Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 229
    • 230
    • 231
    • 232
    • 233
    • 234
    • 231 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    166
    4671
    252301
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      que2 last edited by

      https://youtu.be/uWHprjwsMlo?si=rC7i8K-F_QFsohiT
      Εξαιρετικά ενδιαφέρον και με εκπλήξεις…..

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • C
        czio last edited by czio

        Πόσο καιρό έχεις το αυτοκίνητο Ζάχο;

        Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

        Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          czio @que2 last edited by czio

          @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

          https://youtu.be/uWHprjwsMlo?si=rC7i8K-F_QFsohiT
          Εξαιρετικά ενδιαφέρον και με εκπλήξεις…..

          Τα είχε πάει εξαιρετικά και στην pre facelift έκδοση από τον ίδιο παρουσιαστή, όσο αφορά το Tucson καμία έκπληξη. Εγώ μετάνιωσα που δεν πήρα το 4wd ειδικά σε κάτι διαδρομές σε ελληνικά νησιά. Το αυτοκίνητο εξαιρετικό στην ουσία ακόμα και σε ανέσεις.

          Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zaxosm @czio last edited by

            @czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

            Πόσο καιρό έχεις το αυτοκίνητο Ζάχο;

            4 μηνες περιπου. Απο τον Απριλιο και φτασαμε αισιως τα 7500 χλμ!

            Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
            Hyundai Inster 42kwh

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sabas_thess last edited by

              Κατά την άποψη μου οποίος αγοράζει Tucson και δεν το παίρνει 4wd κάνει μέγα λάθος. Είναι η έκδοση που το κάνει να διαφέρει από τον ανταγωνισμό. Πολύ καλή τιμή για τον εξοπλισμό συν τετρακίνηση. Και φυσικά καλύτερους χώρους και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω σε σχέση με το άμεσα ανταγωνιστικό τετρακίνητο QQ.

              "I am what you made me", D.V.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • Q
                que2 last edited by

                Σκέφτομαι να μείνω με ένα αυτοκίνητο και αυτό που είμαι πιο κοντά είναι το Tuscon , σε hybrid awd…..τικάρει σχεδόν όλα τα κουτάκια που θέλω και η τιμή του είναι καλύτερη από τους ανταγωνιστές. Η δε ηλιοροφή που έχει σαν έξτρα είναι ανοιγόμενη σε αντίθεση με την τελευταία μόδα που τις κάνουν κλειστές…..και για μένα η ηλιοροφή είναι προαπαιτούμενο να υπάρχει στο αυτοκίνητο.

                A d P S N 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                • A d P
                  A d P moderator @que2 last edited by

                  @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  Σκέφτομαι να μείνω με ένα αυτοκίνητο και αυτό που είμαι πιο κοντά είναι το Tuscon , σε hybrid awd…..τικάρει σχεδόν όλα τα κουτάκια που θέλω και η τιμή του είναι καλύτερη από τους ανταγωνιστές. Η δε ηλιοροφή που έχει σαν έξτρα είναι ανοιγόμενη σε αντίθεση με την τελευταία μόδα που τις κάνουν κλειστές…..και για μένα η ηλιοροφή είναι προαπαιτούμενο να υπάρχει στο αυτοκίνητο.

                  Έχεις πάρει προσφορά με ηλιοροφή; Πόσο;

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  Q 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sabas_thess @que2 last edited by

                    @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    Σκέφτομαι να μείνω με ένα αυτοκίνητο και αυτό που είμαι πιο κοντά είναι το Tuscon , σε hybrid awd…..τικάρει σχεδόν όλα τα κουτάκια που θέλω και η τιμή του είναι καλύτερη από τους ανταγωνιστές. Η δε ηλιοροφή που έχει σαν έξτρα είναι ανοιγόμενη σε αντίθεση με την τελευταία μόδα που τις κάνουν κλειστές…..και για μένα η ηλιοροφή είναι προαπαιτούμενο να υπάρχει στο αυτοκίνητο.

                    Το S/R γενικότερα αν δεν διαμένεις βόρεια Ευρώπη εκτός από το πιο άχρηστο κομμάτι εξοπλισμού είναι και το πιο ευπαθές. Παράλληλα χαλάει σε κάθε όχημα την ηχομόνωση.

                    Το δε hev του Κορεατικού ομίλου δεν ξέρουμε πόσο αξιόπιστο είναι και δεν έχω δει να γράφει κανείς κόστος αντικατάστασης μπαταρίας αλλά και αν υφίσταται δυνατότητα αλλαγής στοιχείου/ων όπως στη Toyota. Σε κάθε σχετικό review που εχω δει λένε ότι δεν είναι ιδιαίτερα αποδοτικό ενώ στα περισσότερα κράζουν το 6αρι αυτόματο.

                    Μήπως να αγοράσεις το 4wd mhev χωρίς ηλεκτρική οροφή και τα ρέστα να τα πεις παγωμένες μπύρες στη θάλασσα; ^^

                    "I am what you made me", D.V.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      que2 last edited by

                      Τις μπύρες θα τις πιω έτσι κι αλλιώς! Έχω εδώ και 22 έτη το πρώτο Santa Fe με ηλιοροφή, την οποία έχω καταευχαριστηθεί, δεν έχει πάθει τίποτα, δουλεύει κανονικότατα χωρίς να έχει κανένα θέμα από υγρασίες και ακόμα είναι με τα εργοστασιακά λάστιχα. Όσον αφορά το θόρυβο, ναι έχει λίγο παραπάνω αν δεν είναι το σκιάδιο τραβηγμένο αλλά τίποτα φοβερό. Εννοείται και στο Polo που έχω, υπάρχει κι εκεί ηλιοροφή, φυσικά πιο μοντέρνα κι επίσης απροβλημάτιστη στο σχεδόν έξι ετών Vw…..εδώ βέβαια έξτρα θόρυβος δεν υφίσταται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • Q
                        que2 @A d P last edited by

                        @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        Σκέφτομαι να μείνω με ένα αυτοκίνητο και αυτό που είμαι πιο κοντά είναι το Tuscon , σε hybrid awd…..τικάρει σχεδόν όλα τα κουτάκια που θέλω και η τιμή του είναι καλύτερη από τους ανταγωνιστές. Η δε ηλιοροφή που έχει σαν έξτρα είναι ανοιγόμενη σε αντίθεση με την τελευταία μόδα που τις κάνουν κλειστές…..και για μένα η ηλιοροφή είναι προαπαιτούμενο να υπάρχει στο αυτοκίνητο.

                        Έχεις πάρει προσφορά με ηλιοροφή; Πόσο;

                        Σε μια πρώτη επίσκεψη που έκανα, η distinctive υπολογίζεται λίγο κάτω από 41, αν και νομίζω πως αν προχωρήσω θα πάω τη limited με 2 χιλιάρικα παραπάνω. Βέβαια λόγω της ηλιοροφής που θέλω το εξάμηνο δεν το γλυτώνω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Q
                          que2 last edited by

                          Όσον αφορά το κιβώτιο που φοράει το υβριδικό, είναι 6αρι με μετατροπέα που δεν έχει τα εγγενή μειονεκτήματα του dct. Τώρα για την μπαταρία, έχει 8 χρόνια εγγύηση, ενώ το σύνολο είναι σαφώς πιο οικονομικό και ταχύτερο από το απλό mild. Την κατανάλωση των Toyota δεν την πλησιάζει αλλά από το Nissan έχει πολύ καλύτερη συν το μπόνους των 215hp έναντι των 158.

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • npapanik
                            npapanik last edited by

                            910€ την χρεώνουν, τσάμπα είναι εγώ την είχα πληρώσει 1600€ στο προ-fl. Απόγευμα και βράδυ την έχουμε καταευχαριστηθεί.

                            Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                            Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • N
                              nikonino @que2 last edited by

                              @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              Σκέφτομαι να μείνω με ένα αυτοκίνητο και αυτό που είμαι πιο κοντά είναι το Tuscon , σε hybrid awd…..τικάρει σχεδόν όλα τα κουτάκια που θέλω και η τιμή του είναι καλύτερη από τους ανταγωνιστές. Η δε ηλιοροφή που έχει σαν έξτρα είναι ανοιγόμενη σε αντίθεση με την τελευταία μόδα που τις κάνουν κλειστές…..και για μένα η ηλιοροφή είναι προαπαιτούμενο να υπάρχει στο αυτοκίνητο.

                              Απέφυγε το hybrid, δεν είναι εξελιγμένα τα συστήματα των Κορεατών ακόμα. Επίσης, η συντήρηση μοιάζει πιο περίπλοκη από των ανταγωνιστών, πχ Toyota.

                              Q 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • Q
                                que2 @nikonino last edited by

                                @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                Σκέφτομαι να μείνω με ένα αυτοκίνητο και αυτό που είμαι πιο κοντά είναι το Tuscon , σε hybrid awd…..τικάρει σχεδόν όλα τα κουτάκια που θέλω και η τιμή του είναι καλύτερη από τους ανταγωνιστές. Η δε ηλιοροφή που έχει σαν έξτρα είναι ανοιγόμενη σε αντίθεση με την τελευταία μόδα που τις κάνουν κλειστές…..και για μένα η ηλιοροφή είναι προαπαιτούμενο να υπάρχει στο αυτοκίνητο.

                                Απέφυγε το hybrid, δεν είναι εξελιγμένα τα συστήματα των Κορεατών ακόμα. Επίσης, η συντήρηση μοιάζει πιο περίπλοκη από των ανταγωνιστών, πχ Toyota.

                                Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος γιατί όντως δεν έχω αρκετή πληροφόρηση για την λειτουργία και τις ιδιαιτερότητες που πιθανώς έχουν στη συντήρηση….η εγγύηση πάντως είναι αρκετά καλή στα πέντε χρόνια με απεριόριστα χλμ και οκτώ χρόνια με όριο τα 160χιλ χλμ για την μπαταρία.

                                N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikonino @que2 last edited by nikonino

                                  @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                  @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                  @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                  Σκέφτομαι να μείνω με ένα αυτοκίνητο και αυτό που είμαι πιο κοντά είναι το Tuscon , σε hybrid awd…..τικάρει σχεδόν όλα τα κουτάκια που θέλω και η τιμή του είναι καλύτερη από τους ανταγωνιστές. Η δε ηλιοροφή που έχει σαν έξτρα είναι ανοιγόμενη σε αντίθεση με την τελευταία μόδα που τις κάνουν κλειστές…..και για μένα η ηλιοροφή είναι προαπαιτούμενο να υπάρχει στο αυτοκίνητο.

                                  Απέφυγε το hybrid, δεν είναι εξελιγμένα τα συστήματα των Κορεατών ακόμα. Επίσης, η συντήρηση μοιάζει πιο περίπλοκη από των ανταγωνιστών, πχ Toyota.

                                  Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος γιατί όντως δεν έχω αρκετή πληροφόρηση για την λειτουργία και τις ιδιαιτερότητες που πιθανώς έχουν στη συντήρηση….η εγγύηση πάντως είναι αρκετά καλή στα πέντε χρόνια με απεριόριστα χλμ και οκτώ χρόνια με όριο τα 160χιλ χλμ για την μπαταρία.

                                  Ίσως από τα καλύτερα βίντεο εκεί έξω που τα αναλύει. Με λίγα λόγια, πολύ περίπλοκο σύστημα και πιο δύσκολο στην συντήρηση. Κάπως αργό στην απόκριση και περίεργη αίσθηση στα φρένα.

                                  Youtube Video

                                  Γενικότερα, αν πας για υβριδικό οφείλεις να κάνεις test drive ένα οποιοδήποτε μοντέλο της Toyota με το τελευταίο σύστημα και μετά να πας σε οποιαδήποτε εταιρίας υβριδικό (εν προκειμένω Hyundai) και να συγκρίνεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tkin73 @que2 last edited by

                                    @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    Όσον αφορά το κιβώτιο που φοράει το υβριδικό, είναι 6αρι με μετατροπέα που δεν έχει τα εγγενή μειονεκτήματα του dct. Τώρα για την μπαταρία, έχει 8 χρόνια εγγύηση, ενώ το σύνολο είναι σαφώς πιο οικονομικό και ταχύτερο από το απλό mild. Την κατανάλωση των Toyota δεν την πλησιάζει αλλά από το Nissan έχει πολύ καλύτερη συν το μπόνους των 215hp έναντι των 158.

                                    Συμφωνούμε ότι η Τογιότα είναι στημένη για την μεγαλύτερη οικονομία αλλά το τουσον δεν πρέπει να συγκρίνεται με την κορολα κρος είναι μεγαλύτερο πιο ογκώδες και πιο δυνατό με περισσότερα άλογα.
                                    Είναι μεταξύ κορολα κρος και ραβ4.

                                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nikonino @tkin73 last edited by

                                      @tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                      @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                      Όσον αφορά το κιβώτιο που φοράει το υβριδικό, είναι 6αρι με μετατροπέα που δεν έχει τα εγγενή μειονεκτήματα του dct. Τώρα για την μπαταρία, έχει 8 χρόνια εγγύηση, ενώ το σύνολο είναι σαφώς πιο οικονομικό και ταχύτερο από το απλό mild. Την κατανάλωση των Toyota δεν την πλησιάζει αλλά από το Nissan έχει πολύ καλύτερη συν το μπόνους των 215hp έναντι των 158.

                                      Συμφωνούμε ότι η Τογιότα είναι στημένη για την μεγαλύτερη οικονομία αλλά το τουσον δεν πρέπει να συγκρίνεται με την κορολα κρος είναι μεγαλύτερο πιο ογκώδες και πιο δυνατό με περισσότερα άλογα.
                                      Είναι μεταξύ κορολα κρος και ραβ4.

                                      Δεν έχει να λέει. Τα συστήματα πρέπει να δεις στην συμπεριφορά τους στην οδήγηση. Αν οδηγήσεις υβριδικό Toyota, θα έχεις απαιτήσεις όταν δεις τα υβριδικά άλλων εταιριών.

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        tkin73 @nikonino last edited by

                                        @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                        @tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                        @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                        Όσον αφορά το κιβώτιο που φοράει το υβριδικό, είναι 6αρι με μετατροπέα που δεν έχει τα εγγενή μειονεκτήματα του dct. Τώρα για την μπαταρία, έχει 8 χρόνια εγγύηση, ενώ το σύνολο είναι σαφώς πιο οικονομικό και ταχύτερο από το απλό mild. Την κατανάλωση των Toyota δεν την πλησιάζει αλλά από το Nissan έχει πολύ καλύτερη συν το μπόνους των 215hp έναντι των 158.

                                        Συμφωνούμε ότι η Τογιότα είναι στημένη για την μεγαλύτερη οικονομία αλλά το τουσον δεν πρέπει να συγκρίνεται με την κορολα κρος είναι μεγαλύτερο πιο ογκώδες και πιο δυνατό με περισσότερα άλογα.
                                        Είναι μεταξύ κορολα κρος και ραβ4.

                                        Δεν έχει να λέει. Τα συστήματα πρέπει να δεις στην συμπεριφορά τους στην οδήγηση. Αν οδηγήσεις υβριδικό Toyota, θα έχεις απαιτήσεις όταν δεις τα υβριδικά άλλων εταιριών.

                                        Τα έχουμε δει τα υβριδικα της Τογιότα. Έχουν πολλά υπέρ και κάποια κατά. Ο θόρυβος του κιβωτίου είναι εκεί κάτι που το υβριδικό άλλων εταιριών που δεν χρησιμοποιούν αυτό τον τύπο δεν το έχουν.
                                        Επίσης είναι γνωστές οι εκπτώσεις ποιότητας που κάνει η Τογιότα σε ηχομόνωση, ποιότητα υλικών και συναρμογής που αποδέχεσαι για το καλό υβριδικο και την καλή τιμή.

                                        N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • N
                                          nikonino @tkin73 last edited by

                                          @tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          @nikonino said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          @tkin73 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          @que2 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                          Όσον αφορά το κιβώτιο που φοράει το υβριδικό, είναι 6αρι με μετατροπέα που δεν έχει τα εγγενή μειονεκτήματα του dct. Τώρα για την μπαταρία, έχει 8 χρόνια εγγύηση, ενώ το σύνολο είναι σαφώς πιο οικονομικό και ταχύτερο από το απλό mild. Την κατανάλωση των Toyota δεν την πλησιάζει αλλά από το Nissan έχει πολύ καλύτερη συν το μπόνους των 215hp έναντι των 158.

                                          Συμφωνούμε ότι η Τογιότα είναι στημένη για την μεγαλύτερη οικονομία αλλά το τουσον δεν πρέπει να συγκρίνεται με την κορολα κρος είναι μεγαλύτερο πιο ογκώδες και πιο δυνατό με περισσότερα άλογα.
                                          Είναι μεταξύ κορολα κρος και ραβ4.

                                          Δεν έχει να λέει. Τα συστήματα πρέπει να δεις στην συμπεριφορά τους στην οδήγηση. Αν οδηγήσεις υβριδικό Toyota, θα έχεις απαιτήσεις όταν δεις τα υβριδικά άλλων εταιριών.

                                          Τα έχουμε δει τα υβριδικα της Τογιότα. Έχουν πολλά υπέρ και κάποια κατά. Ο θόρυβος του κιβωτίου είναι εκεί κάτι που το υβριδικό άλλων εταιριών που δεν χρησιμοποιούν αυτό τον τύπο δεν το έχουν.
                                          Επίσης είναι γνωστές οι εκπτώσεις ποιότητας που κάνει η Τογιότα σε ηχομόνωση, ποιότητα υλικών και συναρμογής που αποδέχεσαι για το καλό υβριδικο και την καλή τιμή.

                                          Μην παρεξηγηθώ, δεν λέω οτι η Toyota φτιάχνει τα καλύτερα αμάξια. Απλά λέω ότι έχει εξελίξει τόσο το υβριδικό της σύστημα, που αξίζει κάποιος να ρίξει ένα βλέφαρο για σύγκριση. Σίγουρα έχει κατά. Απλά, είναι το πιο εξελιγμένο σύστημα εκεί έξω.

                                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • Q
                                            que2 last edited by

                                            Έχω κάνει ένα καλό τεστ ντραιβ στις διαδρομές που κάνω καθημερινά στην CC 2lt awd, μεγαλύτερο μειονέκτημα ο θόρυβος ακόμα και σε μικρομεσαία πατήματα συν τους μικρούς αναλογικά χώρους και την μουντή σχεδίαση του εσωτερικού. Εξαιρετική βρήκα τη λειτουργία της ανάρτησης ήταν αυτό που μου άρεσε στο αυτοκίνητο. Η κατανάλωση πάρα πολύ καλή, 6,3 με αρκετά πατήματα, μιλάω για τα χλμ που τη δοκίμασα. Οδηγώ καθημερινά και ένα εταιρικό Yaris όποτε έχω την εμπειρία οδήγησης φουλ υβριδικού.
                                            Θα ψάξω οπωσδήποτε να οδηγήσω και το αντίστοιχο Tuscon έστω να έχω στοιχεία σύγκρισης. Πάντως σε όλα τα υπόλοιπα το Hyundai έχει σαφές προβάδισμα όπως χώρους, κατασκευή, εικόνα εσωτερικού κι εξωτερικού.

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 229
                                            • 230
                                            • 231
                                            • 232
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 231 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr