Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 4
    • Posts 1955
    • Best 31
    • Groups 0

    Best posts made by mesastou

    • RE: BYD forum

      @iceman7 said in BYD forum:

      Επιφυλασσόμενος να διαβάσω το άρθρο του Δημήτρη για να δω αν όντως συμφωνούμε στην άποψη μας για το seal (το έχω οδηγήσει μόνος) να αναφέρω ότι βρεθήκαμε με @dettol και πήγαμε βόλτα με το δελφινάκι !
      Κινηθήκαμε και εντός Αμαρουσίου και σε ΑΟ μέχρι Μαρκόπουλο όπου σκίσαμε και κάτι σάντουιτσαρες στου Ρερρα (το μέρος προτείνεται για βραδυνή έξοδο καθημερινής μαζί με τα αμάξια).

      Στα θετικά:
      Χώροι: Πολύ άνεση και απλα. Κάθομαι βασιλικά μπροστά και πισω σταυροπόδι. Θυσιάζεται πορτ μπαγκάζ γι αυτό αλλά είναι βαθύ και κανεις δουλειά.
      Αναρτηση: απίστευτη άνεση παντού. Δεν είναι για ταρζανιές αλλά καταπίνει τα πάντα, και κρύβει ιδανικά το βάρος του αμαξιού. Θύμισε Toyota στις καλές εκδόσεις με τα διπλά ψαλίδια και τη Χ1 μου. Δοκιμάστηκε και στην άθλια Αγίου Θωμά με εγκάρσιες και λακκούβες ! Εύγε !
      Καμερες (360): ένιωσα μαλακας που ο παπαρας ο Ελον δεν έχει βάλει κάτι αντίστοιχο στα τεσλα και μας ταλαιπωρεί με τα vision και τις μαλακιες.
      Οθοναρα, καμερακλες τα πάντα όλα. Παιχνίδι το παρκάρισμα.
      Αίσθηση οδήγησης: νοιωθεις ότι οδηγείς crossover. Είναι ψηλό για χατς και αυτό είναι πάντα ευχάριστο
      Δύναμη: για την κατηγορία και το χαρακτήρα του είναι τούμπανο. Σβέλτο και με καλά φρένα.
      Κύλιση: μια χαρά πήγαινε και στα 130. Θόρυβοι κάποιοι αεροδυναμικοί και ελάχιστοι κύλισης (μπράβο στα λινγκ λονγκ). Γενικα σε πολύ καλά επίπεδα!

      Στα αρνητικά
      Εμφάνιση: το μπροστινό δεν βλέπεται
      Εργονομία: έχει χώρους αλλά σε άβολα σημεία. Ο τεμπέλης δεν ανοίγει, φως στο ντουλάπι δεν έχει, περίεργα κουμπιά και θέσεις αυτών. Οι ταχύτητες πχ είναι εντελώς κουφό εκεί που είναι.
      Χερουλια πορτών λες ότι θα σου μείνουν στα χέρια
      Ποιότητα υλικών και συναρμογής: κάποια υλικά δείχνουν πιο ποιοτικά αλλά γενικά έχει σκληρά πλαστικά στα πλαϊνά και κάποια που ήδη τρίζουν. Εγω άκουγα σε όλη τη διαδρομή ένα τσικι τσικι από το ταμπλω μπροστά στο συνοδηγό. Ο Χάρης το άκουγε μόνο σε κατσαρά οδοστρώματα που ακούγονταν περισσότερα. Τα περίμενα καλύτερα !
      Χαζές ελλείψεις: δεν έχει αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, φως στο ντουλαπάκι, ηλεκτροχρωματικο καθρέπτη και δυστυχώς έχει μαύρη οροφή. Τα φώτα στην πλαφονιέρα και μπρος και πίσω μου φάνηκαν οριακά.

      Σε γενικές γραμμές το αμάξι στα 20 ήταν κλοπή.
      Η γυναίκα μου θεωρώ ότι έχασε ευκαιρία με δαυτο.
      Στα 26 βλέπεις πιο εύκολα κάποια από τα παραπάνω αρνητικά αλλά αν σκεφτεί κανείς τι άλλο αγοράζεις με 26 πάλι είναι πολύ καλή αγορά.

      Πήγαμε και GH και δοκιμάσαμε dc φόρτιση.
      Στα 48% που ήταν πήγε κατευθείαν στις 60 kWh και έμεινε κάρφωμενο εκεί μέχρι που σταματήσαμε.
      Σε επίπεδο οικονομίας είχε κάπου 14,6 όταν βρεθήκαμε και με το άνοιγμα ΑΟ ανέβηκε στο 16,5;
      Γενικα κανένα άλλο ηλεκτρικό δεν έχει το efficiency των Τεσλα.
      Επιπλεον δεν έχει one pedal. Αναγέννηση κάνει αλλά η όλη λειτουργία και αίσθηση θυμίζει το Β των υβριδικών της Τογιότα.

      Και πάλι καλοτάξιδο Χάρη !!

      Έκλεισα και εγώ ένα μήνα με αυτό, την απλή έκδοση χωρίς την πανοραμική οροφή, με περίπου 1000 χλμ.
      Πριν από αυτό είχα Panda Cng 2021 για 3,5 χρόνια αλλά έχουν περάσει από τα χέρια μου διάφορα, ενδεικτικά: 106 Rallye 16V 1999, Xantia 1.8 18v, Xantia 2.0 CT 1996, Forester ατμοσφαιρικό 2006.

      Ήθελα κάτι που να αποδίδει στην χαλαρή πλέον οδήγησή μου, που όταν είμαι με παρέα ως οδηγός, γίνεται ακόμα πιο αρμονική και ρευστή (fluid) με σκοπό οι συνεπιβάτες μου να μπορούν ακόμα και να κοιμηθούν αισθανόμενοι ασφαλείς και ήρεμοι. Όταν είμαι μόνος ίσως πάω πιο σβέλτα αλλά σπάνια θα γίνει αυτό, έχουν περάσει σχεδόν 15 χρόνια από όταν πήγαινα καθημερινά , για 2 μήνες τα καλοκαίρια, αρκετά σβέλτα από Άγιο Στέφανο - Σκάλα Ωρωπού και αντιστρόφως, με το ανεπανάληπτο 106 Rallye.

      Στο panda η προσπάθεια που χρειαζόταν για κάτι τέτοιο ήταν αρκετή και ήταν και κουραστικό για μένα, ειδικά όταν είχε ήδη μεσολαβήσει μια κουραστική μέρα, πχ επιστροφή από μια μονοήμερη εκδρομή με αρκετή δραστηριότητα.

      Έλπιζα λοιπόν με το δελφίνι να πλησιάσω την άνεση που μου έδινε η Xantia, την ευκολία που μόνο ένα αυτόματο μπορεί, την οικονομία που βίωσα στο τιμιότατο Panda, και διαβάζοντας κυρίως εδώ κατάλαβα πως ήταν τρομερό value for money, καθώς η Ελλάδα έχει ακόμα και χωρίς την επιδότηση με διαφορά την καλύτερη τιμή στην Ευρώπη. Είδα πολλά βίντεο στο YouTube, διάβασα πολλά reviews, με το αυστηρότερο να είναι απο το topgear όπου αναφέρει πως η η προτεραιότητα είναι η άνεση και όχι στο κράτημα αλλά η εκτέλεση είναι κακή. Ο Σκιάννης (getelectric.gr) απο την άλλη βρήκε την ανάρτηση σε πολύ καλή ισορροπία και προσωπικά συμφωνώ μαζί του, δηλαδή θεωρώ την ανάρτηση πολύ καλή σε άνεση, κάτι σαν Xantia και η συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου είναι στιβαρή και ποιοτική, όπως σε γκρουπ VW, Hyundai.

      Όσο αφορά τα σχόλια του iceman , δεν το βρίσκω ψιλό για χατσς, εκτός ίσως αν έχεις την θέση οδήγησης τέρμα πάνω. Τότε ο συνοδηγός αισθάνεται περίεργα κοντός/ κοντή.

      Δεν έχω θέμα με τα περίεργα χερούλια στις πόρτες , σίγουρα δεν είναι και τόσο ποιοτικά όπως το υπόλοιπο αυτοκίνητο.

      Δεν μου τρίζει τίποτα ευτυχώς, … ακόμη …

      Η ποιότητα του γενικά μου θυμίζει Hyundai i10 2017, που έχω οδηγήσει αρκετά, η ανάρτηση πολύ καλύτερη όμως (ξέρω πως είναι άδικη η σύγκριση καθώς είναι 2 κατηγορίες πάνω σε μέγεθος)

      Με αφορμή την δοκιμή του seal από Δημήτρη https://cartalk.gr/byd-seal-excellence-awd/ να κάνω μερικές ακόμα παρατηρήσεις.

      Το one pedal δεν το έχω ως εμπειρία, δεν ξέρω πως είναι, απολαμβάνω το cruise control που σταματάει και ξεκινάει πλήρως το αυτοκίνητο στη κίνηση. Έχει όμως κάποια θέματα όπως την χαζή επιτάχυνση στις στροφές που “χάνει” το μπροστινό αυτοκίνητο.

      Όσο για την αυτονομία έχει κάποια ρύθμιση dynamic που λογικά θα λειτουργεί καλύτερα. Εμένα μου το ρύθμισε έτσι ο πωλητής κατά την παραλαβή. Θα παρατηρήσω πόσο σωστά λειτουργεί στο επόμενο διάστημα , καθώς τέλος Ιανουαρίου έχω κανονίσει ταξίδι στον Άγιο Αθανάσιο, όπου θα καταλάβω και πόσο θέμα είναι η σχετικά αργή του φόρτιση.

      Γενικά το βρίσκω πολύ καλό, καλύτερο από ότι περίμενα, ναι, μου πήρε κάποιο χρόνο να μάθω το tablet του, αλλά το απολαμβάνω μέσα στην πόλη και ελπίζω να γίνει το ίδιο και στα ταξίδια, όπου έχω κάποιες ανησυχίες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @fanis75 said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      ανοιξε στην σελιδα της byd η δυνατοτητα αιτηματος test drive για dolphin. Αντε να παει κανενας να μας πει εντυπωσεις. @fanis75 διπλα εισαι, αντε ψησου 🙂

      Σιγα μην παω μεχρι εκει και οδηγησω το δελφίνι! Εαν παω θα ειναι για φώκια, στην χειρότερη για το Άτος! Τωρα λεω να παω για ΕΧ30 αυριο εαν προλαβω. Προς το παρον ειμαι εξωτερικό, απειρα Τεσλα…και S και Χ. 3αρια και Υψιλον, πιο συχνα και απο γιάρις στην Αθήνα!

      Εγώ πήγα !

      Γράφω παρακάτω :

      ενώ την Δευτέρα ημουν έτοιμος να δώσω προκαταβολή για το BYD Dolphin τελικά δίστασα, περισσότερο επειδή δεν είμαι σίγουρος πόσο κοστίζει και πόσο και αν επιβαρύνει το περιβάλλον συγκριτικά με το fiat panda cng που έχουμε 3,5 χρόνια τώρα.

      Σίγουρα είναι πολύ απολαυστικοτερο στην οδήγηση (0-100 σε 7!) , και ταυτοχρονα ομαλό, αρκετά πιο αθόρυβο, με αναρτήσεις μαλακές (γίνεται κάπως βάρκα / πλέει στις μεσαίες και πάνω ταχύτητες αν συναντήσει κανείς ανωμαλίες σύμφωνα με μερικά YouTube reviews), με πολύ τεχνολογία (είμαι ερωτευμένος με το cruise control - το βάζω συνέχεια στο ηλεκτρικό μας σκούτερ(Segway 125s), πολυ πράγμα για εξερεύνηση εδώ (με έλκουν όλα αυτά σαν γκάτζετακιας που είμαι )πολύ ασφαλέστερο (χαμηλό κέντρο βάρους, αμέτρητα σύστηματα, ακόμα και torque steering) αλλά αναρωτιέμαι κατά πόσο θα το αξιοποιήσω και πόσο νόημα έχει....

      Το βασικότερο είναι τα 1700 κιλά που με προβληματίζουν : Αναρωτιέμαι δηλαδή σε μια ανάβαση προς Πάρνηθα (ή διαδρομή προς Τρίπολη ) τι περιβαντολογικό αποτύπωμα έχει στον πλανήτη. Είναι τόσο πιο αποδοτικός ο κινητήρας ώστε να αντισταθμίσει το επιπλέον βάρος των 700 κιλών σχετικά με το fiat panda ; Λογικά όχι , πόση διαφορά έχουν; Η τιμή όπως γράφετε εδώ της kWh είναι κάπου 0,20€. Επίσης ένα κιλό φυσικό αέριο είναι κάπου στο 1,1-1,2€. Θα μείνουν εκεί ; Πως θα εξελιχθούν. Αυτά απλά τα παραθέτω ως ένδειξη για την ενέργεια που δαπανάται.

      Όσο για τα καυσαέρια που δεν εισπνέουν τα παιδιά μας αυτό το προσπερνώ μιας εκπέμπονται άλλου , μακριά μεν αλλά αυτό δεν με αφήνει αδιάφορο. Θέλω να βλέπω συνολικά το αποτύπωμα, όχι μόνο στον μικρόκοσμο μου.

      Ακόμα με χαλάει το άγνωστο όσο αφορά την επιδότηση, όπως και ο Σφακιανάκης που λέει πως μετά από αυτή την φουρνιά θα ανέβουν οι τιμές, επίσης οι λογικά καλύτερες και ελαφρότερες ssd που μαλλον θα έρθουν μετά τα μέσα του 2025 ....

      Το panda είναι τίμιο αλλά κάπως τραχύ και σπαρτιάτικό, δύσκολη η ομαλή του οδήγηση , μεγάλη προτεραιότητα για μένα , δύσκολη ειδικά όταν είμαι κουρασμένος.

      Σίγουρα συμπαθές αλλά σε πάνω απο 2ώρα ταξίδια κουράζει: Δεν έχει cruise control, δεν ρυθμίζεται η θέση πάνω κάτω, το τιμόνι μέσα έξω, είναι ψιλό για τα γούστα μου (η συμπεριφορά του στο δρόμο) - πάλι καλά που η ανάρτηση είναι καλά ρυθμισμένη για το ύψος του, ούτε σφιχτή ούτε μαλακή. Το Δελφίνι λόγω πολύ μεγαλύτερου μεταξονίου και χαμηλότερου κέντρου βάρους μπορεί να έχει την ανάρτηση ρυθμισμένη πολύ περισσότερο προς την άνεση.

      Το έκανα και τεστ drive (το δελφίνι ) μαλακό σε συμπεριφορά αλλά όσο πρόλαβα να το καταλάβω μου άρεσε, οι κριτικές όμως στο internet είναι ανάμεικτες για την ανάρτηση και συμπεριφορά του στο δρόμο.
      Η αυστηρότερη κριτική μάλλον είναι εδώ https://www.topgear.com/car-reviews/dolphin/first-drive

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Αγγλικές λίρες

      Γυρίσαμε λοιπόν ...
      Ναι όλοι με κάρτες κυκλοφορούν, oyster και πιστωτικές στα λεωφορεία έχουν την ίδια χρέωση, πλέον τα λεωφορεία δεν δέχονται μετρητά, κατανοητό καθώς προκαλούν καθυστερήσεις. Επίσης αν πχ μπουν 3 άτομα στο λεωφορείο πρέπει ο καθένας να έχει διαφορετική κάρτα !

      Όμως η Eurobank χρεώνει 1 ευρώ ανά συναλλαγή ενώ η Πειραιώς μόνο 0,25 ! (ΠΡΟΜΗΘ.ΜΕΤΑΤΡ.ΣΥΝ/ΤΟΣ)

      Κατά την επιστροφή μας το google maps έκανε λάθος και μας πήγε να πάρουμε ένα λεωφορείο για Stansted που πλέον δεν έκανε στάση εκεί! Λύση: Διασταύρωση δρομολογίων και με άλλο πρόγραμμα - οι χάρτες της Apple λειτουργούσαν πολύ καλά εκεί και για τα ΜΜΜ. Για να μην χάσουμε το αεροπλάνο πήραμε uber, βολικό.

      Κατα τα άλλα η πόλη δεν είναι έτοιμη για μεγάλες ζέστες και κάποιες στιγμές είναι μεγάλο θέμα αυτό...

      posted in Αντίλογος
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      ...

      τι σχεση εχουν ολα αυτα; ας μεινουμε στο θεμα μας. Λιγο ακομα και θα καταληξουμε στον εμφυλιο πολεμο

      Ότι βγάζουν υπερκέρδη οι εταιρίες φορτιστών στην Ελλάδα ή κάτι τέτοιο.

      για να βγαλουν υπερκερδη, πρεπει να πηγαινει να φορτιζει και κανενας που και που 🙂

      Με τέτοιες τιμές που να πάει κάποιος να φορτίσει;
      Προτιμά να ταξιδέψει με κανα θερμικό ή υβριδικό.
      Γλυτωνει και χρόνο και τα λεφτά που θα φάει σε παπορισιες τιμές στα ΣΕΑ.

      θα πάει να φορτίσει εκείνος που έχει ηλεκτρικό κυρίως για την πόλη και που και που θέλει - σώνει και καλά - να κάνει και κανένα ταξίδι με αυτό ή δεν έχει άλλο θερμικό ή υβριδικό.

      Γλυτώνει μέσα στην πόλη, χάνει στο ταξίδι καθώς του κοστίζει όσο να ήταν βενζίνη... όπως και να το κάνουμε ο άρχοντας του μεγάλου ταξιδιού είναι το πετρέλαιο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @fanis75 said in BYD forum:

      @mesastou said in BYD forum:

      και αν επιβαρύνει το περιβάλλον συγκριτικά με το fiat panda cng που έχουμε 3,5 χρόνια τώρα.
      Το βασικότερο είναι τα 1700 κιλά που με προβληματίζουν : Αναρωτιέμαι δηλαδή σε μια ανάβαση προς Πάρνηθα (ή διαδρομή προς Τρίπολη ) τι περιβαντολογικό αποτύπωμα έχει στον πλανήτη.

      Λάθος κριτήρια έχεις!! Συγνώμη που το λέω τόσο ωμά, αλλά κανείς δεν αγοράζει αμάξι με περιβαλοντικά κριτήρια, γιατί απλά δεν ειναι καλό για το περιβάλλον. Εαν είσαι τόσο ευαισθητοποιημένος - και ΜΠΡΑΒΟ σου - τότε σίγουρα μην κοιτάς ηλεκτρικά και γενικά μην κοιτάς αυτοκίνητα.

      Συμφωνώ. Χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ, ποδήλατο , ηλεκτρικό ποδήλατο , Euc, ηλεκτρικο σκούτερ και σπάνια αυτοκίνητο. Μερικές φορές όμως χρειάζεται.
      Δεν το έχω για την πόλη. Εχω και εγώ τρόπο φόρτισης σπίτι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα

      @dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      @dimitrioskosmas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      @dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      @dimitrioskosmas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      @dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      χελοου φρεντς! μου ειχαν λειψει αυτες οι συζητησεις.

      https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=d2cd5a90-f064-4735-938e-c814bee12a1a

      model 3 lr, 110% της νομιμης ταχυτητας, μεγιστη ταχυτητα 140km/h

      8' σταση για φορτιση σε διαδρομη 3:34. Αν σας φαινονται πολλα τα 8' στασης σε 3.5 ωρες οδηγησης, τοτε ναι, μην παρετε ηλεκτρικο

      Τα στατιστικά δε μου λένε τίποτα
      Όσες φορές έχω ταξιδέψει εθνική ΠΟΤΕ δεν με έχει προσπεράσει ηλεκτρικό ανεξάρτητου μάρκας.... τυχαίο;
      Μιλάμε για νορμάλ ταχύτητες 120-140 και όχι με την ταυτότητα στο στομα

      ζω την μερα της μαρμοτας...

      Όταν θα μου λύσεις την εξίσωση Αθήνα Νεάπολη βοιων non stop σε 4 παρά 10
      ,το καράβι δε περιμένει,τότε θα ζήσεις τη μέρα της ΠΑΠΑΡοτας

      και που να σκεφτεις οτι για να μπεις στο καραβι θα θες εως 40% μπαταρια. ΕΚΕΙ να δεις προβληματισμους και εξισωσεις!

      ![alt text]

      εύκολο αυτό με τις επιλογές του ABRP. οι ώρες που μου βγάζει εμένα είναι ούτε 4:20 με μπαταρία στην Νεάπολη 23% και BYD Dolphin, και φόρτιση 11'

      https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=2ae33612-1338-495b-b1de-b348d5750c1d

      αλλά έχω την εντύπωση πως είμαστε εκτός θέματος ... και ναι, τα Κύθηρα είναι πολύ όμορφο νησί.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @dettol said in BYD forum:
      …

      Τα αρνητικα που με εχουν ξενισει το αμαξι, εχουν λιγοτερο να κανουν με το οχημα το ιδιο και περισσοτερο με την mobile app αλλα και καποιες ρυθμισεις του infotainment. Θεωρω τραγικο οτι δεν μπορεις να κανεις reset και να βλεπεις συνολικα χιλιομετρα ενος ταξιδιου, οπως επισης και καταναλωση. Επισης, θεωρω πολυ περιορισμενες τις ρυθμισεις γυρω απο την φορτιση. Δεν γινεται να φτιαξεις καλο schedule ουτε απο το αυτοκινητο, ενω λειπει παντελως η δυνατοτητα απο το mobile app. Στον προγραμματισμο του αυτοκινητου εχεις μονο δυο επιλογες, α. να ρυθμισεις ωρες εναρξης-ληξης της φορτισης, β. να βαλεις ωρα εναρξης και να ορισεις να φορτισει εως το 100%. Το προβλημα ειναι οτι για την καλη υγεια της μπαταριας (lfp ή nmc) δεν συνισταται να παραμεινει για μεγαλο χρονικο διαστημα στο 100%. …

      Έχει κάπου ένα κουμπάκι για tripA, TripB, με πατημένο τα κανείς reset αλλά για την κατανάλωση δεν αλλάζει κάτι.

      ● Press the odometer switch to switch between "Total Mileage" - "Mileage
      1" - "Mileage 2" - "Total Mileage".
      The switching status is displayed accordingly on the instrument cluster.
      ● Press and hold "Mileage 1" and "Mileage 2" to clear the mileage information.)
      

      Σελ. 65. Το κουμπάκι είναι πάνω στο τιμόνι από την αριστερή πλευρά. Δες σελ. 66

      Όσο για την φόρτιση στο 100% , σίγουρο είναι εύκολο να το κάνουν, ίσως απλά θέλουν έμμεσα να τονίσουν ότι σε LFP δεν έχει νόημα να πολύ ασχολείσαι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
      "ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
      Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
      🙂 🙂 🙂

      https://www.gocar.gr/news/feed/48288,Epese_10000_eyrw_SUV_Subaru_kaiei_3_2_ey.html?utm_medium=Social&utm_source=Instagram&fbclid=IwY2xjawGQ0sZleHRuA2FlbQIxMAABHdJ__40Vnv8AAah72JL8mQEgbU_j0qprGaHaa6kZMbmuKyEb6eFuZNStqA_aem_0RvoPvFJfzkx2RT1WKOBuw#Echobox=1728402076

      Ρε φίλε τι πράγμα είναι αυτό όλο για δεκαχιλιαδα κάτω σε αυτοκίνητα ακούω τελευταία

      Τόσα χρόνια κάνα πατάκι κάνανε δώρο και τώρα τελευταία κάνανε αυξήσεις και άντε κάνα φίμε τζαμί και πλύσιμο. Μας είχαν γδάρει και λέγαμε και ευχαριστω

      Ήρθε η Τέσλα και όταν έριχνε τις τιμες κορόιδευαν ότι δεν πουλάει γι'αυτό το κάνει

      Μετά ήρθαν οι Κινέζοι και ακόμα τους κοροϊδεύουν ότι ποιος θα τα αγοράσει αυτα

      Αλλά ξαφνικα όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές που δεν φοβούνται Τέσλα και Κινέζους ως δια μαγείας 10000κατω.....

      Σε λίγο και πιπ3ς θα παίρνουν σε πελάτες.

      Είναι που δεν φοβούνται Κινέζους γι'αυτό........

      εγραψα το αρχικο ποστ γιατι μας τα ειχαν κανει τσουρεκια για το ποσο τραγικη εταιρεια ειναι η τεσλα που ριχνει τις τιμες των αμαξιων της και ετσι χανει αξια η περιουσια οσων τα ειχαν αγορασει. Ενω οι υπολοιποι κατασκευαστες κρατουσαν γερα και σταθερα τις τιμες των προϊοντων τους ψηλα. Τωρα βλεπουμε να μην προλαβαινουν ο ενας μετα τον αλλον να ριξουν τιμες στα, αντικειμενικα overpriced οχηματα τους.

      Σωστό το σχόλιο και αποδεικνύει πως ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ Ανατολής και Δύσης είναι υπαρκτός.

      Σωστός, αλλά επίσης υπαρκτή η ηλιθιότητα πολλών κατασκευαστών να ζητούν υπέρογκα ποσά για προϊόντα τους. Οι Γερμανοί μάλιστα πίστευαν ότι θα έχουν για πάντα την εγχώρια αγορά. Για να δούμε τώρα που βρίσκεται σε ύφεση η οικονομία τους, πόσα “premium” αμάξια θα πουλήσουν εντός των τοίχων…

      Εντός των τοίχων, δεν νομίζω να μπορούν...

      Αντε να γίνω λίγο αντονιοκον και να πω εντός των τειχών...😊

      Αλλά επειδή βγάλατε γλωσσίτσα, μου έστειλαν το παρακάτω σχόλιο από το νετ :

      *"Καλησπέρα, γράφω τις εντυπώσεις, τις ευκολίες και τις δυσκολίες από το ταξίδι μου με το Atto3 από την Αθήνα στο Βελιγράδι. Η αλήθεια είναι πως για να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι με το Atto3 πρέπει να έχεις και μεγάλη υπομονή.
      Το ταξίδι μεγαλώνει αρκετά σε διάρκεια γιατί οι φορτίσεις διαρκούν 40+ λεπτά (Ξεκινάει με 89Kw, μετά συνεχίζει με 55 και τέλος με 33). Αν δεν έχει ταχυφορτιστή στο δρόμο σου θα πρέπει ή να βγεις σε κάποια πόλη (χάνεις χρόνο) ή να πατάς ελαφρά το γκάζι για να μην έχεις μεγάλη κατανάλωση (άρα μεγαλώνεις τη διάρκεια του ταξιδιού).
      Από Θεσσαλονίκη, μέχρι Βελιγράδι έκανα 10 ώρες, ενώ το ταξίδι είναι περίπου 6 ώρες. Έφυγα γεμάτος από Θεσσαλονίκη, αμέσως μετά τα σύνορα με Σερβία έκανα ένα σύντομο «πιτ στοπ» για λίγες κιλοβατόρες , προκειμένου να φτάσω στην επόμενη πόλη για να φορτίσω στο φουλ με ταχυφορτιστή. Λίγο πριν φτάσω Βελιγράδι χρειάστηκε ακόμα μία φόρτιση.

      Υποψιάζομαι πως ο παραπάνω φόρτιζε στο 100% που δεν έχει νόημα στους ταχύ φορτιστές.
      Μόλις έπεφτε στο 55kw , όπως γράφει, θα έπρεπε να φεύγει
      Επίσης μαλλλον δεν γνώριζε το ABRP

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @iceman7 said in BYD forum:

      Δοκιμή του δελφινιού από την Ισμήνη

      https://autoholix.com/2025/01/18/byd-dolphin-204-ps-604-kwh-dokimi-test-drive/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1cZ5UfkIDqvGBPfAxKd5IrFOTGtArGfO4xBj1j1CLmIoRPB6XmapyL-X8_aem_p8tfEsNsRqEG6BY6rpOshw

      ως πρώην οδηγός αγώνων είναι λογικό να είναι κάπως αυστηρή για την οδική του συμπεριφορά, να μιλάει για κλήσεις, καθαρά υποστροφική συμπεριφορά. Χρήσιμη η συμβουλή για χρήση του slippery mode ακόμα και σε στεγνό οδόστρωμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ

      @limited_one said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      @mesastou said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      @limited_one said in Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ:

      …

      Στο επόμενο πλύσιμο θα δω και την αντοχή του σε χημικά γιατί καθάρισα σταγόνες ρετσίνης με ασετόν.

      Είναι ασφαλές ; Έχω ένα επίμονο ρετσίνι, δοκίμασα κερί Lidl καθώς και καυτό νερό και δεν έφυγε !

      Εμένα ήταν φρέσκο. Ζημιά στο χρώμα δε θα κάνει το ασετόν, μόνο στην κεραμική υπάρχει πιθανότητα να έχει κάνει.

      Τελικά καθάρισε με οινόπνευμα. Μετά περασα ξανά τοπικά κεραμική fusso 12μηνων που είχα περάσει τον Δεκέμβριο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      mesastou
      mesastou
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @dimsabas said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Σιγουρέψου ότι θα το οδηγήσεις πρώτα για να δεις αν σε καλύπτει. Έχει πολύ χαμηλό κόστος κίνησης αλλά και πολλά μειονεκτήματα. Να δεις ότι σου αρέσει στο δρόμο.

      Ποια είναι τα μειονεκτήματα; Εγώ είμαι πάντως πολύ ικανοποιημένος με fiat panda εδώ και 7 μήνες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      @yem said in Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ:

      Δυστυχώς εγώ θα ξέρω τελευταία στιγμή!

      και εγώ το ίδιο ...

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      Δεν είναι πολλά τα κιλά των Byd , ξεπερνούν τα 1700 ενώ ecocar είναι 1300 και spring περίπου 1000. Νομίζω πολλά κιλά για να κουβαλάς μέσα στην πόλη, τριπλάσια σχετικά με τα διαφορά microcars… απλά είπα να φέρω στο προσκήνιο το θέμα του βάρους …

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.

      @dettol said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:

      @mesastou said in Μπαταριοκίνηση και Κλιματική Κρίση.:

      @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Youtube Video

      Ωραία τα λέει... με προβλημάτισε ... είναι πράγματι, όπως γράφτηκε και νωρίτερα, όσοι αγοράζουν το κάνουν επειδή γουστάρουν! Το μεγάλο "όφελος" των ηλεκτρικών η επιτάχυνση.

      Για να κάνει κανείς οικονομία και να μην επιβαρύνεις το περιβάλλον με ένα τέτοιο πρέπει να είναι πολύ ειδικές οι συνθήκες δηλ. ένα σχετικά μικρό, ελαφρύ, [το πολύ Dacia Spring δηλαδή, τα microcars και ηλεκτρικά σκούτερ είναι το ιδανικό] που να το φορτίζεις σπίτι σου και να κινείσαι μέσα στην πόλη.

      Με κάτι σαν το BYD Dolphin που φτάνει τα 1700 κιλά, έχεις αυτήν την ασύλληπτη αίσθηση επιτάχυνσης αλλά με βάση το ABRP για να πας Θεσαλλονική θες 101kWh - 51,4 Ευρώ, και 5 στάσεις φόρτισης. Με το Fiat Panda CNG μου που έχω εδώ και 3,5 χρόνια θέλω ούτε τα μισά χρήματα αλλά σιγουρα η αίσθηση που θα έχω στο ταξίδι θα είναι πολύ υποδέεστερη. Όμως για τον πλανήτη θα είμαι ποιο φιλικός.

      Κάτι πρέπει μα έχεις βάλει λάθος στις ρυθμίσεις του ABRP. Το δελφίνι έχει 60kwh μπαταρία. Αν θες λοιπόν 101 kwh φτάνεις είτε με μια μεγαλη φόρτιση είτε με δυο μικρότερες. Όχι όμως με 5.
      Επίσης, το κόστος δεν είναι τόσο, διότι οι πρώτες 60kwh είναι «σπιτικές» (εκτός αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι, όποτε, γνώμη μου, δεν παίρνεις ηλεκτρικό αμάξι) με κόστος περίπου 0.20€/kwh.

      Δίκιο έχεις
      https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=68df4f16-4f35-4543-a885-73d51eece62d

      εικόνα εδώ

      τώρα μου δίνει 2 μόνο φορτίσεις και μου μείωσε το κόστος στα 20 ευρώ. Αναρωτιέμαι αν αλλάζει κατι το ΣΚ με τις τιμές της kWh στους ταχυφορτιστές...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: ECOCAR YUDO

      @cirus said in ECOCAR YUDO:

      Σημερα πήγα από την Ecocar και πλέον έχω πλαφονιέρα πίσω και δευτερο κλειδι αυτοκινητου επιτέλους!!!!

      Περιμένοντας να μου προγραμματίσουν το κλειδί είδα και ενα αστείο νέο μοντέλο τους που έφεραν μόλις!!!

      IMG20241106094948.jpg IMG20241106095000.jpg

      ηταν αστείο

      λέει αυτό θα έχει 13000 ερώ με την επιδότηση. 3 μετρα το κουβαδάκι και ειναι τετραθεσιο με 40 αλογα

      Δεν μου άρεσε εμφανισιακα και δεν ξέρω περισσότερα αλλα εχει μπει λέει στο site τους από χθες. Στο πλάι έγραφε macaron από τα διασημα παριζιανικα χρωματιστα γλυκά. Ρε τους φουστηδες τους κινέζους ακόμα και αυτό αντιγραφή χαχαχαχα

      φαντάζομαι microcar πιανεται. Αντιγραφω από το site τους κάποια λίγα βασικά:
      Μέγιστη Αυτονομία (km) 215
      Διαστάσεις (LxWxH) (mm) 3064 x 1493 x 1629
      Μεταξόνιο (mm) 2010
      Μετατρόχιο Μπροστά/Πίσω (mm) 1290/1306
      Απόσταση από το έδαφος (mm) 130
      Ελάχιστη ακτίνα στροφής (m) 4.3
      Βάρος (kg) 700
      Στον lap πάω στοίχημα θα αρέσει. Ολα αυτά τα μικροσκοπικα με μεγάλα για το μεγεθος τους χώρους του αρέσουν. Ασε που είναι και ασχημο οποτε θα του αρέσει σίγουρα
      Ωραίο είναι …

      https://ecocar.city/neo/

      Τελική ταχύτητα δεν γράφουν …70- 80 πιστεύω αρκούν …

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Αγοροπωλησία μεταξύ ιδιωτών με δόσεις

      @fanis75 said in Αγοροπωλησία μεταξύ ιδιωτών με δόσεις:

      @wantone said in Αγοροπωλησία μεταξύ ιδιωτών με δόσεις:

      δεν ειμαι δικηγορος αλλα νομιζω οτι φυσικα προσωπα δεν παρακρατουν κυριοτητες,

      Και εγώ ιδέα δεν έχω από αυτά.

      Ρώτησα και δικηγόρο, όπως τα λέτε είναι, ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Εν συντομία θα πρέπει να μεσολαβήσει τράπεζα, αλλιώς δεν υπάρχει διασφάλιση.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @dettol said in BYD forum:

      @mesastou said in BYD forum:

      @iceman7 said in BYD forum:

      Επιφυλασσόμενος να διαβάσω το άρθρο του Δημήτρη για να δω αν όντως συμφωνούμε στην άποψη μας για το seal (το έχω οδηγήσει μόνος) να αναφέρω ότι βρεθήκαμε με @dettol και πήγαμε βόλτα με το δελφινάκι !
      Κινηθήκαμε και εντός Αμαρουσίου και σε ΑΟ μέχρι Μαρκόπουλο όπου σκίσαμε και κάτι σάντουιτσαρες στου Ρερρα (το μέρος προτείνεται για βραδυνή έξοδο καθημερινής μαζί με τα αμάξια).

      Στα θετικά:
      Χώροι: Πολύ άνεση και απλα. Κάθομαι βασιλικά μπροστά και πισω σταυροπόδι. Θυσιάζεται πορτ μπαγκάζ γι αυτό αλλά είναι βαθύ και κανεις δουλειά.
      Αναρτηση: απίστευτη άνεση παντού. Δεν είναι για ταρζανιές αλλά καταπίνει τα πάντα, και κρύβει ιδανικά το βάρος του αμαξιού. Θύμισε Toyota στις καλές εκδόσεις με τα διπλά ψαλίδια και τη Χ1 μου. Δοκιμάστηκε και στην άθλια Αγίου Θωμά με εγκάρσιες και λακκούβες ! Εύγε !
      Καμερες (360): ένιωσα μαλακας που ο παπαρας ο Ελον δεν έχει βάλει κάτι αντίστοιχο στα τεσλα και μας ταλαιπωρεί με τα vision και τις μαλακιες.
      Οθοναρα, καμερακλες τα πάντα όλα. Παιχνίδι το παρκάρισμα.
      Αίσθηση οδήγησης: νοιωθεις ότι οδηγείς crossover. Είναι ψηλό για χατς και αυτό είναι πάντα ευχάριστο
      Δύναμη: για την κατηγορία και το χαρακτήρα του είναι τούμπανο. Σβέλτο και με καλά φρένα.
      Κύλιση: μια χαρά πήγαινε και στα 130. Θόρυβοι κάποιοι αεροδυναμικοί και ελάχιστοι κύλισης (μπράβο στα λινγκ λονγκ). Γενικα σε πολύ καλά επίπεδα!

      Στα αρνητικά
      Εμφάνιση: το μπροστινό δεν βλέπεται
      Εργονομία: έχει χώρους αλλά σε άβολα σημεία. Ο τεμπέλης δεν ανοίγει, φως στο ντουλάπι δεν έχει, περίεργα κουμπιά και θέσεις αυτών. Οι ταχύτητες πχ είναι εντελώς κουφό εκεί που είναι.
      Χερουλια πορτών λες ότι θα σου μείνουν στα χέρια
      Ποιότητα υλικών και συναρμογής: κάποια υλικά δείχνουν πιο ποιοτικά αλλά γενικά έχει σκληρά πλαστικά στα πλαϊνά και κάποια που ήδη τρίζουν. Εγω άκουγα σε όλη τη διαδρομή ένα τσικι τσικι από το ταμπλω μπροστά στο συνοδηγό. Ο Χάρης το άκουγε μόνο σε κατσαρά οδοστρώματα που ακούγονταν περισσότερα. Τα περίμενα καλύτερα !
      Χαζές ελλείψεις: δεν έχει αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, φως στο ντουλαπάκι, ηλεκτροχρωματικο καθρέπτη και δυστυχώς έχει μαύρη οροφή. Τα φώτα στην πλαφονιέρα και μπρος και πίσω μου φάνηκαν οριακά.

      Σε γενικές γραμμές το αμάξι στα 20 ήταν κλοπή.
      Η γυναίκα μου θεωρώ ότι έχασε ευκαιρία με δαυτο.
      Στα 26 βλέπεις πιο εύκολα κάποια από τα παραπάνω αρνητικά αλλά αν σκεφτεί κανείς τι άλλο αγοράζεις με 26 πάλι είναι πολύ καλή αγορά.

      Πήγαμε και GH και δοκιμάσαμε dc φόρτιση.
      Στα 48% που ήταν πήγε κατευθείαν στις 60 kWh και έμεινε κάρφωμενο εκεί μέχρι που σταματήσαμε.
      Σε επίπεδο οικονομίας είχε κάπου 14,6 όταν βρεθήκαμε και με το άνοιγμα ΑΟ ανέβηκε στο 16,5;
      Γενικα κανένα άλλο ηλεκτρικό δεν έχει το efficiency των Τεσλα.
      Επιπλεον δεν έχει one pedal. Αναγέννηση κάνει αλλά η όλη λειτουργία και αίσθηση θυμίζει το Β των υβριδικών της Τογιότα.

      Και πάλι καλοτάξιδο Χάρη !!

      Έκλεισα και εγώ ένα μήνα με αυτό, την απλή έκδοση χωρίς την πανοραμική οροφή, με περίπου 1000 χλμ.
      Πριν από αυτό είχα Panda Cng 2021 για 3,5 χρόνια αλλά έχουν περάσει από τα χέρια μου διάφορα, ενδεικτικά: 106 Rallye 16V 1999, Xantia 1.8 18v, Xantia 2.0 CT 1996, Forester ατμοσφαιρικό 2006.

      Ήθελα κάτι που να αποδίδει στην χαλαρή πλέον οδήγησή μου, που όταν είμαι με παρέα ως οδηγός, γίνεται ακόμα πιο αρμονική και ρευστή (fluid) με σκοπό οι συνεπιβάτες μου να μπορούν ακόμα και να κοιμηθούν αισθανόμενοι ασφαλείς και ήρεμοι. Όταν είμαι μόνος ίσως πάω πιο σβέλτα αλλά σπάνια θα γίνει αυτό, έχουν περάσει σχεδόν 15 χρόνια από όταν πήγαινα καθημερινά , για 2 μήνες τα καλοκαίρια, αρκετά σβέλτα από Άγιο Στέφανο - Σκάλα Ωρωπού και αντιστρόφως, με το ανεπανάληπτο 106 Rallye.

      Στο panda η προσπάθεια που χρειαζόταν για κάτι τέτοιο ήταν αρκετή και ήταν και κουραστικό για μένα, ειδικά όταν είχε ήδη μεσολαβήσει μια κουραστική μέρα, πχ επιστροφή από μια μονοήμερη εκδρομή με αρκετή δραστηριότητα.

      Έλπιζα λοιπόν με το δελφίνι να πλησιάσω την άνεση που μου έδινε η Xantia, την ευκολία που μόνο ένα αυτόματο μπορεί, την οικονομία που βίωσα στο τιμιότατο Panda, και διαβάζοντας κυρίως εδώ κατάλαβα πως ήταν τρομερό value for money, καθώς η Ελλάδα έχει ακόμα και χωρίς την επιδότηση με διαφορά την καλύτερη τιμή στην Ευρώπη. Είδα πολλά βίντεο στο YouTube, διάβασα πολλά reviews, με το αυστηρότερο να είναι απο το topgear όπου αναφέρει πως η η προτεραιότητα είναι η άνεση και όχι στο κράτημα αλλά η εκτέλεση είναι κακή. Ο Σκιάννης (getelectric.gr) απο την άλλη βρήκε την ανάρτηση σε πολύ καλή ισορροπία και προσωπικά συμφωνώ μαζί του, δηλαδή θεωρώ την ανάρτηση πολύ καλή σε άνεση, κάτι σαν Xantia και η συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου είναι στιβαρή και ποιοτική, όπως σε γκρουπ VW, Hyundai.

      Όσο αφορά τα σχόλια του iceman , δεν το βρίσκω ψιλό για χατσς, εκτός ίσως αν έχεις την θέση οδήγησης τέρμα πάνω. Τότε ο συνοδηγός αισθάνεται περίεργα κοντός/ κοντή.

      Δεν έχω θέμα με τα περίεργα χερούλια στις πόρτες , σίγουρα δεν είναι και τόσο ποιοτικά όπως το υπόλοιπο αυτοκίνητο.

      Δεν μου τρίζει τίποτα ευτυχώς, … ακόμη …

      Η ποιότητα του γενικά μου θυμίζει Hyundai i10 2017, που έχω οδηγήσει αρκετά, η ανάρτηση πολύ καλύτερη όμως (ξέρω πως είναι άδικη η σύγκριση καθώς είναι 2 κατηγορίες πάνω σε μέγεθος)

      Με αφορμή την δοκιμή του seal από Δημήτρη https://cartalk.gr/byd-seal-excellence-awd/ να κάνω μερικές ακόμα παρατηρήσεις.

      Το one pedal δεν το έχω ως εμπειρία, δεν ξέρω πως είναι, απολαμβάνω το cruise control που σταματάει και ξεκινάει πλήρως το αυτοκίνητο στη κίνηση. Έχει όμως κάποια θέματα όπως την χαζή επιτάχυνση στις στροφές που “χάνει” το μπροστινό αυτοκίνητο.

      Όσο για την αυτονομία έχει κάποια ρύθμιση dynamic που λογικά θα λειτουργεί καλύτερα. Εμένα μου το ρύθμισε έτσι ο πωλητής κατά την παραλαβή. Θα παρατηρήσω πόσο σωστά λειτουργεί στο επόμενο διάστημα , καθώς τέλος Ιανουαρίου έχω κανονίσει ταξίδι στον Άγιο Αθανάσιο, όπου θα καταλάβω και πόσο θέμα είναι η σχετικά αργή του φόρτιση.

      Γενικά το βρίσκω πολύ καλό, καλύτερο από ότι περίμενα, ναι, μου πήρε κάποιο χρόνο να μάθω το tablet του, αλλά το απολαμβάνω μέσα στην πόλη και ελπίζω να γίνει το ίδιο και στα ταξίδια, όπου έχω κάποιες ανησυχίες.

      σου εχει ενεργοποιηθει η sim καρτα και το mobile app; αν ναι, ποσο χρονο πηρε απο την παραλαβη του αυτοκινητου;

      Κάπου 10 μέρες νομίζω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @mesastou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Αναρωτιέμαι αν το έχει ψάξει κανείς και οι απώλειες είναι τόσο μεγάλες... το app του Dolphin δείχνει 1,9kW και η πρίζα tp-link δείχνει 2,2kW... 300 watt είναι λογικό νούμερο για απώλειες;

      https://share.icloud.com/photos/0a66bw6SqJzqwWaxGPxDZa51Q

      είχα δει και ένα σχετικό βίντεο στο YouTube , δεν το βρίσκω τώρα ... , που έλεγε κάτι ανάλογο ... υποστήριζε πως πχ στα 7kw οι απώλειες είναι αρκετά μικρότερες ...

      Βλέπεις αυτήν την διαφορά ισχύος για μεγάλο χρονικό διάστημα. Δηλ αν το αφήσεις 2-3 ώρες να φορτίζει, εξακολουθεί να υπάρχει. Επίσης, γράψε μας στο νήμα των byd λίγα λόγια για το όχημα σου!

      Ναι για ώρες.

      Βρήκα και το σχετικό βίντεο
      Youtube Video

      Θα γράψω και εκεί. 10 μέρες το έχω μόνο και λίγα χλμ

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @realzeus said in BYD forum:

      @mesastou said in BYD forum:

      θεωρώ την ανάρτηση πολύ καλή σε άνεση, κάτι σαν Xantia

      Βάρκα-γιαλός δηλαδή... 😛

      Θα έλεγα πως έχει πιο γρήγορη απόσβεση από τα γούστα μου, σίγουρα εμπνέει περισσότερο για σβέλτη οδήγηση από την Xantia 1.8 16V

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Κέρωμα

      @fanis75 said in Κέρωμα:

      @dettol said in Κέρωμα:

      εννοουσα οτι ισως να μπορεσεις να παρεις λιιιγα περισσοτερα χρηματα επειδη το αυτοκινητο θα φαινεται οτι ειναι σε εξαιρετικη κατασταση.

      Ναι το κατάλαβα, το ίδιο λέω και εγώ. Κανείς δεν ασχολείται ή δεν πληρώνει περισσότερα στο τέλος. Κάποτε τα έκανα όλα αυτά και πλήρωνα πολλά λεφτά σε detailing (αλλά είχα χρόνο και δεν είχα οικογένεια....χαχα), πλέον δεν ασχολούμαι - ένα πλύσιμο τον μήνα και πολύ είναι!

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Έμαθα πως τα αυτοκίνητα δεν έχουν πλέον καθόλου κερί από την κατασκευή τους εδώ και πάνω από 15 χρόνια, και έτσι κατανόησα γιατί δεν απωθεί καθόλου το νερό. Μάλλον απλά θα ήθελα ένα απλό κερί να περνάω 1-2 φορές το χρόνο, ένα στάδιο, χωρίς πολλά πολλά. Προς το παρόν βολευόμουν με αυτό που βρίσκω στο lidl.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr