Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 1
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 7997
    • Best 1165
    • Groups 0

    Best posts made by tkin73

    • RE: Honda HR-V 2021

      Ναι απλα όπως έγραψα είναι φαύλος κύκλος. Ο Σ. αμύνεται μειώνει τα ρίσκα αυξάνει τις τιμές για να σώσει την ύπαρξη του , καπαναει στα ανταλλακτικά για να βγάλει τις χασουρες αλλά αυτή η στάση του συρρικνώνει διαρκώς τις πωλήσεις από το κακο όνομα που έχει βγάλει.

      Ο άνθρωπος βέβαια είναι δεκαετίες με την Χόντα και γι'αυτό δεν ασχολούνται μαζί του έτσι κι αλλιώς είναι τόσο μικρή αγορά για τους Ιάπωνες η Ελλάδα που σου λέει και σε άλλον να την δώσουμε άντε τα 600 κομμάτια να τα κάνει 2000! Αυτοί πουλάνε 1.5 μυριο σιβικ και crv τον χρόνο δεν αλλάζει κάτι αστον εκεί και ας βουλιάζει εντελώς την μάρκα μικρό το κακο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Κοίτα η Μάζντα που ανέφερες μπορεί να πουλά ελάχιστα αλλά επειδή πλέον λειτουργεί σαν shop in shop απασχολεί τυπικά έναν πωλητή δικό της μόνο όποτε σώζεται η κατάσταση.

      Απλά μάρκες σαν την Χόντα πέφτουν σε τέλμα γιατί όσο βλέπουν συρρίκνωση πωλήσεων για να διατηρηθούν αναγκάζονται να αυξήσουν τιμές οι οποίες όμως τους προκαλούν περαιτέρω μείωση πωλήσεων...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Το 7% που αναφέρεται έστω στην bmw δεν αντιστοιχεί στα 200-300 ευρώ που αναφέρθηκε αλλά πχ σε λτπφ 20000 μιλάμε για 1400 ευρώ και αν μπει και 2500 έξτρα εξοπλισμός που μπαίνει για πλάκα εκεί άλλο ένα 250 άρα πάμε στα 1650 που είναι κοντά πιστεύω στην πραγματικότητα και αντιστοιχεί στα έξοδα τους. Με 200-300 θα υπήρχαν από μια αντιπροσωπεία στην κιφισιας για κάθε μαρκα και τέλος..

      Και έτσι δικαιολογείται και κάποιες εκπτώσεις 500-800 ευρώ που παίρνουμε δίνει 200-300 ο έμπορος από το 1500 αρι του δίνει τα υπόλοιπα ο εισαγωγέας και βγαίνει.

      Κάτι 2000-2500 που δίνει κατά καιρούς πεζό Σιτροέν Μάζντα είναι ειδικές περιπτώσεις αφορούν ξεστοκαρισματα ή αλλαγές μοντέλων κινητήρων κλπ από τα οποία πιανονται στόχοι και βγαίνουν τα μπόνους

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      https://m.youtube.com/watch?v=R8dEN8ESTQg

      7.2 στην πόλη 6 εκτός. Πολύ αισιόδοξο ακούγεται.

      Λίγο πιο αργό από το τουσον καθώς είναι λίγο βαρύτερο.

      Ωραίο το πίσω το μπροστά υπερβολικό και λίγο αλαλούμ.

      Μέσα δείχνει τρομερό με μόνη ένσταση την υπερβολική χρήση λάκας στην κεντρική κονσόλα.

      Πολύ υψηλή η πρακτικότητα στα καθίσματα με τις τσέπες με φερμουάρ τους γάντζους γενικά έχουν ανεβεί τρομερά οι κορεάτες.

      Θα είναι σίγουρα ακριβότερο από το τουσον.

      Αυτα τα φώτα ημέρας έτσι όπως επεκτείνονται αν κάνει ο κάτοχος τρακάρισμα θα πέσει πολύ κλάμα με τόση μεγάλη επιφάνεια που πιάνουν, δύσκολα να τους γλιτώσει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Kia XCeed - crossover

      Στην Ιταλία με προώθηση 5500 η βασική 1.6 115 ντιζελ βγαίνει 18300 ! Και η επόμενη έκδοση βγαίνει το 1.6 136 19750!

      Και στην έκδοση τα πάντα όλα 1.6 136 αυτόματο πάντα ντίζελ 25700!

      Εδώ αν βγάζανε τέτοιες τιμές και προωθητικά θα παίζαμε μπουνιές στις αντιπροσωπείες για τις παραγγελίες!!!!

      Εδώ η τελευταία έκδοση θα βγαίνει 33990!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Φοβερή ηχομόνωση , δεν είναι το ευρωπαϊκό αλλά δεν πιστεύω να έχει διάφορες εκεί....

      Κινείται σε πολυσύχναστους δρόμους με βροχή και ο θόρυβος που περνά είναι ελάχιστος.

      https://m.youtube.com/watch?v=h0mbxpVblAI&t=844s

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Δείχνει πολύ ποιοτικό με πολύ καλές διαστάσεις και σούπερ σύγχρονο ακόμα και στην οθόνη πολυμέσων που εκθειάζεται για την γρήγοραδα της.

      Φυσικά εδώ θα ξεκινά με το 3 μπροστά η τιμή. Αλλά είναι αυτό που αναφέρθηκε ότι το παίρνεις με ορίζοντα δεκαετίας.

      Είναι από τα αμάξια που τα κοιτάς και δεν βρίσκεις τπτ αρνητικό ....πέρα από τον εισαγωγέα...

      Όμορφο είναι , υβριδικό είναι ,ποιοτικό δείχνει, γκατζετ επιτέλους έχει, χώρους έχει , αεραγωγούς πίσω έχει , οι θέσεις σηκώνονται , αποσκευών χώρο καλό έχει για το μήκος του , αξιόπιστο είναι ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Toyota Corolla Cross

      Τα Τογιότα και η κκ τα κύρια χαρακτηριστικα που τα επιλέγουν οι κάτοχοι τους είναι :
      Ότι ξαναειχαν Τογιότα και νιώθουν μια σιγουριά από την αξιοπιστία της μάρκας
      Είναι φθηνά σε σχέση με τον ανταγωνισμό ( το αντίστοιχο κασκαι epower έχει +10Κ, όντας όμως μεγαλύτερο σε χώρους , ποιοτικότερο σε καμπίνα και ηχομόνωση )
      Είναι οικονομικά σε χρήση
      Είναι υβριδικα που κάνουν αυτό που λένε χωρίς προϋποθέσεις. Έχουν ώριμη τεχνολογία και μικρότερη πολυπλοκότητα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
      Έχουν σχεδόν πλήρη ασφάλεια adas (εκτός φυσικά από την ακατανόητη λογική να πρέπει να πας στην πλούσια έκδοση για να πάρεις ...αισθητήρες παρκαρίσματος!)
      Το συγκεκριμένο είναι και σβέλτο στα 31Κ χωρίς το ζορισμα ενός τουρμπο.
      Έχουν δίπλα ψαλίδια πίσω ( όπως με διόρθωσαν) με ότι σημαίνει αυτό για την άνεση και την ποιότητα κύλισης.
      Όλα αυτά είναι πολύ ισχυρά επιχειρήματα και γέρνουν γερά την ζυγαριά της επιλογής.
      Το συγκεκριμένο επιπλέον έχει και αποδεκτή εμφάνιση, σύγχρονες οθόνες καλής ανάλυσης μάλλον λογισμικό που δεν κολλά.
      Φυσικά έχει και τα παρακάτω αρνητικά.
      Είναι δίλιτρο (αυτό για εμάς αρνητικό για τον υπόλοιπο κόσμο είναι θετικό).
      Έχει από τους μικρότερους χώρους για την κατηγορία του παντού
      Μέτρια ποιότητα κατασκευής
      Μέτρια ηχομόνωση.
      Το ακριβότερο επιτόκιο της αγοράς αν πας με δικό τους δανεισμό.
      Είναι από τις μάρκες που δεν ενθουσιάζει εύκολα σχεδον κανέναν (δλδ ακόμα και από τα γιαπωνέζικα με άλλο ενθουσιασμό περιμενεις να πάρεις ένα Μάζντα , ένα Χόντα και με άλλον ενα Τογιότα...).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @kkostask said in Toyota Corolla Cross:

      Έπαθα το σοκ τη ζωής μου σήμερα…με προσπέρασε Chr στην εθνική…πήγαινε 125 και εγώ με 120….😊

      Κλεμμένο θα ήταν....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες

      @gtsartsal said in Οδικώς στην Ευρώπη-Οδηγίες:

      Τα 45 λεπτά αναμονή στα σύνορα χωρίς να έχει κίνηση όπως κατάλαβα, γιατί υπήρξαν;
      Ποιο scross έχεις; Πολύ καλή η κατανάλωση!

      Υπήρχαν δύο ουρές ιχ από 15-20 αμάξια αλλά κάποια αμάξια κολλούσαν υπερβολικά.
      Γενικά γινόταν έλεγχος πχ σε εμάς βγήκε η αστυνομικός από το κοντέινερ άνοιξε την πίσω πόρτα του παιδιού και το ρώτησε με ποιους ταξιδεύεις τι τους έχεις κλπ! Καλά κάνουν με τόσα που γίνονται...
      Το ντίζελ έχω , η ανάβαση στο χιονοδρομικό ήταν απολαυστική το καλύτερο κομμάτι της εκδρομής. Το Σουζούκι έδωσε ρέστα η διαδρομή αυτή δεν την έχω βρει πουθενά Ελλάδα, ούτε δράμα ,ούτε δαδιά , ούτε Καρπενήσι...
      Άσχετο με την διαδρομή ούτε στην βαλκανική δεν μπορείς να πας και να μην νιώσεις ντροπή για την χώρα σου....
      Έβλεπες στην Βουλγαρία μια οργανωμένη χώρα, ανακύκλωση, τρομερή καθαριότητα, πεντακάθαρες αδέσποτες γάτες λες και την χτενίζουν κάθε μέρα, καμιά οικοδομική αναρχία, παρκάρισμα όχι όπου σου καπνίσει...είδα ένα χωριό που έχει γίνει προορισμός τουριστικός εδώ και 20 χρόνια και έχει προσπεράσει την Ελλάδα εύκολα....
      Από την μια βλέπεις το Μπάνσκο και από την άλλη βλέπεις την ξεφτυλα της Χαλκιδικής και τσαντιζεσαι...αν οι Βούλγαροι είχαν αυτό το διαμάντι της φύσης θα είχαν κάνει θαύματα και εμείς άρπα κόλλα αναρχία αρπαχτη...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      T
      tkin73
    • RE: Kia Sportage ή κάτι άλλο?

      Με 4 μέλη οικογένεια και έξτρα άτομα όπως όμως είπες στην αρχή μάλλον θα πρέπει να σε απασχολεί.
      Όπως και να έχει το σπορτατζ στα 23 παίρνεις πολύ αμάξι για τα λεφτά που θα δώσεις , όπως και το τουσον όπως και το γκραντλαντ.

      Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Ε του φέρνει λίγο αλλά είναι πιο ωραίο ...το πρόβλημα είναι ο εισαγωγέας που έχει χαντακωσει την μάρκα και ο κόσμος φοβάται να πει κοντά του ...σε όλες τις μάρκες έχουμε από τις φθηνότερες τιμές λόγω της αδυναμίας μας και στην χοντα τις ακριβότερες, όλα τα αμάξια 2-3000 καπέλο για πλάκα , απουσία επιλογών κα.... Civic & crv είναι παγκόσμιοι πρωταθλητές στις κατηγορίες τους και εδώ είναι στα αζητητα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Tkin73 wrote:

      Δείχνει πολύ ποιοτικό με πολύ καλές διαστάσεις και σούπερ σύγχρονο ακόμα και στην οθόνη πολυμέσων που εκθειάζεται για την γρήγοραδα της.

      Φυσικά εδώ θα ξεκινά με το 3 μπροστά η τιμή. Αλλά είναι αυτό που αναφέρθηκε ότι το παίρνεις με ορίζοντα δεκαετίας.

      Είναι από τα αμάξια που τα κοιτάς και δεν βρίσκεις τπτ αρνητικό ....πέρα από τον εισαγωγέα...

      Όμορφο είναι , υβριδικό είναι ,ποιοτικό δείχνει, γκατζετ επιτέλους έχει, χώρους έχει , αεραγωγούς πίσω έχει , οι θέσεις σηκώνονται , αποσκευών χώρο καλό έχει για το μήκος του , αξιόπιστο είναι ....

      Ολα αυτα που περιγράφεις τα αθροιζει κάνεις και στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας. Αλλά όλοι στο τέλος κολλάμε στην τιμή τους.

      Εντάξει αυτό νομίζω τώρα έχει όλο το πακέτο , όπως και το σιβικ που θα έρθει , ανέβηκε πολύ η εργονομία της καμπίνας και η ποιότητα της. Εννοείται δυστυχώς είμαστε φτωχοί για Χόντα και ο Σ μας το κάνει ακόμα δυσκολότερο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Εντάξει είναι όμορφο για Χόντα πάντα! Μην είμαστε και πλεονέκτες! Τα Χόντα δεν τα παίρνεις για την ομορφιά τους. Φτάνει να είναι σχετικά διακριτικά....το σημαντικό πέρα από τον κινητήρα που τον εμπιστευόμαστε με κλειστά μάτια είναι ότι έχουν βελτιώσει όπως φαίνεται πολύ το ταμπλό η οθόνη πολυμέσων απέχει μια δεκαετία από την προηγούμενη!

      Και έχει αυτό το κόλπο με τα ανακλινομενα καθίσματα που θα έπρεπε να το έχουν όλοι οι κατασκευαστές εκτοξεύει την πρακτικότητα με ένα απλό τρόπο , βάζεις ποδήλατο όρθιο μέσα στο αμάξι!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Renault Arkana 2019

      Είδα και τις δύο εκδόσεις εκθεσιακό την βασική και την καλή προς παράδοση. Υπάρχει αρκετή διαφορά στην ποιότητα εσωτερικά στα πλαστικά σε ταμπλό και πόρτες μεταξύ των εκδόσεων πέρα από τις οθόνες , ενώ και η 18αρα ζάντα του δίνει στην εμφάνιση.
      Από μπροστά σαν να βλέπεις οποιοδήποτε Ρενό από πλάι και πίσω όμως είναι εξαιρετικό.
      Η Χ4 του φτωχού!
      Ο χώρος αποσκευών του 12v πολύ καλός παρά το κουπέ τελείωμα.
      Το φάρδος πίσω είναι μεγαλύτερο από μπροστά! Δεν το έχω συναντήσει ξανά! Κάθονται 3 πίσω με καλό χώρο και για κεφάλι παρά το κουπέ τελείωμα και για πόδια (2.72 μεταξόνιο).
      Εξαιρετικές εντυπώσεις στην οδήγηση! Πολύ καλή ηχομόνωση.
      Πολύ ψηλή θέση οδήγησης παρόλο το ύψος όμως το αμάξι είχε ελάχιστες κλίσεις.
      Τα 140 άλογα αρκετά για τα κιλά του δεν ζοριστηκε ποτέ ενώ το αμάξωμα βγάζει ακαμψία που φαίνεται ότι σηκώνει πολλά περισσότερα.
      Εξαιρετική ανάρτηση μακάρι να ήταν έτσι όλοι οι ημιακαμποι!
      Στο πήγαινε στο κανονικό mode και στην ανηφόρα ήμουν στο 10 αλλά δεν είχα μηδενίσει εξαρχής στην επιστροφή και στην κατηφόρα με το εκο τελικά έγραψα 6.7 σύνολο με αρκετό ρολάρισμα στην κατηφόρα. Ο κινητήρας στο ρολάρισμα έσβησε αρκετές φορές.
      Γενικά μου άρεσε πάρα πολύ το περπάτημα του.
      Γενικά δεν είχα ξαναοδηγησει Ρενό ποτέ ξανά και οι οδηγικές εντυπώσεις από ένα Ρενό ήταν πολύ καλές και στο τιμόνι αλλά και στο φρένο πολύ ωραία αίσθηση λες και το είχα οδηγήσει πολλές φορές η απόκριση του.
      Σύμμαχος για τις καλές επιδόσεις του 1.3 τα 1340 κιλά και τα 26 κιλά ροπής (24 έχει αντίστοιχα για κάποιο λόγο το κασκαι αντίστοιχα και με περισσότερα κιλά).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Ford Focus MK4

      Με το καλό να παραλάβουν οι φίλοι που παρήγγειλαν γενναία απόφαση έκαναν αν δούμε τις τιμές προ fl με τις σημερινές. Τo αμάξι από 21Κ ( να μην πάμε στις τιμές 19-20Κ όταν πρωτοκυκλοφόρησε) εκτοξεύτηκε στο από +28Κ έβαλαν ένα τεράστιο τάμπλετ που το βράδυ δεν ξέρω πόσο θέμα θα δημιουργήσει με την φωτεινότητα του , άλλαξαν το αυτόματο μετατροπέα με το κοινό διπλού συμπλέκτη, έκοψαν την ανάρτηση πολλαπλών, γιατί και ο ημιακαμπτος καλός είναι ! ανακατεψαν τον εξοπλισμό σου λένε μόνο τι πρόσθεσαν αλλά για το τι αφαίρεσαν πρέπει να σκάψεις να το βρεις έκοψαν κινητήρες εκδόσεις και το μόνο που δεν παρέλειψαν είναι να αυξήσουν την τιμή 35%!
      Εντάξει κράζουμε και τον Σ. που πήγε το σιβικ στα 41Κ αλλά αυτοί έχουν νέο αμάξι 100% με νέο κινητήρα τα πάντα όλα νέα από την αρχή. Η Φορντ αυτή την αύξηση όλη την στηρίζει απλά στην γενική ακρίβεια και ότι δεν υπάρχουν τσιπακια ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Cupra Formentor

      Όλοι τα κάνουν απλά οι Γερμανοί είναι πιο μπροστά σε αυτα είναι επιστήμονες. Πχ στον Ευρωκώδικα που είναι διαφορά πρότυπα για τον σχεδιασμό των κατασκευών στην Ευρώπη από το 2007  είναι γερμανικός ουσιαστικά που αντικατέστησε τους εθνικούς κανονισμούς και προχώρησαν σε αυστηριοποιηση των δεικτών υπολογισμού ώστε να υπερδιαστασιολογουνται οι μεταλλικές κατασκευές για τον απλούστατο λόγο ότι είναι παραγωγοί χάλυβα ώστε να αυξηθεί η ζήτηση!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Επειδη έχουν όλοι στο στόχαστρο τον Σ, και σωστά γιατί ως αντιπρόσωπος είναι απαράδεκτος, θα αναλύσω εν συντομία κάποια πράγματα γιατί πρέπει να κατανοούμε τα δεδομένα της αγοράς.

      Το ποσοστό κέρδους των αντιπροσώπων είναι ελάχιστο, από 200-500€, το ίδιο ισχύει και για τα Honda. Κάποτε θυμάμαι μου είχε δείξει ένας, επίσημο Excel από τον Σ, και κέρδιζε 150€ στο civic. Για τέτοια ποσά μιλάμε.

      Το μεγάλο πρόβλημα ήταν και είναι η φορολογία, επί χρόνια οι γερμανικές αντιπροσωπείες δεν πλήρωναν φόρους στο κράτος, είναι γνωστό το θέμα πώς δήλωναν εισαγωγή με αστείες τιμές χονδρικής.

      Τα τελευταία χρόνια ισχύει το εξής, αν δεν έχεις γραμμή παραγωγής στην ΕΕ τρως φόρο που σε στέλνει off.

      Αυτο ακριβώς συμβαίνει με την Mazda, την Honda, και θα ακολουθήσουν και άλλοι μέχρι να μπορούμε να αγοράζουμε μόνο κλώνους από Στέλλα και γκρουπ.

      Ας κατανοουμε λοιπόν το πρόβλημα και μην λέμε συνέχεια για τον Σάρα η τον Συγγε.

      Ιαπωνία φτιάχνονται τα jazz , crv hrv. Το χατς σιβικ πχ που έρχεται Ελλάδα φτιάχνεται στην Αγγλία και το Σεντάν  Τουρκία.

      Δεν νομίζω οι αντιπρόσωποι να δουλεύουν για 150-200 ευρώ στο αμάξι και να περιμένουν να βγάλουν αλλά 80 ευρώ από το πρώτο σερβίς μετά από ένα χρόνο! Θα το είχαν κλείσει το μαγαζί....αν ήταν έτσι η χούντα με τα αμάξια που πουλά θα έπρεπε να έχει ένα κατάστημα σε όλη την Ελλάδα ...

      Πρόχειρα να το δούμε η Χόντα έχει πουλήσει το πρώτο 4 μηνο 112 αμάξια Χ 300 ευρώ λέμε κέρδος 8.400 κέρδος για κάθε μήνα για όλα το δίκτυο της χώρας(14 καταστήματα πώλησης σε όλη την Ελλάδα). Είναι δυνατόν; Μόνο το ρεύμα και από 1 πωλητη να εχουν τα 14 μαγιαζια δημιουργουν εξοδα 25000 παγια για πλάκα το μηνα! και κερδίζουν 8000 ? δλδ μπαίνουν 17.000 το μήνα μέσα? για να μην μπαινουν μέσα πρεπει να εχουν τουλάχιστον 900-1000 ευρω κερδος ανα αμαξι ( προχειρα αν βάλεις κάτω τα κοστη ειναι παραπανω , αλλα και τα εσοδα από τα σερβις)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Honda HR-V 2021

      Παιδια αντιπροσωπειες σαν την χοντα με 600 πωλησεις τον χρονο ( περυσι είχε 450!)  δεν βγαινουν αν εχουν κερδος 300-500 ευρω βάλτε τα κατω. 240.000 κερδος απο τις πωλήσεις και αλλά τόσα από τα σερβις 120 κερδος ανα σερβις Χ 3000 αμαξια (600 Χ5 ετη ) = 360.000 , και 150 κερδος ανα ανταλλακτικο Χ6000 αμαξια ( λεμε τωρα οτι όλα τα αμαξια σε βαθος 10ετιας θα αλλαζουν καθε χρόνο ενα ανταλλακτικο)= 900.000. Συνολο κερδων προ φορων 1.500.000. Αν βάλετε 14 καταστηματα καθετες μοναδες ( πώλησεις, σερβις ,ανταλλακτικα με 8 υπαλληλους ( πωλητες 2 , μηχανικους 3, λογιστηρια 2, γραμματεια 1) και παγια ενοικια κλπ ειναι πάνω απο 2.000.000.

      Για να μην μπαίνει μέσα πρεπει να εχει τουλάχιστον 1400 ευρω κερδος ανα αμαξι...φυσικα μιλαμε για την χοντα που ειναι πατος σε πωλήσεις. Αν πας στην τογιοτα μπορει τα εξοδα να ειναι περισσοτερα αλλα με τις 10.000 πωλήσεις τον χρονο μπορει να βγάζει τα εξοδα της και με 300 ευρώ όντως ανα αμάξι. Η χοντα όμως όχι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @gchris7 said in Toyota Corolla Cross:

      @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

      @lap said in Toyota Corolla Cross:

      Ταχυδρομικέ κώδικα, άσε τις δικαιολογίες. Πάνε οδήγησε μια σήμερα και αν σου αρέσει κλεισε παραγγελία. Θα λες μετά πως δεν υπάρχουν αυτοκίνητα.

      Πραγματικά και να είχα λεφτά για αμάξι δεν θα έπαιρνα αυτές τις εποχές...

      Ετσι οπως παει το πραγμα ισως είναι από τις τελευταίες ευκαιρίες να πάρεις αυτοκίνητο σε σχετικά γήινες τιμες. Όταν θα αρχίσουν να βγάζουν όλοι πλέον full hybrid αυτοκίνητα πιστεύω θα τα πουλάνε σαν χρυσάφι.
      Πότε έπεσαν οι τιμές για να πέσουν τωρα η στο μελλον? Συνεχώς ανοδικές ήταν και θα είναι.

      Δίλιτρο δεν παιρνω ... είναι το κόστος μιας ετήσιας δραστηριότητας του παιδιού γιατί να το δώσω στους χαραμοφάηδες; Το αμάξι έχει όλα τα καλουδια αλλά....έχει ίδιους χώρους με το τωρινό μου με +16εκ δυσκολία στο παρκάρισμα, καίει περισσότερο στις συνθήκες που κυρίως οδηγώ και δεν είναι πιο ποιοτικό από το δικό μου. Γιατί να δώσω λεφτά μιας γκαρσονιέρας για 2 οθόνες, μια ομπρέλα συστήματος ασφαλείας και ένα αυτόματο cvt?
      Αν ήμουν με ένα πόλο του 2004 ναι θα το έπαιρνα, αλλά όταν καλυπτεσαι, πρέπει να βρεις κάτι που να προσφέρει σοβαρή αναβάθμιση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      tkin73
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 58
    • 59
    • 1 / 59
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr