Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Z
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 292
    • Best 196
    • Groups 0

    zaxosm

    @zaxosm

    556
    Reputation
    24
    Profile views
    292
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    zaxosm Unfollow Follow

    Best posts made by zaxosm

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Επανερχομαι εχοντας συμπληρωσει ηδη 7000χλμ με το tucson fl 1.6 mild hybrid 160ps manual.

      Αρχικα το αυτοκινητο αγοραστηκε τον Απριλιο προς αντικατασταση του αξιολογου juke 1.6 hybrid.

      Λογω στενοτητας στο budget πηγαμε στην βασικοτερη εκδοση premium με αρκετες εν γνωσει μας ελλειψης αλλα με τιμη ασυναγωνιστη για το μεγεθος. Για να εχετε εικονα με το κλειδι στο χερι δεν υπερβηκαμε τα 29000€. Θελαμε αποκλειστικα χειροκίνητο και οχι full hybrid καθως εχουμε το ηλεκτρικο inster για τη πολη και για τις κοντινες αποστασεις που ειναι ο σωτηρας μας.

      Αρχικα να πω πως για οποιον θελει να κρατησει το οχημα καιρο και θελει την καλυτερη επιλογη η εκδοση limited ειναι πολύ ανωτερη επιλογή με σχετικα μικρη διαφορά στα χρηματα . Η μεσαια distinctive δεν εχει κανενα νοημα. Απευθειας πας limited (ή μενεις premium αν εισαι οκ με τις παρακάτω ελλειψεις).

      Ολα στα πολυ βασικα. Αρκετες παραχωρησεις κυριως στο θεμα των ανεσεων (τα μεγαλυτερα φαουλ ειναι το manual a.c., ελλειψη αυτοματων υαλοκαθαριστηρων, ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη).

      Αν με ρωτατε μου φαινεται περιεργο που στο inster τα εχω ολα αυτα και οχι στο tucson ομως για τη χρηση που κανουμε δε θα σας πω οτι μου λειπουν κιολας. Δηλαδη ναι μεν αλλα….. ναι ειναι λιγο άβολο να ασχολεισαι με τις σκαλες του αερα του a.c. αλλα πρακτικα αυτο θα συμβει σε ενα ταξιδι πολυ λιγες φορες για να χαλαστω. Τωρα για τους υαλοκαθαριστηρες το ιδιο. Αυτο που με χαλαει ειναι η ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη και αυτο γιατι οδηγω αρκετα σε επαρχιακους δρομους και δεν ειχα καταλαβει ποσο αναγκη το ειχα. Αλλα οκ δε θα πεθανω κιολας.

      Στα συν ειναι οτι εχει πραγματακια που σωζουν την κατάσταση και γενικα δεν θα το ελεγα εντελως φτωχο. Πχ εχει μπροστα φωτα led με αυτοματη εναλλαγη μεσαιας μεγαλης σκαλας, εχει μεγαλη οθονη 12 ιντσών, αυτοματα ανοιγομενα μπροστα παραθυρα και διαφορα αλλα. Για τις δικες μας αναγκες ειναι μια χαρα.

      Κατι που με προβληματιζει ειναι πως οι ζαντες της premium με 215/65/17 σπινιαρουν αδιανοητα σε φορτωμα δευτερα τριτη! Αλλα αυτο θα λυθεί συντομα καθως θα τραμπαρω με τις ζανυες της limited με ελαστικα 235/55/18. Αυτο το εξοδο δεν μπορεσα να το αποφυγω τελικα.

      Κατα τα αλλα χωροι απλετοι, ποιοτητα υλικων μετρια, συναρμογη που δεν μπορει να ανταγωνιστει γερμανικα αυτοκινητα.

      Το πατημα ειναι σοβαρο πλεονέκτημα, σταθερο, ακριβες, περναει κακοτοπιες με περισσεια αρχοντια. Το τιμονι ουδετερο προς βαρετο αλλα δεν ειναι ζητουμενο για μενα.

      Κινητηρας, κλιμακωση κιβωτιου, αναρτηση, φρενα για μενα πολύ δυνατα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου. Ο κινητηρας αρπαζει απο τις 1200 στροφες ανετα μαλλον λογω mild hybrid, αισθανεται κοπωση καπου στις 5000 στροφες αλλά ειναι πολυ δυνατος και γραμμικος στο ωφελιμο ευρος. Ταξιδευεις με 140 και 3000 στροφες με 6η αρκετα ησυχα. Οχι τοσο ησυχα οσο η bmw x2 που εχουμε στην οικογενεια αλλα σιγουρα αρκετα κοντα. Τα φρενα ειναι γαντζοι, δε μασανε πουθενα και εχουν εξαιρετικη αισθηση. Οι αναρτησεις δουλεύουν ρολοι, παιρνει καποιες κλισεις βεβαια αν το πιέσεις αλλα τιποτα τρομακτικο. Γενικα με ευχαριστει να το οδηγω. Και νομιζω οτι βοηθα πολυ και η ανεξαρτητη πισω αναρτηση.

      Η κατανάλωση καθεται στα 7,5λ/100 με όχι συντηρητικη οδηγηση. Στην Αθηνα 9-10 στο τσεπακι, αλλα ανευ ουσιας. Γενικα για την καροτσα και το νεγεθος ειναι θεωρω οκ. Παρομοια εχουμε και στην bmw x2 18i λιγο κατω στα 7 ειχα με το t cross 1.0 95ps οποτε δε με προβληματιζει καθολου.

      Συνολικα ειναι ενα ταξιδιαρικο αυτοκινητο με παρα πολυ καλους χωρους και εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα (κινητηρας, πλαισιο, αναρτηση). Σε ενα αρκετά αρμονικο σχημα για SUV.

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Μπλε Μεταλικό!

      IMG_0475 (2).jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Χαιρετώ την ομάδα!

      Με την ευκαιρία, ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το υβριδικό Juke μου. Έχουμε πλέον φτάσει τα 19.000 χλμ και πρόσφατα έκανα ένα ταξίδι με τη λειτουργία Sport μόνιμα ενεργοποιημένη. Η μπαταρία δεν τελείωσε ποτέ, καθώς ο θερμικός κινητήρας ανέβαζε στροφές με τρόπο που τη διατηρούσε συνεχώς φορτισμένη. Στην ανηφόρα μετά τη Στυλίδα, με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ/ώρα, το αυτοκίνητο χρησιμοποιούσε αποκλειστικά τον θερμικό κινητήρα χωρίς να φορτίζει την μπαταρία, αλλά παρόλα αυτά κρατούσε την ταχύτητα άνετα, με τη μπαταρία να παραμένει στα 5/8 ή και λίγο παραπάνω.

      Το γκάζι γενικά είναι άφθονο, και το αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορο σε αυτή τη λειτουργία. Σε ένα σημείο, ένα Yaris Cross Hybrid στα διόδια έμεινε αρκετά πίσω. Ωστόσο, χρειάζεται λίγη εξοικείωση με τη λειτουργία του multimode κιβωτίου. Δεν του ταιριάζουν τα απότομα γκαζώματα, γιατί τότε μπερδεύεται λίγο με τα κατεβάσματα, αλλά με τον καιρό το συνηθίζεις.

      Από πλευράς θορύβου, δεν θα το έλεγα αθόρυβο, καθώς κάνει κάποιους περίεργους ήχους κατά τη μετάβαση από την ηλεκτρική στην θερμική λειτουργία – κάτι σαν “κρακ-κρακ” – αλλά η αντιπροσωπεία το θεωρεί φυσιολογικό.

      Η ανάρτηση συμπεριφέρεται εξαιρετικά, κρατώντας το αυτοκίνητο σταθερό και ισορροπημένο. Πιστεύω πως το Juke αδικήθηκε με την αρχική τιμή του στα 30+ χιλιάρικα.

      Όσον αφορά την κατανάλωση, με μέση ωριαία ταχύτητα 108 χλμ/ώρα και μία ώρα μέσα στην Αθήνα (από ΣΕΦ μέχρι Βαρυμπόμπη), έφτασε τα 6.8 λ/100 χλμ. Σε άλλες συνθήκες, με Normal mode, κινούμαι γύρω στα 5.8 λ/100 χλμ. Θεωρώ όμως ότι το ένα λίτρο παραπάνω αξίζει απόλυτα, γιατί το ευχαριστήθηκα! Επιπλέον, δεν είχα το άγχος της μπαταρίας, κάτι που τελικά είναι περισσότερο ψυχολογικό παρά ουσιαστικό.

      Αυτα ✔️

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      @zaxosm said in Nissan Juke 2019:

      Πολύ ωραίο review @dimsabas και κατατοπιστικό!

      Ακόμα προσπαθώ να προγραμματίσω το τεστ ντραιβ για να βγάλω κι εγώ ένα συμπέρασμα.

      Παιδιά για να μην παρεξηγηθώ το T-cross είναι καταπληκτικό all in one αυτοκίνητο. Η ευρυχωρία του και η πρακτικότητα δεν παίζονται. Απλά στην περίπτωσή μου αλλάξαν οι προτεραιότητες, οπότε δε με απσχολούν οι χώροι, χρειάζομαι το αυτόματο και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέσα στη πόλη, θα ήθελα κάι πιο σπορτίφ και τέλος επειδή έχω φτάσει στα 36000 χλμ με το T-cross, έχει αρχίσει να με χαλάει η τρικίλυνδρη φύση του στο άκουσμά της......

      Πάντα μου άρεσε βέβαια το juke αλλά ήταν και πανάκριβο πριν 1,5 χρόνο που τα κοίταγα.

      Τώρα για το infotainment που αναφέρθηκε δε με πολυ απασχολεί, μιας και μόνιμα δουλεύω το apple car play αν και με χαλάει που δεν έχει ασύρματο αλλά πιστεύω ζω και χωρίς αυτό. Δεν έχω παρατηρήσει να λείπει κάτι σημαντικό εξοπλιστικά, άλλωστε εχω τη βασική έδοση του T-cross οπότε δεν έχω και ψηλά στανταρντ.

      Και επειδή δε θέλω να ξεφύγω από τα 4,2μετρα μήκους δε βρίσκω και κάτι άλλο σαν εναλλακτική σε αυτά που ζητάω.

      Τελικά το έκανα το βήμα! Juke 1.6 Hybrid N-connecta Υβρίδιο. Το είχα παραγγείλει αλλά είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου δεύτερες σκέψεις, κυρίως λόγω τιμής. Ωστόσο λόγω της ανανέωσης πέτυχα μια αξιοσέβαστη έκπτωση και κάμφθηκαν όλες οι δεύτερες σκέψεις.

      Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες. Το αυτόματο κιβώτιο είναι εκπληκτικό, όπως και τα τιμόνι, ανάρτηση, καθίσματα. Αποπνέει μια macho αίσθηση στον δρόμο και είναι και αρκετά γρήγορο. Κατανάλωση έχω κάνει και 1.8/100 έχω κάνει και 7/100 δεν έχω βγάλει ασφαλές συμπέρασμα. Δεν έχει τους χώρους του T-cross αλλά δεν είναι το ζητούμενο.

      Περισσότερα εν καιρό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Έχοντας λοιπόν διανύσει περί τα 1700χλμ έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα.

      Αρχικά να πω εδώ πως το μέτρο σύγκρισης είναι το VW t-cross 1.0 95 ps χειροκίνητο που είχα, η BMW X2 18i DCT του πατέρα μου.

      Ο λόγος που πήρα το JUKE είναι πως ήθελα κάτι πιο νεανικό, πιο γρήγορο, πιο σπορ και πιο εύκολο στην οδήγηση όπου το JUKE τα έχει όλα αυτά.

      Στα θετικά:

      • Είναι SUV αλλά δεν το νιώθεις. Δεν κάθεσαι "πάνω" στο αμάξι αλλά μέσα σε αυτό. Η θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ καλή.
      • Το "πάτημα" του αυτοκινήτου είναι καταπληκτικό όπως και η σταθερότητά του ακομακαι σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Εκεί που για παράδειγμα άνω των 140 στο t-cross αισθανόσουν οτι υπήρχε μία σχετική αστάθεια ίως και λόγω σχήματος, δηλαδή ένιωθες την ταχύτητα κάτι που στο JUKE δεν υπάρχει επουδενί.
      • Το τιμόνι είναι πάρα πολύ καλό. Θα έλεγα εφάμιλο της BMW και σίγουρα πολύ καλύτερο σε αίσθηση από του t-cross.
      • Φοβερά σε αίσθηση και πολύ εξκούραστα καθίσματα τόσο σε σύγκριση με την Χ2 όσο και με του t-cross
      • Πολύ ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό, γενικά σου αποπνέει μία αίσθηση ενα κλικ παραπανω από άλλα της κατηγορίας τουλάχιστον από την έκδοση N-connecta και πάνω. Σίγουρα είναι πολύ πιο ποιοτικό από το t-cross.
      • Κινητήρας - απίστευτα εύρωστος και αρκούντως δυνατός. Δεν αισθάνεσαι πουθενά έλλειψη δύναμης και λόγω της μπαταρίας το γκάζι είναι πολύ άμεσο.
      • Κιβώτιο - Εξαιρετικά ομαλό και άνετο αν και σε ορισμένες περιπτώσεις (απότομο τέρμα γκάζι) κάνει κάποια χαζά κατεβάσματα με αποτέλεσμα να φέρενι στιγμιαία θόρυβο από τον κινητήρα.
      • Κατανάλωση - Μέχρι στιγμής εξαιρετική. Σήμερα στο κατέβα από Νέα Φιλοθέη - Χαϊδάρι για παράδειγμα με το e-pedal το οποίο είναι εκπληκτικό μέσα στη πόλη, έγραψα 2,1λ/100 όταν με το t-cross εφτανα στα 6,5-7λ/100.

      IMG_0576.jpg IMG_0577.jpg

      Αρνητικά:

      • H ανάρτηση, παρότι φοβερή στο ανοιχτό δρόμο, σε μεγάλες λακούβες κοπανάει απίστευτα και γίνεται κουραστική ώς ένα βαθμό.
      • Οθόνη Infotainment - Πολύ μέτρια γραφικά και γενικά πολύ πιο μέτρια από αυτή του T-cross.
      • Ελλέιψεις εξοπλισμού - Έχει απλο cruise control και όχι adaptive, και το lane assist δεν έχει αυτόματη διόρθωση πορείας. Επίσης τα παράθυρα συνοδηγού και πίσω δεν κλείνουν αυτόματα.
      • Ο χώρος αποσκευών περιορίζεται σημαντικά λόγω της μπαταρίας και είναι ρηχός στα 350 λίτρα.

      Νομίζω αυτά έχω εντοπίσει για αρχή. Συνοψίζοντας, είναι ένα πολύ δεμένο αυτοκίνητο, με "προσωπικότητα" θα έλεγα ως προς την εμφάνιση, μία σχετικά καλή τιμή για τα δεδομένα της εποχής, ένα πολύ άρτιο σύστημα υβριδικότητας και αν εξαιρέσεις το χώρο αποσκευών ικανοποιητικότατους χώρους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: VW T-Cross

      Αρχικα να αναφερω πως εχω βασικη εκδοση βασικο κινητηρα. Τιποτα παραπανω εκτος απο αυτοματο κλιματισμο.

      Το αυτοκινητο παταει καλα στο δρομο και εμπνεει ασφαλεια. Για μενα εχει μια πολυ στιβαρη οδικη συμπεριφορα χωρις κατι αξιοσημειωτο που θα πεις ουαου.

      Οι χωροι ειναι μεγαλο ατου. Εξαιρετικοι και απολυτα εκμεταλευσιμοι. Το συρομενο πισω καθισμα και ο διπλος πατος στο χωρο αποσκευων το απογειωνουν.

      Η σχεδιαση παροτι συντηριτικη ειναι απολυτα λειτουργικη. Εχεις το απαραιτητο υψος ενος suv μαζι με παρα πολυ καλη περιφερειακη ορατοτητα και μια αψεγαδιαστη εργονομια μεσα.

      Η πισω ανάρτηση εχει μια ξερη αντιδραση οταν ειναι αδειο αλλα οχι κατι που στο τελος της ημερας θα ενοχλησει συνολικα.

      Ο κινητηρας με τα 95 αλογα ειναι αρκετος για τα δικα μου γουστα. Φωτια δε βαζει αλλα κινουμαι αξιοπρεπεστατα σε ολες τις συνθηκες. Το 5αρι κιβωτιο παροτι ξενιζει τελικα ειναι μονο ψυχολογικο. Εχει εξαιρετικη κλιμακωση και μονο η μακρια πεμπτη ισως προβληματισει κατω απο τις 2500 στροφες.

      Η καταναλωση φυσιολογικη θα ελεγα. Περιπου 5,5 εκτος και 7,5 εντος. Δεν ανταγωνιζεται υβριδικα σε καμια περιπτωση αλλα ειναι ικανοποιητικη για τα 1200+ κιλα του.

      Η ποιοτητα των υλικων ειναι το μελανο σημειο, παντου σκληρα πλαστικα αλλα δείχνουν δεμενα τουλαχιστον. Δε συναυδουν με τα 21 + που ζηταει. Το taigo εχει μαλακα υλικα π.χ…….

      Ο βασικος ψηφιακος πινακας οργανων 8’’ παροτι εχει καλη αναλυση δεν εχει πολλες λειτουργιες και φαινεται «λιγος». Αξιζει πολυ ο pro.

      Επισης εχει μικρο ντουλαπακι συνοδηγου αλλα οι θηκες στις πορτες αχανεις και το συρταρακι κατω απο τον συνοδηγο πολυ βολικο μαζι με τον κλειστο χωρο στο υποβραχιονιο.

      Τελος οι διαστασεις του ειναι τετοιες που εξασφαλιζουν μια αρτια συμβιωση εντος αστικου κεντρου και εκτος αν θες ενα αυτοκινητο που να τα κανει ολα.

      Αυτα σαν πρωτη εμπειρια στα πρωτα 2500 χλμ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Παραλάβαμε λοιπόν το inster με τη μικρή μπαταρία (42KWH) και έχουμε ήδη κάνει τα πρωτα 200 χλμ. Παραλαβή με 100% μπαταρία και τώρ είμαστε στα 40%, που σημαίνει οτι 300χλμ τα έχει θεωρητικά.

      Μέχρι στιγμής όλα κυλούν ομαλά και είναι εξαιρετικό για όλες τις αστικές μετακινήσεις που έχω κάνει. Αυτό που κάπως ξυνίζει είναι ο κύκλος στροφής. Νομίζω οτι θα μπορούσε να κόβει περισσότερο και φαίνεται σε κάποια σημεία.

      Είναι αρκετά πρακτικό και πάρα πολύ άνετο, ειδικά πίσω, που τολμώ να πω είναι περισσότερο άνετο από μπροστά και αυτό γιατί η κεντρική κονσόλα περιορίζει αρκετα το άνοιγμα των ποδιών. Ο χώρος αποσκευών εντυποσιακός για το μέγεθος.

      Οι αναρτήσεις πολύ άνετες, δεν κοπανάει καθόλου και αποπνέει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ο κλιματισμός παρότι δεν εχει αντλία θερμότητας αποδοτικότατος τόσο σε κρυο όσο και ζεστό. Βέβαια αυξάνει αρκετά την κατανάλωση αλλά δεν έχω επαρκές δείγμα ακόμα.

      Αύριο θα κάνω την πρώτη φόρτιση στο wallbox που ήδη έχω βάλει στο σπίτι στα 7,4kw καθώς έχω μονοφασικό ενισχυμένο ρεύμα, ώστε να δω χρόνους κλπ.

      Μένει να το δω και σε ταξίδι πως πάει και τις καταναλώσεις έχει.

      Να σημειώσω πως ο φόρτιστης που δίνει η Hyundai είναι κλασικός σουκο με μέγιστο ρεύμα τα 12Α και όχι 16Α, που είναι λίγο περιοριστικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Χαιρετω την ομαδα. Οπως σας ειχα πει παλιοτερα ψαχνομουν ιδιαιτερα για tucson γιατι για καποιο λογο μου αρεσε αρκετα και επρεπε να φυγει το juke.

      Παροτι για μενα η κορυφαια εκδοση ειναι η limited δεν ηθελα να σκαρφαλωσω στα σχεδον 34 χιλιαρικα και κατεληξα στην τελειως βασικη premium οπου εν τελει και με πολυ παζαρι συζητησα αγορασα αρκετα φτηνοτερα απο την τιμη καταλογου - εν γνωση μου για τις χαζες ελλειψεις στον εξοπλισμο.

      Για την χρηση που προοριζεται - αποκλειστικα ταξιδια και για καποια αναγκη στην πολη αν το inster δεν ειναι διαθεσιμο - δε μπορουσα με τιποτα να κανω το αλμα προς τη limited. Δεν ειχε νοημα για μενα μια δαφορα που εν τελει ηταν περιπου 5 και κατι χιλιαδες Ευρω.

      Συνεπως καταληξαμε σε αυτο το ιδιαιτερο πρασινο σκουρο με χειροκινητο 6αρι σασμαν. Πολυ ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες. Πολυ δυνατο το μοτερ με τα 160 αλογα. Το mild hybrid συστημα κανει εξαιρετικη δουλεια και το lag ειναι ανυπαρκτο απο τος 1000 στροφες ανεβάζει δυνατα. Οι χωροι ειναι απαιχτοι. Η ποιοτητα κατασκευης και η συναρμογη σιγουρα κατωτερη απο γερμανικες κατασκευες αλλα σε καλα επιπεδα οχι κατι αξιο αναφορας. Η ποιοτητα κυλισης ειναι σχετικα καλη, το τιμονι λιγο ασαφες ειδικα σε πιο υψηλες ταχυτητες, και η αναρτηση τα καταπινει ολα - ειναι υποδειγμα για κορεατικο αυτοκινητο.

      2 αρνητικα εχω εντοπισει για την ωρα - 1) το 215/65/17 λαστιχο αδυνατει πολλες φορες να υποστηριξει τις επιταχυνσεις κυριως με δευτερα. Δεν ξερω αν φταινε τα muchelin premacy που εχει ή η διασταση αλλα με προβληματιζει. 2) το a.c. Πολλες φορες σε χαμηλες ταχυτητες μεσα στη πολη σε καποια φορτια δειχνει σαν να αποσυμπλεκει το κομπρεσορα και ερχεται κιγο υγρος και πιο ζεστος αερας οπου μετα απο λιγο επανερχεται. Δεν ξέρω αν φταιει που δεν ειναι αυτοματο κλιμα αλλα δεν το ειχα σε καποιο αλλο αυτοκινητο. Αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας με διαφωτισει!

      alt text

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Το inster έχει εντυπωσιακούς χώρους και είναι 4θέσιο γιατί είναι πολύ στενό 1,61m. Πράγμα το οποίο όμως θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης.

      Ξέρω ότι τα πρώτα βγήκαν στους δρόμους την προηγούμενη εβδομάδα. Εχει ένα test drive στην lamda στη Συγγρού λευκό πάντως.

      Εγώ τελικά έδωσα την παραγγελία για το 42kw ακολουθώντας και τις προτροπές σας μιας και θα κινούμαι κατά βαση στην Αθήνα με αυτό.

      Και ενώ έλεγα να πάρω μαύρο, είδα ένα χακί προς παράδοση και με κέρδισε. Αναμένω παραδοση σε 2-3 εβδομάδες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

      Πάντως τα test drives ίσως αδικούν το mhev. Έχω την εντύπωση πως το trip δεν είναι πολύ ακριβές. Έχω κάποιες περιπτώσεις κατόχων που μιλάνε για 7.5-8.0 σε συνθήκες πόλης ενώ ένα test drive 10χλμ μπορεί άνετα να γράψει 9.5 ή παραπάνω με a/c στο trip, αυτό όμως δεν είναι από λαμπάκι σε λαμπάκι στην αντλία που έχει μια αντικειμενικότητα. Είμαι σκεπτικός ως προς το τι ισχύει πραγματικά. Μόνο στα Toyota ο,τι και να τους κάνεις αυτά θα γράψουν 5.5 (υποθέτω και στην αντλία)

      Μόνο εγώ προβληματίζομαι όταν κριτήριο επιλογής ενός αυτοκινήτου 30+ χιλιάδων Ευρώ είναι η κατανάλωση;
      Δηλαδή καθόμαστε και υπεραναλύουμε την κατανάλωση χάνοντας την ουσία.

      Στους ανοικτούς δρόμους για τους οποίους σχεδιάστηκαν αυτά τα αυτοκίνητα οι διαφορές είναι μικρές και τα θερμικά μοτέρ έχουν πλεονέκτημα συνολικά και είναι και πιο ήσυχα. Το οτι κάποιοι αγοράζουν ένα αυτοκίνητο 30+ χιλιάδων για να μετρούν την κατανάλωση είναι λάθος εν τη γενέσει του.

      Το Quashqai έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, πολύ δεμένη συναρμογή, πολύ καλούς χώρους και για τα χρήματα που ζητά το mhev παίρνεις ένα πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο αν δεν κινείσαι στην πόλη - κάτι για το οποίο δεν έχει σχεδιαστεί!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm

    Latest posts made by zaxosm

    • RE: Toyota Corolla Cross

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      Φαντάζομαι πως εξαρτάται απ το "αξιοπρεπές" χατσμπακ, αλλά σκοπός μου δεν είναι να το βγάλω καλύτερο απ όλα, αλλά μόνο να μεταφέρω την εντύπωσή μου για το ότι ήταν πολύ θετική έκπληξη σε αυτόν τον τομέα.
      Πολλοί αγοράζουν αυτά τα τογιότα σκεπτόμενοι πως θα συμβιβαστουν σε κάποιους τομείς, για την οικονομία και την αξιοπιστία.

      Θα ειχε ενδιαφερον να μας πεις και ποια αλλα μοντελα εκανες τεστ drive πριν καταληξεις στο corolla cross.

      Εγω οταν πηρα το tucson εκανα τρια suv test drive corolla cross 1.8, nissan quashqai 1.33 158 ps xtronic και το tucson 1.6 mhev. Το corolla cross ηταν πισω και απο τα δυο στη δικη μου αισθηση! Βεβαια πολυ μπροστα σε καταναλωση χαχα αν θυμαμαι ειχε 5.5 μεση και τα αλλα 10αρια πλας! Βεβαια να σας πω πως περισσοτερο απο ολα που με χαλασε ηταν τα καθισματα του corolla cross……

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: JEEP AVENGER

      @giatros01 said in JEEP AVENGER:

      @zaxosm said in JEEP AVENGER:

      Εμενα μου αρεσει παρα πολυ εμφανησιακα, ωστοσο οι χωροι ειναι ανυπαρκτοι. Εγω ειμαι 1.88 και δεν χωραγα πισω ουτε να μπω. Δυσκολευομουν στο μπες βγες στη θεση οδηγου και αισθανομουν σαν καπως να πιεζομαι.

      Οδηγικα ηταν ωραιο ειχα δοκιμασει το ηλεκτρικο και ειχε ωραια ποιοτητα κυλισης. Τραβαγε και τα βλεμματα!

      ιδιο υψος σε ρίχνω και 1 πόντο ,ειχα απο πίσω μου ατομο 180
      Δεν θα έλεγα οτι ειναι το ποιο ανετο,βασικά οταν διορθωσα την θεση οδηγησης ηταν καλα
      Πίσω ειναι ποιο ανετο απο την AL junior

      Τοτε το συγκρινα με το t cross που ειχα. Αυτο που ενοχλουσε κατα βαση ειναι οτι ηταν χαμηλο και στενο για suv εν αντιθεσει με το t cross που επαιζα μπαλα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Αν θυμαμαι καλα υπαρχουν πρακτικα 3 εκδοσεις. Η βασικη που βγαινει μονο με τη 42αρα μπαταρια, η μεσαια και η τοπ. Η τοπ θυμαμαι ειχε μπαρες οροφης, πισω φιμε και led φωτα μπρος πισω. Η βασικη οπτικη διαφορα ειναι τ πισω φωτα led που ειναι σε λευκο περιγραμμα και φωτιζωμενα τετραγωνακια. Στα απλα δικα μας εχει απλα 2 λαμπες σε ενα ενιαίο φαναρι που φωτιζουν ανομοιομορφα τα τετραγωνακια. Το μπεζ σαλονι ειναι εξτρα σε μεσαία και τοπ εκδοση. Αν θυμαμαι καλα στη τοπ αν το προσθεσεις παει πανω απο 27000€

      Δεν ξερω αν στο πρασινο αναφερεστε στο χακι που εχω κι εγω. Τωρα πως κατεληξα να εχω δυο περιπου πρασινα αυτοκινητα δεν το περιμενα ποτε. Νομιζω παντως ειναι απο τα πιο ταιριαστα χρωματα στο inster - αρχικα ειχα κλεισει μαυρο αλλα το αλλαξα γιατι ειδα αυτο και μου εκανε κλικ!

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Ok! Οποτε εχει εξαιρετικο setup αναρτησης!! 👍

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2025

      @criuser said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

      @zaxosm said in CITROEN C5 AIRCROSS 2025:

      Πολυ μαυριλα τα ελληνικα στο car. Μαυρη ζαντα, φιμε τζαμια Παναγια μου σκοτεινιασα.

      Τιμες αναμενομενες, πωλησεις δε νομιζω πως θα εχει με αυτες ομως.

      Παντα βεβαια ζηλευα τις πολυθρονες των citroen οπου ειναι ποιημα.

      Νομιζω η Ρενω εχει πιασει πολύ καλυτερα το νοημα συνολικα απο τους stellantis ξαδερφους……

      Τιμές το προηγούμενο είχε ψηλότερες και μια χαρά πωλήσεις έκανε.

      Η μεσαία με τα 145 στα 32000 για τόσο μεγάλο και με καλό εξοπλισμό αμάξι είναι 5000 κάτω από τις προηγούμενες.

      Αν μάλιστα μπορούν να δίνουν στις 39000 την μεσαία πλάγκ ιν με τα 195 άλογα χτυπάει άνετα και τις κινεζιές.

      Ίσως, προσωπική άποψη εξέφρασα. Για μένα, δεν το λες και πολύ όμορφο, δεν το λες και πολύ φτηνό, δεν το λες και πολύ αξιόπιστο.

      Θα δείξει σε κάθε περίπτωση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2025

      Πολυ μαυριλα τα ελληνικα στο car. Μαυρη ζαντα, φιμε τζαμια Παναγια μου σκοτεινιασα.

      Τιμες αναμενομενες, πωλησεις δε νομιζω πως θα εχει με αυτες ομως.

      Παντα βεβαια ζηλευα τις πολυθρονες των citroen οπου ειναι ποιημα.

      Νομιζω η Ρενω εχει πιασει πολύ καλυτερα το νοημα συνολικα απο τους stellantis ξαδερφους……

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: VW Tiguan 2024

      Εγω ακομα προσπαθω να καταλαβω γιατι δεν καλυπτει ο 1.5 tsi στα ταξιδια…. Που εμφανιζει αδυναμια;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: RENAULT FORUM

      @ektoras said in RENAULT FORUM:

      NEW TWINGO

      Μου φαίνεται πάρα πολύ όμορφο. Πολύ σωστό χωροταξικά με τα συρόμενα καθίσματα. Έχουν στυλ οι άτιμοι - εκεί ποντάρουν. Να δούμε αν θα βγουν και αξιόπιστοι.

      Αν βάλεις το twingo, το 4 και το 5 σε μία έκθεση θα είναι ένα πολύ όμορφο θέαμα!

      Ωστόσο η μπαταρία 27kwh είναι πολύ μικρή οπότε το περιορίζει αρκετά εντός των τειχών.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: BYD forum

      Aν έχεις συναισθημα και ρομαντισμό και εάν τα χρηματα όπως και οι χώροι δεν ειναι πρόβλημα πας δαγκωτό σε renault 5.
      Είναι πάρα πολύ όμορφο και ναι είναι και ποιοτικό αρκετά.

      Για εμάς του κοινούς θνητούς που εξυπηρετούμε τις ανάγκες μας δεν αξίζει θεωρώ. Αν ήμουν 25άρης και είχα τα λεφτά ίσως που και πάλι δεν ξέρω.

      Τέλος, δε θεωρώ την NMC τόσο πρόβλημα σε σχέση με την LFP και έχω διαβάσει αρκετά καθότι με προβλημάτιζε με το inster αλλά δεν κατέληξα οτι εν τέλει, είναι εμπόδιο. Είναι καλύτερη επιλογή αλλά όχι τόσο καλύτερη για να απορρίψεις ένα αυτοκόνητο εννοώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @cirus said in Hyundai Inster (2024):

      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

      @jousis said in Hyundai Inster (2024):

      δεν ειναι το αμαξι για ταξιδια, γιατι να παιδευεσαι από την στιγμη που έχεις αλλο καλό αμαξι για ταξίδια.

      ενταξει να το κανεις μια φορα να το δεις από περιεργεια λογικο και γενικα φυσικα και μπορεις να το κάνεις με στασεις αλλα δεν εχει νοημα

      το Tucson που εχεις για ταξιδι ειναι απλα 1000φορες καλύτερο σε αυτό

      Για την πόλη και για κοντινες αποστασεις (τυπου χαλκιδα) οκ , μετα για αυτους που εχουν ενα κανονικο αμαξι ειναι απλα παιδεμα

      την οικονομία την κάνεις μεσα στην πολη που κάνεις τα πολλα χιλιομετρα. Για ταξιδια που ειναι λίγα το χρόνο δεν παιζει κανενα ρολο ποσο καιει το κανονικο σου αμαξι, κλαιν, σιγα ποσα ταξιδια να κανεις και σιγα το ποσο που θα εξοικονομησεις

      Φιλικα τα λέω παντα, μην παρεξηγηθω

      Καμία παρεξήγηση, μια χαρά τα λές. Δε θα μπαίναμε στη διαδικασία να αγοράσουμε ηλεκτρικό εάν δεν είχαμε και ένα θερμικό να μας υποστηρίζει για τα μεγάλα ταξίδια.

      Στο Άστρος σπάνια κατεβαίνουμε με το tucson. Έχω βρει τα πατήματά μου με το inster και πραγματικά κάνουμε φοβερή οικονομία αλλά φορτίζουμε αποκλειστικά στο σπίτι. Όσο η φόρτιση παραμένει σε οικιακό περιβάλλον τα κόστη παραμένουν χαμηλά - για παράδειγμα κερδίζουμε κάπου στα 50€ στο πηγαινέλα στο Άστρος το οποίο είναι μία έξοδός μας 🤠

      Όλες οι διακοπές - μεγάλα ταξίδια γίνονται με το tucson που εντάξει μη γελιόμαστε είναι και φτιαγμένο για αυτά και περπατάει "λεβέντικα" στο δρόμο.

      @jousis said in Hyundai Inster (2024):

      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

      δεν θέλω να έχω το άγχος που ενδεχομένως να μου προκαλέσει ένας δημόσιος φορτιστής που δεν δουλεύει.

      Είναι πλέον λίγο μύθος αυτό. Ειδικά κάτω απο το αυλάκι είστε απο τους πιο σταθερούς και πρωτοπόρους.
      Αλλά ποιός ο λόγος αφού έχεις κ το άλλο; Μόνο για τον χαβαλέ αν θελήσεις.

      Τα μοντέρνα ηλεκτρικά κουβαδάκια λόγω των μπαταριών είναι πολύ σταθερά σε σχέση με τα εργαλεία του τρόμου περασμένης δεκαετίας (atos,getz,etc). Μια χαρά για εθνική.

      Ναι καμία σχέση με παλιά - καμία σύγκριση. Βέβαια για τα λεφτά που έδινες και για αυτά που δίνεις πλέον είναι ας πούμε και αναμενόμενο!

      Ακόμα θυμάμαι το 2015 όπου η μητέρα μου πήρε ένα twingo 3 με 10000€..... Έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr