Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Z
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 202
    • Best 131
    • Groups 0

    Best posts made by zaxosm

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Επανερχομαι εχοντας συμπληρωσει ηδη 7000χλμ με το tucson fl 1.6 mild hybrid 160ps manual.

      Αρχικα το αυτοκινητο αγοραστηκε τον Απριλιο προς αντικατασταση του αξιολογου juke 1.6 hybrid.

      Λογω στενοτητας στο budget πηγαμε στην βασικοτερη εκδοση premium με αρκετες εν γνωσει μας ελλειψης αλλα με τιμη ασυναγωνιστη για το μεγεθος. Για να εχετε εικονα με το κλειδι στο χερι δεν υπερβηκαμε τα 29000€. Θελαμε αποκλειστικα χειροκίνητο και οχι full hybrid καθως εχουμε το ηλεκτρικο inster για τη πολη και για τις κοντινες αποστασεις που ειναι ο σωτηρας μας.

      Αρχικα να πω πως για οποιον θελει να κρατησει το οχημα καιρο και θελει την καλυτερη επιλογη η εκδοση limited ειναι πολύ ανωτερη επιλογή με σχετικα μικρη διαφορά στα χρηματα . Η μεσαια distinctive δεν εχει κανενα νοημα. Απευθειας πας limited (ή μενεις premium αν εισαι οκ με τις παρακάτω ελλειψεις).

      Ολα στα πολυ βασικα. Αρκετες παραχωρησεις κυριως στο θεμα των ανεσεων (τα μεγαλυτερα φαουλ ειναι το manual a.c., ελλειψη αυτοματων υαλοκαθαριστηρων, ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη).

      Αν με ρωτατε μου φαινεται περιεργο που στο inster τα εχω ολα αυτα και οχι στο tucson ομως για τη χρηση που κανουμε δε θα σας πω οτι μου λειπουν κιολας. Δηλαδη ναι μεν αλλα….. ναι ειναι λιγο άβολο να ασχολεισαι με τις σκαλες του αερα του a.c. αλλα πρακτικα αυτο θα συμβει σε ενα ταξιδι πολυ λιγες φορες για να χαλαστω. Τωρα για τους υαλοκαθαριστηρες το ιδιο. Αυτο που με χαλαει ειναι η ελλειψη αυτοματα αντιθαμβωτικου καθρεφτη και αυτο γιατι οδηγω αρκετα σε επαρχιακους δρομους και δεν ειχα καταλαβει ποσο αναγκη το ειχα. Αλλα οκ δε θα πεθανω κιολας.

      Στα συν ειναι οτι εχει πραγματακια που σωζουν την κατάσταση και γενικα δεν θα το ελεγα εντελως φτωχο. Πχ εχει μπροστα φωτα led με αυτοματη εναλλαγη μεσαιας μεγαλης σκαλας, εχει μεγαλη οθονη 12 ιντσών, αυτοματα ανοιγομενα μπροστα παραθυρα και διαφορα αλλα. Για τις δικες μας αναγκες ειναι μια χαρα.

      Κατι που με προβληματιζει ειναι πως οι ζαντες της premium με 215/65/17 σπινιαρουν αδιανοητα σε φορτωμα δευτερα τριτη! Αλλα αυτο θα λυθεί συντομα καθως θα τραμπαρω με τις ζανυες της limited με ελαστικα 235/55/18. Αυτο το εξοδο δεν μπορεσα να το αποφυγω τελικα.

      Κατα τα αλλα χωροι απλετοι, ποιοτητα υλικων μετρια, συναρμογη που δεν μπορει να ανταγωνιστει γερμανικα αυτοκινητα.

      Το πατημα ειναι σοβαρο πλεονέκτημα, σταθερο, ακριβες, περναει κακοτοπιες με περισσεια αρχοντια. Το τιμονι ουδετερο προς βαρετο αλλα δεν ειναι ζητουμενο για μενα.

      Κινητηρας, κλιμακωση κιβωτιου, αναρτηση, φρενα για μενα πολύ δυνατα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου. Ο κινητηρας αρπαζει απο τις 1200 στροφες ανετα μαλλον λογω mild hybrid, αισθανεται κοπωση καπου στις 5000 στροφες αλλά ειναι πολυ δυνατος και γραμμικος στο ωφελιμο ευρος. Ταξιδευεις με 140 και 3000 στροφες με 6η αρκετα ησυχα. Οχι τοσο ησυχα οσο η bmw x2 που εχουμε στην οικογενεια αλλα σιγουρα αρκετα κοντα. Τα φρενα ειναι γαντζοι, δε μασανε πουθενα και εχουν εξαιρετικη αισθηση. Οι αναρτησεις δουλεύουν ρολοι, παιρνει καποιες κλισεις βεβαια αν το πιέσεις αλλα τιποτα τρομακτικο. Γενικα με ευχαριστει να το οδηγω. Και νομιζω οτι βοηθα πολυ και η ανεξαρτητη πισω αναρτηση.

      Η κατανάλωση καθεται στα 7,5λ/100 με όχι συντηρητικη οδηγηση. Στην Αθηνα 9-10 στο τσεπακι, αλλα ανευ ουσιας. Γενικα για την καροτσα και το νεγεθος ειναι θεωρω οκ. Παρομοια εχουμε και στην bmw x2 18i λιγο κατω στα 7 ειχα με το t cross 1.0 95ps οποτε δε με προβληματιζει καθολου.

      Συνολικα ειναι ενα ταξιδιαρικο αυτοκινητο με παρα πολυ καλους χωρους και εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα (κινητηρας, πλαισιο, αναρτηση). Σε ενα αρκετά αρμονικο σχημα για SUV.

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Μπλε Μεταλικό!

      IMG_0475 (2).jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Χαιρετώ την ομάδα!

      Με την ευκαιρία, ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου με το υβριδικό Juke μου. Έχουμε πλέον φτάσει τα 19.000 χλμ και πρόσφατα έκανα ένα ταξίδι με τη λειτουργία Sport μόνιμα ενεργοποιημένη. Η μπαταρία δεν τελείωσε ποτέ, καθώς ο θερμικός κινητήρας ανέβαζε στροφές με τρόπο που τη διατηρούσε συνεχώς φορτισμένη. Στην ανηφόρα μετά τη Στυλίδα, με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ/ώρα, το αυτοκίνητο χρησιμοποιούσε αποκλειστικά τον θερμικό κινητήρα χωρίς να φορτίζει την μπαταρία, αλλά παρόλα αυτά κρατούσε την ταχύτητα άνετα, με τη μπαταρία να παραμένει στα 5/8 ή και λίγο παραπάνω.

      Το γκάζι γενικά είναι άφθονο, και το αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορο σε αυτή τη λειτουργία. Σε ένα σημείο, ένα Yaris Cross Hybrid στα διόδια έμεινε αρκετά πίσω. Ωστόσο, χρειάζεται λίγη εξοικείωση με τη λειτουργία του multimode κιβωτίου. Δεν του ταιριάζουν τα απότομα γκαζώματα, γιατί τότε μπερδεύεται λίγο με τα κατεβάσματα, αλλά με τον καιρό το συνηθίζεις.

      Από πλευράς θορύβου, δεν θα το έλεγα αθόρυβο, καθώς κάνει κάποιους περίεργους ήχους κατά τη μετάβαση από την ηλεκτρική στην θερμική λειτουργία – κάτι σαν “κρακ-κρακ” – αλλά η αντιπροσωπεία το θεωρεί φυσιολογικό.

      Η ανάρτηση συμπεριφέρεται εξαιρετικά, κρατώντας το αυτοκίνητο σταθερό και ισορροπημένο. Πιστεύω πως το Juke αδικήθηκε με την αρχική τιμή του στα 30+ χιλιάρικα.

      Όσον αφορά την κατανάλωση, με μέση ωριαία ταχύτητα 108 χλμ/ώρα και μία ώρα μέσα στην Αθήνα (από ΣΕΦ μέχρι Βαρυμπόμπη), έφτασε τα 6.8 λ/100 χλμ. Σε άλλες συνθήκες, με Normal mode, κινούμαι γύρω στα 5.8 λ/100 χλμ. Θεωρώ όμως ότι το ένα λίτρο παραπάνω αξίζει απόλυτα, γιατί το ευχαριστήθηκα! Επιπλέον, δεν είχα το άγχος της μπαταρίας, κάτι που τελικά είναι περισσότερο ψυχολογικό παρά ουσιαστικό.

      Αυτα ✔️

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      @zaxosm said in Nissan Juke 2019:

      Πολύ ωραίο review @dimsabas και κατατοπιστικό!

      Ακόμα προσπαθώ να προγραμματίσω το τεστ ντραιβ για να βγάλω κι εγώ ένα συμπέρασμα.

      Παιδιά για να μην παρεξηγηθώ το T-cross είναι καταπληκτικό all in one αυτοκίνητο. Η ευρυχωρία του και η πρακτικότητα δεν παίζονται. Απλά στην περίπτωσή μου αλλάξαν οι προτεραιότητες, οπότε δε με απσχολούν οι χώροι, χρειάζομαι το αυτόματο και την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση μέσα στη πόλη, θα ήθελα κάι πιο σπορτίφ και τέλος επειδή έχω φτάσει στα 36000 χλμ με το T-cross, έχει αρχίσει να με χαλάει η τρικίλυνδρη φύση του στο άκουσμά της......

      Πάντα μου άρεσε βέβαια το juke αλλά ήταν και πανάκριβο πριν 1,5 χρόνο που τα κοίταγα.

      Τώρα για το infotainment που αναφέρθηκε δε με πολυ απασχολεί, μιας και μόνιμα δουλεύω το apple car play αν και με χαλάει που δεν έχει ασύρματο αλλά πιστεύω ζω και χωρίς αυτό. Δεν έχω παρατηρήσει να λείπει κάτι σημαντικό εξοπλιστικά, άλλωστε εχω τη βασική έδοση του T-cross οπότε δεν έχω και ψηλά στανταρντ.

      Και επειδή δε θέλω να ξεφύγω από τα 4,2μετρα μήκους δε βρίσκω και κάτι άλλο σαν εναλλακτική σε αυτά που ζητάω.

      Τελικά το έκανα το βήμα! Juke 1.6 Hybrid N-connecta Υβρίδιο. Το είχα παραγγείλει αλλά είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου δεύτερες σκέψεις, κυρίως λόγω τιμής. Ωστόσο λόγω της ανανέωσης πέτυχα μια αξιοσέβαστη έκπτωση και κάμφθηκαν όλες οι δεύτερες σκέψεις.

      Οι πρώτες εντυπώσεις είναι άριστες. Το αυτόματο κιβώτιο είναι εκπληκτικό, όπως και τα τιμόνι, ανάρτηση, καθίσματα. Αποπνέει μια macho αίσθηση στον δρόμο και είναι και αρκετά γρήγορο. Κατανάλωση έχω κάνει και 1.8/100 έχω κάνει και 7/100 δεν έχω βγάλει ασφαλές συμπέρασμα. Δεν έχει τους χώρους του T-cross αλλά δεν είναι το ζητούμενο.

      Περισσότερα εν καιρό!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Nissan Juke 2019

      Έχοντας λοιπόν διανύσει περί τα 1700χλμ έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα.

      Αρχικά να πω εδώ πως το μέτρο σύγκρισης είναι το VW t-cross 1.0 95 ps χειροκίνητο που είχα, η BMW X2 18i DCT του πατέρα μου.

      Ο λόγος που πήρα το JUKE είναι πως ήθελα κάτι πιο νεανικό, πιο γρήγορο, πιο σπορ και πιο εύκολο στην οδήγηση όπου το JUKE τα έχει όλα αυτά.

      Στα θετικά:

      • Είναι SUV αλλά δεν το νιώθεις. Δεν κάθεσαι "πάνω" στο αμάξι αλλά μέσα σε αυτό. Η θέση οδήγησης είναι πάρα πολύ καλή.
      • Το "πάτημα" του αυτοκινήτου είναι καταπληκτικό όπως και η σταθερότητά του ακομακαι σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Εκεί που για παράδειγμα άνω των 140 στο t-cross αισθανόσουν οτι υπήρχε μία σχετική αστάθεια ίως και λόγω σχήματος, δηλαδή ένιωθες την ταχύτητα κάτι που στο JUKE δεν υπάρχει επουδενί.
      • Το τιμόνι είναι πάρα πολύ καλό. Θα έλεγα εφάμιλο της BMW και σίγουρα πολύ καλύτερο σε αίσθηση από του t-cross.
      • Φοβερά σε αίσθηση και πολύ εξκούραστα καθίσματα τόσο σε σύγκριση με την Χ2 όσο και με του t-cross
      • Πολύ ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό, γενικά σου αποπνέει μία αίσθηση ενα κλικ παραπανω από άλλα της κατηγορίας τουλάχιστον από την έκδοση N-connecta και πάνω. Σίγουρα είναι πολύ πιο ποιοτικό από το t-cross.
      • Κινητήρας - απίστευτα εύρωστος και αρκούντως δυνατός. Δεν αισθάνεσαι πουθενά έλλειψη δύναμης και λόγω της μπαταρίας το γκάζι είναι πολύ άμεσο.
      • Κιβώτιο - Εξαιρετικά ομαλό και άνετο αν και σε ορισμένες περιπτώσεις (απότομο τέρμα γκάζι) κάνει κάποια χαζά κατεβάσματα με αποτέλεσμα να φέρενι στιγμιαία θόρυβο από τον κινητήρα.
      • Κατανάλωση - Μέχρι στιγμής εξαιρετική. Σήμερα στο κατέβα από Νέα Φιλοθέη - Χαϊδάρι για παράδειγμα με το e-pedal το οποίο είναι εκπληκτικό μέσα στη πόλη, έγραψα 2,1λ/100 όταν με το t-cross εφτανα στα 6,5-7λ/100.

      IMG_0576.jpg IMG_0577.jpg

      Αρνητικά:

      • H ανάρτηση, παρότι φοβερή στο ανοιχτό δρόμο, σε μεγάλες λακούβες κοπανάει απίστευτα και γίνεται κουραστική ώς ένα βαθμό.
      • Οθόνη Infotainment - Πολύ μέτρια γραφικά και γενικά πολύ πιο μέτρια από αυτή του T-cross.
      • Ελλέιψεις εξοπλισμού - Έχει απλο cruise control και όχι adaptive, και το lane assist δεν έχει αυτόματη διόρθωση πορείας. Επίσης τα παράθυρα συνοδηγού και πίσω δεν κλείνουν αυτόματα.
      • Ο χώρος αποσκευών περιορίζεται σημαντικά λόγω της μπαταρίας και είναι ρηχός στα 350 λίτρα.

      Νομίζω αυτά έχω εντοπίσει για αρχή. Συνοψίζοντας, είναι ένα πολύ δεμένο αυτοκίνητο, με "προσωπικότητα" θα έλεγα ως προς την εμφάνιση, μία σχετικά καλή τιμή για τα δεδομένα της εποχής, ένα πολύ άρτιο σύστημα υβριδικότητας και αν εξαιρέσεις το χώρο αποσκευών ικανοποιητικότατους χώρους.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: VW T-Cross

      Αρχικα να αναφερω πως εχω βασικη εκδοση βασικο κινητηρα. Τιποτα παραπανω εκτος απο αυτοματο κλιματισμο.

      Το αυτοκινητο παταει καλα στο δρομο και εμπνεει ασφαλεια. Για μενα εχει μια πολυ στιβαρη οδικη συμπεριφορα χωρις κατι αξιοσημειωτο που θα πεις ουαου.

      Οι χωροι ειναι μεγαλο ατου. Εξαιρετικοι και απολυτα εκμεταλευσιμοι. Το συρομενο πισω καθισμα και ο διπλος πατος στο χωρο αποσκευων το απογειωνουν.

      Η σχεδιαση παροτι συντηριτικη ειναι απολυτα λειτουργικη. Εχεις το απαραιτητο υψος ενος suv μαζι με παρα πολυ καλη περιφερειακη ορατοτητα και μια αψεγαδιαστη εργονομια μεσα.

      Η πισω ανάρτηση εχει μια ξερη αντιδραση οταν ειναι αδειο αλλα οχι κατι που στο τελος της ημερας θα ενοχλησει συνολικα.

      Ο κινητηρας με τα 95 αλογα ειναι αρκετος για τα δικα μου γουστα. Φωτια δε βαζει αλλα κινουμαι αξιοπρεπεστατα σε ολες τις συνθηκες. Το 5αρι κιβωτιο παροτι ξενιζει τελικα ειναι μονο ψυχολογικο. Εχει εξαιρετικη κλιμακωση και μονο η μακρια πεμπτη ισως προβληματισει κατω απο τις 2500 στροφες.

      Η καταναλωση φυσιολογικη θα ελεγα. Περιπου 5,5 εκτος και 7,5 εντος. Δεν ανταγωνιζεται υβριδικα σε καμια περιπτωση αλλα ειναι ικανοποιητικη για τα 1200+ κιλα του.

      Η ποιοτητα των υλικων ειναι το μελανο σημειο, παντου σκληρα πλαστικα αλλα δείχνουν δεμενα τουλαχιστον. Δε συναυδουν με τα 21 + που ζηταει. Το taigo εχει μαλακα υλικα π.χ…….

      Ο βασικος ψηφιακος πινακας οργανων 8’’ παροτι εχει καλη αναλυση δεν εχει πολλες λειτουργιες και φαινεται «λιγος». Αξιζει πολυ ο pro.

      Επισης εχει μικρο ντουλαπακι συνοδηγου αλλα οι θηκες στις πορτες αχανεις και το συρταρακι κατω απο τον συνοδηγο πολυ βολικο μαζι με τον κλειστο χωρο στο υποβραχιονιο.

      Τελος οι διαστασεις του ειναι τετοιες που εξασφαλιζουν μια αρτια συμβιωση εντος αστικου κεντρου και εκτος αν θες ενα αυτοκινητο που να τα κανει ολα.

      Αυτα σαν πρωτη εμπειρια στα πρωτα 2500 χλμ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Παραλάβαμε λοιπόν το inster με τη μικρή μπαταρία (42KWH) και έχουμε ήδη κάνει τα πρωτα 200 χλμ. Παραλαβή με 100% μπαταρία και τώρ είμαστε στα 40%, που σημαίνει οτι 300χλμ τα έχει θεωρητικά.

      Μέχρι στιγμής όλα κυλούν ομαλά και είναι εξαιρετικό για όλες τις αστικές μετακινήσεις που έχω κάνει. Αυτό που κάπως ξυνίζει είναι ο κύκλος στροφής. Νομίζω οτι θα μπορούσε να κόβει περισσότερο και φαίνεται σε κάποια σημεία.

      Είναι αρκετά πρακτικό και πάρα πολύ άνετο, ειδικά πίσω, που τολμώ να πω είναι περισσότερο άνετο από μπροστά και αυτό γιατί η κεντρική κονσόλα περιορίζει αρκετα το άνοιγμα των ποδιών. Ο χώρος αποσκευών εντυποσιακός για το μέγεθος.

      Οι αναρτήσεις πολύ άνετες, δεν κοπανάει καθόλου και αποπνέει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ο κλιματισμός παρότι δεν εχει αντλία θερμότητας αποδοτικότατος τόσο σε κρυο όσο και ζεστό. Βέβαια αυξάνει αρκετά την κατανάλωση αλλά δεν έχω επαρκές δείγμα ακόμα.

      Αύριο θα κάνω την πρώτη φόρτιση στο wallbox που ήδη έχω βάλει στο σπίτι στα 7,4kw καθώς έχω μονοφασικό ενισχυμένο ρεύμα, ώστε να δω χρόνους κλπ.

      Μένει να το δω και σε ταξίδι πως πάει και τις καταναλώσεις έχει.

      Να σημειώσω πως ο φόρτιστης που δίνει η Hyundai είναι κλασικός σουκο με μέγιστο ρεύμα τα 12Α και όχι 16Α, που είναι λίγο περιοριστικό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Χαιρετω την ομαδα. Οπως σας ειχα πει παλιοτερα ψαχνομουν ιδιαιτερα για tucson γιατι για καποιο λογο μου αρεσε αρκετα και επρεπε να φυγει το juke.

      Παροτι για μενα η κορυφαια εκδοση ειναι η limited δεν ηθελα να σκαρφαλωσω στα σχεδον 34 χιλιαρικα και κατεληξα στην τελειως βασικη premium οπου εν τελει και με πολυ παζαρι συζητησα αγορασα αρκετα φτηνοτερα απο την τιμη καταλογου - εν γνωση μου για τις χαζες ελλειψεις στον εξοπλισμο.

      Για την χρηση που προοριζεται - αποκλειστικα ταξιδια και για καποια αναγκη στην πολη αν το inster δεν ειναι διαθεσιμο - δε μπορουσα με τιποτα να κανω το αλμα προς τη limited. Δεν ειχε νοημα για μενα μια δαφορα που εν τελει ηταν περιπου 5 και κατι χιλιαδες Ευρω.

      Συνεπως καταληξαμε σε αυτο το ιδιαιτερο πρασινο σκουρο με χειροκινητο 6αρι σασμαν. Πολυ ευχαριστημενος σε γενικες γραμμες. Πολυ δυνατο το μοτερ με τα 160 αλογα. Το mild hybrid συστημα κανει εξαιρετικη δουλεια και το lag ειναι ανυπαρκτο απο τος 1000 στροφες ανεβάζει δυνατα. Οι χωροι ειναι απαιχτοι. Η ποιοτητα κατασκευης και η συναρμογη σιγουρα κατωτερη απο γερμανικες κατασκευες αλλα σε καλα επιπεδα οχι κατι αξιο αναφορας. Η ποιοτητα κυλισης ειναι σχετικα καλη, το τιμονι λιγο ασαφες ειδικα σε πιο υψηλες ταχυτητες, και η αναρτηση τα καταπινει ολα - ειναι υποδειγμα για κορεατικο αυτοκινητο.

      2 αρνητικα εχω εντοπισει για την ωρα - 1) το 215/65/17 λαστιχο αδυνατει πολλες φορες να υποστηριξει τις επιταχυνσεις κυριως με δευτερα. Δεν ξερω αν φταινε τα muchelin premacy που εχει ή η διασταση αλλα με προβληματιζει. 2) το a.c. Πολλες φορες σε χαμηλες ταχυτητες μεσα στη πολη σε καποια φορτια δειχνει σαν να αποσυμπλεκει το κομπρεσορα και ερχεται κιγο υγρος και πιο ζεστος αερας οπου μετα απο λιγο επανερχεται. Δεν ξέρω αν φταιει που δεν ειναι αυτοματο κλιμα αλλα δεν το ειχα σε καποιο αλλο αυτοκινητο. Αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας με διαφωτισει!

      alt text

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Το inster έχει εντυπωσιακούς χώρους και είναι 4θέσιο γιατί είναι πολύ στενό 1,61m. Πράγμα το οποίο όμως θα εκτιμηθεί δεόντως εντός πόλης.

      Ξέρω ότι τα πρώτα βγήκαν στους δρόμους την προηγούμενη εβδομάδα. Εχει ένα test drive στην lamda στη Συγγρού λευκό πάντως.

      Εγώ τελικά έδωσα την παραγγελία για το 42kw ακολουθώντας και τις προτροπές σας μιας και θα κινούμαι κατά βαση στην Αθήνα με αυτό.

      Και ενώ έλεγα να πάρω μαύρο, είδα ένα χακί προς παράδοση και με κέρδισε. Αναμένω παραδοση σε 2-3 εβδομάδες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Renault Twingo III

      Twingo 3 1.0 71 ps in touch 11/2015 -110000χλμ

      Τα θεματα που εχω εντοπισει ειναι:

      Μετα τα πρωτα 2 χρονια αρχισε να δυσλειτουργει το σταρτ στοπ και ποτε δε βρεθηκε λυση. Το απενεργοποιω.

      Αλλαξα δισκο πλατω στα 80000χλμ που το θεωρω συντομο διαστημα. 550€

      Το χειροτερο ηταν οταν εχανε παραφλου απο ενα σημειο, εγλειφε ουσιαστικα αλλα επειδη με αυτα δε παιζουμε ειπα να αλλαξω ενα σωληνακι των 10 ευρω, ΟΜΩΣ επειδη η μηχανη ειναι πισω, επρεπε να κατεβει ολη για να γινει η δουλεια και για εργασια εδωσα 150€.

      Επισης ελλαξα μιζα περυσι - 500€

      Να ξερει πως τα λαστιχα ειναι πανακριβα, εχει περιεργες διαστασεις. Bridgeston t5 που εβαλα πριν κανα 8 μηνο 400€. Οχι οτι αλλαζεις συνεχεια αλλα αυτο το θεμα δεν το εχεις στα υπολοιπα της κατηγοριας.

      Και το mii εχει βγαλει θεματακια του κολλητου, απλα ειναι πιο διαχειρισιμα και βρισκεις πιο ευκολα μαστορια, ανταλλακτικα κλπ κλπ.

      ΟΜΩΣ, παρολα αυτα παλι twingo θα προτιμουσα. Ειναι πολυ πιο ανετο μεσα, με αρκετο αερα μπροστα, πολυ πιο ενδιαφερον σχεδιαστικα μεσα εξω, και δε βλεπεις λαμαρινες, και ειναι πιο ησυχο.

      Αν ομως ζυγιζει την αξιοπιστια περισσοτερο απο τα παραπανω, δε νομιζω πως ειναι και η καλυτερη επιλογη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Χαιρετω την ομαδα!

      Μερικα συμπερασματα που εχω βγαλει για το inster στο διαστημα που το εχω!

      Αρχικα να πω πως εχω τη μεσαια εκδοση με τη μικρη μπαταρια 42kw.

      Το αυτοκινητο δειχνει μεγαλυτερης κατηγοριας και παταει εξαιρετικα στο δρομο. Δεν κοπαναει και πηγαινει παρα πολυ smooth και ηρεμα. Θα ηθελα ισως λιγο πιο μαλακα τα καθισματα αλλα για την ωρα ειμαι οκ. Ισως καποιοι με περισσοτερα κιλα το νιωσουν πιο πολυ.

      Δεν τριζει τιποτα μεσα και σε αυτο πιθανα βοηθουν τα σκληρα πλαστικα αλλα με την πολυ καλη συναρμογη τους. Πολυ καλες ολες οι οθονες γρηγορες καθαρες και φωτεινες.

      Ειναι παρα πολύ πρακτικο αυτοκινητο και οταν μετεφερα τα πεθερικα πισω ενθουσιαστηκαν απο το ποσο ανετα καθισαν. Μεγαλο πλεονεκτημα οτι εινασταν ολοι πολυ ανετα και ας ειναι 4 θεσιο.

      ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ
      Στα πιο πρακτικα, κινειται γρηγορα και αμεσα τοσο οσο να μην παρασυρεσαι και ξεφευγεις. Στην πολη καταναλωνει περιπου 1% μπαταριας για 3,5 χιλιομετρα χωρις κλιματισμο. Οπου σημαινει οτι θα βγαλει περι τα 350χλμ μεσα στην πολη.
      Εκτος πολης με τον υποκογισμο που εχω κανει πεφτουμε στα 2,7χλμ με 1% μπαταρια και χωρις κλιματισμο παλι. Σιγα σιγα που θα πιασουν οι ζεστες θα δουμε και εκει πως τα παμε.

      ΦΟΡΤΙΣΗ
      Φορτιζω παντα μεχρι 80% και συνηθως απο 30-40%. Δεν εχω φορτισει ποτε σε Dc για να δω χρονους αλλα στον AC charcher της Schneider στα 7kw παιρνει 1,1 kwh στα 10 λεπτα που ειναι φπεραρκετα για τα διαστηματα που μου χρειαζεται. Στο εξοχικο που φορτιζω με το εργοστασιακο στα 12Α ανεβαινουν αρκετα οι χρονοι και εκτιμαω την κινηση που εκανα να αγορασω τον φορτιστη ως αρκετα καλη παροτι στην αρχη μου ελεγαν πως με τον δικο του θα ειμαι κομπλε.

      ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
      Τωρα στα προβληματα μια φορα μου αναψε το καμπακι ελεγξτε συστημα ψυξης κινητηρα αλλα το εσβησα και ανοιξα ξανα και εξαφανιστηκε. Ελπιζω να ηταν τυχαιο. Ειδομεν!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Όμορφο δεν το λέμε, αλλά δεν το λέμε και άσχημο. Είναι ένα ιδιαίτερο κουτί 😊 Εγώ προτιμώ να το λέω πολυεργαλείο.

      alt text

      Το τελευταίο ταξίδι στην Κάρυστο οδικως μέσω Χαλκίδας ήταν μια πολύ ευχάριστη εμπειρία. Εξαιρετικό πάτημα και σταθερότητα σε έναν πολύ κακό δρόμο, εξαιρετική δύναμη όπου απαιτήθηκε. Ήμασταν δύο άτομα διανύσαμε 195 χιλιομετρα στο πήγαινε όπου από 100% φτάσαμε με 35% με μέση ταχύτητα 65 km/h. Στην Κάρυστο φορτίσαμε στα 8Α γιατί η πρίζα ήταν παλιά και δε ήθελα να τη ζορίσω οπότε το βάλαμε για φόρτιση γύρω στις 17 00 και το ολοκληρώθηκε στο 100% το άλλο πρωί στις 8:00.

      Στην επιστροφή, φτάσαμε με 24% μπαταρία καθώς είχα βαρύ πόδι στην εθνική και τελίκιασα στα 145 km/h παρακαλώ 🤙

      Βέβαια η φόρτιση στο σπίτι με το wallbox στα 6,7kw ήταν αρκετά γρήγορη- πήρε σύνολο 34,5kwh σε 5 μιση ώρες με κόστος περίπου 7€.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Μια χαρα! Ασχημα να μη μας ματιαζετε λοιπον 😂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Renault Clio V

      Βλεπεις τη καμπινα του κλιο, τα καθισματα, το design, και μετα βλεπεις του yaris και τι να πω…… δε ξεπερνιεται ευκολα ολο αυτο συγγνωμη!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

      @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

      @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

      @zaxosm said in Toyota Corolla Cross:

      @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
      Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
      Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus.

      Η style 1.8 έχει 34Κ ,εκεί αντίπαλο έχει μόνο τα κινέζικα.

      Πλεον εκει τιμολογειται και το hyundai tucson full hybrid με 200+ αλογα. Δεν γνωριζω για την αξιοπιστια αλλα σαν αυτοκινητο συνολικα το θεωρω πολυ ανωτερο.

      Το hev Tucson με εξοπλισμό αντίστοιχο της Corolla cross style (δηλαδή έκδοση limited) σε πάει στα 38.5κ ευρώ με μεταλλικό έναντι 34 του Toyota. Το ,Toyota είναι no brainier αν δεν σου φαίνεται στριμωγμένο.

      Ισχύει ότι στα 35 το τουσον είναι άδειο εξοπλιστικά, από την άλλη είναι ένα πολύ πιο άνετο μέσα αμάξι όντας 7-8 εκ μακρύτερο. Σε απτή ποιοτικά είναι καλύτερο του τουσον και αισθητά πιο hi tech με το νέο διπλό πάνελ οθονών.
      Παίρνεις κινητήρα χωρίς φορολογικά βάρη με περισσότερα άλογα ακόμα και από το 2.0 κκ...φυσικά το Τογιότα αν κυνηγάς την οικονομία καυσίμου κερδίζει παντού το τουσον.

      Δεν είδα το υβριδικό τουσον, αλλά έτυχε να πάρει ένας το ντίζελ αυτόματο σε ταξί.
      Ο χώρος του δεν ήταν ιδιαίτερα καλύτερος από ΨΨ, ούτε είναι τόσο σύγχρονο με τα άπειρα κουμπάκια.
      Και χωρίς να κλείσει χρόνο, έχει περάσει πιο πολύ χρόνο στα συνεργεία για χοντρές επισκευές.
      Ένας φίλος με το χειροκίνητο με τα 180 άλογα, που μπήκα βόλτα, είχε ωραίο πάτημα.

      Εγώ από ότι έχω δει και στα δύο που μπήκα είναι αισθητά πιο άνετο σε χώρους το τουσον και με 100λτ παραπάνω αποσκευές. Πόση παραπάνω διάφορα δλδ περιμένεις για 7εκ διάφορα σε μήκος;
      Μετά μιλάμε για το fl tucson που είναι σαφώς πιο μοντέρνο από το fl cc που δεν άλλαξε και πολλά μέσα.
      Το υβριδικό τουσον είναι αλήθεια ότι τουλάχιστον Θεσσαλονίκη δεν το βρίσκεις για τεστ. Το έχω ζητήσει 2-3 φορές την τετραετία δεν υπάρχει...

      Το Τουσόν στη πίσω σειρά καθισμάτων έχει λιγότερους χώρους για τους επιβάτες. Επίσης, το Τουσόν έχει κινητήρες με τούρμπο (extra πονοκέφαλος χωρίς λόγο). Γενικά η Toyota λόγω των καλών ρύπων ως σύνολο, δεν βγάζει τούρμπο κινητήρες και δίνει πόνο στα κυβικά, δείτε πχ rav

      Θα μου επιτρεψετε να διαφωνισω καθως πολύ προσφατα τα συγκρινα διεξοδικα. Οι χωροι στο tucson fl ειναι καλυτεροι. Και δε μιλαω για το τι βλεπουμε, αλλα για τον τροπο που μπαινεις, για το γεγονος πως τα πισω καθισματα εχουν ρυθμιζομενη πλατη και επισης ειναι πολυ πιο ανετος και ο τροπος που καθεται ο επιβατης. Το ιδιο μπροστα και δεν αναφερομαι καν στον χωρο αποσκευων που δεν εχει καμια σχεση.

      Τωρα για το τουρμπο εν ετει 2025 δεν πιανω το νοημα στη συζητηση.

      Και επειδη μιλαμε για Ελλαδα που δεν ξερεις τι σου ξημερωνει η 1.8 cc δεν εχει απολύτως καμια σχεση με το υβριδικο tucson 1.6 σαν συνολο οδηγικης ευχαριστησης. Τα περι αξιοπιστιας τα εχουν χιλιο πει οι ιδιοκτητες και δεν τα αμφισβητει κανεις. Αλλα ως εκει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Χαιρετω την ομαδα. Οπως σας ειχα πει παλιοτερα ψαχνομουν ιδιαιτερα για tucson γιατι για καποιο λογο μου αρεσε αρκετα και επρεπε να φυγει το juke.

      {mod} άφησα μόνο την μια για να φαίνεται η διαφορά.

      alt text

      Τα περασαμε λοιπον τα νεα πατουμενα! Εμφανησιακα νομιζω πως αλλαξα αμαξι….

      Θεωρω πως βοηθησε την αισθηση τιμονιου που δεν ειναι απο τα δυνατα του σημεια και κατα κυριο λογο σχεδον εξαλλειψε το σπινιαρισμα σε αποτομο φορτωμ. Εντελως με τριτη, στη δευτερα το κανει ελαχιστα και πρακτικα απευθειας στματαει ενω με τα 17αρια αν δεν αφηνα λιγο το γκαζι επεμενε.

      Βεβαια στα αρνητικα ειναι πως σε λακουβες εγινε πιο σκληρο αλλα αναμενομενο και δε με πειραζει καθως ειναι το οχημα αναψυχης και οδηγειται ελαχιστα εντος πολης.

      alt text

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      @iceman7 said in Hyundai Inster (2024):

      Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοια αμάξια που θα μπορούσαν να δώσουν λύσεις στην καθημερινότητα βγαίνουν τόσο εκτρωματικα εκκεντρικά σε επίπεδο σχεδίασης.
      Ίσως γιατί απευθύνονται σε δήθεν που έχουν λυμένα σοβαρότερα θέματα και θα επιλέξουν να αγοράσουν ένα αμάξι αμιγώς πόλης με μηδαμινή δυνατότητα λόγω μπαταρίας κίνησης εκτος αυτής.
      Τουλάχιστον τα αντίστοιχα θερμικά και υβριδικά (οπου το υβριδικό πια aygo x αναμένεται να εκμηδενίσει τον ανταγωνισμό ειδικά των ντεμεκ ηλεκτρικών σαν το ινστερ) πάνε και ταξίδι οπουδήποτε

      Ενδιαφερουσα αποψη αν και προσωπικα, ντεμεκ ηλεκτρικα θεωρω τα μεγαλα ηλεκτρικα καθως κατα την αποψη μου τα ηλεκτρικα λυνουν ζητηματα που δημιουργουνται στις πολεις κατα βαση απο τη χρηση των θερμικων ειδικα των κακως συντηρημενων.

      Τωρα να πούμε βέβαια και κατι σημαντικο. Ειδικα για το inster για να μη δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις. Δεν ξερω αν το εχετε δει απο κοντα αλλα μιας και το αναφερετε εχετε κατσει ποτε πισω σε Aygo; Πραγματικα δεν υπαρχει συγκριση γενικα με κανενα απο την Α κατηγορια οπως και το i10 που κοιταγαμε τοτε.

      Για την εμφανιση συμφωνω ως ενα βαθμο, αλλα ειναι πολυ υποκειμενικο.

      Εχω λυσει το θεμα της φορτισης στο σπιτι και πλεον παντου βρισκεις φορτιστες εκτος οποτε εχει λυθει και αυτο το κομματι.

      Οπου σταθω με ρωτανε αν αξιζει και η απαντηση μου ειναι με τα χιλια εφοσον μπορεις να φορτισεις σπιτι σου για να εχεις και την καλυτερη οικονομια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Μιας και καιρό ήθελα να φτάσω τη μπαταρία κάτω από το 10%, βρήκα σήμερα την ευκαιρία που επέστρεφα το πρωί από την περιοχή της Αρκαδίας να το "πατήσω" (όσο μπορεί δηλαδή 😂 ) και να το φέρω Αθήνα στα κόκκινα σχεδόν. Αυτό σημαίνει συνεχώς κοντά στο τέρμα δηλαδή 120-145 χλμ/ώρα έχοντάς το στο sport mode για το μεγαλύτερο διάστημα.

      Για 167 χιλιόμετρα φάγαμε περί τα 73% μπαταρία αντί για 50-54% που καταναλώνει συνήθως. Μιλάμε για ψιλο άτσαλη οδήγηση με σκοπό να φτάσουμε με κάτω από 10% (τελικά φτάσαμε με 9%). Σε όλη τη διαδρομή είχαμε a.c ανοιχτό και ήμασταν 2 άτομα γεμάτοι με μπαγκάζια.

      Τώρα από το 9% μέχρι το 100% χρειάζεται περίπου 6 μιση ώρες στο wallbox σε 6.7kw.

      Βάζω μια φωτογραφία από όταν ξεκινήσαμε και μία όταν φτάσαμε. Ο χρόνος δεν είναι ενδεικτικός γιατί το αμάξι έμεινε ανοιχτό κανα 20 λεπτο πριν ξεκινήσουμε.

      alt text

      alt text

      Εκεί διανύσαμε περί τα 370 χιλιόμετρα και καταναλώσαμε σύμφωνα με τον μετρητή που έχω στην πρίζα 35kwh, δηλαδή περίπου 8,4 Ευρώ με τιμή στα 0,24 που εφαρμόζω χοντρικά με απώλεις και λοιπές χρεώσεις. Καθόλου άσχημα.

      Σε ευθείες και χαλαρές διαδρομές μου έβγαζε κατανάλωση περί τα 8-9 kwh 100km.

      Για μια ακόμα φορά μου θύμισε πόσο ευχάριστο all around αυτοκίνητο το inster. Και πήγαμε σε αρκετά δύσκολα σημεία όπου ευτυχώς έχει τη λειτουργία "Snow" όπου έκανε δουλίτσα σε δύσκολες ανηφόρες, χαλίκια, και άμμους καθώς έδινε αρκετά πιο προοδευτικά τη δύναμη. Απαραίτητη λειτουργία θα την έλεγα.....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Inster (2024)

      Δε θα διαφωνήσω με τη λέξη "κουβάς" υπό την έννοια του boxy όμως και όχι της υποτίμησης. Για μένα τα μικρά αυτοκίνητα πόλης πρέπει να έχουν αυτό το σχήμα για να μπορούν να είναι all arounder. Ξανα λέω για μία ακόμη φορά, πως η εκμετάλλευση χώρων είναι ακραία. Και η οδήγησή του δεν είναι στο επίπεδο των θερμικών μικρών (aygo, i10, up) αλλά πολλά σκαλιά ανώτερη - τύπου polo.

      Από εκεί και πέρα, όπως σε κάθε πράγμα στη ζωή μας απαιτεί έναν προγραμματισμό. Εκτός των δοκιμών που κάνω ανα καιρούς σπάνια το αφήνω να πέσει κάτω από 30% - δηλαδή 90 χλμ αυτονομία περίπου που θεωρώ πως ακόμα και σε extreme περίπτωση επαρκεί.

      Εγώ θα το πω πολύ απλά - και είχα υβριδικό - βενζινάκατο - πετρελαιάκατο κλπ - δεν υπάρχει πιο ήρεμο πράγμα στην πόλη από το να οδηγάς ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Επίσης μην ξεχνάμε πως υπάρχουν και DC φορτιστές (πανάκριβοι βέβαια) αλλά σε κάθε περίπτωση μπορούν να σου λύσουν τα όποια θέματα ανασφάλειας.

      Για μεγάλες αποστάσεις έχουμε το βενζινάκατο παραδοσιακό tucson. Οπότε με αυτήν την προυπόθεση και το γεγονός οτι φορτίζω στο σπίτι και οτι με ικανοποιεί στα όρια που έχω θέσει το αισθητικό κομμάτι είμαι πάρα πολύ καλά με την αγορά αυτή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Ο καθένας έχει τις προτεραιότητές του παιδιά.

      Εγώ αν με ρωτάτε, είμαι οκ με τον φτωχό εξοπλισμό και με το χειροκίνητο κιβώτιο για το σκοπό που θα εξυπηρετεί αυτό το αυτοκίνητο, απλά μαζεύω και απόψεις να δω μήπως κάπου υπάρχει κάτι που δεν έχω σκεφτεί.

      Από εκεί και πέρα εννοείται ένα αυτόματο με τούμπανο εξοπλισμό και όπως το θέλεις εμφανισιακά είναι η καλύτερη επιλογή. Αλλά όπως και στα περισσότερα πράγματα στη ζωή κάπου μπαίνει και ένας συμβιβασμός. Το ζήτημα είναι μέχρι που θα φτάσει αυτός ο συμβιβασμός.

      Και στο τέλος θα φτάσει εκεί που θα μου επιτρέψει η πώληση του Juke εν τέλει.

      Απλά όπως σας είπα η καρδιά λέει tucson η λογική λέει QQ. Και επειδή για το inster μίλησε η λογική εδώ σκέφτομαι μήπως πάω με την καρδιά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zaxosm
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr