-
Άντε πάλι. Το βίντεο αυτό είναι ένας απλοϊκός τρόπος ώστε να κατανοήσει ο θεατής την λειτουργία ενός πλανητικού συστήματος και των γραναζιών του!
ΔΕΝ ενημερώνει για τους αλγόριθμους της μονάδας ελέγχου του συστήματος σχετικά με τις επιλογές που κάνει εξασφαλίζοντας τα πρωτόκολλα φόρτισης της μπαταρίας!
Δες το βίντεο πιο πάνω!! Θα κατανοήσεις πως λειτουργεί κσι ότι ΔΕΝ γίνεται να έχει πάντοτε την ίδια απόδοση διότι κάτι τέτοιο θα παραβίαζε τους νόμους του Νεύτωνα σχετικά με την ενέργεια!
Δεν το έχεις δει και για αυτό έχεις αυτήν την άποψη.
Τι λέει για πες μας!
Πως μπορείς να εξηγήσεις το βίντεο που παρέθεσα σύμφωνα με αυτό που παρέθεσες;
-
Πρώτη επίσκεψη στο παρόν τοπικό.
Διάβασα την πρώτη σελίδα και... την τελευταία.
Μπήκα γιατί ψιλοψάχνομαι κι εγώ σιγά σιγά για κάτι οικονομικό στο κοντινό μέλλον.
Όσο παλιό είναι το μοτέρ, όσο αυξημένη είναι η κατανάλωση, όσο αμφιλεγόμενη είναι η αξιοπιστία, νομίζω ότι ο τόπος έχει γεμάτος από MG.
Θυμάστε οι μεγαλύτεροι τί λέγαμε για τη Skoda, την KIA πριν 30-35 χρόνια? Laughing stock ήταν...
Εδώ όμως τώρα έχουμε ποιότητα και εξοπλισμό με το καλημέρα!!!! -
-
Άντε πάλι. Το βίντεο αυτό είναι ένας απλοϊκός τρόπος ώστε να κατανοήσει ο θεατής την λειτουργία ενός πλανητικού συστήματος και των γραναζιών του!
ΔΕΝ ενημερώνει για τους αλγόριθμους της μονάδας ελέγχου του συστήματος σχετικά με τις επιλογές που κάνει εξασφαλίζοντας τα πρωτόκολλα φόρτισης της μπαταρίας!
Δες το βίντεο πιο πάνω!! Θα κατανοήσεις πως λειτουργεί κσι ότι ΔΕΝ γίνεται να έχει πάντοτε την ίδια απόδοση διότι κάτι τέτοιο θα παραβίαζε τους νόμους του Νεύτωνα σχετικά με την ενέργεια!
Δεν το έχεις δει και για αυτό έχεις αυτήν την άποψη.
Τι λέει για πες μας!
Πως μπορείς να εξηγήσεις το βίντεο που παρέθεσα σύμφωνα με αυτό που παρέθεσες;
Εάν θέλεις να το συνεχίσω στο Toyota forum
-
Ο Φανης λέει ότι του λένε οι πωλητές της Toyota
Η μια προσβολή και βλακεία μετα την άλλη. ΣΥΝΕΛΘΕ!!
Λέω ότι έχω ζήσει μετά από 50.000χλμ, όχι ότι μου λένε, διάβασα, άκουσα όπως κάνεις εσύ.
Μήπως να συνέλθεις εσυ και να καταλάβεις ότι είναι έντονα εχθρικός ο τρόπος που γράφεις;;;
Ξανα λέω! Οι συνθήκες που το οδηγείς δεν σου επιτρέπουν να διαπιστώσεις την οποία απώλεια απόδοσης του συστήματος διότι
-
Δεν κυκλοφορείς με τηλεμετρία ώστε να καταγράψεις τις εναλλαγές της απόδοσης!
Δεν μπορείς να καταλάβεις διαφορές όπως 9" Vs 10.5" σε ρεπριζ εάν δεν έχεις τηλεμετρία να τις μετρήσεις! -
Το σύστημα σπάει την ΡΟΗ ενέργειας του MG1 σε ένα ευρύ φασμα ειτε τροφοδοτώντας το MG2 ειτε την μπαταρία, ειτε και τα δυο! Δεν είναι on/off, συνεπώς ο MG2 δεν δύναται να έχει το μέγιστο των δυνατοτήτων σε κάθε περίπτωση, ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΑΙ! Δηλαδή στις περιπτώσεις που το SoC της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα επίπεδο τότε η PCM επιλέγει να την φορτίσει μέσω του MG1 σπάζοντας τα (ας πουμε) 20-30Kw της δυναμικότητας του σε διαφορες αναλογίες μεταξύ traction motor (MG2) και μπαταρίας! Ο καταλύτης όσον αφορά την απόδοση του συστήματος είναι το SoC της μπαταρίας!
Έτσι, το MG2 δεν μπορεί να λειτουργήσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του διότι δεν δέχεται πάντοτε την ίδια ΡΟΗ ενέργειας που χρειάζεται!
Δες το βίντεο που παρέθεσα να καταλάβεις το λάθος σου!
-
-
-
-
-
Ενώ ας πουμε σε ψήνει το Yaris cross ;;;
Γενικα ως εσωτερικό, δυναμη χωρις να γυρίζει στον κόφτη του στροφομέτρου και σχεδίαση εσωτερικού φαίνεται σαφέστατα ανώτερο από ένα Yaris cross, όπως και στην συγκριτική δοκιμή σε προηγούμενο βίντεο όσον αφορά την απτή ποιότητα, παχος λαμαρίνας, τσιμούχες και γενικότερα χώρους!
Σε κατανάλωση σαφέστατα πιο κακό απο το Yaris cross με δυο επίπεδα όμως καλύτερες επιδόσεις!
Οι επιδόσεις του θυμίζουν την δίλιτρη corolla hybrid
Δεν δείχνει να έχει κάποιο θέμα με την ανάβαση του λόφου!
Η αξιοπιστία τελείως άγνωστη!
-
-
Ενώ ας πουμε σε ψήνει το Yaris cross ;;;
Γενικα ως εσωτερικό, δυναμη χωρις να γυρίζει στον κόφτη του στροφομέτρου και σχεδίαση εσωτερικού φαίνεται σαφέστατα ανώτερο από ένα Yaris cross, όπως και στην συγκριτική δοκιμή σε προηγούμενο βίντεο όσον αφορά την απτή ποιότητα, παχος λαμαρίνας, τσιμούχες και γενικότερα χώρους!
Σε κατανάλωση σαφέστατα πιο κακό απο το Yaris cross με δυο επίπεδα όμως καλύτερες επιδόσεις!
Οι επιδόσεις του θυμίζουν την δίλιτρη corolla hybrid
Δεν δείχνει να έχει κάποιο θέμα με την ανάβαση του λόφου!
Η αξιοπιστία τελείως άγνωστη!
Δεν με ψήνει το YC το έχω. Ας έδινε και η κυβέρνηση της Ιαπωνίας επιχορηγήσεις στη Toyota να τα παίρναμε με ωραίο σαλονάκι στα ίδια λεφτά.
-
Ενώ ας πουμε σε ψήνει το Yaris cross ;;;
Γενικα ως εσωτερικό, δυναμη χωρις να γυρίζει στον κόφτη του στροφομέτρου και σχεδίαση εσωτερικού φαίνεται σαφέστατα ανώτερο από ένα Yaris cross, όπως και στην συγκριτική δοκιμή σε προηγούμενο βίντεο όσον αφορά την απτή ποιότητα, παχος λαμαρίνας, τσιμούχες και γενικότερα χώρους!
Σε κατανάλωση σαφέστατα πιο κακό απο το Yaris cross με δυο επίπεδα όμως καλύτερες επιδόσεις!
Οι επιδόσεις του θυμίζουν την δίλιτρη corolla hybrid
Δεν δείχνει να έχει κάποιο θέμα με την ανάβαση του λόφου!
Η αξιοπιστία τελείως άγνωστη!
Δεν με ψήνει το YC το έχω. Ας έδινε και η κυβέρνηση της Ιαπωνίας επιχορηγήσεις στη Toyota να τα παίρναμε με ωραίο σαλονάκι στα ίδια λεφτά.
https://www.teslarati.com/toyota-battery-production-853-subsidy/
Toyota Motor Company is expected to receive an $853 million subsidy from Japan’s industry ministry to expand its electric vehicle (EV) battery production. Toyota has ambitious EV battery production plans for the future.
-
Ενώ ας πουμε σε ψήνει το Yaris cross ;;;
Γενικα ως εσωτερικό, δυναμη χωρις να γυρίζει στον κόφτη του στροφομέτρου και σχεδίαση εσωτερικού φαίνεται σαφέστατα ανώτερο από ένα Yaris cross, όπως και στην συγκριτική δοκιμή σε προηγούμενο βίντεο όσον αφορά την απτή ποιότητα, παχος λαμαρίνας, τσιμούχες και γενικότερα χώρους!
Σε κατανάλωση σαφέστατα πιο κακό απο το Yaris cross με δυο επίπεδα όμως καλύτερες επιδόσεις!
Οι επιδόσεις του θυμίζουν την δίλιτρη corolla hybrid
Δεν δείχνει να έχει κάποιο θέμα με την ανάβαση του λόφου!
Η αξιοπιστία τελείως άγνωστη!
Δεν με ψήνει το YC το έχω. Ας έδινε και η κυβέρνηση της Ιαπωνίας επιχορηγήσεις στη Toyota να τα παίρναμε με ωραίο σαλονάκι στα ίδια λεφτά.
https://www.teslarati.com/toyota-battery-production-853-subsidy/
Toyota Motor Company is expected to receive an $853 million subsidy from Japan’s industry ministry to expand its electric vehicle (EV) battery production. Toyota has ambitious EV battery production plans for the future.
Δες και πόσα δισεκατομμύρια έχουν πάρει οι κινεζικές κάποιες και κρατικές εταιρείες.
-
Δεν γνωρίζω ! Αλλωστε αυτά τα ψάχνει η Ευρώπη και αντίστοιχα επιβάλει ή όχι ένα ύψος δασμού και επιβαρύνσεων!
Δεν είναι όλα όσο απλοϊκά τα αντιλαμβάνεσαι!
Και η Toyota εαν διαβάσεις την ιστορία της θα δεις πως επιδοτήθηκε ανά περιόδους όπως και οι θυγατρικές της! Και αυτή για πολλά έτη και δεκαετίες είχε δασμολογικές επιβαρύνσεις!
Ενώ για να τις αποφύγει (όπως και πολλοί αλλοι κατασκευαστές) τα κέρδη της τα μετέφρασε σε επεκτάσεις και κολοσσιαίες επενδύσεις στους γείτονες, δυστυχώς όχι σε εμάς!
Μακάρι να φτιάχναμε και εμείς αυτοκίνητο και ας ήταν κουβαδάκι!
-
Αντικαταστάτης του ηλεκτρικού ZS λέει.
-
Ρε τους κινέζους έκλεψαν το κινεζικο σχέδιο του YUDO!!!!
Δεν βρεθηκε να τους πει κάποιος ότι αυτό το σχέδιο υπάρχει ηδη σε κινέζικο!!!!
-
-
-
-
Λοιπόν, παιδιά, όποιος ενδιαφέρεται για το αυτοκίνητο απο Αθήνα, καθώς και για το MG3, μπορεί να πάει στη Μαρίνου Αντύπα στο Νέο Ηράκλειο για να τα δει και να τα οδηγήσει.
Εγώ οδήγησα και τα δύο, και μάλιστα βγάλαμε το ZS στην Αττική Οδό. Να σημειώσω ότι τους τελευταίους μήνες έχω οδηγήσει σε αυτόματα πάντα τα εξής: Ford Puma, BMW 1 Series, Audi A3 Allstreet, Dacia Duster, Renault Clio, Toyota Yaris Cross 130 hp, Toyota Corolla, Toyota Corolla Cross, Toyota C-HR, Mini Countryman, Peugeot 2008 Hybrid 136 hp και Nissan Qashqai Xtronic. Έχω, λοιπόν, καλό μέτρο σύγκρισης με αρκετά αυτοκίνητα. Και τα δύο τα οδήγησα στο normal mode.MG3:
Το απόλυτο αυτοκίνητο πόλης και περιχώρων. Το μέγεθός του το κάνει παιχνιδάκι και η δύναμη που έχει 0-100 σε 7+ δευτερόλεπτα, καθώς και η άμεση ροπή του, είναι διασκεδαστικά και εθιστικά. Δεν έχει το lag των turbo, και μέχρι τα 50 km/h, όπου μπαίνει και ο κινητήρας, παρουσιάζει ένα μικρό σκαλοπάτι (αν ο κινητήρας είναι σβηστός). Μέσα στην πόλη, τους περνάς εύκολα και η κατανάλωση είναι η μισή ενός θερμικού. Η ανάρτησή του στα στενά του Ηρακλείου και της Νέας Ιωνίας ήταν καλή (η BMW σίγουρα ήταν πιο σκληρή), ενώ το τιμόνι του μέτριο και αντίστοιχο με του Yaris Cross.Η ποιότητα στο εσωτερικό του στη φουλ έκδοση των 23.000 ευρώ είναι ικανοποιητική, αν και το ταμπλό έχει λίγο κούφια αίσθηση. Οι πίσω χώροι είναι σίγουρα μεγαλύτεροι από το Toyota Corolla, που είναι μεγαλύτερο αμάξι, και μάλλον και από το Yaris Cross. Ως προς την εσωτερική ποιότητα, είναι σίγουρα καλύτερο από το Yaris Cross. Τα μειονεκτήματά του (διαιρούμενο πίσω κάθισμα και τηλεσκοπικό τιμόνι) αναμένεται να διορθωθούν μέσα στο 2025, οπότε θα είναι το απόλυτο value-for-money αυτοκίνητο, αν διατηρήσει την τιμή του.
MG ZS:
Πραγματικά "κλέβει την παράσταση". Η τιμή του στην μεσαία έκδοση (25.500 ευρώ, ίσως και χαμηλότερη) είναι εξαιρετική για τα δεδομένα της κατηγορίας, με εγγύηση και εξοπλισμό που προσφέρει. Θεωρώ ότι στα 27.700+ της φουλ έκδοσης ίσως χάνει λίγο από το value for money, οπότε θα αναφερθώ στη μεσαία έκδοση που οδήγησα και με ενδιαφέρει.Το αμάξι έχει το μέγεθος ενός Nissan Qashqai, είναι κανονικό SUV και το δείχνει εσωτερικά και εξωτερικά. Έχει μεγαλύτερους χώρους από το νέο Dacia Duster, που είναι ο βασικός του αντίπαλος, πολύ καλύτερη ποιότητα εσωτερικού, ανώτερη ανάρτηση με τις 17άρες ζάντες και σίγουρα καλύτερη ηχομόνωση.
Στην Αττική Οδό έφτασα εύκολα τα 130 km/h χωρίς κόπο, αν και λόγω κίνησης δεν μπόρεσα να δοκιμάσω παραπάνω. Η σύγκριση με το Yaris Cross στην Αττική Οδό ήταν εμφανώς υπέρ του MG. Το Yaris Cross, ακόμα και με τα 130 άλογα, μου άφησε πολύ κακές εντυπώσεις με τον θόρυβο και την ασαφή αίσθηση του τιμονιού. Το Mini Countryman είναι σαφώς ανώτερο σε αίσθηση τιμονιού, αλλά σε ηχομόνωση δεν έχει ιδιαίτερες διαφορές από το MG, ίσως μόνο λίγο καλύτερο.Το Toyota Corolla Cross ήταν το χειρότερο στην Αττική, με τον θόρυβο κύλισης από τον δρόμο να είναι έντονος.
Σε σταθερή ταχύτητα 110-120 km/h, δίνοντας τέρμα γκάζι στο ZS, ο θόρυβος του κινητήρα ήταν αισθητός, αλλά αυτό θέλει και άλλες δοκιμές για ασφαλή συμπεράσματα. Δεν μπόρεσα να το πάω πάνω από τα 130 km/h για να το δω και σε υψηλότερες ταχύτητες.
Ο μεγαλύτερος αντίπαλος του ZS, προσωπικά, είναι το MG3, και εξηγούμαι:
Για χρήση 3-4 φορές την εβδομάδα στην πόλη, βόλτες τα ΣΚ και 10 ταξιδάκια τον χρόνο, το MG3 φαίνεται ιδανικό. Ωστόσο, η διαφορά στην τιμή μεταξύ των δύο είναι μόλις 2.300+ ευρώ, και η αλήθεια είναι ότι με το MG ZS παίρνεις περισσότερο αυτοκίνητο για τα χρήματα που δίνεις.Σημειώνω ότι και στα δύο αυτοκίνητα δεν ένιωσα πως οδηγώ ένα "κατώτερο" κινέζικο αυτοκίνητο. Από πλευράς ποιότητας, εξοπλισμού και οδήγησης, είναι αντίστοιχα του ανταγωνισμού. Η κεντρική οθόνη του ZS ειναι το αδυνατο του σημειο, θα μπορούσε να είναι καλύτερη σε χρώματα και σε ανάλυση, αλλά αν τα MG αποδειχτούν αξιόπιστα, θα δούμε θετικές εξελίξεις για εμας τους καταναλωτές, καθώς οι ανταγωνιστές (σε πρωτη φαση υβριδικα Toyota, Renault) θα αναγκαστούν να προσαρμοστούν στις τιμές των Κινέζων ή να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες.
MG ZS