Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Inster (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Inster (2024)
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 17
    • 18
    • 9 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    348
    13092
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas @iceman7 last edited by

      Δεν το δέχομαι, ειδικά από τη στιγμή που κάνουν αναφορά στο Spring.

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • Z
        zaxosm last edited by

        Παραλάβαμε λοιπόν το inster με τη μικρή μπαταρία (42KWH) και έχουμε ήδη κάνει τα πρωτα 200 χλμ. Παραλαβή με 100% μπαταρία και τώρ είμαστε στα 40%, που σημαίνει οτι 300χλμ τα έχει θεωρητικά.

        Μέχρι στιγμής όλα κυλούν ομαλά και είναι εξαιρετικό για όλες τις αστικές μετακινήσεις που έχω κάνει. Αυτό που κάπως ξυνίζει είναι ο κύκλος στροφής. Νομίζω οτι θα μπορούσε να κόβει περισσότερο και φαίνεται σε κάποια σημεία.

        Είναι αρκετά πρακτικό και πάρα πολύ άνετο, ειδικά πίσω, που τολμώ να πω είναι περισσότερο άνετο από μπροστά και αυτό γιατί η κεντρική κονσόλα περιορίζει αρκετα το άνοιγμα των ποδιών. Ο χώρος αποσκευών εντυποσιακός για το μέγεθος.

        Οι αναρτήσεις πολύ άνετες, δεν κοπανάει καθόλου και αποπνέει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ο κλιματισμός παρότι δεν εχει αντλία θερμότητας αποδοτικότατος τόσο σε κρυο όσο και ζεστό. Βέβαια αυξάνει αρκετά την κατανάλωση αλλά δεν έχω επαρκές δείγμα ακόμα.

        Αύριο θα κάνω την πρώτη φόρτιση στο wallbox που ήδη έχω βάλει στο σπίτι στα 7,4kw καθώς έχω μονοφασικό ενισχυμένο ρεύμα, ώστε να δω χρόνους κλπ.

        Μένει να το δω και σε ταξίδι πως πάει και τις καταναλώσεις έχει.

        Να σημειώσω πως ο φόρτιστης που δίνει η Hyundai είναι κλασικός σουκο με μέγιστο ρεύμα τα 12Α και όχι 16Α, που είναι λίγο περιοριστικό.

        Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
        Hyundai Inster 42kwh

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 11
        • A d P
          A d P moderator last edited by

          Καλοτάξιδο 🙏🏻

          I EAT MILF AND COOKIES

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dettol @zaxosm last edited by

            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

            Παραλάβαμε λοιπόν το inster με τη μικρή μπαταρία (42KWH) και έχουμε ήδη κάνει τα πρωτα 200 χλμ. Παραλαβή με 100% μπαταρία και τώρ είμαστε στα 40%, που σημαίνει οτι 300χλμ τα έχει θεωρητικά.

            Μέχρι στιγμής όλα κυλούν ομαλά και είναι εξαιρετικό για όλες τις αστικές μετακινήσεις που έχω κάνει. Αυτό που κάπως ξυνίζει είναι ο κύκλος στροφής. Νομίζω οτι θα μπορούσε να κόβει περισσότερο και φαίνεται σε κάποια σημεία.

            Είναι αρκετά πρακτικό και πάρα πολύ άνετο, ειδικά πίσω, που τολμώ να πω είναι περισσότερο άνετο από μπροστά και αυτό γιατί η κεντρική κονσόλα περιορίζει αρκετα το άνοιγμα των ποδιών. Ο χώρος αποσκευών εντυποσιακός για το μέγεθος.

            Οι αναρτήσεις πολύ άνετες, δεν κοπανάει καθόλου και αποπνέει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ο κλιματισμός παρότι δεν εχει αντλία θερμότητας αποδοτικότατος τόσο σε κρυο όσο και ζεστό. Βέβαια αυξάνει αρκετά την κατανάλωση αλλά δεν έχω επαρκές δείγμα ακόμα.

            Αύριο θα κάνω την πρώτη φόρτιση στο wallbox που ήδη έχω βάλει στο σπίτι στα 7,4kw καθώς έχω μονοφασικό ενισχυμένο ρεύμα, ώστε να δω χρόνους κλπ.

            Μένει να το δω και σε ταξίδι πως πάει και τις καταναλώσεις έχει.

            Να σημειώσω πως ο φόρτιστης που δίνει η Hyundai είναι κλασικός σουκο με μέγιστο ρεύμα τα 12Α και όχι 16Α, που είναι λίγο περιοριστικό.

            πρωτα απο ολα καλοταξιδο. Μια χαρα ειναι τα 12Α. Τα 16α ειναι το θεωρητικο οριο μιας ενισχυμενης σουκο, αλλα απο τη στιγμη που εχεις wallbox, καλυτερα να εχεις μια ακομα λυση που να σου επιτρεπει να φορτιζεις χαμηλα.
            Απο περιεργεια, υπαρχει καποιος τροπος απο το μενου eite του οχηματος ειτε του mobile app, ωστε να μειωσεις την ισχυ φορτισης;
            Γενικα, αν θες, πες μας τι σου επιτρεπει να κανεις το mobile app!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • cirus
              cirus last edited by

              Καλοριζικο και καλοτάξιδο!!!! Να μας βαλεις καμια φώτο και να μας γραψεις μετά απο κανα 2 βδομαδες τις εντυπώσεις σου

              Αφού εχεις wallbox δεν πειραζει που φορτιζεις με 12

              και γω wallbox εχω και παρολο που ο φορητος φορτιστης μου υποστηριζει 8,10,12,16A πάντα με 10 φορτιζω οταν χρειαστει να τον χρησιμοποιησω. Συνηθως οι περισσότερες σουκο ειναι σε ασφαλειες με 10A οποτε παραπάνω δεν μπορεις να τον βάλεις χωρις να ρίξει ασφάλεια οταν τον χρειαστεις κάπου εκτος σπιτιου. Οποτε μικρο το κακό. Εχεις Wallbox ο αλλος είναι για περιστασιακή χρήση εξάλλου, σε κανα εξοχικό κτλ

              Cirus the virus

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • Z
                zaxosm last edited by

                Σας ευχαριστώ παιδιά!

                Θα βάλω και φωτός όταν βγάλω κάποιες της προκοπής!

                Γενικά τον δικό του φορτιστή τον θέλω για το εξοχικό, όπου έχω μία ασφάλεια 16Α και δίπλα μια πρίζα στον πίνακα οπότε θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά αυτή.

                Μέσα από την εφαρμογή μπορείς να ορίσεις μόνο τα όριο φόρτισης σε AC και DC και στον φορτιστή (Schneider electric) δεν βλέπω κάποιο τρόπο να περιορίσω τα KW. Bέβαια ο ηλεκτρολόγος μου έβαλε ένα σύστημα στον υπο-πίνακα που διαβάζει την κατανάλωση και για να μην πέσει η ασφάλεια αναπροσαρμόζει τα Ampere για να μην πέσει η κεντρική ασφάλεια.

                Αύριο που θα το φορτίσω θα ψαχουλέψω λίγο τι δυνατότητες μου δίνει και θα σας πω. Δυστυχώς ο πωλητής μου ανέφερε ελάχιστα πράγματα οπότε θα τα ψάξω μόνος μου.

                Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                Hyundai Inster 42kwh

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • cirus
                  cirus @zaxosm last edited by

                  @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                  Σας ευχαριστώ παιδιά!

                  Θα βάλω και φωτός όταν βγάλω κάποιες της προκοπής!

                  Γενικά τον δικό του φορτιστή τον θέλω για το εξοχικό, όπου έχω μία ασφάλεια 16Α και δίπλα μια πρίζα στον πίνακα οπότε θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά αυτή.

                  Μέσα από την εφαρμογή μπορείς να ορίσεις μόνο τα όριο φόρτισης σε AC και DC και στον φορτιστή (Schneider electric) δεν βλέπω κάποιο τρόπο να περιορίσω τα KW. Bέβαια ο ηλεκτρολόγος μου έβαλε ένα σύστημα στον υπο-πίνακα που διαβάζει την κατανάλωση και για να μην πέσει η ασφάλεια αναπροσαρμόζει τα Ampere για να μην πέσει η κεντρική ασφάλεια.

                  Αύριο που θα το φορτίσω θα ψαχουλέψω λίγο τι δυνατότητες μου δίνει και θα σας πω. Δυστυχώς ο πωλητής μου ανέφερε ελάχιστα πράγματα οπότε θα τα ψάξω μόνος μου.

                  δεν εχει ο φορητος φορτιστος κουμπι που επιλέγεις ποσσα Amber φορτιση θες να κάνει? Συνηθως εχουν. Εμενα το κινεζικο μου αμαξι δεν εχει καν εφαρμογη χαχαχαχ από τον φορητο φορτιστη διαλέγω ή το app του wallbox αντιστοιχα.

                  Cirus the virus

                  Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zaxosm @cirus last edited by

                    @cirus said in Hyundai Inster (2024):

                    @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                    Σας ευχαριστώ παιδιά!

                    Θα βάλω και φωτός όταν βγάλω κάποιες της προκοπής!

                    Γενικά τον δικό του φορτιστή τον θέλω για το εξοχικό, όπου έχω μία ασφάλεια 16Α και δίπλα μια πρίζα στον πίνακα οπότε θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά αυτή.

                    Μέσα από την εφαρμογή μπορείς να ορίσεις μόνο τα όριο φόρτισης σε AC και DC και στον φορτιστή (Schneider electric) δεν βλέπω κάποιο τρόπο να περιορίσω τα KW. Bέβαια ο ηλεκτρολόγος μου έβαλε ένα σύστημα στον υπο-πίνακα που διαβάζει την κατανάλωση και για να μην πέσει η ασφάλεια αναπροσαρμόζει τα Ampere για να μην πέσει η κεντρική ασφάλεια.

                    Αύριο που θα το φορτίσω θα ψαχουλέψω λίγο τι δυνατότητες μου δίνει και θα σας πω. Δυστυχώς ο πωλητής μου ανέφερε ελάχιστα πράγματα οπότε θα τα ψάξω μόνος μου.

                    δεν εχει ο φορητος φορτιστος κουμπι που επιλέγεις ποσσα Amber φορτιση θες να κάνει? Συνηθως εχουν. Εμενα το κινεζικο μου αμαξι δεν εχει καν εφαρμογη χαχαχαχ από τον φορητο φορτιστη διαλέγω ή το app του wallbox αντιστοιχα.

                    Ο φορητος ναι εχει σωστα. Απο 6 εως 12 amp. Το wallbox δε βλεπω να εχει.

                    Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                    Hyundai Inster 42kwh

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • cirus
                      cirus @zaxosm last edited by

                      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                      @cirus said in Hyundai Inster (2024):

                      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                      Σας ευχαριστώ παιδιά!

                      Θα βάλω και φωτός όταν βγάλω κάποιες της προκοπής!

                      Γενικά τον δικό του φορτιστή τον θέλω για το εξοχικό, όπου έχω μία ασφάλεια 16Α και δίπλα μια πρίζα στον πίνακα οπότε θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά αυτή.

                      Μέσα από την εφαρμογή μπορείς να ορίσεις μόνο τα όριο φόρτισης σε AC και DC και στον φορτιστή (Schneider electric) δεν βλέπω κάποιο τρόπο να περιορίσω τα KW. Bέβαια ο ηλεκτρολόγος μου έβαλε ένα σύστημα στον υπο-πίνακα που διαβάζει την κατανάλωση και για να μην πέσει η ασφάλεια αναπροσαρμόζει τα Ampere για να μην πέσει η κεντρική ασφάλεια.

                      Αύριο που θα το φορτίσω θα ψαχουλέψω λίγο τι δυνατότητες μου δίνει και θα σας πω. Δυστυχώς ο πωλητής μου ανέφερε ελάχιστα πράγματα οπότε θα τα ψάξω μόνος μου.

                      δεν εχει ο φορητος φορτιστος κουμπι που επιλέγεις ποσσα Amber φορτιση θες να κάνει? Συνηθως εχουν. Εμενα το κινεζικο μου αμαξι δεν εχει καν εφαρμογη χαχαχαχ από τον φορητο φορτιστη διαλέγω ή το app του wallbox αντιστοιχα.

                      Ο φορητος ναι εχει σωστα. Απο 6 εως 12 amp. Το wallbox δε βλεπω να εχει.

                      Το wallbox σου θα έχει application λογικά. Πρέπει να το συνδέσεις σε ένα wifi δίκτυο συνήθως και από την εφαρμογή ρυθμίζεις ότι θες

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zaxosm last edited by zaxosm

                        Εδώ είναι ο παίκτης! Βγάλαμε τα πρώτα 220 χιλιόμετρα. Από 100% κατεβήκαμε στο 32% οπότε σήμερα ήταν η μερα φόρτισης. Από οτι βλέπω ο charger μου δίνει 6,7KW και δεν βλέπω κα΄που στην εφαρμογή να μπορώ να το μειώσω - αλλάξω.

                        Έβαλα να τη φορτίσει στο 100% και όχι στο 80% που μου είχε βάλει όριο η αντιπροσωπεία από AC charger καθώς το ΣΚ λέω να κάνω ένα ταξίδι περί τα 180χλμ προς αρκαδία και θέλω να δω την πραγματική αυτονομία του. Εκεί θα φορτίσω με τον δικό του φορτιστή σε 10A και θα επιστρέψω.

                        alt text

                        alt text

                        alt text

                        alt text

                        Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                        Hyundai Inster 42kwh

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • D
                          dettol last edited by

                          πανεμορφο και σε ωραιο χρωμα!
                          γενικα φορτιζε το μεχρι το 80% εκτος αν σκοπευεις να φορτισεις και να το οδηγησεις ΑΜΕΣΑ (οχι μετα απο 3 μερες δηλαδη).

                          Z 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dettol last edited by

                            Youtube Video

                            επαθα πλακα με τι χωραει το "μικρο"!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • Z
                              zaxosm @dettol last edited by

                              @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                              πανεμορφο και σε ωραιο χρωμα!
                              γενικα φορτιζε το μεχρι το 80% εκτος αν σκοπευεις να φορτισεις και να το οδηγησεις ΑΜΕΣΑ (οχι μετα απο 3 μερες δηλαδη).

                              Ok το έβαλα στο 80% και πριν φύγουμε θα προγραμματίσω 1 ώρα να το βάλω ώστε να πάει 100% και να φύγουμε επί τόπου.

                              Προσπαθώ να αποφύγω να φτάσω με 20% και κάτω, γιατί μου είπαν σε αυτή τη περίπτωση πρέπει να το πάω στο 100% και με τον απλό φορτιστή θα χρειαστεί αρκετός χρόνος.

                              Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                              Hyundai Inster 42kwh

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dettol @zaxosm last edited by

                                @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                Προσπαθώ να αποφύγω να φτάσω με 20% και κάτω, γιατί μου είπαν σε αυτή τη περίπτωση πρέπει να το πάω στο 100% και με τον απλό φορτιστή θα χρειαστεί αρκετός χρόνος.

                                να αποφευγεις οντως να φτανεις χαμηλα, αλλα οχι οτι χρειαζεται να πας οπωσδηποτε μετα στο 100%. Μια φορα το μηνα, φορτιζεις μεχρι 100% για να γινεται calibration του bms

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • Z
                                  zaxosm last edited by

                                  Χαιρετω την ομαδα!

                                  Μερικα συμπερασματα που εχω βγαλει για το inster στο διαστημα που το εχω!

                                  Αρχικα να πω πως εχω τη μεσαια εκδοση με τη μικρη μπαταρια 42kw.

                                  Το αυτοκινητο δειχνει μεγαλυτερης κατηγοριας και παταει εξαιρετικα στο δρομο. Δεν κοπαναει και πηγαινει παρα πολυ smooth και ηρεμα. Θα ηθελα ισως λιγο πιο μαλακα τα καθισματα αλλα για την ωρα ειμαι οκ. Ισως καποιοι με περισσοτερα κιλα το νιωσουν πιο πολυ.

                                  Δεν τριζει τιποτα μεσα και σε αυτο πιθανα βοηθουν τα σκληρα πλαστικα αλλα με την πολυ καλη συναρμογη τους. Πολυ καλες ολες οι οθονες γρηγορες καθαρες και φωτεινες.

                                  Ειναι παρα πολύ πρακτικο αυτοκινητο και οταν μετεφερα τα πεθερικα πισω ενθουσιαστηκαν απο το ποσο ανετα καθισαν. Μεγαλο πλεονεκτημα οτι εινασταν ολοι πολυ ανετα και ας ειναι 4 θεσιο.

                                  ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ
                                  Στα πιο πρακτικα, κινειται γρηγορα και αμεσα τοσο οσο να μην παρασυρεσαι και ξεφευγεις. Στην πολη καταναλωνει περιπου 1% μπαταριας για 3,5 χιλιομετρα χωρις κλιματισμο. Οπου σημαινει οτι θα βγαλει περι τα 350χλμ μεσα στην πολη.
                                  Εκτος πολης με τον υποκογισμο που εχω κανει πεφτουμε στα 2,7χλμ με 1% μπαταρια και χωρις κλιματισμο παλι. Σιγα σιγα που θα πιασουν οι ζεστες θα δουμε και εκει πως τα παμε.

                                  ΦΟΡΤΙΣΗ
                                  Φορτιζω παντα μεχρι 80% και συνηθως απο 30-40%. Δεν εχω φορτισει ποτε σε Dc για να δω χρονους αλλα στον AC charcher της Schneider στα 7kw παιρνει 1,1 kwh στα 10 λεπτα που ειναι φπεραρκετα για τα διαστηματα που μου χρειαζεται. Στο εξοχικο που φορτιζω με το εργοστασιακο στα 12Α ανεβαινουν αρκετα οι χρονοι και εκτιμαω την κινηση που εκανα να αγορασω τον φορτιστη ως αρκετα καλη παροτι στην αρχη μου ελεγαν πως με τον δικο του θα ειμαι κομπλε.

                                  ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
                                  Τωρα στα προβληματα μια φορα μου αναψε το καμπακι ελεγξτε συστημα ψυξης κινητηρα αλλα το εσβησα και ανοιξα ξανα και εξαφανιστηκε. Ελπιζω να ηταν τυχαιο. Ειδομεν!

                                  Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                  Hyundai Inster 42kwh

                                  P D 2 Replies Last reply Reply Quote 7
                                  • P
                                    polistas @zaxosm last edited by

                                    @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                    Μερικα συμπερασματα που εχω βγαλει για το inster στο διαστημα που το εχω!

                                    Έχει όντως τόσο μεγάλο κύκλο στροφής όσο λέει η Ισμήνη?

                                    Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol @zaxosm last edited by

                                      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                      Χαιρετω την ομαδα!

                                      Μερικα συμπερασματα που εχω βγαλει για το inster στο διαστημα που το εχω!

                                      Αρχικα να πω πως εχω τη μεσαια εκδοση με τη μικρη μπαταρια 42kw.

                                      Το αυτοκινητο δειχνει μεγαλυτερης κατηγοριας και παταει εξαιρετικα στο δρομο. Δεν κοπαναει και πηγαινει παρα πολυ smooth και ηρεμα. Θα ηθελα ισως λιγο πιο μαλακα τα καθισματα αλλα για την ωρα ειμαι οκ. Ισως καποιοι με περισσοτερα κιλα το νιωσουν πιο πολυ.

                                      Δεν τριζει τιποτα μεσα και σε αυτο πιθανα βοηθουν τα σκληρα πλαστικα αλλα με την πολυ καλη συναρμογη τους. Πολυ καλες ολες οι οθονες γρηγορες καθαρες και φωτεινες.

                                      Ειναι παρα πολύ πρακτικο αυτοκινητο και οταν μετεφερα τα πεθερικα πισω ενθουσιαστηκαν απο το ποσο ανετα καθισαν. Μεγαλο πλεονεκτημα οτι εινασταν ολοι πολυ ανετα και ας ειναι 4 θεσιο.

                                      ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ
                                      Στα πιο πρακτικα, κινειται γρηγορα και αμεσα τοσο οσο να μην παρασυρεσαι και ξεφευγεις. Στην πολη καταναλωνει περιπου 1% μπαταριας για 3,5 χιλιομετρα χωρις κλιματισμο. Οπου σημαινει οτι θα βγαλει περι τα 350χλμ μεσα στην πολη.
                                      Εκτος πολης με τον υποκογισμο που εχω κανει πεφτουμε στα 2,7χλμ με 1% μπαταρια και χωρις κλιματισμο παλι. Σιγα σιγα που θα πιασουν οι ζεστες θα δουμε και εκει πως τα παμε.

                                      ΦΟΡΤΙΣΗ
                                      Φορτιζω παντα μεχρι 80% και συνηθως απο 30-40%. Δεν εχω φορτισει ποτε σε Dc για να δω χρονους αλλα στον AC charcher της Schneider στα 7kw παιρνει 1,1 kwh στα 10 λεπτα που ειναι φπεραρκετα για τα διαστηματα που μου χρειαζεται. Στο εξοχικο που φορτιζω με το εργοστασιακο στα 12Α ανεβαινουν αρκετα οι χρονοι και εκτιμαω την κινηση που εκανα να αγορασω τον φορτιστη ως αρκετα καλη παροτι στην αρχη μου ελεγαν πως με τον δικο του θα ειμαι κομπλε.

                                      ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
                                      Τωρα στα προβληματα μια φορα μου αναψε το καμπακι ελεγξτε συστημα ψυξης κινητηρα αλλα το εσβησα και ανοιξα ξανα και εξαφανιστηκε. Ελπιζω να ηταν τυχαιο. Ειδομεν!

                                      Θα μπορούσες να μας πεις καταναλώσεις εντός και εκτός πόλης σε kWh/100km ή wh/km (οτι σου δείχνει το αμάξι);

                                      Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Z
                                        zaxosm @polistas last edited by

                                        @polistas said in Hyundai Inster (2024):

                                        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                        Μερικα συμπερασματα που εχω βγαλει για το inster στο διαστημα που το εχω!

                                        Έχει όντως τόσο μεγάλο κύκλο στροφής όσο λέει η Ισμήνη?

                                        Δεν ξερω τι αναφερει η Ισμηνη αλλα οχι δεν εχει μικρο κυκλο στροφης. Για τον ογκο του δεν κοβει πολυ. Απλα ειναι μικρο και δε φαινεται τοσο εντονα, και στο τελος της ημέρας δεν προβληματιζει.

                                        Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                        Hyundai Inster 42kwh

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Z
                                          zaxosm @dettol last edited by

                                          @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                                          @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                          Χαιρετω την ομαδα!

                                          Θα μπορούσες να μας πεις καταναλώσεις εντός και εκτός πόλης σε kWh/100km ή wh/km (οτι σου δείχνει το αμάξι);

                                          Για την πολη εχουμε 13,2 kwh/100km. Για εκτος στο ενα ταξιδι που εχω κανει χρειαστηκα το 58 % για 180 χιλιομετρα. Στην εθνικη εγραφε 17-18kwh/100 μετα στον επαρχιακο επεσε στα 14kwh/100 αν θυμαμαι καλα.

                                          Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                          Hyundai Inster 42kwh

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dettol @zaxosm last edited by

                                            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                            @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                                            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                            Χαιρετω την ομαδα!

                                            Θα μπορούσες να μας πεις καταναλώσεις εντός και εκτός πόλης σε kWh/100km ή wh/km (οτι σου δείχνει το αμάξι);

                                            Για την πολη εχουμε 13,2 kwh/100km. Για εκτος στο ενα ταξιδι που εχω κανει χρειαστηκα το 58 % για 180 χιλιομετρα. Στην εθνικη εγραφε 17-18kwh/100 μετα στον επαρχιακο επεσε στα 14kwh/100 αν θυμαμαι καλα.

                                            Μια χαρά!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 9 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr