Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περιοδικά Αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περιοδικά Αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 19 / 20
    Περί αυτοκίνησης
    41
    389
    8757
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Δεν νιώθεις όμως ντροπή να αποκαλείς "συναδέλφους" αυτούς τους -αμόρφωτους??- κηφήνες ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • W
        wantone @dimsabas last edited by

        @dimsabas said in TESLA FORUM:

        Διάβασα το κείμενο που έβαλε ο Dettol. O τύπος έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο. Προφανώς δεν έχω ζήσει την αμερικανική δημοσιογραφική κοινότητα, αλλά μπορώ να κρίνω από την ελληνική. Είναι ένας περιφερόμενος θίασος που μοσχοτρώει και μοσχοπίνει 2-3 φορές την εβδομάδα σε διάφορες εκδηλώσεις/παρουσιάσεις. Και 1-2 φορές τον μήνα στο εξωτερικό. Δεν έχει το παραμικρό ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα, απλώς αντιγράφει το press kit, βάζει και δύο φωτογραφίες και έβγαλε την υποχρέωση. Καλοπιάνει τους αντιπροσώπους, η κριτική του είναι από χλιαρή έως μηδαμινή. Στον σταυρό που σας κάνω, έχω πάει ταξίδι στο εξωτερικό όπου συνάδελφος βαριόταν και δεν ήρθε για τη μοναδική οδήγηση του διημέρου, το πρωινό της δεύτερης μέρας. Έκατσε στο ξενοδοχείο και έκανε βόλτα με τα πόδια στην ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Και μιλάμε για οδηγοκεντρικό μοντέλο που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα, δεν είναι ότι το είχε οδηγήσει σχεδόν παρεμφερές νωρίτερα.

        Να φωτίσω όμως λίγο παραπάνω την υπόθεση. Δεν είναι απλώς ότι η Tesla δεν τους καλεί. Είναι λίγο πιο βαθύ. Ούτε μόνο ότι δεν κάνει παρουσιάσεις και καλοπιάσματα. Είναι και που ο μέσος συντάκτης ΔΕΝ έχει επαφή με την αγοραστική πραγματικότητα. Ας πούμε, η τιμή αγοράς είναι ένα ακόμα κριτήριο. Στα δικά του μάτια, μπορεί να έχει λιγότερη σημασία από την αίσθηση του πεντάλ των φρένων. Κανείς δεν του έχει εξηγήσει πως ναι, αν έχεις να οδηγήσεις το αυτοκίνητο για μια βραδιά και να το ξεζουμίξεις, προφανώς σε νοιάζει περισσότερο η αίσθηση των φρένων από την τιμή. Αλλά αν είναι να το αγοράσεις με τα ωραία σου λεφτουδάκια, τελικά το ένα υποβαθμίζεται και το άλλο εξυψώνεται.

        Ποιος από αυτούς μπαίνει σε φόρουμ; Διαβάζει ομάδες στο Facebook; Μπαίνει στο πετσί του μέσου αγοραστή; Ζούνε στην κοσμάρα τους, με όλα τα έξοδα πληρωμένα, με ολοκαίνουργιο φανταχτερό τουτούνι κάθε μέρα στο γκαράζ τους. Και μπαίνουν σε ένα τριπάκι, όπου όλα σου προσφέρονται άκοπα. Αλλά η πραγματική ζωή δεν είναι έτσι. Ύστερα, αρχίζουν οι διαπροσωπικές σχέσεις με τους υπεύθυνους Τύπου των αντιπροσωπειών, τα δωράκια, οι διαφημίσεις, και τα ταξιδάκια, ε, πολύ θέλει ο άνθρωπος να μισήσει την Tesla;

        Γνωστα αυτα απο παντα. Οι δημοσιογραφοι μαρκετινγκ κανουν ουτε καν ενημερωση ποσο μαλλον κριτικη. Αυτο ειναι που θελουν και οι εταιρειες (παραδοσιακες) για κτισουν το μυθο των αυτοκινητων τους (κατι που εκαναν καλα οι Γερμανοι).

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dettol @bekiaris last edited by

          @bekiaris said in TESLA FORUM:

          @dimsabas said in TESLA FORUM:

          Δεν έχει το παραμικρό ενδιαφέρον για τα αυτοκίνητα, απλώς αντιγράφει το press kit, βάζει και δύο φωτογραφίες και έβγαλε την υποχρέωση. Καλοπιάνει τους αντιπροσώπους, η κριτική του είναι από χλιαρή έως μηδαμινή.

          δεκτό όλο αυτό, σίγουρα οι δημοσιογράφοι έχουν τα δωράκια τους κτλ, αλλά νομίζω οτι αγγίζει τα όρια της υπερβολής. Ένας επαγγελματίας, για να φτιάξει το όνομα του πρέπει να ειναι αντικειμενικός. Στην περίπτωση που γλύφει απο εδώ και απο εκεί, αργά η γρήγορα θα χάσει την αντικειμενικότητα του, την πένα του, οι αναγνώστες κλτ δεν θα έχουν κίνητρο να τον διαβάζουν, οπότε αντίστοιχα θα χαλάσει και το καλό όνομα που έκανε τόσα χρόνια. Σίγουρα κάποιοι το κάνουν πιο στοχευμένα. Από την μικρή εμπειρία που έχω στην ζωή και στην δουλεία, να γλύφεις μόνο, δεν αρκει για να ανέβεις, πρέπει να εισαι και καλός στην δουλεια...

          Ποια αντικειμενικότητα τους;;; Κάποιοι προσπαθούν έστω between the lines, να μεταφέρουν και μερικά αρνητικά. Άλλοι λένε 10 θετικά και κάπου πετάνε και ένα αρνητικό. Έτσι έχει στηθεί το παιχνίδι και να είμαι ειλικρινής δεν τους κατηγορώ. Χρειάζονται πρόσβαση στα οχήματα (δεν αναφέρομαι καν στα ταξιδάκια και στα τραπεζώματα) και όταν έχουν κατακρημνιστεί τα έσοδα (όλου του τύπου) βασίζονται σε διαφημίσεις για να επιβιώσουν. Οταν οι διαφημιζόμενοι είναι οι ίδιοι που κρίνονται, ε τότε είναι ο ορισμός του conflict of interest και θα υπάρξει πρόβλημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • D
            dimsabas last edited by

            Κι αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο. Εδώ ο ΚΚ είχε κουμπαριές με αντιπροσώπους, ο δε ΣΧ έτρεχε με χορηγία Nissan. Έχει δομηθεί όλο το οικοδόμημα λάθος.

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • L
              lap last edited by lap

              Η λύση είναι συνδικαλισμός. Ένα κοινό 'ταμριο' όπου αυτό θα παίρνει τα οχήματα για δοκιμή και θα τα μοιράζει στα μέλη του να γράφουν ανεξάρτητα. Εάν δεν αρέσει σε κάποιον γιαπη υπεύθυνο απλώς δεν θα δοκιμάζεται το αυτοκίνητο από κανέναν, θα είναι άγνωστο
              Θα το μαθαίνει η μαμά εταιρία με επιστολές του ταμείου προς το εργοστάσιο, θα παίρνει πόδι ο γιαπης να πάει στο σπιτάκι του

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              D R argyn 3 Replies Last reply Reply Quote 1
              • D
                dimsabas @lap last edited by

                @lap said in TESLA FORUM:

                Η λύση είναι συνδικαλισμός. Ένα κοινό 'ταμριο' όπου αυτό θα παίρνει τα οχήματα για δοκιμή και θα τα μοιράζει στα μέλη του να γράφουν ανεξάρτητα. Εάν δεν αρέσει σε κάποιον γιαπη υπεύθυνο απλώς δεν θα δοκιμάζεται το αυτοκίνητο από κανέναν, θα είναι άγνωστο
                Θα το μαθαίνει η μαμά εταιρία με επιστολές του ταμείου προς το εργοστάσιο, θα παίρνει πόδι ο γιαπης να πάει στο σπιτάκι του

                Χαχαχαχαχαχαχαχα! Σόρι Λάπη, σε αγαπάω, σε εκτιμάω, αλλά τέτοιο γέλιο είχα καιρό να ρίξω.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • argyn
                  argyn @dimsabas last edited by

                  @dimsabas said in TESLA FORUM:

                  ... ε, πολύ θέλει ο άνθρωπος να μισήσει την Tesla;

                  Σε αυτούς συμπεριλαμβάνεις πχ το motor trend που ανακύρηξε το model s "car of the year" ήδη από το 2013 ή το auto express που έκανε το ίδιο το 2019 για το model 3?

                  Μήπως τελικά "της χαμηλής της πίεσης της φταίει η σκάστρα"?

                  Προσυπογράφω φυσικά ως αναγνώστης την ακαταλληλότητα μεγάλου μέρους του δημοσιογραφικού θιάσου να συντάξουν ακόμα και ευχετήρια κάρτα, πλην όμως η συσχέτιση των συγκεκριμένων παθογενειών του χώρου σας με τα περί επιλεκτικής μεροληψίας κατά της Tesla είναι παντελώς αστήρικτα - κρίνοντας από την αντιμετώπιση που διαχρονικά αυτή είχε από τον τύπο.

                  W D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster @lap last edited by

                    @lap said in TESLA FORUM:

                    Η λύση είναι συνδικαλισμός. Ένα κοινό 'ταμριο' όπου αυτό θα παίρνει τα οχήματα για δοκιμή και θα τα μοιράζει στα μέλη του να γράφουν ανεξάρτητα. Εάν δεν αρέσει σε κάποιον γιαπη υπεύθυνο απλώς δεν θα δοκιμάζεται το αυτοκίνητο από κανέναν, θα είναι άγνωστο
                    Θα το μαθαίνει η μαμά εταιρία με επιστολές του ταμείου προς το εργοστάσιο, θα παίρνει πόδι ο γιαπης να πάει στο σπιτάκι του

                    🥳

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                      @dimsabas said in TESLA FORUM:

                      Πρωτομπήκα στον χώρο πριν 25,5 χρόνια. Ό,τι γράφω (και το έγραψα και στο ΦουΜπού και μου την είπε συνάδελφος),

                      Ναι ο χεράς, που έχει βγάλει αυτοκίνητο write-off, αλλά το απέκρυψε το drive τότε (άσχετα εαν το ξέρει η πιάτσα) και διάφορα άλλα καλοπαιδίστικα που έχει κάνει. Αλλά θίχτηκε....

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • argyn
                        argyn @lap last edited by

                        @lap said in TESLA FORUM:

                        Η λύση είναι συνδικαλισμός. Ένα κοινό 'ταμριο' όπου αυτό θα παίρνει τα οχήματα για δοκιμή και θα τα μοιράζει στα μέλη του να γράφουν ανεξάρτητα. Εάν δεν αρέσει σε κάποιον γιαπη υπεύθυνο απλώς δεν θα δοκιμάζεται το αυτοκίνητο από κανέναν, θα είναι άγνωστο
                        Θα το μαθαίνει η μαμά εταιρία με επιστολές του ταμείου προς το εργοστάσιο, θα παίρνει πόδι ο γιαπης να πάει στο σπιτάκι του

                        Η λύση λαπ είναι ο πραγματικός εργοδότης των δημοσιογράφων να είναι ο αναγνώστης και όχι η διαφημιζόμενοι και οι διαπλοκές του εργοδότη-ομίλου. Όμως αυτό προϋποθέτει ότι θα τους τα σκάμε όλοι εμείς ως συνδρομητές ώστε εκείνοι έχοντας προβλέψιμες χρηματοροές να κάνουν τα κουμάντα τους. Κάτι που καμία από τις δύο πλευρές δεν είναι πρόθυμη να κάνει. Ούτε οι βολεμένοι στην γκρίζα διαφήμιση και παροχές δημοσιογράφοι ούτε οι τσαμπατζίδες αναγνώστες τους.

                        D L A d P 3 Replies Last reply Reply Quote 3
                        • W
                          wantone @argyn last edited by

                          @argyn said in TESLA FORUM:

                          @dimsabas said in TESLA FORUM:

                          ... ε, πολύ θέλει ο άνθρωπος να μισήσει την Tesla;

                          Σε αυτούς συμπεριλαμβάνεις πχ το motor trend που ανακύρηξε το model s "car of the year" ήδη από το 2013 ή το auto express που έκανε το ίδιο το 2019 για το model 3?

                          Μήπως τελικά "της χαμηλής της πίεσης της φταίει η σκάστρα"?

                          Προσυπογράφω φυσικά ως αναγνώστης την ακαταλληλότητα μεγάλου μέρους του δημοσιογραφικού θιάσου να συντάξουν ακόμα και ευχετήρια κάρτα, πλην όμως η συσχέτιση των συγκεκριμένων παθογενειών του χώρου σας με τα περί επιλεκτικής μεροληψίας κατά της Tesla είναι παντελώς αστήρικτα - κρίνοντας από την αντιμετώπιση που διαχρονικά αυτή είχε από τον τύπο.

                          ειναι λιγο διαφορετικα στην Αμερικη, εκει λογω περισσοτερης προστασιας των καταναλωτων μπορουν να κανουν λιγο κριτικη

                          στην Ευρωπη αν γραψεις κατι αρνητικο για ενα νεο αυτοκινητο σε παρουσιαση δεν σε ξανακαλουν για χρονια.

                          απο την αλλη στην Ευρωπη το φαγητο ειναι καλυτερης ποιοτητας, κατι κερδιζεις κατι χανεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol @argyn last edited by

                            @argyn said in TESLA FORUM:

                            @lap said in TESLA FORUM:

                            Η λύση είναι συνδικαλισμός. Ένα κοινό 'ταμριο' όπου αυτό θα παίρνει τα οχήματα για δοκιμή και θα τα μοιράζει στα μέλη του να γράφουν ανεξάρτητα. Εάν δεν αρέσει σε κάποιον γιαπη υπεύθυνο απλώς δεν θα δοκιμάζεται το αυτοκίνητο από κανέναν, θα είναι άγνωστο
                            Θα το μαθαίνει η μαμά εταιρία με επιστολές του ταμείου προς το εργοστάσιο, θα παίρνει πόδι ο γιαπης να πάει στο σπιτάκι του

                            Η λύση λαπ είναι ο πραγματικός εργοδότης των δημοσιογράφων να είναι ο αναγνώστης και όχι η διαφημιζόμενοι και οι διαπλοκές του εργοδότη-ομίλου. Όμως αυτό προϋποθέτει ότι θα τους τα σκάμε όλοι εμείς ως συνδρομητές ώστε εκείνοι έχοντας προβλέψιμες χρηματοροές να κάνουν τα κουμάντα τους. Κάτι που καμία από τις δύο πλευρές δεν είναι πρόθυμη να κάνει. Ούτε οι βολεμένοι στην γκρίζα διαφήμιση και παροχές δημοσιογράφοι ούτε οι τσαμπατζίδες αναγνώστες τους.

                            Θα έλεγα περισσοτερο οι αναγνώστες τους δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν. Πάντα θα υπάρχουν συναλλαγές (όχι χρηματικές) μεταξύ βιομηχανίας και ΜΜΕ, αλλά όταν τα έσοδα από τους αναγνώστες έχουν πέσει στα τάρταρα, ε το οικοδόμημα είναι καταδικασμένο δυστυχώς.

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimsabas @fanis75 last edited by

                              @fanis75 said in TESLA FORUM:

                              @dimsabas said in TESLA FORUM:

                              Πρωτομπήκα στον χώρο πριν 25,5 χρόνια. Ό,τι γράφω (και το έγραψα και στο ΦουΜπού και μου την είπε συνάδελφος),

                              Ναι ο χεράς, που έχει βγάλει αυτοκίνητο write-off, αλλά το απέκρυψε το drive τότε (άσχετα εαν το ξέρει η πιάτσα) και διάφορα άλλα καλοπαιδίστικα που έχει κάνει. Αλλά θίχτηκε....

                              Όσα έγραψα παραπάνω, δεν πήγαιναν στον συγκεκριμένο. Έχω πολύ καλή εικόνα για τον Π. και συνεχίζω να τη διατηρώ. Αν και έχω χάσει επαφή με το τι κάνει πλέον. Προφανώς υπάρχουν εξαιρέσεις, μην τα ξαναλέμε.

                              Ρε Φάνη, δε μεταφέρεις την κουβέντα στο κατάλληλο θέμα;

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                wantone @dettol last edited by

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                @argyn said in TESLA FORUM:

                                @lap said in TESLA FORUM:

                                Η λύση είναι συνδικαλισμός. Ένα κοινό 'ταμριο' όπου αυτό θα παίρνει τα οχήματα για δοκιμή και θα τα μοιράζει στα μέλη του να γράφουν ανεξάρτητα. Εάν δεν αρέσει σε κάποιον γιαπη υπεύθυνο απλώς δεν θα δοκιμάζεται το αυτοκίνητο από κανέναν, θα είναι άγνωστο
                                Θα το μαθαίνει η μαμά εταιρία με επιστολές του ταμείου προς το εργοστάσιο, θα παίρνει πόδι ο γιαπης να πάει στο σπιτάκι του

                                Η λύση λαπ είναι ο πραγματικός εργοδότης των δημοσιογράφων να είναι ο αναγνώστης και όχι η διαφημιζόμενοι και οι διαπλοκές του εργοδότη-ομίλου. Όμως αυτό προϋποθέτει ότι θα τους τα σκάμε όλοι εμείς ως συνδρομητές ώστε εκείνοι έχοντας προβλέψιμες χρηματοροές να κάνουν τα κουμάντα τους. Κάτι που καμία από τις δύο πλευρές δεν είναι πρόθυμη να κάνει. Ούτε οι βολεμένοι στην γκρίζα διαφήμιση και παροχές δημοσιογράφοι ούτε οι τσαμπατζίδες αναγνώστες τους.

                                Θα έλεγα περισσοτερο οι αναγνώστες τους δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν. Πάντα θα υπάρχουν συναλλαγές (όχι χρηματικές) μεταξύ βιομηχανίας και ΜΜΕ, αλλά όταν τα έσοδα από τους αναγνώστες έχουν πέσει στα τάρταρα, ε το οικοδόμημα είναι καταδικασμένο δυστυχώς.

                                στην Αμερικη παντως απο οτι θυμαμαι (δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι τωρα) οι δημοσιογραφοι δεν βασιζοντε σε διαφημισεις απο κατασκευαστες αυτοκινητων αλλα απο την υπολοιπη βιομηχανια πχ λιπαντικα, βενζινες, αξεσουαρς κλπ και γενικες διαφημισεις οπως ρολεξ και αλλα ασχετα ετσι ειναι περισσοτερο αντικειμενικοι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus last edited by cirus

                                  Καμία λύση δεν υπάρχει. Έτσι λειτουργεί το πράγμα σε όλα . Αλλιώς δεν θα υπήρχε η διαφήμιση και το μάρκετινγκ, θα βαραγαν μύγες. Οι εταιρείες ξοδεύουν χρήματα σε διαφημισεις, σε press conference κτλ για κάποιο λόγο, αλλιώς δεν θα το έκαναν. Δουλεύει πολύ καλά χρόνια τώρα.

                                  Όσοι θέλουν να το ψάξουν , ψάχνουν και βρίσκουν αντικειμενικά άρθρα, συγκριτικα και για αυτοκίνητα και για κινητά και για οτιδήποτε τους ενδιαφέρει μέσα στον χαμό από τα "πληρωμένα" από τις εταιρείες.

                                  Και αυτό δεν γίνεται στην Ελλάδα μας γιατί δεν μπορούμε να την κατηγορουμε για τα πάντα. Το ίδιο συμβαίνει παντού στον κόσμο.

                                  Η Τέσλα απλά ακολούθησε έναν άλλο δρόμο καθώς δεν ήθελε να ξοδέψει χρήματα σε αντιπροσώπους , διαφημίσεις , press conference κτλ. Τώρα αυτό έχει τα καλά του και τα κακά του όπως όλα στη ζωή

                                  Cirus the virus

                                  W bekiaris 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                  • L
                                    lap @argyn last edited by lap

                                    @argyn said in TESLA FORUM:

                                    @lap said in TESLA FORUM:

                                    Η λύση είναι συνδικαλισμός. Ένα κοινό 'ταμριο' όπου αυτό θα παίρνει τα οχήματα για δοκιμή και θα τα μοιράζει στα μέλη του να γράφουν ανεξάρτητα. Εάν δεν αρέσει σε κάποιον γιαπη υπεύθυνο απλώς δεν θα δοκιμάζεται το αυτοκίνητο από κανέναν, θα είναι άγνωστο
                                    Θα το μαθαίνει η μαμά εταιρία με επιστολές του ταμείου προς το εργοστάσιο, θα παίρνει πόδι ο γιαπης να πάει στο σπιτάκι του

                                    Η λύση λαπ είναι ο πραγματικός εργοδότης των δημοσιογράφων να είναι ο αναγνώστης και όχι η διαφημιζόμενοι και οι διαπλοκές του εργοδότη-ομίλου. Όμως αυτό προϋποθέτει ότι θα τους τα σκάμε όλοι εμείς ως συνδρομητές ώστε εκείνοι έχοντας προβλέψιμες χρηματοροές να κάνουν τα κουμάντα τους. Κάτι που καμία από τις δύο πλευρές δεν είναι πρόθυμη να κάνει. Ούτε οι βολεμένοι στην γκρίζα διαφήμιση και παροχές δημοσιογράφοι ούτε οι τσαμπατζίδες αναγνώστες τους.

                                    Τίποτα αποαβυτο δεν μπορεί να συμβεί. Η θεωρία πως η αγορά θα λύσει το πρόβλημα έχει αποδειχθεί ότι ποτέ δεν επιβεβαιώνεται στην πράξη καθώς πάντοτε κάποιος θα την καβαλήσει. Για παράδειγμα ο σύνδεσμος εισαγωγεων θα μπορεί να αγοράζει μεγάλα πακέτα συνδρομων και εν τέλη όπως συμβαίνει σε τόσα αλλά προϊόντα, να τα επηρεάζει και να τα καθοδηγεί.

                                    Ένα κοινό ταμείο δημοσιογράφων ειδικού τύπου για δοκιμές αυτοκινήτων, όπου εκτός αυτού κανένα περιοδικό ή site δεν θα μπορεί να το δοκιμάσει θεωρώ πως θα δημιουργήσει ένα φίλτρο όπου θα μπορούν να προστατευθούν οι πραγματικά αντικειμενικοί και μικροί σε δύναμη δημοσιογράφοι από τις εισαγωγικές, και έτσι όποιος θέλει να γίνει διάσημος δοκιμαστής θα μπορεί να το πράξει, χωρίς να φοβάται τις αντιδράσεις τους.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone @cirus last edited by

                                      @cirus said in TESLA FORUM:

                                      Καμία λύση δεν υπάρχει. Έτσι λειτουργεί το πράγμα σε όλα . Αλλιώς δεν θα υπήρχε η διαφήμιση και το μάρκετινγκ, θα βαραγαν μύγες. Οι εταιρείες ξοδεύουν χρήματα σε διαφημισεις, σε press conference κτλ για κάποιο λόγο, αλλιώς δεν θα το έκαναν. Δουλεύει πολύ καλά χρόνια τώρα.

                                      Όσοι θέλουν να το ψάξουν , ψάχνουν και βρίσκουν αντικειμενικά άρθρα, συγκριτικα και για αυτοκίνητα και για κινητά και για οτιδήποτε τους ενδιαφέρει μέσα στον χαμό από τα "πληρωμένα" από τις εταιρείες.

                                      Και αυτό δεν γίνεται στην Ελλάδα μας γιατί δεν μπορούμε να την κατηγορουμε για τα πάντα. Το ίδιο συμβαίνει παντού στον κόσμο.

                                      νομιζω υπαρχουν λυσεις αλλα αυτο το μοντελο με δημοσιογραφους/παρουσιαστες το εχουν επιβαλει κυριως οι Γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες στο παρελθον και ακολουθησαν και οι αλλες.

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • cirus
                                        cirus @wantone last edited by cirus

                                        @wantone said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:

                                        @cirus said in TESLA FORUM:

                                        Καμία λύση δεν υπάρχει. Έτσι λειτουργεί το πράγμα σε όλα . Αλλιώς δεν θα υπήρχε η διαφήμιση και το μάρκετινγκ, θα βαραγαν μύγες. Οι εταιρείες ξοδεύουν χρήματα σε διαφημισεις, σε press conference κτλ για κάποιο λόγο, αλλιώς δεν θα το έκαναν. Δουλεύει πολύ καλά χρόνια τώρα.

                                        Όσοι θέλουν να το ψάξουν , ψάχνουν και βρίσκουν αντικειμενικά άρθρα, συγκριτικα και για αυτοκίνητα και για κινητά και για οτιδήποτε τους ενδιαφέρει μέσα στον χαμό από τα "πληρωμένα" από τις εταιρείες.

                                        Και αυτό δεν γίνεται στην Ελλάδα μας γιατί δεν μπορούμε να την κατηγορουμε για τα πάντα. Το ίδιο συμβαίνει παντού στον κόσμο.

                                        νομιζω υπαρχουν λυσεις αλλα αυτο το μοντελο με δημοσιογραφους/παρουσιαστες το εχουν επιβαλει κυριως οι Γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες στο παρελθον και ακολουθησαν και οι αλλες.

                                        Πες μου μια.

                                        Εγώ το ίδιο βλέπω σε όλα τα προϊόντα.

                                        Έχω φίλο συμφοιτητη που είναι γνωστός σε όλα τα μέσα και κάνει παρουσιάσεις reviews unboxing σε κινητά τηλέφωνα και γενικά σε προϊόντα τεχνολογιας. Ήταν παλιά στο ram και σε άλλα περιοδικά τεχνολογίας πριν τα φάει το μαύρο σκοτάδι λόγω internet.

                                        Τα ίδια ακριβώς συμβαίνουν και εκεί με χορηγίες , να "χαρίζουν" τηλέφωνα μετά τα review, να πληρώνουν παραπάνω να γράψουν μια καλή κουβέντα κτλ. Κτλ κτλ.

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • piliourits
                                          piliourits last edited by

                                          Είπαμε να μην πολιτικοποιούνται όλες οι συζητήσεις, αλλά εσείς βαλθηκατε να καταργήσετε τον καπιταλισμό.
                                          Σιγά μην φτιάξουν κι οχήματα που να ανταποκρίνονται μόνο στις βασικές ανάγκες, χωρίς δημιουργία κι εξυπηρέτηση επίπλαστων αναγκών του μάρκετινγκ.

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A d P
                                            A d P moderator @argyn last edited by

                                            @argyn said in Περιοδικά Αυτοκινήτου:

                                            @lap said in TESLA FORUM:

                                            Η λύση είναι συνδικαλισμός. Ένα κοινό 'ταμριο' όπου αυτό θα παίρνει τα οχήματα για δοκιμή και θα τα μοιράζει στα μέλη του να γράφουν ανεξάρτητα. Εάν δεν αρέσει σε κάποιον γιαπη υπεύθυνο απλώς δεν θα δοκιμάζεται το αυτοκίνητο από κανέναν, θα είναι άγνωστο
                                            Θα το μαθαίνει η μαμά εταιρία με επιστολές του ταμείου προς το εργοστάσιο, θα παίρνει πόδι ο γιαπης να πάει στο σπιτάκι του

                                            Η λύση λαπ είναι ο πραγματικός εργοδότης των δημοσιογράφων να είναι ο αναγνώστης και όχι η διαφημιζόμενοι και οι διαπλοκές του εργοδότη-ομίλου. Όμως αυτό προϋποθέτει ότι θα τους τα σκάμε όλοι εμείς ως συνδρομητές ώστε εκείνοι έχοντας προβλέψιμες χρηματοροές να κάνουν τα κουμάντα τους. Κάτι που καμία από τις δύο πλευρές δεν είναι πρόθυμη να κάνει. Ούτε οι βολεμένοι στην γκρίζα διαφήμιση και παροχές δημοσιογράφοι ούτε οι τσαμπατζίδες αναγνώστες τους.

                                            Ως ένα σημείο γίνεται αυτό στο YouTube,
                                            λογικά είναι πιο ανεξάρτητες οι χρηματοροές, γιατί είναι ευρύτερο το αντικείμενο της διαφήμισης

                                            R-LINE

                                            argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 19 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr