Ο Γιάννης Στέφου είναι ένας έντιμος δημοσιογράφος του χώρου με έδρα τη Θεσσαλονίκη.Παρά τις μεγαλύτερες δυσκολίες που έχει συγκριτικά με έναν αντίστοιχο του λεκανοπεδίου στο εξασφαλίσει αυτοκίνητα για δοκιμές, δεν κάνει παρουσιάσεις τύπου διαφήμισης (βλέπε traction). Τουλάχιστον λέει την άποψή του ξεκάθαρα χωρίς γλοιωδίες.
Best posts made by que2
-
RE: Ford Puma 2019
-
RE: Χρόνια πολλά
Καλή χρονιά με μπόλικα ταξίδια με τα τουτούνια μας!
-
RE: Οδήγησα....
Πριν λίγες μέρες κάναμε ένα πενθήμερο ταξίδι στα Σύβοτα οικογενειακώς. Αν και οι δυο μαντράχαλοί μας έχουν γίνει 27 και 29 ετών μας κάνουν παρέα ακόμα! Πήραμε και τα δυο αυτοκίνητα μιας και ο μεγάλος θα περνούσε Κέρκυρα μετά. Θυμίζω πως έχω ένα Santa Fe 2,7lt πρώτης γενιάς με 260k χλμ κι ένα Polo 1,0 115 dsg με 42k χλμ.
Αφετηρία το εξοχικό στην Καλλικράτεια. Στο πήγαινε είχα τον γέρο και ο μεγάλος το Polo, ο μικρός είναι της μηχανής δεν τα γουστάρει τα τετράτροχα. Στον ανοιχτό δρόμο φαίνεται καθαρά η διαφορά της 15ετίας που χωρίζει τα δυο αυτοκίνητα. Το Hyundai αν και στέκεται ακόμα αξιοπρεπώς, δεν μπορεί να κοντράρει το σύγχρονο supermini σε ησυχία και αποτελεσματικότητα απόδοσης του συνδυασμού κινητήρα κιβωτίου. Οι μόλις 4 σχέσεις του κατά τα άλλα πολύ καλού αυτόματου σαζμάν έχουν κενά μεταξύ τους που δυσκολεύουν τον μεγάλο ατμοσφαιρικό στις ανηφόρες της Εγνατίας, ενώ το 7αρι dsg κολακεύει πολύ τον μικρό τούρμπο. Μπορώ να πω πως το Polo στον ανοιχτό δρόμο είναι απολαυστικό, με επαρκές γκάζι, πολύ καλό τιμόνι και ανάρτηση που δε φοβάται τις ανωμαλίες ακόμα και φορτωμένο κάτι που δεν ειναι στάνταρ στα supermini. Τα αντίστοιχα εταιρικά PSA που οδηγώ σ’ αυτό υστερούν.
Τα πράγματα αλλάζουν με το που φτάσεις στον τουριστικό προορισμό και θελήσεις να αρχίσεις τις περιηγήσεις σε παραλίες, βουνά και λαγκάδια παρέα με ένα σωρό άσχετους δίπλα σου. Εκεί το παλιό, ψηλό, τετρακίνητο suv δίνει τα ρέστα του. Χωράει κυριολεκτικά τα πάντα, δεν σε προβληματίζουν ανηφόρες με πέτρες και σαθρό έδαφος και δε φοβάσαι μην στο γρατζουνίσει κανένας ούγκανος. Το δε 4αρι αυτόματο με τον μετατροπέα γίνεται ο καλύτερος φίλος σου. Αυτό το ταξίδι μου υπενθύμισε πως έκανα σωστά πριν τρία περίπου χρόνια που προτίμησα να αλλάξω το καθημερινό αυτοκίνητο που είχα (swift 2006), με ένα σημερινό φορτωμένο εξοπλιστικά supermini και κράτησα το πιστό σκυλί για τα δύσκολα.
Όσο για τα νούμερα του ταξιδιού, το polo κινήθηκε αποκλειστικά στο πάνε έλα με ταχύτητες στο acc 110 με 130 με 5,5lt/100 το δε Santa Fe καταβρόχθιζε 12,5lt στην Εγνατία και ανυπολόγιστα στις μικροδιαδρομες, ευτυχώς τα δυο τελευταία χρόνια κινείται με υγραέριο και γλιτώνω τα εγκεφαλικά.
Αυτές τις μέρες το Hyundai συνεχίζει να αλωνίζει σε Κέρκυρα και Λευκάδα στα χέρια του υιού κι εγώ ξανάρχισα τα καθημερινά Καλλικράτεια - Σίνδος με το μικρό. -
RE: Χρόνια πολλά
Καλή χρονιά και όσο δυνατόν περισσότεροι να αποκτήσουμε το αυτοκίνητο που λιγουρευόμαστε!
-
RE: VW Polo 2017
Ήρθε η ώρα για το πρώτο πρόβλημα….θυμίζω έχω ένα 115 DSG 3,5 ετών με 52χιλ χλμ. Το πρωί πήγα να το ποτίσω με το σύνηθες ρόφημα (v-power 98), αλλά αυτό δεν άνοιγε το στοματάκι του. Όσο και να πατούσα το κάλυμμα της τάπας του ρεζερβουάρ ενώ έπαιζα και με το κεντρικό κλείδωμα είχε μουλαρώσει και δεν άνοιγε. Ο προφανής ύποπτος ήταν το μοτεράκι που ασφαλίζει το πορτάκι, όποτε το μεσημεράκι βουρ στην αντιπροσωπεία στα δυτικά της Θεσσαλονίκης όπου και γίνεται η συντήρησή του. Για καλή μου τύχη υπήρχε μοτεράκι διαθέσιμο και το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε αμέσως. Το κακό είναι πως δεν υπάρχει μηχανισμός έκτακτης ανάγκης όπως σε άλλα μοντέλα του γκρουπ, ώστε να ανοίξει τραβώντας κάποιο κρίκο. Στο συνεργείο ισχυρίζονται πως με συνεχή χτυπηματάκια, όταν το αυτοκίνητο είναι ξεκλείδωτο το καπάκι θα ανοίξει, ελπίζω να μη χρειαστεί στο μέλλον να το διαπιστώσω. Εννοείται πως δε χρεώθηκα κάτι, μιας και ισχύει ακόμη η επέκταση εγγύησης. Στα θετικά η άμεση επέμβαση του τεχνικού παρά το φόρτο εργασίας που υπήρχε και ο μικρός χρόνος αναμονής.
Επόμενο βήμα η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών, έκλεισα ραντεβού σε καμιά εικοσαριά μέρες σε κατάστημα στα ανατολικά. Θα βάλω Xpel xr plus μιας και είδα πως αρκετοί συμφορουμίτες είναι ευχαριστημένοι με αυτές.
Του ετοιμάζω κι ένα ταξιδάκι προς τον Έβρο το τριήμερο, μιας και δε προβλέπεται εξόρμηση σε βουνά και λαγκάδια το πιστό Santa Fe θα ξεκουραστεί.
Ελπίζω να έφυγε από το τοπικ λίγη σκόνη….. -
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Τα «παιδιά» μου παρέα στα Σύβοτα!
-
RE: VW Polo 2017
Τρίτο ετήσιο service, 45χιλ. χλμ, στην αντιπροσωπεία. Όπως και στα προηγούμενα αλμυρή τιμή, αλλαγή λαδιών και υγρών φρένων και λοιποί έλεγχοι, 110 λεπτά χρέωσης εργασιών 245€ σύνολο. Τουλάχιστον το ευχάριστο είναι ότι συνεχίζουμε χωρίς κανένα πρόβλημα, ακόμη και οπτικά μέσα έξω το αμάξι είναι σαν τη πρώτη ημέρα, με όλα τα πλεονεκτήματα (πολλά για μένα) και τα μειονεκτήματα (επίσης για μένα,ελάχιστα). Θυμίζω πως το μοναδικό θέμα που είχε από καινούργιο μάλιστα, ήταν ένας τριγμός στην άκρη του ταμπλώ εσωτερικά, που επιδιορθώθηκε και από τότε ουδέν. Από αναλώσιμα η μπαταρία είναι σε καλά επίπεδα τα υλικά τριβής επίσης, ακόμη και τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης της Nexen έχουν καλή απόδοση, αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά μάλλον θα τα κρατήσω για καμμιά 10χιλ. χλμ ακόμη. Δεν έχω κάνει αναβάθμιση στο λογισμικό ούτε του infotainment ούτε του αυτοκινήτου, δεν το πειράζω μιας και όλα λειτουργούν φυσιολογικά. Τα παραπάνω αφορούν σε Polo 1,0 115 dsg highline με αρκετά έξτρα την εποχή που αγοράστηκε, ηλιοροφή, led με αυτόματη ρύθμιση κατά την εκκίνηση, keyless, επιτήρηση τυφλού σημείου, 8αρα οθόνη με κάμερα και οπίσθιο έλεγχο και φρενάρισμα και αισθητήρες μπρος πίσω καθώς και εργοστασιακό συναγερμό. Εννοείται επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια, ας ελπίζουμε να μην αρχίσει τα νούμερα μόλις λήξει!
-
RE: 2020 Toyota Yaris
Το εταιρικό που έχω πάντως εδώ και 2k χλμ από καινούργιο, έχει μέση προς το παρών βάσει του trip 4,2 ενώ στην αντλία το μετράω στα 4,0…..οφείλω να ομολογήσω πάντως, πως είναι ξεκάθαρα το καλύτερο αυτοκίνητο πόλης. Ξεκάθαρα καλύτερο από το c3 πετρέλαιο 1,5 που είχα ενώ και από το polo που έχω υπερέχει εννοείται τουλάχιστον 2 λίτρα στην κατανάλωση, στο άρπαγμα στις ταχύτητες πόλης, ενώ με εξέπληξε η άνεση της ανάρτησης τουλάχιστον με τους τροχούς 15’….. το vw είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο αν το χρησιμοποιείς σαν πρώτο.
-
RE: Peugeot 3008 2016
Καλοτάξιδο, καλού κακού κανένα μπρελόκ μαύρης γάτας για τους γνωστούς λόγους…..
Latest posts made by que2
-
RE: VW Polo 2017
@red_monster said in VW Polo 2017:
@spi_duster said in VW Polo 2017:
Ομολογω πολυ διασκεδαστικες οι τοποθετησεις. Του Χαρισμα ολα τα λεφτα! Χαχαχα. Αμ το αλλο? Στα 180 δεν ακους κινητηρα? Με το ταϊγκο παντως τον ακουγα και τα 110. Στο πολο προφανως εχει γινει καλυτερη δουλεια.
Γράφτηκαν και μερικές υπερβολές όπως ο θόρυβος του μοτέρ στα 180.
Η ουσία ειναι οτι πλέον πας παντού άνετα και καμια τιμωρία δεν ειναι
Μπορεί να φαίνεται υπερβολή αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα…..Με 7η έχει περίπου 3800 σαλ στα 180 και όντως δεν ακούγεται. Δεν έχει βέβαια ιδιαίτερη σημασία γιατί είναι υπερβολικά υψηλή η ταχύτητα, απλώς το ανέφερα ως δείγμα άνεσης….. -
RE: VW Polo 2017
@spi_duster said in VW Polo 2017:
Τετοιο αμαξι για τετοιο ταξιδι, το λες και τιμωρια.
Σωστά….αν σε ενοχλεί πως σε ανοιχτό δρόμο ο κινητήρας δεν ακούγεται ούτε στα 180 χλμ/ωρα, που είναι πρακτικά ανεπηρέαστο από πλάγιους ανέμους, το ότι η ανάρτηση δεν τερματίζει στις μεγάλες ανωμαλίες ακόμα και με πλήρες φορτίο, έχει πολύ καλά καθίσματα μπρος πίσω, πολύ ικανοποιητικό ηχοσύστημα και καλή ορατότητα για τους επιβάτες ε ναι είναι τιμωρία.
Έχω ένα 115 dsg μοντ2020 με μια πολύ ωραία και εξαιρετικά λειτουργική ηλιοροφή, έχω διανύσει μέχρι στιγμής 90000 χλμ απροβλημάτιστα και πραγματικά θα μου λείψει γιατί ψάχνομαι να μείνω με ένα αυτοκίνητο και αναγκαστικά θα πρέπει να το δώσω. -
RE: VW Tiguan 2024
Οι αποστάσεις στη Θεσσαλονίκη είναι αστείες σε σχέση με την Αθήνα, ιδίως αν αναφερόμαστε σε καθαρά αστικά χιλιόμετρα. Από την Μαρτίου στην Ανατολική Θεσσαλονίκη όπου και μένω μέχρι την βιομηχανική στη Σίνδο όπου και εργάζομαι είναι μόλις 24 χλμ και από αυτά σκάρτα 10 χλμ μέχρι τη δυτική έξοδο στη λαχαναγορά. Για να φτάσω εκεί στη δουλειά μου γύρω στις οκτώ κάνω το πολύ 35 λεπτά, άντε 40….ε δεν τα λες και τόσο πολλά…..
-
RE: Διλημματα - οικογενειακό D SUV
Το cx60 το είδα, κάπως βιαστικά είναι η αλήθεια. Αυτό που είδα σαν μεγαλύτερο μειονέκτημά του είναι οι χώροι του…..το 01 που είχε παραδίπλα σε μεταχειρισμένο ήταν σαφώς πιο ευρύχωρο παρά το μικρότερο εξωτερικό μέγεθος. Στατικά δεν μπορώ να πω πως τρελάθηκα…..
-
RE: Citroen C3 / e-C3 (2024)
Φίλος και συνάδελφος νεαράς ηλικίας έχει παραγγείλει από το Νοέμβριο το hybrid 100 max, τώρα 110, με εκτιμώμενη παράδοση τον Μάιο. Προχθές τον ειδοποίησαν πως hybrid προς το παρών γιόκ, ακόμα δεν ξέρουν ποτε θα μπουν στην παραγωγή και του κάναν μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση. Αντί για το c3 να του δώσουν στην ίδια τιμή συν 500€ το χρώμα, το c4 fl με επίπεδο εξοπλισμού plus teck, τελική τιμή 24500€. Η teck έχει αρκετά στοιχεία πάνω από την plus και πλησιάζει αρκετά την max ενώ έχει και το πλεονέκτημα τις ζάντες των 17in αντί για 18 συν τα λάστιχα τεσσάρων εποχών με πιστοποίηση χιονιού! Αν κάποιος το έχει παραγγείλει και περιμένει ας ρωτήσει γι αυτή ν τη δυνατότητα. Σήμερα έχει κλείσει να κάνει τεστ ντραιβ το c4.
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Να πάει εκεί που κάνει τις μετρήσεις ο τυπάκος από το autobeat…..το A3 το μέτρησε στα 32 μέτρα!
Ε που θα πάει δε θα πέσει κάνα δυο μέτρα το Suzuki; -
RE: Αυξημένη κατανάλωση, ανεβασμένα καυσαέρια, και σφάλμα P0120
Το αυτοκίνητο δεν πέρασε από έλεγχο πριν το αγοράσετε; Διαβάζω όλα αυτά που περνάς και πραγματικά αγχώνομαι…..
Κάτι ακόμα, είσαι σίγουρος ότι ο μηχανικός που το πας, ξέρει τι κάνει; -
RE: Αντίο δάσκαλε
Μεγαλη θλίψη για τον Πραγματικό Οδηγό και Δάσκαλο….Απο το 1980 που τον πρωτογνώρισα μέσω των 4Τ του οφείλω σε μεγάλο βαθμό την αυτοκινητιστική και όχι μόνο κουλτούρα…..καλό σου ταξίδι Μεγάλε ΚΚ.
-
RE: 2020 Toyota Yaris
Το εταιρικό που έχω πάντως εδώ και 2k χλμ από καινούργιο, έχει μέση προς το παρών βάσει του trip 4,2 ενώ στην αντλία το μετράω στα 4,0…..οφείλω να ομολογήσω πάντως, πως είναι ξεκάθαρα το καλύτερο αυτοκίνητο πόλης. Ξεκάθαρα καλύτερο από το c3 πετρέλαιο 1,5 που είχα ενώ και από το polo που έχω υπερέχει εννοείται τουλάχιστον 2 λίτρα στην κατανάλωση, στο άρπαγμα στις ταχύτητες πόλης, ενώ με εξέπληξε η άνεση της ανάρτησης τουλάχιστον με τους τροχούς 15’….. το vw είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο αν το χρησιμοποιείς σαν πρώτο.