Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 4
    • Posts 1966
    • Best 34
    • Groups 0

    mesastou

    @mesastou

    Μαθηματικός / Business Analyst - Health/Outdoors/GPS/Auto/eMoto/Cyclist/Runner

    67
    Reputation
    16
    Profile views
    1966
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αττική

    mesastou Unfollow Follow

    Best posts made by mesastou

    • RE: BYD forum

      @iceman7 said in BYD forum:

      Επιφυλασσόμενος να διαβάσω το άρθρο του Δημήτρη για να δω αν όντως συμφωνούμε στην άποψη μας για το seal (το έχω οδηγήσει μόνος) να αναφέρω ότι βρεθήκαμε με @dettol και πήγαμε βόλτα με το δελφινάκι !
      Κινηθήκαμε και εντός Αμαρουσίου και σε ΑΟ μέχρι Μαρκόπουλο όπου σκίσαμε και κάτι σάντουιτσαρες στου Ρερρα (το μέρος προτείνεται για βραδυνή έξοδο καθημερινής μαζί με τα αμάξια).

      Στα θετικά:
      Χώροι: Πολύ άνεση και απλα. Κάθομαι βασιλικά μπροστά και πισω σταυροπόδι. Θυσιάζεται πορτ μπαγκάζ γι αυτό αλλά είναι βαθύ και κανεις δουλειά.
      Αναρτηση: απίστευτη άνεση παντού. Δεν είναι για ταρζανιές αλλά καταπίνει τα πάντα, και κρύβει ιδανικά το βάρος του αμαξιού. Θύμισε Toyota στις καλές εκδόσεις με τα διπλά ψαλίδια και τη Χ1 μου. Δοκιμάστηκε και στην άθλια Αγίου Θωμά με εγκάρσιες και λακκούβες ! Εύγε !
      Καμερες (360): ένιωσα μαλακας που ο παπαρας ο Ελον δεν έχει βάλει κάτι αντίστοιχο στα τεσλα και μας ταλαιπωρεί με τα vision και τις μαλακιες.
      Οθοναρα, καμερακλες τα πάντα όλα. Παιχνίδι το παρκάρισμα.
      Αίσθηση οδήγησης: νοιωθεις ότι οδηγείς crossover. Είναι ψηλό για χατς και αυτό είναι πάντα ευχάριστο
      Δύναμη: για την κατηγορία και το χαρακτήρα του είναι τούμπανο. Σβέλτο και με καλά φρένα.
      Κύλιση: μια χαρά πήγαινε και στα 130. Θόρυβοι κάποιοι αεροδυναμικοί και ελάχιστοι κύλισης (μπράβο στα λινγκ λονγκ). Γενικα σε πολύ καλά επίπεδα!

      Στα αρνητικά
      Εμφάνιση: το μπροστινό δεν βλέπεται
      Εργονομία: έχει χώρους αλλά σε άβολα σημεία. Ο τεμπέλης δεν ανοίγει, φως στο ντουλάπι δεν έχει, περίεργα κουμπιά και θέσεις αυτών. Οι ταχύτητες πχ είναι εντελώς κουφό εκεί που είναι.
      Χερουλια πορτών λες ότι θα σου μείνουν στα χέρια
      Ποιότητα υλικών και συναρμογής: κάποια υλικά δείχνουν πιο ποιοτικά αλλά γενικά έχει σκληρά πλαστικά στα πλαϊνά και κάποια που ήδη τρίζουν. Εγω άκουγα σε όλη τη διαδρομή ένα τσικι τσικι από το ταμπλω μπροστά στο συνοδηγό. Ο Χάρης το άκουγε μόνο σε κατσαρά οδοστρώματα που ακούγονταν περισσότερα. Τα περίμενα καλύτερα !
      Χαζές ελλείψεις: δεν έχει αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, φως στο ντουλαπάκι, ηλεκτροχρωματικο καθρέπτη και δυστυχώς έχει μαύρη οροφή. Τα φώτα στην πλαφονιέρα και μπρος και πίσω μου φάνηκαν οριακά.

      Σε γενικές γραμμές το αμάξι στα 20 ήταν κλοπή.
      Η γυναίκα μου θεωρώ ότι έχασε ευκαιρία με δαυτο.
      Στα 26 βλέπεις πιο εύκολα κάποια από τα παραπάνω αρνητικά αλλά αν σκεφτεί κανείς τι άλλο αγοράζεις με 26 πάλι είναι πολύ καλή αγορά.

      Πήγαμε και GH και δοκιμάσαμε dc φόρτιση.
      Στα 48% που ήταν πήγε κατευθείαν στις 60 kWh και έμεινε κάρφωμενο εκεί μέχρι που σταματήσαμε.
      Σε επίπεδο οικονομίας είχε κάπου 14,6 όταν βρεθήκαμε και με το άνοιγμα ΑΟ ανέβηκε στο 16,5;
      Γενικα κανένα άλλο ηλεκτρικό δεν έχει το efficiency των Τεσλα.
      Επιπλεον δεν έχει one pedal. Αναγέννηση κάνει αλλά η όλη λειτουργία και αίσθηση θυμίζει το Β των υβριδικών της Τογιότα.

      Και πάλι καλοτάξιδο Χάρη !!

      Έκλεισα και εγώ ένα μήνα με αυτό, την απλή έκδοση χωρίς την πανοραμική οροφή, με περίπου 1000 χλμ.
      Πριν από αυτό είχα Panda Cng 2021 για 3,5 χρόνια αλλά έχουν περάσει από τα χέρια μου διάφορα, ενδεικτικά: 106 Rallye 16V 1999, Xantia 1.8 18v, Xantia 2.0 CT 1996, Forester ατμοσφαιρικό 2006.

      Ήθελα κάτι που να αποδίδει στην χαλαρή πλέον οδήγησή μου, που όταν είμαι με παρέα ως οδηγός, γίνεται ακόμα πιο αρμονική και ρευστή (fluid) με σκοπό οι συνεπιβάτες μου να μπορούν ακόμα και να κοιμηθούν αισθανόμενοι ασφαλείς και ήρεμοι. Όταν είμαι μόνος ίσως πάω πιο σβέλτα αλλά σπάνια θα γίνει αυτό, έχουν περάσει σχεδόν 15 χρόνια από όταν πήγαινα καθημερινά , για 2 μήνες τα καλοκαίρια, αρκετά σβέλτα από Άγιο Στέφανο - Σκάλα Ωρωπού και αντιστρόφως, με το ανεπανάληπτο 106 Rallye.

      Στο panda η προσπάθεια που χρειαζόταν για κάτι τέτοιο ήταν αρκετή και ήταν και κουραστικό για μένα, ειδικά όταν είχε ήδη μεσολαβήσει μια κουραστική μέρα, πχ επιστροφή από μια μονοήμερη εκδρομή με αρκετή δραστηριότητα.

      Έλπιζα λοιπόν με το δελφίνι να πλησιάσω την άνεση που μου έδινε η Xantia, την ευκολία που μόνο ένα αυτόματο μπορεί, την οικονομία που βίωσα στο τιμιότατο Panda, και διαβάζοντας κυρίως εδώ κατάλαβα πως ήταν τρομερό value for money, καθώς η Ελλάδα έχει ακόμα και χωρίς την επιδότηση με διαφορά την καλύτερη τιμή στην Ευρώπη. Είδα πολλά βίντεο στο YouTube, διάβασα πολλά reviews, με το αυστηρότερο να είναι απο το topgear όπου αναφέρει πως η η προτεραιότητα είναι η άνεση και όχι στο κράτημα αλλά η εκτέλεση είναι κακή. Ο Σκιάννης (getelectric.gr) απο την άλλη βρήκε την ανάρτηση σε πολύ καλή ισορροπία και προσωπικά συμφωνώ μαζί του, δηλαδή θεωρώ την ανάρτηση πολύ καλή σε άνεση, κάτι σαν Xantia και η συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου είναι στιβαρή και ποιοτική, όπως σε γκρουπ VW, Hyundai.

      Όσο αφορά τα σχόλια του iceman , δεν το βρίσκω ψιλό για χατσς, εκτός ίσως αν έχεις την θέση οδήγησης τέρμα πάνω. Τότε ο συνοδηγός αισθάνεται περίεργα κοντός/ κοντή.

      Δεν έχω θέμα με τα περίεργα χερούλια στις πόρτες , σίγουρα δεν είναι και τόσο ποιοτικά όπως το υπόλοιπο αυτοκίνητο.

      Δεν μου τρίζει τίποτα ευτυχώς, … ακόμη …

      Η ποιότητα του γενικά μου θυμίζει Hyundai i10 2017, που έχω οδηγήσει αρκετά, η ανάρτηση πολύ καλύτερη όμως (ξέρω πως είναι άδικη η σύγκριση καθώς είναι 2 κατηγορίες πάνω σε μέγεθος)

      Με αφορμή την δοκιμή του seal από Δημήτρη https://cartalk.gr/byd-seal-excellence-awd/ να κάνω μερικές ακόμα παρατηρήσεις.

      Το one pedal δεν το έχω ως εμπειρία, δεν ξέρω πως είναι, απολαμβάνω το cruise control που σταματάει και ξεκινάει πλήρως το αυτοκίνητο στη κίνηση. Έχει όμως κάποια θέματα όπως την χαζή επιτάχυνση στις στροφές που “χάνει” το μπροστινό αυτοκίνητο.

      Όσο για την αυτονομία έχει κάποια ρύθμιση dynamic που λογικά θα λειτουργεί καλύτερα. Εμένα μου το ρύθμισε έτσι ο πωλητής κατά την παραλαβή. Θα παρατηρήσω πόσο σωστά λειτουργεί στο επόμενο διάστημα , καθώς τέλος Ιανουαρίου έχω κανονίσει ταξίδι στον Άγιο Αθανάσιο, όπου θα καταλάβω και πόσο θέμα είναι η σχετικά αργή του φόρτιση.

      Γενικά το βρίσκω πολύ καλό, καλύτερο από ότι περίμενα, ναι, μου πήρε κάποιο χρόνο να μάθω το tablet του, αλλά το απολαμβάνω μέσα στην πόλη και ελπίζω να γίνει το ίδιο και στα ταξίδια, όπου έχω κάποιες ανησυχίες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @fanis75 said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      ανοιξε στην σελιδα της byd η δυνατοτητα αιτηματος test drive για dolphin. Αντε να παει κανενας να μας πει εντυπωσεις. @fanis75 διπλα εισαι, αντε ψησου 🙂

      Σιγα μην παω μεχρι εκει και οδηγησω το δελφίνι! Εαν παω θα ειναι για φώκια, στην χειρότερη για το Άτος! Τωρα λεω να παω για ΕΧ30 αυριο εαν προλαβω. Προς το παρον ειμαι εξωτερικό, απειρα Τεσλα…και S και Χ. 3αρια και Υψιλον, πιο συχνα και απο γιάρις στην Αθήνα!

      Εγώ πήγα !

      Γράφω παρακάτω :

      ενώ την Δευτέρα ημουν έτοιμος να δώσω προκαταβολή για το BYD Dolphin τελικά δίστασα, περισσότερο επειδή δεν είμαι σίγουρος πόσο κοστίζει και πόσο και αν επιβαρύνει το περιβάλλον συγκριτικά με το fiat panda cng που έχουμε 3,5 χρόνια τώρα.

      Σίγουρα είναι πολύ απολαυστικοτερο στην οδήγηση (0-100 σε 7!) , και ταυτοχρονα ομαλό, αρκετά πιο αθόρυβο, με αναρτήσεις μαλακές (γίνεται κάπως βάρκα / πλέει στις μεσαίες και πάνω ταχύτητες αν συναντήσει κανείς ανωμαλίες σύμφωνα με μερικά YouTube reviews), με πολύ τεχνολογία (είμαι ερωτευμένος με το cruise control - το βάζω συνέχεια στο ηλεκτρικό μας σκούτερ(Segway 125s), πολυ πράγμα για εξερεύνηση εδώ (με έλκουν όλα αυτά σαν γκάτζετακιας που είμαι )πολύ ασφαλέστερο (χαμηλό κέντρο βάρους, αμέτρητα σύστηματα, ακόμα και torque steering) αλλά αναρωτιέμαι κατά πόσο θα το αξιοποιήσω και πόσο νόημα έχει....

      Το βασικότερο είναι τα 1700 κιλά που με προβληματίζουν : Αναρωτιέμαι δηλαδή σε μια ανάβαση προς Πάρνηθα (ή διαδρομή προς Τρίπολη ) τι περιβαντολογικό αποτύπωμα έχει στον πλανήτη. Είναι τόσο πιο αποδοτικός ο κινητήρας ώστε να αντισταθμίσει το επιπλέον βάρος των 700 κιλών σχετικά με το fiat panda ; Λογικά όχι , πόση διαφορά έχουν; Η τιμή όπως γράφετε εδώ της kWh είναι κάπου 0,20€. Επίσης ένα κιλό φυσικό αέριο είναι κάπου στο 1,1-1,2€. Θα μείνουν εκεί ; Πως θα εξελιχθούν. Αυτά απλά τα παραθέτω ως ένδειξη για την ενέργεια που δαπανάται.

      Όσο για τα καυσαέρια που δεν εισπνέουν τα παιδιά μας αυτό το προσπερνώ μιας εκπέμπονται άλλου , μακριά μεν αλλά αυτό δεν με αφήνει αδιάφορο. Θέλω να βλέπω συνολικά το αποτύπωμα, όχι μόνο στον μικρόκοσμο μου.

      Ακόμα με χαλάει το άγνωστο όσο αφορά την επιδότηση, όπως και ο Σφακιανάκης που λέει πως μετά από αυτή την φουρνιά θα ανέβουν οι τιμές, επίσης οι λογικά καλύτερες και ελαφρότερες ssd που μαλλον θα έρθουν μετά τα μέσα του 2025 ....

      Το panda είναι τίμιο αλλά κάπως τραχύ και σπαρτιάτικό, δύσκολη η ομαλή του οδήγηση , μεγάλη προτεραιότητα για μένα , δύσκολη ειδικά όταν είμαι κουρασμένος.

      Σίγουρα συμπαθές αλλά σε πάνω απο 2ώρα ταξίδια κουράζει: Δεν έχει cruise control, δεν ρυθμίζεται η θέση πάνω κάτω, το τιμόνι μέσα έξω, είναι ψιλό για τα γούστα μου (η συμπεριφορά του στο δρόμο) - πάλι καλά που η ανάρτηση είναι καλά ρυθμισμένη για το ύψος του, ούτε σφιχτή ούτε μαλακή. Το Δελφίνι λόγω πολύ μεγαλύτερου μεταξονίου και χαμηλότερου κέντρου βάρους μπορεί να έχει την ανάρτηση ρυθμισμένη πολύ περισσότερο προς την άνεση.

      Το έκανα και τεστ drive (το δελφίνι ) μαλακό σε συμπεριφορά αλλά όσο πρόλαβα να το καταλάβω μου άρεσε, οι κριτικές όμως στο internet είναι ανάμεικτες για την ανάρτηση και συμπεριφορά του στο δρόμο.
      Η αυστηρότερη κριτική μάλλον είναι εδώ https://www.topgear.com/car-reviews/dolphin/first-drive

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Αγγλικές λίρες

      Γυρίσαμε λοιπόν ...
      Ναι όλοι με κάρτες κυκλοφορούν, oyster και πιστωτικές στα λεωφορεία έχουν την ίδια χρέωση, πλέον τα λεωφορεία δεν δέχονται μετρητά, κατανοητό καθώς προκαλούν καθυστερήσεις. Επίσης αν πχ μπουν 3 άτομα στο λεωφορείο πρέπει ο καθένας να έχει διαφορετική κάρτα !

      Όμως η Eurobank χρεώνει 1 ευρώ ανά συναλλαγή ενώ η Πειραιώς μόνο 0,25 ! (ΠΡΟΜΗΘ.ΜΕΤΑΤΡ.ΣΥΝ/ΤΟΣ)

      Κατά την επιστροφή μας το google maps έκανε λάθος και μας πήγε να πάρουμε ένα λεωφορείο για Stansted που πλέον δεν έκανε στάση εκεί! Λύση: Διασταύρωση δρομολογίων και με άλλο πρόγραμμα - οι χάρτες της Apple λειτουργούσαν πολύ καλά εκεί και για τα ΜΜΜ. Για να μην χάσουμε το αεροπλάνο πήραμε uber, βολικό.

      Κατα τα άλλα η πόλη δεν είναι έτοιμη για μεγάλες ζέστες και κάποιες στιγμές είναι μεγάλο θέμα αυτό...

      posted in Αντίλογος
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      ...

      τι σχεση εχουν ολα αυτα; ας μεινουμε στο θεμα μας. Λιγο ακομα και θα καταληξουμε στον εμφυλιο πολεμο

      Ότι βγάζουν υπερκέρδη οι εταιρίες φορτιστών στην Ελλάδα ή κάτι τέτοιο.

      για να βγαλουν υπερκερδη, πρεπει να πηγαινει να φορτιζει και κανενας που και που 🙂

      Με τέτοιες τιμές που να πάει κάποιος να φορτίσει;
      Προτιμά να ταξιδέψει με κανα θερμικό ή υβριδικό.
      Γλυτωνει και χρόνο και τα λεφτά που θα φάει σε παπορισιες τιμές στα ΣΕΑ.

      θα πάει να φορτίσει εκείνος που έχει ηλεκτρικό κυρίως για την πόλη και που και που θέλει - σώνει και καλά - να κάνει και κανένα ταξίδι με αυτό ή δεν έχει άλλο θερμικό ή υβριδικό.

      Γλυτώνει μέσα στην πόλη, χάνει στο ταξίδι καθώς του κοστίζει όσο να ήταν βενζίνη... όπως και να το κάνουμε ο άρχοντας του μεγάλου ταξιδιού είναι το πετρέλαιο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @fanis75 said in BYD forum:

      @mesastou said in BYD forum:

      και αν επιβαρύνει το περιβάλλον συγκριτικά με το fiat panda cng που έχουμε 3,5 χρόνια τώρα.
      Το βασικότερο είναι τα 1700 κιλά που με προβληματίζουν : Αναρωτιέμαι δηλαδή σε μια ανάβαση προς Πάρνηθα (ή διαδρομή προς Τρίπολη ) τι περιβαντολογικό αποτύπωμα έχει στον πλανήτη.

      Λάθος κριτήρια έχεις!! Συγνώμη που το λέω τόσο ωμά, αλλά κανείς δεν αγοράζει αμάξι με περιβαλοντικά κριτήρια, γιατί απλά δεν ειναι καλό για το περιβάλλον. Εαν είσαι τόσο ευαισθητοποιημένος - και ΜΠΡΑΒΟ σου - τότε σίγουρα μην κοιτάς ηλεκτρικά και γενικά μην κοιτάς αυτοκίνητα.

      Συμφωνώ. Χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ, ποδήλατο , ηλεκτρικό ποδήλατο , Euc, ηλεκτρικο σκούτερ και σπάνια αυτοκίνητο. Μερικές φορές όμως χρειάζεται.
      Δεν το έχω για την πόλη. Εχω και εγώ τρόπο φόρτισης σπίτι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Παχυσαρκια στην Ελλαδα

      @lap said in Παχυσαρκια στην Ελλαδα:

      Εγώ πάντως άνθρωπο με 6μερες την εβδομάδα προπόνηση, βάρη και 117 κιλά θα του μιλούσα πιο ευγενικά. 💪

      Ένστικτο επιβίωσης το λένε.

      Just saying

      😁

      Νομίζω θα το βρείτε ενδιαφέρον

      https://open.spotify.com/episode/5PnDTZ7l7ZITNCsHunwKvF?si=Mw6oSj2_RtOJdlgr01N6jQ

      Αντίσταση στην ινσουλίνη και μεταβολικό σύνδρομο

      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      mesastou
      mesastou
    • RE: Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα

      @dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      @dimitrioskosmas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      @dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      @dimitrioskosmas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      @dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      χελοου φρεντς! μου ειχαν λειψει αυτες οι συζητησεις.

      https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=d2cd5a90-f064-4735-938e-c814bee12a1a

      model 3 lr, 110% της νομιμης ταχυτητας, μεγιστη ταχυτητα 140km/h

      8' σταση για φορτιση σε διαδρομη 3:34. Αν σας φαινονται πολλα τα 8' στασης σε 3.5 ωρες οδηγησης, τοτε ναι, μην παρετε ηλεκτρικο

      Τα στατιστικά δε μου λένε τίποτα
      Όσες φορές έχω ταξιδέψει εθνική ΠΟΤΕ δεν με έχει προσπεράσει ηλεκτρικό ανεξάρτητου μάρκας.... τυχαίο;
      Μιλάμε για νορμάλ ταχύτητες 120-140 και όχι με την ταυτότητα στο στομα

      ζω την μερα της μαρμοτας...

      Όταν θα μου λύσεις την εξίσωση Αθήνα Νεάπολη βοιων non stop σε 4 παρά 10
      ,το καράβι δε περιμένει,τότε θα ζήσεις τη μέρα της ΠΑΠΑΡοτας

      και που να σκεφτεις οτι για να μπεις στο καραβι θα θες εως 40% μπαταρια. ΕΚΕΙ να δεις προβληματισμους και εξισωσεις!

      ![alt text]

      εύκολο αυτό με τις επιλογές του ABRP. οι ώρες που μου βγάζει εμένα είναι ούτε 4:20 με μπαταρία στην Νεάπολη 23% και BYD Dolphin, και φόρτιση 11'

      https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=2ae33612-1338-495b-b1de-b348d5750c1d

      αλλά έχω την εντύπωση πως είμαστε εκτός θέματος ... και ναι, τα Κύθηρα είναι πολύ όμορφο νησί.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @dettol said in BYD forum:
      …

      Τα αρνητικα που με εχουν ξενισει το αμαξι, εχουν λιγοτερο να κανουν με το οχημα το ιδιο και περισσοτερο με την mobile app αλλα και καποιες ρυθμισεις του infotainment. Θεωρω τραγικο οτι δεν μπορεις να κανεις reset και να βλεπεις συνολικα χιλιομετρα ενος ταξιδιου, οπως επισης και καταναλωση. Επισης, θεωρω πολυ περιορισμενες τις ρυθμισεις γυρω απο την φορτιση. Δεν γινεται να φτιαξεις καλο schedule ουτε απο το αυτοκινητο, ενω λειπει παντελως η δυνατοτητα απο το mobile app. Στον προγραμματισμο του αυτοκινητου εχεις μονο δυο επιλογες, α. να ρυθμισεις ωρες εναρξης-ληξης της φορτισης, β. να βαλεις ωρα εναρξης και να ορισεις να φορτισει εως το 100%. Το προβλημα ειναι οτι για την καλη υγεια της μπαταριας (lfp ή nmc) δεν συνισταται να παραμεινει για μεγαλο χρονικο διαστημα στο 100%. …

      Έχει κάπου ένα κουμπάκι για tripA, TripB, με πατημένο τα κανείς reset αλλά για την κατανάλωση δεν αλλάζει κάτι.

      ● Press the odometer switch to switch between "Total Mileage" - "Mileage
      1" - "Mileage 2" - "Total Mileage".
      The switching status is displayed accordingly on the instrument cluster.
      ● Press and hold "Mileage 1" and "Mileage 2" to clear the mileage information.)
      

      Σελ. 65. Το κουμπάκι είναι πάνω στο τιμόνι από την αριστερή πλευρά. Δες σελ. 66

      Όσο για την φόρτιση στο 100% , σίγουρο είναι εύκολο να το κάνουν, ίσως απλά θέλουν έμμεσα να τονίσουν ότι σε LFP δεν έχει νόημα να πολύ ασχολείσαι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
      "ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
      Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
      🙂 🙂 🙂

      https://www.gocar.gr/news/feed/48288,Epese_10000_eyrw_SUV_Subaru_kaiei_3_2_ey.html?utm_medium=Social&utm_source=Instagram&fbclid=IwY2xjawGQ0sZleHRuA2FlbQIxMAABHdJ__40Vnv8AAah72JL8mQEgbU_j0qprGaHaa6kZMbmuKyEb6eFuZNStqA_aem_0RvoPvFJfzkx2RT1WKOBuw#Echobox=1728402076

      Ρε φίλε τι πράγμα είναι αυτό όλο για δεκαχιλιαδα κάτω σε αυτοκίνητα ακούω τελευταία

      Τόσα χρόνια κάνα πατάκι κάνανε δώρο και τώρα τελευταία κάνανε αυξήσεις και άντε κάνα φίμε τζαμί και πλύσιμο. Μας είχαν γδάρει και λέγαμε και ευχαριστω

      Ήρθε η Τέσλα και όταν έριχνε τις τιμες κορόιδευαν ότι δεν πουλάει γι'αυτό το κάνει

      Μετά ήρθαν οι Κινέζοι και ακόμα τους κοροϊδεύουν ότι ποιος θα τα αγοράσει αυτα

      Αλλά ξαφνικα όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές που δεν φοβούνται Τέσλα και Κινέζους ως δια μαγείας 10000κατω.....

      Σε λίγο και πιπ3ς θα παίρνουν σε πελάτες.

      Είναι που δεν φοβούνται Κινέζους γι'αυτό........

      εγραψα το αρχικο ποστ γιατι μας τα ειχαν κανει τσουρεκια για το ποσο τραγικη εταιρεια ειναι η τεσλα που ριχνει τις τιμες των αμαξιων της και ετσι χανει αξια η περιουσια οσων τα ειχαν αγορασει. Ενω οι υπολοιποι κατασκευαστες κρατουσαν γερα και σταθερα τις τιμες των προϊοντων τους ψηλα. Τωρα βλεπουμε να μην προλαβαινουν ο ενας μετα τον αλλον να ριξουν τιμες στα, αντικειμενικα overpriced οχηματα τους.

      Σωστό το σχόλιο και αποδεικνύει πως ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ Ανατολής και Δύσης είναι υπαρκτός.

      Σωστός, αλλά επίσης υπαρκτή η ηλιθιότητα πολλών κατασκευαστών να ζητούν υπέρογκα ποσά για προϊόντα τους. Οι Γερμανοί μάλιστα πίστευαν ότι θα έχουν για πάντα την εγχώρια αγορά. Για να δούμε τώρα που βρίσκεται σε ύφεση η οικονομία τους, πόσα “premium” αμάξια θα πουλήσουν εντός των τοίχων…

      Εντός των τοίχων, δεν νομίζω να μπορούν...

      Αντε να γίνω λίγο αντονιοκον και να πω εντός των τειχών...😊

      Αλλά επειδή βγάλατε γλωσσίτσα, μου έστειλαν το παρακάτω σχόλιο από το νετ :

      *"Καλησπέρα, γράφω τις εντυπώσεις, τις ευκολίες και τις δυσκολίες από το ταξίδι μου με το Atto3 από την Αθήνα στο Βελιγράδι. Η αλήθεια είναι πως για να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι με το Atto3 πρέπει να έχεις και μεγάλη υπομονή.
      Το ταξίδι μεγαλώνει αρκετά σε διάρκεια γιατί οι φορτίσεις διαρκούν 40+ λεπτά (Ξεκινάει με 89Kw, μετά συνεχίζει με 55 και τέλος με 33). Αν δεν έχει ταχυφορτιστή στο δρόμο σου θα πρέπει ή να βγεις σε κάποια πόλη (χάνεις χρόνο) ή να πατάς ελαφρά το γκάζι για να μην έχεις μεγάλη κατανάλωση (άρα μεγαλώνεις τη διάρκεια του ταξιδιού).
      Από Θεσσαλονίκη, μέχρι Βελιγράδι έκανα 10 ώρες, ενώ το ταξίδι είναι περίπου 6 ώρες. Έφυγα γεμάτος από Θεσσαλονίκη, αμέσως μετά τα σύνορα με Σερβία έκανα ένα σύντομο «πιτ στοπ» για λίγες κιλοβατόρες , προκειμένου να φτάσω στην επόμενη πόλη για να φορτίσω στο φουλ με ταχυφορτιστή. Λίγο πριν φτάσω Βελιγράδι χρειάστηκε ακόμα μία φόρτιση.

      Υποψιάζομαι πως ο παραπάνω φόρτιζε στο 100% που δεν έχει νόημα στους ταχύ φορτιστές.
      Μόλις έπεφτε στο 55kw , όπως γράφει, θα έπρεπε να φεύγει
      Επίσης μαλλλον δεν γνώριζε το ABRP

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @iceman7 said in BYD forum:

      Δοκιμή του δελφινιού από την Ισμήνη

      https://autoholix.com/2025/01/18/byd-dolphin-204-ps-604-kwh-dokimi-test-drive/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1cZ5UfkIDqvGBPfAxKd5IrFOTGtArGfO4xBj1j1CLmIoRPB6XmapyL-X8_aem_p8tfEsNsRqEG6BY6rpOshw

      ως πρώην οδηγός αγώνων είναι λογικό να είναι κάπως αυστηρή για την οδική του συμπεριφορά, να μιλάει για κλήσεις, καθαρά υποστροφική συμπεριφορά. Χρήσιμη η συμβουλή για χρήση του slippery mode ακόμα και σε στεγνό οδόστρωμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou

    Latest posts made by mesastou

    • RE: Κινηματογράφος - Ταινίες [#5]

      @fiverg said in Κινηματογράφος - Ταινίες [#5]:

      @vagkirk said in Κινηματογράφος - Ταινίες [#5]:

      Τίποτα το ιδιαίτερο, εκτός από μια σκηνή που η μαμά πρωταγωνίστρια βγάζει το πάνω μέρος του μαγιό της και αποκαλύπτει τα ομολογουμένως υπέροχα στήθη της.

      Το μέρος δεν το γνωρίζω αλλά η εν λόγω είναι η "Βέρα" από το "Σοι σου". Μαρκέλλα Γιαννάτου, πολύ όμορφη κυρία ομολογουμένως. Εμένα πλαντως μου έμοιαζε κάτι σε Πήλιο, πχ Μυλοπόταμος ή εκεί κοντά

      Πράγματι όμορφα φυσικά στήθη!

      Εμείς είδαμε προχθές το Train dreams στο Netflix και χθες το Υπέροχες μέρες στο Cinobo. Αξιολογές και οι δύο, με πολύ καλές αμίλητες σχεδόν ανδρικές ερμηνείες 1ου ανδρικού ρόλου, ευαίσθητες, κινηματογραφικές σχεδόν ποιητικές. Η πρώτη κάπως μελαγχολική και οι 2 με φιλοσοφικά νοήματα.

      posted in Αντίλογος
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @ntinaras said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @ntinaras said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @jousis said in BYD forum:

      @cirus said in BYD forum:

      google maps εχεις και με τα 2 οποτε καμια ουσιαστικη διαφορα.

      Η διαφορά γενικά στο built in είναι μόνο (κυρίως; ) οτι εμένα πχ στο δικό μου (με android auto) δεν μπορεί να μιλήσει με το αυτοκίνητο να πάρει στοιχεία μπαταρίας και να μου υπολογίσει αυτόματα στοπς.
      Οπότε ουσιαστικά θέλει μια αρχική μελέτη με το ABRP ή να χρησιμοποιήσεις το μαμίσιο navigation.

      Έχουν βάλει κανένα κόλπο στα νέα android auto για κάτι τέτοιο; Πχ αν συνδέεις android auto το κινητό σου , σου υπολογίζει αυτόματα στοπς ;
      preconditioning πως κάνετε;

      αν εχεις android auto μπορεις να τρεχεις το abrp (θελει ομως το premium με συνδρομη) και να σου κανει υπολογισμο των στασεων φορτισης. Σε γενικες γραμμες ειναι αρκετα ακριβες αυτο, αλλα αν θελεις να βελτιωσεις την ακριβεια του, πρεπει να παρεις dongle που θα κουμπωσεις στην obd θυρα, ωστε να τραβαει το abrp πληροφοριες για την καταναλωση του οχηματος.

      Είναι επίφοβο αυτό, καθώς μπόρει να σου ξεκλειδώσει το αμάξι κάποιος άμα το έχεις μόνιμα πάνω.

      Τα byd έχουν pin to drive οπότε θέλω να πιστεύω ότι είναι οκ. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται πάντως το dongle. Μου φαίνεται overkill

      Το pin to drive είναι scam.
      Δεν παρέχει καμία ασφάλεια.

      Γιατί το λες αυτό; Παρατήρησα πως με την κάρτα δεν το ζητά, ούτε ξεκλειδώνοντας με το κινητό, μόνο με ένα από τα fob.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα

      @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Αυτά που συζητούσαμε στο νήμα της Zeekr για τη διαφορά στο στήσιμο, το πάτημα και την ανάρτηση μεταξύ Ευρωπαϊκών και Κινέζικων αυτοκινήτων και την τεχνογνωσία των Ευρωπαϊκών εταιρειών σε αυτά τα σημεία.

      Από 17:21 και μετά.

      θα στο πω απλα να μην το πολυσυζηταμε γιατι δεν υπάρχει και λόγος ειναι δεδομενο

      αν θες λίγο πιο ζωηρη οδηγηση σπορτιφ (ουτε καν σπορ) και ωραιο feedback από τον δρομο ολα τα κινεζικα (πλην ελαχιστων σπορ εξαιρεσεων οπως το xiaomi) ειναι σκ@τα!!! οχι χειροτερα, σκ@τα. Ειναι φιαγμενα ολα ΜΟΝΟ για ανεση.

      Μονο αν παρεις καποια λιγα σενταν κυριως μοντελα από ελαχιστες κινεζικες εταιρειες θα βρεις κατι που να ειναι αξιοπρεπες σε οδηγηση με λιγο συγκινηση και πανω. Αλλιως μονο επιταχυνσεις σε ευθεια που προσφερουν ολα τα ηλεκτρικα

      το Elroq που εβαλες ακομα και στην μη rs μορφη του ειναι και αξιοπρεπες σε οδηγηση σε δρομους με στροφες και πολυ ομορφο. Αλλα ειπαμε η τιμη μετραει στο τελος........ για leasing οκ οπως παιρνεις εσυ οχηματα και καλά κάνεις!! αλλα για ιδιωτικη αγορα οχι , παιρνεις πολλα περισσότερα σε κινεζο........

      Σκ@τα! μα πολύ αυστηρός είσαι!
      Από την άλλη η αλήθεια είναι πως ακόμα και το ταπεινό panda cng που είχα πριν 12 μήνες και το έδωσα για το Δελφίνι, ήταν πιο ενδιαφέρον οδηγικά, πιο καλοστημένο θα έλεγα, ένοιωθα πως είχα καλύτερο έλεγχο σε ψιλογλυστριματάκια και τιμωνίες, ότι ήταν πιο προβλέψιμο. Αλλά είχε άθλιο κέντρο βάρους και έχανε από αυτό, σε αίσθηση αρκετά, ενώ αντίθετα το Δελφίνι κερδίζει ακριβώς από αυτό, το χαμηλό κέντρο βάρους και ας έχει μέτριες αναρτήσεις.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @mesastou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Τι λέει ο Καρταλκ για την εμπειρία του με το ιδιόκτητο ηλεκτρικό σε δημοσίευση του στο φατσοβιβλιο ;

      «Μας έκανε καλό χουνέρι η Tesla στην επιστροφή της 28ης. Έχω φύγει από τον νομό Καρδίτσας, το ταξίδι πάει μπόμπα, είμαι μόνιμα με 130 στο κοντέρ και προσπερνώ τους εννιά στους δέκα χρήστες του δρόμου.
      Μπαίνω στην Αταλάντη, προγραμματισμένη στάση επτά λεπτών, ούτε κατούρημα δεν προλαβαίνεις. Θα βρω όμως άδειο φορτιστή Tesla ή θα χρειαστεί να περιμένω; Είναι η πρώτη φορά που ταξιδεύω σε μεγάλη επιστροφή κι έχω λίγη αγωνία.

      Α, για δες, είναι άδειοι κι οι τέσσερις, τι τύχη! Γιατί είναι όλοι εκτός λειτουργίας! Ωραία μέρα βρήκαν να χαλάσουν! Τι κάνουμε τώρα; Με φτάνει να επιστρέψω; Ο υπολογιστής λέει ότι θέλω 2% ακόμα.
      Δοκιμάζω να φορτίσω στους υπόλοιπους φορτιστές της NRG. Χάνω ένα τέταρτο προσπαθώντας να εκκινήσω την εφαρμογή (όπου ήδη έχω λογαριασμό και συνδεδεμένη πιστωτική), δε γίνεται με τίποτα. Φεύγω για επόμενο ΣΕΑ, μη χάσω κι άλλο χρόνο, με την ελπίδα να βρω άλλον πάροχο.

      Έλα όμως που τα Tesla είναι τουλάχιστον τα μισά από τα ηλεκτρικά που ταξιδεύουν. Κι όταν δεν μπορούν να φορτίσουν στους superchargers, πάνε παντού και στουμπώνουν το σύμπαν. Όλα πιασμένα λοιπόν, βρίσκω έναν άδειο φορτιστή αλλά για δες, έχει χαρτί ότι είναι εκτός λειτουργίας.

      Ξαναβγαίνω στον δρόμο και πάω με 90. Καθώς κινούμαι κάτω από το όριο, βγαίνει ειδοποίηση ότι αν δεν ξεπεράσω τα 100, θα με φτάσει για τον προορισμό μου. Οπότε αποφασίζω να συνεχίσω στο ίδιο μοτίβο και να μην ψαχτώ για περαιτέρω φόρτιση. Κι όντως, έτσι έγινε. Αν πέρασες ένα ανθρακί Model Y στη δεξιά, ελπίζω να έριξες ένα βλέμμα συμπόνοιας.

      Συμπεράσματα:

      1. Με τα ηλεκτρικά ΔΕ βαριέσαι ποτέ. Ακόμα κι όταν νομίζεις ότι όλα πάνε βάσει προγράμματος, μπορεί να έρθουν όλα τούμπα. Γιατί έτσι.

      2. Είναι απίστευτο πόσοι ΔΕΝ μπορούν να κάνουν έναν στοιχειώδη προγραμματισμό με ΘΕΡΜΙΚΑ μοντέλα. Δε δικαιολογείται αλλιώς το ότι γινόταν της Πόπης στο πρατήριο στην Αταλάντη. Ρε παλικάρια, πληρώνετε τη βενζίνη και το πετρέλαιο με γερό καπέλο, γιατί δεν προνοείτε να φουλάρετε προηγουμένως; Πώς θα πάρουν ηλεκτρικό αυτοί οι άνθρωποι, που δεν μπορούν να κάνουν στοιχειώδη προγραμματισμό;

      3. Είναι απίστευτο πόσους προσπερνάς όταν κινείσαι με 90! Και δεν ήταν κανένας ηλεκτρικός, για να σε προλάβω. Κάποιοι πρέπει να πήγαιναν κάτω από 70.

      4. Και πόσοι περιμένουν υπομονετικά να πληρώσουν στα διόδια χωρίς e-pass.

      5. Τα σχόλια κλειδώθηκαν, γιατί σκοπός της δημοσίευσης δεν ήταν να βγάλει το άχτι του ο κάθε κομπλεξικός EV hater, αλλά για να προβληθεί μια στιγμή ηλεκτρικής καθημερινότητας.»

      ξέχασε την βασική αρχή που λέει πως δεν φορτίζουμε σε ακτίνα 200χλμ από την Αθήνα 3ήμερο. Θα έπρεπε να κάνει μια φόρτιση Λαμία ή πιο μακρία και θα έβγαινε άνετα μέχρι Αθήνα.

      Αν δε βολεύει η Λαμία ;
      Δεν είναι λύση αυτό ρε παιδιά !

      Αν δεν βολεύει η Λαμία καλό είναι να βρεθεί μια ταβέρνα στην διάρκεια του φαγητού που να έχει κοντά της φορτιστή AC τουλάχιστον. Βοηθάει το plugshare και το recharge για κάτι τέτοιο. Επίσης μερικοί δηλώνουν restricted αλλά αν πχ είναι σε ξενοδοχείο και πας να φας εκεί, συνήθως κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης εκ των προτερων δέχονται να φορτίσεις όσο τρως.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @mesastou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @mesastou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      μια μικρή παρένθεση : έχει κανείς εμπειρία από φορτίσεις σε Γαλλία; Έκανα κάτι δοκιμές με το ABRP και μου δίνει ως εφαρμογές IZVIA & ENGIE Vianeo μόνο. Χρειάζομαι κάτι άλλο; (θα προσγειωθω Nantes airport όπου θα παραλάβω ηλεκτρικό που έχω ζητήσει (κατηγορίας 208) και θα κινηθώ Anger & San Malo).

      Ρώτησα την ΤΝ και μου έγραψε :

      The most useful apps for charging your BEV in France, especially around Angers, are:

      EasyCharging

      • Offers access to thousands of EV charging stations across France, including around Angers (easycharging.app).[1]

      Miio

      • Covers over 285,000 charging stations across Portugal, Spain, and France, providing a comprehensive solution for European travel (miio.com).[2]

      Chargemap

      • Known for its extensive network and real-time station availability, especially useful for planning routes and charging stops in France, including Angers (chargefinder.com).[3]

      Additional options:

      • Story Angers Power Dot offers this station specifically in Angers (chargefinder.com).[4]
      • For faster charging on highways, Tesla Superchargers like the one at Angers Espace Anjou are available if you use a Tesla or compatible charger (chargefinder.com).[5]

      Most chargers around Angers

      • The area boasts about 90 charging points, including various operators like Allego, Freshmile, and Shell Recharge (electromaps.com).[3]

      Conclusion

      The easyCharging and Miio apps seem to be the most comprehensive for general use, while Chargemap is highly respected for navigation in France, especially around Angers. For the highest charger density, local networks like Allego and Story Angers also provide abundant options (,, ).[6][4][3]

      θα ήθελα όμως και λίγο ανθρώπινη νοημοσύνη παρακαλώ ...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Τι λέει ο Καρταλκ για την εμπειρία του με το ιδιόκτητο ηλεκτρικό σε δημοσίευση του στο φατσοβιβλιο ;

      «Μας έκανε καλό χουνέρι η Tesla στην επιστροφή της 28ης. Έχω φύγει από τον νομό Καρδίτσας, το ταξίδι πάει μπόμπα, είμαι μόνιμα με 130 στο κοντέρ και προσπερνώ τους εννιά στους δέκα χρήστες του δρόμου.
      Μπαίνω στην Αταλάντη, προγραμματισμένη στάση επτά λεπτών, ούτε κατούρημα δεν προλαβαίνεις. Θα βρω όμως άδειο φορτιστή Tesla ή θα χρειαστεί να περιμένω; Είναι η πρώτη φορά που ταξιδεύω σε μεγάλη επιστροφή κι έχω λίγη αγωνία.

      Α, για δες, είναι άδειοι κι οι τέσσερις, τι τύχη! Γιατί είναι όλοι εκτός λειτουργίας! Ωραία μέρα βρήκαν να χαλάσουν! Τι κάνουμε τώρα; Με φτάνει να επιστρέψω; Ο υπολογιστής λέει ότι θέλω 2% ακόμα.
      Δοκιμάζω να φορτίσω στους υπόλοιπους φορτιστές της NRG. Χάνω ένα τέταρτο προσπαθώντας να εκκινήσω την εφαρμογή (όπου ήδη έχω λογαριασμό και συνδεδεμένη πιστωτική), δε γίνεται με τίποτα. Φεύγω για επόμενο ΣΕΑ, μη χάσω κι άλλο χρόνο, με την ελπίδα να βρω άλλον πάροχο.

      Έλα όμως που τα Tesla είναι τουλάχιστον τα μισά από τα ηλεκτρικά που ταξιδεύουν. Κι όταν δεν μπορούν να φορτίσουν στους superchargers, πάνε παντού και στουμπώνουν το σύμπαν. Όλα πιασμένα λοιπόν, βρίσκω έναν άδειο φορτιστή αλλά για δες, έχει χαρτί ότι είναι εκτός λειτουργίας.

      Ξαναβγαίνω στον δρόμο και πάω με 90. Καθώς κινούμαι κάτω από το όριο, βγαίνει ειδοποίηση ότι αν δεν ξεπεράσω τα 100, θα με φτάσει για τον προορισμό μου. Οπότε αποφασίζω να συνεχίσω στο ίδιο μοτίβο και να μην ψαχτώ για περαιτέρω φόρτιση. Κι όντως, έτσι έγινε. Αν πέρασες ένα ανθρακί Model Y στη δεξιά, ελπίζω να έριξες ένα βλέμμα συμπόνοιας.

      Συμπεράσματα:

      1. Με τα ηλεκτρικά ΔΕ βαριέσαι ποτέ. Ακόμα κι όταν νομίζεις ότι όλα πάνε βάσει προγράμματος, μπορεί να έρθουν όλα τούμπα. Γιατί έτσι.

      2. Είναι απίστευτο πόσοι ΔΕΝ μπορούν να κάνουν έναν στοιχειώδη προγραμματισμό με ΘΕΡΜΙΚΑ μοντέλα. Δε δικαιολογείται αλλιώς το ότι γινόταν της Πόπης στο πρατήριο στην Αταλάντη. Ρε παλικάρια, πληρώνετε τη βενζίνη και το πετρέλαιο με γερό καπέλο, γιατί δεν προνοείτε να φουλάρετε προηγουμένως; Πώς θα πάρουν ηλεκτρικό αυτοί οι άνθρωποι, που δεν μπορούν να κάνουν στοιχειώδη προγραμματισμό;

      3. Είναι απίστευτο πόσους προσπερνάς όταν κινείσαι με 90! Και δεν ήταν κανένας ηλεκτρικός, για να σε προλάβω. Κάποιοι πρέπει να πήγαιναν κάτω από 70.

      4. Και πόσοι περιμένουν υπομονετικά να πληρώσουν στα διόδια χωρίς e-pass.

      5. Τα σχόλια κλειδώθηκαν, γιατί σκοπός της δημοσίευσης δεν ήταν να βγάλει το άχτι του ο κάθε κομπλεξικός EV hater, αλλά για να προβληθεί μια στιγμή ηλεκτρικής καθημερινότητας.»

      ξέχασε την βασική αρχή που λέει πως δεν φορτίζουμε σε ακτίνα 200χλμ από την Αθήνα 3ήμερο. Θα έπρεπε να κάνει μια φόρτιση Λαμία ή πιο μακρία και θα έβγαινε άνετα μέχρι Αθήνα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      μια μικρή παρένθεση : έχει κανείς εμπειρία από φορτίσεις σε Γαλλία; Έκανα κάτι δοκιμές με το ABRP και μου δίνει ως εφαρμογές IZVIA & ENGIE Vianeo μόνο. Χρειάζομαι κάτι άλλο; (θα προσγειωθω Nantes airport όπου θα παραλάβω ηλεκτρικό που έχω ζητήσει (κατηγορίας 208) και θα κινηθώ Anger & San Malo).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @nascar1 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Γινόμαστε Ευρώπη σιγά σιγά. Σπαθοβούνι

      Χρέωση σε φορτιστή lidl είναι αυτό;; Να ξεχνάμε δηλαδή την δωρεάν φόρτιση;;

      Οχι. Μπήκε pos στον φορτιστή ΕΛΠΕ στο σεα σπαθοβουνιου. Ετσι μπορείς να πληρώνεις απευθείας με πιστωτική/χρεωστικη καρτα στον φορτιστή. Είναι ο 3ος φορτιστής που βλέπω να έχει pos.

      Που είναι οι άλλοι 2; Έχει επιλογή το PlugShare ;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: Τρέξιμο, παπούτσια κτλ

      @georgemit said in Τρέξιμο, παπούτσια κτλ:

      Πολύ καλό παπούτσι όχι μόνο για περπάτημα - πεζοπορία αλλά και για τρέξιμο είναι το nike pegasus 41.
      Ξεφεύγει λίγο από το budget αλλά αξίζει. Η τιμή του είναι στα 120 -140 αλλά ανάλογα με το νούμερο και το χρώμα μπορεί να το βρεις και γύρω στα 95 -100.
      Σε σχέση με τα asics pulse 15 που είχα, κατέβασα τον χρόνο μου στα 6,5km που τρέχω καθημερινά, γύρω στο 1μιση λεπτό.
      Μετά από καιρό η nike έβγαλε καλό και ποιοτικό παπούτσι στη σειρά pegasus.
      Την Κυριακή που θα τρέξω τον ημιμαραθώνιο στην Ελευσίνα μπορεί να γράψω περισσότερες εντυπώσεις.

      Οπα! Και εγώ θα είμαι εκεί ….

      posted in Αντίλογος
      mesastou
      mesastou
    • RE: Παχυσαρκια στην Ελλαδα

      @lap said in Παχυσαρκια στην Ελλαδα:

      Εγώ πάντως άνθρωπο με 6μερες την εβδομάδα προπόνηση, βάρη και 117 κιλά θα του μιλούσα πιο ευγενικά. 💪

      Ένστικτο επιβίωσης το λένε.

      Just saying

      😁

      Νομίζω θα το βρείτε ενδιαφέρον

      https://open.spotify.com/episode/5PnDTZ7l7ZITNCsHunwKvF?si=Mw6oSj2_RtOJdlgr01N6jQ

      Αντίσταση στην ινσουλίνη και μεταβολικό σύνδρομο

      Youtube Video

      posted in Αντίλογος
      mesastou
      mesastou
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr