Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG ZS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG ZS
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 55
    • 56
    • 25 / 56
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    1119
    59947
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap @George 0 last edited by

      @george-0 said in MG ZS:

      @lap said in MG ZS:

      Άντε πάλι. Το βίντεο αυτό είναι ένας απλοϊκός τρόπος ώστε να κατανοήσει ο θεατής την λειτουργία ενός πλανητικού συστήματος και των γραναζιών του!

      ΔΕΝ ενημερώνει για τους αλγόριθμους της μονάδας ελέγχου του συστήματος σχετικά με τις επιλογές που κάνει εξασφαλίζοντας τα πρωτόκολλα φόρτισης της μπαταρίας!

      Δες το βίντεο πιο πάνω!! Θα κατανοήσεις πως λειτουργεί κσι ότι ΔΕΝ γίνεται να έχει πάντοτε την ίδια απόδοση διότι κάτι τέτοιο θα παραβίαζε τους νόμους του Νεύτωνα σχετικά με την ενέργεια!

      Δεν το έχεις δει και για αυτό έχεις αυτήν την άποψη.

      Τι λέει για πες μας!

      Πως μπορείς να εξηγήσεις το βίντεο που παρέθεσα σύμφωνα με αυτό που παρέθεσες;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Πρώτη επίσκεψη στο παρόν τοπικό.
        Διάβασα την πρώτη σελίδα και... την τελευταία.
        Μπήκα γιατί ψιλοψάχνομαι κι εγώ σιγά σιγά για κάτι οικονομικό στο κοντινό μέλλον.
        Όσο παλιό είναι το μοτέρ, όσο αυξημένη είναι η κατανάλωση, όσο αμφιλεγόμενη είναι η αξιοπιστία, νομίζω ότι ο τόπος έχει γεμάτος από MG.
        Θυμάστε οι μεγαλύτεροι τί λέγαμε για τη Skoda, την KIA πριν 30-35 χρόνια? Laughing stock ήταν...
        Εδώ όμως τώρα έχουμε ποιότητα και εξοπλισμό με το καλημέρα!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • fanis75
          fanis75 moderator @lap last edited by

          @lap said in MG ZS:

          Ο Φανης λέει ότι του λένε οι πωλητές της Toyota

          Η μια προσβολή και βλακεία μετα την άλλη. ΣΥΝΕΛΘΕ!!

          Λέω ότι έχω ζήσει μετά από 50.000χλμ, όχι ότι μου λένε, διάβασα, άκουσα όπως κάνεις εσύ.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • George 0
            George 0 @lap last edited by

            @lap said in MG ZS:

            @george-0 said in MG ZS:

            @lap said in MG ZS:

            Άντε πάλι. Το βίντεο αυτό είναι ένας απλοϊκός τρόπος ώστε να κατανοήσει ο θεατής την λειτουργία ενός πλανητικού συστήματος και των γραναζιών του!

            ΔΕΝ ενημερώνει για τους αλγόριθμους της μονάδας ελέγχου του συστήματος σχετικά με τις επιλογές που κάνει εξασφαλίζοντας τα πρωτόκολλα φόρτισης της μπαταρίας!

            Δες το βίντεο πιο πάνω!! Θα κατανοήσεις πως λειτουργεί κσι ότι ΔΕΝ γίνεται να έχει πάντοτε την ίδια απόδοση διότι κάτι τέτοιο θα παραβίαζε τους νόμους του Νεύτωνα σχετικά με την ενέργεια!

            Δεν το έχεις δει και για αυτό έχεις αυτήν την άποψη.

            Τι λέει για πες μας!

            Πως μπορείς να εξηγήσεις το βίντεο που παρέθεσα σύμφωνα με αυτό που παρέθεσες;

            Εάν θέλεις να το συνεχίσω στο Toyota forum

            We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap @fanis75 last edited by lap

              @fanis75 said in MG ZS:

              @lap said in MG ZS:

              Ο Φανης λέει ότι του λένε οι πωλητές της Toyota

              Η μια προσβολή και βλακεία μετα την άλλη. ΣΥΝΕΛΘΕ!!

              Λέω ότι έχω ζήσει μετά από 50.000χλμ, όχι ότι μου λένε, διάβασα, άκουσα όπως κάνεις εσύ.

              Μήπως να συνέλθεις εσυ και να καταλάβεις ότι είναι έντονα εχθρικός ο τρόπος που γράφεις;;;

              Ξανα λέω! Οι συνθήκες που το οδηγείς δεν σου επιτρέπουν να διαπιστώσεις την οποία απώλεια απόδοσης του συστήματος διότι

              • Δεν κυκλοφορείς με τηλεμετρία ώστε να καταγράψεις τις εναλλαγές της απόδοσης!
                Δεν μπορείς να καταλάβεις διαφορές όπως 9" Vs 10.5" σε ρεπριζ εάν δεν έχεις τηλεμετρία να τις μετρήσεις!

              • Το σύστημα σπάει την ΡΟΗ ενέργειας του MG1 σε ένα ευρύ φασμα ειτε τροφοδοτώντας το MG2 ειτε την μπαταρία, ειτε και τα δυο! Δεν είναι on/off, συνεπώς ο MG2 δεν δύναται να έχει το μέγιστο των δυνατοτήτων σε κάθε περίπτωση, ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΑΙ! Δηλαδή στις περιπτώσεις που το SoC της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα επίπεδο τότε η PCM επιλέγει να την φορτίσει μέσω του MG1 σπάζοντας τα (ας πουμε) 20-30Kw της δυναμικότητας του σε διαφορες αναλογίες μεταξύ traction motor (MG2) και μπαταρίας! Ο καταλύτης όσον αφορά την απόδοση του συστήματος είναι το SoC της μπαταρίας!

              Έτσι, το MG2 δεν μπορεί να λειτουργήσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του διότι δεν δέχεται πάντοτε την ίδια ΡΟΗ ενέργειας που χρειάζεται!

              Δες το βίντεο που παρέθεσα να καταλάβεις το λάθος σου!

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator @lap last edited by

                @lap said in MG ZS:

                Δες το βίντεο που παρέθεσα να καταλάβεις το λάθος σου!

                Ναι, οδηγώ 2 υβριδικά 3 χρόνια και περιμένω ένα βίντεο να μου πει πως λειτουργεί το αυτοκίνητο.

                Απώλεια ισχύο2 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ!! Τα 122 άλογα τα αποδίδει παντού και πάντα. Τέλος...όλα τα άλλα ειναι ΒΛΑΚΕΙΕΣ.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • A
                  activator last edited by

                  Youtube Video

                  George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • George 0
                    George 0 @activator last edited by

                    @activator said in MG ZS:

                    Youtube Video

                    Δεν ψήνομαι
                    🤒

                    We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Ενώ ας πουμε σε ψήνει το Yaris cross ;;; 😂

                      Γενικα ως εσωτερικό, δυναμη χωρις να γυρίζει στον κόφτη του στροφομέτρου και σχεδίαση εσωτερικού φαίνεται σαφέστατα ανώτερο από ένα Yaris cross, όπως και στην συγκριτική δοκιμή σε προηγούμενο βίντεο όσον αφορά την απτή ποιότητα, παχος λαμαρίνας, τσιμούχες και γενικότερα χώρους!

                      Σε κατανάλωση σαφέστατα πιο κακό απο το Yaris cross με δυο επίπεδα όμως καλύτερες επιδόσεις!

                      Οι επιδόσεις του θυμίζουν την δίλιτρη corolla hybrid

                      Δεν δείχνει να έχει κάποιο θέμα με την ανάβαση του λόφου!

                      Η αξιοπιστία τελείως άγνωστη!

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Εδώ η βασική έκδοση! Με 24Κ

                        Youtube Video

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • George 0
                          George 0 @lap last edited by

                          @lap said in MG ZS:

                          Ενώ ας πουμε σε ψήνει το Yaris cross ;;; 😂

                          Γενικα ως εσωτερικό, δυναμη χωρις να γυρίζει στον κόφτη του στροφομέτρου και σχεδίαση εσωτερικού φαίνεται σαφέστατα ανώτερο από ένα Yaris cross, όπως και στην συγκριτική δοκιμή σε προηγούμενο βίντεο όσον αφορά την απτή ποιότητα, παχος λαμαρίνας, τσιμούχες και γενικότερα χώρους!

                          Σε κατανάλωση σαφέστατα πιο κακό απο το Yaris cross με δυο επίπεδα όμως καλύτερες επιδόσεις!

                          Οι επιδόσεις του θυμίζουν την δίλιτρη corolla hybrid

                          Δεν δείχνει να έχει κάποιο θέμα με την ανάβαση του λόφου!

                          Η αξιοπιστία τελείως άγνωστη!

                          Δεν με ψήνει το YC το έχω. Ας έδινε και η κυβέρνηση της Ιαπωνίας επιχορηγήσεις στη Toyota να τα παίρναμε με ωραίο σαλονάκι στα ίδια λεφτά.

                          We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by lap

                            @george-0 said in MG ZS:

                            @lap said in MG ZS:

                            Ενώ ας πουμε σε ψήνει το Yaris cross ;;; 😂

                            Γενικα ως εσωτερικό, δυναμη χωρις να γυρίζει στον κόφτη του στροφομέτρου και σχεδίαση εσωτερικού φαίνεται σαφέστατα ανώτερο από ένα Yaris cross, όπως και στην συγκριτική δοκιμή σε προηγούμενο βίντεο όσον αφορά την απτή ποιότητα, παχος λαμαρίνας, τσιμούχες και γενικότερα χώρους!

                            Σε κατανάλωση σαφέστατα πιο κακό απο το Yaris cross με δυο επίπεδα όμως καλύτερες επιδόσεις!

                            Οι επιδόσεις του θυμίζουν την δίλιτρη corolla hybrid

                            Δεν δείχνει να έχει κάποιο θέμα με την ανάβαση του λόφου!

                            Η αξιοπιστία τελείως άγνωστη!

                            Δεν με ψήνει το YC το έχω. Ας έδινε και η κυβέρνηση της Ιαπωνίας επιχορηγήσεις στη Toyota να τα παίρναμε με ωραίο σαλονάκι στα ίδια λεφτά.

                            https://www.teslarati.com/toyota-battery-production-853-subsidy/

                            Toyota Motor Company is expected to receive an $853 million subsidy from Japan’s industry ministry to expand its electric vehicle (EV) battery production. Toyota has ambitious EV battery production plans for the future.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • George 0
                              George 0 @lap last edited by

                              @lap said in MG ZS:

                              @george-0 said in MG ZS:

                              @lap said in MG ZS:

                              Ενώ ας πουμε σε ψήνει το Yaris cross ;;; 😂

                              Γενικα ως εσωτερικό, δυναμη χωρις να γυρίζει στον κόφτη του στροφομέτρου και σχεδίαση εσωτερικού φαίνεται σαφέστατα ανώτερο από ένα Yaris cross, όπως και στην συγκριτική δοκιμή σε προηγούμενο βίντεο όσον αφορά την απτή ποιότητα, παχος λαμαρίνας, τσιμούχες και γενικότερα χώρους!

                              Σε κατανάλωση σαφέστατα πιο κακό απο το Yaris cross με δυο επίπεδα όμως καλύτερες επιδόσεις!

                              Οι επιδόσεις του θυμίζουν την δίλιτρη corolla hybrid

                              Δεν δείχνει να έχει κάποιο θέμα με την ανάβαση του λόφου!

                              Η αξιοπιστία τελείως άγνωστη!

                              Δεν με ψήνει το YC το έχω. Ας έδινε και η κυβέρνηση της Ιαπωνίας επιχορηγήσεις στη Toyota να τα παίρναμε με ωραίο σαλονάκι στα ίδια λεφτά.

                              https://www.teslarati.com/toyota-battery-production-853-subsidy/

                              Toyota Motor Company is expected to receive an $853 million subsidy from Japan’s industry ministry to expand its electric vehicle (EV) battery production. Toyota has ambitious EV battery production plans for the future.

                              Δες και πόσα δισεκατομμύρια έχουν πάρει οι κινεζικές κάποιες και κρατικές εταιρείες.

                              We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Δεν γνωρίζω ! Αλλωστε αυτά τα ψάχνει η Ευρώπη και αντίστοιχα επιβάλει ή όχι ένα ύψος δασμού και επιβαρύνσεων!

                                Δεν είναι όλα όσο απλοϊκά τα αντιλαμβάνεσαι!

                                Και η Toyota εαν διαβάσεις την ιστορία της θα δεις πως επιδοτήθηκε ανά περιόδους όπως και οι θυγατρικές της! Και αυτή για πολλά έτη και δεκαετίες είχε δασμολογικές επιβαρύνσεις!

                                Ενώ για να τις αποφύγει (όπως και πολλοί αλλοι κατασκευαστές) τα κέρδη της τα μετέφρασε σε επεκτάσεις και κολοσσιαίες επενδύσεις στους γείτονες, δυστυχώς όχι σε εμάς!

                                Μακάρι να φτιάχναμε και εμείς αυτοκίνητο και ας ήταν κουβαδάκι!

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • katafractos17
                                  katafractos17 last edited by katafractos17

                                  Αντικαταστάτης του ηλεκτρικού ZS λέει.

                                  Νέο ηλεκτρικό SUV MG ES5 (+video)

                                  alt text

                                  alt text

                                  alt text

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • cirus
                                    cirus last edited by

                                    Ρε τους κινέζους έκλεψαν το κινεζικο σχέδιο του YUDO!!!!

                                    1.jpg

                                    Δεν βρεθηκε να τους πει κάποιος ότι αυτό το σχέδιο υπάρχει ηδη σε κινέζικο!!!!

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • ataim
                                      ataim last edited by

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        activator last edited by

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          cgram2004 last edited by

                                          Youtube Video

                                          Άλλο ένα test με πεσμένη μπαταρία σε ανηφόρα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            diriras last edited by diriras

                                            Λοιπόν, παιδιά, όποιος ενδιαφέρεται για το αυτοκίνητο απο Αθήνα, καθώς και για το MG3, μπορεί να πάει στη Μαρίνου Αντύπα στο Νέο Ηράκλειο για να τα δει και να τα οδηγήσει.
                                            Εγώ οδήγησα και τα δύο, και μάλιστα βγάλαμε το ZS στην Αττική Οδό. Να σημειώσω ότι τους τελευταίους μήνες έχω οδηγήσει σε αυτόματα πάντα τα εξής: Ford Puma, BMW 1 Series, Audi A3 Allstreet, Dacia Duster, Renault Clio, Toyota Yaris Cross 130 hp, Toyota Corolla, Toyota Corolla Cross, Toyota C-HR, Mini Countryman, Peugeot 2008 Hybrid 136 hp και Nissan Qashqai Xtronic. Έχω, λοιπόν, καλό μέτρο σύγκρισης με αρκετά αυτοκίνητα. Και τα δύο τα οδήγησα στο normal mode.

                                            MG3:
                                            Το απόλυτο αυτοκίνητο πόλης και περιχώρων. Το μέγεθός του το κάνει παιχνιδάκι και η δύναμη που έχει 0-100 σε 7+ δευτερόλεπτα, καθώς και η άμεση ροπή του, είναι διασκεδαστικά και εθιστικά. Δεν έχει το lag των turbo, και μέχρι τα 50 km/h, όπου μπαίνει και ο κινητήρας, παρουσιάζει ένα μικρό σκαλοπάτι (αν ο κινητήρας είναι σβηστός). Μέσα στην πόλη, τους περνάς εύκολα και η κατανάλωση είναι η μισή ενός θερμικού. Η ανάρτησή του στα στενά του Ηρακλείου και της Νέας Ιωνίας ήταν καλή (η BMW σίγουρα ήταν πιο σκληρή), ενώ το τιμόνι του μέτριο και αντίστοιχο με του Yaris Cross.

                                            Η ποιότητα στο εσωτερικό του στη φουλ έκδοση των 23.000 ευρώ είναι ικανοποιητική, αν και το ταμπλό έχει λίγο κούφια αίσθηση. Οι πίσω χώροι είναι σίγουρα μεγαλύτεροι από το Toyota Corolla, που είναι μεγαλύτερο αμάξι, και μάλλον και από το Yaris Cross. Ως προς την εσωτερική ποιότητα, είναι σίγουρα καλύτερο από το Yaris Cross. Τα μειονεκτήματά του (διαιρούμενο πίσω κάθισμα και τηλεσκοπικό τιμόνι) αναμένεται να διορθωθούν μέσα στο 2025, οπότε θα είναι το απόλυτο value-for-money αυτοκίνητο, αν διατηρήσει την τιμή του.

                                            MG ZS:
                                            Πραγματικά "κλέβει την παράσταση". Η τιμή του στην μεσαία έκδοση (25.500 ευρώ, ίσως και χαμηλότερη) είναι εξαιρετική για τα δεδομένα της κατηγορίας, με εγγύηση και εξοπλισμό που προσφέρει. Θεωρώ ότι στα 27.700+ της φουλ έκδοσης ίσως χάνει λίγο από το value for money, οπότε θα αναφερθώ στη μεσαία έκδοση που οδήγησα και με ενδιαφέρει.

                                            Το αμάξι έχει το μέγεθος ενός Nissan Qashqai, είναι κανονικό SUV και το δείχνει εσωτερικά και εξωτερικά. Έχει μεγαλύτερους χώρους από το νέο Dacia Duster, που είναι ο βασικός του αντίπαλος, πολύ καλύτερη ποιότητα εσωτερικού, ανώτερη ανάρτηση με τις 17άρες ζάντες και σίγουρα καλύτερη ηχομόνωση.

                                            Στην Αττική Οδό έφτασα εύκολα τα 130 km/h χωρίς κόπο, αν και λόγω κίνησης δεν μπόρεσα να δοκιμάσω παραπάνω. Η σύγκριση με το Yaris Cross στην Αττική Οδό ήταν εμφανώς υπέρ του MG. Το Yaris Cross, ακόμα και με τα 130 άλογα, μου άφησε πολύ κακές εντυπώσεις με τον θόρυβο και την ασαφή αίσθηση του τιμονιού. Το Mini Countryman είναι σαφώς ανώτερο σε αίσθηση τιμονιού, αλλά σε ηχομόνωση δεν έχει ιδιαίτερες διαφορές από το MG, ίσως μόνο λίγο καλύτερο.Το Toyota Corolla Cross ήταν το χειρότερο στην Αττική, με τον θόρυβο κύλισης από τον δρόμο να είναι έντονος.

                                            Σε σταθερή ταχύτητα 110-120 km/h, δίνοντας τέρμα γκάζι στο ZS, ο θόρυβος του κινητήρα ήταν αισθητός, αλλά αυτό θέλει και άλλες δοκιμές για ασφαλή συμπεράσματα. Δεν μπόρεσα να το πάω πάνω από τα 130 km/h για να το δω και σε υψηλότερες ταχύτητες.

                                            Ο μεγαλύτερος αντίπαλος του ZS, προσωπικά, είναι το MG3, και εξηγούμαι:
                                            Για χρήση 3-4 φορές την εβδομάδα στην πόλη, βόλτες τα ΣΚ και 10 ταξιδάκια τον χρόνο, το MG3 φαίνεται ιδανικό. Ωστόσο, η διαφορά στην τιμή μεταξύ των δύο είναι μόλις 2.300+ ευρώ, και η αλήθεια είναι ότι με το MG ZS παίρνεις περισσότερο αυτοκίνητο για τα χρήματα που δίνεις.

                                            Σημειώνω ότι και στα δύο αυτοκίνητα δεν ένιωσα πως οδηγώ ένα "κατώτερο" κινέζικο αυτοκίνητο. Από πλευράς ποιότητας, εξοπλισμού και οδήγησης, είναι αντίστοιχα του ανταγωνισμού. Η κεντρική οθόνη του ZS ειναι το αδυνατο του σημειο, θα μπορούσε να είναι καλύτερη σε χρώματα και σε ανάλυση, αλλά αν τα MG αποδειχτούν αξιόπιστα, θα δούμε θετικές εξελίξεις για εμας τους καταναλωτές, καθώς οι ανταγωνιστές (σε πρωτη φαση υβριδικα Toyota, Renault) θα αναγκαστούν να προσαρμοστούν στις τιμές των Κινέζων ή να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 25 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr