Μπλε Μεταλικό!
Best posts made by zaxosm
-
RE: Nissan Juke 2019
Χαιρετώ την ομάδα!
Με την ευκαιρία, ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το υβριδικό Juke μου. Έχουμε πλέον φτάσει τα 19.000 χλμ και πρόσφατα έκανα ένα ταξίδι με τη λειτουργία Sport μόνιμα ενεργοποιημένη. Η μπαταρία δεν τελείωσε ποτέ, καθώς ο θερμικός κινητήρας ανέβαζε στροφές με τρόπο που τη διατηρούσε συνεχώς φορτισμένη. Στην ανηφόρα μετά τη Στυλίδα, με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ/ώρα, το αυτοκίνητο χρησιμοποιούσε αποκλειστικά τον θερμικό κινητήρα χωρίς να φορτίζει την μπαταρία, αλλά παρόλα αυτά κρατούσε την ταχύτητα άνετα, με τη μπαταρία να παραμένει στα 5/8 ή και λίγο παραπάνω.
Το γκάζι γενικά είναι άφθονο, και το αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορο σε αυτή τη λειτουργία. Σε ένα σημείο, ένα Yaris Cross Hybrid στα διόδια έμεινε αρκετά πίσω. Ωστόσο, χρειάζεται λίγη εξοικείωση με τη λειτουργία του multimode κιβωτίου. Δεν του ταιριάζουν τα απότομα γκαζώματα, γιατί τότε μπερδεύεται λίγο με τα κατεβάσματα, αλλά με τον καιρό το συνηθίζεις.
Από πλευράς θορύβου, δεν θα το έλεγα αθόρυβο, καθώς κάνει κάποιους περίεργους ήχους κατά τη μετάβαση από την ηλεκτρική στην θερμική λειτουργία – κάτι σαν “κρακ-κρακ” – αλλά η αντιπροσωπεία το θεωρεί φυσιολογικό.
Η ανάρτηση συμπεριφέρεται εξαιρετικά, κρατώντας το αυτοκίνητο σταθερό και ισορροπημένο. Πιστεύω πως το Juke αδικήθηκε με την αρχική τιμή του στα 30+ χιλιάρικα.
Όσον αφορά την κατανάλωση, με μέση ωριαία ταχύτητα 108 χλμ/ώρα και μία ώρα μέσα στην Αθήνα (από ΣΕΦ μέχρι Βαρυμπόμπη), έφτασε τα 6.8 λ/100 χλμ. Σε άλλες συνθήκες, με Normal mode, κινούμαι γύρω στα 5.8 λ/100 χλμ. Θεωρώ όμως ότι το ένα λίτρο παραπάνω αξίζει απόλυτα, γιατί το ευχαριστήθηκα! Επιπλέον, δεν είχα το άγχος της μπαταρίας, κάτι που τελικά είναι περισσότερο ψυχολογικό παρά ουσιαστικό.
Αυτα
️
-
RE: Nissan Juke 2019
@zaxosm said in Nissan Juke 2019:
Πολύ ωραίο review @dimsabas και κατατοπιστικό!
Ακόμα προσπαθώ να προγραμματίσω το τεστ ντραιβ για να βγάλω κι εγώ ένα συμπέρασμα.
Παιδιά για να μην παρεξηγηθώ το T-cross είναι καταπληκτικό all in one αυτοκίνητο. Η ευρυχωρία του και η πρακτικότητα δεν παίζονται. Απλά στην περίπτωσή μου αλλάξαν οι προτεραιότητες, οπότε δε με απσχολούν οι χώροι, χρειάζομαι το αυτόματο και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέσα στη πόλη, θα ήθελα κάι πιο σπορτίφ και τέλος επειδή έχω φτάσει στα 36000 χλμ με το T-cross, έχει αρχίσει να με χαλάει η τρικίλυνδρη φύση του στο άκουσμά της......
Πάντα μου άρεσε βέβαια το juke αλλά ήταν και πανάκριβο πριν 1,5 χρόνο που τα κοίταγα.
Τώρα για το infotainment που αναφέρθηκε δε με πολυ απασχολεί, μιας και μόνιμα δουλεύω το apple car play αν και με χαλάει που δεν έχει ασύρματο αλλά πιστεύω ζω και χωρίς αυτό. Δεν έχω παρατηρήσει να λείπει κάτι σημαντικό εξοπλιστικά, άλλωστε εχω τη βασική έδοση του T-cross οπότε δεν έχω και ψηλά στανταρντ.
Και επειδή δε θέλω να ξεφύγω από τα 4,2μετρα μήκους δε βρίσκω και κάτι άλλο σαν εναλλακτική σε αυτά που ζητάω.
Τελικά το έκανα το βήμα! Juke 1.6 Hybrid N-connecta Υβρίδιο. Το είχα παραγγείλει αλλά είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου δεύτερες σκέψεις, κυρίως λόγω τιμής. Ωστόσο λόγω της ανανέωσης πέτυχα μια αξιοσέβαστη έκπτωση και κάμφθηκαν όλες οι δεύτερες σκέψεις.
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες. Το αυτόματο κιβώτιο είναι εκπληκτικό, όπως και τα τιμόνι, ανάρτηση, καθίσματα. Αποπνέει μια macho αίσθηση στον δρόμο και είναι και αρκετά γρήγορο. Κατανάλωση έχω κάνει και 1.8/100 έχω κάνει και 7/100 δεν έχω βγάλει ασφαλές συμπέρασμα. Δεν έχει τους χώρους του T-cross αλλά δεν είναι το ζητούμενο.
Περισσότερα εν καιρό!
-
RE: Nissan Juke 2019
Έχοντας λοιπόν διανύσει περί τα 1700χλμ έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα.
Αρχικά να πω εδώ πως το μέτρο σύγκρισης είναι το VW t-cross 1.0 95 ps χειροκίνητο που είχα, η BMW X2 18i DCT του πατέρα μου.
Ο λόγος που πήρα το JUKE είναι πως ήθελα κάτι πιο νεανικό, πιο γρήγορο, πιο σπορ και πιο εύκολο στην οδήγηση όπου το JUKE τα έχει όλα αυτά.
Στα θετικά:
- Είναι SUV αλλά δεν το νιώθεις. Δεν κάθεσαι "πάνω" στο αμάξι αλλά μέσα σε αυτό. Η θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ καλή.
- Το "πάτημα" του αυτοκινήτου είναι καταπληκτικό όπως και η σταθερότητά του ακομακαι σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Εκεί που για παράδειγμα άνω των 140 στο t-cross αισθανόσουν οτι υπήρχε μία σχετική αστάθεια ίως και λόγω σχήματος, δηλαδή ένιωθες την ταχύτητα κάτι που στο JUKE δεν υπάρχει επουδενί.
- Το τιμόνι είναι πάρα πολύ καλό. Θα έλεγα εφάμιλο της BMW και σίγουρα πολύ καλύτερο σε αίσθηση από του t-cross.
- Φοβερά σε αίσθηση και πολύ εξκούραστα καθίσματα τόσο σε σύγκριση με την Χ2 όσο και με του t-cross
- Πολύ ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό, γενικά σου αποπνέει μία αίσθηση ενα κλικ παραπανω από άλλα της κατηγορίας τουλάχιστον από την έκδοση N-connecta και πάνω. Σίγουρα είναι πολύ πιο ποιοτικό από το t-cross.
- Κινητήρας - απίστευτα εύρωστος και αρκούντως δυνατός. Δεν αισθάνεσαι πουθενά έλλειψη δύναμης και λόγω της μπαταρίας το γκάζι είναι πολύ άμεσο.
- Κιβώτιο - Εξαιρετικά ομαλό και άνετο αν και σε ορισμένες περιπτώσεις (απότομο τέρμα γκάζι) κάνει κάποια χαζά κατεβάσματα με αποτέλεσμα να φέρενι στιγμιαία θόρυβο από τον κινητήρα.
- Κατανάλωση - Μέχρι στιγμής εξαιρετική. Σήμερα στο κατέβα από Νέα Φιλοθέη - Χαϊδάρι για παράδειγμα με το e-pedal το οποίο είναι εκπληκτικό μέσα στη πόλη, έγραψα 2,1λ/100 όταν με το t-cross εφτανα στα 6,5-7λ/100.
Αρνητικά:
- H ανάρτηση, παρότι φοβερή στο ανοιχτό δρόμο, σε μεγάλες λακούβες κοπανάει απίστευτα και γίνεται κουραστική ώς ένα βαθμό.
- Οθόνη Infotainment - Πολύ μέτρια γραφικά και γενικά πολύ πιο μέτρια από αυτή του T-cross.
- Ελλέιψεις εξοπλισμού - Έχει απλο cruise control και όχι adaptive, και το lane assist δεν έχει αυτόματη διόρθωση πορείας. Επίσης τα παράθυρα συνοδηγού και πίσω δεν κλείνουν αυτόματα.
- Ο χώρος αποσκευών περιορίζεται σημαντικά λόγω της μπαταρίας και είναι ρηχός στα 350 λίτρα.
Νομίζω αυτά έχω εντοπίσει για αρχή. Συνοψίζοντας, είναι ένα πολύ δεμένο αυτοκίνητο, με "προσωπικότητα" θα έλεγα ως προς την εμφάνιση, μία σχετικά καλή τιμή για τα δεδομένα της εποχής, ένα πολύ άρτιο σύστημα υβριδικότητας και αν εξαιρέσεις το χώρο αποσκευών ικανοποιητικότατους χώρους.
-
RE: VW T-Cross
Αρχικα να αναφερω πως εχω βασικη εκδοση βασικο κινητηρα. Τιποτα παραπανω εκτος απο αυτοματο κλιματισμο.
Το αυτοκινητο παταει καλα στο δρομο και εμπνεει ασφαλεια. Για μενα εχει μια πολυ στιβαρη οδικη συμπεριφορα χωρις κατι αξιοσημειωτο που θα πεις ουαου.
Οι χωροι ειναι μεγαλο ατου. Εξαιρετικοι και απολυτα εκμεταλευσιμοι. Το συρομενο πισω καθισμα και ο διπλος πατος στο χωρο αποσκευων το απογειωνουν.
Η σχεδιαση παροτι συντηριτικη ειναι απολυτα λειτουργικη. Εχεις το απαραιτητο υψος ενος suv μαζι με παρα πολυ καλη περιφερειακη ορατοτητα και μια αψεγαδιαστη εργονομια μεσα.
Η πισω ανάρτηση εχει μια ξερη αντιδραση οταν ειναι αδειο αλλα οχι κατι που στο τελος της ημερας θα ενοχλησει συνολικα.
Ο κινητηρας με τα 95 αλογα ειναι αρκετος για τα δικα μου γουστα. Φωτια δε βαζει αλλα κινουμαι αξιοπρεπεστατα σε ολες τις συνθηκες. Το 5αρι κιβωτιο παροτι ξενιζει τελικα ειναι μονο ψυχολογικο. Εχει εξαιρετικη κλιμακωση και μονο η μακρια πεμπτη ισως προβληματισει κατω απο τις 2500 στροφες.
Η καταναλωση φυσιολογικη θα ελεγα. Περιπου 5,5 εκτος και 7,5 εντος. Δεν ανταγωνιζεται υβριδικα σε καμια περιπτωση αλλα ειναι ικανοποιητικη για τα 1200+ κιλα του.
Η ποιοτητα των υλικων ειναι το μελανο σημειο, παντου σκληρα πλαστικα αλλα δείχνουν δεμενα τουλαχιστον. Δε συναυδουν με τα 21 + που ζηταει. Το taigo εχει μαλακα υλικα π.χ…….
Ο βασικος ψηφιακος πινακας οργανων 8’’ παροτι εχει καλη αναλυση δεν εχει πολλες λειτουργιες και φαινεται «λιγος». Αξιζει πολυ ο pro.
Επισης εχει μικρο ντουλαπακι συνοδηγου αλλα οι θηκες στις πορτες αχανεις και το συρταρακι κατω απο τον συνοδηγο πολυ βολικο μαζι με τον κλειστο χωρο στο υποβραχιονιο.
Τελος οι διαστασεις του ειναι τετοιες που εξασφαλιζουν μια αρτια συμβιωση εντος αστικου κεντρου και εκτος αν θες ενα αυτοκινητο που να τα κανει ολα.
Αυτα σαν πρωτη εμπειρια στα πρωτα 2500 χλμ.
-
RE: Hyundai Inster (2024)
Παραλάβαμε λοιπόν το inster με τη μικρή μπαταρία (42KWH) και έχουμε ήδη κάνει τα πρωτα 200 χλμ. Παραλαβή με 100% μπαταρία και τώρ είμαστε στα 40%, που σημαίνει οτι 300χλμ τα έχει θεωρητικά.
Μέχρι στιγμής όλα κυλούν ομαλά και είναι εξαιρετικό για όλες τις αστικές μετακινήσεις που έχω κάνει. Αυτό που κάπως ξυνίζει είναι ο κύκλος στροφής. Νομίζω οτι θα μπορούσε να κόβει περισσότερο και φαίνεται σε κάποια σημεία.
Είναι αρκετά πρακτικό και πάρα πολύ άνετο, ειδικά πίσω, που τολμώ να πω είναι περισσότερο άνετο από μπροστά και αυτό γιατί η κεντρική κονσόλα περιορίζει αρκετα το άνοιγμα των ποδιών. Ο χώρος αποσκευών εντυποσιακός για το μέγεθος.
Οι αναρτήσεις πολύ άνετες, δεν κοπανάει καθόλου και αποπνέει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ο κλιματισμός παρότι δεν εχει αντλία θερμότητας αποδοτικότατος τόσο σε κρυο όσο και ζεστό. Βέβαια αυξάνει αρκετά την κατανάλωση αλλά δεν έχω επαρκές δείγμα ακόμα.
Αύριο θα κάνω την πρώτη φόρτιση στο wallbox που ήδη έχω βάλει στο σπίτι στα 7,4kw καθώς έχω μονοφασικό ενισχυμένο ρεύμα, ώστε να δω χρόνους κλπ.
Μένει να το δω και σε ταξίδι πως πάει και τις καταναλώσεις έχει.
Να σημειώσω πως ο φόρτιστης που δίνει η Hyundai είναι κλασικός σουκο με μέγιστο ρεύμα τα 12Α και όχι 16Α, που είναι λίγο περιοριστικό.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Χαιρετω την ομαδα. Οπως σας ειχα πει παλιοτερα ψαχνομουν ιδιαιτερα για tucson γιατι για καποιο λογο μου αρεσε αρκετα και επρεπε να φυγει το juke.
Παροτι για μενα η κορυφαια εκδοση ειναι η limited δεν ηθελα να σκαρφαλωσω στα σχεδον 34 χιλιαρικα και κατεληξα στην τελειως βασικη premium οπου εν τελει και με πολυ παζαρι συζητησα αγορασα αρκετα φτηνοτερα απο την τιμη καταλογου - εν γνωση μου για τις χαζες ελλειψεις στον εξοπλισμο.
Για την χρηση που προοριζεται - αποκλειστικα ταξιδια και για καποια αναγκη στην πολη αν το inster δεν ειναι διαθεσιμο - δε μπορουσα με τιποτα να κανω το αλμα προς τη limited. Δεν ειχε νοημα για μενα μια δαφορα που εν τελει ηταν περιπου 5 και κατι χιλιαδες Ευρω.
Συνεπως καταληξαμε σε αυτο το ιδιαιτερο πρασινο σκουρο με χειροκινητο 6αρι σασμαν. Πολυ ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες. Πολυ δυνατο το μοτερ με τα 160 αλογα. Το mild hybrid συστημα κανει εξαιρετικη δουλεια και το lag ειναι ανυπαρκτο απο τος 1000 στροφες ανεβάζει δυνατα. Οι χωροι ειναι απαιχτοι. Η ποιοτητα κατασκευης και η συναρμογη σιγουρα κατωτερη απο γερμανικες κατασκευες αλλα σε καλα επιπεδα οχι κατι αξιο αναφορας. Η ποιοτητα κυλισης ειναι σχετικα καλη, το τιμονι λιγο ασαφες ειδικα σε πιο υψηλες ταχυτητες, και η αναρτηση τα καταπινει ολα - ειναι υποδειγμα για κορεατικο αυτοκινητο.
2 αρνητικα εχω εντοπισει για την ωρα - 1) το 215/65/17 λαστιχο αδυνατει πολλες φορες να υποστηριξει τις επιταχυνσεις κυριως με δευτερα. Δεν ξερω αν φταινε τα muchelin premacy που εχει ή η διασταση αλλα με προβληματιζει. 2) το a.c. Πολλες φορες σε χαμηλες ταχυτητες μεσα στη πολη σε καποια φορτια δειχνει σαν να αποσυμπλεκει το κομπρεσορα και ερχεται κιγο υγρος και πιο ζεστος αερας οπου μετα απο λιγο επανερχεται. Δεν ξέρω αν φταιει που δεν ειναι αυτοματο κλιμα αλλα δεν το ειχα σε καποιο αλλο αυτοκινητο. Αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας με διαφωτισει!
-
RE: Hyundai Inster (2024)
Το inster έχει εντυπωσιακούς χώρους και είναι 4θέσιο γιατί είναι πολύ στενό 1,61m. Πράγμα το οποίο όμως θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης.
Ξέρω ότι τα πρώτα βγήκαν στους δρόμους την προηγούμενη εβδομάδα. Εχει ένα test drive στην lamda στη Συγγρού λευκό πάντως.
Εγώ τελικά έδωσα την παραγγελία για το 42kw ακολουθώντας και τις προτροπές σας μιας και θα κινούμαι κατά βαση στην Αθήνα με αυτό.
Και ενώ έλεγα να πάρω μαύρο, είδα ένα χακί προς παράδοση και με κέρδισε. Αναμένω παραδοση σε 2-3 εβδομάδες.
-
RE: Renault Twingo III
Twingo 3 1.0 71 ps in touch 11/2015 -110000χλμ
Τα θεματα που εχω εντοπισει ειναι:
Μετα τα πρωτα 2 χρονια αρχισε να δυσλειτουργει το σταρτ στοπ και ποτε δε βρεθηκε λυση. Το απενεργοποιω.
Αλλαξα δισκο πλατω στα 80000χλμ που το θεωρω συντομο διαστημα. 550€
Το χειροτερο ηταν οταν εχανε παραφλου απο ενα σημειο, εγλειφε ουσιαστικα αλλα επειδη με αυτα δε παιζουμε ειπα να αλλαξω ενα σωληνακι των 10 ευρω, ΟΜΩΣ επειδη η μηχανη ειναι πισω, επρεπε να κατεβει ολη για να γινει η δουλεια και για εργασια εδωσα 150€.
Επισης ελλαξα μιζα περυσι - 500€
Να ξερει πως τα λαστιχα ειναι πανακριβα, εχει περιεργες διαστασεις. Bridgeston t5 που εβαλα πριν κανα 8 μηνο 400€. Οχι οτι αλλαζεις συνεχεια αλλα αυτο το θεμα δεν το εχεις στα υπολοιπα της κατηγοριας.
Και το mii εχει βγαλει θεματακια του κολλητου, απλα ειναι πιο διαχειρισιμα και βρισκεις πιο ευκολα μαστορια, ανταλλακτικα κλπ κλπ.
ΟΜΩΣ, παρολα αυτα παλι twingo θα προτιμουσα. Ειναι πολυ πιο ανετο μεσα, με αρκετο αερα μπροστα, πολυ πιο ενδιαφερον σχεδιαστικα μεσα εξω, και δε βλεπεις λαμαρινες, και ειναι πιο ησυχο.
Αν ομως ζυγιζει την αξιοπιστια περισσοτερο απο τα παραπανω, δε νομιζω πως ειναι και η καλυτερη επιλογη.
-
RE: Hyundai Inster (2024)
Χαιρετω την ομαδα!
Μερικα συμπερασματα που εχω βγαλει για το inster στο διαστημα που το εχω!
Αρχικα να πω πως εχω τη μεσαια εκδοση με τη μικρη μπαταρια 42kw.
Το αυτοκινητο δειχνει μεγαλυτερης κατηγοριας και παταει εξαιρετικα στο δρομο. Δεν κοπαναει και πηγαινει παρα πολυ smooth και ηρεμα. Θα ηθελα ισως λιγο πιο μαλακα τα καθισματα αλλα για την ωρα ειμαι οκ. Ισως καποιοι με περισσοτερα κιλα το νιωσουν πιο πολυ.
Δεν τριζει τιποτα μεσα και σε αυτο πιθανα βοηθουν τα σκληρα πλαστικα αλλα με την πολυ καλη συναρμογη τους. Πολυ καλες ολες οι οθονες γρηγορες καθαρες και φωτεινες.
Ειναι παρα πολύ πρακτικο αυτοκινητο και οταν μετεφερα τα πεθερικα πισω ενθουσιαστηκαν απο το ποσο ανετα καθισαν. Μεγαλο πλεονεκτημα οτι εινασταν ολοι πολυ ανετα και ας ειναι 4 θεσιο.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ
Στα πιο πρακτικα, κινειται γρηγορα και αμεσα τοσο οσο να μην παρασυρεσαι και ξεφευγεις. Στην πολη καταναλωνει περιπου 1% μπαταριας για 3,5 χιλιομετρα χωρις κλιματισμο. Οπου σημαινει οτι θα βγαλει περι τα 350χλμ μεσα στην πολη.
Εκτος πολης με τον υποκογισμο που εχω κανει πεφτουμε στα 2,7χλμ με 1% μπαταρια και χωρις κλιματισμο παλι. Σιγα σιγα που θα πιασουν οι ζεστες θα δουμε και εκει πως τα παμε.ΦΟΡΤΙΣΗ
Φορτιζω παντα μεχρι 80% και συνηθως απο 30-40%. Δεν εχω φορτισει ποτε σε Dc για να δω χρονους αλλα στον AC charcher της Schneider στα 7kw παιρνει 1,1 kwh στα 10 λεπτα που ειναι φπεραρκετα για τα διαστηματα που μου χρειαζεται. Στο εξοχικο που φορτιζω με το εργοστασιακο στα 12Α ανεβαινουν αρκετα οι χρονοι και εκτιμαω την κινηση που εκανα να αγορασω τον φορτιστη ως αρκετα καλη παροτι στην αρχη μου ελεγαν πως με τον δικο του θα ειμαι κομπλε.ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Τωρα στα προβληματα μια φορα μου αναψε το καμπακι ελεγξτε συστημα ψυξης κινητηρα αλλα το εσβησα και ανοιξα ξανα και εξαφανιστηκε. Ελπιζω να ηταν τυχαιο. Ειδομεν! -
RE: Hyundai Inster (2024)
Όμορφο δεν το λέμε, αλλά δεν το λέμε και άσχημο. Είναι ένα ιδιαίτερο κουτί
Εγώ προτιμώ να το λέω πολυεργαλείο.
Το τελευταίο ταξίδι στην Κάρυστο οδικως μέσω Χαλκίδας ήταν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία. Εξαιρετικό πάτημα και σταθερότητα σε έναν πολύ κακό δρόμο, εξαιρετική δύναμη όπου απαιτήθηκε. Ήμασταν δύο άτομα διανύσαμε 195 χιλιομετρα στο πήγαινε όπου από 100% φτάσαμε με 35% με μέση ταχύτητα 65 km/h. Στην Κάρυστο φορτίσαμε στα 8Α γιατί η πρίζα ήταν παλιά και δε ήθελα να τη ζορίσω οπότε το βάλαμε για φόρτιση γύρω στις 17 00 και το ολοκληρώθηκε στο 100% το άλλο πρωί στις 8:00.
Στην επιστροφή, φτάσαμε με 24% μπαταρία καθώς είχα βαρύ πόδι στην εθνική και τελίκιασα στα 145 km/h παρακαλώ
Βέβαια η φόρτιση στο σπίτι με το wallbox στα 6,7kw ήταν αρκετά γρήγορη- πήρε σύνολο 34,5kwh σε 5 μιση ώρες με κόστος περίπου 7€.
-
RE: Renault Clio V
Βλεπεις τη καμπινα του κλιο, τα καθισματα, το design, και μετα βλεπεις του yaris και τι να πω…… δε ξεπερνιεται ευκολα ολο αυτο συγγνωμη!
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Ο καθένας έχει τις προτεραιότητές του παιδιά.
Εγώ αν με ρωτάτε, είμαι οκ με τον φτωχό εξοπλισμό και με το χειροκίνητο κιβώτιο για το σκοπό που θα εξυπηρετεί αυτό το αυτοκίνητο, απλά μαζεύω και απόψεις να δω μήπως κάπου υπάρχει κάτι που δεν έχω σκεφτεί.
Από εκεί και πέρα εννοείται ένα αυτόματο με τούμπανο εξοπλισμό και όπως το θέλεις εμφανισιακά είναι η καλύτερη επιλογή. Αλλά όπως και στα περισσότερα πράγματα στη ζωή κάπου μπαίνει και ένας συμβιβασμός. Το ζήτημα είναι μέχρι που θα φτάσει αυτός ο συμβιβασμός.
Και στο τέλος θα φτάσει εκεί που θα μου επιτρέψει η πώληση του Juke εν τέλει.
Απλά όπως σας είπα η καρδιά λέει tucson η λογική λέει QQ. Και επειδή για το inster μίλησε η λογική εδώ σκέφτομαι μήπως πάω με την καρδιά.
-
RE: Hyundai Inster (2024)
Εδώ είναι ο παίκτης! Βγάλαμε τα πρώτα 220 χιλιόμετρα. Από 100% κατεβήκαμε στο 32% οπότε σήμερα ήταν η μερα φόρτισης. Από οτι βλέπω ο charger μου δίνει 6,7KW και δεν βλέπω κα΄που στην εφαρμογή να μπορώ να το μειώσω - αλλάξω.
Έβαλα να τη φορτίσει στο 100% και όχι στο 80% που μου είχε βάλει όριο η αντιπροσωπεία από AC charger καθώς το ΣΚ λέω να κάνω ένα ταξίδι περί τα 180χλμ προς αρκαδία και θέλω να δω την πραγματική αυτονομία του. Εκεί θα φορτίσω με τον δικό του φορτιστή σε 10A και θα επιστρέψω.
-
RE: Hyundai Inster (2024)
Ειναι αυτο με τος 42kwh σωστα! Καποια στιγμη θα ηθελα πολυ να δικιμασω ποσα μπορει να βγαλει ξεζουμιζοντας το αλλα κολλωνω. Παντως με τους υπολογισμους μου βγαζω εκτος πολης σχετικα ευκολα 30 χλμ με 10% μπαταριας. Δηλαδη θεωρητικα 300χλμ απο 100 στο 0.
Παιζει πολυ σημαντικο ρολο κατι που δεν ανεφερα. Το inster εχει 4 κλιμακες για το ipedal και παντα το βαζω στην πιο ισχυρη. Αρα πρακτικα δεν παταω καθολου φρενο. Πολλες φορε βλεπω σε κατωφερειες να αυξανεται το ποσοστο της μπαταριας και νομιζω πως βοηθαει παρα πολυ το συγκεκριμενο mode.
Μένει βεβαι να το δω και χειμωνα με τη θερμανση καθως δεν εχει αντλια θερμοτητας. Βς τωρα με το air con δεν εχω δει καμια ουσιαστικη διαφορα. Αφηστε δε πως ειναι πολυ πιο αποδοτικο και γρηγορο απο τα θερμικα.
-
RE: Hyundai Inster (2024)
@fanis75 said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
Πανέμορφο είναι!
είπαμε: https://www.athenseyehospital.gr/gr/ (σου βάζω άλλον μην λες ότι κάνω διαφήμιση).
Χρηστικό ναι, πολυεργαλείο ίσως - όμορφο όμως με την καμία (συγνώμη Ζάχο), ατσούμπαλο και άχαρο θα έλεγα.
Δεν με πειραζει αλλα να ξερετε οτι οπως εγινε και σημερα, με εχουν σταματησει αλλας 4 φορες εντυπωσιασμενοι τι αμαξαρα ειναι αυτο το μικρο! Δε μου εχει συμβει με κανενα αλλο αυτοκινητο.
Ωστοσο, δεν το πηρα για την ομορφιά του αλλα για μενα δεν ειναι και ασχημο. Και ειδικα μεσα παρα τα σκληρα πλαστικα ειναι παρα πολυ δεμενο και ομορφο για μενα.
-
RE: ΛΑΘΟΣ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...
Καλοταξιδο να ειναι! Ολα τα αυτοκινητα B κατηγοριας και ανω βγαινουν ευκολα εκτος και ειναι πολυ καλα. Μονο τα Α segment εχουν αδυναμιες εκτος.
Το bayon ειναι ενα καλο hatchback με decent value for money. Προσωπικα δε μου αρεσει καθολου εμφανησιακα εν τουτοις ομως σε ολους τους άλλος τομεις ειναι πολυ ολοκληρωμενο.
Εφοσον δε πηρες το ασθενικο 1.2 θα σε καλυψει μη σε ανυσηχει καθολου!!
-
RE: Corolla sedan vs Vitara
Να σημειωθεί πως το vitara στη βασική έκδοση GL έχει σημαντικές ελλείψεις στον εξοπλισμο. Οπότε πήγαινε σε GL+ που από ότι βλέπω έχει ίδια τιμή με τη βασική έκδοση του corolla sedan ~ 22000€ και θα είσαι άρχοντας.
-
RE: Corolla sedan vs Vitara
@nikosgrev said in Corolla sedan vs Vitara:
@zaxosm said in Corolla sedan vs Vitara:
@nikosgrev said in Corolla sedan vs Vitara:
@zaxosm said in Corolla sedan vs Vitara:
@georgemit said in Corolla sedan vs Vitara:
Ουσιαστικά του λείπουν ζάντες και φώτα ομίχλης.
Έχει άλλα όμως led, κλίμα και acc.Δεν έχει οθόνη πολυμέσων και επίσης δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα.
Έχει αυτόματο κλιματισμό, ενώ το corolla έχει απλό air-condition.
Τι τιμές έχεισ πάρει για τα δύο; Γιατί στα σάιτ η βασική βιταρα έχει 19990 ενώ corolla sedan στα 21700 που νομίζω ότι έχει και το βιταρα GL+.
Σωστά, αλλά gl βρίσκω ετοιμοπαραδοτο!
Αν δε μπορείς να περιμένεις το 6μηνο για το gl+ και δε σε ενοχλούν οι ελλείψεις go for gl.
Για μένα το corolla sedan δε μου αρέσει καθόλου και θεωρώ γενικά τα Σεντάν μη πρακτικά αυτοκίνητα συγκριτικά με τα suv.
-
RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)
Αρχικα ευχαριστω που μπηκατε στον κοπο να πειτε τις αποψεις σας, ολες ευπροσδεκτες και για αυτο το συζηταμε!
Για τον αυτοματο κλιματισμο δε θα διαφωνησω οτι ειναι κατι χρησιμο ειδικα στα ταξιδια αλλα ειναι αυτα τα 3 χιλιαρικα. Βεβαια οπως ειδα δεν ειναι μονο αυτη η προσθηκη της distinctive αλλα ειναι αυτο που μου εκανε περισσοτερο εντυπωση. Ειχα αυτοκινητο με μηχανικο air condition, και εχω με αυτοματο κλιματισμο. Προφανως ειναι καλυτερος ο αυτοματος αλλα δεν το θεωρω και τοσο σημαντικο για τη διαφορα τιμης. Δε θα επρεπε καν η hyundai να προσφερει ενα τετοιο αυτοκινητο με απλο a..c. κανονικα…..
Απλα εχοντας δει ωραια στοιχει στο tucson προσπαθω να μπω στον κοσμο του με τιμη που δεν ξεφευγει απο τα 30000. Για το χειροκινητο επειδη εχω αυτοματο, στα ταξιδια για τα οποια προοριζω το tucson δε θεωρω τοσο σημαντικα τα οφελη του αυτοματου.
Οπως σας ειπα μεσα στην πολη θα με εξυπηρετει ενα χακι ηλεκτρικο inster με αυτοματο κλιματισμο
και 2 €/100χλμ προς ωρας! Οποτε τα οφελη στην καθημερινοτητα της πολης τα εχω.
Το θεμα ειναι πως ηθελα ενα μεγαλο suv για τα ταξιδια και το tucson δειχνει να εχει ενα καλο πακετο και μου αρεσει πολυ δεν το κρυβω. Απλα ή που θα κανω την υπερβαση για το υβριδικο στα 35000 distinctive αυτοματο ή που θα μεινω στην βασικη premium στα 28000.
Το τριτο σεναριο ειναι να παρω το QQ και να ξεμπερδευω απλα δεν μου αρεσει το ιδιο εμφανησιακα ειδικα μεσα.