Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Z
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 164
    • Best 109
    • Groups 0

    zaxosm

    @zaxosm

    286
    Reputation
    16
    Profile views
    164
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    zaxosm Unfollow Follow

    Best posts made by zaxosm

    • RE: Nissan Juke 2019

      Μπλε Μεταλικό!

      IMG_0475 (2).jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Χαιρετώ την ομάδα!

      Με την ευκαιρία, ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το υβριδικό Juke μου. Έχουμε πλέον φτάσει τα 19.000 χλμ και πρόσφατα έκανα ένα ταξίδι με τη λειτουργία Sport μόνιμα ενεργοποιημένη. Η μπαταρία δεν τελείωσε ποτέ, καθώς ο θερμικός κινητήρας ανέβαζε στροφές με τρόπο που τη διατηρούσε συνεχώς φορτισμένη. Στην ανηφόρα μετά τη Στυλίδα, με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ/ώρα, το αυτοκίνητο χρησιμοποιούσε αποκλειστικά τον θερμικό κινητήρα χωρίς να φορτίζει την μπαταρία, αλλά παρόλα αυτά κρατούσε την ταχύτητα άνετα, με τη μπαταρία να παραμένει στα 5/8 ή και λίγο παραπάνω.

      Το γκάζι γενικά είναι άφθονο, και το αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορο σε αυτή τη λειτουργία. Σε ένα σημείο, ένα Yaris Cross Hybrid στα διόδια έμεινε αρκετά πίσω. Ωστόσο, χρειάζεται λίγη εξοικείωση με τη λειτουργία του multimode κιβωτίου. Δεν του ταιριάζουν τα απότομα γκαζώματα, γιατί τότε μπερδεύεται λίγο με τα κατεβάσματα, αλλά με τον καιρό το συνηθίζεις.

      Από πλευράς θορύβου, δεν θα το έλεγα αθόρυβο, καθώς κάνει κάποιους περίεργους ήχους κατά τη μετάβαση από την ηλεκτρική στην θερμική λειτουργία – κάτι σαν “κρακ-κρακ” – αλλά η αντιπροσωπεία το θεωρεί φυσιολογικό.

      Η ανάρτηση συμπεριφέρεται εξαιρετικά, κρατώντας το αυτοκίνητο σταθερό και ισορροπημένο. Πιστεύω πως το Juke αδικήθηκε με την αρχική τιμή του στα 30+ χιλιάρικα.

      Όσον αφορά την κατανάλωση, με μέση ωριαία ταχύτητα 108 χλμ/ώρα και μία ώρα μέσα στην Αθήνα (από ΣΕΦ μέχρι Βαρυμπόμπη), έφτασε τα 6.8 λ/100 χλμ. Σε άλλες συνθήκες, με Normal mode, κινούμαι γύρω στα 5.8 λ/100 χλμ. Θεωρώ όμως ότι το ένα λίτρο παραπάνω αξίζει απόλυτα, γιατί το ευχαριστήθηκα! Επιπλέον, δεν είχα το άγχος της μπαταρίας, κάτι που τελικά είναι περισσότερο ψυχολογικό παρά ουσιαστικό.

      Αυτα ✔️

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      @zaxosm said in Nissan Juke 2019:

      Πολύ ωραίο review @dimsabas και κατατοπιστικό!

      Ακόμα προσπαθώ να προγραμματίσω το τεστ ντραιβ για να βγάλω κι εγώ ένα συμπέρασμα.

      Παιδιά για να μην παρεξηγηθώ το T-cross είναι καταπληκτικό all in one αυτοκίνητο. Η ευρυχωρία του και η πρακτικότητα δεν παίζονται. Απλά στην περίπτωσή μου αλλάξαν οι προτεραιότητες, οπότε δε με απσχολούν οι χώροι, χρειάζομαι το αυτόματο και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέσα στη πόλη, θα ήθελα κάι πιο σπορτίφ και τέλος επειδή έχω φτάσει στα 36000 χλμ με το T-cross, έχει αρχίσει να με χαλάει η τρικίλυνδρη φύση του στο άκουσμά της......

      Πάντα μου άρεσε βέβαια το juke αλλά ήταν και πανάκριβο πριν 1,5 χρόνο που τα κοίταγα.

      Τώρα για το infotainment που αναφέρθηκε δε με πολυ απασχολεί, μιας και μόνιμα δουλεύω το apple car play αν και με χαλάει που δεν έχει ασύρματο αλλά πιστεύω ζω και χωρίς αυτό. Δεν έχω παρατηρήσει να λείπει κάτι σημαντικό εξοπλιστικά, άλλωστε εχω τη βασική έδοση του T-cross οπότε δεν έχω και ψηλά στανταρντ.

      Και επειδή δε θέλω να ξεφύγω από τα 4,2μετρα μήκους δε βρίσκω και κάτι άλλο σαν εναλλακτική σε αυτά που ζητάω.

      Τελικά το έκανα το βήμα! Juke 1.6 Hybrid N-connecta Υβρίδιο. Το είχα παραγγείλει αλλά είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου δεύτερες σκέψεις, κυρίως λόγω τιμής. Ωστόσο λόγω της ανανέωσης πέτυχα μια αξιοσέβαστη έκπτωση και κάμφθηκαν όλες οι δεύτερες σκέψεις.

      Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες. Το αυτόματο κιβώτιο είναι εκπληκτικό, όπως και τα τιμόνι, ανάρτηση, καθίσματα. Αποπνέει μια macho αίσθηση στον δρόμο και είναι και αρκετά γρήγορο. Κατανάλωση έχω κάνει και 1.8/100 έχω κάνει και 7/100 δεν έχω βγάλει ασφαλές συμπέρασμα. Δεν έχει τους χώρους του T-cross αλλά δεν είναι το ζητούμενο.

      Περισσότερα εν καιρό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Έχοντας λοιπόν διανύσει περί τα 1700χλμ έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα.

      Αρχικά να πω εδώ πως το μέτρο σύγκρισης είναι το VW t-cross 1.0 95 ps χειροκίνητο που είχα, η BMW X2 18i DCT του πατέρα μου.

      Ο λόγος που πήρα το JUKE είναι πως ήθελα κάτι πιο νεανικό, πιο γρήγορο, πιο σπορ και πιο εύκολο στην οδήγηση όπου το JUKE τα έχει όλα αυτά.

      Στα θετικά:

      • Είναι SUV αλλά δεν το νιώθεις. Δεν κάθεσαι "πάνω" στο αμάξι αλλά μέσα σε αυτό. Η θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ καλή.
      • Το "πάτημα" του αυτοκινήτου είναι καταπληκτικό όπως και η σταθερότητά του ακομακαι σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Εκεί που για παράδειγμα άνω των 140 στο t-cross αισθανόσουν οτι υπήρχε μία σχετική αστάθεια ίως και λόγω σχήματος, δηλαδή ένιωθες την ταχύτητα κάτι που στο JUKE δεν υπάρχει επουδενί.
      • Το τιμόνι είναι πάρα πολύ καλό. Θα έλεγα εφάμιλο της BMW και σίγουρα πολύ καλύτερο σε αίσθηση από του t-cross.
      • Φοβερά σε αίσθηση και πολύ εξκούραστα καθίσματα τόσο σε σύγκριση με την Χ2 όσο και με του t-cross
      • Πολύ ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό, γενικά σου αποπνέει μία αίσθηση ενα κλικ παραπανω από άλλα της κατηγορίας τουλάχιστον από την έκδοση N-connecta και πάνω. Σίγουρα είναι πολύ πιο ποιοτικό από το t-cross.
      • Κινητήρας - απίστευτα εύρωστος και αρκούντως δυνατός. Δεν αισθάνεσαι πουθενά έλλειψη δύναμης και λόγω της μπαταρίας το γκάζι είναι πολύ άμεσο.
      • Κιβώτιο - Εξαιρετικά ομαλό και άνετο αν και σε ορισμένες περιπτώσεις (απότομο τέρμα γκάζι) κάνει κάποια χαζά κατεβάσματα με αποτέλεσμα να φέρενι στιγμιαία θόρυβο από τον κινητήρα.
      • Κατανάλωση - Μέχρι στιγμής εξαιρετική. Σήμερα στο κατέβα από Νέα Φιλοθέη - Χαϊδάρι για παράδειγμα με το e-pedal το οποίο είναι εκπληκτικό μέσα στη πόλη, έγραψα 2,1λ/100 όταν με το t-cross εφτανα στα 6,5-7λ/100.

      IMG_0576.jpg IMG_0577.jpg

      Αρνητικά:

      • H ανάρτηση, παρότι φοβερή στο ανοιχτό δρόμο, σε μεγάλες λακούβες κοπανάει απίστευτα και γίνεται κουραστική ώς ένα βαθμό.
      • Οθόνη Infotainment - Πολύ μέτρια γραφικά και γενικά πολύ πιο μέτρια από αυτή του T-cross.
      • Ελλέιψεις εξοπλισμού - Έχει απλο cruise control και όχι adaptive, και το lane assist δεν έχει αυτόματη διόρθωση πορείας. Επίσης τα παράθυρα συνοδηγού και πίσω δεν κλείνουν αυτόματα.
      • Ο χώρος αποσκευών περιορίζεται σημαντικά λόγω της μπαταρίας και είναι ρηχός στα 350 λίτρα.

      Νομίζω αυτά έχω εντοπίσει για αρχή. Συνοψίζοντας, είναι ένα πολύ δεμένο αυτοκίνητο, με "προσωπικότητα" θα έλεγα ως προς την εμφάνιση, μία σχετικά καλή τιμή για τα δεδομένα της εποχής, ένα πολύ άρτιο σύστημα υβριδικότητας και αν εξαιρέσεις το χώρο αποσκευών ικανοποιητικότατους χώρους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: VW T-Cross

      Αρχικα να αναφερω πως εχω βασικη εκδοση βασικο κινητηρα. Τιποτα παραπανω εκτος απο αυτοματο κλιματισμο.

      Το αυτοκινητο παταει καλα στο δρομο και εμπνεει ασφαλεια. Για μενα εχει μια πολυ στιβαρη οδικη συμπεριφορα χωρις κατι αξιοσημειωτο που θα πεις ουαου.

      Οι χωροι ειναι μεγαλο ατου. Εξαιρετικοι και απολυτα εκμεταλευσιμοι. Το συρομενο πισω καθισμα και ο διπλος πατος στο χωρο αποσκευων το απογειωνουν.

      Η σχεδιαση παροτι συντηριτικη ειναι απολυτα λειτουργικη. Εχεις το απαραιτητο υψος ενος suv μαζι με παρα πολυ καλη περιφερειακη ορατοτητα και μια αψεγαδιαστη εργονομια μεσα.

      Η πισω ανάρτηση εχει μια ξερη αντιδραση οταν ειναι αδειο αλλα οχι κατι που στο τελος της ημερας θα ενοχλησει συνολικα.

      Ο κινητηρας με τα 95 αλογα ειναι αρκετος για τα δικα μου γουστα. Φωτια δε βαζει αλλα κινουμαι αξιοπρεπεστατα σε ολες τις συνθηκες. Το 5αρι κιβωτιο παροτι ξενιζει τελικα ειναι μονο ψυχολογικο. Εχει εξαιρετικη κλιμακωση και μονο η μακρια πεμπτη ισως προβληματισει κατω απο τις 2500 στροφες.

      Η καταναλωση φυσιολογικη θα ελεγα. Περιπου 5,5 εκτος και 7,5 εντος. Δεν ανταγωνιζεται υβριδικα σε καμια περιπτωση αλλα ειναι ικανοποιητικη για τα 1200+ κιλα του.

      Η ποιοτητα των υλικων ειναι το μελανο σημειο, παντου σκληρα πλαστικα αλλα δείχνουν δεμενα τουλαχιστον. Δε συναυδουν με τα 21 + που ζηταει. Το taigo εχει μαλακα υλικα π.χ…….

      Ο βασικος ψηφιακος πινακας οργανων 8’’ παροτι εχει καλη αναλυση δεν εχει πολλες λειτουργιες και φαινεται «λιγος». Αξιζει πολυ ο pro.

      Επισης εχει μικρο ντουλαπακι συνοδηγου αλλα οι θηκες στις πορτες αχανεις και το συρταρακι κατω απο τον συνοδηγο πολυ βολικο μαζι με τον κλειστο χωρο στο υποβραχιονιο.

      Τελος οι διαστασεις του ειναι τετοιες που εξασφαλιζουν μια αρτια συμβιωση εντος αστικου κεντρου και εκτος αν θες ενα αυτοκινητο που να τα κανει ολα.

      Αυτα σαν πρωτη εμπειρια στα πρωτα 2500 χλμ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Παραλάβαμε λοιπόν το inster με τη μικρή μπαταρία (42KWH) και έχουμε ήδη κάνει τα πρωτα 200 χλμ. Παραλαβή με 100% μπαταρία και τώρ είμαστε στα 40%, που σημαίνει οτι 300χλμ τα έχει θεωρητικά.

      Μέχρι στιγμής όλα κυλούν ομαλά και είναι εξαιρετικό για όλες τις αστικές μετακινήσεις που έχω κάνει. Αυτό που κάπως ξυνίζει είναι ο κύκλος στροφής. Νομίζω οτι θα μπορούσε να κόβει περισσότερο και φαίνεται σε κάποια σημεία.

      Είναι αρκετά πρακτικό και πάρα πολύ άνετο, ειδικά πίσω, που τολμώ να πω είναι περισσότερο άνετο από μπροστά και αυτό γιατί η κεντρική κονσόλα περιορίζει αρκετα το άνοιγμα των ποδιών. Ο χώρος αποσκευών εντυποσιακός για το μέγεθος.

      Οι αναρτήσεις πολύ άνετες, δεν κοπανάει καθόλου και αποπνέει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ο κλιματισμός παρότι δεν εχει αντλία θερμότητας αποδοτικότατος τόσο σε κρυο όσο και ζεστό. Βέβαια αυξάνει αρκετά την κατανάλωση αλλά δεν έχω επαρκές δείγμα ακόμα.

      Αύριο θα κάνω την πρώτη φόρτιση στο wallbox που ήδη έχω βάλει στο σπίτι στα 7,4kw καθώς έχω μονοφασικό ενισχυμένο ρεύμα, ώστε να δω χρόνους κλπ.

      Μένει να το δω και σε ταξίδι πως πάει και τις καταναλώσεις έχει.

      Να σημειώσω πως ο φόρτιστης που δίνει η Hyundai είναι κλασικός σουκο με μέγιστο ρεύμα τα 12Α και όχι 16Α, που είναι λίγο περιοριστικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Το inster έχει εντυπωσιακούς χώρους και είναι 4θέσιο γιατί είναι πολύ στενό 1,61m. Πράγμα το οποίο όμως θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης.

      Ξέρω ότι τα πρώτα βγήκαν στους δρόμους την προηγούμενη εβδομάδα. Εχει ένα test drive στην lamda στη Συγγρού λευκό πάντως.

      Εγώ τελικά έδωσα την παραγγελία για το 42kw ακολουθώντας και τις προτροπές σας μιας και θα κινούμαι κατά βαση στην Αθήνα με αυτό.

      Και ενώ έλεγα να πάρω μαύρο, είδα ένα χακί προς παράδοση και με κέρδισε. Αναμένω παραδοση σε 2-3 εβδομάδες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Renault Twingo III

      Twingo 3 1.0 71 ps in touch 11/2015 -110000χλμ

      Τα θεματα που εχω εντοπισει ειναι:

      Μετα τα πρωτα 2 χρονια αρχισε να δυσλειτουργει το σταρτ στοπ και ποτε δε βρεθηκε λυση. Το απενεργοποιω.

      Αλλαξα δισκο πλατω στα 80000χλμ που το θεωρω συντομο διαστημα. 550€

      Το χειροτερο ηταν οταν εχανε παραφλου απο ενα σημειο, εγλειφε ουσιαστικα αλλα επειδη με αυτα δε παιζουμε ειπα να αλλαξω ενα σωληνακι των 10 ευρω, ΟΜΩΣ επειδη η μηχανη ειναι πισω, επρεπε να κατεβει ολη για να γινει η δουλεια και για εργασια εδωσα 150€.

      Επισης ελλαξα μιζα περυσι - 500€

      Να ξερει πως τα λαστιχα ειναι πανακριβα, εχει περιεργες διαστασεις. Bridgeston t5 που εβαλα πριν κανα 8 μηνο 400€. Οχι οτι αλλαζεις συνεχεια αλλα αυτο το θεμα δεν το εχεις στα υπολοιπα της κατηγοριας.

      Και το mii εχει βγαλει θεματακια του κολλητου, απλα ειναι πιο διαχειρισιμα και βρισκεις πιο ευκολα μαστορια, ανταλλακτικα κλπ κλπ.

      ΟΜΩΣ, παρολα αυτα παλι twingo θα προτιμουσα. Ειναι πολυ πιο ανετο μεσα, με αρκετο αερα μπροστα, πολυ πιο ενδιαφερον σχεδιαστικα μεσα εξω, και δε βλεπεις λαμαρινες, και ειναι πιο ησυχο.

      Αν ομως ζυγιζει την αξιοπιστια περισσοτερο απο τα παραπανω, δε νομιζω πως ειναι και η καλυτερη επιλογη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Χαιρετω την ομαδα!

      Μερικα συμπερασματα που εχω βγαλει για το inster στο διαστημα που το εχω!

      Αρχικα να πω πως εχω τη μεσαια εκδοση με τη μικρη μπαταρια 42kw.

      Το αυτοκινητο δειχνει μεγαλυτερης κατηγοριας και παταει εξαιρετικα στο δρομο. Δεν κοπαναει και πηγαινει παρα πολυ smooth και ηρεμα. Θα ηθελα ισως λιγο πιο μαλακα τα καθισματα αλλα για την ωρα ειμαι οκ. Ισως καποιοι με περισσοτερα κιλα το νιωσουν πιο πολυ.

      Δεν τριζει τιποτα μεσα και σε αυτο πιθανα βοηθουν τα σκληρα πλαστικα αλλα με την πολυ καλη συναρμογη τους. Πολυ καλες ολες οι οθονες γρηγορες καθαρες και φωτεινες.

      Ειναι παρα πολύ πρακτικο αυτοκινητο και οταν μετεφερα τα πεθερικα πισω ενθουσιαστηκαν απο το ποσο ανετα καθισαν. Μεγαλο πλεονεκτημα οτι εινασταν ολοι πολυ ανετα και ας ειναι 4 θεσιο.

      ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ
      Στα πιο πρακτικα, κινειται γρηγορα και αμεσα τοσο οσο να μην παρασυρεσαι και ξεφευγεις. Στην πολη καταναλωνει περιπου 1% μπαταριας για 3,5 χιλιομετρα χωρις κλιματισμο. Οπου σημαινει οτι θα βγαλει περι τα 350χλμ μεσα στην πολη.
      Εκτος πολης με τον υποκογισμο που εχω κανει πεφτουμε στα 2,7χλμ με 1% μπαταρια και χωρις κλιματισμο παλι. Σιγα σιγα που θα πιασουν οι ζεστες θα δουμε και εκει πως τα παμε.

      ΦΟΡΤΙΣΗ
      Φορτιζω παντα μεχρι 80% και συνηθως απο 30-40%. Δεν εχω φορτισει ποτε σε Dc για να δω χρονους αλλα στον AC charcher της Schneider στα 7kw παιρνει 1,1 kwh στα 10 λεπτα που ειναι φπεραρκετα για τα διαστηματα που μου χρειαζεται. Στο εξοχικο που φορτιζω με το εργοστασιακο στα 12Α ανεβαινουν αρκετα οι χρονοι και εκτιμαω την κινηση που εκανα να αγορασω τον φορτιστη ως αρκετα καλη παροτι στην αρχη μου ελεγαν πως με τον δικο του θα ειμαι κομπλε.

      ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
      Τωρα στα προβληματα μια φορα μου αναψε το καμπακι ελεγξτε συστημα ψυξης κινητηρα αλλα το εσβησα και ανοιξα ξανα και εξαφανιστηκε. Ελπιζω να ηταν τυχαιο. Ειδομεν!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Όμορφο δεν το λέμε, αλλά δεν το λέμε και άσχημο. Είναι ένα ιδιαίτερο κουτί 😊 Εγώ προτιμώ να το λέω πολυεργαλείο.

      alt text

      Το τελευταίο ταξίδι στην Κάρυστο οδικως μέσω Χαλκίδας ήταν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία. Εξαιρετικό πάτημα και σταθερότητα σε έναν πολύ κακό δρόμο, εξαιρετική δύναμη όπου απαιτήθηκε. Ήμασταν δύο άτομα διανύσαμε 195 χιλιομετρα στο πήγαινε όπου από 100% φτάσαμε με 35% με μέση ταχύτητα 65 km/h. Στην Κάρυστο φορτίσαμε στα 8Α γιατί η πρίζα ήταν παλιά και δε ήθελα να τη ζορίσω οπότε το βάλαμε για φόρτιση γύρω στις 17 00 και το ολοκληρώθηκε στο 100% το άλλο πρωί στις 8:00.

      Στην επιστροφή, φτάσαμε με 24% μπαταρία καθώς είχα βαρύ πόδι στην εθνική και τελίκιασα στα 145 km/h παρακαλώ 🤙

      Βέβαια η φόρτιση στο σπίτι με το wallbox στα 6,7kw ήταν αρκετά γρήγορη- πήρε σύνολο 34,5kwh σε 5 μιση ώρες με κόστος περίπου 7€.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm

    Latest posts made by zaxosm

    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @fanis75 said in Hyundai Inster (2024):

      @dettol said in Hyundai Inster (2024):

      Πανέμορφο είναι!

      είπαμε: https://www.athenseyehospital.gr/gr/ (σου βάζω άλλον μην λες ότι κάνω διαφήμιση).

      Χρηστικό ναι, πολυεργαλείο ίσως - όμορφο όμως με την καμία (συγνώμη Ζάχο), ατσούμπαλο και άχαρο θα έλεγα.

      Δεν με πειραζει αλλα να ξερετε οτι οπως εγινε και σημερα, με εχουν σταματησει αλλας 4 φορες εντυπωσιασμενοι τι αμαξαρα ειναι αυτο το μικρο! Δε μου εχει συμβει με κανενα αλλο αυτοκινητο.

      Ωστοσο, δεν το πηρα για την ομορφιά του αλλα για μενα δεν ειναι και ασχημο. Και ειδικα μεσα παρα τα σκληρα πλαστικα ειναι παρα πολυ δεμενο και ομορφο για μενα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Ειναι αυτο με τος 42kwh σωστα! Καποια στιγμη θα ηθελα πολυ να δικιμασω ποσα μπορει να βγαλει ξεζουμιζοντας το αλλα κολλωνω. Παντως με τους υπολογισμους μου βγαζω εκτος πολης σχετικα ευκολα 30 χλμ με 10% μπαταριας. Δηλαδη θεωρητικα 300χλμ απο 100 στο 0.

      Παιζει πολυ σημαντικο ρολο κατι που δεν ανεφερα. Το inster εχει 4 κλιμακες για το ipedal και παντα το βαζω στην πιο ισχυρη. Αρα πρακτικα δεν παταω καθολου φρενο. Πολλες φορε βλεπω σε κατωφερειες να αυξανεται το ποσοστο της μπαταριας και νομιζω πως βοηθαει παρα πολυ το συγκεκριμενο mode.

      Μένει βεβαι να το δω και χειμωνα με τη θερμανση καθως δεν εχει αντλια θερμοτητας. Βς τωρα με το air con δεν εχω δει καμια ουσιαστικη διαφορα. Αφηστε δε πως ειναι πολυ πιο αποδοτικο και γρηγορο απο τα θερμικα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Ενταξει ναι δεν ειναι η πρωτη επιλογη αλλα ειπα να το δοκιμασω.

      Εμεις παμε συχνα στο ναυπλιο σε συγγενικο προσωπο και παω μονο με αυτο! Μας παει και μας φερνει εξαιρετικα! Δε νοουμαι πλεον να παρω το βενζινοκινητο (hyundai tucson) για εκει εφοσον και στο σπιτι υπαρχει 16αρα πριζα που κανω ανετα τη δουλεια μου εκει. Οποτε με κοστος καπου στα 9 ευρω παω και ερχομαι. Με το βενζινοκινητο θελουμε το λιγοτερο ενα 50€ .

      Πρακτικα στην αθηνα και στο ναυπλιο που ημαστε 2 φορες το μηνα χρησιμοποιω αποκλειστικα αυτο. Και μας καλυπτει παραπανω απο ικανοποιητικά 2 ατομα. Στα πιο μακρινα παιρνω το tucson και καταλαβαινω λιγο «αμαξι» και δεν εχω την εννοια που φορτιζω κλπ. Αν δε, καταφερω και παρω την καινουρια επιδοτηση γιατι στην προηγουμενη δεν προλαβα να μπω θα ειναι το απολυτο dealbraker. Εστω και τα 3000€ που δινει η νεα μου μικραινουν το χρονο αποσβεσης απο ενα βενζινοκινητο πολης σε 2,5 χρονια αντι για 5 χωρις αυτο το ποσο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Όμορφο δεν το λέμε, αλλά δεν το λέμε και άσχημο. Είναι ένα ιδιαίτερο κουτί 😊 Εγώ προτιμώ να το λέω πολυεργαλείο.

      alt text

      Το τελευταίο ταξίδι στην Κάρυστο οδικως μέσω Χαλκίδας ήταν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία. Εξαιρετικό πάτημα και σταθερότητα σε έναν πολύ κακό δρόμο, εξαιρετική δύναμη όπου απαιτήθηκε. Ήμασταν δύο άτομα διανύσαμε 195 χιλιομετρα στο πήγαινε όπου από 100% φτάσαμε με 35% με μέση ταχύτητα 65 km/h. Στην Κάρυστο φορτίσαμε στα 8Α γιατί η πρίζα ήταν παλιά και δε ήθελα να τη ζορίσω οπότε το βάλαμε για φόρτιση γύρω στις 17 00 και το ολοκληρώθηκε στο 100% το άλλο πρωί στις 8:00.

      Στην επιστροφή, φτάσαμε με 24% μπαταρία καθώς είχα βαρύ πόδι στην εθνική και τελίκιασα στα 145 km/h παρακαλώ 🤙

      Βέβαια η φόρτιση στο σπίτι με το wallbox στα 6,7kw ήταν αρκετά γρήγορη- πήρε σύνολο 34,5kwh σε 5 μιση ώρες με κόστος περίπου 7€.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;)

      @a-d-p said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):

      @btriad said in Νεό αυτοκίνητο Bayon vs Stonic vs Kamiq (vs Suzuki;):

      Κατα αρχάς ευχαριστώ όλους για το χρόνο και τις συμβουλές.
      Το VITARA είναι το μόνο SUV εντός badget αλλά υπάρχει μόνο στην απλή έκδοση που δεν μου κάνει...

      Στο test drive το KIA Stonic αν και έχει χώρους η εργονομία στη θέση του οδηγού είναι μέτρια για εμένα.. Σήμερα όμως πήγα και είδα το Nissan Juke το οποίο έχει προωθητική ενέργεια 2.000. Ιδιαίτερος σχεδιασμός (εμένα μου αρέσει), οι χώροι, θεωρητικά, λιγότερο άνετοι από Bayon, Stonic αλλά στην οδήγηση ήταν σαφώς πιο άνετο από το Stonic. Επίσης η βασική έκδοση έχει όλα τα βασικά που θεωρούνται αυτονόητα το 2025, εκτός από αλουμινένιες ζάντες.
      Η μηχανή μου φάνηκε λίγο πιο υποτονική από Stonic & Bayon, ξέρει κανείς αν έχω δίκιο; Λόγω του ότι δεν είχα ραντεβού το test drive ήταν μόλις 10 λεπτά (προφανώς θα ξαναπάω)..
      Στο άρθρο του cartalk έχω την εντύπωση ότι δεν ενθουσίασε...

      υπάρχει και ένας πρώην κάτοχος juke hybrid εδώ στο φόρουμ, ίσως μπορεί να σε βοηθήσει ....ο @zaxosm

      To Juke ειναι ενα παρα πολυ ωραιο αυτοκινητο. Αρχικα ειναι για μενα πολυ καλο οδηγικα! Οι χωροι ειναι τιμιοι για το μεγεθος του και ποιοτικα ειναι παρα πολυ καλο. Ωστοσο το hybrid παροτι ειναι πολυ ευχαριστο, πολυ οικονομικο, και πολυ δυνατο, βγαζει προβληματα στο ινβερτερ και στο κιβωτιο. Προβληματα που σε καθηλωνουν βασικα και για αυτο το πουλησα - προληπτικα. Εκανα μαζι του 25000 πολυ ευχαριστα χιλιομετρα και απροβληματιστα. Απλα προληπτικα το εδωσα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000

      @monman2 said in Αγορά καινούργιου SUV 25.000 - 30.000:

      Δεν υπάρχει ανταγωνισμός λέμε!
      Σε αυτό το γκρί 😍
      Θα πας τις ζάντες να τις κάνουν μια ηλεκτροστατική σε ανθρακί
      ενα απαλό φιμέ στα παράθυρα
      και θα μετράς !
      Μην ασχολείσαι με Β΄ διαλογής προιόντα

      Θα τον ευγνωμονουν οι πισω επιβατες! Σαν να μην εχει καν παραθυρο ειναι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: BYD forum

      @fanis75 said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      προσωπικα, αν αγοραζα μικρο τωρα, μαλλον θα πηγαινα στην premium εκδοση του inster με την 42αρα μπαταρια και τους 97 ιππους.

      Εγώ θα προτιμούσα το Τέσλα μόντελ 3, πάντως!

      Αν εχεις λυσει το θεμα του παρκινγκ 👌

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: BYD forum

      @cirus said in BYD forum:

      @zaxosm said in BYD forum:

      Εγω θεωρω πως ηρθε ακριβο στην Ελλαδα.

      Δηλαδη αν πας σε αυτο με τη μεγαλυτερη μπαταρια που ειναι πρακτικα η μικρη εκδοχη του hyundai inster πανω κατω βγαινουν στα ιδια χρηματα. Και αν δεν απατωμαι (δεν εχω δει το byd απο κοντα) μου φαινεται πιο στενο απο το inster. Ειδικα πισω - και λιγο κλειστοφοβικό.

      Ομορφο δεν το θεωρω οπως βεβαια και το inster δεν ειναι. Για ομορφια το renault 5 για μενα δεν εχει αντιπαλο.

      Ναι αλλα είναι πολύ καλύτερη η πλουσια εκδοση του από την φτωχη του inster. και η πλουσια εκδοση του δεν αξιζει. Οι 2 αλλες είναι μια χαρά. Εγώ προσωπικά πιστεύω οτι η πιο μικρη έχει τα πάντα ολα που θα χρειαζομουν σε δευτερο αμαξακι πολης, δεν με ενοχλουν οι σιδερενιες ζαντες και τα φωτα αλογονου (νταξει το τελευταιο ειναι λιγο μλκ αλλα βαζεις και aftermarket). Αμαξι πόλης είναι, χεστηκαμε. και η μικρη μπαταρια αξιοπρεπη χλμ κάνει και κραταει και το βαρος χαμηλό

      το renault 5 ειναι πανεμορφο αλλα τι να το κάνεις? με παραλογες τιμες δεν τα εξεταζω, παίρνω ενα κινεζικο πολύ καλύτερο από το ρενω στα ιδια χρήματα που κανει και ειναι μεγαλυτερης κατηγορίας και καλύτερο σε όλα

      ηταν δεδομενο ότι θα ακριβυνει για να πιασει τις προδιαγραφες. Και δεν ειμαι καν σιγουρος οτι πάει για 5 αστέρια αλλα για 4!!! Στην κίνα είναι ΟΛΑ τα αυτοκινητα στην μιση τιμη τουλάχιστον

      Συμφωνω για το renault 5. Κουκλα αλλα ακριβο.

      Εγω που εχω το inster στην εκδοση premium, θεωρω πως το μονο που πρακτικα λειπει ειναι τα φωτα led. Που οπως λες για αμαξι πολης εχουν και τα θετικα τους. Κατα τα αλλα εξοπλιστικα ειναι μια χαρα.

      Νομιζω οι 30kwh ειναι αρκετα δεσμευτικες για τα 20000 που κανει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: BYD forum

      Εγω θεωρω πως ηρθε ακριβο στην Ελλαδα.

      Δηλαδη αν πας σε αυτο με τη μεγαλυτερη μπαταρια που ειναι πρακτικα η μικρη εκδοχη του hyundai inster πανω κατω βγαινουν στα ιδια χρηματα. Και αν δεν απατωμαι (δεν εχω δει το byd απο κοντα) μου φαινεται πιο στενο απο το inster. Ειδικα πισω - και λιγο κλειστοφοβικό.

      Ομορφο δεν το θεωρω οπως βεβαια και το inster δεν ειναι. Για ομορφια το renault 5 για μενα δεν εχει αντιπαλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @czio said in Hyundai Inster (2024):

      “Φορτιζω παντα μεχρι 80% και συνηθως απο 30-40%”

      Μου θυμίζεις τον εαυτό μου όταν για πρώτη φορά επένδυσα σε σοβαρό laptop MacBook Pro 2014, ακριβώς το ίδιο τηρούσα με την διαφορά ότι όταν έπεφτα κάτω από 20% το φόρτιζα 100%, ίσως μια φορά το μήνα να χρειαστεί να φορτίζεις στο 100% γιατί βοηθά στο calibration της μπαταρίας.

      Βέβαια εδώ μιλάμε για αυτοκίνητα αλλά δεν νομίζω να διαφέρει και τόσο πολύ η μηχανική τους.

      Προσπαθω να κανω οτι καλυτερο για να εξασφαλισω την καλη της υγεια.

      Για το calibration αυτο που μου εχουν πει ειναι οτι απορυθμιζεται οταν πας κατω απο 20% και δεν το φορτισεις ως το 100%. Αλλα θα κανω μια σχετικη ερευνα σε καθε περιπτωση.

      Παντως μολις διαβασα και το review της Ισμηνης.

      https://autoholix.com/2025/05/17/hyundai-inster-115-ps-49kwh-dokimi-test-drive/

      Δεν ξερω ποσο καρμικο ειναι που συμπεσαμε μαζι και συμπιπτουμε τοσο στις αποψεις!

      Αυτο που λεει για τονκυκλο στροφης το θεωρω λιγο υπερβολη, αλλα δεν απεχει και πολυ. Περιμενεις να κοβει περισσοτερο. Η γυναικα μου που ειχε ενα mito μου λεει τη δυσκολευει στο παρκαρισμα. Θελει συνηθεια βασικα γιατι περιμενεις να κοβει περισσοτερο , οχι οτι δεν κοβει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr