Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Z
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 321
    • Best 214
    • Groups 0

    zaxosm

    @zaxosm

    583
    Reputation
    25
    Profile views
    321
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    zaxosm Unfollow Follow

    Best posts made by zaxosm

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Επανερχομαι εχοντας συμπληρωσει ηδη 7000χλμ με το tucson fl 1.6 mild hybrid 160ps manual.

      Αρχικα το αυτοκινητο αγοραστηκε τον Απριλιο προς αντικατασταση του αξιολογου juke 1.6 hybrid.

      Λογω στενοτητας στο budget πηγαμε στην βασικοτερη εκδοση premium με αρκετες εν γνωσει μας ελλειψης αλλα με τιμη ασυναγωνιστη για το μεγεθος. Για να εχετε εικονα με το κλειδι στο χερι δεν υπερβηκαμε τα 29000€. Θελαμε αποκλειστικα χειροκίνητο και οχι full hybrid καθως εχουμε το ηλεκτρικο inster για τη πολη και για τις κοντινες αποστασεις που ειναι ο σωτηρας μας.

      Αρχικα να πω πως για οποιον θελει να κρατησει το οχημα καιρο και θελει την καλυτερη επιλογη η εκδοση limited ειναι πολύ ανωτερη επιλογή με σχετικα μικρη διαφορά στα χρηματα . Η μεσαια distinctive δεν εχει κανενα νοημα. Απευθειας πας limited (ή μενεις premium αν εισαι οκ με τις παρακάτω ελλειψεις).

      Ολα στα πολυ βασικα. Αρκετες παραχωρησεις κυριως στο θεμα των ανεσεων (τα μεγαλυτερα φαουλ ειναι το manual a.c., ελλειψη αυτοματων υαλοκαθαριστηρων, ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη).

      Αν με ρωτατε μου φαινεται περιεργο που στο inster τα εχω ολα αυτα και οχι στο tucson ομως για τη χρηση που κανουμε δε θα σας πω οτι μου λειπουν κιολας. Δηλαδη ναι μεν αλλα….. ναι ειναι λιγο άβολο να ασχολεισαι με τις σκαλες του αερα του a.c. αλλα πρακτικα αυτο θα συμβει σε ενα ταξιδι πολυ λιγες φορες για να χαλαστω. Τωρα για τους υαλοκαθαριστηρες το ιδιο. Αυτο που με χαλαει ειναι η ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη και αυτο γιατι οδηγω αρκετα σε επαρχιακους δρομους και δεν ειχα καταλαβει ποσο αναγκη το ειχα. Αλλα οκ δε θα πεθανω κιολας.

      Στα συν ειναι οτι εχει πραγματακια που σωζουν την κατάσταση και γενικα δεν θα το ελεγα εντελως φτωχο. Πχ εχει μπροστα φωτα led με αυτοματη εναλλαγη μεσαιας μεγαλης σκαλας, εχει μεγαλη οθονη 12 ιντσών, αυτοματα ανοιγομενα μπροστα παραθυρα και διαφορα αλλα. Για τις δικες μας αναγκες ειναι μια χαρα.

      Κατι που με προβληματιζει ειναι πως οι ζαντες της premium με 215/65/17 σπινιαρουν αδιανοητα σε φορτωμα δευτερα τριτη! Αλλα αυτο θα λυθεί συντομα καθως θα τραμπαρω με τις ζανυες της limited με ελαστικα 235/55/18. Αυτο το εξοδο δεν μπορεσα να το αποφυγω τελικα.

      Κατα τα αλλα χωροι απλετοι, ποιοτητα υλικων μετρια, συναρμογη που δεν μπορει να ανταγωνιστει γερμανικα αυτοκινητα.

      Το πατημα ειναι σοβαρο πλεονέκτημα, σταθερο, ακριβες, περναει κακοτοπιες με περισσεια αρχοντια. Το τιμονι ουδετερο προς βαρετο αλλα δεν ειναι ζητουμενο για μενα.

      Κινητηρας, κλιμακωση κιβωτιου, αναρτηση, φρενα για μενα πολύ δυνατα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου. Ο κινητηρας αρπαζει απο τις 1200 στροφες ανετα μαλλον λογω mild hybrid, αισθανεται κοπωση καπου στις 5000 στροφες αλλά ειναι πολυ δυνατος και γραμμικος στο ωφελιμο ευρος. Ταξιδευεις με 140 και 3000 στροφες με 6η αρκετα ησυχα. Οχι τοσο ησυχα οσο η bmw x2 που εχουμε στην οικογενεια αλλα σιγουρα αρκετα κοντα. Τα φρενα ειναι γαντζοι, δε μασανε πουθενα και εχουν εξαιρετικη αισθηση. Οι αναρτησεις δουλεύουν ρολοι, παιρνει καποιες κλισεις βεβαια αν το πιέσεις αλλα τιποτα τρομακτικο. Γενικα με ευχαριστει να το οδηγω. Και νομιζω οτι βοηθα πολυ και η ανεξαρτητη πισω αναρτηση.

      Η κατανάλωση καθεται στα 7,5λ/100 με όχι συντηρητικη οδηγηση. Στην Αθηνα 9-10 στο τσεπακι, αλλα ανευ ουσιας. Γενικα για την καροτσα και το νεγεθος ειναι θεωρω οκ. Παρομοια εχουμε και στην bmw x2 18i λιγο κατω στα 7 ειχα με το t cross 1.0 95ps οποτε δε με προβληματιζει καθολου.

      Συνολικα ειναι ενα ταξιδιαρικο αυτοκινητο με παρα πολυ καλους χωρους και εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα (κινητηρας, πλαισιο, αναρτηση). Σε ενα αρκετά αρμονικο σχημα για SUV.

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Μπλε Μεταλικό!

      IMG_0475 (2).jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Χαιρετώ την ομάδα!

      Με την ευκαιρία, ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το υβριδικό Juke μου. Έχουμε πλέον φτάσει τα 19.000 χλμ και πρόσφατα έκανα ένα ταξίδι με τη λειτουργία Sport μόνιμα ενεργοποιημένη. Η μπαταρία δεν τελείωσε ποτέ, καθώς ο θερμικός κινητήρας ανέβαζε στροφές με τρόπο που τη διατηρούσε συνεχώς φορτισμένη. Στην ανηφόρα μετά τη Στυλίδα, με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ/ώρα, το αυτοκίνητο χρησιμοποιούσε αποκλειστικά τον θερμικό κινητήρα χωρίς να φορτίζει την μπαταρία, αλλά παρόλα αυτά κρατούσε την ταχύτητα άνετα, με τη μπαταρία να παραμένει στα 5/8 ή και λίγο παραπάνω.

      Το γκάζι γενικά είναι άφθονο, και το αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορο σε αυτή τη λειτουργία. Σε ένα σημείο, ένα Yaris Cross Hybrid στα διόδια έμεινε αρκετά πίσω. Ωστόσο, χρειάζεται λίγη εξοικείωση με τη λειτουργία του multimode κιβωτίου. Δεν του ταιριάζουν τα απότομα γκαζώματα, γιατί τότε μπερδεύεται λίγο με τα κατεβάσματα, αλλά με τον καιρό το συνηθίζεις.

      Από πλευράς θορύβου, δεν θα το έλεγα αθόρυβο, καθώς κάνει κάποιους περίεργους ήχους κατά τη μετάβαση από την ηλεκτρική στην θερμική λειτουργία – κάτι σαν “κρακ-κρακ” – αλλά η αντιπροσωπεία το θεωρεί φυσιολογικό.

      Η ανάρτηση συμπεριφέρεται εξαιρετικά, κρατώντας το αυτοκίνητο σταθερό και ισορροπημένο. Πιστεύω πως το Juke αδικήθηκε με την αρχική τιμή του στα 30+ χιλιάρικα.

      Όσον αφορά την κατανάλωση, με μέση ωριαία ταχύτητα 108 χλμ/ώρα και μία ώρα μέσα στην Αθήνα (από ΣΕΦ μέχρι Βαρυμπόμπη), έφτασε τα 6.8 λ/100 χλμ. Σε άλλες συνθήκες, με Normal mode, κινούμαι γύρω στα 5.8 λ/100 χλμ. Θεωρώ όμως ότι το ένα λίτρο παραπάνω αξίζει απόλυτα, γιατί το ευχαριστήθηκα! Επιπλέον, δεν είχα το άγχος της μπαταρίας, κάτι που τελικά είναι περισσότερο ψυχολογικό παρά ουσιαστικό.

      Αυτα ✔️

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      @zaxosm said in Nissan Juke 2019:

      Πολύ ωραίο review @dimsabas και κατατοπιστικό!

      Ακόμα προσπαθώ να προγραμματίσω το τεστ ντραιβ για να βγάλω κι εγώ ένα συμπέρασμα.

      Παιδιά για να μην παρεξηγηθώ το T-cross είναι καταπληκτικό all in one αυτοκίνητο. Η ευρυχωρία του και η πρακτικότητα δεν παίζονται. Απλά στην περίπτωσή μου αλλάξαν οι προτεραιότητες, οπότε δε με απσχολούν οι χώροι, χρειάζομαι το αυτόματο και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέσα στη πόλη, θα ήθελα κάι πιο σπορτίφ και τέλος επειδή έχω φτάσει στα 36000 χλμ με το T-cross, έχει αρχίσει να με χαλάει η τρικίλυνδρη φύση του στο άκουσμά της......

      Πάντα μου άρεσε βέβαια το juke αλλά ήταν και πανάκριβο πριν 1,5 χρόνο που τα κοίταγα.

      Τώρα για το infotainment που αναφέρθηκε δε με πολυ απασχολεί, μιας και μόνιμα δουλεύω το apple car play αν και με χαλάει που δεν έχει ασύρματο αλλά πιστεύω ζω και χωρίς αυτό. Δεν έχω παρατηρήσει να λείπει κάτι σημαντικό εξοπλιστικά, άλλωστε εχω τη βασική έδοση του T-cross οπότε δεν έχω και ψηλά στανταρντ.

      Και επειδή δε θέλω να ξεφύγω από τα 4,2μετρα μήκους δε βρίσκω και κάτι άλλο σαν εναλλακτική σε αυτά που ζητάω.

      Τελικά το έκανα το βήμα! Juke 1.6 Hybrid N-connecta Υβρίδιο. Το είχα παραγγείλει αλλά είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου δεύτερες σκέψεις, κυρίως λόγω τιμής. Ωστόσο λόγω της ανανέωσης πέτυχα μια αξιοσέβαστη έκπτωση και κάμφθηκαν όλες οι δεύτερες σκέψεις.

      Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες. Το αυτόματο κιβώτιο είναι εκπληκτικό, όπως και τα τιμόνι, ανάρτηση, καθίσματα. Αποπνέει μια macho αίσθηση στον δρόμο και είναι και αρκετά γρήγορο. Κατανάλωση έχω κάνει και 1.8/100 έχω κάνει και 7/100 δεν έχω βγάλει ασφαλές συμπέρασμα. Δεν έχει τους χώρους του T-cross αλλά δεν είναι το ζητούμενο.

      Περισσότερα εν καιρό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Έχοντας λοιπόν διανύσει περί τα 1700χλμ έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα.

      Αρχικά να πω εδώ πως το μέτρο σύγκρισης είναι το VW t-cross 1.0 95 ps χειροκίνητο που είχα, η BMW X2 18i DCT του πατέρα μου.

      Ο λόγος που πήρα το JUKE είναι πως ήθελα κάτι πιο νεανικό, πιο γρήγορο, πιο σπορ και πιο εύκολο στην οδήγηση όπου το JUKE τα έχει όλα αυτά.

      Στα θετικά:

      • Είναι SUV αλλά δεν το νιώθεις. Δεν κάθεσαι "πάνω" στο αμάξι αλλά μέσα σε αυτό. Η θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ καλή.
      • Το "πάτημα" του αυτοκινήτου είναι καταπληκτικό όπως και η σταθερότητά του ακομακαι σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Εκεί που για παράδειγμα άνω των 140 στο t-cross αισθανόσουν οτι υπήρχε μία σχετική αστάθεια ίως και λόγω σχήματος, δηλαδή ένιωθες την ταχύτητα κάτι που στο JUKE δεν υπάρχει επουδενί.
      • Το τιμόνι είναι πάρα πολύ καλό. Θα έλεγα εφάμιλο της BMW και σίγουρα πολύ καλύτερο σε αίσθηση από του t-cross.
      • Φοβερά σε αίσθηση και πολύ εξκούραστα καθίσματα τόσο σε σύγκριση με την Χ2 όσο και με του t-cross
      • Πολύ ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό, γενικά σου αποπνέει μία αίσθηση ενα κλικ παραπανω από άλλα της κατηγορίας τουλάχιστον από την έκδοση N-connecta και πάνω. Σίγουρα είναι πολύ πιο ποιοτικό από το t-cross.
      • Κινητήρας - απίστευτα εύρωστος και αρκούντως δυνατός. Δεν αισθάνεσαι πουθενά έλλειψη δύναμης και λόγω της μπαταρίας το γκάζι είναι πολύ άμεσο.
      • Κιβώτιο - Εξαιρετικά ομαλό και άνετο αν και σε ορισμένες περιπτώσεις (απότομο τέρμα γκάζι) κάνει κάποια χαζά κατεβάσματα με αποτέλεσμα να φέρενι στιγμιαία θόρυβο από τον κινητήρα.
      • Κατανάλωση - Μέχρι στιγμής εξαιρετική. Σήμερα στο κατέβα από Νέα Φιλοθέη - Χαϊδάρι για παράδειγμα με το e-pedal το οποίο είναι εκπληκτικό μέσα στη πόλη, έγραψα 2,1λ/100 όταν με το t-cross εφτανα στα 6,5-7λ/100.

      IMG_0576.jpg IMG_0577.jpg

      Αρνητικά:

      • H ανάρτηση, παρότι φοβερή στο ανοιχτό δρόμο, σε μεγάλες λακούβες κοπανάει απίστευτα και γίνεται κουραστική ώς ένα βαθμό.
      • Οθόνη Infotainment - Πολύ μέτρια γραφικά και γενικά πολύ πιο μέτρια από αυτή του T-cross.
      • Ελλέιψεις εξοπλισμού - Έχει απλο cruise control και όχι adaptive, και το lane assist δεν έχει αυτόματη διόρθωση πορείας. Επίσης τα παράθυρα συνοδηγού και πίσω δεν κλείνουν αυτόματα.
      • Ο χώρος αποσκευών περιορίζεται σημαντικά λόγω της μπαταρίας και είναι ρηχός στα 350 λίτρα.

      Νομίζω αυτά έχω εντοπίσει για αρχή. Συνοψίζοντας, είναι ένα πολύ δεμένο αυτοκίνητο, με "προσωπικότητα" θα έλεγα ως προς την εμφάνιση, μία σχετικά καλή τιμή για τα δεδομένα της εποχής, ένα πολύ άρτιο σύστημα υβριδικότητας και αν εξαιρέσεις το χώρο αποσκευών ικανοποιητικότατους χώρους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: VW T-Cross

      Αρχικα να αναφερω πως εχω βασικη εκδοση βασικο κινητηρα. Τιποτα παραπανω εκτος απο αυτοματο κλιματισμο.

      Το αυτοκινητο παταει καλα στο δρομο και εμπνεει ασφαλεια. Για μενα εχει μια πολυ στιβαρη οδικη συμπεριφορα χωρις κατι αξιοσημειωτο που θα πεις ουαου.

      Οι χωροι ειναι μεγαλο ατου. Εξαιρετικοι και απολυτα εκμεταλευσιμοι. Το συρομενο πισω καθισμα και ο διπλος πατος στο χωρο αποσκευων το απογειωνουν.

      Η σχεδιαση παροτι συντηριτικη ειναι απολυτα λειτουργικη. Εχεις το απαραιτητο υψος ενος suv μαζι με παρα πολυ καλη περιφερειακη ορατοτητα και μια αψεγαδιαστη εργονομια μεσα.

      Η πισω ανάρτηση εχει μια ξερη αντιδραση οταν ειναι αδειο αλλα οχι κατι που στο τελος της ημερας θα ενοχλησει συνολικα.

      Ο κινητηρας με τα 95 αλογα ειναι αρκετος για τα δικα μου γουστα. Φωτια δε βαζει αλλα κινουμαι αξιοπρεπεστατα σε ολες τις συνθηκες. Το 5αρι κιβωτιο παροτι ξενιζει τελικα ειναι μονο ψυχολογικο. Εχει εξαιρετικη κλιμακωση και μονο η μακρια πεμπτη ισως προβληματισει κατω απο τις 2500 στροφες.

      Η καταναλωση φυσιολογικη θα ελεγα. Περιπου 5,5 εκτος και 7,5 εντος. Δεν ανταγωνιζεται υβριδικα σε καμια περιπτωση αλλα ειναι ικανοποιητικη για τα 1200+ κιλα του.

      Η ποιοτητα των υλικων ειναι το μελανο σημειο, παντου σκληρα πλαστικα αλλα δείχνουν δεμενα τουλαχιστον. Δε συναυδουν με τα 21 + που ζηταει. Το taigo εχει μαλακα υλικα π.χ…….

      Ο βασικος ψηφιακος πινακας οργανων 8’’ παροτι εχει καλη αναλυση δεν εχει πολλες λειτουργιες και φαινεται «λιγος». Αξιζει πολυ ο pro.

      Επισης εχει μικρο ντουλαπακι συνοδηγου αλλα οι θηκες στις πορτες αχανεις και το συρταρακι κατω απο τον συνοδηγο πολυ βολικο μαζι με τον κλειστο χωρο στο υποβραχιονιο.

      Τελος οι διαστασεις του ειναι τετοιες που εξασφαλιζουν μια αρτια συμβιωση εντος αστικου κεντρου και εκτος αν θες ενα αυτοκινητο που να τα κανει ολα.

      Αυτα σαν πρωτη εμπειρια στα πρωτα 2500 χλμ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Παραλάβαμε λοιπόν το inster με τη μικρή μπαταρία (42KWH) και έχουμε ήδη κάνει τα πρωτα 200 χλμ. Παραλαβή με 100% μπαταρία και τώρ είμαστε στα 40%, που σημαίνει οτι 300χλμ τα έχει θεωρητικά.

      Μέχρι στιγμής όλα κυλούν ομαλά και είναι εξαιρετικό για όλες τις αστικές μετακινήσεις που έχω κάνει. Αυτό που κάπως ξυνίζει είναι ο κύκλος στροφής. Νομίζω οτι θα μπορούσε να κόβει περισσότερο και φαίνεται σε κάποια σημεία.

      Είναι αρκετά πρακτικό και πάρα πολύ άνετο, ειδικά πίσω, που τολμώ να πω είναι περισσότερο άνετο από μπροστά και αυτό γιατί η κεντρική κονσόλα περιορίζει αρκετα το άνοιγμα των ποδιών. Ο χώρος αποσκευών εντυποσιακός για το μέγεθος.

      Οι αναρτήσεις πολύ άνετες, δεν κοπανάει καθόλου και αποπνέει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ο κλιματισμός παρότι δεν εχει αντλία θερμότητας αποδοτικότατος τόσο σε κρυο όσο και ζεστό. Βέβαια αυξάνει αρκετά την κατανάλωση αλλά δεν έχω επαρκές δείγμα ακόμα.

      Αύριο θα κάνω την πρώτη φόρτιση στο wallbox που ήδη έχω βάλει στο σπίτι στα 7,4kw καθώς έχω μονοφασικό ενισχυμένο ρεύμα, ώστε να δω χρόνους κλπ.

      Μένει να το δω και σε ταξίδι πως πάει και τις καταναλώσεις έχει.

      Να σημειώσω πως ο φόρτιστης που δίνει η Hyundai είναι κλασικός σουκο με μέγιστο ρεύμα τα 12Α και όχι 16Α, που είναι λίγο περιοριστικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Χαιρετω την ομαδα. Οπως σας ειχα πει παλιοτερα ψαχνομουν ιδιαιτερα για tucson γιατι για καποιο λογο μου αρεσε αρκετα και επρεπε να φυγει το juke.

      Παροτι για μενα η κορυφαια εκδοση ειναι η limited δεν ηθελα να σκαρφαλωσω στα σχεδον 34 χιλιαρικα και κατεληξα στην τελειως βασικη premium οπου εν τελει και με πολυ παζαρι συζητησα αγορασα αρκετα φτηνοτερα απο την τιμη καταλογου - εν γνωση μου για τις χαζες ελλειψεις στον εξοπλισμο.

      Για την χρηση που προοριζεται - αποκλειστικα ταξιδια και για καποια αναγκη στην πολη αν το inster δεν ειναι διαθεσιμο - δε μπορουσα με τιποτα να κανω το αλμα προς τη limited. Δεν ειχε νοημα για μενα μια δαφορα που εν τελει ηταν περιπου 5 και κατι χιλιαδες Ευρω.

      Συνεπως καταληξαμε σε αυτο το ιδιαιτερο πρασινο σκουρο με χειροκινητο 6αρι σασμαν. Πολυ ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες. Πολυ δυνατο το μοτερ με τα 160 αλογα. Το mild hybrid συστημα κανει εξαιρετικη δουλεια και το lag ειναι ανυπαρκτο απο τος 1000 στροφες ανεβάζει δυνατα. Οι χωροι ειναι απαιχτοι. Η ποιοτητα κατασκευης και η συναρμογη σιγουρα κατωτερη απο γερμανικες κατασκευες αλλα σε καλα επιπεδα οχι κατι αξιο αναφορας. Η ποιοτητα κυλισης ειναι σχετικα καλη, το τιμονι λιγο ασαφες ειδικα σε πιο υψηλες ταχυτητες, και η αναρτηση τα καταπινει ολα - ειναι υποδειγμα για κορεατικο αυτοκινητο.

      2 αρνητικα εχω εντοπισει για την ωρα - 1) το 215/65/17 λαστιχο αδυνατει πολλες φορες να υποστηριξει τις επιταχυνσεις κυριως με δευτερα. Δεν ξερω αν φταινε τα muchelin premacy που εχει ή η διασταση αλλα με προβληματιζει. 2) το a.c. Πολλες φορες σε χαμηλες ταχυτητες μεσα στη πολη σε καποια φορτια δειχνει σαν να αποσυμπλεκει το κομπρεσορα και ερχεται κιγο υγρος και πιο ζεστος αερας οπου μετα απο λιγο επανερχεται. Δεν ξέρω αν φταιει που δεν ειναι αυτοματο κλιμα αλλα δεν το ειχα σε καποιο αλλο αυτοκινητο. Αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας με διαφωτισει!

      alt text

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Το inster έχει εντυπωσιακούς χώρους και είναι 4θέσιο γιατί είναι πολύ στενό 1,61m. Πράγμα το οποίο όμως θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης.

      Ξέρω ότι τα πρώτα βγήκαν στους δρόμους την προηγούμενη εβδομάδα. Εχει ένα test drive στην lamda στη Συγγρού λευκό πάντως.

      Εγώ τελικά έδωσα την παραγγελία για το 42kw ακολουθώντας και τις προτροπές σας μιας και θα κινούμαι κατά βαση στην Αθήνα με αυτό.

      Και ενώ έλεγα να πάρω μαύρο, είδα ένα χακί προς παράδοση και με κέρδισε. Αναμένω παραδοση σε 2-3 εβδομάδες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      @jamesd said in Nissan Qashqai 2021:

      Πάντως τα test drives ίσως αδικούν το mhev. Έχω την εντύπωση πως το trip δεν είναι πολύ ακριβές. Έχω κάποιες περιπτώσεις κατόχων που μιλάνε για 7.5-8.0 σε συνθήκες πόλης ενώ ένα test drive 10χλμ μπορεί άνετα να γράψει 9.5 ή παραπάνω με a/c στο trip, αυτό όμως δεν είναι από λαμπάκι σε λαμπάκι στην αντλία που έχει μια αντικειμενικότητα. Είμαι σκεπτικός ως προς το τι ισχύει πραγματικά. Μόνο στα Toyota ο,τι και να τους κάνεις αυτά θα γράψουν 5.5 (υποθέτω και στην αντλία)

      Μόνο εγώ προβληματίζομαι όταν κριτήριο επιλογής ενός αυτοκινήτου 30+ χιλιάδων Ευρώ είναι η κατανάλωση;
      Δηλαδή καθόμαστε και υπεραναλύουμε την κατανάλωση χάνοντας την ουσία.

      Στους ανοικτούς δρόμους για τους οποίους σχεδιάστηκαν αυτά τα αυτοκίνητα οι διαφορές είναι μικρές και τα θερμικά μοτέρ έχουν πλεονέκτημα συνολικά και είναι και πιο ήσυχα. Το οτι κάποιοι αγοράζουν ένα αυτοκίνητο 30+ χιλιάδων για να μετρούν την κατανάλωση είναι λάθος εν τη γενέσει του.

      Το Quashqai έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, πολύ δεμένη συναρμογή, πολύ καλούς χώρους και για τα χρήματα που ζητά το mhev παίρνεις ένα πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο αν δεν κινείσαι στην πόλη - κάτι για το οποίο δεν έχει σχεδιαστεί!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm

    Latest posts made by zaxosm

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @lab said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in [Hyundai Tucson NX4 \(2020\)]
       Εμεις με τις κουταλες μας παμε παραδοσιακα χωρις αγχος ειδικα στο facelift που αφαιρεσαν το sailing mode.
      

      Δεν έχετε καθόλου sailing?
      Στο προηγούμενο (2021 - 2024) έχει, ώστοσο ενώ μέχρι τώρα στο sailing πήγαινε στις 0 στροφές πλέον με ένα update που έκανα πρόσφατα πάει στις 1000 ο κινητήρας.
      Ήταν λάθος δηλαδή πιο πριν? Βέβαια εγώ πιο πολύ με Sport το δουλεύω κι εκεί δε κάνει sailing αλλα αν κάποιος το δούλευε πολύ το ECO με Sailing ?
      Θα είχε θέμα άραγε με 0 στροφές γιαυτό το άλλαξαν με την αναβάθμιση?
      Ποιος ο λόγος να αλλάξει η λειτουργία? Σε ερώτηση που έκανα στην αντιπροσωπεία (Μητρόπουλος) δε πήρα απάντηση.

      Οχι δεν εχει καθολου sailing. Πρακτικα εχει αλλαξει εντελως, το προηγουμενο ειχε αν θυμαμαι καλα οπως το ελεγαν ηλεκτρικο συμπλεκτη που μπορουσε και αποσυμπλεκε σε ψηλες ταχυτητες και πηγαινε με σβηστο κινητηρα.

      Ισως παρα ηταν πολυπλοκο για το πραγματικο οφελος.

      Επειδή είχα το Kia sportage 2023 με τον 1600αρη 150 άλογα χειροκίνητο κιβώτιο με mild hybrid , όταν πήγαινε σε sailing ή έσβηνε τον κινητήρα ή απλά αποσυμπλεκε.

      Ναι στο sport σχεδόν ποτέ δεν έκανε sailing.

      Εγω σε αυτο το κιβωτιο αναφερομαι το οποιο εχει καταργηθει στο facelift : https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Pws-leitoyrgei-to-iMT-kibwtio-ths-Hyundai_238756.asp

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @dg79 said in Hyundai Inster (2024):

      Δε μιλάμε για 2-3 μποφόρ. Σαλλλονίκη ο βαρδάρης (βορειοδυτικός) μας επισκέπτεται συχνά 😀 και είναι 5-6+ μποφόρ. Ε μια τέτοια μέρα γυρνούσα από Χαλκιδική και το παρατήρησα. Προφανώς φταίει το σχήμα του αυτοκινήτου. Σε σεντάν φαντάζομαι είναι μικρότερη η επιρροή του κόντρα αέρα.

      Καλά εντάξει το dolphin μια χαρά σχήμα έχει συγκριτικά με το Inster 😊

      Το καλό είναι πως δεν επηρεάζεται στην οδήγηση στους πλαγιομετωπικούς όπως π.χ. γίνεται σε άλλα μικρά θερμικά. Πιθανολογώ λόγω μεγάλου βάρους και οτι η μπαταρία είναι χαμηλά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @cirus said in Hyundai Inster (2024):

      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

      @cirus said in Hyundai Inster (2024):

      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

      @red_monster said in Hyundai Inster (2024):

      Και δυστυχως δεν εχει θερμαινόμενα καθίσματα

      ενταξει δεν σου λεω κατι, απλα λεω οτι ειναι λεπτομερειες

      κριμα που δεν εχει θερμαινομενα. Εμενα το yudo εχει αλλα μονο 1 !!! του οδηγου . διπλα ο συνοδηγος δεν εχει . οτι να ναι , δεν το εχω ξαναδει αυτό. συνηθως ή εχει και στις 2 θεσεις ή καθόλου. παντως βολευει πολύ

      Ισχυει γιατι στα ηλεκτρικα κανει διαφορά. Οντως πολυ κουλό αυτό. Βεβαια υπάρχουν βλέπω και θερμαινόμενα καλύμματα κλπ αλλά δεν ειμαι φαν γενικά των καλυμμάτων 😀

      @dg79 said in Hyundai Inster (2024):

      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

      Η αναρτηση εγινε για ενημερωτικους σκοπους και οχι για το κοστος. Ειναι μια τεχνικη πληροφορια για το πως δουλευει το inster. Και κυριως το ανεφερα γιατι ειχε συζητηθει παιοτερα για τεραστια αυξηση στο e c3. Κατι που δε φαινεται να ισχύει στο inster

      Και δυστυχως δεν εχει θερμαινόμενα καθίσματα

      Κακώς ανησυχείς τόσο για την κατανάλωσή σου και κακώς το συγκρίνεις με το ec3. Το citroen έχουμε πει ότι είναι ένα κακό αμάξι, δεν είναι μέτρο σύγκρισης. Έχει γενικώς μεγάλη κατανάλωση, κακό efficiency, ακόμα και σε νορμάλ συνθήκες. Όταν εσύ είσαι μεταξύ 11-13, αυτό είναι στο 15-17.
      Το χειμώνα θα έχεις μια απώλεια στα χιλιόμετρα, μικρή στη πόλη, μεγαλύτερη σε ταξίδι, αλλά τίποτα τραγικό.
      Προσωπικά τη μεγαλύτερη διαφορά σε ταξίδι την είδα μια φορά την άνοιξη, ήπιες θερμοκρασίες, κλειστός ο κλιματισμός, αλλά με αρκετά μποφόρ κόντρα άνεμο. Μου έβγαλε 25+ χωρίς να τρέχω.

      Δεν είναι τόσο ανυσηχία όσο απλή κουβέντα για το Inster.

      Άλλωστε όπως έχω πει αρκετές φορές το Inster χρησιμοποιείται αποκλειστικά εντός Αττικής και κάποιες φορές όταν κατεβαίνω προς Άστρος, οπότε είναι απόλυτα ελεγχόμενες διαδρομές και όντως μικρή σημασία έχουν οι 13 ή 15kwh/100.

      Δεν το έχω παρατηρήσει αυτό με τον αέρα. Αν και για να είμαι ειλικρινής σπάνια πηγαίνω με άνω των 120 ακόμα και σε ανοιχτούς δρόμους όταν π.χ. κατεβαίνω προς Άστρος. Μου μπαίνει το μικρόβιο της ησυχίας - ηρεμίας. Πιο πολύ απολαμβάνω την αμεσότητα σε προσπεράσεις και δεν έχω ας πούμε την ανυσηχία να ανεβάσω ρυθμούς ως προς την ταχύτητα (έστω τα 140 - 150 τελικής του).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @lab said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in [Hyundai Tucson NX4 \(2020\)]
       Εμεις με τις κουταλες μας παμε παραδοσιακα χωρις αγχος ειδικα στο facelift που αφαιρεσαν το sailing mode.
      

      Δεν έχετε καθόλου sailing?
      Στο προηγούμενο (2021 - 2024) έχει, ώστοσο ενώ μέχρι τώρα στο sailing πήγαινε στις 0 στροφές πλέον με ένα update που έκανα πρόσφατα πάει στις 1000 ο κινητήρας.
      Ήταν λάθος δηλαδή πιο πριν? Βέβαια εγώ πιο πολύ με Sport το δουλεύω κι εκεί δε κάνει sailing αλλα αν κάποιος το δούλευε πολύ το ECO με Sailing ?
      Θα είχε θέμα άραγε με 0 στροφές γιαυτό το άλλαξαν με την αναβάθμιση?
      Ποιος ο λόγος να αλλάξει η λειτουργία? Σε ερώτηση που έκανα στην αντιπροσωπεία (Μητρόπουλος) δε πήρα απάντηση.

      Οχι δεν εχει καθολου sailing. Πρακτικα εχει αλλαξει εντελως, το προηγουμενο ειχε αν θυμαμαι καλα οπως το ελεγαν ηλεκτρικο συμπλεκτη που μπορουσε και αποσυμπλεκε σε ψηλες ταχυτητες και πηγαινε με σβηστο κινητηρα.

      Ισως παρα ηταν πολυπλοκο για το πραγματικο οφελος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @cirus said in Hyundai Inster (2024):

      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

      @red_monster said in Hyundai Inster (2024):

      Από τις 11 kWh/100 km στις 14 είναι αύξηση άνω του 25-30% και ναι είναι πολύ μεγάλη !
      Με hp θα ήσουν στο 10% !

      Με θέρμανση Εχεις μεγαλύτερα νούμερα κατανάλωση απο το μεγάλο μοντελ 3 !

      Το 11 ειναι το χαμηλο μου range. Πρακτικά είμαι στα 11-13 μέσα εκεί.

      Το σκεπτικό είναι πως ήξερα πως θα έχει διαφορά και είναι αναμενόμενο αλλά δεν είναι απαγορευτική για τη χρήση που κάνω. Δηλαδή φορτίζω ανά 9 μέρες που κάνω κάπου στα 180 χιλιόμετρα ενώ με τη θέρμανση θα πρέπει π.χ. να φορτίζω κάθε 7-8 μέρες.

      Θέλω να το δω σε ένα ταξιδάκι με κρύο τι θα γίνει, για να βγάλω και ένα πιο ασφαλές συμπέρασμα.

      Σιγά τα αυγά

      Ευχαριστήσου μωρέ το αμαξάκι σου και μην ασχολείσαι με τέτοια χωρίς καμία σημασία πράγματα

      Έχεις παμφτηνη φόρτιση σπίτι. Και 18 να καιει και 20 και να το βάζεις πιο συχνά για φόρτιση τι έγινε???

      Και πάλι δεν είναι πολύ φτηνότερα τα χλμ σε σχέση με βενζίνη ? Την φόρτιση βράδυ στο σπίτι δεν την κάνεις ? Πόσο φοβερό είναι να το βάζεις πιο συχνά για φόρτιση ?

      Με τι κάθεστε και ασχολείστε , δεν βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα πράγματα να ασχοληθείτε μωρέ. Προτιμώ να ασχοληθώ με αλλά ανούσια πράγματα ( να δω κάνα καλό κωλο , να δω ποδόσφαιρο και πόσα γκολ έβαλε η ομάδα μου) παρά να ασχοληθώ πόσο καιει το ηλεκτρικό μου . Αφού έτσι και αλλιώς σε σχέση με τι πλήρωμα για βενζίνη η διαφορά είναι χαωδης, Ε δεν θα γίνω και φραγκοφονιας να κοιτάω την διαφορά 5-10 ευρώ παραπάνω τον μήνα , ελεος

      Η αναρτηση εγινε για ενημερωτικους σκοπους και οχι για το κοστος. Ειναι μια τεχνικη πληροφορια για το πως δουλευει το inster. Και κυριως το ανεφερα γιατι ειχε συζητηθει παιοτερα για τεραστια αυξηση στο e c3. Κατι που δε φαινεται να ισχύει στο inster

      Και δυστυχως δεν εχει θερμαινόμενα καθίσματα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @red_monster said in Hyundai Inster (2024):

      Από τις 11 kWh/100 km στις 14 είναι αύξηση άνω του 25-30% και ναι είναι πολύ μεγάλη !
      Με hp θα ήσουν στο 10% !

      Με θέρμανση Εχεις μεγαλύτερα νούμερα κατανάλωση απο το μεγάλο μοντελ 3 !

      Το 11 ειναι το χαμηλο μου range. Πρακτικά είμαι στα 11-13 μέσα εκεί.

      Το σκεπτικό είναι πως ήξερα πως θα έχει διαφορά και είναι αναμενόμενο αλλά δεν είναι απαγορευτική για τη χρήση που κάνω. Δηλαδή φορτίζω ανά 9 μέρες που κάνω κάπου στα 180 χιλιόμετρα ενώ με τη θέρμανση θα πρέπει π.χ. να φορτίζω κάθε 7-8 μέρες.

      Θέλω να το δω σε ένα ταξιδάκι με κρύο τι θα γίνει, για να βγάλω και ένα πιο ασφαλές συμπέρασμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Τις τελευταίες μέρες επειδή φεύγω αρκετά πρωί και έχει ένα σχετικό κρύο και υγρασία χρησιμοποιώ τον κλιματισμό στους 23-24 βαθμούς περίπου.

      Συμπέρασμα πρώτο, η ζέστη έρχεται στην καμπίνα σε 15 δευτερόλεπτα το πολύ ενώ στο tucson πχ πρέπει να περάσουν 5 λεπτά το λιγότερο ώστε να ζεσταθεί.

      Συμπέρασμα δεύτερο, δεν βλέπω κάποια σημαντική διαφορά στην κατανάλωση παρότι δεν έχει αντλία θερμότητας. Πρακτικά αυτό που βλέπω είναι πως τα 11kwh/100 στην πόλη γίνονται 13 με 14 βαριά. Βέβαια είναι νωρίς για συμπεράσματα αλλά είχα μπει στο τρυπάκι με αναφορές σχετικά με το e-C3 και την τεράστια διαφορά που είχε ειπωθεί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @chrisk6 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @red_monster said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Μιλάω καθαρά για τη λογική --> πούλα το να φορτώσεις στον επόμενο -εν αγνοία του- τα όποια πιθανά προβλήματα.

      Έχετε παρατηρήσει ότι αυτοί που ξενερώνουν με κάτι τέτοια δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν ?

      Δηλαδη εσυ που κανεις την δουλεια σου με ενα εργαλειο, αν σε ταραξει στην βλαβη μεσα σε 1-2 χρονια συν τον χρονο που μενεις χωρις αυτο που αγορασες δεν θα ξενερωσεις? Και μπορει να εχεις μαντιλι οκ...καποιος μπορει και οχι και για τους δικους του να ξενερωσε.
      Πολλες φορες ζυγιζει καποιες βλαβες και σκεφτεται μελλοντικα. Δεν ειναι κατακριτεο.
      Ξαναλεμε ο αγοραστης για καλο δικο του πρεπει παντα να κανει ερευνα στο τι αγοραζει...
      Εδω καινουριο αυτοκινητο αγοραζεις και ψαχνεσαι αν εχει παιδικες ασθενειες απ οταν βγηκε κλπ κλπ. Στο μεταχειρισμενο ακομα περισσοτερο θεωρω.

      Με φωτογραφισες! Πριν το tucson ειχα για 1 χρονο το nissan juke hybrid χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Ομως διαβαζα παντου οτι το κιβωτιο ειναι προβληματικο και το ινβερτερ χαλαει συχνα. Αυτα τα 2 ζητηματα σε αφηνουν στο δρομο και παροτι δε συνεβησαν σε μενα, και ισως και να μη συνεβαιναν ποτε το πουλησα, σε εμπορο χανοντας και καποια χρηματα. Αλλα επειδη η ηρεμια δεν αγοραζεται το δεχτηκα.

      Και ετσι μπηκα στον κοσμο του tucson που ενω σκεφτομουν για το αυτοματο, παλι διαβασα αρκετα ζητηματα και λογω χρησης κατα βαση εκτος πολης, τα ζυγισα και πηγα σε χειροκινητο αποδεχομενος τα κατα του.

      Δεν εχω πολυ εμπειρα απο σερβις αλλα το inster και το tucson τα αγορασα απο διαφορετικες αντιπροσωπειες. Στο tucson εχω απογοητευτει τις 2-3 φορες που τους χρειαστηκα.

      Ωστοσο εχω αποφασισει πως σερβις θα κανω ειτε στον Μητροπουλο στο Ιλιον ειτε στην Βελμαρ στον Γερακα που ακουγονται κατα βαση καλα λογια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @dettol said in Hyundai Inster (2024):

      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

      Προσπαθω εδω και καιρο να καταλαβω τι απωλειες υπαρχουν κατα τη φορτιση.

      Λοιπον στις περισσοτερες φορτισεις παω απο το 31-33% στο 80% και σχεδον παντα ο φορτιστης (7kw) γραφει πως εδωσε 20-22kwh. Οποτε εχοντας 42kwh μπαταρια που σύμφωνα με τα λεγομενα ειναι πραγματικα 39kwh, θα επρεπε να βαζει 18-19kwh.

      Αρα η απωλειες ειναι γυρω στο 10% που μαλλον ειναι φυσιολογικο. Θελω να το δω και με τον απλο φορτιστη πριζας γιατι εκει νομιζω πως παμε σε αρκετα μεγαλυτερο ποσοστο.

      Οταν πέφτουν πολύ τα kw, πχ σε σουκο, αυξάνουν λίγο οι απώλειες. Γενικά πάντως γύρω στο 10% είναι

      Ok, και σε DC αντιστοιχα μειωνονται;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Προσπαθω εδω και καιρο να καταλαβω τι απωλειες υπαρχουν κατα τη φορτιση.

      Λοιπον στις περισσοτερες φορτισεις παω απο το 31-33% στο 80% και σχεδον παντα ο φορτιστης (7kw) γραφει πως εδωσε 20-22kwh. Οποτε εχοντας 42kwh μπαταρια που σύμφωνα με τα λεγομενα ειναι πραγματικα 39kwh, θα επρεπε να βαζει 18-19kwh.

      Αρα η απωλειες ειναι γυρω στο 10% που μαλλον ειναι φυσιολογικο. Θελω να το δω και με τον απλο φορτιστη πριζας γιατι εκει νομιζω πως παμε σε αρκετα μεγαλυτερο ποσοστο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr