Επειδη έχουν όλοι στο στόχαστρο τον Σ, και σωστά γιατί ως αντιπρόσωπος είναι απαράδεκτος, θα αναλύσω εν συντομία κάποια πράγματα γιατί πρέπει να κατανοούμε τα δεδομένα της αγοράς.
Το ποσοστό κέρδους των αντιπροσώπων είναι ελάχιστο, από 200-500€, το ίδιο ισχύει και για τα Honda. Κάποτε θυμάμαι μου είχε δείξει ένας, επίσημο Excel από τον Σ, και κέρδιζε 150€ στο civic. Για τέτοια ποσά μιλάμε.
Το μεγάλο πρόβλημα ήταν και είναι η φορολογία, επί χρόνια οι γερμανικές αντιπροσωπείες δεν πλήρωναν φόρους στο κράτος, είναι γνωστό το θέμα πώς δήλωναν εισαγωγή με αστείες τιμές χονδρικής.
Τα τελευταία χρόνια ισχύει το εξής, αν δεν έχεις γραμμή παραγωγής στην ΕΕ τρως φόρο που σε στέλνει off.
Αυτο ακριβώς συμβαίνει με την Mazda, την Honda, και θα ακολουθήσουν και άλλοι μέχρι να μπορούμε να αγοράζουμε μόνο κλώνους από Στέλλα και γκρουπ.
Ας κατανοουμε λοιπόν το πρόβλημα και μην λέμε συνέχεια για τον Σάρα η τον Συγγε.
Ιαπωνία φτιάχνονται τα jazz , crv hrv. Το χατς σιβικ πχ που έρχεται Ελλάδα φτιάχνεται στην Αγγλία και το Σεντάν Τουρκία.
Δεν νομίζω οι αντιπρόσωποι να δουλεύουν για 150-200 ευρώ στο αμάξι και να περιμένουν να βγάλουν αλλά 80 ευρώ από το πρώτο σερβίς μετά από ένα χρόνο! Θα το είχαν κλείσει το μαγαζί....αν ήταν έτσι η χούντα με τα αμάξια που πουλά θα έπρεπε να έχει ένα κατάστημα σε όλη την Ελλάδα ...
Πρόχειρα να το δούμε η Χόντα έχει πουλήσει το πρώτο 4 μηνο 112 αμάξια Χ 300 ευρώ λέμε κέρδος 8.400 κέρδος για κάθε μήνα για όλα το δίκτυο της χώρας(14 καταστήματα πώλησης σε όλη την Ελλάδα). Είναι δυνατόν; Μόνο το ρεύμα και από 1 πωλητη να εχουν τα 14 μαγιαζια δημιουργουν εξοδα 25000 παγια για πλάκα το μηνα! και κερδίζουν 8000 ? δλδ μπαίνουν 17.000 το μήνα μέσα? για να μην μπαινουν μέσα πρεπει να εχουν τουλάχιστον 900-1000 ευρω κερδος ανα αμαξι ( προχειρα αν βάλεις κάτω τα κοστη ειναι παραπανω , αλλα και τα εσοδα από τα σερβις)