Τοσο βγηκε ναι, δεν βρηκα ετοιμοπαραδοτη την απλη και επειδη ειχα απηυδυσει με το προηγουμενο αμαξι μου (skoda) εκανα την ανταλλαγη να ησυχασω,
Τι να πω παιδια, το εψαξα παρα πολυ γιατι το αυτοκινητο προοριζεται για ταξι. Ειδα απειρα βιντεακια να εχω μια ιδεα, ενθουασιαστικα με αυτα αλλα τελικα η αληθεια ειναι ακομα καλυτερη.
Ο μεγαλυτερος ενθουσιασμος μου βεβαια αφορα το αυτοματο κιβωτιο μιας και ειναι πρωτη φορα που εχω αμαξι με αυτοματο.
Ειναι φουλ ανετο, πεταει στο δρομο, δεν καιει τιποτα (σε 1700χλμ που εχω κανει εχω μεσο ορο 4,1λτ/100χλμ), ξεκουραστο (και λογω αυτοματου και το καθισμα), τα συστηματα ασφαλειας δουλευουν ΑΨΟΓΑ, χτες ειδε αυτοκινητο που εβγαινε απο στενο ενω ηταν μπλοκαρισμενο απο αλλο αμαξι.
Επισης ειναι φουλ σπιρτοζικο μεσα στην πολη, σαν να εχω τουρμπινα αλλα χωρις τις ζημιες και τη φθορα της τουρμπινας. Μετα τα 100 οκ ειναι λιγο αναιμικο στις ρεπριζ αλλα προσωπικα δεν με ενδιαφερει.
Το μονο παραπονο που εχω δεν αφορα το αμαξι αλλα την αντιπροσωπεια που επισκευτηκα για να κανω μια απλη αλλαγη λαδιων, μου ειπαν θα με παρουν τηλεφωνο για ραντεβου και μια βδομαδα μετα ακομα περιμενω.
Οσο για το "ποσο ακριβο ειναι" θα πω οτι το skoda 2.0 tdi με τα 116 αλογα μου στοιχισε το 2021 26.500. Με τις τιμες στο θεο μου κοστισε 2.000 παραπανω και βλεπω οτι ειναι ΠΟΛΥ καλυτερο αμαξι.