ambition wrote:
Ειμαι επαγγελματιας και με μια ερευνα αγορας που εκανα δεν βλεπω ιδανικοτερη επιλογη απο το 1,8 sedan hybrid. Πανεμορφο, σχετικα μικρο ωστε να κινειται ανετα Αθηνα αλλα χωρις να στερειται εσωτερικους χωρους, φουλ εξοπλισμος στην απλη εκδοση (εχει μεχρι και θερμαινομενους εξωτερικους καθρευτες, κατι φοβερο για επαγγελματια που δουλευει βραδυ με βροχη), γενικα τα εχει ολα.
Δυο αποριες εχω. 1) Το skoda (πετρελαιο) που εχω τωρα εχει 700.000 χλμ, χωρις να μου βγαλει καποια τρομερη εκτος προγραμματος ζημια. Θα ισχυει το ιδιο εστω και σχετικα για τον βενζινοκινητο Toyota?
Ποιά η άποψή σου για τα diesel; DFP φίλτρο σου έβγαλε; κ ποτε; γενικά υπάρχει κάποια παγίδα στα diesel που δεν ξέρει ο καταναλωτής;
Κοιτα, παιζει ρολο ποιο diesel θα παρεις. Στο παρελθον πχ πολλοι επαγγελματιες καταστραφηκαν με επιλογες που αποδειχθηκαν ζημιαρικες. Μπορει ομως το αμαξι που ειναι ζημιαρικο για τον επαγγελματια να αποδειχθει μια χαρα για τον ιδιωτη που κανει πολυ ηπιοτερη χρηση.
Εγω πηγαινα για σερβις στην interauto οσο ειχα εγγυηση και μετα στον Μοιρα VAG. Τον Μοιρα τον εμαθα οταν πληρωσα ενα σωρο λεφτα για ψυγειο καλοριφερ οταν ο ιδιος θα μου το εφτιαχνε με κατω του μισου της τιμης που πληρωσα. Απο τοτε οτι χρειαστηκα εκει. Να φανταστεις εχω κι ενα AUDI ΙΧ, στο οποιο προσφατα μου αλλαξε δισκο πλατω στη μιση τιμη απο οτι μου ζηταγαν οι αλλοι.
Συμπερασμα : Δεν ξερω τι να σου απαντησω για οποιοδηποτε diesel, αν εχεις δικο σου συνεργειο που ξερεις οτι δεν θα σε ρημαξει οταν χρειαστει, ειναι ακριβως αυτο που φανταζεσαι. Οικονομικο και ανθεκτικο.