-
Δεν το δέχομαι, ειδικά από τη στιγμή που κάνουν αναφορά στο Spring.
-
Παραλάβαμε λοιπόν το inster με τη μικρή μπαταρία (42KWH) και έχουμε ήδη κάνει τα πρωτα 200 χλμ. Παραλαβή με 100% μπαταρία και τώρ είμαστε στα 40%, που σημαίνει οτι 300χλμ τα έχει θεωρητικά.
Μέχρι στιγμής όλα κυλούν ομαλά και είναι εξαιρετικό για όλες τις αστικές μετακινήσεις που έχω κάνει. Αυτό που κάπως ξυνίζει είναι ο κύκλος στροφής. Νομίζω οτι θα μπορούσε να κόβει περισσότερο και φαίνεται σε κάποια σημεία.
Είναι αρκετά πρακτικό και πάρα πολύ άνετο, ειδικά πίσω, που τολμώ να πω είναι περισσότερο άνετο από μπροστά και αυτό γιατί η κεντρική κονσόλα περιορίζει αρκετα το άνοιγμα των ποδιών. Ο χώρος αποσκευών εντυποσιακός για το μέγεθος.
Οι αναρτήσεις πολύ άνετες, δεν κοπανάει καθόλου και αποπνέει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ο κλιματισμός παρότι δεν εχει αντλία θερμότητας αποδοτικότατος τόσο σε κρυο όσο και ζεστό. Βέβαια αυξάνει αρκετά την κατανάλωση αλλά δεν έχω επαρκές δείγμα ακόμα.
Αύριο θα κάνω την πρώτη φόρτιση στο wallbox που ήδη έχω βάλει στο σπίτι στα 7,4kw καθώς έχω μονοφασικό ενισχυμένο ρεύμα, ώστε να δω χρόνους κλπ.
Μένει να το δω και σε ταξίδι πως πάει και τις καταναλώσεις έχει.
Να σημειώσω πως ο φόρτιστης που δίνει η Hyundai είναι κλασικός σουκο με μέγιστο ρεύμα τα 12Α και όχι 16Α, που είναι λίγο περιοριστικό.
-
Καλοτάξιδο
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Παραλάβαμε λοιπόν το inster με τη μικρή μπαταρία (42KWH) και έχουμε ήδη κάνει τα πρωτα 200 χλμ. Παραλαβή με 100% μπαταρία και τώρ είμαστε στα 40%, που σημαίνει οτι 300χλμ τα έχει θεωρητικά.
Μέχρι στιγμής όλα κυλούν ομαλά και είναι εξαιρετικό για όλες τις αστικές μετακινήσεις που έχω κάνει. Αυτό που κάπως ξυνίζει είναι ο κύκλος στροφής. Νομίζω οτι θα μπορούσε να κόβει περισσότερο και φαίνεται σε κάποια σημεία.
Είναι αρκετά πρακτικό και πάρα πολύ άνετο, ειδικά πίσω, που τολμώ να πω είναι περισσότερο άνετο από μπροστά και αυτό γιατί η κεντρική κονσόλα περιορίζει αρκετα το άνοιγμα των ποδιών. Ο χώρος αποσκευών εντυποσιακός για το μέγεθος.
Οι αναρτήσεις πολύ άνετες, δεν κοπανάει καθόλου και αποπνέει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Ο κλιματισμός παρότι δεν εχει αντλία θερμότητας αποδοτικότατος τόσο σε κρυο όσο και ζεστό. Βέβαια αυξάνει αρκετά την κατανάλωση αλλά δεν έχω επαρκές δείγμα ακόμα.
Αύριο θα κάνω την πρώτη φόρτιση στο wallbox που ήδη έχω βάλει στο σπίτι στα 7,4kw καθώς έχω μονοφασικό ενισχυμένο ρεύμα, ώστε να δω χρόνους κλπ.
Μένει να το δω και σε ταξίδι πως πάει και τις καταναλώσεις έχει.
Να σημειώσω πως ο φόρτιστης που δίνει η Hyundai είναι κλασικός σουκο με μέγιστο ρεύμα τα 12Α και όχι 16Α, που είναι λίγο περιοριστικό.
πρωτα απο ολα καλοταξιδο. Μια χαρα ειναι τα 12Α. Τα 16α ειναι το θεωρητικο οριο μιας ενισχυμενης σουκο, αλλα απο τη στιγμη που εχεις wallbox, καλυτερα να εχεις μια ακομα λυση που να σου επιτρεπει να φορτιζεις χαμηλα.
Απο περιεργεια, υπαρχει καποιος τροπος απο το μενου eite του οχηματος ειτε του mobile app, ωστε να μειωσεις την ισχυ φορτισης;
Γενικα, αν θες, πες μας τι σου επιτρεπει να κανεις το mobile app! -
Καλοριζικο και καλοτάξιδο!!!! Να μας βαλεις καμια φώτο και να μας γραψεις μετά απο κανα 2 βδομαδες τις εντυπώσεις σου
Αφού εχεις wallbox δεν πειραζει που φορτιζεις με 12
και γω wallbox εχω και παρολο που ο φορητος φορτιστης μου υποστηριζει 8,10,12,16A πάντα με 10 φορτιζω οταν χρειαστει να τον χρησιμοποιησω. Συνηθως οι περισσότερες σουκο ειναι σε ασφαλειες με 10A οποτε παραπάνω δεν μπορεις να τον βάλεις χωρις να ρίξει ασφάλεια οταν τον χρειαστεις κάπου εκτος σπιτιου. Οποτε μικρο το κακό. Εχεις Wallbox ο αλλος είναι για περιστασιακή χρήση εξάλλου, σε κανα εξοχικό κτλ
-
Σας ευχαριστώ παιδιά!
Θα βάλω και φωτός όταν βγάλω κάποιες της προκοπής!
Γενικά τον δικό του φορτιστή τον θέλω για το εξοχικό, όπου έχω μία ασφάλεια 16Α και δίπλα μια πρίζα στον πίνακα οπότε θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά αυτή.
Μέσα από την εφαρμογή μπορείς να ορίσεις μόνο τα όριο φόρτισης σε AC και DC και στον φορτιστή (Schneider electric) δεν βλέπω κάποιο τρόπο να περιορίσω τα KW. Bέβαια ο ηλεκτρολόγος μου έβαλε ένα σύστημα στον υπο-πίνακα που διαβάζει την κατανάλωση και για να μην πέσει η ασφάλεια αναπροσαρμόζει τα Ampere για να μην πέσει η κεντρική ασφάλεια.
Αύριο που θα το φορτίσω θα ψαχουλέψω λίγο τι δυνατότητες μου δίνει και θα σας πω. Δυστυχώς ο πωλητής μου ανέφερε ελάχιστα πράγματα οπότε θα τα ψάξω μόνος μου.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Σας ευχαριστώ παιδιά!
Θα βάλω και φωτός όταν βγάλω κάποιες της προκοπής!
Γενικά τον δικό του φορτιστή τον θέλω για το εξοχικό, όπου έχω μία ασφάλεια 16Α και δίπλα μια πρίζα στον πίνακα οπότε θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά αυτή.
Μέσα από την εφαρμογή μπορείς να ορίσεις μόνο τα όριο φόρτισης σε AC και DC και στον φορτιστή (Schneider electric) δεν βλέπω κάποιο τρόπο να περιορίσω τα KW. Bέβαια ο ηλεκτρολόγος μου έβαλε ένα σύστημα στον υπο-πίνακα που διαβάζει την κατανάλωση και για να μην πέσει η ασφάλεια αναπροσαρμόζει τα Ampere για να μην πέσει η κεντρική ασφάλεια.
Αύριο που θα το φορτίσω θα ψαχουλέψω λίγο τι δυνατότητες μου δίνει και θα σας πω. Δυστυχώς ο πωλητής μου ανέφερε ελάχιστα πράγματα οπότε θα τα ψάξω μόνος μου.
δεν εχει ο φορητος φορτιστος κουμπι που επιλέγεις ποσσα Amber φορτιση θες να κάνει? Συνηθως εχουν. Εμενα το κινεζικο μου αμαξι δεν εχει καν εφαρμογη χαχαχαχ από τον φορητο φορτιστη διαλέγω ή το app του wallbox αντιστοιχα.
-
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Σας ευχαριστώ παιδιά!
Θα βάλω και φωτός όταν βγάλω κάποιες της προκοπής!
Γενικά τον δικό του φορτιστή τον θέλω για το εξοχικό, όπου έχω μία ασφάλεια 16Α και δίπλα μια πρίζα στον πίνακα οπότε θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά αυτή.
Μέσα από την εφαρμογή μπορείς να ορίσεις μόνο τα όριο φόρτισης σε AC και DC και στον φορτιστή (Schneider electric) δεν βλέπω κάποιο τρόπο να περιορίσω τα KW. Bέβαια ο ηλεκτρολόγος μου έβαλε ένα σύστημα στον υπο-πίνακα που διαβάζει την κατανάλωση και για να μην πέσει η ασφάλεια αναπροσαρμόζει τα Ampere για να μην πέσει η κεντρική ασφάλεια.
Αύριο που θα το φορτίσω θα ψαχουλέψω λίγο τι δυνατότητες μου δίνει και θα σας πω. Δυστυχώς ο πωλητής μου ανέφερε ελάχιστα πράγματα οπότε θα τα ψάξω μόνος μου.
δεν εχει ο φορητος φορτιστος κουμπι που επιλέγεις ποσσα Amber φορτιση θες να κάνει? Συνηθως εχουν. Εμενα το κινεζικο μου αμαξι δεν εχει καν εφαρμογη χαχαχαχ από τον φορητο φορτιστη διαλέγω ή το app του wallbox αντιστοιχα.
Ο φορητος ναι εχει σωστα. Απο 6 εως 12 amp. Το wallbox δε βλεπω να εχει.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
@cirus said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Σας ευχαριστώ παιδιά!
Θα βάλω και φωτός όταν βγάλω κάποιες της προκοπής!
Γενικά τον δικό του φορτιστή τον θέλω για το εξοχικό, όπου έχω μία ασφάλεια 16Α και δίπλα μια πρίζα στον πίνακα οπότε θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά αυτή.
Μέσα από την εφαρμογή μπορείς να ορίσεις μόνο τα όριο φόρτισης σε AC και DC και στον φορτιστή (Schneider electric) δεν βλέπω κάποιο τρόπο να περιορίσω τα KW. Bέβαια ο ηλεκτρολόγος μου έβαλε ένα σύστημα στον υπο-πίνακα που διαβάζει την κατανάλωση και για να μην πέσει η ασφάλεια αναπροσαρμόζει τα Ampere για να μην πέσει η κεντρική ασφάλεια.
Αύριο που θα το φορτίσω θα ψαχουλέψω λίγο τι δυνατότητες μου δίνει και θα σας πω. Δυστυχώς ο πωλητής μου ανέφερε ελάχιστα πράγματα οπότε θα τα ψάξω μόνος μου.
δεν εχει ο φορητος φορτιστος κουμπι που επιλέγεις ποσσα Amber φορτιση θες να κάνει? Συνηθως εχουν. Εμενα το κινεζικο μου αμαξι δεν εχει καν εφαρμογη χαχαχαχ από τον φορητο φορτιστη διαλέγω ή το app του wallbox αντιστοιχα.
Ο φορητος ναι εχει σωστα. Απο 6 εως 12 amp. Το wallbox δε βλεπω να εχει.
Το wallbox σου θα έχει application λογικά. Πρέπει να το συνδέσεις σε ένα wifi δίκτυο συνήθως και από την εφαρμογή ρυθμίζεις ότι θες
-
Εδώ είναι ο παίκτης! Βγάλαμε τα πρώτα 220 χιλιόμετρα. Από 100% κατεβήκαμε στο 32% οπότε σήμερα ήταν η μερα φόρτισης. Από οτι βλέπω ο charger μου δίνει 6,7KW και δεν βλέπω κα΄που στην εφαρμογή να μπορώ να το μειώσω - αλλάξω.
Έβαλα να τη φορτίσει στο 100% και όχι στο 80% που μου είχε βάλει όριο η αντιπροσωπεία από AC charger καθώς το ΣΚ λέω να κάνω ένα ταξίδι περί τα 180χλμ προς αρκαδία και θέλω να δω την πραγματική αυτονομία του. Εκεί θα φορτίσω με τον δικό του φορτιστή σε 10A και θα επιστρέψω.
-
πανεμορφο και σε ωραιο χρωμα!
γενικα φορτιζε το μεχρι το 80% εκτος αν σκοπευεις να φορτισεις και να το οδηγησεις ΑΜΕΣΑ (οχι μετα απο 3 μερες δηλαδη). -
-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
πανεμορφο και σε ωραιο χρωμα!
γενικα φορτιζε το μεχρι το 80% εκτος αν σκοπευεις να φορτισεις και να το οδηγησεις ΑΜΕΣΑ (οχι μετα απο 3 μερες δηλαδη).Ok το έβαλα στο 80% και πριν φύγουμε θα προγραμματίσω 1 ώρα να το βάλω ώστε να πάει 100% και να φύγουμε επί τόπου.
Προσπαθώ να αποφύγω να φτάσω με 20% και κάτω, γιατί μου είπαν σε αυτή τη περίπτωση πρέπει να το πάω στο 100% και με τον απλό φορτιστή θα χρειαστεί αρκετός χρόνος.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Προσπαθώ να αποφύγω να φτάσω με 20% και κάτω, γιατί μου είπαν σε αυτή τη περίπτωση πρέπει να το πάω στο 100% και με τον απλό φορτιστή θα χρειαστεί αρκετός χρόνος.
να αποφευγεις οντως να φτανεις χαμηλα, αλλα οχι οτι χρειαζεται να πας οπωσδηποτε μετα στο 100%. Μια φορα το μηνα, φορτιζεις μεχρι 100% για να γινεται calibration του bms
Hyundai Inster (2024)