Ο Γιάννης Στέφου είναι ένας έντιμος δημοσιογράφος του χώρου με έδρα τη Θεσσαλονίκη.Παρά τις μεγαλύτερες δυσκολίες που έχει συγκριτικά με έναν αντίστοιχο του λεκανοπεδίου στο εξασφαλίσει αυτοκίνητα για δοκιμές, δεν κάνει παρουσιάσεις τύπου διαφήμισης (βλέπε traction). Τουλάχιστον λέει την άποψή του ξεκάθαρα χωρίς γλοιωδίες.
Best posts made by que2
-
RE: Ford Puma 2019
-
RE: Χρόνια πολλά
Καλή χρονιά με μπόλικα ταξίδια με τα τουτούνια μας!
-
RE: Οδήγησα....
Πριν λίγες μέρες κάναμε ένα πενθήμερο ταξίδι στα Σύβοτα οικογενειακώς. Αν και οι δυο μαντράχαλοί μας έχουν γίνει 27 και 29 ετών μας κάνουν παρέα ακόμα! Πήραμε και τα δυο αυτοκίνητα μιας και ο μεγάλος θα περνούσε Κέρκυρα μετά. Θυμίζω πως έχω ένα Santa Fe 2,7lt πρώτης γενιάς με 260k χλμ κι ένα Polo 1,0 115 dsg με 42k χλμ.
Αφετηρία το εξοχικό στην Καλλικράτεια. Στο πήγαινε είχα τον γέρο και ο μεγάλος το Polo, ο μικρός είναι της μηχανής δεν τα γουστάρει τα τετράτροχα. Στον ανοιχτό δρόμο φαίνεται καθαρά η διαφορά της 15ετίας που χωρίζει τα δυο αυτοκίνητα. Το Hyundai αν και στέκεται ακόμα αξιοπρεπώς, δεν μπορεί να κοντράρει το σύγχρονο supermini σε ησυχία και αποτελεσματικότητα απόδοσης του συνδυασμού κινητήρα κιβωτίου. Οι μόλις 4 σχέσεις του κατά τα άλλα πολύ καλού αυτόματου σαζμάν έχουν κενά μεταξύ τους που δυσκολεύουν τον μεγάλο ατμοσφαιρικό στις ανηφόρες της Εγνατίας, ενώ το 7αρι dsg κολακεύει πολύ τον μικρό τούρμπο. Μπορώ να πω πως το Polo στον ανοιχτό δρόμο είναι απολαυστικό, με επαρκές γκάζι, πολύ καλό τιμόνι και ανάρτηση που δε φοβάται τις ανωμαλίες ακόμα και φορτωμένο κάτι που δεν ειναι στάνταρ στα supermini. Τα αντίστοιχα εταιρικά PSA που οδηγώ σ’ αυτό υστερούν.
Τα πράγματα αλλάζουν με το που φτάσεις στον τουριστικό προορισμό και θελήσεις να αρχίσεις τις περιηγήσεις σε παραλίες, βουνά και λαγκάδια παρέα με ένα σωρό άσχετους δίπλα σου. Εκεί το παλιό, ψηλό, τετρακίνητο suv δίνει τα ρέστα του. Χωράει κυριολεκτικά τα πάντα, δεν σε προβληματίζουν ανηφόρες με πέτρες και σαθρό έδαφος και δε φοβάσαι μην στο γρατζουνίσει κανένας ούγκανος. Το δε 4αρι αυτόματο με τον μετατροπέα γίνεται ο καλύτερος φίλος σου. Αυτό το ταξίδι μου υπενθύμισε πως έκανα σωστά πριν τρία περίπου χρόνια που προτίμησα να αλλάξω το καθημερινό αυτοκίνητο που είχα (swift 2006), με ένα σημερινό φορτωμένο εξοπλιστικά supermini και κράτησα το πιστό σκυλί για τα δύσκολα.
Όσο για τα νούμερα του ταξιδιού, το polo κινήθηκε αποκλειστικά στο πάνε έλα με ταχύτητες στο acc 110 με 130 με 5,5lt/100 το δε Santa Fe καταβρόχθιζε 12,5lt στην Εγνατία και ανυπολόγιστα στις μικροδιαδρομες, ευτυχώς τα δυο τελευταία χρόνια κινείται με υγραέριο και γλιτώνω τα εγκεφαλικά.
Αυτές τις μέρες το Hyundai συνεχίζει να αλωνίζει σε Κέρκυρα και Λευκάδα στα χέρια του υιού κι εγώ ξανάρχισα τα καθημερινά Καλλικράτεια - Σίνδος με το μικρό. -
RE: Χρόνια πολλά
Καλή χρονιά και όσο δυνατόν περισσότεροι να αποκτήσουμε το αυτοκίνητο που λιγουρευόμαστε!
-
RE: Νέο VW Polo
Ήρθε η ώρα για το πρώτο πρόβλημα….θυμίζω έχω ένα 115 DSG 3,5 ετών με 52χιλ χλμ. Το πρωί πήγα να το ποτίσω με το σύνηθες ρόφημα (v-power 98), αλλά αυτό δεν άνοιγε το στοματάκι του. Όσο και να πατούσα το κάλυμμα της τάπας του ρεζερβουάρ ενώ έπαιζα και με το κεντρικό κλείδωμα είχε μουλαρώσει και δεν άνοιγε. Ο προφανής ύποπτος ήταν το μοτεράκι που ασφαλίζει το πορτάκι, όποτε το μεσημεράκι βουρ στην αντιπροσωπεία στα δυτικά της Θεσσαλονίκης όπου και γίνεται η συντήρησή του. Για καλή μου τύχη υπήρχε μοτεράκι διαθέσιμο και το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε αμέσως. Το κακό είναι πως δεν υπάρχει μηχανισμός έκτακτης ανάγκης όπως σε άλλα μοντέλα του γκρουπ, ώστε να ανοίξει τραβώντας κάποιο κρίκο. Στο συνεργείο ισχυρίζονται πως με συνεχή χτυπηματάκια, όταν το αυτοκίνητο είναι ξεκλείδωτο το καπάκι θα ανοίξει, ελπίζω να μη χρειαστεί στο μέλλον να το διαπιστώσω. Εννοείται πως δε χρεώθηκα κάτι, μιας και ισχύει ακόμη η επέκταση εγγύησης. Στα θετικά η άμεση επέμβαση του τεχνικού παρά το φόρτο εργασίας που υπήρχε και ο μικρός χρόνος αναμονής.
Επόμενο βήμα η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών, έκλεισα ραντεβού σε καμιά εικοσαριά μέρες σε κατάστημα στα ανατολικά. Θα βάλω Xpel xr plus μιας και είδα πως αρκετοί συμφορουμίτες είναι ευχαριστημένοι με αυτές.
Του ετοιμάζω κι ένα ταξιδάκι προς τον Έβρο το τριήμερο, μιας και δε προβλέπεται εξόρμηση σε βουνά και λαγκάδια το πιστό Santa Fe θα ξεκουραστεί.
Ελπίζω να έφυγε από το τοπικ λίγη σκόνη….. -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Τα «παιδιά» μου παρέα στα Σύβοτα!
-
RE: Νέο VW Polo
Τρίτο ετήσιο service, 45χιλ. χλμ, στην αντιπροσωπεία. Όπως και στα προηγούμενα αλμυρή τιμή, αλλαγή λαδιών και υγρών φρένων και λοιποί έλεγχοι, 110 λεπτά χρέωσης εργασιών 245€ σύνολο. Τουλάχιστον το ευχάριστο είναι ότι συνεχίζουμε χωρίς κανένα πρόβλημα, ακόμη και οπτικά μέσα έξω το αμάξι είναι σαν τη πρώτη ημέρα, με όλα τα πλεονεκτήματα (πολλά για μένα) και τα μειονεκτήματα (επίσης για μένα,ελάχιστα). Θυμίζω πως το μοναδικό θέμα που είχε από καινούργιο μάλιστα, ήταν ένας τριγμός στην άκρη του ταμπλώ εσωτερικά, που επιδιορθώθηκε και από τότε ουδέν. Από αναλώσιμα η μπαταρία είναι σε καλά επίπεδα τα υλικά τριβής επίσης, ακόμη και τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης της Nexen έχουν καλή απόδοση, αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά μάλλον θα τα κρατήσω για καμμιά 10χιλ. χλμ ακόμη. Δεν έχω κάνει αναβάθμιση στο λογισμικό ούτε του infotainment ούτε του αυτοκινήτου, δεν το πειράζω μιας και όλα λειτουργούν φυσιολογικά. Τα παραπάνω αφορούν σε Polo 1,0 115 dsg highline με αρκετά έξτρα την εποχή που αγοράστηκε, ηλιοροφή, led με αυτόματη ρύθμιση κατά την εκκίνηση, keyless, επιτήρηση τυφλού σημείου, 8αρα οθόνη με κάμερα και οπίσθιο έλεγχο και φρενάρισμα και αισθητήρες μπρος πίσω καθώς και εργοστασιακό συναγερμό. Εννοείται επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια, ας ελπίζουμε να μην αρχίσει τα νούμερα μόλις λήξει!
-
RE: Peugeot 3008 2016
Καλοτάξιδο, καλού κακού κανένα μπρελόκ μαύρης γάτας για τους γνωστούς λόγους…..
-
RE: Νέο VW Polo
@andya3 said in Νέο VW Polo:
Κουκλάκι το polάκι, το φόρτωσες κιόλας με ότι υπάρχει, να το χαίρεσαι και να το απολαμβάνεις όσο και να το κρατήσεις!
Όντως η συγκεκριμένη έκδοση στο πορτοκαλί χρώμα που το έχω, με την μαύρη ηλιοροφή και την πιο σοφιστικέ μούρη που έχουν τα highline με τα led φωτιστικά είναι κουκλάκι! Τα πραγματικά βέβαια χαρίσματα είναι άλλα, με κυριότερα το στιβαρό πάτημα, τον ζωντανό και αθόρυβο ακόμη και ψηλά κινητήρα και το πολύ βολικό και λειτουργικό σαλόνι.
Latest posts made by que2
-
RE: Έμπιστα συνεργεία στη Θεσ/νίκη
@d74c said in Έμπιστα συνεργεία στη Θεσ/νίκη:
Καλησπέρα. Έχω ένα Hyundai i30. Έχει να μου προτείνει κάποιος συνεργείο δοκιμασμένο;
Λυκίδης, στην 26ης Οκτωβρίου.
-
RE: VW Golf MK 8
Για να λέμε τα πράγματα όπως είναι….. Στην εκκίνηση, στις μανούβρες και στα ξεκινήματα υπό μεγάλη κλίση τα αυτόματα με μετατροπέα καθώς και τα cvt, σαφώς υπερτερούν σε ομαλότητα και ευκολία χρήσης. Στα υπόλοιπα, τα καλά ρυθμισμένα διπλού συμπλέκτη είναι αλλού…και μιλάω σαν οδηγός για πολλά χρόνια και των δύο τεχνολογιών.
-
RE: VW Golf MK 8
@tkin73 said in VW Golf MK 8:
@que2 said in VW Golf MK 8:
@tkin73 said in VW Golf MK 8:
@kapelis said in VW Golf MK 8:
@tkin73 said in VW Golf MK 8:
@arma13 said in VW Golf MK 8:
Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG, δεν υπάρχει σύγκριση με τα αλλά σε κανένα τομέα.
Τα CVT που σκούζουν είναι για θα γέλια λες και οδηγάς αυτόματο σκούτερ.το οτι τα παιρνεις στο χερι μετα απο καμια 70-80Κ χλμ οπως και αν τους φερεσαι πως το σχολιαζεις?
Πάρε ένα dsg να το χαρείς! Αν είσαι τόσο φοβισμένος βάλε 4 χρόνια εγγύηση. Σπάνιες είναι οι βλάβες. Εκατομμύρια αυτοκίνητα του vag τα φοράνε και σε λίγα χρόνια όλα. Προφανώς κάποιοι κινούνται στα όρια του γραφικού, άλλοι σου λένε προτιμώ χειροκίνητο για να μην χαλάσει το αυτόματο και τελικά αλλάζουν δύο φορές σετ δίσκο συμπλέκτη. Η τεχνολογία κάνει άλματα. Ασχολούμαστε με τόσα πράγματα στη ζωή μας που αν τα ψειρίζουμε όλα θα πρέπει να αποσύρθουμε. Σε Boeing ή σε ΗΣΑΠ μπαίνεις?
να ταν μονο το dsg...εχω τοσα χρονια ξεχασει τι ειναι να σου αναβουν λαμπακια καθε λιγο και λιγακι στο ταμπλο , μαζι με το dsg ερχονται και αυτα...δεν ειμαι τοσο ψυχραιμος....
Ίσως είμαι τόσο τυχερός, πάντως το polo που έχω εδώ και σχεδόν πέντε χρόνια και 74k χλμ είναι σαφώς πιο απροβλημάτιστο από το made in Japan, swift του 2006 το οποίο και αντικατέστησε…ούτε λαμπάκια ούτε προβλήματα στο dsg, παρά την καθημερινή οδήγηση στο μποτιλιάρισμα της Θεσσαλονίκης……ένα μοτεράκι του καπακιού του ρεζερβουάρ αντικαταστάθηκε μέσα στην τετραετή εγγύηση .Ευχάριστο αυτό που διαβάζουμε.
Κινείσαι καθημερινά στο μποτιλιαρισμα του περιφερειακου;
Δεν σου έχει βγάλει δλδ ποτέ κάποια ένδειξη ότι ζεστάθηκε το κιβώτιο; να σταματήσεις για λίγο; τπτ;
Όχι, μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιάσει κάποια ένδειξη υπερθέρμανσης. Όταν το θυμάμαι κάποιες φορές, σε περιπτώσεις που έρπεις με 4-5 km/h το βάζω σε Μ1 για να μην αλλάζει σε δευτέρα.
Τον περιφερειακό τον αποφεύγω, προτιμώ το μποτιλιάρισμα του κέντρου! Ντεπώ- Σίνδος…. -
RE: VW Golf MK 8
@tkin73 said in VW Golf MK 8:
@kapelis said in VW Golf MK 8:
@tkin73 said in VW Golf MK 8:
@arma13 said in VW Golf MK 8:
Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG, δεν υπάρχει σύγκριση με τα αλλά σε κανένα τομέα.
Τα CVT που σκούζουν είναι για θα γέλια λες και οδηγάς αυτόματο σκούτερ.το οτι τα παιρνεις στο χερι μετα απο καμια 70-80Κ χλμ οπως και αν τους φερεσαι πως το σχολιαζεις?
Πάρε ένα dsg να το χαρείς! Αν είσαι τόσο φοβισμένος βάλε 4 χρόνια εγγύηση. Σπάνιες είναι οι βλάβες. Εκατομμύρια αυτοκίνητα του vag τα φοράνε και σε λίγα χρόνια όλα. Προφανώς κάποιοι κινούνται στα όρια του γραφικού, άλλοι σου λένε προτιμώ χειροκίνητο για να μην χαλάσει το αυτόματο και τελικά αλλάζουν δύο φορές σετ δίσκο συμπλέκτη. Η τεχνολογία κάνει άλματα. Ασχολούμαστε με τόσα πράγματα στη ζωή μας που αν τα ψειρίζουμε όλα θα πρέπει να αποσύρθουμε. Σε Boeing ή σε ΗΣΑΠ μπαίνεις?
να ταν μονο το dsg...εχω τοσα χρονια ξεχασει τι ειναι να σου αναβουν λαμπακια καθε λιγο και λιγακι στο ταμπλο , μαζι με το dsg ερχονται και αυτα...δεν ειμαι τοσο ψυχραιμος....
Ίσως είμαι τόσο τυχερός, πάντως το polo που έχω εδώ και σχεδόν πέντε χρόνια και 74k χλμ είναι σαφώς πιο απροβλημάτιστο από το made in Japan, swift του 2006 το οποίο και αντικατέστησε…ούτε λαμπάκια ούτε προβλήματα στο dsg, παρά την καθημερινή οδήγηση στο μποτιλιάρισμα της Θεσσαλονίκης……ένα μοτεράκι του καπακιού του ρεζερβουάρ αντικαταστάθηκε μέσα στην τετραετή εγγύηση . -
RE: Dsg dq200 Vw t-roc 2022 θορυβος
Οι θόρυβοι στο συγκεκριμένο κιβώτιο με τις πρώτες σχέσεις και μόνο σε πολύ χαμηλές ταχύτητες είναι υπαρκτοί. Ακούγονται όμως μόνο όταν κινείσαι σε στενά και με ανοικτό παράθυρο. Αν μπορείς να συμβιβαστείς με αυτό τότε απολαμβάνεις ένα απολαυστικό κιβώτιο…..μετά τα 30-40 km/h δεν έχει αντίπαλο στις μικρές κατηγορίες.
-
RE: ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ
Συγνώμη αλλά το βράδυ βλέπεις έξω μ’ αυτές τις μεμβράνες; Οι xpel xr plus με 35 σκουρότητα έχουν ελάχιστη διαφορά με αυτό που βλέπεις με ανοιχτό παράθυρο…..
-
RE: TESLA FORUM
@george1977 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@george1977 said in TESLA FORUM:
Δοκιμή ενός τετάρτου ενός Tesla Y AWD LR. Ισως κλείσω ένα κανονικό τεστ drive
Τα καλά
Το λογισμικό είναι απίστευτα καλό και κάνεις παπάδες.
Η επιτάχυνση ανασταίνει νεκρούς και σου χαρίζει ένα μόνιμο χαμόγελο
Πολύ καλοί χώροιΤα κακα
Η ποιοτητα κατασκευής ειδικά για αυτόκινητο 50.000 είναι πολύ μέτρια.
Υπάρχει τρομερη εξαρτήση των πάντων από το infotainment . (εαν χαλάσει το infotainment ουτε το ντουλαπάκι του συνοδήγου δεν μπορείς να ανοίξεις)
Δεν έχουν βρει ακόμη το σωστό συνδιασμό άνεσης-κρατήματος (πάντα για το Υ)Μάλλον θα περιμένω για το facelift.
Σχετικά με την ποιότητα κατασκευής δεν ξέρω που υπολείπεται.
Για την οθόνη, ισχύει.
Για την ανάρτηση ναι έχεις δίκιο. Νιώθω ότι βρίσκεται στο στοιχείο του στην εθνική οδό όπου είναι «βράχος». Σε ανωμαλίες μέσα στην πόλη όντως κοπανάει και πρέπει να μειώσεις ταχύτητα.Η απτή ποιότητα υστερεί. Από τα μοχλάκια που ανοίγουν την πόρτα από μέσα (εαν είχε βάλει η τογιοτα κάτι αντίστοιχο θα την κράζαμε) , ο τροπος συναρμογής, ο τρόπος που κλείνουν οι πόρτες,ο τρόπος που το αμάξωμα αντιδρα στις εγκάσιες ανωμαλίες, δείχνουν κατασκευή που έπεσε το βάρος στο εξοπλισμό αλλά στις λεπτομέριες προσπαθήσανε να κάνουν οικονομία.
Επιλογές να μου πεις καλύτερα εξοπλισμός , καλύτερος κινητήρας και μπαταρίες . Την ίδια στιγμή το facelift του 3 δείχνει πιο ώριμο σε αυτά και την κάνεις την σκέψη οτι σε έξι μηνες δεν θα υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό τα θέματα αυτά.
Πάντως το performance που έχω οδηγήσει είναι πολύ συμπαγές, χωρίς καθόλου τριγμούς και θορύβους παρα τη σφιχτή αλλά όχι κουραστική ανάρτηση και τις ζάντες 21in που φοράει…..μιλάω για το προ facelift μοντέλο.
-
RE: Suzuki Swift (2024)
@lap said in Suzuki Swift (2024):
https://medias.agenda-automobile.com/2024/03/Essai-Suzuki-Swift-2024_24.jpg
Κρατάω μια επιφύλαξη μέχρι να το δω ζωντανά, αλλά αυτές οι στραβές γραμμές στον προφυλακτήρα κατω από τα φώτα ούτε τις καταλαβαίνω ούτε μου κάθονται καλά στο μάτι…..
-
RE: VW T-Roc
Αυτό που δίνουμε εύκολα 30 χιλιάρικα για να πάρουμε ένα αυτοκίνητο και δυσανασχετούμε στα 7€ το μήνα για μια εξαιρετική εφαρμογή, πραγματικά με ξεπερνάει…..
-
RE: Νέα BMW 1 Series 2019
Καλοτάξιδο Σπύρε, περιμένουμε αναλυτικές εντυπώσεις!