Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Z
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 337
    • Best 228
    • Groups 0

    zaxosm

    @zaxosm

    617
    Reputation
    25
    Profile views
    337
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    zaxosm Unfollow Follow

    Best posts made by zaxosm

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Επανερχομαι εχοντας συμπληρωσει ηδη 7000χλμ με το tucson fl 1.6 mild hybrid 160ps manual.

      Αρχικα το αυτοκινητο αγοραστηκε τον Απριλιο προς αντικατασταση του αξιολογου juke 1.6 hybrid.

      Λογω στενοτητας στο budget πηγαμε στην βασικοτερη εκδοση premium με αρκετες εν γνωσει μας ελλειψης αλλα με τιμη ασυναγωνιστη για το μεγεθος. Για να εχετε εικονα με το κλειδι στο χερι δεν υπερβηκαμε τα 29000€. Θελαμε αποκλειστικα χειροκίνητο και οχι full hybrid καθως εχουμε το ηλεκτρικο inster για τη πολη και για τις κοντινες αποστασεις που ειναι ο σωτηρας μας.

      Αρχικα να πω πως για οποιον θελει να κρατησει το οχημα καιρο και θελει την καλυτερη επιλογη η εκδοση limited ειναι πολύ ανωτερη επιλογή με σχετικα μικρη διαφορά στα χρηματα . Η μεσαια distinctive δεν εχει κανενα νοημα. Απευθειας πας limited (ή μενεις premium αν εισαι οκ με τις παρακάτω ελλειψεις).

      Ολα στα πολυ βασικα. Αρκετες παραχωρησεις κυριως στο θεμα των ανεσεων (τα μεγαλυτερα φαουλ ειναι το manual a.c., ελλειψη αυτοματων υαλοκαθαριστηρων, ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη).

      Αν με ρωτατε μου φαινεται περιεργο που στο inster τα εχω ολα αυτα και οχι στο tucson ομως για τη χρηση που κανουμε δε θα σας πω οτι μου λειπουν κιολας. Δηλαδη ναι μεν αλλα….. ναι ειναι λιγο άβολο να ασχολεισαι με τις σκαλες του αερα του a.c. αλλα πρακτικα αυτο θα συμβει σε ενα ταξιδι πολυ λιγες φορες για να χαλαστω. Τωρα για τους υαλοκαθαριστηρες το ιδιο. Αυτο που με χαλαει ειναι η ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη και αυτο γιατι οδηγω αρκετα σε επαρχιακους δρομους και δεν ειχα καταλαβει ποσο αναγκη το ειχα. Αλλα οκ δε θα πεθανω κιολας.

      Στα συν ειναι οτι εχει πραγματακια που σωζουν την κατάσταση και γενικα δεν θα το ελεγα εντελως φτωχο. Πχ εχει μπροστα φωτα led με αυτοματη εναλλαγη μεσαιας μεγαλης σκαλας, εχει μεγαλη οθονη 12 ιντσών, αυτοματα ανοιγομενα μπροστα παραθυρα και διαφορα αλλα. Για τις δικες μας αναγκες ειναι μια χαρα.

      Κατι που με προβληματιζει ειναι πως οι ζαντες της premium με 215/65/17 σπινιαρουν αδιανοητα σε φορτωμα δευτερα τριτη! Αλλα αυτο θα λυθεί συντομα καθως θα τραμπαρω με τις ζανυες της limited με ελαστικα 235/55/18. Αυτο το εξοδο δεν μπορεσα να το αποφυγω τελικα.

      Κατα τα αλλα χωροι απλετοι, ποιοτητα υλικων μετρια, συναρμογη που δεν μπορει να ανταγωνιστει γερμανικα αυτοκινητα.

      Το πατημα ειναι σοβαρο πλεονέκτημα, σταθερο, ακριβες, περναει κακοτοπιες με περισσεια αρχοντια. Το τιμονι ουδετερο προς βαρετο αλλα δεν ειναι ζητουμενο για μενα.

      Κινητηρας, κλιμακωση κιβωτιου, αναρτηση, φρενα για μενα πολύ δυνατα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου. Ο κινητηρας αρπαζει απο τις 1200 στροφες ανετα μαλλον λογω mild hybrid, αισθανεται κοπωση καπου στις 5000 στροφες αλλά ειναι πολυ δυνατος και γραμμικος στο ωφελιμο ευρος. Ταξιδευεις με 140 και 3000 στροφες με 6η αρκετα ησυχα. Οχι τοσο ησυχα οσο η bmw x2 που εχουμε στην οικογενεια αλλα σιγουρα αρκετα κοντα. Τα φρενα ειναι γαντζοι, δε μασανε πουθενα και εχουν εξαιρετικη αισθηση. Οι αναρτησεις δουλεύουν ρολοι, παιρνει καποιες κλισεις βεβαια αν το πιέσεις αλλα τιποτα τρομακτικο. Γενικα με ευχαριστει να το οδηγω. Και νομιζω οτι βοηθα πολυ και η ανεξαρτητη πισω αναρτηση.

      Η κατανάλωση καθεται στα 7,5λ/100 με όχι συντηρητικη οδηγηση. Στην Αθηνα 9-10 στο τσεπακι, αλλα ανευ ουσιας. Γενικα για την καροτσα και το νεγεθος ειναι θεωρω οκ. Παρομοια εχουμε και στην bmw x2 18i λιγο κατω στα 7 ειχα με το t cross 1.0 95ps οποτε δε με προβληματιζει καθολου.

      Συνολικα ειναι ενα ταξιδιαρικο αυτοκινητο με παρα πολυ καλους χωρους και εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα (κινητηρας, πλαισιο, αναρτηση). Σε ενα αρκετά αρμονικο σχημα για SUV.

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Μπλε Μεταλικό!

      IMG_0475 (2).jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Χαιρετώ την ομάδα!

      Με την ευκαιρία, ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το υβριδικό Juke μου. Έχουμε πλέον φτάσει τα 19.000 χλμ και πρόσφατα έκανα ένα ταξίδι με τη λειτουργία Sport μόνιμα ενεργοποιημένη. Η μπαταρία δεν τελείωσε ποτέ, καθώς ο θερμικός κινητήρας ανέβαζε στροφές με τρόπο που τη διατηρούσε συνεχώς φορτισμένη. Στην ανηφόρα μετά τη Στυλίδα, με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ/ώρα, το αυτοκίνητο χρησιμοποιούσε αποκλειστικά τον θερμικό κινητήρα χωρίς να φορτίζει την μπαταρία, αλλά παρόλα αυτά κρατούσε την ταχύτητα άνετα, με τη μπαταρία να παραμένει στα 5/8 ή και λίγο παραπάνω.

      Το γκάζι γενικά είναι άφθονο, και το αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορο σε αυτή τη λειτουργία. Σε ένα σημείο, ένα Yaris Cross Hybrid στα διόδια έμεινε αρκετά πίσω. Ωστόσο, χρειάζεται λίγη εξοικείωση με τη λειτουργία του multimode κιβωτίου. Δεν του ταιριάζουν τα απότομα γκαζώματα, γιατί τότε μπερδεύεται λίγο με τα κατεβάσματα, αλλά με τον καιρό το συνηθίζεις.

      Από πλευράς θορύβου, δεν θα το έλεγα αθόρυβο, καθώς κάνει κάποιους περίεργους ήχους κατά τη μετάβαση από την ηλεκτρική στην θερμική λειτουργία – κάτι σαν “κρακ-κρακ” – αλλά η αντιπροσωπεία το θεωρεί φυσιολογικό.

      Η ανάρτηση συμπεριφέρεται εξαιρετικά, κρατώντας το αυτοκίνητο σταθερό και ισορροπημένο. Πιστεύω πως το Juke αδικήθηκε με την αρχική τιμή του στα 30+ χιλιάρικα.

      Όσον αφορά την κατανάλωση, με μέση ωριαία ταχύτητα 108 χλμ/ώρα και μία ώρα μέσα στην Αθήνα (από ΣΕΦ μέχρι Βαρυμπόμπη), έφτασε τα 6.8 λ/100 χλμ. Σε άλλες συνθήκες, με Normal mode, κινούμαι γύρω στα 5.8 λ/100 χλμ. Θεωρώ όμως ότι το ένα λίτρο παραπάνω αξίζει απόλυτα, γιατί το ευχαριστήθηκα! Επιπλέον, δεν είχα το άγχος της μπαταρίας, κάτι που τελικά είναι περισσότερο ψυχολογικό παρά ουσιαστικό.

      Αυτα ✔️

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      @zaxosm said in Nissan Juke 2019:

      Πολύ ωραίο review @dimsabas και κατατοπιστικό!

      Ακόμα προσπαθώ να προγραμματίσω το τεστ ντραιβ για να βγάλω κι εγώ ένα συμπέρασμα.

      Παιδιά για να μην παρεξηγηθώ το T-cross είναι καταπληκτικό all in one αυτοκίνητο. Η ευρυχωρία του και η πρακτικότητα δεν παίζονται. Απλά στην περίπτωσή μου αλλάξαν οι προτεραιότητες, οπότε δε με απσχολούν οι χώροι, χρειάζομαι το αυτόματο και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέσα στη πόλη, θα ήθελα κάι πιο σπορτίφ και τέλος επειδή έχω φτάσει στα 36000 χλμ με το T-cross, έχει αρχίσει να με χαλάει η τρικίλυνδρη φύση του στο άκουσμά της......

      Πάντα μου άρεσε βέβαια το juke αλλά ήταν και πανάκριβο πριν 1,5 χρόνο που τα κοίταγα.

      Τώρα για το infotainment που αναφέρθηκε δε με πολυ απασχολεί, μιας και μόνιμα δουλεύω το apple car play αν και με χαλάει που δεν έχει ασύρματο αλλά πιστεύω ζω και χωρίς αυτό. Δεν έχω παρατηρήσει να λείπει κάτι σημαντικό εξοπλιστικά, άλλωστε εχω τη βασική έδοση του T-cross οπότε δεν έχω και ψηλά στανταρντ.

      Και επειδή δε θέλω να ξεφύγω από τα 4,2μετρα μήκους δε βρίσκω και κάτι άλλο σαν εναλλακτική σε αυτά που ζητάω.

      Τελικά το έκανα το βήμα! Juke 1.6 Hybrid N-connecta Υβρίδιο. Το είχα παραγγείλει αλλά είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου δεύτερες σκέψεις, κυρίως λόγω τιμής. Ωστόσο λόγω της ανανέωσης πέτυχα μια αξιοσέβαστη έκπτωση και κάμφθηκαν όλες οι δεύτερες σκέψεις.

      Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες. Το αυτόματο κιβώτιο είναι εκπληκτικό, όπως και τα τιμόνι, ανάρτηση, καθίσματα. Αποπνέει μια macho αίσθηση στον δρόμο και είναι και αρκετά γρήγορο. Κατανάλωση έχω κάνει και 1.8/100 έχω κάνει και 7/100 δεν έχω βγάλει ασφαλές συμπέρασμα. Δεν έχει τους χώρους του T-cross αλλά δεν είναι το ζητούμενο.

      Περισσότερα εν καιρό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Έχοντας λοιπόν διανύσει περί τα 1700χλμ έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα.

      Αρχικά να πω εδώ πως το μέτρο σύγκρισης είναι το VW t-cross 1.0 95 ps χειροκίνητο που είχα, η BMW X2 18i DCT του πατέρα μου.

      Ο λόγος που πήρα το JUKE είναι πως ήθελα κάτι πιο νεανικό, πιο γρήγορο, πιο σπορ και πιο εύκολο στην οδήγηση όπου το JUKE τα έχει όλα αυτά.

      Στα θετικά:

      • Είναι SUV αλλά δεν το νιώθεις. Δεν κάθεσαι "πάνω" στο αμάξι αλλά μέσα σε αυτό. Η θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ καλή.
      • Το "πάτημα" του αυτοκινήτου είναι καταπληκτικό όπως και η σταθερότητά του ακομακαι σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Εκεί που για παράδειγμα άνω των 140 στο t-cross αισθανόσουν οτι υπήρχε μία σχετική αστάθεια ίως και λόγω σχήματος, δηλαδή ένιωθες την ταχύτητα κάτι που στο JUKE δεν υπάρχει επουδενί.
      • Το τιμόνι είναι πάρα πολύ καλό. Θα έλεγα εφάμιλο της BMW και σίγουρα πολύ καλύτερο σε αίσθηση από του t-cross.
      • Φοβερά σε αίσθηση και πολύ εξκούραστα καθίσματα τόσο σε σύγκριση με την Χ2 όσο και με του t-cross
      • Πολύ ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό, γενικά σου αποπνέει μία αίσθηση ενα κλικ παραπανω από άλλα της κατηγορίας τουλάχιστον από την έκδοση N-connecta και πάνω. Σίγουρα είναι πολύ πιο ποιοτικό από το t-cross.
      • Κινητήρας - απίστευτα εύρωστος και αρκούντως δυνατός. Δεν αισθάνεσαι πουθενά έλλειψη δύναμης και λόγω της μπαταρίας το γκάζι είναι πολύ άμεσο.
      • Κιβώτιο - Εξαιρετικά ομαλό και άνετο αν και σε ορισμένες περιπτώσεις (απότομο τέρμα γκάζι) κάνει κάποια χαζά κατεβάσματα με αποτέλεσμα να φέρενι στιγμιαία θόρυβο από τον κινητήρα.
      • Κατανάλωση - Μέχρι στιγμής εξαιρετική. Σήμερα στο κατέβα από Νέα Φιλοθέη - Χαϊδάρι για παράδειγμα με το e-pedal το οποίο είναι εκπληκτικό μέσα στη πόλη, έγραψα 2,1λ/100 όταν με το t-cross εφτανα στα 6,5-7λ/100.

      IMG_0576.jpg IMG_0577.jpg

      Αρνητικά:

      • H ανάρτηση, παρότι φοβερή στο ανοιχτό δρόμο, σε μεγάλες λακούβες κοπανάει απίστευτα και γίνεται κουραστική ώς ένα βαθμό.
      • Οθόνη Infotainment - Πολύ μέτρια γραφικά και γενικά πολύ πιο μέτρια από αυτή του T-cross.
      • Ελλέιψεις εξοπλισμού - Έχει απλο cruise control και όχι adaptive, και το lane assist δεν έχει αυτόματη διόρθωση πορείας. Επίσης τα παράθυρα συνοδηγού και πίσω δεν κλείνουν αυτόματα.
      • Ο χώρος αποσκευών περιορίζεται σημαντικά λόγω της μπαταρίας και είναι ρηχός στα 350 λίτρα.

      Νομίζω αυτά έχω εντοπίσει για αρχή. Συνοψίζοντας, είναι ένα πολύ δεμένο αυτοκίνητο, με "προσωπικότητα" θα έλεγα ως προς την εμφάνιση, μία σχετικά καλή τιμή για τα δεδομένα της εποχής, ένα πολύ άρτιο σύστημα υβριδικότητας και αν εξαιρέσεις το χώρο αποσκευών ικανοποιητικότατους χώρους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: VW T-Cross

      Αρχικα να αναφερω πως εχω βασικη εκδοση βασικο κινητηρα. Τιποτα παραπανω εκτος απο αυτοματο κλιματισμο.

      Το αυτοκινητο παταει καλα στο δρομο και εμπνεει ασφαλεια. Για μενα εχει μια πολυ στιβαρη οδικη συμπεριφορα χωρις κατι αξιοσημειωτο που θα πεις ουαου.

      Οι χωροι ειναι μεγαλο ατου. Εξαιρετικοι και απολυτα εκμεταλευσιμοι. Το συρομενο πισω καθισμα και ο διπλος πατος στο χωρο αποσκευων το απογειωνουν.

      Η σχεδιαση παροτι συντηριτικη ειναι απολυτα λειτουργικη. Εχεις το απαραιτητο υψος ενος suv μαζι με παρα πολυ καλη περιφερειακη ορατοτητα και μια αψεγαδιαστη εργονομια μεσα.

      Η πισω ανάρτηση εχει μια ξερη αντιδραση οταν ειναι αδειο αλλα οχι κατι που στο τελος της ημερας θα ενοχλησει συνολικα.

      Ο κινητηρας με τα 95 αλογα ειναι αρκετος για τα δικα μου γουστα. Φωτια δε βαζει αλλα κινουμαι αξιοπρεπεστατα σε ολες τις συνθηκες. Το 5αρι κιβωτιο παροτι ξενιζει τελικα ειναι μονο ψυχολογικο. Εχει εξαιρετικη κλιμακωση και μονο η μακρια πεμπτη ισως προβληματισει κατω απο τις 2500 στροφες.

      Η καταναλωση φυσιολογικη θα ελεγα. Περιπου 5,5 εκτος και 7,5 εντος. Δεν ανταγωνιζεται υβριδικα σε καμια περιπτωση αλλα ειναι ικανοποιητικη για τα 1200+ κιλα του.

      Η ποιοτητα των υλικων ειναι το μελανο σημειο, παντου σκληρα πλαστικα αλλα δείχνουν δεμενα τουλαχιστον. Δε συναυδουν με τα 21 + που ζηταει. Το taigo εχει μαλακα υλικα π.χ…….

      Ο βασικος ψηφιακος πινακας οργανων 8’’ παροτι εχει καλη αναλυση δεν εχει πολλες λειτουργιες και φαινεται «λιγος». Αξιζει πολυ ο pro.

      Επισης εχει μικρο ντουλαπακι συνοδηγου αλλα οι θηκες στις πορτες αχανεις και το συρταρακι κατω απο τον συνοδηγο πολυ βολικο μαζι με τον κλειστο χωρο στο υποβραχιονιο.

      Τελος οι διαστασεις του ειναι τετοιες που εξασφαλιζουν μια αρτια συμβιωση εντος αστικου κεντρου και εκτος αν θες ενα αυτοκινητο που να τα κανει ολα.

      Αυτα σαν πρωτη εμπειρια στα πρωτα 2500 χλμ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Παραλάβαμε λοιπόν το inster με τη μικρή μπαταρία (42KWH) και έχουμε ήδη κάνει τα πρωτα 200 χλμ. Παραλαβή με 100% μπαταρία και τώρ είμαστε στα 40%, που σημαίνει οτι 300χλμ τα έχει θεωρητικά.

      Μέχρι στιγμής όλα κυλούν ομαλά και είναι εξαιρετικό για όλες τις αστικές μετακινήσεις που έχω κάνει. Αυτό που κάπως ξυνίζει είναι ο κύκλος στροφής. Νομίζω οτι θα μπορούσε να κόβει περισσότερο και φαίνεται σε κάποια σημεία.

      Είναι αρκετά πρακτικό και πάρα πολύ άνετο, ειδικά πίσω, που τολμώ να πω είναι περισσότερο άνετο από μπροστά και αυτό γιατί η κεντρική κονσόλα περιορίζει αρκετα το άνοιγμα των ποδιών. Ο χώρος αποσκευών εντυποσιακός για το μέγεθος.

      Οι αναρτήσεις πολύ άνετες, δεν κοπανάει καθόλου και αποπνέει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ο κλιματισμός παρότι δεν εχει αντλία θερμότητας αποδοτικότατος τόσο σε κρυο όσο και ζεστό. Βέβαια αυξάνει αρκετά την κατανάλωση αλλά δεν έχω επαρκές δείγμα ακόμα.

      Αύριο θα κάνω την πρώτη φόρτιση στο wallbox που ήδη έχω βάλει στο σπίτι στα 7,4kw καθώς έχω μονοφασικό ενισχυμένο ρεύμα, ώστε να δω χρόνους κλπ.

      Μένει να το δω και σε ταξίδι πως πάει και τις καταναλώσεις έχει.

      Να σημειώσω πως ο φόρτιστης που δίνει η Hyundai είναι κλασικός σουκο με μέγιστο ρεύμα τα 12Α και όχι 16Α, που είναι λίγο περιοριστικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Χαιρετω την ομαδα. Οπως σας ειχα πει παλιοτερα ψαχνομουν ιδιαιτερα για tucson γιατι για καποιο λογο μου αρεσε αρκετα και επρεπε να φυγει το juke.

      Παροτι για μενα η κορυφαια εκδοση ειναι η limited δεν ηθελα να σκαρφαλωσω στα σχεδον 34 χιλιαρικα και κατεληξα στην τελειως βασικη premium οπου εν τελει και με πολυ παζαρι συζητησα αγορασα αρκετα φτηνοτερα απο την τιμη καταλογου - εν γνωση μου για τις χαζες ελλειψεις στον εξοπλισμο.

      Για την χρηση που προοριζεται - αποκλειστικα ταξιδια και για καποια αναγκη στην πολη αν το inster δεν ειναι διαθεσιμο - δε μπορουσα με τιποτα να κανω το αλμα προς τη limited. Δεν ειχε νοημα για μενα μια δαφορα που εν τελει ηταν περιπου 5 και κατι χιλιαδες Ευρω.

      Συνεπως καταληξαμε σε αυτο το ιδιαιτερο πρασινο σκουρο με χειροκινητο 6αρι σασμαν. Πολυ ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες. Πολυ δυνατο το μοτερ με τα 160 αλογα. Το mild hybrid συστημα κανει εξαιρετικη δουλεια και το lag ειναι ανυπαρκτο απο τος 1000 στροφες ανεβάζει δυνατα. Οι χωροι ειναι απαιχτοι. Η ποιοτητα κατασκευης και η συναρμογη σιγουρα κατωτερη απο γερμανικες κατασκευες αλλα σε καλα επιπεδα οχι κατι αξιο αναφορας. Η ποιοτητα κυλισης ειναι σχετικα καλη, το τιμονι λιγο ασαφες ειδικα σε πιο υψηλες ταχυτητες, και η αναρτηση τα καταπινει ολα - ειναι υποδειγμα για κορεατικο αυτοκινητο.

      2 αρνητικα εχω εντοπισει για την ωρα - 1) το 215/65/17 λαστιχο αδυνατει πολλες φορες να υποστηριξει τις επιταχυνσεις κυριως με δευτερα. Δεν ξερω αν φταινε τα muchelin premacy που εχει ή η διασταση αλλα με προβληματιζει. 2) το a.c. Πολλες φορες σε χαμηλες ταχυτητες μεσα στη πολη σε καποια φορτια δειχνει σαν να αποσυμπλεκει το κομπρεσορα και ερχεται κιγο υγρος και πιο ζεστος αερας οπου μετα απο λιγο επανερχεται. Δεν ξέρω αν φταιει που δεν ειναι αυτοματο κλιμα αλλα δεν το ειχα σε καποιο αλλο αυτοκινητο. Αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας με διαφωτισει!

      alt text

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Το inster έχει εντυπωσιακούς χώρους και είναι 4θέσιο γιατί είναι πολύ στενό 1,61m. Πράγμα το οποίο όμως θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης.

      Ξέρω ότι τα πρώτα βγήκαν στους δρόμους την προηγούμενη εβδομάδα. Εχει ένα test drive στην lamda στη Συγγρού λευκό πάντως.

      Εγώ τελικά έδωσα την παραγγελία για το 42kw ακολουθώντας και τις προτροπές σας μιας και θα κινούμαι κατά βαση στην Αθήνα με αυτό.

      Και ενώ έλεγα να πάρω μαύρο, είδα ένα χακί προς παράδοση και με κέρδισε. Αναμένω παραδοση σε 2-3 εβδομάδες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

      Πάντως τα test drives ίσως αδικούν το mhev. Έχω την εντύπωση πως το trip δεν είναι πολύ ακριβές. Έχω κάποιες περιπτώσεις κατόχων που μιλάνε για 7.5-8.0 σε συνθήκες πόλης ενώ ένα test drive 10χλμ μπορεί άνετα να γράψει 9.5 ή παραπάνω με a/c στο trip, αυτό όμως δεν είναι από λαμπάκι σε λαμπάκι στην αντλία που έχει μια αντικειμενικότητα. Είμαι σκεπτικός ως προς το τι ισχύει πραγματικά. Μόνο στα Toyota ο,τι και να τους κάνεις αυτά θα γράψουν 5.5 (υποθέτω και στην αντλία)

      Μόνο εγώ προβληματίζομαι όταν κριτήριο επιλογής ενός αυτοκινήτου 30+ χιλιάδων Ευρώ είναι η κατανάλωση;
      Δηλαδή καθόμαστε και υπεραναλύουμε την κατανάλωση χάνοντας την ουσία.

      Στους ανοικτούς δρόμους για τους οποίους σχεδιάστηκαν αυτά τα αυτοκίνητα οι διαφορές είναι μικρές και τα θερμικά μοτέρ έχουν πλεονέκτημα συνολικά και είναι και πιο ήσυχα. Το οτι κάποιοι αγοράζουν ένα αυτοκίνητο 30+ χιλιάδων για να μετρούν την κατανάλωση είναι λάθος εν τη γενέσει του.

      Το Quashqai έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, πολύ δεμένη συναρμογή, πολύ καλούς χώρους και για τα χρήματα που ζητά το mhev παίρνεις ένα πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο αν δεν κινείσαι στην πόλη - κάτι για το οποίο δεν έχει σχεδιαστεί!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm

    Latest posts made by zaxosm

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      *@*criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Να δούμε τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν.

      Τα τελη δε νομιζω πως θα εχουν μεγαλη διαφορα. Απλα οπως εχω ξαναπει ακομα και τα mild hybrid λενε το ψεμα υβριδικο στην αδεια. Με οτι αυτο συνεπαγεται για την Ελληνικη πραγματικοτητα.

      Βασικα νομιζω πως πλεον το μονο θερικο ειναι οτι μπαινει ελευθερα δακτυλιο, εκτος αν μου διαφευγει κατι αλλο.

      Γ

      https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-150hp-dct-54919

      168 γραμμάρια

      https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-180hp-4wd-automatic-53104

      150-160 γραμμάρια.

      Μα αυτο λεω οτι 8 γραμμαρια ποση διαφορα να ειναι; Εγω με 147 γραμμαρια εδωσα νομιζω 108 ή κατι τετοιο αστειο ποσο.

      Εγώ αναρωτιέμαι πως έβγαλαν τέτοια (μη MHEV) μοτέρ από την στιγμή που πληρώνουν πρόστιμο στην ΕΕ για κάθε γραμμάριο CO2.

      Ορθη απορια….. και μενα μου κανει εντυπωση. Αλλα γενικα η hyundai κανει κατι κουλα πολλες φορες, βγαζει ιδιο μοτερ με αλλες ιπποδυναμεις, αλλες λειτουργιες. Μας εχει μπερδεψει λιγο.

      Εχει παθει λιγο VW …. Των κακων εποχων.

      Στην Αγγλία στο pre-facelift πούλαγαν και τα δύο. Εδώ οι χαώδεις 😆 διαφορές:
      ![64958b92-2b56-4270-a822-b4622e9a6c6f-image.jpeg](/assets/uploads/files/1765826841204-64958b92-2b56-4270-a822-b4622e9a6c6f-i

      Η μονη ουσιαστική διαφορα δηλαδη ειναι στο χωρο αποσκευων! Αδυνατω να καταλαβω τι σκεφτονταν οταν την εβαλαν εκει. Και εκοψαν ρεζερβα και βαθος για μια μπαταρια πολυ μικρη…..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      *@*criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Να δούμε τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν.

      Τα τελη δε νομιζω πως θα εχουν μεγαλη διαφορα. Απλα οπως εχω ξαναπει ακομα και τα mild hybrid λενε το ψεμα υβριδικο στην αδεια. Με οτι αυτο συνεπαγεται για την Ελληνικη πραγματικοτητα.

      Βασικα νομιζω πως πλεον το μονο θερικο ειναι οτι μπαινει ελευθερα δακτυλιο, εκτος αν μου διαφευγει κατι αλλο.

      Γ

      https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-150hp-dct-54919

      168 γραμμάρια

      https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-180hp-4wd-automatic-53104

      150-160 γραμμάρια.

      Μα αυτο λεω οτι 8 γραμμαρια ποση διαφορα να ειναι; Εγω με 147 γραμμαρια εδωσα νομιζω 108 ή κατι τετοιο αστειο ποσο.

      Εγώ αναρωτιέμαι πως έβγαλαν τέτοια (μη MHEV) μοτέρ από την στιγμή που πληρώνουν πρόστιμο στην ΕΕ για κάθε γραμμάριο CO2.

      Ορθη απορια….. και μενα μου κανει εντυπωση. Αλλα γενικα η hyundai κανει κατι κουλα πολλες φορες, βγαζει ιδιο μοτερ με αλλες ιπποδυναμεις, αλλες λειτουργιες. Μας εχει μπερδεψει λιγο.

      Εχει παθει λιγο VW …. Των κακων εποχων.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      *@*criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Να δούμε τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν.

      Τα τελη δε νομιζω πως θα εχουν μεγαλη διαφορα. Απλα οπως εχω ξαναπει ακομα και τα mild hybrid λενε το ψεμα υβριδικο στην αδεια. Με οτι αυτο συνεπαγεται για την Ελληνικη πραγματικοτητα.

      Βασικα νομιζω πως πλεον το μονο θερικο ειναι οτι μπαινει ελευθερα δακτυλιο, εκτος αν μου διαφευγει κατι αλλο.

      Γ

      https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-150hp-dct-54919

      168 γραμμάρια

      https://www.auto-data.net/gr/kia-sportage-v-facelift-2024-1.6-t-gdi-180hp-4wd-automatic-53104

      150-160 γραμμάρια.

      Μα αυτο λεω οτι 8 γραμμαρια ποση διαφορα να ειναι; Εγω με 147 γραμμαρια εδωσα νομιζω 108 ή κατι τετοιο αστειο ποσο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      *@*criuser said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Να δούμε τι τέλη κυκλοφορίας θα έχουν.

      Τα τελη δε νομιζω πως θα εχουν μεγαλη διαφορα. Απλα οπως εχω ξαναπει ακομα και τα mild hybrid λενε το ψεμα υβριδικο στην αδεια. Με οτι αυτο συνεπαγεται για την Ελληνικη πραγματικοτητα.

      Βασικα νομιζω πως πλεον το μονο θερικο ειναι οτι μπαινει ελευθερα δακτυλιο, εκτος αν μου διαφευγει κατι αλλο.

      Γ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: BYD forum

      @realzeus said in BYD forum:

      @zaxosm said in BYD forum:

      Δεδομενου πως πλεον δεν τρεχω σχεδον καθολου

      Γεράματα, ε; 😄

      Ξεκαθαρα! Πριν 10 χρονια χαζευαμε τα γρηγορα αυτοκινητα, τα στριφτερα τιμονια, τα 0-100 κλπ και τωρα κοιταμε αν ειναι μαλακο το ταμπλο αν δεν πιανεται η μεση μας στο καθισμα, κλπ κλπ.

      Στα νιατα μου με το χαρχαλακι μου με 60 αλογα πηγαινα σαν τον τρελο και οσο επαιρνα πιο γρηγορα αμαξια σταματησα να εχω καψες 😁

      Αναποδα επρεπε να γινονται τα πραγματα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: BYD forum

      @evmenis said in BYD forum:

      36.000 εχει με τον ατμοσφαιρικο κινητηρα που θα ειναι ταφος οταν ξεμενει απο μπαταρια ,το κανονικο με τον τουρμπο ειναι 42.500.
      Γιατι δεν βλεπεις κατι σε full hybrid ,το sportage ειναι πολυ καλη περιπτωση σε νορμαλ διαστασεις και σε εξαιρετικη τιμη.

      Ο μονος λογος να αλλαξω αυτοκινητο ειναι ενα plug in ή ενα ακομα ηλεκτρικό.

      Συν οτι εχω παθει την πλακα μου με τον εξοπλισμο του byd. Πραγματα που σε οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο ειναι ειδικη παραγγελια με κουφα κοστη.

      Τωρα σε οτι αφορα την αποδοση, αναμενω να το οδηγησω. Δεδομενου πως πλεον δεν τρεχω σχεδον καθολου, και δεν πιστευω πως πως μια ανηφορικη διαδρομη αν πηγαινεις σαν ανθρωπος δεν μπορει να τη φερει εις περας θεωρω πως απλα το παρα αναλυουμε το συγκεκριμενο κομματι.

      Ειχα ενα juke hybrid στο οποιο συνεβαινε αυτο με την μπαταρια, τελειωνε γρηγορα σε ανηφορες, υπηρχε work around για το πως θα το αποφυγω ή τελος οαντων να το μειωσω σε βαθμο που να μην ενοχλει. Αντιστοιχα το seal u dmi θετεις να μην πεφτει η μπαταρια κατω απο 70% σε ταξιδι και τελος. Σαφως δε περιμενεις χαμηλη καταναλωση αλλα who cares σε τετοιες συνθηκες.

      Γενικα δεν με αφορα η καταναλωση, αλλα το γεγονος οτι εχω ηδη φορτιστη και δεν τον εκμεταλλευομαι για τα 50 αστικα χλμ τη βδομαδα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: BYD forum

      @a-d-p said in BYD forum:

      @zaxosm said in BYD forum:

      @a-d-p said in BYD forum:

      @zaxosm said in BYD forum:

      Χαιρετω την ομαδα των byd fans. Αρχικα να πω τι ωραια και ποιοτικα αυτοκινητα βγαζει αυτη η μαρκα! Πηγα σημερα να δω το seal u dmi και εμεινα παγωτο. Ποιοτητα εξαιρετικη, ανετα καθισματα, τεχνολογια απο αλλο πλανητη και ολα αυτα βασικος εξοπλισμος ετσι;

      Χωροι καταπληκτικοι στην καμπινα αλλα χωρος αποσκευων μικρος για τον ογκο.

      Εξαιρετικη αποκριση στην οθονη και χορταστικες ιντσες. Τεραστια ηλιοροφη και εξαιρετικης ποιοτητας χειρηστιρια.

      Εχω παθει λιγο την πλακα μου γιατι περισσοτερο δεν του το ειχα. Και ολα αυτα με 36000 τελικη τιμη ολα μεσα.

      Θα προσπαθησω να κλεισω ενα test deive τη βδομαδα που ερχεται.

      Ειχα δει και το jaecoo πριν λιγο καιρο , οκ, αλλα δεν φτανει το byd σε καμια περιπτωση. Και μιλαμε για τα ιδια χρηματα.

      Εχουμε καποιον κατοχο seal u dmi εδω;

      Κάτοχο δεν θυμάμαι, αλλά νομίζω ο @gatoz το είχε για μια εβδομάδα

      Το πήρες απόφαση βλέπω 😉🤭 😁
      👇👇👇
      https://www.car.gr/s/4ekfkwv9/

      Απο περιεργεια για την ωρα. Να δουμε αρχικα αν θα υπαρξει ενδιαφερον. Μην ονειρευομαστε byd και το tucson μας μεινει στα αζητητα!

      Θα προσπαθησω να κανω test drive ειτε τη Δευτερα ειτε την Πεμπτη για να αποκτησω
      ολοκληρωμενη εικονα.

      Δεν νομίζω ότι θα έχεις προβλημα με την πώληση, έχεις το πλεονέκτημα της χαμηλής τιμής αγοράς και είναι και το facelift 😉.
      Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει φθηνότερο facelift.

      Ειναι τιμιοτατο αυτοκινητο γενικα. Για να δουμε, προς το παρον το εχουν παρκαρει αρκετοι.

      Σε οτι αφορα το byd, το βασικο ειναι να μου κανει το κλικ στην οδηγηση γιατι στατικα μου εχει κανει παρα πολυ καλη εντυπωση. Να δω λιγο τον ογκο και το τιμονι που αναφερονται ως σημαντικα μειονεκτηματα σε διαφορα review.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: BYD forum

      @a-d-p said in BYD forum:

      @zaxosm said in BYD forum:

      Χαιρετω την ομαδα των byd fans. Αρχικα να πω τι ωραια και ποιοτικα αυτοκινητα βγαζει αυτη η μαρκα! Πηγα σημερα να δω το seal u dmi και εμεινα παγωτο. Ποιοτητα εξαιρετικη, ανετα καθισματα, τεχνολογια απο αλλο πλανητη και ολα αυτα βασικος εξοπλισμος ετσι;

      Χωροι καταπληκτικοι στην καμπινα αλλα χωρος αποσκευων μικρος για τον ογκο.

      Εξαιρετικη αποκριση στην οθονη και χορταστικες ιντσες. Τεραστια ηλιοροφη και εξαιρετικης ποιοτητας χειρηστιρια.

      Εχω παθει λιγο την πλακα μου γιατι περισσοτερο δεν του το ειχα. Και ολα αυτα με 36000 τελικη τιμη ολα μεσα.

      Θα προσπαθησω να κλεισω ενα test deive τη βδομαδα που ερχεται.

      Ειχα δει και το jaecoo πριν λιγο καιρο , οκ, αλλα δεν φτανει το byd σε καμια περιπτωση. Και μιλαμε για τα ιδια χρηματα.

      Εχουμε καποιον κατοχο seal u dmi εδω;

      Κάτοχο δεν θυμάμαι, αλλά νομίζω ο @gatoz το είχε για μια εβδομάδα

      Το πήρες απόφαση βλέπω 😉🤭 😁
      👇👇👇
      https://www.car.gr/s/4ekfkwv9/

      Απο περιεργεια για την ωρα. Να δουμε αρχικα αν θα υπαρξει ενδιαφερον. Μην ονειρευομαστε byd και το tucson μας μεινει στα αζητητα!

      Θα προσπαθησω να κανω test drive ειτε τη Δευτερα ειτε την Πεμπτη για να αποκτησω
      ολοκληρωμενη εικονα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @ribopaido said in Hyundai Inster (2024):

      PTC heating εχει το inster δηλαδη? Ενδιαφερον.

      Φαινεται ωραιο αυτοκινητακι και το βλεπω παντου. θα παμε να το δουμε με τον αδερφο μου μηπως προχωρησει σε αγορα και να κρατησει το bora για κανα ταξιδι.

      Η τοπ εκδοση νομιζω εχει αντλια θερμοτητας. Η premium και style ptc.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: BYD forum

      @dettol said in BYD forum:

      @zaxosm said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @zaxosm said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @zaxosm said in BYD forum:

      Ειναι οντως μεγαλο αρκετα μεγαλο βασικα.
      Νομιζω πως δεν ειναι θεμα αυτο αφου εχουμε το inster που καλυπτει το 80% της πολης.

      Το atto2 εχει αρκετα διαφορετικη αισθηση ποιοτητας στη καμπινα. Δεν ειναι κακη αλλα οταν τα συγκρινεις εχει τρομερη διαφορα υπερ του seal u dmi.

      Απλα εντυπωσιαστηκα παρα πολυ απο το αυτοκινητο! Κανει πολλα κλικ….. να δουμε τωρα και πως παει στο δρομο!

      σκεφτεσαι να δωσεις το tucson ή απλα πηγες να δεις στην byd για χαβαλε;

      Σκεφτομαι πολυ τα plug in hybrid. Ειδα Jaecoo και δεν τρελαθηκα πριν λιγο καιρο οποτε το ειχα αφησει στην ακρη και σημερα έτυχε να περναω χαλαρος και λεω δε μπαινω δω το seal u dmi? Πετυχα και ενα εξαιρετικο πωλητη και διαβασμενο και μιλουσαμε μια ωρα γιατι πηγα και αρκετα πρωι και δεν ειχε κοσμο.

      Οποτε μπριζωθηκα. Και ξεκινησα διαδικασιες αρχικα να δω τι πιανει το tucson και αν δω οτι εχω μικρη απωλεια και μου αρεσει και το byd στην οδηγηση να κανω το βημα.

      Μιας και εχεις ηλεκτρικό ήδη, επομένως το έχεις δοκιμάσει και σου αρέσει, δεν σε ενδιαφέρει καθόλου η ιδέα του μεγάλου ηλεκτρικού;
      Είμαι σίγουρος οτι όταν έχεις πάει ταξίδια με το Tucson, έχεις σκεφτεί «πως θα έκανα αυτήν τη διαδρομή με ηλεκτρικό;»
      Έχεις πάει κάπου που πιστεύεις ότι θα είχες πρόβλημα;

      Το εχω σκεφτει απειρες φορες, αλλα ποτε δεν το τολμησα οσες φορες και αν ειπα την επομενη φορα θα παρω το inster πχ. Γενικα κανω αρκετες εξορμησεις και ειμαι ενας ανχωδης ανθρωπος οποτε για την ωρα δεν ξερω αν θα μπορεσω να βαλω στην εξισωση και την αυτονομια-φορτιση.

      Απλως, καποια χιλιομετρα γινονται και απο τη γυναικα μου στην πολη με το tucson και λεω αφου εχουμε τον φορτιστη και ξερουμε τα προτερηματα του ηλεκτρικου γιατι να μη τα συνδιασουμε, δεδομενου οτι εχουμε επενδυσει ηδη σε εναν φορτιστη και σχετικη υποδομη. Συν οτι νομιζω πως πλεον η byd στα ματια μας εχει ανεβει αρκετα απο αποψη αξιοπιστιας, και πραγματικα εχει παρα μα παρα πολύ ωραια στοιχεια το συγκεκριμενο αυτοκινητο.

      Είμαι γενικά επίσης αρκετά αγχωτικός, αλλά ταυτόχρονα μου αρέσει να προγραμματίζω. Αφου δεν με έχει πιάσει εμένα range anxiety, νομίζω ότι οι περισσότεροι άλλοι ειναι ασφαλείς.
      Θα σου πρότεινα να το κάνεις ως θεωρητική άσκηση. Να σκεφτείς που έχετε πάει, μακρινές διαδρομές, με το Tucson και να δεις αν θα μπορούσες να κάνεις τη διαδρομή εύκολα με ένα μεγάλο ηλεκτρικό. Μετά να δεις πόσες μέρες μείνατε εκεί και που θα μπορούσες να είχες φορτίσει.

      Κοιτα συνηθως ναι μπορω. Σε οσα ξενοδοχεια εχω παει παντα υπαρχει πλεον ενας φορτιστης. Απλα πολλες φορες διαβαζουμε διαφορες ιστοριες πως καποιοι φορτιστες δε δουλευουν, και θελει οπως ειπες καλο προγραμματισμο. Που παροτι μπορω να το κανω το βαριεμαι και λιγο. Γιαυτο σκεφτομαι το plug in. Αλλωστε σιγουρα δεν ειναι θεμα οικονομιας αν φορτιζω εξω γιατι τα dc πλησιαζουν τουλαχιστον για την ωρα τιμη καυσιμων.

      Και αν το οδηγησω και αισθανθω παρομοιο τροπο με ενα ηλεκτρικο θα το προτιμησω. Διαβαζοντας και τη δοκιμη του Δημητρη ταιριαζει γαντι με το ποσο ζεν οδηγω πλεον που η ανεση ειναι τοπ priority.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr