-
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Όσον αφορά το κιβώτιο που φοράει το υβριδικό, είναι 6αρι με μετατροπέα που δεν έχει τα εγγενή μειονεκτήματα του dct. Τώρα για την μπαταρία, έχει 8 χρόνια εγγύηση, ενώ το σύνολο είναι σαφώς πιο οικονομικό και ταχύτερο από το απλό mild. Την κατανάλωση των Toyota δεν την πλησιάζει αλλά από το Nissan έχει πολύ καλύτερη συν το μπόνους των 215hp έναντι των 158.
Συμφωνούμε ότι η Τογιότα είναι στημένη για την μεγαλύτερη οικονομία αλλά το τουσον δεν πρέπει να συγκρίνεται με την κορολα κρος είναι μεγαλύτερο πιο ογκώδες και πιο δυνατό με περισσότερα άλογα.
Είναι μεταξύ κορολα κρος και ραβ4.Δεν έχει να λέει. Τα συστήματα πρέπει να δεις στην συμπεριφορά τους στην οδήγηση. Αν οδηγήσεις υβριδικό Toyota, θα έχεις απαιτήσεις όταν δεις τα υβριδικά άλλων εταιριών.
Τα έχουμε δει τα υβριδικα της Τογιότα. Έχουν πολλά υπέρ και κάποια κατά. Ο θόρυβος του κιβωτίου είναι εκεί κάτι που το υβριδικό άλλων εταιριών που δεν χρησιμοποιούν αυτό τον τύπο δεν το έχουν.
Επίσης είναι γνωστές οι εκπτώσεις ποιότητας που κάνει η Τογιότα σε ηχομόνωση, ποιότητα υλικών και συναρμογής που αποδέχεσαι για το καλό υβριδικο και την καλή τιμή.Μην παρεξηγηθώ, δεν λέω οτι η Toyota φτιάχνει τα καλύτερα αμάξια. Απλά λέω ότι έχει εξελίξει τόσο το υβριδικό της σύστημα, που αξίζει κάποιος να ρίξει ένα βλέφαρο για σύγκριση. Σίγουρα έχει κατά. Απλά, είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα εκεί έξω.
Και της Χόντα είναι εξίσου αποδοτικό και εξελιγμένο.
-
@que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Έχω κάνει ένα καλό τεστ ντραιβ στις διαδρομές που κάνω καθημερινά στην CC 2lt awd, μεγαλύτερο μειονέκτημα ο θόρυβος ακόμα και σε μικρομεσαία πατήματα συν τους μικρούς αναλογικά χώρους και την μουντή σχεδίαση του εσωτερικού. Εξαιρετική βρήκα τη λειτουργία της ανάρτησης ήταν αυτό που μου άρεσε στο αυτοκίνητο. Η κατανάλωση πάρα πολύ καλή, 6,3 με αρκετά πατήματα, μιλάω για τα χλμ που τη δοκίμασα. Οδηγώ καθημερινά και ένα εταιρικό Yaris όποτε έχω την εμπειρία οδήγησης φουλ υβριδικού.
Θα ψάξω οπωσδήποτε να οδηγήσω και το αντίστοιχο Tuscon έστω να έχω στοιχεία σύγκρισης. Πάντως σε όλα τα υπόλοιπα το Hyundai έχει σαφές προβάδισμα όπως χώρους, κατασκευή, εικόνα εσωτερικού κι εξωτερικού.Συμφωνώ απολύτως . Και σε εμένα όταν οδήγησα το 2.0 cc το καλύτερο σημείο ήταν η ανάρτηση.
Προσωπικά έχω προσπαθήσει 2-3 φορές την τελευταία 3ετια να οδηγήσω φουλ υβριδικό τουσον στην Θεσσαλονίκη δεν βρήκα δυστυχώς για να το συγκρίνω.
Εννοείται το τουσον συνολικά πολύ πιο ευρύχωρο παντού σε σχέση με το κκ. -
@tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Έχω κάνει ένα καλό τεστ ντραιβ στις διαδρομές που κάνω καθημερινά στην CC 2lt awd, μεγαλύτερο μειονέκτημα ο θόρυβος ακόμα και σε μικρομεσαία πατήματα συν τους μικρούς αναλογικά χώρους και την μουντή σχεδίαση του εσωτερικού. Εξαιρετική βρήκα τη λειτουργία της ανάρτησης ήταν αυτό που μου άρεσε στο αυτοκίνητο. Η κατανάλωση πάρα πολύ καλή, 6,3 με αρκετά πατήματα, μιλάω για τα χλμ που τη δοκίμασα. Οδηγώ καθημερινά και ένα εταιρικό Yaris όποτε έχω την εμπειρία οδήγησης φουλ υβριδικού.
Θα ψάξω οπωσδήποτε να οδηγήσω και το αντίστοιχο Tuscon έστω να έχω στοιχεία σύγκρισης. Πάντως σε όλα τα υπόλοιπα το Hyundai έχει σαφές προβάδισμα όπως χώρους, κατασκευή, εικόνα εσωτερικού κι εξωτερικού.Συμφωνώ απολύτως . Και σε εμένα όταν οδήγησα το 2.0 cc το καλύτερο σημείο ήταν η ανάρτηση.
Προσωπικά έχω προσπαθήσει 2-3 φορές την τελευταία 3ετια να οδηγήσω φουλ υβριδικό τουσον στην Θεσσαλονίκη δεν βρήκα δυστυχώς για να το συγκρίνω.
Εννοείται το τουσον συνολικά πολύ πιο ευρύχωρο παντού σε σχέση με το κκ.Κι εγώ Θεσσαλονίκη είμαι, θα ξαναπεράσω έτσι κι αλλιώς από τη αντιπροσωπεία μπας και βρω κανένα για δοκιμή….
-
Ευχαριστώ πολύ τον φίλο που σήκωσε το "vs" vd για τα hybrids. Προσωπικά μου έλυσε όλες τις απορίες εκτός από την σύγκριση τιμών των καινούργιων μπαταριών καθώς εστίασε στην ακρίβεια των παλιών μπαταριών της Hyundai. Το έστειλα και στον υποψήφιο αγοραστή φίλο.
Στο ζουμί της υπόθεσης ενισχύθηκε η πεποίθηση μου ότι hev σημαίνει ΜΟΝΟ Toyota. Επίσης είναι φοβερό για εμένα ως VAGίτη να ακούω (κάθε φορά) το πόσα πράγματα έχουν αφαιρέσει από την λειτουργία τους τα Toyota hevs καθιστώντας τα κορυφή στην αξιοπιστία αλλά και στην απλότητα συντήρησης. Συγκλονιστικό πραγματικά. Κρίμα να μην υφίσταται ένα Toyota hev c-suv με πραγματικούς c χώρους και κινητήρα "Βαλκανικού" κυβισμού...
-
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ευχαριστώ πολύ τον φίλο που σήκωσε το "vs" vd για τα hybrids. Προσωπικά μου έλυσε όλες τις απορίες εκτός από την σύγκριση τιμών των καινούργιων μπαταριών καθώς εστίασε στην ακρίβεια των παλιών μπαταριών της Hyundai. Το έστειλα και στον υποψήφιο αγοραστή φίλο.
Στο ζουμί της υπόθεσης ενισχύθηκε η πεποίθηση μου ότι hev σημαίνει ΜΟΝΟ Toyota. Επίσης είναι φοβερό για εμένα ως VAGίτη να ακούω (κάθε φορά) το πόσα πράγματα έχουν αφαιρέσει από την λειτουργία τους τα Toyota hevs καθιστώντας τα κορυφή στην αξιοπιστία αλλά και στην απλότητα συντήρησης. Συγκλονιστικό πραγματικά. Κρίμα να μην υφίσταται ένα Toyota hev c-suv με πραγματικούς c χώρους και κινητήρα "Βαλκανικού" κυβισμού...
Αυτός που είδες στο βίντεο είναι ο αντίστοιχος δικός μας CRIUSER.
-
Γνωρίζω καλά ότι ο συγκεκριμένος είναι biasted με την Toyota. Όλο το ξέρουν αυτό αλλά δεν παύει να μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας. Προσωπικά παρότι δεν είμαι φαν της Toyota σέβομαι και ακούω τις απόψεις του. Κάνει επίκληση στη λογική.
-
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Ευχαριστώ πολύ τον φίλο που σήκωσε το "vs" vd για τα hybrids. Προσωπικά μου έλυσε όλες τις απορίες εκτός από την σύγκριση τιμών των καινούργιων μπαταριών καθώς εστίασε στην ακρίβεια των παλιών μπαταριών της Hyundai. Το έστειλα και στον υποψήφιο αγοραστή φίλο.
Στο ζουμί της υπόθεσης ενισχύθηκε η πεποίθηση μου ότι hev σημαίνει ΜΟΝΟ Toyota. Επίσης είναι φοβερό για εμένα ως VAGίτη να ακούω (κάθε φορά) το πόσα πράγματα έχουν αφαιρέσει από την λειτουργία τους τα Toyota hevs καθιστώντας τα κορυφή στην αξιοπιστία αλλά και στην απλότητα συντήρησης. Συγκλονιστικό πραγματικά. Κρίμα να μην υφίσταται ένα Toyota hev c-suv με πραγματικούς c χώρους και κινητήρα "Βαλκανικού" κυβισμού...
Ο καλύτερος μηχανικός είναι αυτός που μπορεί να σχεδιάσει το σύστημα για το καλύτερο αποτέλεσμα χωρίς over-engineering. Μπορεί να θέλει πολλές ώρες R&D για να επιτευχθεί αυτό, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό που θα είναι ωφέλιμο για εμάς και όχι για το συνεργείο. Text book case η Toyota/Lexus.
-
Επανέρχομαι μετά από μια 500αρού χιλιόμετρα στην εξωτική Πελοππόνησο.
Βασικά θα ήθελα να μιλήσω λίγο για την αλλαγή ζαντών - ελαστικών από 215/65/17 σε 235/55/18.
Το αυτοκίνητο άλλαξε σε αρκετά μεγάλο βαθμό εκτός πόλης. Η αρκετά καλή συμπεριφορά έγινε ακόμα καλύτερη. Αισθάνομαι πως η κύλιση ανέβηκε σκαλί και νομίζω πως έρχεται πολύ λιγότερος θόρυβος από τα λάστιχα. Συνολικά είμαι πολύ ευχαριστημένος. Η κατανάλωση δε δείχνει να επηρεάστηκε με τα έως τώρα δεδομένα.
Βέβαια εντός πόλης, τα πράγματα αντιστράφηκαν σε ότι αφορά το πέρασμα από λακούβες αλλά για τη χρήση που κάμνουμε δε με αφορά και ιδιαίτερα.
Συνολικά θα έλεγα, πως του ταιριάζουν πολύ περισσότερο οι 18άρες.
Επίσης, το φαινόμενο του σπινιαρίσματος σε "φόρτωμα" δευτέρας, τρίτης σχεδόν δεν υφίσταται πλέον, που και αυτό το θεωρώ πολύ σημαντικό. Τώρα σχετικά με τα ελαστικά (continental eco contact 6), έως τώρα δεν με προβλημάτισε κάτι, αλλά είναι νωρίς κιόλας.
-
Προφανώς τα 17" ήταν κάκιστης ποιότητας.
-
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Γνωρίζω καλά ότι ο συγκεκριμένος είναι biast με την Toyota. Όλο το ξέρουν αυτό αλλά δεν παύει να μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας. Προσωπικά παρότι δεν είμαι φαν της Toyota σέβομαι και ακούω τις απόψεις του. Κάνει επίκληση στη λογική.
Sorry, it's biased
-
Τι γρίφος είναι η κατανάλωση του hybrid, o κατασκευαστής δίνει:
Κατανάλωση καυσίμου Low Phase 4,5-5,3
Κατανάλωση καυσίμου Medium Phase 3,4-4,7Κανονικά ανάποδα δεν έπρεπε να είναι;
Επίσης, ο Γερμανός ρεπορταρει παρακάτω με ζεστό καιρό από 6 έως 7,5 λίτρα/100km ενώ σε κρύο από 7,50 έως 10,2 λίτρα /100km.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1596346.html
Τι να περιμένει κανείς σε μέτρια κίνηση Αθήνας;
-
Να αναφέρω κάτι παράξενο. Στο Tucson δεν μπορείς να κάνεις set την πίεση των ελαστικών εκεί που θέλεις. Δεν έχει κάποιον τρόπο όσο και αν ξεψάχνεισα τα εχειρίδια κλπ.
Το αυτοκίνητο είναι λοιπόν ρυθμισμένο στα 2.5 bar και για μπροστά και για πίσω - και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.
Αυτό που παρατήρησα λοιπόν είναι πως με την πίεση στα 2.5 bar γλιστράει αρκετά σε ανηφορικά δύσκολα κομμάτια με 1η - ειδικά όταν ήμαστε 5άδα μέσα, ενώ όσο ήμουν πιο χαμηλά στα 2.2 - 2.3 bar το φαινόμενο αυτό σχεδόν δεν υπήρχε ή μάλλον υπήρχε αλλά σε λογικά πλαίσια. Δεν θέλω να ξέρω αν σταματήσω για κάποιο λόγο σε τέτοια ανηφόρα πως θα ξεκινήσω, αλλά θα ήθελα να το δοκιμάσω από περιέργεια.
Έτσι λοιπόν, σκέφτομαι μήπως το αφήσω στα 2.3 bar απλά θα πρέπει μάλλον να ρυθμίσουν τον εγκέφαλο, γιατί δε θέλω αν έχω λαμπάκι μόνιμα αναμμένο.
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Να αναφέρω κάτι παράξενο. Στο Tucson δεν μπορείς να κάνεις set την πίεση των ελαστικών εκεί που θέλεις. Δεν έχει κάποιον τρόπο όσο και αν ξεψάχνεισα τα εχειρίδια κλπ.
Το αυτοκίνητο είναι λοιπόν ρυθμισμένο στα 2.5 bar και για μπροστά και για πίσω - και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.
Αυτό που παρατήρησα λοιπόν είναι πως με την πίεση στα 2.5 bar γλιστράει αρκετά σε ανηφορικά δύσκολα κομμάτια με 1η - ειδικά όταν ήμαστε 5άδα μέσα, ενώ όσο ήμουν πιο χαμηλά στα 2.2 - 2.3 bar το φαινόμενο αυτό σχεδόν δεν υπήρχε ή μάλλον υπήρχε αλλά σε λογικά πλαίσια. Δεν θέλω να ξέρω αν σταματήσω για κάποιο λόγο σε τέτοια ανηφόρα πως θα ξεκινήσω, αλλά θα ήθελα να το δοκιμάσω από περιέργεια.
Έτσι λοιπόν, σκέφτομαι μήπως το αφήσω στα 2.3 bar απλά θα πρέπει μάλλον να ρυθμίσουν τον εγκέφαλο, γιατί δε θέλω αν έχω λαμπάκι μόνιμα αναμμένο.
Μου φαίνεται πολύ περίεργο 0.2 του bar να κάνει τέτοια διαφορά. Θα σου συνιστούσα να φουσκώσεις/ξεφουσκώσεις τα λάστιχα χρησιμοποιώντας τον συμπιεστή του αυτοκινήτου και να δοκιμάσεις στην ίδια ανηφόρα με τις ίδιες συνθήκες. Σχεδόν απίθανο πάντως να μπορεί το συνεργείο να αλλάξει τις προκαθορισμένες πιέσεις.
-
Το 2.5 ειναι νορμαλ αερας για τα ελαστικα σου.
Βαζεις μονος σου 2.5 σε ολα και μετα κανεις μια Α αποσταση για να ξανασεταριστει το TPMS?
Πως λειτουργει το Tucson?
Επισης ειναι πολυ λογικο με λιγο ξεφουσκωτο ελαστικο να εχεις καλυτερο γκριπ στο θεμα σου ασχετως αν χανεις αλλου μετα. -
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Να αναφέρω κάτι παράξενο. Στο Tucson δεν μπορείς να κάνεις set την πίεση των ελαστικών εκεί που θέλεις. Δεν έχει κάποιον τρόπο όσο και αν ξεψάχνεισα τα εχειρίδια κλπ.
Το αυτοκίνητο είναι λοιπόν ρυθμισμένο στα 2.5 bar και για μπροστά και για πίσω - και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.
Αυτό που παρατήρησα λοιπόν είναι πως με την πίεση στα 2.5 bar γλιστράει αρκετά σε ανηφορικά δύσκολα κομμάτια με 1η - ειδικά όταν ήμαστε 5άδα μέσα, ενώ όσο ήμουν πιο χαμηλά στα 2.2 - 2.3 bar το φαινόμενο αυτό σχεδόν δεν υπήρχε ή μάλλον υπήρχε αλλά σε λογικά πλαίσια. Δεν θέλω να ξέρω αν σταματήσω για κάποιο λόγο σε τέτοια ανηφόρα πως θα ξεκινήσω, αλλά θα ήθελα να το δοκιμάσω από περιέργεια.
Έτσι λοιπόν, σκέφτομαι μήπως το αφήσω στα 2.3 bar απλά θα πρέπει μάλλον να ρυθμίσουν τον εγκέφαλο, γιατί δε θέλω αν έχω λαμπάκι μόνιμα αναμμένο.
Μου φαίνεται πολύ περίεργο 0.2 του bar να κάνει τέτοια διαφορά. Θα σου συνιστούσα να φουσκώσεις/ξεφουσκώσεις τα λάστιχα χρησιμοποιώντας τον συμπιεστή του αυτοκινήτου και να δοκιμάσεις στην ίδια ανηφόρα με τις ίδιες συνθήκες. Σχεδόν απίθανο πάντως να μπορεί το συνεργείο να αλλάξει τις προκαθορισμένες πιέσεις.
Θα το δοκιμάσω για να έχω μια πιο ξεκάθαρη εικόνα.
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Το 2.5 ειναι νορμαλ αερας για τα ελαστικα σου.
Βαζεις μονος σου 2.5 σε ολα και μετα κανεις μια Α αποσταση για να ξανασεταριστει το TPMS?
Πως λειτουργει το Tucson?
Επισης ειναι πολυ λογικο με λιγο ξεφουσκωτο ελαστικο να εχεις καλυτερο γκριπ στο θεμα σου ασχετως αν χανεις αλλου μετα.Το TPMS στο tucson είναι μέσα στο λάστιχο και όχι μέσω του ABS. Οπότε είναι σχεδόν real time. Το μόνο θέμα μου είναι η πίεση που είναι ρυθμισμένη από το εργοστάσιο και δεν μπορώ να την κάνω set.
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Το TPMS στο tucson είναι μέσα στο λάστιχο και όχι μέσω του ABS. Οπότε είναι σχεδόν real time. Το μόνο θέμα μου είναι η πίεση που είναι ρυθμισμένη από το εργοστάσιο και δεν μπορώ να την κάνω set.
Δεν ξερω αν αυτο εχει εφαρμογη στο δικο σου μοντελο ή παιζει μονο εξωτερικο.
(Ενα γρηγορο ψαξιμο εκανα οχι τπτ σοβαρο)
Μου φαινεται παραλογο να χτυπαει στα 2.2/2.3 bar.
Μπορει να ειχε καλιμπραριστει στο 40 ξερω γω και να ειδε μεγαλη διαφορα.
Αν δεν βρεις ακρη ρωτασ απευθειας στο συνεργειο με ενα τηλεφωνο.
Δεν θα χρειαζεται (φανταζομαι) να πας απο εκει για τον αερα στα ελαστικα... -
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Το TPMS στο tucson είναι μέσα στο λάστιχο και όχι μέσω του ABS. Οπότε είναι σχεδόν real time. Το μόνο θέμα μου είναι η πίεση που είναι ρυθμισμένη από το εργοστάσιο και δεν μπορώ να την κάνω set.
Δεν ξερω αν αυτο εχει εφαρμογη στο δικο σου μοντελο ή παιζει μονο εξωτερικο.
(Ενα γρηγορο ψαξιμο εκανα οχι τπτ σοβαρο)
Μου φαινεται παραλογο να χτυπαει στα 2.2/2.3 bar.
Μπορει να ειχε καλιμπραριστει στο 40 ξερω γω και να ειδε μεγαλη διαφορα.
Αν δεν βρεις ακρη ρωτασ απευθειας στο συνεργειο με ενα τηλεφωνο.
Δεν θα χρειαζεται (φανταζομαι) να πας απο εκει για τον αερα στα ελαστικα...Ναι το έχω δει αυτό αλλά δεν υπάρχει ούτε το κουμπί ούτε και η επιλογή στο infotainment. Ενώ π.χ. στο inster υπάρχει η επιλογή στο trip computer για να κάνω set. Σε κάθε περίπτωση θα κάνω και μία ερώτηση στο συνεργείο. Αν και πολύ δύσκολα απαντάνε
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Το TPMS στο tucson είναι μέσα στο λάστιχο και όχι μέσω του ABS. Οπότε είναι σχεδόν real time. Το μόνο θέμα μου είναι η πίεση που είναι ρυθμισμένη από το εργοστάσιο και δεν μπορώ να την κάνω set.
Δεν ξερω αν αυτο εχει εφαρμογη στο δικο σου μοντελο ή παιζει μονο εξωτερικο.
(Ενα γρηγορο ψαξιμο εκανα οχι τπτ σοβαρο)
Μου φαινεται παραλογο να χτυπαει στα 2.2/2.3 bar.
Μπορει να ειχε καλιμπραριστει στο 40 ξερω γω και να ειδε μεγαλη διαφορα.
Αν δεν βρεις ακρη ρωτασ απευθειας στο συνεργειο με ενα τηλεφωνο.
Δεν θα χρειαζεται (φανταζομαι) να πας απο εκει για τον αερα στα ελαστικα...Ναι το έχω δει αυτό αλλά δεν υπάρχει ούτε το κουμπί ούτε και η επιλογή στο infotainment. Ενώ π.χ. στο inster υπάρχει η επιλογή στο trip computer για να κάνω set. Σε κάθε περίπτωση θα κάνω και μία ερώτηση στο συνεργείο. Αν και πολύ δύσκολα απαντάνε
Να υποθεσω πως το 3ο κομματι το εχεις κανει και δεν αλλαξε κατι?
Να βαλεις την πιεση που θες και να το οδηγησεις για καποια ωρα με μινιμουμ ταχυτητα οπως λεει. -
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Το TPMS στο tucson είναι μέσα στο λάστιχο και όχι μέσω του ABS. Οπότε είναι σχεδόν real time. Το μόνο θέμα μου είναι η πίεση που είναι ρυθμισμένη από το εργοστάσιο και δεν μπορώ να την κάνω set.
Δεν ξερω αν αυτο εχει εφαρμογη στο δικο σου μοντελο ή παιζει μονο εξωτερικο.
(Ενα γρηγορο ψαξιμο εκανα οχι τπτ σοβαρο)
Μου φαινεται παραλογο να χτυπαει στα 2.2/2.3 bar.
Μπορει να ειχε καλιμπραριστει στο 40 ξερω γω και να ειδε μεγαλη διαφορα.
Αν δεν βρεις ακρη ρωτασ απευθειας στο συνεργειο με ενα τηλεφωνο.
Δεν θα χρειαζεται (φανταζομαι) να πας απο εκει για τον αερα στα ελαστικα...Ναι το έχω δει αυτό αλλά δεν υπάρχει ούτε το κουμπί ούτε και η επιλογή στο infotainment. Ενώ π.χ. στο inster υπάρχει η επιλογή στο trip computer για να κάνω set. Σε κάθε περίπτωση θα κάνω και μία ερώτηση στο συνεργείο. Αν και πολύ δύσκολα απαντάνε
Να υποθεσω πως το 3ο κομματι το εχεις κανει και δεν αλλαξε κατι?
Να βαλεις την πιεση που θες και να το οδηγησεις για καποια ωρα με μινιμουμ ταχυτητα οπως λεει.To τρίτο ναι απλά δεν ξέρω αν το έκανα σωστά. Δεν είχα και την υπομονή. Πολύ κουλό. Ίσως το προσπαθήσω ξανά, όταν τα γυρίσω στα 2.3 Bar.
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
και η ένδειξη ανάβει όταν πέσουν στα 2.2 - 2.3 bar.
ζάντες 17 έως 19 , θέλει 2,4 BAR ή 35 psi , και σφίξιμο στα 100 Nm
Hyundai Tucson NX4 (2020)