Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 475
    • 476
    • 477
    • 478
    • 479
    • 488
    • 489
    • 477 / 489
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9773
    284315
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Διάβασα το κείμενο που έβαλε ο Dettol. O τύπος έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο. Προφανώς δεν έχω ζήσει την αμερικανική δημοσιογραφική κοινότητα, αλλά μπορώ να κρίνω από την ελληνική. Είναι ένας περιφερόμενος θίασος που μοσχοτρώει και μοσχοπίνει 2-3 φορές την εβδομάδα σε διάφορες εκδηλώσεις/παρουσιάσεις. Και 1-2 φορές τον μήνα στο εξωτερικό. Δεν έχει το παραμικρό ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα, απλώς αντιγράφει το press kit, βάζει και δύο φωτογραφίες και έβγαλε την υποχρέωση. Καλοπιάνει τους αντιπροσώπους, η κριτική του είναι από χλιαρή έως μηδαμινή. Στον σταυρό που σας κάνω, έχω πάει ταξίδι στο εξωτερικό όπου συνάδελφος βαριόταν και δεν ήρθε για τη μοναδική οδήγηση του διημέρου, το πρωινό της δεύτερης μέρας. Έκατσε στο ξενοδοχείο και έκανε βόλτα με τα πόδια στην ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Και μιλάμε για οδηγοκεντρικό μοντέλο που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα, δεν είναι ότι το είχε οδηγήσει σχεδόν παρεμφερές νωρίτερα.

      Να φωτίσω όμως λίγο παραπάνω την υπόθεση. Δεν είναι απλώς ότι η Tesla δεν τους καλεί. Είναι λίγο πιο βαθύ. Ούτε μόνο ότι δεν κάνει παρουσιάσεις και καλοπιάσματα. Είναι και που ο μέσος συντάκτης ΔΕΝ έχει επαφή με την αγοραστική πραγματικότητα. Ας πούμε, η τιμή αγοράς είναι ένα ακόμα κριτήριο. Στα δικά του μάτια, μπορεί να έχει λιγότερη σημασία από την αίσθηση του πεντάλ των φρένων. Κανείς δεν του έχει εξηγήσει πως ναι, αν έχεις να οδηγήσεις το αυτοκίνητο για μια βραδιά και να το ξεζουμίξεις, προφανώς σε νοιάζει περισσότερο η αίσθηση των φρένων από την τιμή. Αλλά αν είναι να το αγοράσεις με τα ωραία σου λεφτουδάκια, τελικά το ένα υποβαθμίζεται και το άλλο εξυψώνεται.

      Ποιος από αυτούς μπαίνει σε φόρουμ; Διαβάζει ομάδες στο Facebook; Μπαίνει στο πετσί του μέσου αγοραστή; Ζούνε στην κοσμάρα τους, με όλα τα έξοδα πληρωμένα, με ολοκαίνουργιο φανταχτερό τουτούνι κάθε μέρα στο γκαράζ τους. Και μπαίνουν σε ένα τριπάκι, όπου όλα σου προσφέρονται άκοπα. Αλλά η πραγματική ζωή δεν είναι έτσι. Ύστερα, αρχίζουν οι διαπροσωπικές σχέσεις με τους υπεύθυνους Τύπου των αντιπροσωπειών, τα δωράκια, οι διαφημίσεις, και τα ταξιδάκια, ε, πολύ θέλει ο άνθρωπος να μισήσει την Tesla;

      https://cartalk.gr/

      bekiaris W argyn 3 Replies Last reply Reply Quote 13
      • D
        dimsabas @argyn last edited by

        @argyn said in TESLA FORUM:

        @dimsabas said in TESLA FORUM:

        ... ε, πολύ θέλει ο άνθρωπος να μισήσει την Tesla;

        Σε αυτούς συμπεριλαμβάνεις πχ το motor trend που ανακύρηξε το model s "car of the year" ήδη από το 2013 ή το auto express που έκανε το ίδιο το 2019 για το model 3?

        Μήπως τελικά "της χαμηλής της πίεσης της φταίει η σκάστρα"?

        Προσυπογράφω φυσικά ως αναγνώστης την ακαταλληλότητα μεγάλου μέρους του δημοσιογραφικού θιάσου να συντάξουν ακόμα και ευχετήρια κάρτα, πλην όμως η συσχέτιση των συγκεκριμένων παθογενειών του χώρου σας με τα περί επιλεκτικής μεροληψίας κατά της Tesla είναι παντελώς αστήρικτα - κρίνοντας από την αντιμετώπιση που διαχρονικά αυτή είχε από τον τύπο.

        Η αναφορά μου έγινε για τα ελληνικά δρώμενα. Στα της Αμερικής, απευθυνθείτε σε άλλους συναδέλφους. Σε κάθε περίπτωση, η αντίστοιχη βράβευση έπρεπε να έχει γίνει από όλους. Όχι να βρίσκεις ένα μέσο κάθε έξι χρόνια. Αυτό είναι απλώς η εξαίρεση και είπαμε τι κάνει η εξαίρεση.

        Στα δικά μας, παίζει ρόλο και η μη επαφή τους με την πραγματικότητα. Η τιμή (και η σχέση της με τον εξοπλισμό) αναφέρεται κάπου στο τέλος του άρθρου. Του στιλ, τι καλά, είναι αξιόλογο και δε σε γδέρνει κιόλας. Χαχα, ωραία!

        Μα δεν πάει έτσι. Όταν το Model 3 που πήρε ο Iceman κοστίζει όσο η μεσαίου εξοπλισμού υβριδική Corolla των 140 ίππων, αυτό αλλάζει όλο τον τρόπο που κρίνεις το αυτοκίνητο. Γιατί έχει τα διπλά άλογα, διπλά ψαλίδια μπροστά, πολλαπλών πίσω, πολύ καλύτερα υλικά, ανώτερη παθητική ασφάλεια, μεγαλύτερους χώρους.

        Αυτό έχει περάσει και στο αναγνωστικό κοινό. Μου λένε το Tesla δεν έχει ποιότητα Mercedes στο εσωτερικό του. Απαντώ ότι πρέπει να ξεπεράσεις τα 100 χιλιάρικα για να έχεις καλύτερη ποιότητα από το 3 που αγοράστηκε 31Κ.

        Αλλά μην πιάσουμε τα των αναγνωστών, που απλώς παλιμπαιδίζουν και χαζοχαίρονται, γιατί δε θα τελειώσουμε ποτέ.

        https://cartalk.gr/

        argyn 2 Replies Last reply Reply Quote 7
        • argyn
          argyn @dimsabas last edited by argyn

          @dimsabas said in TESLA FORUM:

          @argyn said in TESLA FORUM:

          @dimsabas said in TESLA FORUM:

          ... ε, πολύ θέλει ο άνθρωπος να μισήσει την Tesla;

          Σε αυτούς συμπεριλαμβάνεις πχ το motor trend που ανακύρηξε το model s "car of the year" ήδη από το 2013 ή το auto express που έκανε το ίδιο το 2019 για το model 3?

          Μήπως τελικά "της χαμηλής της πίεσης της φταίει η σκάστρα"?

          Προσυπογράφω φυσικά ως αναγνώστης την ακαταλληλότητα μεγάλου μέρους του δημοσιογραφικού θιάσου να συντάξουν ακόμα και ευχετήρια κάρτα, πλην όμως η συσχέτιση των συγκεκριμένων παθογενειών του χώρου σας με τα περί επιλεκτικής μεροληψίας κατά της Tesla είναι παντελώς αστήρικτα - κρίνοντας από την αντιμετώπιση που διαχρονικά αυτή είχε από τον τύπο.

          Η αναφορά μου έγινε για τα ελληνικά δρώμενα. Στα της Αμερικής, απευθυνθείτε σε άλλους συναδέλφους. Σε κάθε περίπτωση, η αντίστοιχη βράβευση έπρεπε να έχει γίνει από όλους. Όχι να βρίσκεις ένα μέσο κάθε έξι χρόνια. Αυτό είναι απλώς η εξαίρεση και είπαμε τι κάνει η εξαίρεση.

          Στα δικά μας, παίζει ρόλο και η μη επαφή τους με την πραγματικότητα. Η τιμή (και η σχέση της με τον εξοπλισμό) αναφέρεται κάπου στο τέλος του άρθρου. Του στιλ, τι καλά, είναι αξιόλογο και δε σε γδέρνει κιόλας. Χαχα, ωραία!

          Μα δεν πάει έτσι. Όταν το Model 3 που πήρε ο Iceman κοστίζει όσο η μεσαίου εξοπλισμού υβριδική Corolla των 140 ίππων, αυτό αλλάζει όλο τον τρόπο που κρίνεις το αυτοκίνητο. Γιατί έχει τα διπλά άλογα, διπλά ψαλίδια μπροστά, πολλαπλών πίσω, πολύ καλύτερα υλικά, ανώτερη παθητική ασφάλεια, μεγαλύτερους χώρους.

          Αυτό έχει περάσει και στο αναγνωστικό κοινό. Μου λένε το Tesla δεν έχει ποιότητα Mercedes στο εσωτερικό του. Απαντώ ότι πρέπει να ξεπεράσεις τα 100 χιλιάρικα για να έχεις καλύτερη ποιότητα από το 3 που αγοράστηκε 31Κ.

          Αλλά μην πιάσουμε τα των αναγνωστών, που απλώς παλιμπαιδίζουν και χαζοχαίρονται, γιατί δε θα τελειώσουμε ποτέ.

          Πάντως σε ότι αφορά τον διεθνή τύπο τα σχετικά βραβεία είναι πολλά, σίγουρα δεν απονέμονται στην χάση και στην φέξη και με βεβαιότητα διαψεύδουν πλήρως το αφήγημα του αρχικού άρθρου που παρέθεσε ο dettol και που εν ολίγοις ήταν "δεν γουστάρουν τέσλα γιατί δεν τους ταϊζει" - πχ δες την Grok λίστα παρακάτω. Και το ίδιο συμβαίνει με τα αστεράκια/βαθμολογία/κριτικές των αξιολογήσεων όλων των sites που εγώ τουλάχιστον διαβάζω.

          a759c8a2-ee89-4a9b-8a68-d0575499291f-image.png

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Υπάρχουν εκατοντάδες μέσα. Και παραθέτεις μια λίστα που μας δείχνει τι; Ότι το Μ3 βραβεύτηκε από τρεις παγκοσμίως το 2020 και άλλον ένα το 2024; Ένα αμάξι που κατουράει οτιδήποτε κοστίζει έως τα διπλά χρήματα; 50 βραβεία τον χρόνο έπρεπε να έχει.

            Και πού είναι το Υ; Οι αγορές το βράβευσαν ως το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στον πλανήτη. Ένα ακριβό ηλεκτρικό, ποιος το περίμενε; Οι δημοσιογράφοι ΔΕΝ πήραν χαμπάρι.

            Η λίστα σου επιβεβαιώνει περίτρανα το άρθρο του Dettol.

            https://cartalk.gr/

            argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • argyn
              argyn @dimsabas last edited by

              @dimsabas said in TESLA FORUM:

              Στα δικά μας, παίζει ρόλο και η μη επαφή τους με την πραγματικότητα. Η τιμή (και η σχέση της με τον εξοπλισμό) αναφέρεται κάπου στο τέλος του άρθρου. Του στιλ, τι καλά, είναι αξιόλογο και δε σε γδέρνει κιόλας. Χαχα, ωραία!

              Μα δεν πάει έτσι. Όταν το Model 3 που πήρε ο Iceman κοστίζει όσο η μεσαίου εξοπλισμού υβριδική Corolla των 140 ίππων, αυτό αλλάζει όλο τον τρόπο που κρίνεις το αυτοκίνητο. Γιατί έχει τα διπλά άλογα, διπλά ψαλίδια μπροστά, πολλαπλών πίσω, πολύ καλύτερα υλικά, ανώτερη παθητική ασφάλεια, μεγαλύτερους χώρους.

              Δείχνεις να ξεχνάς ότι πρόκειται για ηλεκτρικό - άρα εξ ορισμού όχημα ειδικής χρήσης στην Ελλάδα του σήμερα. πχ Το ότι εσύ βρίσκεσαι στο 20% του πληθυσμού που διαθέτει ιδιωτικό χώρο στάθμευσης και ότι έχεις δεύτερο μεγάλο θερμικό για τα μακρινά οικογενειακά ταξίδια, σου προσφέρει την πολυτέλεια να εστιάζεις αποκλειστικά στα της "ανώτερης μορφής μετακίνησης" που παρέχουν τα τέσλα - παραγνωρίζοντας μάλιστα ότι σε πολλές αξιολογήσεις πχ TUV είναι πάτος σε θέματα αξιοπιστίας.

              Δηλαδή τελικά - και ανεξαρτήτως αρχικών προθέσεων - η έννοια της μεροληψίας και της γκρίζας διαφήμισης δεν αφορά μόνον το "ποιός ταίζει ποιόν" αλλά και την υποκειμενική κοσμοαντίληψη του κάθε γραφιά που αβίαστα εκφράζεται δίνοντας γραμμή στον αναγνώστη/υποψήφιο αγοραστή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by dimsabas

                Δεν το ξεχνάω, εννοείται ότι όταν γράφουμε για ένα ηλεκτρικό, πρέπει να τηρούνται κάποιες προϋποθέσεις. Δε θα αναφέρονται ξανά και ξανά σε κάθε άρθρο.

                Το σημαντικό είναι ότι κάθε δοκιμή πρέπει να ξεκινά από την τιμή. Δεν είναι απλώς ένα ακόμα κριτήριο, είναι αυτή που ορίζει το τι θα ψωνίσεις. Τουλάχιστον για το 99% των αγοραστών. Υπάρχουν και λίγοι που λένε απλώς "αυτό θέλω, αυτό μου αρέσει". Και μετά ρωτούν πόσο κάνει.

                https://cartalk.gr/

                argyn N 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                • argyn
                  argyn @dimsabas last edited by

                  @dimsabas said in TESLA FORUM:

                  Δεν το ξεχνάω, εννοείται ότι όταν γράφουμε για ένα ηλεκτρικό, πρέπει να τηρούνται κάποιες προϋποθέσεις. Δε θα αναφέρονται ξανά και ξανά σε κάθε άρθρο.

                  Το σημαντικό είναι ότι κάθε δοκιμή πρέπει να ξεκινά από την τιμή. Δεν είναι απλώς ένα ακόμα κριτήριο, είναι αυτή που ορίζει το τι θα ψωνίσεις. Τουλάχιστον για το 99% των αγοραστών. Υπάρχουν και λίγοι που λένε απλώς "αυτό θέλω, αυτό μου αρέσει". Και μετά ρωτούν πόσο κάνει.

                  Έστω ότι πρέπει να ξεκινά από την τιμή. Αλλά ποιά τιμή και για ποιούς?

                  To συνολικό κόστος ιδιοκτησίας οχήματος στην Ελλάδα των 17+ ετών μέσης ηλικίας στόλου οφείλει να περιλαμβάνει ζητήματα αξιοπιστίας και απαξίωσης στην δευτερογενή αγορά των μεταχειρισμένων για να έχει νόημα (αυτή την στιγμή πωλείται M3P 2023/48k χλμ, πιπίλα, αγορασμένο 68k στα 40k και δεν βρίσκεται αγοραστής).

                  Όπως επίσης οφείλει να περιλαμβάνει την παράμετρο ότι για κάποιον που κινείται στο όλο οδικό δίκτυο της χώρας και δεν ανήκει στο προνομιούχο 20% όσων έχουν ιδιόκτητο χώρο στάθμευσης η φόρτιση σε δημόσιους φορτιστές είναι ακριβότερη από την κατανάλωση ενός ντιζελ και αντίστοιχη της κατανάλωσης ενός σύγχρονου υβριδικού.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nmsm2 @dimsabas last edited by

                    @dimsabas said in TESLA FORUM:

                    Δεν το ξεχνάω, εννοείται ότι όταν γράφουμε για ένα ηλεκτρικό, πρέπει να τηρούνται κάποιες προϋποθέσεις. Δε θα αναφέρονται ξανά και ξανά σε κάθε άρθρο.

                    Το σημαντικό είναι ότι κάθε δοκιμή πρέπει να ξεκινά από την τιμή. Δεν είναι απλώς ένα ακόμα κριτήριο, είναι αυτή που ορίζει το τι θα ψωνίσεις. Τουλάχιστον για το 99% των αγοραστών. Υπάρχουν και λίγοι που λένε απλώς "αυτό θέλω, αυτό μου αρέσει". Και μετά ρωτούν πόσο κάνει.

                    Η τιμή θα ήταν καταλυτική εφόσον ο μέσος αγοραστής είχε βρει λογικό τρόπο να αντιμετωπίσει τα ζητήματα φόρτισης. Αυτή τη στιγμή το tesla 3 είναι πράγματι από τα φθηνότερα αυτοκίνητα της αγοράς σε σύγκριση με αντίστοιχα θερμικά ή υβριδικά. Ωστόσο, το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς στρέφεται στα υβριδικά και λιγότερο πλέον στα αμιγώς θερμικά, και ο βασικός λόγος επιλογής τους δεν είναι η τιμή αλλά η αδυναμία ή η δυσκολία φόρτισης. Πόσοι διαθέτουν ιδιωτική θέση στάθμευσης για αυτοκίνητο μεγέθους tesla 3, πόσοι έχουν δυνατότητα φόρτισης σε εξοχική κατοικία (βλ. Πήλιο όπου δεν μπαίνουν τα αυτοκίνητα στους οικισμούς, άλλα ορεινά χωριά, τόπους καταγωγής κλπ). Για να επιλέξεις ηλεκτρικό θα πρέπει να διαθέτεις ιδιωτική θέση στάθμευσης, κατά προτίμηση μονοκατοικία στον τόπο κατοικίας, και εξοχική μονοκατοικία, τα οποία διαθέτουν πολλοί λίγοι.
                    Συνεπώς, μέχρι να εξελιχθούν οι μπαταρίες και να βελτιωθεί το δίκτυο φόρτισης, η τιμή δεν θα παίζει καταλυτικό ρόλο για την επιλογή οικογενειακού ηλεκτρικού παρά μόνο για ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Αυτή τη στιγμή ηλεκτρικό ως μοναδικό οικογενειακό αυτοκίνητο επιλέγουν ελάχιστοι παρά την προσιτή τιμή των tesla, τηρουμένων των αναλογιών πάντα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by dimsabas

                      Χάνετε την κεντρική εικόνα και το πραγματικό νόημα. Μιλάμε για την τιμή σε όλα τα μοντέλα και το πώς επηρεάζει την κριτική, το 3 ήταν ένα παράδειγμα. Φτάνει ο αντι-ηλεκτρικός λίβελος.

                      Θες να πούμε για το Jogger; Υγραέριο, μας κάνει; Που πήρε 5 χιλιάρικα εν μία νυκτί. Είχα δύο επιλογές. Ή να ξαναγράψω όλο το άρθρο ή να προσθέσω απλώς μια παράγραφο στο τέλος. Δεν είχα κουράγιο για το πρώτο, γιατί είχε ξαναγίνει στο Grandland πετρέλαιο. Που έκατσα και τα έγραψα όλα από την αρχή. Διπλός κόπος. Έτσι, απλώς πρόσθεσα το παρακάτω:

                      ΥΓ. Επί του πιεστηρίου: αιφνιδίως, ο διαμορφωτής της ελληνικής αντιπροσωπείας εμφανίζει σημαντικά αυξημένες τιμές από αυτές που ίσχυαν κατά τη διάρκεια της δοκιμής. Τα 18.880 € του φθηνότερου πενταθέσιου έχουν γίνει 23.930 €, ενώ η πιο πλούσια έκδοση (Extreme) σε επταθέσια διαρρύθμιση τιμάται πλέον 28.180 €! Όπως καταλαβαίνετε, σε αυτό το επίπεδο τιμής, το Jogger έχει απωλέσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τον value for money χαρακτήρα του, οι υποχωρήσεις σε θέματα ποιότητας γίνονται πολύ πιο δυσκολοχώνευτες κι οι ελλείψεις σε εξοπλισμό ενεργητικής ασφάλειας είναι περισσότερο χτυπητές από πριν. Τελικά μας βλέπω για εκείνο το Zafira του 2007…

                      Ξαναλέω: καμία δοκιμή στην Ελλάδα ΔΕΝ ξεκινά από την τιμή. Όλοι την αναφέρουν κάπου στο τέλος, αναγκαίο κακό. Γιατί οι τύποι ΔΕΝ έχουν επαφή με την πραγματικότητα. Αν δεν αγοράζεις δικά σου αμάξια ή δεν ασχολείσαι με φόρουμ, πώς θα την αποκτήσεις; Ε, δεν κάνουν κανένα από τα δύο.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • L
                        lap last edited by

                        Ακριβώς, ξεκινάς με την ερώτηση. ΤΙ ΑΓΟΡΑΖΩ με 12850€

                        Suzuki baleno ή τίποτα ;;;;

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • bekiaris
                          bekiaris @cirus last edited by

                          @cirus said in TESLA FORUM:

                          Οι εταιρείες ξοδεύουν χρήματα σε διαφημισεις, σε press conference κτλ για κάποιο λόγο, αλλιώς δεν θα το έκαναν. Δουλεύει πολύ καλά χρόνια τώρα.
                          Όσοι θέλουν να το ψάξουν , ψάχνουν και βρίσκουν αντικειμενικά άρθρα, συγκριτικα και για αυτοκίνητα και για κινητά και για οτιδήποτε τους ενδιαφέρει μέσα στον χαμό από τα "πληρωμένα" από τις εταιρείες.

                          ακριβώς, οποίος θέλει, μπορεί να βρει και αντικειμενική ενημέρωση ψάχνωντας, αρκεί να μπορεί να αφιερώσει χρόνο.

                          @dimsabas said in TESLA FORUM:

                          Τώρα, αν ο καθένας έξω από το χορό μπορεί να εκφέρει γνώμη και να μου πει ότι "αγγίζει τα όρια της υπερβολής", ε, δικαίωμά του.

                          δεδομένο ότι είμαι εκτός χορού, και προφανώς μπορώ να μιλάω εκ του ασφαλούς, αλλά υπάρχουν και σοβαροί και αντικειμενικοί δημοσιογράφοι, υπάρχουν και αυτοί που κάνουν τα παιχνίδια τους, από όλα έχει ο μπαξές όπως παντού στην ζωή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • argyn
                            argyn @dimsabas last edited by

                            @dimsabas said in TESLA FORUM:

                            Υπάρχουν εκατοντάδες μέσα. Και παραθέτεις μια λίστα που μας δείχνει τι; Ότι το Μ3 βραβεύτηκε από τρεις παγκοσμίως το 2020 και άλλον ένα το 2024; Ένα αμάξι που κατουράει οτιδήποτε κοστίζει έως τα διπλά χρήματα; 50 βραβεία τον χρόνο έπρεπε να έχει.

                            Και πού είναι το Υ; Οι αγορές το βράβευσαν ως το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στον πλανήτη. Ένα ακριβό ηλεκτρικό, ποιος το περίμενε; Οι δημοσιογράφοι ΔΕΝ πήραν χαμπάρι.

                            Η λίστα σου επιβεβαιώνει περίτρανα το άρθρο του Dettol.

                            Η λίστα είναι απλά ενδεικτική και κάθε άλλο παρά επιβεβαιώνει το άρθρο.

                            Από περιέργεια μάλιστα ζήτησα από το Gemini Advanced (όχι από το διαπλεκόμενο Grok του Ελομάς) να κάνει μια ανάλυση των επίσημα δημοσιευμένων αξιολογήσεων του Model Y στον διεθνή ειδικό τύπο της τελευταίας 5ετίας. Έψαξε 100δες sites και το ζουμί της απάντησης είναι το εξής:

                            32806a42-b7bd-48ab-942e-9ca7931b617c-image.png

                            13976dee-8977-48f7-a7e0-d5ec1d562071-image.png

                            Ειλικρινώς δεν αντιλαμβάνομαι που το θεωρείς μεροληπτικό. Η προσωπική εμπειρία μου, αν αυτό σημαίνει κάτι, επιβεβαιώνει 100% την σύνοψη του AI της Google.

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas @argyn last edited by

                              Τι σχέση έχει αυτό με τη λίστα με τα βραβείο που σχολίασα;

                              https://cartalk.gr/

                              argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • argyn
                                argyn @dimsabas last edited by

                                @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                Τι σχέση έχει αυτό με τη λίστα με τα βραβείο που σχολίασα;

                                Μεγάλη.

                                Το άρθρο με το οποίο έγραψες ότι επί της αρχής συμφωνείς υποστηρίζει ότι οι συνάδελφοι σου στο εξωτερικό θάβουν τα τέσλα γιατί δεν τους ταϊζουν.

                                Παρέθεσα μια μερική/ενδεικτική λίστα με τα βραβεία που έχει λάβει η τέσλα που διαψεύδει κατά την γνώμη μου τον ισχυρισμό.

                                Η απάντηση σου ήταν ότι τα βραβεία θα έπρεπε να είναι περισσότερα και ότι δεν περιλαμβάνουν πχ το model y άρα, υπαινίχθηκες, ότι αυτό είναι επιβεβαίωση της δημοσιογραφικής διαπλοκής.

                                Ζήτησα λοιπόν από το Gemini Advanced να αναλύσει απευθείας έγκυρα sites του ειδικού τύπου και να συνοψίσει τα ευρήματα. Τα οποία παρέθεσα και όπως είδες διαψεύδουν το άρθρο αφού "the collected data suggests a general positive reception, with scores typically ranging from 3 out of 5 to 9 out of 10, indicating that while the Model Y has its drawbacks, it is generally considered a strong contender in its segment".

                                Ξέρεις, μεροληπτικό δεν είναι ότι αντιβαίνει στις εκάστοτε ιδεοληψίες μας και λίβελος δεν είναι ότι αποκλίνει από τις προσωπικές προτιμήσεις και επιλογές μας.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas @argyn last edited by

                                  @argyn said in TESLA FORUM:

                                  @dimsabas said in TESLA FORUM:

                                  Τι σχέση έχει αυτό με τη λίστα με τα βραβείο που σχολίασα;

                                  Μεγάλη.

                                  Το άρθρο με το οποίο έγραψες ότι επί της αρχής συμφωνείς υποστηρίζει ότι οι συνάδελφοι σου στο εξωτερικό θάβουν τα τέσλα γιατί δεν τους ταϊζουν.

                                  Παρέθεσα μια μερική/ενδεικτική λίστα με τα βραβεία που έχει λάβει η τέσλα που διαψεύδει κατά την γνώμη μου τον ισχυρισμό.

                                  Η απάντηση σου ήταν ότι τα βραβεία θα έπρεπε να είναι περισσότερα και ότι δεν περιλαμβάνουν πχ το model y άρα, υπαινίχθηκες, ότι αυτό είναι επιβεβαίωση της δημοσιογραφικής διαπλοκής.

                                  Ζήτησα λοιπόν από το Gemini Advanced να αναλύσει απευθείας έγκυρα sites του ειδικού τύπου και να συνοψίσει τα ευρήματα. Τα οποία παρέθεσα και όπως είδες διαψεύδουν το άρθρο αφού "the collected data suggests a general positive reception, with scores typically ranging from 3 out of 5 to 9 out of 10, indicating that while the Model Y has its drawbacks, it is generally considered a strong contender in its segment".

                                  Ξέρεις, μεροληπτικό δεν είναι ότι αντιβαίνει στις εκάστοτε ιδεοληψίες μας και λίβελος δεν είναι ότι αποκλίνει από τις προσωπικές προτιμήσεις και επιλογές μας.

                                  Σωστά. Το μοναδικό που βλέπω να διαφωνούμε είναι ότι τα Tesla έχουν λάβει της αναγνώρισης που θα τους άρμοζε.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Επειδή τσακώνεστε άνευ ουσίας, ο μεν δείχνοντας τα πραγματικά μειονεκτήματα των ηλεκτρικών, ο δε τα πραγματικά πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών, ξεχωριστά όμως, δεν είστε παραγωγικοί.

                                    Παράδειγμα από τον χώρο μου.

                                    Πωλείται διαμέρισμα 100 τμ στον 7ο όροφο, δεύτερο ρετιρέ με μεγάλη βεράντα και θέα Ακρόπολη και θάλασσα.
                                    Κατασκευή του 1984, ανακαινισμένο πλήρως, με αντλία θερμότητας, ηλιακό και καλά κουφώματα.

                                    Τιμή 150000.

                                    Α να σας πω ότι είναι στην πλατεία Βάθη, ότι η πολυκατοικία κατοικείται από ευπαθείς και τα μισά διαμερίσματα είναι παρατημένα και άδεια, ενώ δεν λειτουργεί το ασανσέρ και ο κοινόχρηστος φωτισμός του κτιρίου.

                                    Για πείτε είναι δίκαιη τιμή ή όχι ?😊

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • R
                                      red_monster @criuser last edited by

                                      @criuser said in TESLA FORUM:

                                      Επειδή τσακώνεστε άνευ ουσίας, ο μεν δείχνοντας τα πραγματικά μειονεκτήματα των ηλεκτρικών, ο δε τα πραγματικά πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών, ξεχωριστά όμως, δεν είστε παραγωγικοί.

                                      Παράδειγμα από τον χώρο μου.

                                      Πωλείται διαμέρισμα 100 τμ στον 7ο όροφο, δεύτερο ρετιρέ με μεγάλη βεράντα και θέα Ακρόπολη και θάλασσα.
                                      Κατασκευή του 1984, ανακαινισμένο πλήρως, με αντλία θερμότητας, ηλιακό και καλά κουφώματα.

                                      Τιμή 150000.

                                      Α να σας πω ότι είναι στην πλατεία Βάθη, ότι η πολυκατοικία κατοικείται από ευπαθείς και τα μισά διαμερίσματα είναι παρατημένα και άδεια, ενώ δεν λειτουργεί το ασανσέρ και ο κοινόχρηστος φωτισμός του κτιρίου.

                                      Για πείτε είναι δίκαιη τιμή ή όχι ?😊

                                      Με ενδιαφέρει, στείλε pm

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Μου φαίνεται αδιανόητο ότι και σε αυτό το θέμα πρέπει να δημιουργείται το διχαστικό δίπολο ΕΜΕΙΣ - ΑΥΤΟΙ !
                                        Οι μεν νιώθουν εξυπνότεροι και ανώτεροι από τους δε γιατί κατέχουν την απόλυτη αλήθεια της ηλεκτροκίνησης οι δε το ίδιο για τους ανάποδους λόγους !

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • C
                                          criuser @red_monster last edited by

                                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                                          @criuser said in TESLA FORUM:

                                          Επειδή τσακώνεστε άνευ ουσίας, ο μεν δείχνοντας τα πραγματικά μειονεκτήματα των ηλεκτρικών, ο δε τα πραγματικά πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών, ξεχωριστά όμως, δεν είστε παραγωγικοί.

                                          Παράδειγμα από τον χώρο μου.

                                          Πωλείται διαμέρισμα 100 τμ στον 7ο όροφο, δεύτερο ρετιρέ με μεγάλη βεράντα και θέα Ακρόπολη και θάλασσα.
                                          Κατασκευή του 1984, ανακαινισμένο πλήρως, με αντλία θερμότητας, ηλιακό και καλά κουφώματα.

                                          Τιμή 150000.

                                          Α να σας πω ότι είναι στην πλατεία Βάθη, ότι η πολυκατοικία κατοικείται από ευπαθείς και τα μισά διαμερίσματα είναι παρατημένα και άδεια, ενώ δεν λειτουργεί το ασανσέρ και ο κοινόχρηστος φωτισμός του κτιρίου.

                                          Για πείτε είναι δίκαιη τιμή ή όχι ?😊

                                          Με ενδιαφέρει, στείλε pm

                                          Πρέπει να είσαι ευπαθής για να το πάρεις...😊

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iceman7 @dettol last edited by iceman7

                                            @dettol said in TESLA FORUM:

                                            @argyn said in TESLA FORUM:

                                            Εκπληκτική η σύμπτωση Grok & Gemini στην ανάλυση του τεσλα οπαδισμού πάντως:

                                            Analysis of Tesla Fandom:

                                            • "Cult-like" Aspects: The intense loyalty and sometimes unwavering support for the company and its CEO have led to the label of a "cult-like" following. This can manifest in a reluctance to accept criticism and a strong defense of the brand against perceived attacks.
                                            • Potential for Toxicity: A vocal minority within the fandom has been accused of exhibiting toxic behavior, including attacking other automakers, EV enthusiasts with different brand preferences, and individuals who express criticism of Tesla. This can create a negative perception of the broader fan base.
                                            • Insularity: Some observers note that the strong internal focus and belief in Tesla's superiority can lead to insularity within the fandom, sometimes dismissing the advancements and merits of other electric vehicle manufacturers.
                                            • Influence of Musk's Persona: Elon Musk's increasing engagement in political and social commentary has begun to impact the fandom. While it has strengthened ties with certain political groups, it has also alienated others who were previously drawn to the brand for its technology and environmental mission. This creates a more polarized landscape within the fandom.
                                            • Impact on Brand Perception: The passionate advocacy of the fandom can be a powerful marketing tool for Tesla, creating organic buzz and word-of-mouth referrals. However, the instances of toxicity can negatively impact the brand's image and potentially deter some consumers.
                                            • Beyond Cars: For some fans, their interest extends beyond just the vehicles to Tesla's other ventures, such as energy solutions (solar panels, Powerwall) and even the broader vision of sustainable technology.

                                            Το βασικό είναι ότι μπορείς να κάνεις άψογα copy paste

                                            Δεν απέχουν πολύ από την πραγματικότητα ειδικά των παλιότερων μελών της σέχτας. Τα είχα δει να εγώ όταν ψαχνόμουν και ήταν στα αρνητικά.
                                            Αλλά οκ υπάρχουν περισσότερα νορμαλ παιδιά τελικά όσο αυξάνεται η βάση.
                                            Εμένα προσωπικά κλαιν ο Ελομάς και η ηλεκτροκίνηση.
                                            Αμάξι με τόσο εξοπλισμό και άλογα σε αυτή την τιμή δεν υπήρχε.

                                            Και επειδή θα μου πείτε τι λες εσύ που δεν το χρησιμοποιείς επειδή λες ότι είναι μαούνα, να διευκρινίσω ότι πιθανότατα ότι και να είχα αγοράσει πάνω από 4-4,20 ίδιας χρήσης θα τύχαινε.
                                            Δεν φταίει το αμάξι αλλά το μυαλο μου, παρότι ναι θα ήταν σίγουρα καταλληλότερο για Ελλάδα στα 4,50 μέτρα (που για εμένα είναι too much για πόλη και παρόμοιας χρήσης είχε και η Χ1)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 475
                                            • 476
                                            • 477
                                            • 478
                                            • 479
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 477 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr