Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Inster (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Inster (2024)
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 17
    • 18
    • 12 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    348
    13092
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zaxosm @criuser last edited by

      @criuser said in Hyundai Inster (2024):

      Το είδα σήμερα και στον δρόμο, αλλά και περνώντας έξω από την έκθεση της Χιουντάι στο δαχτυλίδι.

      Μικρούλι και στενούλι, σαν μεγάλο ΑΜΙ μου φάνηκε.

      Ομορφο πάντως.

      Ειναι στενουλι ναι! Δηλαδη δε θα βολευτει ευκολα ενας πιο ευσωμος μπροστα. Πισω δεν επηρεαζει ως 4 θεσιο αλλα μπροστα εχεις περιορισμενο χωρο απο την πορτα ως την κεντρικη κοσνσολα.

      Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
      Hyundai Inster 42kwh

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Θεωρώ πως ένα δεν είχε αυτή. Τη νκεντικη κονσόλα θα ήταν εξαιρετικό.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A d P
          A d P moderator last edited by

          Συγκριτική δοκιμή: BYD Dolphin Surf 157 PS – Hyundai Inster 115 PS

          https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkritikes-dokimes/sygkritiki-dokimi-byd-dolphin-surf-157-ps-hyundai-inster-115-ps/

          I EAT MILF AND COOKIES

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dettol @A d P last edited by

            @a-d-p said in Hyundai Inster (2024):

            Συγκριτική δοκιμή: BYD Dolphin Surf 157 PS – Hyundai Inster 115 PS

            https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkritikes-dokimes/sygkritiki-dokimi-byd-dolphin-surf-157-ps-hyundai-inster-115-ps/

            δυο σημεια μου εκαναν εντυπωση απο την δοκιμη. Αναφερει μικροτερο κυκλο στροφης στο byd, παραλο που ειναι μεγαλυτερο αυτοκινητο και παραπλησιους χωρους επιβατων. Σε βιντεο με δοκιμες που ειχα δει, εβλεπα να υπαρχει αισθητα περισσοτερη ανεση, για τους πισω επιβατες, στο inster.

            Z 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • Z
              zaxosm @dettol last edited by

              @dettol said in Hyundai Inster (2024):

              @a-d-p said in Hyundai Inster (2024):

              Συγκριτική δοκιμή: BYD Dolphin Surf 157 PS – Hyundai Inster 115 PS

              https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkritikes-dokimes/sygkritiki-dokimi-byd-dolphin-surf-157-ps-hyundai-inster-115-ps/

              δυο σημεια μου εκαναν εντυπωση απο την δοκιμη. Αναφερει μικροτερο κυκλο στροφης στο byd, παραλο που ειναι μεγαλυτερο αυτοκινητο και παραπλησιους χωρους επιβατων. Σε βιντεο με δοκιμες που ειχα δει, εβλεπα να υπαρχει αισθητα περισσοτερη ανεση, για τους πισω επιβατες, στο inster.

              Το inster εχει οντως σχετικα μεγαλο κυκλο στροφης για μικρο αυτοκινητο αλλα δεν προβληματιζει γιατι ειναι στενο. Γενικα δεν το θεωρω κριτηριο. Για μενα το βασικο πλεονεκτημα του inster ειναι οτι μεσα ειναι πολύ ευαερο και ευηλιο συγκριτικα με το byd. Και αυτο συμβαίνει λογω boxy σχηματος.

              Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
              Hyundai Inster 42kwh

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                iceman7 last edited by

                Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοια αμάξια που θα μπορούσαν να δώσουν λύσεις στην καθημερινότητα βγαίνουν τόσο εκτρωματικα εκκεντρικά σε επίπεδο σχεδίασης.
                Ίσως γιατί απευθύνονται σε δήθεν που έχουν λυμένα σοβαρότερα θέματα και θα επιλέξουν να αγοράσουν ένα αμάξι αμιγώς πόλης με μηδαμινή δυνατότητα λόγω μπαταρίας κίνησης εκτος αυτής.
                Τουλάχιστον τα αντίστοιχα θερμικά και υβριδικά (οπου το υβριδικό πια aygo x αναμένεται να εκμηδενίσει τον ανταγωνισμό ειδικά των ντεμεκ ηλεκτρικών σαν το ινστερ) πάνε και ταξίδι οπουδήποτε

                Z N 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                • Z
                  zaxosm @iceman7 last edited by zaxosm

                  @iceman7 said in Hyundai Inster (2024):

                  Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοια αμάξια που θα μπορούσαν να δώσουν λύσεις στην καθημερινότητα βγαίνουν τόσο εκτρωματικα εκκεντρικά σε επίπεδο σχεδίασης.
                  Ίσως γιατί απευθύνονται σε δήθεν που έχουν λυμένα σοβαρότερα θέματα και θα επιλέξουν να αγοράσουν ένα αμάξι αμιγώς πόλης με μηδαμινή δυνατότητα λόγω μπαταρίας κίνησης εκτος αυτής.
                  Τουλάχιστον τα αντίστοιχα θερμικά και υβριδικά (οπου το υβριδικό πια aygo x αναμένεται να εκμηδενίσει τον ανταγωνισμό ειδικά των ντεμεκ ηλεκτρικών σαν το ινστερ) πάνε και ταξίδι οπουδήποτε

                  Ενδιαφερουσα αποψη αν και προσωπικα, ντεμεκ ηλεκτρικα θεωρω τα μεγαλα ηλεκτρικα καθως κατα την αποψη μου τα ηλεκτρικα λυνουν ζητηματα που δημιουργουνται στις πολεις κατα βαση απο τη χρηση των θερμικων ειδικα των κακως συντηρημενων.

                  Τωρα να πούμε βέβαια και κατι σημαντικο. Ειδικα για το inster για να μη δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις. Δεν ξερω αν το εχετε δει απο κοντα αλλα μιας και το αναφερετε εχετε κατσει ποτε πισω σε Aygo; Πραγματικα δεν υπαρχει συγκριση γενικα με κανενα απο την Α κατηγορια οπως και το i10 που κοιταγαμε τοτε.

                  Για την εμφανιση συμφωνω ως ενα βαθμο, αλλα ειναι πολυ υποκειμενικο.

                  Εχω λυσει το θεμα της φορτισης στο σπιτι και πλεον παντου βρισκεις φορτιστες εκτος οποτε εχει λυθει και αυτο το κομματι.

                  Οπου σταθω με ρωτανε αν αξιζει και η απαντηση μου ειναι με τα χιλια εφοσον μπορεις να φορτισεις σπιτι σου για να εχεις και την καλυτερη οικονομια.

                  Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                  Hyundai Inster 42kwh

                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • L
                    lap last edited by

                    Εντωμεταξυ αυτό βγαίνει ως θερμικό στην Κορέα.
                    Δηλαδή ένα mild hybrid να του βάλουν και θα σβήσει τον ανταγωνισμό και στα θερμικά

                    Οι χώροι του (προσοχή μονάχα με το συρόμενο πίσω κάθισμα) είναι αδιανόητοι.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonn last edited by

                      μονο που δεν εχει πανοραμικη ηλιοροφη αλλα μικρη το inster, ενω το dolphin surf εχει πανοραμικη οροφη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zaxosm last edited by

                        Θα κοιταξω να βγαλω μια φωτο απο το χωρο αποσκευων που ειναι πολυ οκ ακομα και στο δικο μου που δεν εχει συρωμενο. Το μονο που δε θα προβληματισει στο αυτοκινητο αυτο ειναι οι χωροι συγκριτικα με το μεγεθος του παντα!

                        Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                        Hyundai Inster 42kwh

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          n-k-9 @iceman7 last edited by

                          @iceman7 said in Hyundai Inster (2024):

                          Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοια αμάξια που θα μπορούσαν να δώσουν λύσεις στην καθημερινότητα βγαίνουν τόσο εκτρωματικα εκκεντρικά σε επίπεδο σχεδίασης.
                          Ίσως γιατί απευθύνονται σε δήθεν που έχουν λυμένα σοβαρότερα θέματα και θα επιλέξουν να αγοράσουν ένα αμάξι αμιγώς πόλης με μηδαμινή δυνατότητα λόγω μπαταρίας κίνησης εκτος αυτής.
                          Τουλάχιστον τα αντίστοιχα θερμικά και υβριδικά (οπου το υβριδικό πια aygo x αναμένεται να εκμηδενίσει τον ανταγωνισμό ειδικά των ντεμεκ ηλεκτρικών σαν το ινστερ) πάνε και ταξίδι οπουδήποτε

                          Γενικά στα ηλεκτρικά υπάρχει μια τάση εκκεντρικότητας που σε αρκετά αγγιζει κατά την γνώμη μου τα όρια του κιτς.
                          Λογικά τα τμήματα marketing θέλουν να επιβάλλουν μια οπτικη διαφορετικότητα.
                          Από εκεί και πέρα είναι καθαρά υποκειμενικό.
                          Κι εμένα το Inster μου μοιάζει κακάσχημο, όπως για παράδειγμα μου προκαλούν απέχθεια κάτι φανάρια στα όρια του καρνάβαλου σε κάποια γερμανικά ηλεκτρικά.
                          Αλλά όπως είπα και πριν, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Youtube Video

                            Φανταστείτε το Kia ray σε βόλτες σε νησια και για μπανάκι

                            ΦΕΡΤΕ ΤΟ!!!!

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zaxosm last edited by zaxosm

                              Αφησα επιτηδες την ομπρελα πισω για να δειτε οτι μπαινει μια χαρα. Γενικα πασπαρτου το λεω εγω! Εμας οπως ειπα δεν εχει συρομενο καθισμα.

                              alt text

                              alt text

                              alt text

                              Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                              Hyundai Inster 42kwh

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • D
                                dettol @zaxosm last edited by

                                @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                Αφησα επιτηδες την ομπρελα πισω για να δειτε οτι μπαινει μια χαρα. Γενικα πασπαρτου το λεω εγω! Εμας οπως ειπα δεν εχει συρομενο καθισμα.

                                το συρομενο καθισμα μπορει να μεγαλωσει κι αλλο (σε σχεση με το δικο σου) τον χωρο των αποσκευων. Μπορει ομως να παει πιο πισω (σε σχεση με το δικο σου) και να μεγαλωσει περισσοτερο τον χωρο τον επιβατων (εις βαρος του χωρου αποσκευων);

                                Z 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zaxosm @dettol last edited by

                                  @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                                  @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                  Αφησα επιτηδες την ομπρελα πισω για να δειτε οτι μπαινει μια χαρα. Γενικα πασπαρτου το λεω εγω! Εμας οπως ειπα δεν εχει συρομενο καθισμα.

                                  το συρομενο καθισμα μπορει να μεγαλωσει κι αλλο (σε σχεση με το δικο σου) τον χωρο των αποσκευων. Μπορει ομως να παει πιο πισω (σε σχεση με το δικο σου) και να μεγαλωσει περισσοτερο τον χωρο τον επιβατων (εις βαρος του χωρου αποσκευων);

                                  Ναι! Οταν παει τερμα μπροστα φτανει τα 380 λιτρα νομιζω και τερμα πισω παει νομιζω στα 190 λιτρα. Εμας ειναι καπου στη μεση δηλαδη 280 λιτρα.

                                  Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                  Hyundai Inster 42kwh

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Ναι και έχει ΤΕΡΆΣΤΙΟ χώρο. Ενώ και στο τέρμα μπροστά είναι σαν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα μη πω και καλύτερο.

                                    Εντωμεταξυ 380 λίτρα λέει μέχρι την εταζερα. Το περνάει άνετα αυτό το νούμερο

                                    Τι να λέμε...αυτό εαν έβγαινε θερμικό θα έσπαγε ταμία

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Youtube Video

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Πόσοι θα το αγόραζαν με θερμικό (εξυπακούεται το ηλεκτρικό είναι καλύτερο ) για δεύτερο μη πω και για πρώτο αυτοκίνητο;; Θεωρώ πάρα πολλοί.
                                        Όπου κάνει ταξίδια και με μια μπαγκαζιερα των 400 λίτρων μια φορά το έτος

                                        Μου θυμίζει ένα πολυμορφικό mini cooper αλλά το αυθεντικό, το παλιό.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          iceman7 last edited by

                                          Πολύ άνετο !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • Z
                                            zaxosm last edited by zaxosm

                                            Μιας και καιρό ήθελα να φτάσω τη μπαταρία κάτω από το 10%, βρήκα σήμερα την ευκαιρία που επέστρεφα το πρωί από την περιοχή της Αρκαδίας να το "πατήσω" (όσο μπορεί δηλαδή 😂 ) και να το φέρω Αθήνα στα κόκκινα σχεδόν. Αυτό σημαίνει συνεχώς κοντά στο τέρμα δηλαδή 120-145 χλμ/ώρα έχοντάς το στο sport mode για το μεγαλύτερο διάστημα.

                                            Για 167 χιλιόμετρα φάγαμε περί τα 73% μπαταρία αντί για 50-54% που καταναλώνει συνήθως. Μιλάμε για ψιλο άτσαλη οδήγηση με σκοπό να φτάσουμε με κάτω από 10% (τελικά φτάσαμε με 9%). Σε όλη τη διαδρομή είχαμε a.c ανοιχτό και ήμασταν 2 άτομα γεμάτοι με μπαγκάζια.

                                            Τώρα από το 9% μέχρι το 100% χρειάζεται περίπου 6 μιση ώρες στο wallbox σε 6.7kw.

                                            Βάζω μια φωτογραφία από όταν ξεκινήσαμε και μία όταν φτάσαμε. Ο χρόνος δεν είναι ενδεικτικός γιατί το αμάξι έμεινε ανοιχτό κανα 20 λεπτο πριν ξεκινήσουμε.

                                            alt text

                                            alt text

                                            Εκεί διανύσαμε περί τα 370 χιλιόμετρα και καταναλώσαμε σύμφωνα με τον μετρητή που έχω στην πρίζα 35kwh, δηλαδή περίπου 8,4 Ευρώ με τιμή στα 0,24 που εφαρμόζω χοντρικά με απώλεις και λοιπές χρεώσεις. Καθόλου άσχημα.

                                            Σε ευθείες και χαλαρές διαδρομές μου έβγαζε κατανάλωση περί τα 8-9 kwh 100km.

                                            Για μια ακόμα φορά μου θύμισε πόσο ευχάριστο all around αυτοκίνητο το inster. Και πήγαμε σε αρκετά δύσκολα σημεία όπου ευτυχώς έχει τη λειτουργία "Snow" όπου έκανε δουλίτσα σε δύσκολες ανηφόρες, χαλίκια, και άμμους καθώς έδινε αρκετά πιο προοδευτικά τη δύναμη. Απαραίτητη λειτουργία θα την έλεγα.....

                                            Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                            Hyundai Inster 42kwh

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 12 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr