Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Q
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 258
    • Best 27
    • Groups 0

    que2

    @que2

    72
    Reputation
    7
    Profile views
    258
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    que2 Unfollow Follow

    Best posts made by que2

    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλή χρονιά με μπόλικα ταξίδια με τα τουτούνια μας!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      Q
      que2
    • RE: Οδήγησα....

      Πριν λίγες μέρες κάναμε ένα πενθήμερο ταξίδι στα Σύβοτα οικογενειακώς. Αν και οι δυο μαντράχαλοί μας έχουν γίνει 27 και 29 ετών μας κάνουν παρέα ακόμα! Πήραμε και τα δυο αυτοκίνητα μιας και ο μεγάλος θα περνούσε Κέρκυρα μετά. Θυμίζω πως έχω ένα Santa Fe 2,7lt πρώτης γενιάς με 260k χλμ κι ένα Polo 1,0 115 dsg με 42k χλμ.
      Αφετηρία το εξοχικό στην Καλλικράτεια. Στο πήγαινε είχα τον γέρο και ο μεγάλος το Polo, ο μικρός είναι της μηχανής δεν τα γουστάρει τα τετράτροχα. Στον ανοιχτό δρόμο φαίνεται καθαρά η διαφορά της 15ετίας που χωρίζει τα δυο αυτοκίνητα. Το Hyundai αν και στέκεται ακόμα αξιοπρεπώς, δεν μπορεί να κοντράρει το σύγχρονο supermini σε ησυχία και αποτελεσματικότητα απόδοσης του συνδυασμού κινητήρα κιβωτίου. Οι μόλις 4 σχέσεις του κατά τα άλλα πολύ καλού αυτόματου σαζμάν έχουν κενά μεταξύ τους που δυσκολεύουν τον μεγάλο ατμοσφαιρικό στις ανηφόρες της Εγνατίας, ενώ το 7αρι dsg κολακεύει πολύ τον μικρό τούρμπο. Μπορώ να πω πως το Polo στον ανοιχτό δρόμο είναι απολαυστικό, με επαρκές γκάζι, πολύ καλό τιμόνι και ανάρτηση που δε φοβάται τις ανωμαλίες ακόμα και φορτωμένο κάτι που δεν ειναι στάνταρ στα supermini. Τα αντίστοιχα εταιρικά PSA που οδηγώ σ’ αυτό υστερούν.
      Τα πράγματα αλλάζουν με το που φτάσεις στον τουριστικό προορισμό και θελήσεις να αρχίσεις τις περιηγήσεις σε παραλίες, βουνά και λαγκάδια παρέα με ένα σωρό άσχετους δίπλα σου. Εκεί το παλιό, ψηλό, τετρακίνητο suv δίνει τα ρέστα του. Χωράει κυριολεκτικά τα πάντα, δεν σε προβληματίζουν ανηφόρες με πέτρες και σαθρό έδαφος και δε φοβάσαι μην στο γρατζουνίσει κανένας ούγκανος. Το δε 4αρι αυτόματο με τον μετατροπέα γίνεται ο καλύτερος φίλος σου. Αυτό το ταξίδι μου υπενθύμισε πως έκανα σωστά πριν τρία περίπου χρόνια που προτίμησα να αλλάξω το καθημερινό αυτοκίνητο που είχα (swift 2006), με ένα σημερινό φορτωμένο εξοπλιστικά supermini και κράτησα το πιστό σκυλί για τα δύσκολα.
      Όσο για τα νούμερα του ταξιδιού, το polo κινήθηκε αποκλειστικά στο πάνε έλα με ταχύτητες στο acc 110 με 130 με 5,5lt/100 το δε Santa Fe καταβρόχθιζε 12,5lt στην Εγνατία και ανυπολόγιστα στις μικροδιαδρομες, ευτυχώς τα δυο τελευταία χρόνια κινείται με υγραέριο και γλιτώνω τα εγκεφαλικά.
      Αυτές τις μέρες το Hyundai συνεχίζει να αλωνίζει σε Κέρκυρα και Λευκάδα στα χέρια του υιού κι εγώ ξανάρχισα τα καθημερινά Καλλικράτεια - Σίνδος με το μικρό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      que2
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Τα «παιδιά» μου παρέα στα Σύβοτα!

      IMG_0023.jpeg

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Q
      que2
    • RE: Νέο VW Polo

      Τρίτο ετήσιο service, 45χιλ. χλμ, στην αντιπροσωπεία. Όπως και στα προηγούμενα αλμυρή τιμή, αλλαγή λαδιών και υγρών φρένων και λοιποί έλεγχοι, 110 λεπτά χρέωσης εργασιών 245€ σύνολο. Τουλάχιστον το ευχάριστο είναι ότι συνεχίζουμε χωρίς κανένα πρόβλημα, ακόμη και οπτικά μέσα έξω το αμάξι είναι σαν τη πρώτη ημέρα, με όλα τα πλεονεκτήματα (πολλά για μένα) και τα μειονεκτήματα (επίσης για μένα,ελάχιστα). Θυμίζω πως το μοναδικό θέμα που είχε από καινούργιο μάλιστα, ήταν ένας τριγμός στην άκρη του ταμπλώ εσωτερικά, που επιδιορθώθηκε και από τότε ουδέν. Από αναλώσιμα η μπαταρία είναι σε καλά επίπεδα τα υλικά τριβής επίσης, ακόμη και τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης της Nexen έχουν καλή απόδοση, αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά μάλλον θα τα κρατήσω για καμμιά 10χιλ. χλμ ακόμη. Δεν έχω κάνει αναβάθμιση στο λογισμικό ούτε του infotainment ούτε του αυτοκινήτου, δεν το πειράζω μιας και όλα λειτουργούν φυσιολογικά. Τα παραπάνω αφορούν σε Polo 1,0 115 dsg highline με αρκετά έξτρα την εποχή που αγοράστηκε, ηλιοροφή, led με αυτόματη ρύθμιση κατά την εκκίνηση, keyless, επιτήρηση τυφλού σημείου, 8αρα οθόνη με κάμερα και οπίσθιο έλεγχο και φρενάρισμα και αισθητήρες μπρος πίσω καθώς και εργοστασιακό συναγερμό. Εννοείται επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια, ας ελπίζουμε να μην αρχίσει τα νούμερα μόλις λήξει!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      que2
    • RE: Νέο VW Polo

      @andya3 said in Νέο VW Polo:

      Κουκλάκι το polάκι, το φόρτωσες κιόλας με ότι υπάρχει, να το χαίρεσαι και να το απολαμβάνεις όσο και να το κρατήσεις!👍

      Όντως η συγκεκριμένη έκδοση στο πορτοκαλί χρώμα που το έχω, με την μαύρη ηλιοροφή και την πιο σοφιστικέ μούρη που έχουν τα highline με τα led φωτιστικά είναι κουκλάκι! Τα πραγματικά βέβαια χαρίσματα είναι άλλα, με κυριότερα το στιβαρό πάτημα, τον ζωντανό και αθόρυβο ακόμη και ψηλά κινητήρα και το πολύ βολικό και λειτουργικό σαλόνι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      que2
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Καλοτάξιδο, καλού κακού κανένα μπρελόκ μαύρης γάτας για τους γνωστούς λόγους…..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      que2
    • RE: Νεο Hyundai Tucson

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @vagkirk said in Νεο Hyundai Tucson :

      Είναι θέμα λογισμικού, πόσο έξυπνο είναι ώστε να ξέρει που βρίσκεται και το τι πρέπει να κάνει , δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια όλες τις συνθήκες.
      Ίσως αν φρενάρεις λίγο πριν στρίψεις να βοηθήσει να καταλάβει, θεωρώ πάντως πως στην Sport επιλογή δεν θα έχει θέμα καθώς θα έχει ηδη κατεβάσει σε 2α μόλις στρίβεις.
      Μην αγχώνεσαι τόσο , στην τελική για αυτό υπάρχουν τα κουμπάκια -αυτακια πίσω από το τιμόνι που σου δίνουν τη δυνατότητα να παίρνεις τον έλεγχο άμεσα γιατί κανένα λογισμικό αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να συγκριθεί με την εμπειρία ενός καλού οδηγού και τις ιδιαιτερότητες που μπορεί να προκύψουν στο δρόμο.
      Για φαντάσου στο eco mode να χρειαστεί να επιταχύνει άμεσα για να κάνεις κάποιο ελιγμό - αποφυγή πατώντας τέρμα γκάζι , δεν θα πετύχει, ενώ σε κλάσματα δευτερολέπτου με δύο πατήματα στο - θα έχεις κατεβάσει 2 σχέσεις άμεσα.
      Και για να φέρω την κουβέντα στο περί οδηγικής απόλαυσης των χειροκίνητων , εκτός αν είσαι ο βατανεν η ο Λουίς ο Χάμιλταναρος , ή ο Vetteλαρος κλπ δεν μπορείς να πλησιάσεις σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα ταχύτητας αλλαγών , revmatching κλπ ένα διπλοσύμπλεκτο σε sport manual mode σε στροφοδιαδρομη ούτε στο 70% με το καλύτερο χειροκίνητο του κόσμου.

      το αυτοκίνητο οδηγείται ούτως ή άλλως με τα paddles στο τιμόνι και μόνο στην Ε.Ο. με 7η ταχύτητα τα αφήνω (σχετικά !) στην ησυχία τους.Με βάση όποιες πληροφορίες έχω συλλέξει έως τώρα είτε απαιτείται update είτε αλλαγή πρατηρίου ή και τα δύο...

      Το θέμα είναι αν την ώρα που στρίβεις βάζει 2η ή και 1η. Την ώρα που πατάς γκάζι τι ταχύτητα έχει μέσα; Ακόμα την 3η;

      Ναι, έχει συνήθως 3η και σπανιότερα 4η αν έρχομαι λίγο πιο γρήγορα. Το θέμα είναι ότι στην αρχή της ανηφόρας, αμέσως μετά τη στροφή, ΔΕΝ κατεβάζει αλλά διατηρεί την ταχύτητα που είχε πριν στρίψω και 'κρεμάει', όσο κι αν πατήσω το γκάζι. Συνεπώς το αυτοκίνητο δε βάζει ουτε 2η ούτε 1η, κατεβάζω εγω σε 2η από τα paddles...

      Να υποθέσω ότι σε αντίστοιχο σενάριο χωρίς ανηφόρα δεν έχεις θέμα. Μήπως δεν λειτουργεί ο αισθητήρας κλίσης;

      Πουθενά αλλού δεν έχω θέμα π.χ. στον ίδιο δρόμο κατευθυνόμενος στην κατηφόρα, με το που αγγίζω το φρένο κατεβάζει αμέσως ταχύτητα. Για να απαντήσουμε αν έχει θέμα ο αισθητήρας κλίσης (και μάλιστα μόνο σε ανηφόρα), πρέπει να δοκιμάσω αν το πρόβλημα παραμένει και σε sport mode.

      Η γνώμη μου είναι, ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται οπωσδήποτε έλεγχο. Η συμπεριφορά του κιβωτίου δεν είναι φυσιολογική, άλλωστε η ύπαρξη των paddles είναι για μεμονωμένες περιπτώσεις, άσε που κάποια στιγμή θα βαρεθείς να παίζεις με αυτά. Η ουσία του αυτόματου είναι αυτό που λέει η λέξη, πατάς τα πεντάλ και το κιβώτιο αναλαμβάνει τα υπόλοιπα! Μη διστάζεις να το πας στο συνεργείο και μάλιστα να επιμείνεις στην ανάδειξη του θέματος. Πάντως για να σε καθησυχάσω, οδηγώ ένα αυτόματο Santa Fe για 19 χρόνια χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα στο κιβώτιο, είναι βέβαια με μετατροπέα ροπής, αλλά δίνει ένα δείγμα της αντοχής στο χρόνο και την χρήση των Hyundai.
      ΥΓ. Σχολαστική συντήρηση και ποτέ σε μαστρομήτσους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      que2
    • RE: Ταξίδι Νο2, νέο αυτοκίνητο (πάλι).

      Καλώς ήρθες στην οικογένεια Hyundai! Από το 1996 έχω πάντα ένα Hyundai στην κατοχή μου και ποτέ δεν το μετάνιωσα. Πόσο μάλλον τώρα που τα αυτοκίνητά της πραγματικά κοιτούν στα μάτια τον ανταγωνισμό και σε πολλά σημεία τον τρώνε λάχανο. Καλοτάξιδο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      que2
    • RE: VW Golf MK 8

      Εξαιρετικό αυτοκίνητο και αν αναλογιστούμε πως μιλάμε για δίλιτρο αυτόματο πετρέλαιο, μαζί με τα εξτραδάκια που πήρες, το απέκτησες και σε πολύ καλή τιμή. Να το απολαύσεις όσο μπορείς!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      que2
    • RE: Nέο VW Tiguan

      @dettol said in Nέο VW Tiguan:

      Εχω tiguan 1.5 MY2019 προσθιοκινητο με dsg και παρατηρησα κατι που μου φανηκε παραξενο, οποτε θα ηθελα τη γνωμη/εξηγηση σας. Υποψιν οτι δεν εχω την επιλογη driving profiles.

      Οταν το κιβωτιο ειναι σε sport mode, το αυτοκινητο σπιναρει πολυ λιγοτερο σε σχεση με το normal mode. Το παρατηρησα προσφατα και με δοκιμες υπο ιδιες συνθηκες, δηλαδη στην ανηφορα του γκαραζ, σε συγκεκριμενες διασταυρωσεις και σε συγκεκριμενες ανηφορες. Εννοειται δεν εχουν αλλαξει τα λαστιχα και σε ιδιες καιρικες συνθηκες/θερμοκρασια.

      Εχει παρατηρησει κανεις αλλος κατι τετοιο; Καμμια ιδεα που μπορει να οφειλεται;

      Μια πιθανή εξήγηση είναι πιο άμεση απόκριση του γκαζιού ώστε τελικά να ξεκινάς με λιγότερη πίεση στο πεντάλ και η ροπή να έρχεται ομαλότερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      que2

    Latest posts made by que2

    • RE: Peugeot 3008 2016

      Καλοτάξιδο, καλού κακού κανένα μπρελόκ μαύρης γάτας για τους γνωστούς λόγους…..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      que2
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      Καλοτάξιδο, το βλέπω το νέο μοντέλο στο δρόμο και πραγματικά το λιγουρεύομαι!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      que2
    • RE: VW FORUM

      Το Polo χωράει μια χαρά 4 άτομα μέχρι 1,85 ύψος, χωρίς να ακουμπάνε τα πόδια κανενός πουθενά. Αλλά αυτό δεν είναι και κανένα θαύμα χωροταξίας βέβαια. Το σημαντικό είναι ότι και οι τέσσερις κάθονται σε καθίσματα που τους στηρίζουν σωστά, έχουν όλοι καλή ορατότητα, η ανάρτηση δεν τερματίζει για πλάκα όπως σε αρκετά ανταγωνιστικά μοντέλα, ενώ και η ηχομόνωση είναι σε καλά επίπεδα. Ο δε οδηγός απολαμβάνει ένα ευχάριστο σε όλες τις συνθήκες αυτοκίνητο. Όλα τα υπόλοιπα περί παπουδοσύνης, είναι να’ χαμε να λέγαμε για εθελοτυφλούντες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      que2
    • RE: Υγρασία σε φανάρι

      Για μένα σταγόνες, υγρασία, νερά και το κακό συναπάντημα μέσα στο φανάρι είτε led είτε αλογόνου είτε καντηλοφάναρου είναι, δείχνουν κακή στεγανοποίηση, όλα τα αλλά είναι να’χαμε να λέγαμε….

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      Q
      que2
    • RE: Αυτοκίνητο που μάθαμε να οδηγούμε

      Πρώτο αυτοκίνητο που τσούλησα για μερικά μέτρα ήταν ένα Opel kadett caravan σε ηλικία 14 ετών, αλλά αυτό δεν το λογίζω γιατί ήταν μια μεμονωμένη απόπειρα. Στην ουσία έμαθα στα δεκάξι μου στα δυο αυτοκίνητα του πατέρα, ένα Mercedes W110 200 κι ένα Subaru 600 πισωκίνητο. Μεγάλα σχολεία και τα δύο, ο Γολιάθ και ο Δαυίδ αντίστοιχα, ήδη βέβαια στα δεκαοχτώ μου είχα γράψει αρκετά χιλιόμετρα και με την τρέλα που που είχα για τ’ αυτοκίνητα αναλογικά τα έπαιζα στα δάχτυλα. Αυτό βέβαια αφορά τον χειρισμό τους γιατί για να πεις ότι ξέρεις πραγματικά να οδηγείς θέλει να φας αρκετά καρβέλια οδήγησης…. Ωραία χρόνια ανέμελα με τα μυαλά πάνω απ’τα κεφάλια μας….

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Q
      que2
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Καλά, 210 κοντέρ σε επίπεδο δρόμο είχα πολλές φορές με το Lantra 1.6 114hp του ‘96, αλλά τα ταχύμετρα τότε ήταν από πολύ έως πάρα πολύ αισιόδοξα…..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      que2
    • RE: Χρόνια πολλά

      Καλή χρονιά με μπόλικα ταξίδια με τα τουτούνια μας!

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      Q
      que2
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Εξαιρετικό! Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο να είναι……καλά γι αυτό είμαι σίγουρος. Περιμένουμε οδηγικές εντυπώσεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      Q
      que2
    • RE: SUV/Crossovers Forum

      @dublin said in SUV/Crossovers Forum:

      @que2 said in SUV/Crossovers Forum:

      Στο trophy εκείνης της εποχής του Drive πάντως θυμάμαι, πως στο 3θυρο έβγαζαν το πίσω καζανάκι γιατί έβρισκε πολύ εύκολα κάτω. Επίσης νομίζω δεν είχε κοντά σε σχέση με το πεντάθυρο.

      Δεν ξέρω πιο trophy λες, πάντως το παλιό Vitara (off road animal) είχε σίγουρα αργά.

      Το NGV 2006μοντ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      que2
    • RE: SUV/Crossovers Forum

      Στο trophy εκείνης της εποχής του Drive πάντως θυμάμαι, πως στο 3θυρο έβγαζαν το πίσω καζανάκι γιατί έβρισκε πολύ εύκολα κάτω. Επίσης νομίζω δεν είχε κοντά σε σχέση με το πεντάθυρο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Q
      que2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr