Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Inster (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Inster (2024)
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 17
    • 18
    • 11 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    348
    13100
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in Hyundai Inster (2024):

      @dettol said in Hyundai Inster (2024):

      Πανέμορφο είναι!

      είπαμε: https://www.athenseyehospital.gr/gr/ (σου βάζω άλλον μην λες ότι κάνω διαφήμιση).

      Χρηστικό ναι, πολυεργαλείο ίσως - όμορφο όμως με την καμία (συγνώμη Ζάχο), ατσούμπαλο και άχαρο θα έλεγα.

      εχω ραντεβου με φιλο οφθαλμιατρο την επομενη εβδομαδα. Νομιζω εχει αυξηθει η πρεσβυωπια και εχει γινει αχταρμας με την μυωπια. Το ενα ανεβαινει, το αλλο κατεβαινει... ωραια πραγματα 🙂

      fanis75 I 2 Replies Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @dettol last edited by

        @dettol said in Hyundai Inster (2024):

        εχω ραντεβου με φιλο οφθαλμιατρο την επομενη εβδομαδα. Νομιζω εχει αυξηθει η πρεσβυωπια και εχει γινει αχταρμας με την μυωπια. Το ενα ανεβαινει, το αλλο κατεβαινει... ωραια πραγματα 🙂

        Καλώς ήρθες στην καλή ηλικία....χαχα!!

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • I
          ilias-a @dettol last edited by

          @dettol said in Hyundai Inster (2024):

          @fanis75 said in Hyundai Inster (2024):

          @dettol said in Hyundai Inster (2024):

          Πανέμορφο είναι!

          είπαμε: https://www.athenseyehospital.gr/gr/ (σου βάζω άλλον μην λες ότι κάνω διαφήμιση).

          Χρηστικό ναι, πολυεργαλείο ίσως - όμορφο όμως με την καμία (συγνώμη Ζάχο), ατσούμπαλο και άχαρο θα έλεγα.

          εχω ραντεβου με φιλο οφθαλμιατρο την επομενη εβδομαδα. Νομιζω εχει αυξηθει η πρεσβυωπια και εχει γινει αχταρμας με την μυωπια. Το ενα ανεβαινει, το αλλο κατεβαινει... ωραια πραγματα 🙂

          Απλα τα πραγματα, βαζεις γυαλια βλεπεις μακρια, βγαζεις γυαλια βλεπεις κοντα, τι να πει ο ταξιδευτης που κουβαλαει 5-6 ζευγαρια μαι του?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • C
            criuser last edited by

            Τρία...

            Ηλίου με αστιγματισμό.. Νυκτός με αστιγματισμό.
            Πρεσβυωπίας...

            Ο αστιγματισμός εμφανίστηκε αρκετά μετά την πρεσβυωπία στα τέλη της δεκαετίας των 50.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • A
              axel12p last edited by

              Προσωπικά μου αρέσει πολύ! Εξαιρετικό αυτοκίνητο πόλης.

              Και εντυπωσιακό το γεγονός ότι βασίζεται σε πλατφόρμα βενζινοκίνητου, που να ήταν και σχεδιασμένο εξ αρχής ως ηλεκτρικό!

              Καλοτάξιδο να είναι!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • mesastou
                mesastou @zaxosm last edited by

                @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                Ενταξει ναι δεν ειναι η πρωτη επιλογη αλλα ειπα να το δοκιμασω.

                Εμεις παμε συχνα στο ναυπλιο σε συγγενικο προσωπο και παω μονο με αυτο! Μας παει και μας φερνει εξαιρετικα! Δε νοουμαι πλεον να παρω το βενζινοκινητο (hyundai tucson) για εκει εφοσον και στο σπιτι υπαρχει 16αρα πριζα που κανω ανετα τη δουλεια μου εκει. Οποτε με κοστος καπου στα 9 ευρω παω και ερχομαι. Με το βενζινοκινητο θελουμε το λιγοτερο ενα 50€ .

                με τι κόστος kWh βγάζεις κατανάλωση στο 1/5 ! ?
                και φυσικά είναι εντελώς άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα...
                Δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτική αυτή η σύγκριση...

                mouths are for eating, noses for breathing.

                D Z 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol @mesastou last edited by dettol

                  @mesastou said in Hyundai Inster (2024):

                  @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                  Ενταξει ναι δεν ειναι η πρωτη επιλογη αλλα ειπα να το δοκιμασω.

                  Εμεις παμε συχνα στο ναυπλιο σε συγγενικο προσωπο και παω μονο με αυτο! Μας παει και μας φερνει εξαιρετικα! Δε νοουμαι πλεον να παρω το βενζινοκινητο (hyundai tucson) για εκει εφοσον και στο σπιτι υπαρχει 16αρα πριζα που κανω ανετα τη δουλεια μου εκει. Οποτε με κοστος καπου στα 9 ευρω παω και ερχομαι. Με το βενζινοκινητο θελουμε το λιγοτερο ενα 50€ .

                  με τι κόστος kWh βγάζεις κατανάλωση στο 1/5 ! ?
                  και φυσικά είναι εντελώς άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα...
                  Δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτική αυτή η σύγκριση...

                  το model y θελει 52kwh πηγαινε-ελα, βασει του abrp (που ειναι και λιγουλακι απαισιοδοξο), δηλαδη 52 kwh X 0.22 euro/kwh = 12 euros. Αυτο με καταναλωση περιπου 19kwh/100km. Το inster ειμαι σιγουρος οτι ειναι αρκετα πιο χαμηλα, επομενως ανετα βγαινουν τα 9 ευρω που ανεφερε ο ζαχος.
                  Μαλιστα εβαλα τιμη kwh τα 22 cent, ενω υπαρχουν και καλυτερα συμβολαια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • A
                    axel12p last edited by

                    Μια χαρά αντιπροσωπευτική είναι η σύγκριση, όταν πρέπει να επιλέξεις ένα από τα δύο αυτοκίνητα που έχεις στην διάθεση σου για να πας μέχρι το Ναύπλιο! 🙂

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • Z
                      zaxosm @mesastou last edited by zaxosm

                      @mesastou said in Hyundai Inster (2024):

                      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                      Ενταξει ναι δεν ειναι η πρωτη επιλογη αλλα ειπα να το δοκιμασω.

                      Εμεις παμε συχνα στο ναυπλιο σε συγγενικο προσωπο και παω μονο με αυτο! Μας παει και μας φερνει εξαιρετικα! Δε νοουμαι πλεον να παρω το βενζινοκινητο (hyundai tucson) για εκει εφοσον και στο σπιτι υπαρχει 16αρα πριζα που κανω ανετα τη δουλεια μου εκει. Οποτε με κοστος καπου στα 9 ευρω παω και ερχομαι. Με το βενζινοκινητο θελουμε το λιγοτερο ενα 50€ .

                      με τι κόστος kWh βγάζεις κατανάλωση στο 1/5 ! ?
                      και φυσικά είναι εντελώς άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα...
                      Δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτική αυτή η σύγκριση...

                      Εχω της Δεη σταθερο στο 0,139€/kwh. Ειναι μια σχετικα προχειρη προσεγγιση στα 0,20 /kwh .

                      Για το Ναυπλιο ειναι οπως τα λεει ο Axel12p. Ειναι τοσο κοντινη η αποσταση που για το κοστος εχει απόλυτο νοημα. Θελω να πω για 2 άτομα που ειμαστε εμεις βολευομαστε εξαιρετικα. Και οι πισω καθονται ανετα. Το μονο καπως περιoριστικο ειναι ο χωρος αποσκευων. Αλλα για το μεγεθος δεν ειναι κακος.

                      Η μεση καταναλωση μου ειναι μεταξυ 12 και 15kwh/100km. Θα ηθελα να το δω και το χειμωνα βεβαια πως θα παει καθως δεν εχει αντλια θερμοτητας.

                      Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                      Hyundai Inster 42kwh

                      mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • mesastou
                        mesastou @zaxosm last edited by

                        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                        @mesastou said in Hyundai Inster (2024):

                        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                        Ενταξει ναι δεν ειναι η πρωτη επιλογη αλλα ειπα να το δοκιμασω.

                        Εμεις παμε συχνα στο ναυπλιο σε συγγενικο προσωπο και παω μονο με αυτο! Μας παει και μας φερνει εξαιρετικα! Δε νοουμαι πλεον να παρω το βενζινοκινητο (hyundai tucson) για εκει εφοσον και στο σπιτι υπαρχει 16αρα πριζα που κανω ανετα τη δουλεια μου εκει. Οποτε με κοστος καπου στα 9 ευρω παω και ερχομαι. Με το βενζινοκινητο θελουμε το λιγοτερο ενα 50€ .

                        με τι κόστος kWh βγάζεις κατανάλωση στο 1/5 ! ?
                        και φυσικά είναι εντελώς άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα...
                        Δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτική αυτή η σύγκριση...

                        Εχω της Δεη σταθερο στο 0,139€/kwh. Ειναι μια σχετικα προχειρη προσεγγιση στα 0,20 /kwh .

                        κι εγώ το ίδιο έχω αλλά υπολογίζω 0,24 μειωμένο ή 0,25 κανονικά, μαζί με το 6% ΦΠΑ και μάλλον πρέπει να υπολογίζουμε και ένα 10% απώλειες...

                        mouths are for eating, noses for breathing.

                        Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Z
                          zaxosm @mesastou last edited by

                          @mesastou said in Hyundai Inster (2024):

                          @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                          @mesastou said in Hyundai Inster (2024):

                          @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                          Ενταξει ναι δεν ειναι η πρωτη επιλογη αλλα ειπα να το δοκιμασω.

                          Εμεις παμε συχνα στο ναυπλιο σε συγγενικο προσωπο και παω μονο με αυτο! Μας παει και μας φερνει εξαιρετικα! Δε νοουμαι πλεον να παρω το βενζινοκινητο (hyundai tucson) για εκει εφοσον και στο σπιτι υπαρχει 16αρα πριζα που κανω ανετα τη δουλεια μου εκει. Οποτε με κοστος καπου στα 9 ευρω παω και ερχομαι. Με το βενζινοκινητο θελουμε το λιγοτερο ενα 50€ .

                          με τι κόστος kWh βγάζεις κατανάλωση στο 1/5 ! ?
                          και φυσικά είναι εντελώς άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα...
                          Δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτική αυτή η σύγκριση...

                          Εχω της Δεη σταθερο στο 0,139€/kwh. Ειναι μια σχετικα προχειρη προσεγγιση στα 0,20 /kwh .

                          κι εγώ το ίδιο έχω αλλά υπολογίζω 0,24 μειωμένο ή 0,25 κανονικά, μαζί με το 6% ΦΠΑ και μάλλον πρέπει να υπολογίζουμε και ένα 10% απώλειες...

                          Ανεβαίνει τόσο πολύ λες; Οι απώλειες με τι έχουν να κάνουν; Με τον φορτιστή που έχει ο καθένας;

                          Εγώ έχω πάρει έναν της schneider https://www.kafkas.gr/ilektrokinisi/stathmoi-fortisis-il.ochimaton/monofasikoi-fortistes-ac-mode-3-/schneider-electric-2-stathmos-fortisis-ev-epitoichos-1fasis-7-4kw-t2-7m-kalodio_315726/ που δεν εχει πολλά φρου φρου - βασικά τίποτα, αλλά μέχρι στιγμής δείχνει αρκετά ποιοτικός. Φορτίζω στα 6,7KW και έχει γίνει σοβαρή εγκατάσταση με πολλές ασφάλειες, ρυθμιστές τάσης κλπ.

                          Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                          Hyundai Inster 42kwh

                          mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zaxosm last edited by zaxosm

                            Χτες ηρθα προς το Ναυπλιο. Με πολυ κινηση μεσα στην αθηνα και την αττικη οδο και a.c. Στους 25 μονιμα, ξεκινησαμε με 78% και φτασαμε με 22% (175χλμ). Ταχυτητες υψηλες σχετικα 120-145 που ειναι και η τελικη απο ελευσινα ως και εδω.

                            Οταν το εβαλα να φορτισει στα 12Α μεχρι το 80% χρειαστηκε αυτον τον χρονο:

                            alt text

                            Επειδη εχω και πριζα smart με μετρητη απαιτηθηκαν συνολικα 28kwh οποτε αν το βαλω επι 0,24 περιπου 6,5€.

                            Στο γύρνα θα το παω πιο στρωτα και ηρεμα γιατι τωρα το κυνηγουσα αρκετα.

                            Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                            Hyundai Inster 42kwh

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dettol @zaxosm last edited by

                              @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                              Χτες ηρθα προς το Ναυπλιο. Με πολυ κινηση μεσα στην αθηνα και την αττικη οδο και a.c. Στους 25 μονιμα, ξεκινησαμε με 78% και φτασαμε με 22% (175χλμ). Ταχυτητες υψηλες σχετικα 120-145 που ειναι και η τελικη απο ελευσινα ως και εδω.

                              Οταν το εβαλα να φορτισει στα 12Α μεχρι το 80% χρειαστηκε αυτον τον χρονο:

                              Επειδη εχω και πριζα smart με μετρητη απαιτηθηκαν συνολικα 28kwh οποτε αν το βαλω επι 0,24 περιπου 6,5€.

                              Στο γύρνα θα το παω πιο στρωτα και ηρεμα γιατι τωρα το κυνηγουσα αρκετα.

                              Από περιέργεια, απο τις 28kwh που μέτρησε η πρίζα, πόσες τελικά κατέληξαν στην μπαταρία του αμαξιού;

                              Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • Z
                                zaxosm @dettol last edited by zaxosm

                                @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                                @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                Χτες ηρθα προς το Ναυπλιο. Με πολυ κινηση μεσα στην αθηνα και την αττικη οδο και a.c. Στους 25 μονιμα, ξεκινησαμε με 78% και φτασαμε με 22% (175χλμ). Ταχυτητες υψηλες σχετικα 120-145 που ειναι και η τελικη απο ελευσινα ως και εδω.

                                Οταν το εβαλα να φορτισει στα 12Α μεχρι το 80% χρειαστηκε αυτον τον χρονο:

                                Επειδη εχω και πριζα smart με μετρητη απαιτηθηκαν συνολικα 28kwh οποτε αν το βαλω επι 0,24 περιπου 6,5€.

                                Στο γύρνα θα το παω πιο στρωτα και ηρεμα γιατι τωρα το κυνηγουσα αρκετα.

                                Από περιέργεια, απο τις 28kwh που μέτρησε η πρίζα, πόσες τελικά κατέληξαν στην μπαταρία του αμαξιού;

                                Εαν υπολογισουμε πως λενε πως πραγματικα απο τα 42 ειναι πραγματικα οι 39kwh, και χρειάστηκα περι το 56% βγαινει καπου στις 22kwh. Δεν ξερω αν το μετραω σωστα βεβαια. Οποτε καπου χαθηκαν θεωρητικα 6 kwh. Αυτο επηρεαζεται απο τον φορτιστη;

                                Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                Hyundai Inster 42kwh

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @zaxosm last edited by

                                  @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                  @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                                  @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                  Χτες ηρθα προς το Ναυπλιο. Με πολυ κινηση μεσα στην αθηνα και την αττικη οδο και a.c. Στους 25 μονιμα, ξεκινησαμε με 78% και φτασαμε με 22% (175χλμ). Ταχυτητες υψηλες σχετικα 120-145 που ειναι και η τελικη απο ελευσινα ως και εδω.

                                  Οταν το εβαλα να φορτισει στα 12Α μεχρι το 80% χρειαστηκε αυτον τον χρονο:

                                  Επειδη εχω και πριζα smart με μετρητη απαιτηθηκαν συνολικα 28kwh οποτε αν το βαλω επι 0,24 περιπου 6,5€.

                                  Στο γύρνα θα το παω πιο στρωτα και ηρεμα γιατι τωρα το κυνηγουσα αρκετα.

                                  Από περιέργεια, απο τις 28kwh που μέτρησε η πρίζα, πόσες τελικά κατέληξαν στην μπαταρία του αμαξιού;

                                  Εαν υπολογισουμε πως λενε πως πραγματικα απο τα 42 ειναι πραγματικα οι 39kwh, και χρειάστηκα περι το 56% βγαινει καπου στις 22kwh. Δεν ξερω αν το μετραω σωστα βεβαια. Οποτε καπου χαθηκαν θεωρητικα 6 kwh. Αυτο επηρεαζεται απο τον φορτιστη;

                                  Εξαρταται σιγουρα απο το αυτοκινητο αλλα μαλλον και απο τον φορτιστη. Απο εκει και περα πρεπει να υπολογισεις και ποσες kwh καταναλωσε το οχημα τις ωρες που φορτιζε για να καταλαβεις ποσες ηταν πραγματικα οι απωλειες. Προσωπικα δεν πιστευω οτι εχασες 21% (6/28) αν και εχω διαβασει οτι οι απωλειες αυξανονται σε χαμηλη ισχυ φορτισης. Δεν το εχω επαληθευσει, απλα το αναφερω ως κατι που διαβασα. Επισης, με τις lfp μπαταριες δεν μπορεις να εισαι απολυτα σιγουρος σε ποιο soc βρισκεσαι. Επομενως μπορει να νομιζεις οτι φορτισες 22kwh (βασει διαφορας πριν-μετα του soc) αλλα να εχεις φορτισεις περισσοτερες kwh. Τεσπα, παντως ενα 10% απωλειες σε ac φορτιση, θεωρειται στα πλαισια του φυσιολογικου.

                                  Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • Z
                                    zaxosm @dettol last edited by

                                    @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                                    @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                    @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                                    @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                    Χτες ηρθα προς το Ναυπλιο. Με πολυ κινηση μεσα στην αθηνα και την αττικη οδο και a.c. Στους 25 μονιμα, ξεκινησαμε με 78% και φτασαμε με 22% (175χλμ). Ταχυτητες υψηλες σχετικα 120-145 που ειναι και η τελικη απο ελευσινα ως και εδω.

                                    Οταν το εβαλα να φορτισει στα 12Α μεχρι το 80% χρειαστηκε αυτον τον χρονο:

                                    Επειδη εχω και πριζα smart με μετρητη απαιτηθηκαν συνολικα 28kwh οποτε αν το βαλω επι 0,24 περιπου 6,5€.

                                    Στο γύρνα θα το παω πιο στρωτα και ηρεμα γιατι τωρα το κυνηγουσα αρκετα.

                                    Από περιέργεια, απο τις 28kwh που μέτρησε η πρίζα, πόσες τελικά κατέληξαν στην μπαταρία του αμαξιού;

                                    Εαν υπολογισουμε πως λενε πως πραγματικα απο τα 42 ειναι πραγματικα οι 39kwh, και χρειάστηκα περι το 56% βγαινει καπου στις 22kwh. Δεν ξερω αν το μετραω σωστα βεβαια. Οποτε καπου χαθηκαν θεωρητικα 6 kwh. Αυτο επηρεαζεται απο τον φορτιστη;

                                    Εξαρταται σιγουρα απο το αυτοκινητο αλλα μαλλον και απο τον φορτιστη. Απο εκει και περα πρεπει να υπολογισεις και ποσες kwh καταναλωσε το οχημα τις ωρες που φορτιζε για να καταλαβεις ποσες ηταν πραγματικα οι απωλειες. Προσωπικα δεν πιστευω οτι εχασες 21% (6/28) αν και εχω διαβασει οτι οι απωλειες αυξανονται σε χαμηλη ισχυ φορτισης. Δεν το εχω επαληθευσει, απλα το αναφερω ως κατι που διαβασα. Επισης, με τις lfp μπαταριες δεν μπορεις να εισαι απολυτα σιγουρος σε ποιο soc βρισκεσαι. Επομενως μπορει να νομιζεις οτι φορτισες 22kwh (βασει διαφορας πριν-μετα του soc) αλλα να εχεις φορτισεις περισσοτερες kwh. Τεσπα, παντως ενα 10% απωλειες σε ac φορτιση, θεωρειται στα πλαισια του φυσιολογικου.

                                    Ok, βεβαια το inster εεχεο nmc μπαταρια αλλα μου φαινεται και μενα αρκετη η απωλεια. ίσως εχει νοημα να ξεφορτισω και να παω 100%. Εκει ισως φανει πιο σωστα!

                                    Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                    Hyundai Inster 42kwh

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol @zaxosm last edited by

                                      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                      @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                                      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                      @dettol said in Hyundai Inster (2024):

                                      @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                      Χτες ηρθα προς το Ναυπλιο. Με πολυ κινηση μεσα στην αθηνα και την αττικη οδο και a.c. Στους 25 μονιμα, ξεκινησαμε με 78% και φτασαμε με 22% (175χλμ). Ταχυτητες υψηλες σχετικα 120-145 που ειναι και η τελικη απο ελευσινα ως και εδω.

                                      Οταν το εβαλα να φορτισει στα 12Α μεχρι το 80% χρειαστηκε αυτον τον χρονο:

                                      Επειδη εχω και πριζα smart με μετρητη απαιτηθηκαν συνολικα 28kwh οποτε αν το βαλω επι 0,24 περιπου 6,5€.

                                      Στο γύρνα θα το παω πιο στρωτα και ηρεμα γιατι τωρα το κυνηγουσα αρκετα.

                                      Από περιέργεια, απο τις 28kwh που μέτρησε η πρίζα, πόσες τελικά κατέληξαν στην μπαταρία του αμαξιού;

                                      Εαν υπολογισουμε πως λενε πως πραγματικα απο τα 42 ειναι πραγματικα οι 39kwh, και χρειάστηκα περι το 56% βγαινει καπου στις 22kwh. Δεν ξερω αν το μετραω σωστα βεβαια. Οποτε καπου χαθηκαν θεωρητικα 6 kwh. Αυτο επηρεαζεται απο τον φορτιστη;

                                      Εξαρταται σιγουρα απο το αυτοκινητο αλλα μαλλον και απο τον φορτιστη. Απο εκει και περα πρεπει να υπολογισεις και ποσες kwh καταναλωσε το οχημα τις ωρες που φορτιζε για να καταλαβεις ποσες ηταν πραγματικα οι απωλειες. Προσωπικα δεν πιστευω οτι εχασες 21% (6/28) αν και εχω διαβασει οτι οι απωλειες αυξανονται σε χαμηλη ισχυ φορτισης. Δεν το εχω επαληθευσει, απλα το αναφερω ως κατι που διαβασα. Επισης, με τις lfp μπαταριες δεν μπορεις να εισαι απολυτα σιγουρος σε ποιο soc βρισκεσαι. Επομενως μπορει να νομιζεις οτι φορτισες 22kwh (βασει διαφορας πριν-μετα του soc) αλλα να εχεις φορτισεις περισσοτερες kwh. Τεσπα, παντως ενα 10% απωλειες σε ac φορτιση, θεωρειται στα πλαισια του φυσιολογικου.

                                      Ok, βεβαια το inster εεχεο nmc μπαταρια αλλα μου φαινεται και μενα αρκετη η απωλεια. ίσως εχει νοημα να ξεφορτισω και να παω 100%. Εκει ισως φανει πιο σωστα!

                                      αν εχει nmc αλλαζει το πραγμα. Η θεωρια λεει οτι τις nmc τις κανεις calibrate καθε 6 μηνες (απο χαμηλο soc εως 100%). Σε αυτην τη περιπτωση λοιπον μαλλον θα αμφιβαλλω για το νουμερο που μετρησε η πριζα. Παντως οπως και να εχει, δεν ειναι κατι να σε ανησυχει. Εχε στο μυαλο σου περιπου 10% απωλειες και τελος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • mesastou
                                        mesastou @zaxosm last edited by

                                        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                        @mesastou said in Hyundai Inster (2024):

                                        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                        @mesastou said in Hyundai Inster (2024):

                                        @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                        Ενταξει ναι δεν ειναι η πρωτη επιλογη αλλα ειπα να το δοκιμασω.

                                        Εμεις παμε συχνα στο ναυπλιο σε συγγενικο προσωπο και παω μονο με αυτο! Μας παει και μας φερνει εξαιρετικα! Δε νοουμαι πλεον να παρω το βενζινοκινητο (hyundai tucson) για εκει εφοσον και στο σπιτι υπαρχει 16αρα πριζα που κανω ανετα τη δουλεια μου εκει. Οποτε με κοστος καπου στα 9 ευρω παω και ερχομαι. Με το βενζινοκινητο θελουμε το λιγοτερο ενα 50€ .

                                        με τι κόστος kWh βγάζεις κατανάλωση στο 1/5 ! ?
                                        και φυσικά είναι εντελώς άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα...
                                        Δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτική αυτή η σύγκριση...

                                        Εχω της Δεη σταθερο στο 0,139€/kwh. Ειναι μια σχετικα προχειρη προσεγγιση στα 0,20 /kwh .

                                        κι εγώ το ίδιο έχω αλλά υπολογίζω 0,24 μειωμένο ή 0,25 κανονικά, μαζί με το 6% ΦΠΑ και μάλλον πρέπει να υπολογίζουμε και ένα 10% απώλειες...

                                        Ανεβαίνει τόσο πολύ λες; Οι απώλειες με τι έχουν να κάνουν; Με τον φορτιστή που έχει ο καθένας;

                                        Εγώ έχω πάρει έναν της schneider https://www.kafkas.gr/ilektrokinisi/stathmoi-fortisis-il.ochimaton/monofasikoi-fortistes-ac-mode-3-/schneider-electric-2-stathmos-fortisis-ev-epitoichos-1fasis-7-4kw-t2-7m-kalodio_315726/ που δεν εχει πολλά φρου φρου - βασικά τίποτα, αλλά μέχρι στιγμής δείχνει αρκετά ποιοτικός. Φορτίζω στα 6,7KW και έχει γίνει σοβαρή εγκατάσταση με πολλές ασφάλειες, ρυθμιστές τάσης κλπ.

                                        Όπως έγραψε και ο dettol οι απώλειες είναι μεγαλύτερες στα λίγα kw, για παράδειγμα η πρίζα μου δείχνει κατανάλωση 2,1 αλλά το αυτοκίνητο γράφει πως φορτίζω με 1,8 (Byd Dolphin). Οπότε και το 10% που έγραψα είναι ίσως 15%.. (για μένα με μπαλαντέζα 15 μέτρων 3Χ1,5, λόγικα με 3Χ2,5 θα είχα μικρότερες απώλειες).

                                        Υπάρχει σίγουρα σχετικο YouTube video όπου κάποιος έκανε τέτοιες δοκιμές...

                                        mouths are for eating, noses for breathing.

                                        Z 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Το είδα σήμερα και στον δρόμο, αλλά και περνώντας έξω από την έκθεση της Χιουντάι στο δαχτυλίδι.

                                          Μικρούλι και στενούλι, σαν μεγάλο ΑΜΙ μου φάνηκε.

                                          Ομορφο πάντως.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          Z 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • Z
                                            zaxosm @mesastou last edited by

                                            @mesastou said in Hyundai Inster (2024):

                                            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                            @mesastou said in Hyundai Inster (2024):

                                            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                            @mesastou said in Hyundai Inster (2024):

                                            @zaxosm said in Hyundai Inster (2024):

                                            Ενταξει ναι δεν ειναι η πρωτη επιλογη αλλα ειπα να το δοκιμασω.

                                            Εμεις παμε συχνα στο ναυπλιο σε συγγενικο προσωπο και παω μονο με αυτο! Μας παει και μας φερνει εξαιρετικα! Δε νοουμαι πλεον να παρω το βενζινοκινητο (hyundai tucson) για εκει εφοσον και στο σπιτι υπαρχει 16αρα πριζα που κανω ανετα τη δουλεια μου εκει. Οποτε με κοστος καπου στα 9 ευρω παω και ερχομαι. Με το βενζινοκινητο θελουμε το λιγοτερο ενα 50€ .

                                            με τι κόστος kWh βγάζεις κατανάλωση στο 1/5 ! ?
                                            και φυσικά είναι εντελώς άλλης κατηγορίας αυτοκίνητα...
                                            Δεν είναι καθόλου αντιπροσωπευτική αυτή η σύγκριση...

                                            Εχω της Δεη σταθερο στο 0,139€/kwh. Ειναι μια σχετικα προχειρη προσεγγιση στα 0,20 /kwh .

                                            κι εγώ το ίδιο έχω αλλά υπολογίζω 0,24 μειωμένο ή 0,25 κανονικά, μαζί με το 6% ΦΠΑ και μάλλον πρέπει να υπολογίζουμε και ένα 10% απώλειες...

                                            Ανεβαίνει τόσο πολύ λες; Οι απώλειες με τι έχουν να κάνουν; Με τον φορτιστή που έχει ο καθένας;

                                            Εγώ έχω πάρει έναν της schneider https://www.kafkas.gr/ilektrokinisi/stathmoi-fortisis-il.ochimaton/monofasikoi-fortistes-ac-mode-3-/schneider-electric-2-stathmos-fortisis-ev-epitoichos-1fasis-7-4kw-t2-7m-kalodio_315726/ που δεν εχει πολλά φρου φρου - βασικά τίποτα, αλλά μέχρι στιγμής δείχνει αρκετά ποιοτικός. Φορτίζω στα 6,7KW και έχει γίνει σοβαρή εγκατάσταση με πολλές ασφάλειες, ρυθμιστές τάσης κλπ.

                                            Όπως έγραψε και ο dettol οι απώλειες είναι μεγαλύτερες στα λίγα kw, για παράδειγμα η πρίζα μου δείχνει κατανάλωση 2,1 αλλά το αυτοκίνητο γράφει πως φορτίζω με 1,8 (Byd Dolphin). Οπότε και το 10% που έγραψα είναι ίσως 15%.. (για μένα με μπαλαντέζα 15 μέτρων 3Χ1,5, λόγικα με 3Χ2,5 θα είχα μικρότερες απώλειες).

                                            Υπάρχει σίγουρα σχετικο YouTube video όπου κάποιος έκανε τέτοιες δοκιμές...

                                            Αρα παιζει ρολο και το καλωδιο ε; Οταν φορτιζωαπο απλη πριζα πεταω ενα 10 μετρο 3 x 1,5 που εψω παντα πισω μαζι με τον φορτιστη. Ισως παρω ενα μεγαλυτερης διατομης. Ισως παρω και αλλο φορτιστη που να μπορει να βγαλει και 16Α απο απλη πριζα γιατι ο δικος του βγαζει εως 12.

                                            Hyundai Tucson 1.6 MHEV 160ps
                                            Hyundai Inster 42kwh

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 11 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr