-
@criuser said in Hyundai Inster (2024):
Το είδα σήμερα και στον δρόμο, αλλά και περνώντας έξω από την έκθεση της Χιουντάι στο δαχτυλίδι.
Μικρούλι και στενούλι, σαν μεγάλο ΑΜΙ μου φάνηκε.
Ομορφο πάντως.
Ειναι στενουλι ναι! Δηλαδη δε θα βολευτει ευκολα ενας πιο ευσωμος μπροστα. Πισω δεν επηρεαζει ως 4 θεσιο αλλα μπροστα εχεις περιορισμενο χωρο απο την πορτα ως την κεντρικη κοσνσολα.
-
Θεωρώ πως ένα δεν είχε αυτή. Τη νκεντικη κονσόλα θα ήταν εξαιρετικό.
-
Συγκριτική δοκιμή: BYD Dolphin Surf 157 PS – Hyundai Inster 115 PS
-
@a-d-p said in Hyundai Inster (2024):
Συγκριτική δοκιμή: BYD Dolphin Surf 157 PS – Hyundai Inster 115 PS
δυο σημεια μου εκαναν εντυπωση απο την δοκιμη. Αναφερει μικροτερο κυκλο στροφης στο byd, παραλο που ειναι μεγαλυτερο αυτοκινητο και παραπλησιους χωρους επιβατων. Σε βιντεο με δοκιμες που ειχα δει, εβλεπα να υπαρχει αισθητα περισσοτερη ανεση, για τους πισω επιβατες, στο inster.
-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@a-d-p said in Hyundai Inster (2024):
Συγκριτική δοκιμή: BYD Dolphin Surf 157 PS – Hyundai Inster 115 PS
δυο σημεια μου εκαναν εντυπωση απο την δοκιμη. Αναφερει μικροτερο κυκλο στροφης στο byd, παραλο που ειναι μεγαλυτερο αυτοκινητο και παραπλησιους χωρους επιβατων. Σε βιντεο με δοκιμες που ειχα δει, εβλεπα να υπαρχει αισθητα περισσοτερη ανεση, για τους πισω επιβατες, στο inster.
Το inster εχει οντως σχετικα μεγαλο κυκλο στροφης για μικρο αυτοκινητο αλλα δεν προβληματιζει γιατι ειναι στενο. Γενικα δεν το θεωρω κριτηριο. Για μενα το βασικο πλεονεκτημα του inster ειναι οτι μεσα ειναι πολύ ευαερο και ευηλιο συγκριτικα με το byd. Και αυτο συμβαίνει λογω boxy σχηματος.
-
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοια αμάξια που θα μπορούσαν να δώσουν λύσεις στην καθημερινότητα βγαίνουν τόσο εκτρωματικα εκκεντρικά σε επίπεδο σχεδίασης.
Ίσως γιατί απευθύνονται σε δήθεν που έχουν λυμένα σοβαρότερα θέματα και θα επιλέξουν να αγοράσουν ένα αμάξι αμιγώς πόλης με μηδαμινή δυνατότητα λόγω μπαταρίας κίνησης εκτος αυτής.
Τουλάχιστον τα αντίστοιχα θερμικά και υβριδικά (οπου το υβριδικό πια aygo x αναμένεται να εκμηδενίσει τον ανταγωνισμό ειδικά των ντεμεκ ηλεκτρικών σαν το ινστερ) πάνε και ταξίδι οπουδήποτε -
@iceman7 said in Hyundai Inster (2024):
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοια αμάξια που θα μπορούσαν να δώσουν λύσεις στην καθημερινότητα βγαίνουν τόσο εκτρωματικα εκκεντρικά σε επίπεδο σχεδίασης.
Ίσως γιατί απευθύνονται σε δήθεν που έχουν λυμένα σοβαρότερα θέματα και θα επιλέξουν να αγοράσουν ένα αμάξι αμιγώς πόλης με μηδαμινή δυνατότητα λόγω μπαταρίας κίνησης εκτος αυτής.
Τουλάχιστον τα αντίστοιχα θερμικά και υβριδικά (οπου το υβριδικό πια aygo x αναμένεται να εκμηδενίσει τον ανταγωνισμό ειδικά των ντεμεκ ηλεκτρικών σαν το ινστερ) πάνε και ταξίδι οπουδήποτεΕνδιαφερουσα αποψη αν και προσωπικα, ντεμεκ ηλεκτρικα θεωρω τα μεγαλα ηλεκτρικα καθως κατα την αποψη μου τα ηλεκτρικα λυνουν ζητηματα που δημιουργουνται στις πολεις κατα βαση απο τη χρηση των θερμικων ειδικα των κακως συντηρημενων.
Τωρα να πούμε βέβαια και κατι σημαντικο. Ειδικα για το inster για να μη δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις. Δεν ξερω αν το εχετε δει απο κοντα αλλα μιας και το αναφερετε εχετε κατσει ποτε πισω σε Aygo; Πραγματικα δεν υπαρχει συγκριση γενικα με κανενα απο την Α κατηγορια οπως και το i10 που κοιταγαμε τοτε.
Για την εμφανιση συμφωνω ως ενα βαθμο, αλλα ειναι πολυ υποκειμενικο.
Εχω λυσει το θεμα της φορτισης στο σπιτι και πλεον παντου βρισκεις φορτιστες εκτος οποτε εχει λυθει και αυτο το κομματι.
Οπου σταθω με ρωτανε αν αξιζει και η απαντηση μου ειναι με τα χιλια εφοσον μπορεις να φορτισεις σπιτι σου για να εχεις και την καλυτερη οικονομια.
-
Εντωμεταξυ αυτό βγαίνει ως θερμικό στην Κορέα.
Δηλαδή ένα mild hybrid να του βάλουν και θα σβήσει τον ανταγωνισμό και στα θερμικάΟι χώροι του (προσοχή μονάχα με το συρόμενο πίσω κάθισμα) είναι αδιανόητοι.
-
μονο που δεν εχει πανοραμικη ηλιοροφη αλλα μικρη το inster, ενω το dolphin surf εχει πανοραμικη οροφη
-
Θα κοιταξω να βγαλω μια φωτο απο το χωρο αποσκευων που ειναι πολυ οκ ακομα και στο δικο μου που δεν εχει συρωμενο. Το μονο που δε θα προβληματισει στο αυτοκινητο αυτο ειναι οι χωροι συγκριτικα με το μεγεθος του παντα!
-
@iceman7 said in Hyundai Inster (2024):
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τέτοια αμάξια που θα μπορούσαν να δώσουν λύσεις στην καθημερινότητα βγαίνουν τόσο εκτρωματικα εκκεντρικά σε επίπεδο σχεδίασης.
Ίσως γιατί απευθύνονται σε δήθεν που έχουν λυμένα σοβαρότερα θέματα και θα επιλέξουν να αγοράσουν ένα αμάξι αμιγώς πόλης με μηδαμινή δυνατότητα λόγω μπαταρίας κίνησης εκτος αυτής.
Τουλάχιστον τα αντίστοιχα θερμικά και υβριδικά (οπου το υβριδικό πια aygo x αναμένεται να εκμηδενίσει τον ανταγωνισμό ειδικά των ντεμεκ ηλεκτρικών σαν το ινστερ) πάνε και ταξίδι οπουδήποτεΓενικά στα ηλεκτρικά υπάρχει μια τάση εκκεντρικότητας που σε αρκετά αγγιζει κατά την γνώμη μου τα όρια του κιτς.
Λογικά τα τμήματα marketing θέλουν να επιβάλλουν μια οπτικη διαφορετικότητα.
Από εκεί και πέρα είναι καθαρά υποκειμενικό.
Κι εμένα το Inster μου μοιάζει κακάσχημο, όπως για παράδειγμα μου προκαλούν απέχθεια κάτι φανάρια στα όρια του καρνάβαλου σε κάποια γερμανικά ηλεκτρικά.
Αλλά όπως είπα και πριν, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα... -
-
Αφησα επιτηδες την ομπρελα πισω για να δειτε οτι μπαινει μια χαρα. Γενικα πασπαρτου το λεω εγω! Εμας οπως ειπα δεν εχει συρομενο καθισμα.
-
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Αφησα επιτηδες την ομπρελα πισω για να δειτε οτι μπαινει μια χαρα. Γενικα πασπαρτου το λεω εγω! Εμας οπως ειπα δεν εχει συρομενο καθισμα.
το συρομενο καθισμα μπορει να μεγαλωσει κι αλλο (σε σχεση με το δικο σου) τον χωρο των αποσκευων. Μπορει ομως να παει πιο πισω (σε σχεση με το δικο σου) και να μεγαλωσει περισσοτερο τον χωρο τον επιβατων (εις βαρος του χωρου αποσκευων);
-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
@zaxosm said in Hyundai Inster (2024):
Αφησα επιτηδες την ομπρελα πισω για να δειτε οτι μπαινει μια χαρα. Γενικα πασπαρτου το λεω εγω! Εμας οπως ειπα δεν εχει συρομενο καθισμα.
το συρομενο καθισμα μπορει να μεγαλωσει κι αλλο (σε σχεση με το δικο σου) τον χωρο των αποσκευων. Μπορει ομως να παει πιο πισω (σε σχεση με το δικο σου) και να μεγαλωσει περισσοτερο τον χωρο τον επιβατων (εις βαρος του χωρου αποσκευων);
Ναι! Οταν παει τερμα μπροστα φτανει τα 380 λιτρα νομιζω και τερμα πισω παει νομιζω στα 190 λιτρα. Εμας ειναι καπου στη μεση δηλαδη 280 λιτρα.
-
Ναι και έχει ΤΕΡΆΣΤΙΟ χώρο. Ενώ και στο τέρμα μπροστά είναι σαν τα υπόλοιπα αυτοκίνητα μη πω και καλύτερο.
Εντωμεταξυ 380 λίτρα λέει μέχρι την εταζερα. Το περνάει άνετα αυτό το νούμερο
Τι να λέμε...αυτό εαν έβγαινε θερμικό θα έσπαγε ταμία
-
-
Πόσοι θα το αγόραζαν με θερμικό (εξυπακούεται το ηλεκτρικό είναι καλύτερο ) για δεύτερο μη πω και για πρώτο αυτοκίνητο;; Θεωρώ πάρα πολλοί.
Όπου κάνει ταξίδια και με μια μπαγκαζιερα των 400 λίτρων μια φορά το έτοςΜου θυμίζει ένα πολυμορφικό mini cooper αλλά το αυθεντικό, το παλιό.
-
Πολύ άνετο !
-
Μιας και καιρό ήθελα να φτάσω τη μπαταρία κάτω από το 10%, βρήκα σήμερα την ευκαιρία που επέστρεφα το πρωί από την περιοχή της Αρκαδίας να το "πατήσω" (όσο μπορεί δηλαδή
) και να το φέρω Αθήνα στα κόκκινα σχεδόν. Αυτό σημαίνει συνεχώς κοντά στο τέρμα δηλαδή 120-145 χλμ/ώρα έχοντάς το στο sport mode για το μεγαλύτερο διάστημα.
Για 167 χιλιόμετρα φάγαμε περί τα 73% μπαταρία αντί για 50-54% που καταναλώνει συνήθως. Μιλάμε για ψιλο άτσαλη οδήγηση με σκοπό να φτάσουμε με κάτω από 10% (τελικά φτάσαμε με 9%). Σε όλη τη διαδρομή είχαμε a.c ανοιχτό και ήμασταν 2 άτομα γεμάτοι με μπαγκάζια.
Τώρα από το 9% μέχρι το 100% χρειάζεται περίπου 6 μιση ώρες στο wallbox σε 6.7kw.
Βάζω μια φωτογραφία από όταν ξεκινήσαμε και μία όταν φτάσαμε. Ο χρόνος δεν είναι ενδεικτικός γιατί το αμάξι έμεινε ανοιχτό κανα 20 λεπτο πριν ξεκινήσουμε.
Εκεί διανύσαμε περί τα 370 χιλιόμετρα και καταναλώσαμε σύμφωνα με τον μετρητή που έχω στην πρίζα 35kwh, δηλαδή περίπου 8,4 Ευρώ με τιμή στα 0,24 που εφαρμόζω χοντρικά με απώλεις και λοιπές χρεώσεις. Καθόλου άσχημα.
Σε ευθείες και χαλαρές διαδρομές μου έβγαζε κατανάλωση περί τα 8-9 kwh 100km.
Για μια ακόμα φορά μου θύμισε πόσο ευχάριστο all around αυτοκίνητο το inster. Και πήγαμε σε αρκετά δύσκολα σημεία όπου ευτυχώς έχει τη λειτουργία "Snow" όπου έκανε δουλίτσα σε δύσκολες ανηφόρες, χαλίκια, και άμμους καθώς έδινε αρκετά πιο προοδευτικά τη δύναμη. Απαραίτητη λειτουργία θα την έλεγα.....
Hyundai Inster (2024)