Δύο νέα καμάρια λαμπρύνουν το φόρουμ. Δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω "διευθύνσεις και ονόματα".
Να τα χαίρονται οι κάτοχοι.!
Best posts made by dimsabas
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
-
RE: Τι δώρο θα κάνω στον εαυτό μου φέτος τα Χριστούγεννα!
Σε μένα ήρθε λίγο νωρίτερα. Αγοράσαμε χαμάλη για τις μέρες που δεν έχω δημοσιογραφικό και για να αποδεσμεύσω το Grand Vitara του φάδερ.
Από φίλο, πρώτο χέρι, ατρακάριστο, με φρέσκα λάστιχα και μπαταρία, 1.4 με 101 ίππους, 123.000 χιλιόμετρα.
-
RE: Πώς θα ήταν για σας η ιδανική σελίδα αυτοκινήτου;
Αγαπητοί φίλοι,
με πολλή χαρά κι υπερηφάνεια, 22 χρόνια μετά το παρθενικό μου ξεκίνημα στον χώρο (ως μέλος της ιδρυτικής συντακτικής ομάδας του ελληνικού Autocar), ήρθε η ώρα για κάτι δικό μου. Θα χαρώ να με τιμήσετε με την ανάγνωσή σας και τα καλοπροαίρετα σχόλια, για να γίνω καλύτερος. Δυνατό σημείο οι ειλικρινείς δοκιμές, μόνο εδώ (και στη Φαμπιάτου) θα διαβάσετε την πλήρη αλήθεια, χωρίς φιλτράρισμα. Βλέποντας τι γράφουν οι υπόλοιποι, μπορώ να σας εγγυηθώ ότι παίζει πολύ λιβάνισμα και στρογγύλεμα.
https://cartalk.gr/Νομίζω ότι το φόρτε του είναι ο υπολογιστής, όχι το κινητό.
Επίσης, η σελίδα είναι κατά 98% έτοιμη, αλλά κι αυτό θα διορθωθεί εντός των προσεχών ημερών και στο κάτω-κάτω, δε θα μας κόψει τα φτερά. Καλή ανάγνωση.Feel free να το κοινοποιήσετε σε φίλους και γνωστούς.
ΥΓ. Πολλές ευχαριστίες στα μέλη που έσπευσαν να στηρίξουν την προσπάθεια, παρουσιάζοντας τα οχήματά τους. Σας ευγνωμονώ.
-
RE: CarTalk.gr
Με χαρά και τιμή, σχεδόν 24,5 χρόνια μετά από εκείνη τη συνέντευξη όπου θα με προσελάμβαναν στο Drive, αλλά τελικά μου την έφεραν και με πήραν στο Autocar, βλέπω επιτέλους την πρώτη μου δοκιμή δημοσιευμένη στο αγαπημένο περιοδικό της νιότης μου. Και μάλιστα με το πολύ Kia EV6 GT των 585 ίππων.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-kia-ev6-gt-ilektriko-ufo
ΥΓ. Ζητώ συγγνώμη από τη διαχείριση, αλλά νομίζω ότι αξίζει τον κόπο μια παρατυπία.
-
RE: CarTalk.gr
ΣΤΑ ΠΡΑΣΑ
Ο γείτονας έβγαλε την "πραμάτεια" από το υπόγειο για γενική καθαριότητα. Με τα υπογλώσσια η υπόλοιπη γειτονιά...
-
RE: Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα
Μόλις γύρισα από την έκθεση. Είναι πολύ αξιόλογη, αξίζει μια βόλτα. Καμία σχέση με την περσινή πατάτα. Αύριο τα πολλά, ένα γενικό σχόλιο: η Κίνα είναι ΗΔΗ πολύ μπροστά, η Ευρώπη έχει χάσει το παιχνίδι. Δεν είναι πλέον θέμα τιμής. Ακόμα κι αν κόστιζαν τα ίδια χρήματα, τα κινέζικα θα ήταν μακράν καλύτερα. Αναφέρομαι πάντα στο τι αποκομίζεις στατικά, δεν τα έχω οδηγήσει για να ξέρω τι κάνουν στον δρόμο. Ή τι υποστήριξη έχουν μετά την πώληση. Αυτά θα τα δούμε στην πορεία.
Παραδείγματα, το Leapmotor T03 θα το κοστολογούσα άνετα 5Κ πάνω από το Dacia Spring. Το κάνει να φαίνεται πανάκριβος κουβάς. Όταν μαθαίνεις ότι κοστίζει φθηνότερα, με μεγαλύτερη αυτονομία και 50% παραπάνω ισχύ, ντάξ, το ζήτημα έχει τελειώσει.
Ή το BYD Seal U. Κοστίζει φθηνότερα από κάτι αστειότητες Honda e:ny1 ή Ford Capri ή Opel Grandland κι είναι 17 φορές πιο καλοφτιαγμένο.
Ή βλέπεις το Δελφίνι και το Atto 3 σε σχέση με το e-C3 Aircross και σου έρχεται να βάλεις τα γέλια.Η Ευρώπη πέθανε. Όποιος πάει στην έκθεση, θα το καταλάβει από πρώτο χέρι, όσο κολλημένο μυαλό κι αν έχει.
Αύριο πιο αναλυτικά.
-
RE: Suzuki Vitara 2015
Σημερινή φωτογραφία από το οικογενειακό Grand Vitara σε ρόλο κουβαλητή. Δύο ποδήλατα, ένα καγιάκ, πέντε άτομα.
-
RE: FIAT 600 SUV
@criuser said in FIAT 600 SUV:
@dimsabas said in FIAT 600 SUV:
Το Drive πάντως έκαψε 6,6 λίτρα στη δοκιμή. Εντάξει, δημοσιογραφική χρήση αλλά και πάλι μπόλικα για να χτυπήσεις το Yaris Cross.
Επειδή τα έχεις οδηγήσει όλα.
Το γιάρις απλό και κρος και όλα τα τογιότα έχουν καλή κατανάλωση στα μποτιλιαρίσματα.
Αλλά δεν είναι όλος ο κόσμος στα μποτιλιαρίσματα.
Επίσης στον αυτοκινητόδρομο με το σιβιτι, έχουν κακή αίσθηση ποιότητας ταξιδιού και αν το πατήσεις σαν ταξιδιώτης και όχι σαν ΚΤΕΛ καίνε.
Η λογική των υβριδικών της Στελλάντις, χωρίς να τα έχω οδηγήσει, νομίζω είναι μία προσπάθεια να έχουν καταναλώσεις ντίζελ, αλλά να μην έχουν τους ρύπους του ντίζελ και έξω που η τιμή του ντίζελ είναι ίδια με την βενζίνη, να έχουν ίδιο κόστος, αλλά να έχουν και την ευκολία του ντίζελ στα ταξίδια.
Για συζήτηση το βάζω δεν ξέρω αν είμαι λάθος.
Τώρα ως προς το 600, είναι πολύ στενάχωρο για μένα, ίσως λίγο πιο δύσκολο στο να μπω και να βγώ από το αβέντζερ.
Η τιμή του είναι ακριβή, αλλά επειδή έγραψα κάτι στο θέμα του νέου 3 για τις τιμές του και μπήκα στα λήζινγκ, είδα ότι η λιανική τιμή του ι10 είναι κοντά 19000.
Εντάξει έχουμε ξεφύγει. Ο κουβάς των 11-12000 πριν 3 χρόνια, πήγε 19000 ?
Τα χαρίζουμε τελικά τα νέα 3.
Επίσης τα γιάρις κρος με τα 115 άλογα ξεκινάνε από 24440 και φτάνουν μέχρι 28880 και είναι 1 δ πιο αργά και 30 χλμ λιγότερη τελική από τα Στελλάντις.
Δεν μιλάω για τα όσα τους σέρνει ο παγωμένος, για τριξίματα, ποιότητα, μικρές πόρτες κλπ.
Οπότε τελικά στην κατανάλωση θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
Λένε κάποιοι ότι κάνουν 1 ταξίδι τον χρόνο για να δικαιολογήσουν τα τογιότα.
Πόσοι κάνουν 20 χλμ την ημέρα σε μποτιλιάρισμα ?
Πιθανόν αρκετοί, αλλά όταν λεω για μποτιλιάρισμα, μιλάω για 15 χαω μωτ.
Οχι 25.
Δεν τα έχω οδηγήσει όλα. Με εξαίρεση τα Toyota, όλα έχουν δυσλειτουργίες, κομπιάσματα, σκορτσαρίσματα, κραδασμούς. Το αναφέρει κι η δοκιμή του Drive για το 600. Της Toyota δουλεύει ραπτομηχανή και καίει και λιγότερο, ενώ κινείται το περισσότερο ηλεκτρικά από όλους.
Και μια χαρά ταξιδεύουν. Δεν έχω κάνει ταξίδι με Yaris/Yaris Cross, αλλά με την Corolla 1.8 με τα 140 άλογα, κρατούσα 150άρες στον αυτοκινητόδρομο χωρίς πρόβλημα. Σε προδιαθέτει να πας ήρεμα, επειδή είναι απαλό κι ηλεκτρικό, αλλά δεν έχει πρόβλημα να το γκαζώσεις. Έχει και καλή αίσθηση στο τιμόνι, είναι σταθερό, μια χαρά ταξιδεύει με όσα.Επίσης, ένα γενικό σχόλιο: Επειδή ΔΕΝ τα έχετε οδηγήσει όλα αυτά που σχολιάζετε, ειδικά να τα ζήσετε για μέρες, πολλές φορές κάνετε συγκρίσεις Υπέρ Ατού. Κοιτάτε μόνο τα νούμερα. Τα αυτοκίνητα είναι πολλά παραπάνω από ξεροί αριθμοί.
-
RE: TESLA FORUM
ΔΟΚΙΜΗ
Με τιμή σκάνδαλο, το βασικό Tesla Model 3 κάνει ροντέο την ελληνική αγορά και προκαλεί θανάσιμο ηλεκτροσόκ στον ανταγωνισμό, θερμικό κι ηλεκτρικό, αφού κάνει όλα τα υπόλοιπα μοντέλα να φαίνονται παράλογα υπερκοστολογημένα.https://cartalk.gr/tesla-model-3-sr/
ΥΓ. Ζητώ συγγνώμη από τη Διαχείριση που το βάζω κι εδώ, αλλά με τόσο ενδιαφέρον μετά τις τελευταίες τιμές, νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να διαβαστεί.
-
RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
Ο πολύτεκνος φίλος παρέλαβε σήμερα. Έχει καταενθουσιαστεί, λογικό να του φανεί διαστημόπλοιο σε σχέση με το Skoda Scala CNG που οδηγούσε μέχρι τώρα.
-
RE: TESLA FORUM
Βάζω κι εδώ τη δοκιμή του νέου Model 3 Performance, για να υπάρχει.
-
RE: Οδήγηση ανηλίκου υπό την επήρεια αλκοόλ
Αν τον αγαπάς, να παρακαλάς να είναι όσο πιο αυστηρές γίνεται.
-
RE: JEEP AVENGER
Οι εντυπώσεις του Φάνη από την οδήγηση αναγράφονται αναλυτικά εδώ:
ΥΓ. Πολλές ευχαριστίες στην αποκλειστικότητα, το κείμενο όπως πάντα καλογραμμένο κι αναλυτικό.
-
RE: Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα
Κανείς δεν είπε ότι δεν χρειάζεται και η οδήγηση. Αλλά όταν ένα μοντέλο:
*κοστίζει 4.000 λιγότερο από το άλλο
*τη στιγμή που προσφέρει +35% αυτονομία
*έχει μεγαλύτερη και πολύ πιο προηγμένης τεχνολογίας μπαταρία
*έχει σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη
*χαοτικά καλύτερο εξοπλισμό
*σημαντικά καλύτερα υλικά στο εσωτερικό
*έχει 5 αστέρια στο NCAP, ενώ στο άλλο έχει δοκιμαστεί μόνο η ινδική έκδοση που πήρε μηδέν
*προσφέρει δωρεάν σέρβις και μεγαλύτερη εγγύησηΚαταλαβαίνεις ότι ο ποδοσφαιρικός αγώνας ξεκίνησε με 8-2. Το Citroen υπερέχει μόνο σε χώρους κι αυτό λίγο, γιατί δεν είναι αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα. Και στο ότι κάποιοι νιώθουν πιο άνετα με τη γαλλική μάρκα, αν κι αυτό έχει δύο αναγνώσεις, γιατί πολλοί έχουν φάει σκατό.
-
RE: Hyundai Kona 2023
Ένα πολύ σωστό κείμενο από έναν συνάδελφο που εκτιμώ πολύ. Τον Γιάννη Κωνσταντόπουλο.
Πρώτη οδηγική επαφή με το νέο Hyundai Kona των 198 ίππων
Το νέο Kona είναι μινιμαλιστικό. Και ελαφρώς «κλινικά» ψυχρό, όπως είναι συχνά πλέον η τάση στα SUV που σχεδιάζονται με βλέψεις σε μια ηλεκτρική εποχή.
Δέσποζε στην είσοδο του Grand Resort Lagonissi, στην πολύ ωραία, άψογα οργανωμένη δημοσιογραφική παρουσίαση της Hyundai Greece.
Ήλιος, θάλασσα, άπλετοι χώροι, αίσθηση πολυτέλειας. Τα παραπάνω μπορούν να συσχετιστούν τόσο με το γνωστό ξενοδοχειακό συγκρότημα όσο και με το ζητούμενο της ημέρας, τον «αέρα» που αποπνέει και το ίδιο το αυτοκίνητο.
Αυτό το, τελείως νέο δηλαδή, SUV των Κορεατών. Αυτών που έχουν βαλθεί να ξαναμοιράσουν την τράπουλα της αυτοκίνησης. Δεν είναι κλισέ, ούτε πρόλογος δημοσίων σχέσεων, στις οποίες, άλλωστε, δυστυχώς για μένα, δεν είμαι και πολύ καλός. Είναι αυτό που συμβαίνει.
Η Hyundai βγάζει από ρομποτικά μηχανήματα για εξερευνήσεις στον Αμαζόνιο, από ηλεκτρικά τύπου Ioniq (που δείχνουν -και είναι- «προχώ») μέχρι τους εναπομείναντες των hot hatch που πλέον μετριούνται στα δάχτυλα. Και σήμερα, την περασμένη εβδομάδα ακριβέστερα, παρουσίασε το νέο εκπρόσωπό της στην κατηγορία C-SUV.
Κοινώς, ο αντίπαλος ένα κάρο σοβαρών ανταγωνιστών: του Qashqai, του 3008, του C-HR, του Corolla Cross, του Tiguan κλπ, κλπ. Όπως ίσως πρόσεξαν οι παρατηρητικοί, «απέναντί» του δεν κατατάσσει η επίσημη Hyundai τα Puma, T-Cross, Mokka, 2008 ή T-Cross, δηλαδή τα λεγόμενα B-SUV. Αυτό έχει δύο συνέπειες. Η πρώτη είναι πως το νέο Kona δεν είναι φτηνό. Ξεκινά από τα €26.290 για τη βασική έκδοση Premium με τον 1000άρι τούρμπο με τα 120 PS, το 6άρι χειροκίνητο και την ήπια υποβοήθηση των 48V.
Η δεύτερη συνέπεια είναι πως ο στόχος τους ήταν να ανέβουν κατηγορία με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Mέγεθος, χώρους, πιο ακριβή αίσθηση, τεχνολογίες της αμέσως επόμενης κατηγορίας και αυτήν την κατάματα βλέψη σε ήδη καταξιωμένους αντιπάλους του συγκεκριμένου, ακριβότερου segment.
Η γκάμα έχει εύρος. Υβριδικό, το δυνατό μοτέρ των 1.6 λίτρων, αμιγώς ηλεκτρικό από τον Αύγουστο που μας έρχεται, αλλά όχι ντίζελ που βρίσκεται στα τελευταία του με μερίδιο, πλέον, κοντά στο 15%.
Παράλληλα, σε όλη τη διαθέσιμη γκάμα, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής της σειράς N Line (φαίνονται λεπτομέρειες στις φωτό).
Όπως σωστά υποθέτετε, για την ώρα τουλάχιστον, δεν αφορά μία συγκεκριμένη «πυροβολημένη» έκδοση αλλά έχει αισθητικό, πιο σπορτίφ χαρακτήρα. Τόσο με μικρές αλλά εμφανείς διαφοροποιήσεις στο εξωτερικό του αυτοκινήτου όσο, πιο άμεσα αντιληπτές, στο εσωτερικό, σε καθίσματα, επενδύσεις και λεπτομέρειες του κόκπιτ. Είναι ωραίο trim. Αν είστε για Kona, να το δείτε από κοντά.
Την ημέρα της παρουσίασης, από όλα τα διαθέσιμα Kona που ήταν παραταγμένα στο πίσω μέρος του ξενοδοχείου με άπλετη θέα στον Σαρωνικό, μπήκα σε ένα προσθιοκίνητο 1.6Τ 198 ίππων με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) και τιμή στα €34.290. Βγαίνει και σε τετρακίνητο, με ίδια ακριβώς specs, και τιμή στα €37.490.
Δεν έκανα πολλά χιλιόμετρα στη διαδρομή προς Σούνιο και Κερατέα αλλά θα σας πω πώς είναι σε πρώτη αίσθηση. Κατ΄αρχάς δεν έχει καμία, μα καμία σχέση με την ελαφρώς οριεντάλ σχεδίαση του προηγούμενου στο εσωτερικό.
Μια μεγάλη, οβάλ οθόνη που παραπέμπει στο σχήμα που προτιμά τελευταία και η BMW, κερδίζει την πρώτη ματιά. Χωρίς, ωστόσο, να την καθηλώνει βάναυσα. Ο ποιητής θέλει να πει ότι είναι αρμονικά ενταγμένη στη σχεδίαση και δεν σου κάνει, μετά συγχωρήσεως, γκουμούτσα in your face.
Το κόκπιτ δείχνει -και είναι- μοντέρνο. Κάθεσαι αρκετά χαμηλά, αν θες. Δεν υπάρχει κλασικός επιλογέας, ούτε εξέχει κάτι. Πρέπει να κοιτάξεις πίσω από τη δεξιά πλευρά της κολώνας του τιμονιού για να εντοπίσεις τον πολύ μικρού μεγέθους λεβιέ, σαν αλουμινένιο joy stick. Είπαμε, το Kona θέλει να δείχνει μινιμαλιστικό, ακόμα και στις λεπτομέρειές του.
Ο χειρισμός των υποσυστημάτων, σε πρώτη επαφή, είναι εύκολος παρότι δεν μπήκα σε διαδικασία να ψάξω επιμέρους απενεργοποιήσεις για lane change και άλλα καθώς ο χρόνος οδήγησης ήταν κάνα δίωρο - μετά ακολουθούσε υπέροχο φαγητό στην τεράστια βεράντα του Lagonissi Resort με θέα το ελληνικό μπλε.
Επιλέγεις, λοιπόν, το ‘’D’’, κρατάς στο χέρι σου ένα όμορφο, παχύ, τριάκτινο τιμόνι, επενδεδυμένο με καλής ποιότητας δέρμα. Η αίσθηση δεν είναι αυτό που λέμε «χαζή» - πάντα με τη λογική μιας ηλεκτρικής κρεμαγιέρας. Έχει ικανοποιητικό βάρος, δεν γίνεται ασαφές γύρω από τη θέση της ευθείας (περιοχή που πολλές ηλεκτρικές τείνουν να ψάχνονται για τη σωστή ποσότητα υποβοήθησης) και είναι ακριβές.
Βγαίνεις παραέξω και αρχίζεις να νιώθεις ένα πράμα: τον τρόπο που μπορείς να κινηθείς ταχύτατα - πάντα αναλογικά με ένα SUV. Ο τετρακύλινδρος, καδενάτος των 1,6 λίτρων αποδίδει, όπως είπαμε, 198 ίππους στις 6.000 rpm και 265 Nm διαθέσιμα από τις 1.600 - 6.000 rpm. Πλάκα-μαζεύεις γρήγορα και ξεάγχωτα σοβαρά χιλιόμετρα. Οι τυπικοί χρόνοι είναι 7,8 δ/λ. για τα πρώτα 0-100 και τελική στα 210 χλμ/ώ. Πιο μεστή είναι η αίσθηση στις μεσαίες όπου η ροπή «καθαρίζει» για πλάκα τις ενδιάμεσες αποστάσεις.
Αν πατήσεις βαθιά το γκάζι με χαμηλή σχέση, μπορείς να νιώσεις την προσπάθεια που κάνουν τα ηλεκτρονικά και οι στρώσεις από φίλτρα NVH (Noise, Vibes, Harshness) να κρύψουν το σχετικό σπινάρισμα. Αν είσαι παρατηρητικός. Γιατί, αλλιώς, δεν νιώθεις ούτε «ψάρεμα» των μπροστινών τροχών ούτε ενοχλητικούς κραδασμούς στη στεφάνη του τιμονιού.
Κοινώς, στις πιο κλειστές στροφές, με 2η ας πούμε, χρειάζεται, όπως λέμε, «να το περιμένεις» για λίγο στο γκάζι ώστε η γενναία ροπή να μην πηγαίνει άσκοπη και να περνά όλη στο δρόμο. Για τις πιο ανοιχτές καμπές ή ό,τι έχετε στο μυαλό σας για τη διαδρομή προς Σούνιο, απλώς σημαδεύεις και περνάς μαζί με μια λογική κλίση. Εύκολα, απλά και με ασφάλεια.
Η κύλιση είναι πολύ καλή. Δεν περνούν στην καμπίνα τα γνωστά χαρακώματα και απονέεται μία στιβαρή, ποιοτική αίσθηση. Η προσθιοκίνητη έκδοση που οδήγησα έχει, όπως και όλες οι άλλες εκδόσεις του Kona, ημιάκαμπτο πίσω άξονα, με εξαίρεση το τετρακίνητο 1.6 των 198 PS που βγαίνει αποκλειστικά με το 7άρι DCT και έχει πολλαπλούς συνδέσμους.
Το τυπικό βάρος που δίνει η Hyundai για την έκδοση που διαβάζετε είναι από 1.435 έως 1.565 κιλά, με το αυτόματο κιβώτιο να ζυγίζει 30 κιλά επιπλέον σε σχέση με το χειροκίνητο 6άρι που είναι στάνταρ.
Ο χώρος αποσκευών στα 465 lt (φτάνει ως τα 1.300 με διπλωμένα καθίσματα) και το ρεζερβουάρ, ίδιας χωρητικότητας για όλες τις εκδόσεις, στα 47 lt.
Πολύ ποιοτικό αυτοκίνητο, με δική του σχεδιαστική γλώσσα, αίσθηση ακριβής κατασκευής, με μηδέν τριγμούς και σωστή γενικότερη μόνωση.Όπως έχω ξαναγράψει, η Hyundai κάνει το μεγάλο κόλπο στη σύγχρονη αυτοκίνηση. Ξεκίνησε πριν από κάποιες έξι δεκαετίες με στόχο να γεμίσει στόλους από φτηνά και τίμια αυτοκίνητα τον λαό.
Έχτισε σιγά-σιγά το επεκτατικό σχέδιό της, μάζεψε τεράστιες ποσότητες χρήματος πουλώντας ποσότητα και απροβλημάτιστη χρήση και μετά άρχισε την επίθεση.
Μπήκε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ραλί (WRC ) –κίνηση που την καταξιώνει στη συνείδηση ενός κοινού που εκτιμά το αγωνιστικό pedigree– έκανε τη σωστή μεταγραφή όταν προσέλαβε με παχυλότατο μισθό τον επικεφαλής μηχανικό των BMW Μ, μετά μπήκε στον επίζηλο χώρο των hot hatch με το i30 Ν, ένα σοβαρά οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο που δε θα φανταζόμασταν μέχρι πριν λίγα χρόνια.
Πλέον, η φίρμα εξερευνά τις πιθανότητες συνεργασίας με τη Samsung και την LG, υπέγραψε ένα κοινό πρότζεκτ με μία εταιρεία ονόματι Aptiv αξίας $4 δισ. για την ανάπτυξη τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης, έχει ήδη ανακοινώσει το φιλόδοξο πλάνο της για να κατασκευάσει ιπτάμενα ηλεκτρικά ταξί που θέλει να είναι στον αέρα μέχρι το 2028 και δουλεύει υπερωρίες για 12 νέα ηλεκτρικά μοντέλα και πλήρη ηλεκτροποίηση της γκάμας της μέχρι το 2040.
Δύσκολα η Νότια Κορέα θα αισθανόταν περισσότερο υπερήφανη.
-
Το νέο Hyundai Kona συνοδεύεται από 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 8 χρόνια, επίσης εργοστασιακή, εγγύηση μπαταρίας.
-
Τα υπόλοιπα με ραντεβού στη «μικρή» έκδοση με δοκιμή (που θα ήθελα, Filou Maria) του υβριδικού με τον τουρμπάτο 1000άρι και των €26.290.
-
-
RE: Toyota Yaris Cross
Γιατί το καλύτερο Hybrid.
Με την πιο σωστή λειτουργία.
Τη μεγαλύτερη οικονομία.
Τη μεγαλύτερη εγγύηση.
Γαρνίρισμα τα ADAS από τη βασική έκδοση. Πού αλλού βρίσκεις Adaptive Cruise Control με κίνηση και στο μποτιλιάρισμα;
Σωστή τιμή κι όνομα εγγύηση, τι άλλο θες;Προφανώς και στην πράξη είναι ένας κουβάς, αλλά αυτό ισχύει λιγότερο ή περισσότερο για όλη την κατηγορία.
-
RE: BYD forum
Κάποιο πουλάκι με είπε ότι το Seagull έρχεται τον Μάρτη, μαζί με κάμποσα υβριδικά. Σε λίγο καιρό, μόνο ο Κρουζ θα αγοράζει ευρωπαϊκά.
-
RE: BYD forum
Ναι, το τετρακίνητο οδηγώ. Είναι πάρα πολύ καλό αλλά ΔΕΝ είναι Tesla. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Υπομονή μέχρι το επόμενο ΣΚ.
Όσο για το σχόλιο του Cirus, θεωρώ ότι όποιος θέλει να ψωνίσει, δεν αξίζει να περιμένει. Ήδη το Μ3 και το Seal είναι εξαιρετικά. Ήδη αντιπροσωπεύουν τις δύο κορυφαίες εταιρείες του κλάδου, τουλάχιστον σε αναγνωρισιμότητα και πωλήσεις. Δηλαδή να περιμένω το Xiaomi που θα έρθει το 2027; Γιατί; Κι ας είναι και 2% καλύτερο σε κάτι, θα χάσω 2,5 χρόνια για αυτό;
Εν τω μεταξύ, είναι το πρώτο 100% κινέζικο μοντέλο που οδηγώ κι είναι φανταστικό. Εντάξει, δεν είναι Σε Τρίο, αλλά προσπαθεί φιλότιμα.