού είναι το πως εξαφανίζεται, αιφνιδιάζοντας όσους το απαντούν για πρώτη φορά στον δρόμο τους. Για κάποιον υποψιασμένο, το ZS τελικά θα ηττηθεί από οχήματα με παραπλήσιους θερμικούς ίππους και σίγουρα από άλλα με μεγαλύτερη τελική. Εκεί όμως που δεν θα το νικήσει κανένα από τα παραπάνω 3, είναι η κατανάλωση.
        Συνοψίζοντας: Αν θέλουμε να είναι φτηνό και μεγάλο και γρήγορο συνεχώς, κάποια από όλες τις παραμέτρους, δεν χωρά στην εξίσωση.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Καλημέρα σε όλους. Δεν κατάφερα να το πάω ιδιαίτερη βόλτα καθώς είχε πρόβλημα η γιαγιά και έπρεπε να την πάμε στο κέντρο υγείας.
      1732518552117R.jpg
      Στα 90 χλμ πήγαινε - έλα, μέχρι το χωριό, δεν υπάρχει βουνό ανάμεσα ή κοντά. Η κατανάλωση έπεσε λίγο, από τα 6.5 lt/100Km στα 6.2, πάντα σε "Eco" και πάντα κάτω από τα 120χλμ/ώρα. Ο θερμικός παίρνει πολύ συχνά μπροστά, δύσκολα θα καταφέρει κανείς να αδειάσει την μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα.

      Σκέφτηκα ένα σενάριο που θα μπορούσε να ισχύσει: με σβηστό το αυτοκίνητο, να ανάψω το κλιματιστικό για (τα) 10 λεπτά που μου επιτρέπει η εφαρμογή, όντας παρκαρισμένος στους πρόποδες του βουνού. Μόλις σβήσει το κλιματιστικό, να βάλω μπρος, να το γυρίσω σε Sport, με ανοιχτά τα πάντα (AC / φώτα / Bluetooth music / navigation) και να ξεκινήσω άμεσα την ανάβαση.

      Σε διόδια που πέρασα, έβαλα για λίγο το "Sport" και πάτησα το γκάζι με μετριοπάθεια. Το τιμόνι ελάφρυνε δύο – τρεις φορές, χωρίς να ενεργοποιηθεί κάποιο από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Λογικά τα λάστιχα δεν επαρκούν για την ροπή που μπορεί να παραχθεί – είχαν κάνει ήδη 30χλμ πριν τον σταθμό διοδίων, άρα πρέπει να είχαν ζεσταθεί αρκετά.

      Επόμενη βόλτα, λογικά την Κυριακή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Καλησπέρα σε όλους, μόλις γύρισα από βόλτα.
      R-1733591399027.jpg
      Είχα πάει στην Λίμνη Πλαστήρα.
      R-1733591518384.jpg
      R-1733591796260.jpg
      R-1733591796263.jpg
      Ανέβηκα το βουνό (700 και κάτι μέτρα υψόμετρο) χωρίς καμία δυσκολία, με περίπου 55Km/ώρα και 2900 στροφές, δεν ξέρω αν ήταν με πρώτη ή με δευτέρα. Είχα αναμένα τα φώτα, το κλιματιστικό, ραδιόφωνο και είμασταν 4 επιβάτες. Είχε πολλή ομίχλη. Κατανάλωση 5.7lt/km.
      Κατέβηκα το βουνό με ακόμη περισσότερη ομίχλη - δεν έβλεπα πέρα από τα 10 μέτρα για περίπου 5 χιλιόμετρα. Κατανάλωση 3.4lt/100km. Επέστρεψα σπίτι 150km μακρυά, με 4.5lt/km με ανώτατη ταχύτητα τα 95χλμ/ώρα.
      Στα συν, πολύ καλά φώτα στην ομίχλη, σωστό Hill Descent Control, αναγνωρίζει τους πεζούς ακόμα και την νύχτα με χαμηλό φωτισμό, προειδοποιεί και φρενάρει αν χρειαστεί.
      Στα πλην, δεν αναγνωρίζει τα ζώα (σκυλιά στον δρόμο) και σε μεγάλη κατηφόρα, αν δεν βάλεις Hill Descent Control ή Cruise Control ή δεν πατάς φρένο, θα βάλει μπροστά τον θερμικό (στην κατηφόρα) και θα πιάσει 3600 στροφές για να φρενάρει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Εντυπώσεις από την πιο πρόσφατη βόλτα μαζί του. Πήγα βράδυ στον Μύλο των ξωτικών. Πολλή ομίχλη στην διαδρομή, τόσο στο πήγαινε, όσο και στο έλα. Κατανάλωση 5lt/100km, με μέση ωριαία 76χλμ/ώρα με μια μικρή στάση (τρία λεπτά ακριβώς (αναμονή και παραλαβή των παιδιών), με αναμένο κινητήρα), ορισμένο στο "Eco" με κλιματιστικό στους 22oC και τον ανεμιστήρα στα 2/8, μουσική μέσω Bluetooth και ενεργοποιημένο το navigation. Αρχικά αναμένο το θερμαινόμενο τιμόνι και λιγότερο τα θερμαινόμενα καθίσματα. Με διπλάρωσε σε φανάρι (από δεξιά μου) ένα θηριώδες αγροτικό με σκοπό να με προσπεράσει πριν ο δρόμος συγκλίνει σε μονή λουρίδα. Δεν είχε καμία τύχη, ακόμα και με το “Eco”. Δεν περίμενε πως θα ξεκινήσω τόσο γρήγορα – παραχώρησα την θέση μου, σε σημείο που το επέτρεπαν οι συνθήκες, δεν θέλω να καθυστερώ κανένα. Παρόμοια κατάσταση με ένα Insignia, με πλησίαζε γοργά -πριν την Συκεώνα, πάλι σε σημείο που οι δύο λουρίδες γίνονται μία. Με λίγο παραπάνω γκάζι στο “Eco”, τοποθετήθηκα καλύτερα και παραχώρησα την θέση μου αμέσως μόλις δεν έρχονταν κάποιος από απέναντι.
      Το Cruise Control απενεργοποιήθηκε μόνο του, όλες τις φορές που η ορατότητα ήταν περιορισμένη. Τα φώτα επαρκέστατα, βλέπεις άριστα και φαίνεσαι τόσο από στους απέναντι όσο και σε αυτούς που ακολουθούν, χωρίς να χρειαστεί να ανάψεις το πίσω φως ομίχλης.
      Ιερόσυλη σύγκριση: χθες οδήγησα για πολύ λίγο ένα XC90, diesel, 235hp με ειδική χαρτογράφηση από την ίδια την Volvo. Εξαιρετικά δερμάτινα καθίσματα, με σκληρότερη στήριξη από αυτά του ZS. Περιστροφικός διακόπτης για την έναρξη του κινητήρα – δεν μου άρεσε, ασαφής επιλογέας ταχυτήτων με ενσωματωμένο πλήκτρο (αν δεν το πατήσεις, δεν κάνει τίποτα). Εξαιρετική ποιότητα κύλισης, με μία μικρή ασάφεια στο τιμόνι κατά την διόρθωση στα ευθύγραμμα τμήματα. Ίσως φταίει πως ήταν από «δεύτερο χέρι» και τα 170.000χλμ που έχει πάνω του, χωρίς αλλαγές σε αναρτήσεις κλπ. 8άρι κιβώτιο, πολύ σβέλτο, στο 0 – 120χλμ/ώρα που ήθελα να το συγκρίνω, δεν κατάφερα να εντοπίσω διαφορές με το ZS, αν και -λογικά- σίγουρα υπάρχουν. Στις 1.800 στροφές άλλαζε σχέση με μια μικρή αναπήδηση. Μόνιμες οι επιδόσεις του, χωρίς τις (όποιες) διακυμάνσεις του ZS, μία μικρή πλεύση (βυθίσεις) δεξιά – αριστερά στις χαμηλές ταχύτητες στο μπροστά μέρος, μεγαλύτερη κλίση από το ZS στις στροφές. Μνήμες στην ρύθμιση του καθίσματος, 4 διαφορετικά modes στην αντίσταση (βάρος) του τιμονιού. Εξαιρετικό integration με το iPhone του ιδιοκτήτη του. Καλύτερες γωνίες (θέασης από την θέση του οδηγού) στο παρκάρισμα – ξέρεις που τελειώνει το αυτοκίνητο, στο ZS θέλει να το μάθεις πρώτα. Καλοί αισθητήρες παρκαρίσματος, με ηχητική ειδοποίηση και οπτικό χρωματισμό, έχει και μπροστά -το ZS δεν έχει μπροστά αισθητήρες. Στο πίσω μέρος, το ZS υπερτερεί καθώς πέραν των ηχητικών και οπτικών ειδοποιήσεων, στο 360o view έχει χάραξη τροχιάς και υπολογισμό απόστασης ανά εκατοστό.
      Προφανώς τα δύο αυτοκίνητα δεν μπορούν -και δεν πρέπει να συγκριθούν- για πολλούς και διάφορους λόγους, αξιοπιστία, ασφάλεια, status, τιμή, διαστάσεις, ανέσεις, τεχνολογία, βάρος και άλλα πολλά. Υψηλή κατανάλωση 14.4lt/100km σε μικτό κύκλο, με τίποτα κάτω από τα 12lt/100km στην εθνική, με ταχύτητες λίγο πάνω από εκεί που χρεώνεσαι το πρόστιμο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @criuser said in MG ZS:

      Μήκος 4,43 αλλά μεταξόνιο 2,61 και έχει χώρους ?

      Ούτε χώρο αποσκευών μεγάλο έχει για το μέγεθος του.

      Καλημέρα σε όλους. Έχω ύψος 1,74εκ. Έχω δύο παιδιά, 1,98 και 1,78 (θα ψιλώσει κι άλλο νομίζω)... Κάθονται άνετα πίσω, χωρίς να βρίσκει το κεφάλι τους και έχουν πολύ χώρο για τα γόνατα. Στο μπες – βγες, ακουμπούν τα παπούτσια τους στα πλαστικά, αλλά το ένα φορά 45 και το άλλο 43. Έχει μεγάλο κενό χώρο κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, όπου υπάρχουν μόνο τα καλώδια του καθίσματος. Για να τον εκμεταλλευτώ, έχω τοποθετήσει από ένα ανακλαστικό γιλέκο κάτω από το καθένα. Δεν επικοινωνεί με το πίσω «διάζωμα», πράγμα που θα έδινε παραπάνω χώρο – λογικά φοβούνται μήπως ο πίσω κλοτσήσει τα καλώδια (μου έχει τύχει σε Aygo).
      O χώρος αποσκευών σαν λίτρα είναι επαρκής, ως σχήμα, όμως μειώνει κατά πολύ τις επιλογές του τι αποσκευές θα τοποθετήσεις εντός του. Σε πρόσφατο ταξίδι μου, χώρεσε 4 αποσκευές των 43 λίτρων, δύο τσάντες Notebook, ένα μεγάλο παιχνίδι (30 λίτρα), ένα καφάσι με κρασιά, 3 νεσεσέρ και διάφορα μικροκαλούδια. Γενικότερα, εμένα μου αρκεί, στην σύζυγο ότι χώρο και να δώσεις, θα γεμίσει μέχρι πάνω ακόμα και ΡΕΟ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Καλησπέρα σε όλους. Μόλις επέστρεψα από Καρπενήσι. Πήγα και στο Χιονοδρομικό. Υψόμετρο 1840 μέτρα.
      MG-Snow-Forum.jpg
      Καμία απώλεια στην ισχύ. Κάποιες στιγμές δευτέρα και 3.000 στροφές. Περισσότερα στο άρθρο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη

      @polioan said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @nsterg said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @polioan said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @nsterg said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @arim said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @ilias-a said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @arim said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Γεια σας θα ηθελα την γνώμη σας και περισσότερο όσοι εχετε παθει το ίδιο. Περνάω με πράσινο φωτεινό σηματοδότη και ο άλλος με κόκκινο. Φυσικά αυτός υποστήριζε ότι πέρασε με πράσινο κ εγώ με κόκκινο. Έρχεται ένας μαρτυρας και είπε στους αστυνομικούς ότι όντως πέρασε ο άλλος με κόκκινο. Το θέμα είναι ότι η ασφάλεια του άλλου συνεχιζει να είναι αρνητική και η δική μου να μου προτείνει συνεπευθυνότητα ή δικαστηριο. Δηλαδή η δουλειά της ασφαλειας δεν είναι να σε υποστηρίξει να τελειώνουμε γρήγορα τις διαδικασίες, αλλά να πηγαινουμε εύκολα στα δικαστηρια ή να πληρώσεις και εσύ, ενώ δεν εφταιγες, χωρίς να δώσει σημασία στο δελτίο της τροχαίας ότι υπήρξε μάρτυρας.

      Αν φτασετε στο δικαστηριο θα βρεθουν "μαρτυρες" και απο τις 2 πλευρες.
      Την ασφαλεια σου την ενδειαφερει το τι θα πληρωσει, λογο του οτι αυτες οι μπερδεμενες υποθεσεις συνηθως πανε δικαστηριο, στο οποιο κανεις δε ξερει ποιον ή ποιους θα βγαλει φταιχτη, προτεινει συνηπευθυνοτητα εξ αρχης. Αν χασεις στο δικαστηριο θα πληρωσει περισσοτερα.

      @ilias-a said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @arim said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Γεια σας θα ηθελα την γνώμη σας και περισσότερο όσοι εχετε παθει το ίδιο. Περνάω με πράσινο φωτεινό σηματοδότη και ο άλλος με κόκκινο. Φυσικά αυτός υποστήριζε ότι πέρασε με πράσινο κ εγώ με κόκκινο. Έρχεται ένας μαρτυρας και είπε στους αστυνομικούς ότι όντως πέρασε ο άλλος με κόκκινο. Το θέμα είναι ότι η ασφάλεια του άλλου συνεχιζει να είναι αρνητική και η δική μου να μου προτείνει συνεπευθυνότητα ή δικαστηριο. Δηλαδή η δουλειά της ασφαλειας δεν είναι να σε υποστηρίξει να τελειώνουμε γρήγορα τις διαδικασίες, αλλά να πηγαινουμε εύκολα στα δικαστηρια ή να πληρώσεις και εσύ, ενώ δεν εφταιγες, χωρίς να δώσει σημασία στο δελτίο της τροχαίας ότι υπήρξε μάρτυρας.

      Αν φτασετε στο δικαστηριο θα βρεθουν "μαρτυρες" και απο τις 2 πλευρες.
      Την ασφαλεια σου την ενδειαφερει το τι θα πληρωσει, λογο του οτι αυτες οι μπερδεμενες υποθεσεις συνηθως πανε δικαστηριο, στο οποιο κανεις δε ξερει ποιον ή ποιους θα βγαλει φταιχτη, προτεινει συνηπευθυνοτητα εξ αρχης. Αν χασεις στο δικαστηριο θα πληρωσει περισσοτερα.

      @ilias-a said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @arim said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Γεια σας θα ηθελα την γνώμη σας και περισσότερο όσοι εχετε παθει το ίδιο. Περνάω με πράσινο φωτεινό σηματοδότη και ο άλλος με κόκκινο. Φυσικά αυτός υποστήριζε ότι πέρασε με πράσινο κ εγώ με κόκκινο. Έρχεται ένας μαρτυρας και είπε στους αστυνομικούς ότι όντως πέρασε ο άλλος με κόκκινο. Το θέμα είναι ότι η ασφάλεια του άλλου συνεχιζει να είναι αρνητική και η δική μου να μου προτείνει συνεπευθυνότητα ή δικαστηριο. Δηλαδή η δουλειά της ασφαλειας δεν είναι να σε υποστηρίξει να τελειώνουμε γρήγορα τις διαδικασίες, αλλά να πηγαινουμε εύκολα στα δικαστηρια ή να πληρώσεις και εσύ, ενώ δεν εφταιγες, χωρίς να δώσει σημασία στο δελτίο της τροχαίας ότι υπήρξε μάρτυρας.

      Αν φτασετε στο δικαστηριο θα βρεθουν "μαρτυρες" και απο τις 2 πλευρες.
      Την ασφαλεια σου την ενδειαφερει το τι θα πληρωσει, λογο του οτι αυτες οι μπερδεμενες υποθεσεις συνηθως πανε δικαστηριο, στο οποιο κανεις δε ξερει ποιον ή ποιους θα βγαλει φταιχτη, προτεινει συνηπευθυνοτητα εξ αρχης. Αν χασεις στο δικαστηριο θα πληρωσει περισσοτερα.

      Ο μάρτυρας όμως είναι γραμμένα τα στοιχεία του κ στο δελτιο τροχαιου από την τροχαια . Μπορεί να φέρει ο άλλος δικούς του δηλαδή ψευδομάρτυρες?

      @k-m said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Το πιο πιθανο ειναι και το δικαστήριο να βγάλει συνυπευθυνότητα (και μέχρι να γίνει αυτό δεν θα εχεις λάβει ούτε τα μισα), εκτος αν ο αλλος δεν βρει μάρτυρες.

      Μεγάλη η ζημια ?

      Για τέτοιες καταστάσεις ειναι χρησιμες οι καμερες στο αυτοκίνητο

      @k-m said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Το πιο πιθανο ειναι και το δικαστήριο να βγάλει συνυπευθυνότητα (και μέχρι να γίνει αυτό δεν θα εχεις λάβει ούτε τα μισα), εκτος αν ο αλλος δεν βρει μάρτυρες.

      Μεγάλη η ζημια ?

      Για τέτοιες καταστάσεις ειναι χρησιμες οι καμερες στο αυτοκίνητο

      Τί κάμερες είναι αυτές που μπαινουν στο αυτοκίνητο? Εχετε κάποια πρόταση να δω? Δεν ξέρω καλά ο ύψος της ζημιάς γύρω στα 2.000 Ευρώ βέβαια κ το αμάξι εχει αξία 2.000 με 3.000 ευρω

      Καλημέρα. Προτείνω την παρακάτω: https://www.amazon.de/-/en/dp/B0CM5BKPT6?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title
      έρχεται με κάρτα 64GB, κοιτάζει μπρος και πίσω, έχει WiFi για σύνδεση από το τηλέφωνο χωρίς καλώδιο.

      Αξίζει η συγκεκριμένη κάμερα? Είναι πράγματι 4k και να δείχνει ευανάγνωστα πινακίδες?

      Την παραλαμβάνω 23/12. Έκανα έρευνα αγοράς και από όσες άλλες είδα σε κοντινή τιμή, φάνηκε να είναι η πιο καλή επιλογή.
      Τα 4Κ@30fps έχουν μέγεθος -αν δεν κάνω λάθος- περίπου 15.8GB με codec H264 για μία ώρα εγγραφής. Θεωρητικά, θα μπορεί να γράφει σε loop 4 ώρες. Πιο σημαντικός παράγοντας από την ανάλυση, θεωρώ πως είναι ο αισθητήρας και ο φακός.
      Νομικά, στο αποτέλεσμα της καταγραφής, δεν θέλουμε να φαίνονται πινακίδες και πρόσωπα. Θέλουμε να αποδείξουμε ότι δεν φταίμε, αλλά σε ενδεχόμενο δικαστήριο θα είναι μια πύρρειος νίκη.
      Θα αναρτηθεί ψηλά στο παμπρίζ του ZS, με ρεύμα από την USB θύρα του καθρέπτη. Δεν θα συνδέσω την πίσω κάμερα - δεν θέλω να επέμβω καθόλου στο αυτοκίνητο.
      Θα καταγράψω κίνηση μέρα και νύχτα και θα στείλω link (wetransfer) με υλικό που να μην φαίνονται πρόσωπα και πινακίδες αυτοκινήτων.
      Όποιος μπορεί να περιμένει, θα βγάλει συμπεράσματα μόνος του.

      Εγώ στην αρχή σκεφτόμουν την 70Mai A810 Κάμερα DVR Αυτοκινήτου 4K WiFi, GPS.
      Αν αυτή που λες αξίζει, γλυτώνουμε και κάνα φράγκο παραπάνω

      Καλημέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά. Την παρέλαβα χθες και δεν έχω προλάβει να την δοκιμάσω. Ως ποιότητα κατασκευής, δεν μοιάζει με κινέζικο προϊόν, αν και ξεκάθαρά είναι.
      Την συνοδεύουν: πολύγλωσσο βιβλιαράκι οδηγιών, 3 μεμβράνες προστασίας, κάρτα επέκτασης της εγγύησης στα 3 χρόνια!, pin για αφαίρεση κάρτας, οδηγούς καλωδίου για την πίσω κάμερα, φορτιστή από τον αναπτήρα του αυτοκινήτου με έξοδο USB-A, την πίσω κάμερα και πλαστικό εργαλείο για την τοποθέτηση των καλωδίων μέσα από τα πλαστικά /ταπετσαρία.
      Accessories.jpg

      Φωτογραφίες από την κάμερα:
      Ύψος:
      93083d65-85f6-49cc-93df-78b5b6491d41-image.png

      Μήκος:
      2935a435-ca8d-4403-94dc-050fa394f00c-image.png

      Από την πλευρά της καμπίνας:
      87b340c0-48ce-459d-a284-9b45184767f9-image.png

      Θύρες:
      59ee912e-dd14-44aa-9c7c-f0c4b21317c6-image.png
      Type-C για την ηλεκτροδότηση, Micro-SD με δώρο την 64GB, θύρα επικοινωνίας με την πίσω κάμερα.

      Διαδικασία ενεργοποίησης:

      1. ηλεκτροδότηση.
        Ανοίγει με κινέζικης προφοράς "welcome" με γυναικία φωνή και κινέζικο logo.
      2. προτρέπει να πιέσοουμε το κουμπί ενεργοποίησης για να φορμαριστεί η MicroSD.
      3. σκανάρουμε το QR code του manual & κατεβάζουμε το APP από το επίσημο store (ευχάριστη έκπληξη).
      4. συνδεόμαστε στην κάμερα μέσω του δικού της SSID (WiFi) με password 12345678 (το αναφέρει στο manual).

      Χρήση:
      Μέσα από την εφαρμογή, μπορούμε να αλλάξουμε και το SSID και το password του.
      Η κάμερα λαμβάνει timestamp μέσω του κινητού.
      Μπορεί να εκτελεί loop (νέο αρχείο κάθε 1, 2 ή 3 λεπτά).

      Με την ηλεκτροδότηση, αρχίζει να καταγράφει, αναφέροντας: "recording".

      Ευρυγώνιος φακός:
      e1cbdc91-9ad7-4e4b-947f-3535d7c2dd5d-image.png

      Info mode:
      c5fa9497-d54f-4285-811d-b1e517ccd3a2-image.png

      Ποστάροντας στο forum:
      46280e3d-36de-4cbf-9a71-bcddd65238dc-image.png

      Οι φωτογραφίες είναι επίτηδες θολές για λόγους GDPR. Επίσης δεν έχω βγάλει ακόμη το προστατευτικό του φακού. Θα την εγκαταστήσω στο MG και θα το βγάλω βόλτα πρωί & βράδυ και θα στείλω westransfer για να την αξιολογήσετε.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Θα προσπαθήσω την Κυριακή να ανεβώ και σε βουνό. Γενικότερα, επειδή, για τα πρώτα 1500 χλμ δεν πρόκειται να το πιέσω, δεν θεωρώ πως θα έχουμε ευρήματα. Το αυτοκίνητο έχει ενεργοποιημένη την τηλεμετρία και στέλνει στο κατασκευαστή στροφές κινητήρα, επιταχύνσεις, πόσο στριμμένο είναι το τιμόνι και άλλες πληροφορίες – τόσο στο manual όσο και κατά την παράδοση μου ανέφεραν πως θα για τα πρώτα 1500 χλμ δεν πρέπει να το πιέσω.
      Αυτή την στιγμή είμαι 20χλμ μακριά από το αυτοκίνητο, το οποίο φυλάσσεται σε υπόγειο parking, βλέπω από την εφαρμογή την υπολειπόμενη αυτονομία, την εσωτερική θερμοκρασία, αν είναι κλειδωμένο ή όχι, τα παράθυρα του, την μπαταρία του στα 12.5V, και τα λάδια στα 5/8. Όλα αυτά από την ενσωματωμένη SIM του. Επίσης, για 10 λεπτά μπορώ να ενεργοποιήσω τον κλιματισμό και να το βρω στην επιθυμητή θερμοκρασία. Παραθέτω και τις διαμορφώσεις προώθησης, αν και δεν νομίζω ότι θα βοηθήσει κάπου.
      MG-PropulsionModes.png
      Θεωρώ πως αν δεν το πάω 0 - 100 συνέχεια, ότι θα μπορεί να ανακάμπτει, αλλά σίγουρα θα το δω στην πράξη (και θα το αναφέρω) όταν ξεπεράσω τα 1500 χλμ στο κοντέρ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @lap said in MG ZS:

      Διαθέσιμο προς κατανάλωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @antoniokon said in MG ZS:

      Φίλε @nsterg , είσαι μεγάλο ταλέντο!

      Συγχαρητήρια για το άρθρο- ταξιδιωτικό ημερολόγιο- διήγημα👏

      Είναι ακριβώς έτσι όπως το έζησα. Δεν είναι το τεχνικό άρθρο που ίσως περίμενε κανείς, αλλά το πως περνάς μαζί του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @lap said in MG ZS:

      Αυτές είναι δοκιμές. Όχι σαν τις άλλες που ψάχνεις το οπισθόφυλλο εάν έχει συνέχεια.

      Δώστε στον λαό 5.500 λέξεις δοκιμών.

      Είναι λογικό σε ένα περιοδικό, ο χώρος να είναι περιορισμένος. Κάθε σελίδα έχει κόστος, σύνταξης, διόρθωσης, φωτογράφησης, σύνθεσης, εκτύπωσης και όχι μόνο. Το κόστος αυτό δεν μπορεί -θεωρώ- να υπερκεραστεί μόνο από την τιμή του περιοδικού, θέλει διαφημίσεις και πολλές φορές χορηγίες.
      Τα μεγάλα κείμενα κουράζουν. Από την πείρα μου σε πορίσματα και μελέτες, ακόμα και όταν συντάσσονται κατά παραγγελία, σπάνια τα διαβάζει κάποιος ολόκληρα. Στην προκειμένη περίπτωση, όταν αναρωτιέται κανείς αν θα δώσει 30.000€ για ένα «άγουρο» προϊόν, υπάρχει μεγαλύτερο και πιο ισχυρό κίνητρο.
      Η δική μου «δοκιμή» ήταν δωρεάν. Τα χιλιόμετρα θα τα έκανα ούτως ή άλλως. Απλά αποτύπωσα την εμπειρία χρήσης του και την γεύση που μου άφησε. Ο εκδότης το φιλοξένησε, χαμηλό κόστος και για τους δύο μας.
      Κερδισμένος θα είναι όποιος το επιλέξει ή το αποφύγει βάσει των δικών του κριτηρίων. Η δοκιμή δείχνει ένα μονοπάτι, το ποιος θα το επιλέξει είναι άλλο ζήτημα.

      Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη όλων σας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @tkin73 said in MG ZS:

      Με 130 σταθερά εθνική το έχει πάει κάποιος; κατανάλωση και στροφές έχουμε εκεί;

      με 130km/h όπου επιτρεπόταν από το όριο, 2.900RPM, 7.0lt/100km.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @dimsabas said in MG ZS:

      Μη βιάζεσαι. Άλλωστε, ξέρεις πού θα το διαβάσεις πρώτα...

      Λίγο πριν το (ηλεκτρονικό) πιεστήριο, το κείμενο έχει 3.805 λέξεις. Θα διορθώσω ορθογραφικά και συντακτικά λάθη, πριν το στείλω, με την γνωστή μέθοδο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη

      @polioan said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @nsterg said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @arim said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @ilias-a said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @arim said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Γεια σας θα ηθελα την γνώμη σας και περισσότερο όσοι εχετε παθει το ίδιο. Περνάω με πράσινο φωτεινό σηματοδότη και ο άλλος με κόκκινο. Φυσικά αυτός υποστήριζε ότι πέρασε με πράσινο κ εγώ με κόκκινο. Έρχεται ένας μαρτυρας και είπε στους αστυνομικούς ότι όντως πέρασε ο άλλος με κόκκινο. Το θέμα είναι ότι η ασφάλεια του άλλου συνεχιζει να είναι αρνητική και η δική μου να μου προτείνει συνεπευθυνότητα ή δικαστηριο. Δηλαδή η δουλειά της ασφαλειας δεν είναι να σε υποστηρίξει να τελειώνουμε γρήγορα τις διαδικασίες, αλλά να πηγαινουμε εύκολα στα δικαστηρια ή να πληρώσεις και εσύ, ενώ δεν εφταιγες, χωρίς να δώσει σημασία στο δελτίο της τροχαίας ότι υπήρξε μάρτυρας.

      Αν φτασετε στο δικαστηριο θα βρεθουν "μαρτυρες" και απο τις 2 πλευρες.
      Την ασφαλεια σου την ενδειαφερει το τι θα πληρωσει, λογο του οτι αυτες οι μπερδεμενες υποθεσεις συνηθως πανε δικαστηριο, στο οποιο κανεις δε ξερει ποιον ή ποιους θα βγαλει φταιχτη, προτεινει συνηπευθυνοτητα εξ αρχης. Αν χασεις στο δικαστηριο θα πληρωσει περισσοτερα.

      @ilias-a said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @arim said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Γεια σας θα ηθελα την γνώμη σας και περισσότερο όσοι εχετε παθει το ίδιο. Περνάω με πράσινο φωτεινό σηματοδότη και ο άλλος με κόκκινο. Φυσικά αυτός υποστήριζε ότι πέρασε με πράσινο κ εγώ με κόκκινο. Έρχεται ένας μαρτυρας και είπε στους αστυνομικούς ότι όντως πέρασε ο άλλος με κόκκινο. Το θέμα είναι ότι η ασφάλεια του άλλου συνεχιζει να είναι αρνητική και η δική μου να μου προτείνει συνεπευθυνότητα ή δικαστηριο. Δηλαδή η δουλειά της ασφαλειας δεν είναι να σε υποστηρίξει να τελειώνουμε γρήγορα τις διαδικασίες, αλλά να πηγαινουμε εύκολα στα δικαστηρια ή να πληρώσεις και εσύ, ενώ δεν εφταιγες, χωρίς να δώσει σημασία στο δελτίο της τροχαίας ότι υπήρξε μάρτυρας.

      Αν φτασετε στο δικαστηριο θα βρεθουν "μαρτυρες" και απο τις 2 πλευρες.
      Την ασφαλεια σου την ενδειαφερει το τι θα πληρωσει, λογο του οτι αυτες οι μπερδεμενες υποθεσεις συνηθως πανε δικαστηριο, στο οποιο κανεις δε ξερει ποιον ή ποιους θα βγαλει φταιχτη, προτεινει συνηπευθυνοτητα εξ αρχης. Αν χασεις στο δικαστηριο θα πληρωσει περισσοτερα.

      @ilias-a said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      @arim said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Γεια σας θα ηθελα την γνώμη σας και περισσότερο όσοι εχετε παθει το ίδιο. Περνάω με πράσινο φωτεινό σηματοδότη και ο άλλος με κόκκινο. Φυσικά αυτός υποστήριζε ότι πέρασε με πράσινο κ εγώ με κόκκινο. Έρχεται ένας μαρτυρας και είπε στους αστυνομικούς ότι όντως πέρασε ο άλλος με κόκκινο. Το θέμα είναι ότι η ασφάλεια του άλλου συνεχιζει να είναι αρνητική και η δική μου να μου προτείνει συνεπευθυνότητα ή δικαστηριο. Δηλαδή η δουλειά της ασφαλειας δεν είναι να σε υποστηρίξει να τελειώνουμε γρήγορα τις διαδικασίες, αλλά να πηγαινουμε εύκολα στα δικαστηρια ή να πληρώσεις και εσύ, ενώ δεν εφταιγες, χωρίς να δώσει σημασία στο δελτίο της τροχαίας ότι υπήρξε μάρτυρας.

      Αν φτασετε στο δικαστηριο θα βρεθουν "μαρτυρες" και απο τις 2 πλευρες.
      Την ασφαλεια σου την ενδειαφερει το τι θα πληρωσει, λογο του οτι αυτες οι μπερδεμενες υποθεσεις συνηθως πανε δικαστηριο, στο οποιο κανεις δε ξερει ποιον ή ποιους θα βγαλει φταιχτη, προτεινει συνηπευθυνοτητα εξ αρχης. Αν χασεις στο δικαστηριο θα πληρωσει περισσοτερα.

      Ο μάρτυρας όμως είναι γραμμένα τα στοιχεία του κ στο δελτιο τροχαιου από την τροχαια . Μπορεί να φέρει ο άλλος δικούς του δηλαδή ψευδομάρτυρες?

      @k-m said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Το πιο πιθανο ειναι και το δικαστήριο να βγάλει συνυπευθυνότητα (και μέχρι να γίνει αυτό δεν θα εχεις λάβει ούτε τα μισα), εκτος αν ο αλλος δεν βρει μάρτυρες.

      Μεγάλη η ζημια ?

      Για τέτοιες καταστάσεις ειναι χρησιμες οι καμερες στο αυτοκίνητο

      @k-m said in Παραβιαση κόκκινου σηματοδότη:

      Το πιο πιθανο ειναι και το δικαστήριο να βγάλει συνυπευθυνότητα (και μέχρι να γίνει αυτό δεν θα εχεις λάβει ούτε τα μισα), εκτος αν ο αλλος δεν βρει μάρτυρες.

      Μεγάλη η ζημια ?

      Για τέτοιες καταστάσεις ειναι χρησιμες οι καμερες στο αυτοκίνητο

      Τί κάμερες είναι αυτές που μπαινουν στο αυτοκίνητο? Εχετε κάποια πρόταση να δω? Δεν ξέρω καλά ο ύψος της ζημιάς γύρω στα 2.000 Ευρώ βέβαια κ το αμάξι εχει αξία 2.000 με 3.000 ευρω

      Καλημέρα. Προτείνω την παρακάτω: https://www.amazon.de/-/en/dp/B0CM5BKPT6?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title
      έρχεται με κάρτα 64GB, κοιτάζει μπρος και πίσω, έχει WiFi για σύνδεση από το τηλέφωνο χωρίς καλώδιο.

      Αξίζει η συγκεκριμένη κάμερα? Είναι πράγματι 4k και να δείχνει ευανάγνωστα πινακίδες?

      Την παραλαμβάνω 23/12. Έκανα έρευνα αγοράς και από όσες άλλες είδα σε κοντινή τιμή, φάνηκε να είναι η πιο καλή επιλογή.
      Τα 4Κ@30fps έχουν μέγεθος -αν δεν κάνω λάθος- περίπου 15.8GB με codec H264 για μία ώρα εγγραφής. Θεωρητικά, θα μπορεί να γράφει σε loop 4 ώρες. Πιο σημαντικός παράγοντας από την ανάλυση, θεωρώ πως είναι ο αισθητήρας και ο φακός.
      Νομικά, στο αποτέλεσμα της καταγραφής, δεν θέλουμε να φαίνονται πινακίδες και πρόσωπα. Θέλουμε να αποδείξουμε ότι δεν φταίμε, αλλά σε ενδεχόμενο δικαστήριο θα είναι μια πύρρειος νίκη.
      Θα αναρτηθεί ψηλά στο παμπρίζ του ZS, με ρεύμα από την USB θύρα του καθρέπτη. Δεν θα συνδέσω την πίσω κάμερα - δεν θέλω να επέμβω καθόλου στο αυτοκίνητο.
      Θα καταγράψω κίνηση μέρα και νύχτα και θα στείλω link (wetransfer) με υλικό που να μην φαίνονται πρόσωπα και πινακίδες αυτοκινήτων.
      Όποιος μπορεί να περιμένει, θα βγάλει συμπεράσματα μόνος του.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Το χρώμα είναι το
      e9cfc23e-4363-4d99-95ce-3156074dab21-image.png
      Απο κοντά φαίνονται τυχόν βρομιές, αλλά από μακρυά το αυτοκίνητο δίχνει καθαρό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @cirus said in MG ZS:

      @lakis-karalakis said in MG ZS:

      Ρε παιδια το ερωτημα παραμενει αναπάντητο.....δεν υπαρχει καποιος με το υβριδικο MG ZS MAX που του εγινε ενημερωση λογισμικου να γραψει κατι για το αποτελεσμα;;

      Από εδώ μόνο ο φίλος @nsterg το εχει. Εκανε και ταξίδι στην καστοριά και έγραψε εδώ:

      https://forum.4troxoi.gr/topic/102581/mg-zs/648?page=33

      δεν το έχει κάποιος άλλος απο εμας να σου γράψουμε κάτι, ενας ανθρωπος το έχει, τι να σου γραψουμε οι υπόλοιποι

      Νομίζω ότι μετριαστηκε το πρόβλημα αλλα αν το ζορίσεις εμφανίζεται και παλι αν έχει τελιώσει η μπαταρία. Στο μικρο mg3 που εχει το ιδιο σύστημα αλλα μικρότερο βάρος έκανε καλύτερη δουλεια το update. Δεν πιστεύω οτι θα εξαλειφθει ποτε. Αν τελιώσει η μπαταρία τελειως θα το κάνει, αλλα αν δεν το εχεις πολυζορισει πριν δεν θα τελιωσει ευκολα η μπαταρια από ότι έχω καταλάβει και γω.

      Καλημέρα σε όλους. Προσπαθώ εδώ και βδομάδες να προγραμματίσω μία ημερήσια σε Πορταριά / Μακρυνίτσα (Πήλιο) ή την Καρυά Ολύμπου. Δεν το έχω καταφέρει ακόμα. Το να βάλω το update αυτή την στιγμή, δεν θα μου δώσει (θεωρώ) κάτι παραπάνω ως πληροφορία, καθώς ο τρόπος που το οδηγώ δεν έχει εμφανίσει ακόμη το πρόβλημα. Ίσως το Πήλιο ή ο Όλυμπος δώσουν μια απάντηση.
      Η Καστοριά δεν έχει μεγάλες ανηφόρες - πιο μεγάλες έχει η Λίμνη Πλαστήρα. Πηγαίνοντας στην Λίμνη και ενώ το στρώσιμο του δεν είχε ολοκληρωθεί ακόμη, δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα. Μέχρι σήμερα, στα 3.500 χλμ που σχεδόν έχει σωρεύσει, δεν έχω νοιώσει απώλεια δύναμης. Ακόμα και ανεβαίνοντας την Τραγάνα (προς Αθήνα), που είναι αρκετά απαιτητικό τμήμα (μεγάλη κλίση ανηφόρας, πολλά χιλιόμετρα ανάβασης, με 4 άτομα, το πορτμπαγκάζ να μην χωρά ούτε μήλο και κλιματισμό ανοιγμένο, δεν δίστασε ούτε στιγμή.
      Αυτό που έχω δει είναι ότι η κατανάλωση ανεβαίνει κατά πολύ, αν ανοίξεις κλιματιστικό, ή / και την πίσω αντίσταση – λιγότερη σημασία παίζουν τα θερμαινόμενα καθίσματα και το θερμαινόμενο τιμόνι. Χωρίς απαιτήσεις για ρεύμα, άνετα βλέπεις 4,8 lt/100km μέσα στην πόλη, αλλιώς, για αποστάσεις μέχρι και 3χλμ, μπορεί να δεις 7.1 lt/100km. Μέχρι στιγμής, έχω 6.0 lt/100km για το σύνολο των διανυθέντων χιλιομέτρων, ενώ έχω κατέβει στην Αθήνα με 8.1 lt/100km.
      Επίσης έχω δει την «αδικαιολόγητη» εμμονή κίνησης με «δευτέρα» αντί για «τρίτη» και έχω εντοπίσει πως συμβαίνει ανάλογα με το πως οδηγείς ακριβώς πριν το συμβάν. Π.χ. επιτάχυνες σταδιακά αλλά επίμονα και πλησίασες πολύ κοντά τον μπροστά; Μάλλον θεωρεί πως ετοιμάζεσαι να προσπεράσεις. Έχεις και υψηλές καταναλώσεις ρεύματος; (φώτα, κλιματιστικό, πίσω αντίσταση, δυνατά μουσική) και είχες κινηθεί για 2 – 3 χιλιόμετρα αποκλειστικά με ρεύμα; Θα βρεθείς με 2.300 στροφές και «δευτέρα» στα 80 κλμ/ώρα, ενώ με «τρίτη» και 2.900 θα είχες 130χλμ/ώρα.
      Θεωρώ πως -αν και δεν έχω τρόπο να το αποδείξω- το αυτοκίνητο μαθαίνει το πως οδηγείς, συγκρίνει τις κινήσεις του οδηγού στο τιμόνι με ότι «βλέπει» στον δρόμο και ότι του λέει το GPS (το οποίο ακόμα και όταν δεν έχεις επιλέξει διαδρομή είναι ενεργό) και αντιδρά ανάλογα. Π.χ. μου έχει βγάλει δύο φορές ότι είμαι «κουρασμένος», σε διαφορετικές σε διάρκεια διαδρομές και είχε δίκιο, καθώς οι «γραμμές» μου και οι αντιδράσεις μου είχαν αλλάξει.
      Εφόσον το Πήλιο ή ο Όλυμπος δείξουν κάποια παθογένεια, το update θα λάβει χώρα άμεσα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      @lakis-karalakis said in MG ZS:

      Λοιπον σημερα πηγα στη Λιμνη Πλαστηρα για δοκιμες με το MG ZS MAX που παρελαβα χθες..Πηγα σε 4 ανηφορικα χωρια ..Η δοκιμες διηρκεσαν 3 ωρες περιπου..Οταν ανεβαινα 2 φορες ανεβασε στροφες στις 5000 για λιγα δευτερολεπτα και εχασε δυναμη ,ομως μετα επανηλθε στις 2500 στροφες...Οι αναρτησεις ειναι σκληρες..δεν παιρνει κλισεις στις στροφες...Ανεβηκε ολες τις ανηφορες πολυ ανετα κατα τα αλλα. ..Ταχυτατο και στοιβαρο σε αισθηση..Σημειωτεον κανεις πολυ ανετο ταξιδι.Το κλιμα ηταν αναμενο συνεχεια ..Στην Νεραιδα (γυρω στα 1000μετρα) η θερμοκρασια ηταν -2..Αλλαζε διαρκως κινηση απο μπαταρια και σε θερμικο...Δεν καταλαβα πως γινεται και σε ποιες ταχυτητες..Απο την εταιρεια μου ειπανε να χρησιμοποιω το sport για να φορτιζουν οι μπαταριες πιο γρηγορα (ανακτηση ενεργειας)..Τις αλλαγες ταχυτητας στο τριταχυτο κιβωτιο δεν τις αντιλαμβανεσαι..Προυποθεση να μην σανιδωσεις το γκαζι για να ειναι ειναι αθορυβο και ξεκουραστο το ταξιδι..Στην επιστροφη πηγα να το πιεσω και ανεβασε για 5 δευτερα 5000 στροφες αλλαξε ταχυτητα κι επανηλθε στις 2500..Εντυπωσιακα τα φωτα που ανεβοκατεβαζουν την σκαλα αυτοματα..Η οδηγηση ειναι παιχνιδι ..Δεν μπορεσα να βρω την ενδειξη καταναλωσης στο καντραν..Δεν γνωριζω καλα ακομα τα χειριστηρια πρωτη μερα γαρ..Σε γενικεσ γραμμες εμεινα πολυ ικανοποιημενος.Δεν ξερω αν εχει το update PD052...

      Καλημέρα από τον κάτοχο του ZS Max Hybrid+, της καραβιάς του Οκτωβρίου 2024.
      Για την κατανάλωση του, επιλέγεις πρώτα το κουμπί του μενού από το τιμόνι,
      ae33e785-aff7-4c04-9511-9d6a755ad515-image.png (κόκκινο τετράγωνο) και στην συνέχεια, από το joystick (κόκκινη γραμμή), πλοηγήσε δύο υπομενού δεξιά και στην συνέχεια μερικά προς τα κάτω.
      ebb33e9f-138f-4191-9ea3-538a2840af31-image.png

      Για το σύνολο των διανυθέντων χιλιομέτρων, το αυτοκίνητο αναφέρει 6lt/100km, νούμερο πλασματικό, καθώς η εφαρμογή Fuelio (με την οποία μετρώ την κατανάλωση από γέμισμα σε γέμισμα) αναφέρει 6.5lt/100km:
      0635fa85-0df6-4eed-a26e-4edfaf020b15-image.png

      To τελευταίο γέμισμα πλησιάζει πιο πολύ στο νούμερο του αυτοκινήτου, καθώς έχω ζητήσει πλέον, να σταματά η πλήρωση με καύσιμο στο πρώτο "σκάσιμο" της αντλίας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • RE: MG ZS

      Συμβουλή προς κατόχους MG ZS Max Hybrid+: o AB Βασιλόπουλος πουλά τις μικρές αποσκευές «French Bull» προς 29.95€ την μία. Στον χώρο αποσκευών του αυτοκινήτου αυτού, χωρούν τουλάχιστον 5, αν τοποθετηθούν όρθιες.

      7c9f1d8e-baa8-4254-83eb-133f2ab4390e-image.png

      Η παρούσα ανάρτηση δεν αποτελεί διαφημιστικό μήνυμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nsterg
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr