-
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
Η απάντηση της τίμιας Tesla ? στο Subaru είναι το Monster Truck?
-
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
Η απάντηση της τίμιας Tesla ? στο Subaru είναι το Monster Truck?
η τεσλα εκοψε δεκαχιλιαρα απο το 3 και το Υ (αλλα και απο S, X, απλα αυτα δεν αφορουν τον πολυ κοσμο) τον ιανουαριο του 2023 και σαρωσε τις δυτικες αγορες (στις οποιες ηδη ειχε τεραστιο μεριδιο). Το βολτερα ειναι απλα το τελευταιο (για το megane συζητουσαμε χτες) απο τα μοντελα που ριχνουν τις τιμες τους, μπας και πουλησουν κατι.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
Η απάντηση της τίμιας Tesla ? στο Subaru είναι το Monster Truck?
η τεσλα εκοψε δεκαχιλιαρα απο το 3 και το Υ (αλλα και απο S, X, απλα αυτα δεν αφορουν τον πολυ κοσμο) τον ιανουαριο του 2023 και σαρωσε τις δυτικες αγορες (στις οποιες ηδη ειχε τεραστιο μεριδιο). Το βολτερα ειναι απλα το τελευταιο (για το megane συζητουσαμε χτες) απο τα μοντελα που ριχνουν τις τιμες τους, μπας και πουλησουν κατι.
Soltera είναι το Subaru. Το 3 είναι ωραίο αμάξι και έχει πωλήσεις γιατί ικανοποιεί την περιέργεια της πλήρους ηλεκτροκίνησης. Η Subaru έχει κάνει αδιανόητα αυτοκίνητα. Πολλοί αγαπάνε το Imprezza όσο τίποτε άλλο. Και ένα wiki copy paste:
Στην ιαπωνική γλώσσα η λέξη subaru είναι το όνομα για την Πούλια, το αστρικό σμήνος Πλειάδες, του οποίου 6 άστρα είναι ορατά με γυμνό μάτι, από όπου και το λογότυπο της εταιρείας — μία μεταφορική αναφορά για τις 6 εταιρείες που συγχωνεύθηκαν για να τη δημιουργήσουν το 1955.
-
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
Η απάντηση της τίμιας Tesla ? στο Subaru είναι το Monster Truck?
η τεσλα εκοψε δεκαχιλιαρα απο το 3 και το Υ (αλλα και απο S, X, απλα αυτα δεν αφορουν τον πολυ κοσμο) τον ιανουαριο του 2023 και σαρωσε τις δυτικες αγορες (στις οποιες ηδη ειχε τεραστιο μεριδιο). Το βολτερα ειναι απλα το τελευταιο (για το megane συζητουσαμε χτες) απο τα μοντελα που ριχνουν τις τιμες τους, μπας και πουλησουν κατι.
Soltera είναι το Subaru. Το 3 είναι ωραίο αμάξι και έχει πωλήσεις γιατί ικανοποιεί την περιέργεια της πλήρους ηλεκτροκίνησης. Η Subaru έχει κάνει αδιανόητα αυτοκίνητα. Πολλοί αγαπάνε το Imprezza όσο τίποτε άλλο. Και ένα wiki copy paste:
Στην ιαπωνική γλώσσα η λέξη subaru είναι το όνομα για την Πούλια, το αστρικό σμήνος Πλειάδες, του οποίου 6 άστρα είναι ορατά με γυμνό μάτι, από όπου και το λογότυπο της εταιρείας — μία μεταφορική αναφορά για τις 6 εταιρείες που συγχωνεύθηκαν για να τη δημιουργήσουν το 1955.
ολα αυτα τα πραγμα που λες ειναι ενδιαφερονται αλλα αναφερεσαι στην σουμπαρου που φτιαχνει θερμικα οχηματα και η οποια μαγεψε του 40-60αρηδες με τις επιδοσεις των οχηματων της που αφησαν ιστορια.
Ομως ολα αυτα που ειπες δεν εχουν ΚΑΜΜΙΑ σχεση με το σολτερρα το οποιο ειναι αδερφακι του bz4x (και ως ενα βαθμο του lexus rz450) τα οποια, ας πουμε, οτι δεν εχουν κανει και φοβερη πορεια πωλησεων. Ειδικα το solterra που δεν εχει την τογιοτα να το σπρωχνει (οσο εσπρωξε η τογιοτα το bz4x, διοτι μαλλον στην τυχη του το αφησε). Επομενως, ξεκολλα απο το impreza και το forester και δες λιγο παρακατω. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
Η απάντηση της τίμιας Tesla ? στο Subaru είναι το Monster Truck?
η τεσλα εκοψε δεκαχιλιαρα απο το 3 και το Υ (αλλα και απο S, X, απλα αυτα δεν αφορουν τον πολυ κοσμο) τον ιανουαριο του 2023 και σαρωσε τις δυτικες αγορες (στις οποιες ηδη ειχε τεραστιο μεριδιο). Το βολτερα ειναι απλα το τελευταιο (για το megane συζητουσαμε χτες) απο τα μοντελα που ριχνουν τις τιμες τους, μπας και πουλησουν κατι.
Soltera είναι το Subaru. Το 3 είναι ωραίο αμάξι και έχει πωλήσεις γιατί ικανοποιεί την περιέργεια της πλήρους ηλεκτροκίνησης. Η Subaru έχει κάνει αδιανόητα αυτοκίνητα. Πολλοί αγαπάνε το Imprezza όσο τίποτε άλλο. Και ένα wiki copy paste:
Στην ιαπωνική γλώσσα η λέξη subaru είναι το όνομα για την Πούλια, το αστρικό σμήνος Πλειάδες, του οποίου 6 άστρα είναι ορατά με γυμνό μάτι, από όπου και το λογότυπο της εταιρείας — μία μεταφορική αναφορά για τις 6 εταιρείες που συγχωνεύθηκαν για να τη δημιουργήσουν το 1955.
ολα αυτα τα πραγμα που λες ειναι ενδιαφερονται αλλα αναφερεσαι στην σουμπαρου που φτιαχνει θερμικα οχηματα και η οποια μαγεψε του 40-60αρηδες με τις επιδοσεις των οχηματων της που αφησαν ιστορια.
Ομως ολα αυτα που ειπες δεν εχουν ΚΑΜΜΙΑ σχεση με το σολτερρα το οποιο ειναι αδερφακι του bz4x (και ως ενα βαθμο του lexus rz450) τα οποια, ας πουμε, οτι δεν εχουν κανει και φοβερη πορεια πωλησεων. Ειδικα το solterra που δεν εχει την τογιοτα να το σπρωχνει (οσο εσπρωξε η τογιοτα το bz4x, διοτι μαλλον στην τυχη του το αφησε). Επομενως, ξεκολλα απο το impreza και το forester και δες λιγο παρακατω.Μπερδεύτηκα λίγο. Έγραψες Βολτερα ενώ είναι Soltera. Τι σχέση έχει με την Toyota ?
-
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
Η απάντηση της τίμιας Tesla ? στο Subaru είναι το Monster Truck?
η τεσλα εκοψε δεκαχιλιαρα απο το 3 και το Υ (αλλα και απο S, X, απλα αυτα δεν αφορουν τον πολυ κοσμο) τον ιανουαριο του 2023 και σαρωσε τις δυτικες αγορες (στις οποιες ηδη ειχε τεραστιο μεριδιο). Το βολτερα ειναι απλα το τελευταιο (για το megane συζητουσαμε χτες) απο τα μοντελα που ριχνουν τις τιμες τους, μπας και πουλησουν κατι.
Soltera είναι το Subaru. Το 3 είναι ωραίο αμάξι και έχει πωλήσεις γιατί ικανοποιεί την περιέργεια της πλήρους ηλεκτροκίνησης. Η Subaru έχει κάνει αδιανόητα αυτοκίνητα. Πολλοί αγαπάνε το Imprezza όσο τίποτε άλλο. Και ένα wiki copy paste:
Στην ιαπωνική γλώσσα η λέξη subaru είναι το όνομα για την Πούλια, το αστρικό σμήνος Πλειάδες, του οποίου 6 άστρα είναι ορατά με γυμνό μάτι, από όπου και το λογότυπο της εταιρείας — μία μεταφορική αναφορά για τις 6 εταιρείες που συγχωνεύθηκαν για να τη δημιουργήσουν το 1955.
ολα αυτα τα πραγμα που λες ειναι ενδιαφερονται αλλα αναφερεσαι στην σουμπαρου που φτιαχνει θερμικα οχηματα και η οποια μαγεψε του 40-60αρηδες με τις επιδοσεις των οχηματων της που αφησαν ιστορια.
Ομως ολα αυτα που ειπες δεν εχουν ΚΑΜΜΙΑ σχεση με το σολτερρα το οποιο ειναι αδερφακι του bz4x (και ως ενα βαθμο του lexus rz450) τα οποια, ας πουμε, οτι δεν εχουν κανει και φοβερη πορεια πωλησεων. Ειδικα το solterra που δεν εχει την τογιοτα να το σπρωχνει (οσο εσπρωξε η τογιοτα το bz4x, διοτι μαλλον στην τυχη του το αφησε). Επομενως, ξεκολλα απο το impreza και το forester και δες λιγο παρακατω.Μπερδεύτηκα λίγο. Έγραψες Βολτερα ενώ είναι Soltera. Τι σχέση έχει με την Toyota ?
Σολτερα εννοουσα, γραψε λαθος , τα υπολοιπα ομως ειναι σωστα Ειναι το οχημα που σχεδιασαν απο κοινου με την τογιοτα και η τογιοτα αποκαλει την δικη της εκδοση bz4x
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
Ρε φίλε τι πράγμα είναι αυτό όλο για δεκαχιλιαρα κάτω σε αυτοκίνητα ακούω τελευταία
Τόσα χρόνια κάνα πατάκι κάνανε δώρο και τώρα τελευταία κάνανε αυξήσεις και άντε κάνα φίμε τζαμί και πλύσιμο. Μας είχαν γδάρει και λέγαμε και ευχαριστω
Ήρθε η Τέσλα και όταν έριχνε τις τιμες κορόιδευαν ότι δεν πουλάει γι'αυτό το κάνει
Μετά ήρθαν οι Κινέζοι και ακόμα τους κοροϊδεύουν ότι ποιος θα τα αγοράσει αυτα
Αλλά ξαφνικα όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές που δεν φοβούνται Τέσλα και Κινέζους ως δια μαγείας 10000κατω.....
Σε λίγο και πιπ3ς θα παίρνουν σε πελάτες.
Είναι που δεν φοβούνται Κινέζους γι'αυτό........
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
Ρε φίλε τι πράγμα είναι αυτό όλο για δεκαχιλιαδα κάτω σε αυτοκίνητα ακούω τελευταία
Τόσα χρόνια κάνα πατάκι κάνανε δώρο και τώρα τελευταία κάνανε αυξήσεις και άντε κάνα φίμε τζαμί και πλύσιμο. Μας είχαν γδάρει και λέγαμε και ευχαριστω
Ήρθε η Τέσλα και όταν έριχνε τις τιμες κορόιδευαν ότι δεν πουλάει γι'αυτό το κάνει
Μετά ήρθαν οι Κινέζοι και ακόμα τους κοροϊδεύουν ότι ποιος θα τα αγοράσει αυτα
Αλλά ξαφνικα όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές που δεν φοβούνται Τέσλα και Κινέζους ως δια μαγείας 10000κατω.....
Σε λίγο και πιπ3ς θα παίρνουν σε πελάτες.
Είναι που δεν φοβούνται Κινέζους γι'αυτό........
εγραψα το αρχικο ποστ γιατι μας τα ειχαν κανει τσουρεκια για το ποσο τραγικη εταιρεια ειναι η τεσλα που ριχνει τις τιμες των αμαξιων της και ετσι χανει αξια η περιουσια οσων τα ειχαν αγορασει. Ενω οι υπολοιποι κατασκευαστες κρατουσαν γερα και σταθερα τις τιμες των προϊοντων τους ψηλα. Τωρα βλεπουμε να μην προλαβαινουν ο ενας μετα τον αλλον να ριξουν τιμες στα, αντικειμενικα overpriced οχηματα τους.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
Ρε φίλε τι πράγμα είναι αυτό όλο για δεκαχιλιαδα κάτω σε αυτοκίνητα ακούω τελευταία
Τόσα χρόνια κάνα πατάκι κάνανε δώρο και τώρα τελευταία κάνανε αυξήσεις και άντε κάνα φίμε τζαμί και πλύσιμο. Μας είχαν γδάρει και λέγαμε και ευχαριστω
Ήρθε η Τέσλα και όταν έριχνε τις τιμες κορόιδευαν ότι δεν πουλάει γι'αυτό το κάνει
Μετά ήρθαν οι Κινέζοι και ακόμα τους κοροϊδεύουν ότι ποιος θα τα αγοράσει αυτα
Αλλά ξαφνικα όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές που δεν φοβούνται Τέσλα και Κινέζους ως δια μαγείας 10000κατω.....
Σε λίγο και πιπ3ς θα παίρνουν σε πελάτες.
Είναι που δεν φοβούνται Κινέζους γι'αυτό........
εγραψα το αρχικο ποστ γιατι μας τα ειχαν κανει τσουρεκια για το ποσο τραγικη εταιρεια ειναι η τεσλα που ριχνει τις τιμες των αμαξιων της και ετσι χανει αξια η περιουσια οσων τα ειχαν αγορασει. Ενω οι υπολοιποι κατασκευαστες κρατουσαν γερα και σταθερα τις τιμες των προϊοντων τους ψηλα. Τωρα βλεπουμε να μην προλαβαινουν ο ενας μετα τον αλλον να ριξουν τιμες στα, αντικειμενικα overpriced οχηματα τους.
Σωστό το σχόλιο και αποδεικνύει πως ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ Ανατολής και Δύσης είναι υπαρκτός.
-
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
Ρε φίλε τι πράγμα είναι αυτό όλο για δεκαχιλιαδα κάτω σε αυτοκίνητα ακούω τελευταία
Τόσα χρόνια κάνα πατάκι κάνανε δώρο και τώρα τελευταία κάνανε αυξήσεις και άντε κάνα φίμε τζαμί και πλύσιμο. Μας είχαν γδάρει και λέγαμε και ευχαριστω
Ήρθε η Τέσλα και όταν έριχνε τις τιμες κορόιδευαν ότι δεν πουλάει γι'αυτό το κάνει
Μετά ήρθαν οι Κινέζοι και ακόμα τους κοροϊδεύουν ότι ποιος θα τα αγοράσει αυτα
Αλλά ξαφνικα όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές που δεν φοβούνται Τέσλα και Κινέζους ως δια μαγείας 10000κατω.....
Σε λίγο και πιπ3ς θα παίρνουν σε πελάτες.
Είναι που δεν φοβούνται Κινέζους γι'αυτό........
εγραψα το αρχικο ποστ γιατι μας τα ειχαν κανει τσουρεκια για το ποσο τραγικη εταιρεια ειναι η τεσλα που ριχνει τις τιμες των αμαξιων της και ετσι χανει αξια η περιουσια οσων τα ειχαν αγορασει. Ενω οι υπολοιποι κατασκευαστες κρατουσαν γερα και σταθερα τις τιμες των προϊοντων τους ψηλα. Τωρα βλεπουμε να μην προλαβαινουν ο ενας μετα τον αλλον να ριξουν τιμες στα, αντικειμενικα overpriced οχηματα τους.
Σωστό το σχόλιο και αποδεικνύει πως ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ Ανατολής και Δύσης είναι υπαρκτός.
Σωστός, αλλά επίσης υπαρκτή η ηλιθιότητα πολλών κατασκευαστών να ζητούν υπέρογκα ποσά για προϊόντα τους. Οι Γερμανοί μάλιστα πίστευαν ότι θα έχουν για πάντα την εγχώρια αγορά. Για να δούμε τώρα που βρίσκεται σε ύφεση η οικονομία τους, πόσα “premium” αμάξια θα πουλήσουν εντός των τοίχων…
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
Ρε φίλε τι πράγμα είναι αυτό όλο για δεκαχιλιαδα κάτω σε αυτοκίνητα ακούω τελευταία
Τόσα χρόνια κάνα πατάκι κάνανε δώρο και τώρα τελευταία κάνανε αυξήσεις και άντε κάνα φίμε τζαμί και πλύσιμο. Μας είχαν γδάρει και λέγαμε και ευχαριστω
Ήρθε η Τέσλα και όταν έριχνε τις τιμες κορόιδευαν ότι δεν πουλάει γι'αυτό το κάνει
Μετά ήρθαν οι Κινέζοι και ακόμα τους κοροϊδεύουν ότι ποιος θα τα αγοράσει αυτα
Αλλά ξαφνικα όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές που δεν φοβούνται Τέσλα και Κινέζους ως δια μαγείας 10000κατω.....
Σε λίγο και πιπ3ς θα παίρνουν σε πελάτες.
Είναι που δεν φοβούνται Κινέζους γι'αυτό........
εγραψα το αρχικο ποστ γιατι μας τα ειχαν κανει τσουρεκια για το ποσο τραγικη εταιρεια ειναι η τεσλα που ριχνει τις τιμες των αμαξιων της και ετσι χανει αξια η περιουσια οσων τα ειχαν αγορασει. Ενω οι υπολοιποι κατασκευαστες κρατουσαν γερα και σταθερα τις τιμες των προϊοντων τους ψηλα. Τωρα βλεπουμε να μην προλαβαινουν ο ενας μετα τον αλλον να ριξουν τιμες στα, αντικειμενικα overpriced οχηματα τους.
Σωστό το σχόλιο και αποδεικνύει πως ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ Ανατολής και Δύσης είναι υπαρκτός.
Σωστός, αλλά επίσης υπαρκτή η ηλιθιότητα πολλών κατασκευαστών να ζητούν υπέρογκα ποσά για προϊόντα τους. Οι Γερμανοί μάλιστα πίστευαν ότι θα έχουν για πάντα την εγχώρια αγορά. Για να δούμε τώρα που βρίσκεται σε ύφεση η οικονομία τους, πόσα “premium” αμάξια θα πουλήσουν εντός των τοίχων…
Εντός των τοίχων, δεν νομίζω να μπορούν...
Αντε να γίνω λίγο αντονιοκον και να πω εντός των τειχών...
Αλλά επειδή βγάλατε γλωσσίτσα, μου έστειλαν το παρακάτω σχόλιο από το νετ :
"Καλησπέρα, γράφω τις εντυπώσεις, τις ευκολίες και τις δυσκολίες από το ταξίδι μου με το Atto3 από την Αθήνα στο Βελιγράδι. Η αλήθεια είναι πως για να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι με το Atto3 πρέπει να έχεις και μεγάλη υπομονή.
Το ταξίδι μεγαλώνει αρκετά σε διάρκεια γιατί οι φορτίσεις διαρκούν 40+ λεπτά (Ξεκινάει με 89Kw, μετά συνεχίζει με 55 και τέλος με 33). Αν δεν έχει ταχυφορτιστή στο δρόμο σου θα πρέπει ή να βγεις σε κάποια πόλη (χάνεις χρόνο) ή να πατάς ελαφρά το γκάζι για να μην έχεις μεγάλη κατανάλωση (άρα μεγαλώνεις τη διάρκεια του ταξιδιού).
Από Θεσσαλονίκη, μέχρι Βελιγράδι έκανα 10 ώρες, ενώ το ταξίδι είναι περίπου 6 ώρες. Έφυγα γεμάτος από Θεσσαλονίκη, αμέσως μετά τα σύνορα με Σερβία έκανα ένα σύντομο «πιτ στοπ» για λίγες κιλοβατόρες , προκειμένου να φτάσω στην επόμενη πόλη για να φορτίσω στο φουλ με ταχυφορτιστή. Λίγο πριν φτάσω Βελιγράδι χρειάστηκε ακόμα μία φόρτιση.
Αν πηγαίνεις με 110 χλμ, διανύεις περίπου 270 χιλιόμετρα (από το 100% μέχρι να φτάσεις +10%). Αν πηγαίνεις με 120, διανύεις περίπου 240 χιλιόμετρα. Επίσης, το κόστος φόρτισης σε ταχυφορτιστές στον δρόμο, φτάνει αυτό της Βενζίνης.
Το θετικό είναι πως έκανα ένα ξεκούραστο ταξίδι. Το cruise control λειτούργησε άψογα, χωρίς κανένα πρόβλημα σε όλη τη διαδρομή. Επιβράδυνε όταν έβρισκε μπροστά του άλλο όχημα, χωρίς να χρειαστεί να κουνηθείς.
Συνοψίζοντας, κάνεις ένα απολαυστικό σε αίσθηση ταξίδι με το Atto 3, αλλά είναι χρονοβόρο και κοστοβόρο και με λίγο άγχος, προκειμένου να φτάσεις στον επόμενο φορτιστή που θα δουλεύει!!"Δηλαδή εσείς που είστε νεώτεροι, άμα σκέφτεστε κανένα ταξιδάκι στο εξωτερικό και θέλετε να προγραμματίσετε πόσες μέρες άδεια θα πάρετε από την δουλειά σας και στην παρέα είναι κάποιος με ηλεκτρικό αμάξι, ε πάρτε 2-3 μέρες παραπάνω άδεια θα σας χρειαστεί...
Και φροντίστε τι θα κάνετε αυτές τις παραπάνω μέρες που θα τον περιμένετε να φορτίσει, γιατί αυτός θα έχει κάτι να κάνει...
Θα παίζει τζάζ με τις χορδές στην πόρτα...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
Ρε φίλε τι πράγμα είναι αυτό όλο για δεκαχιλιαδα κάτω σε αυτοκίνητα ακούω τελευταία
Τόσα χρόνια κάνα πατάκι κάνανε δώρο και τώρα τελευταία κάνανε αυξήσεις και άντε κάνα φίμε τζαμί και πλύσιμο. Μας είχαν γδάρει και λέγαμε και ευχαριστω
Ήρθε η Τέσλα και όταν έριχνε τις τιμες κορόιδευαν ότι δεν πουλάει γι'αυτό το κάνει
Μετά ήρθαν οι Κινέζοι και ακόμα τους κοροϊδεύουν ότι ποιος θα τα αγοράσει αυτα
Αλλά ξαφνικα όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές που δεν φοβούνται Τέσλα και Κινέζους ως δια μαγείας 10000κατω.....
Σε λίγο και πιπ3ς θα παίρνουν σε πελάτες.
Είναι που δεν φοβούνται Κινέζους γι'αυτό........
εγραψα το αρχικο ποστ γιατι μας τα ειχαν κανει τσουρεκια για το ποσο τραγικη εταιρεια ειναι η τεσλα που ριχνει τις τιμες των αμαξιων της και ετσι χανει αξια η περιουσια οσων τα ειχαν αγορασει. Ενω οι υπολοιποι κατασκευαστες κρατουσαν γερα και σταθερα τις τιμες των προϊοντων τους ψηλα. Τωρα βλεπουμε να μην προλαβαινουν ο ενας μετα τον αλλον να ριξουν τιμες στα, αντικειμενικα overpriced οχηματα τους.
Σωστό το σχόλιο και αποδεικνύει πως ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ Ανατολής και Δύσης είναι υπαρκτός.
Σωστός, αλλά επίσης υπαρκτή η ηλιθιότητα πολλών κατασκευαστών να ζητούν υπέρογκα ποσά για προϊόντα τους. Οι Γερμανοί μάλιστα πίστευαν ότι θα έχουν για πάντα την εγχώρια αγορά. Για να δούμε τώρα που βρίσκεται σε ύφεση η οικονομία τους, πόσα “premium” αμάξια θα πουλήσουν εντός των τοίχων…
Εντός των τοίχων, δεν νομίζω να μπορούν...
Αντε να γίνω λίγο αντονιοκον και να πω εντός των τειχών...
Αλλά επειδή βγάλατε γλωσσίτσα, μου έστειλαν το παρακάτω σχόλιο από το νετ :
*"Καλησπέρα, γράφω τις εντυπώσεις, τις ευκολίες και τις δυσκολίες από το ταξίδι μου με το Atto3 από την Αθήνα στο Βελιγράδι. Η αλήθεια είναι πως για να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι με το Atto3 πρέπει να έχεις και μεγάλη υπομονή.
Το ταξίδι μεγαλώνει αρκετά σε διάρκεια γιατί οι φορτίσεις διαρκούν 40+ λεπτά (Ξεκινάει με 89Kw, μετά συνεχίζει με 55 και τέλος με 33). Αν δεν έχει ταχυφορτιστή στο δρόμο σου θα πρέπει ή να βγεις σε κάποια πόλη (χάνεις χρόνο) ή να πατάς ελαφρά το γκάζι για να μην έχεις μεγάλη κατανάλωση (άρα μεγαλώνεις τη διάρκεια του ταξιδιού).
Από Θεσσαλονίκη, μέχρι Βελιγράδι έκανα 10 ώρες, ενώ το ταξίδι είναι περίπου 6 ώρες. Έφυγα γεμάτος από Θεσσαλονίκη, αμέσως μετά τα σύνορα με Σερβία έκανα ένα σύντομο «πιτ στοπ» για λίγες κιλοβατόρες , προκειμένου να φτάσω στην επόμενη πόλη για να φορτίσω στο φουλ με ταχυφορτιστή. Λίγο πριν φτάσω Βελιγράδι χρειάστηκε ακόμα μία φόρτιση.Υποψιάζομαι πως ο παραπάνω φόρτιζε στο 100% που δεν έχει νόημα στους ταχύ φορτιστές.
Μόλις έπεφτε στο 55kw , όπως γράφει, θα έπρεπε να φεύγει
Επίσης μαλλλον δεν γνώριζε το ABRP -
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
Ρε φίλε τι πράγμα είναι αυτό όλο για δεκαχιλιαδα κάτω σε αυτοκίνητα ακούω τελευταία
Τόσα χρόνια κάνα πατάκι κάνανε δώρο και τώρα τελευταία κάνανε αυξήσεις και άντε κάνα φίμε τζαμί και πλύσιμο. Μας είχαν γδάρει και λέγαμε και ευχαριστω
Ήρθε η Τέσλα και όταν έριχνε τις τιμες κορόιδευαν ότι δεν πουλάει γι'αυτό το κάνει
Μετά ήρθαν οι Κινέζοι και ακόμα τους κοροϊδεύουν ότι ποιος θα τα αγοράσει αυτα
Αλλά ξαφνικα όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές που δεν φοβούνται Τέσλα και Κινέζους ως δια μαγείας 10000κατω.....
Σε λίγο και πιπ3ς θα παίρνουν σε πελάτες.
Είναι που δεν φοβούνται Κινέζους γι'αυτό........
εγραψα το αρχικο ποστ γιατι μας τα ειχαν κανει τσουρεκια για το ποσο τραγικη εταιρεια ειναι η τεσλα που ριχνει τις τιμες των αμαξιων της και ετσι χανει αξια η περιουσια οσων τα ειχαν αγορασει. Ενω οι υπολοιποι κατασκευαστες κρατουσαν γερα και σταθερα τις τιμες των προϊοντων τους ψηλα. Τωρα βλεπουμε να μην προλαβαινουν ο ενας μετα τον αλλον να ριξουν τιμες στα, αντικειμενικα overpriced οχηματα τους.
Σωστό το σχόλιο και αποδεικνύει πως ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ Ανατολής και Δύσης είναι υπαρκτός.
Σωστός, αλλά επίσης υπαρκτή η ηλιθιότητα πολλών κατασκευαστών να ζητούν υπέρογκα ποσά για προϊόντα τους. Οι Γερμανοί μάλιστα πίστευαν ότι θα έχουν για πάντα την εγχώρια αγορά. Για να δούμε τώρα που βρίσκεται σε ύφεση η οικονομία τους, πόσα “premium” αμάξια θα πουλήσουν εντός των τοίχων…
Εντός των τοίχων, δεν νομίζω να μπορούν...
Αντε να γίνω λίγο αντονιοκον και να πω εντός των τειχών...
Αλλά επειδή βγάλατε γλωσσίτσα, μου έστειλαν το παρακάτω σχόλιο από το νετ :
"Καλησπέρα, γράφω τις εντυπώσεις, τις ευκολίες και τις δυσκολίες από το ταξίδι μου με το Atto3 από την Αθήνα στο Βελιγράδι. Η αλήθεια είναι πως για να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι με το Atto3 πρέπει να έχεις και μεγάλη υπομονή.
Το ταξίδι μεγαλώνει αρκετά σε διάρκεια γιατί οι φορτίσεις διαρκούν 40+ λεπτά (Ξεκινάει με 89Kw, μετά συνεχίζει με 55 και τέλος με 33). Αν δεν έχει ταχυφορτιστή στο δρόμο σου θα πρέπει ή να βγεις σε κάποια πόλη (χάνεις χρόνο) ή να πατάς ελαφρά το γκάζι για να μην έχεις μεγάλη κατανάλωση (άρα μεγαλώνεις τη διάρκεια του ταξιδιού).
Από Θεσσαλονίκη, μέχρι Βελιγράδι έκανα 10 ώρες, ενώ το ταξίδι είναι περίπου 6 ώρες. Έφυγα γεμάτος από Θεσσαλονίκη, αμέσως μετά τα σύνορα με Σερβία έκανα ένα σύντομο «πιτ στοπ» για λίγες κιλοβατόρες , προκειμένου να φτάσω στην επόμενη πόλη για να φορτίσω στο φουλ με ταχυφορτιστή. Λίγο πριν φτάσω Βελιγράδι χρειάστηκε ακόμα μία φόρτιση.
Αν πηγαίνεις με 110 χλμ, διανύεις περίπου 270 χιλιόμετρα (από το 100% μέχρι να φτάσεις +10%). Αν πηγαίνεις με 120, διανύεις περίπου 240 χιλιόμετρα. Επίσης, το κόστος φόρτισης σε ταχυφορτιστές στον δρόμο, φτάνει αυτό της Βενζίνης.
Το θετικό είναι πως έκανα ένα ξεκούραστο ταξίδι. Το cruise control λειτούργησε άψογα, χωρίς κανένα πρόβλημα σε όλη τη διαδρομή. Επιβράδυνε όταν έβρισκε μπροστά του άλλο όχημα, χωρίς να χρειαστεί να κουνηθείς.
Συνοψίζοντας, κάνεις ένα απολαυστικό σε αίσθηση ταξίδι με το Atto 3, αλλά είναι χρονοβόρο και κοστοβόρο και με λίγο άγχος, προκειμένου να φτάσεις στον επόμενο φορτιστή που θα δουλεύει!!"Δηλαδή εσείς που είστε νεώτεροι, άμα σκέφτεστε κανένα ταξιδάκι στο εξωτερικό και θέλετε να προγραμματίσετε πόσες μέρες άδεια θα πάρετε από την δουλειά σας και στην παρέα είναι κάποιος με ηλεκτρικό αμάξι, ε πάρτε 2-3 μέρες παραπάνω άδεια θα σας χρειαστεί...
Και φροντίστε τι θα κάνετε αυτές τις παραπάνω μέρες που θα τον περιμένετε να φορτίσει, γιατί αυτός θα έχει κάτι να κάνει...
Θα παίζει τζάζ με τις χορδές στην πόρτα...
Οπως παντα θα βρεις το συννεφακι μεσα στην ηλιολουστη μερα
Δεν ξερω τι εκανε ο συγκεκριμενος, οπως δεν εχω ιδεα τι συμβαινει στις υπολοιπες βαλκανικες χωρες. Δεν εχω σκοπο ποτε να περασω απο αυτες, ουτε με ηλεκτρικο, ουτε με θερμικο
Ξερω οτι με τεσλα κανουν το θεσσαλονικη - βελιγραδι με 1-2 φορτισεις σε tesla superchargers (αναλογα ποιο μοντελο εχουν).
Κανενας δεν ειπε οτι το αττο εχει 1000χλμ αυτονομια ή οτι ειναι το καλυτερο οχημα ολων των εποχων. Αλλα κατι του βρισκουν οι συμπολιτες μας, για αυτο και εχει γεμισει ο τοπος Κατι το οποιο επαληθευεται και απο τα νουμερα. -
Για βρες μου λίγο που είναι οι ταξινομήσεις stelantis σε αυτόν τον πίνακα…
-
@mesastou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
"ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
Ρε φίλε τι πράγμα είναι αυτό όλο για δεκαχιλιαδα κάτω σε αυτοκίνητα ακούω τελευταία
Τόσα χρόνια κάνα πατάκι κάνανε δώρο και τώρα τελευταία κάνανε αυξήσεις και άντε κάνα φίμε τζαμί και πλύσιμο. Μας είχαν γδάρει και λέγαμε και ευχαριστω
Ήρθε η Τέσλα και όταν έριχνε τις τιμες κορόιδευαν ότι δεν πουλάει γι'αυτό το κάνει
Μετά ήρθαν οι Κινέζοι και ακόμα τους κοροϊδεύουν ότι ποιος θα τα αγοράσει αυτα
Αλλά ξαφνικα όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές που δεν φοβούνται Τέσλα και Κινέζους ως δια μαγείας 10000κατω.....
Σε λίγο και πιπ3ς θα παίρνουν σε πελάτες.
Είναι που δεν φοβούνται Κινέζους γι'αυτό........
εγραψα το αρχικο ποστ γιατι μας τα ειχαν κανει τσουρεκια για το ποσο τραγικη εταιρεια ειναι η τεσλα που ριχνει τις τιμες των αμαξιων της και ετσι χανει αξια η περιουσια οσων τα ειχαν αγορασει. Ενω οι υπολοιποι κατασκευαστες κρατουσαν γερα και σταθερα τις τιμες των προϊοντων τους ψηλα. Τωρα βλεπουμε να μην προλαβαινουν ο ενας μετα τον αλλον να ριξουν τιμες στα, αντικειμενικα overpriced οχηματα τους.
Σωστό το σχόλιο και αποδεικνύει πως ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ Ανατολής και Δύσης είναι υπαρκτός.
Σωστός, αλλά επίσης υπαρκτή η ηλιθιότητα πολλών κατασκευαστών να ζητούν υπέρογκα ποσά για προϊόντα τους. Οι Γερμανοί μάλιστα πίστευαν ότι θα έχουν για πάντα την εγχώρια αγορά. Για να δούμε τώρα που βρίσκεται σε ύφεση η οικονομία τους, πόσα “premium” αμάξια θα πουλήσουν εντός των τοίχων…
Εντός των τοίχων, δεν νομίζω να μπορούν...
Αντε να γίνω λίγο αντονιοκον και να πω εντός των τειχών...
Αλλά επειδή βγάλατε γλωσσίτσα, μου έστειλαν το παρακάτω σχόλιο από το νετ :
*"Καλησπέρα, γράφω τις εντυπώσεις, τις ευκολίες και τις δυσκολίες από το ταξίδι μου με το Atto3 από την Αθήνα στο Βελιγράδι. Η αλήθεια είναι πως για να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι με το Atto3 πρέπει να έχεις και μεγάλη υπομονή.
Το ταξίδι μεγαλώνει αρκετά σε διάρκεια γιατί οι φορτίσεις διαρκούν 40+ λεπτά (Ξεκινάει με 89Kw, μετά συνεχίζει με 55 και τέλος με 33). Αν δεν έχει ταχυφορτιστή στο δρόμο σου θα πρέπει ή να βγεις σε κάποια πόλη (χάνεις χρόνο) ή να πατάς ελαφρά το γκάζι για να μην έχεις μεγάλη κατανάλωση (άρα μεγαλώνεις τη διάρκεια του ταξιδιού).
Από Θεσσαλονίκη, μέχρι Βελιγράδι έκανα 10 ώρες, ενώ το ταξίδι είναι περίπου 6 ώρες. Έφυγα γεμάτος από Θεσσαλονίκη, αμέσως μετά τα σύνορα με Σερβία έκανα ένα σύντομο «πιτ στοπ» για λίγες κιλοβατόρες , προκειμένου να φτάσω στην επόμενη πόλη για να φορτίσω στο φουλ με ταχυφορτιστή. Λίγο πριν φτάσω Βελιγράδι χρειάστηκε ακόμα μία φόρτιση.Υποψιάζομαι πως ο παραπάνω φόρτιζε στο 100% που δεν έχει νόημα στους ταχύ φορτιστές.
Μόλις έπεφτε στο 55kw , όπως γράφει, θα έπρεπε να φεύγει
Επίσης μαλλλον δεν γνώριζε το ABRPΛαθακια ανθρωπων που δεν ειχαν επαφη και δεν το ειχαν ψαξει ιδιαιτερα. Εχω δει απειρα κουφα ποστ. Κριμα απο την μια μερια, δειγμα ομως οτι η ηλεκτροκινηση εχει περασει στο mainstream.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δηλαδή εσείς που είστε νεώτεροι, άμα σκέφτεστε κανένα ταξιδάκι στο εξωτερικό και θέλετε να προγραμματίσετε πόσες μέρες άδεια θα πάρετε από την δουλειά σας και στην παρέα είναι κάποιος με ηλεκτρικό αμάξι, ε πάρτε 2-3 μέρες παραπάνω άδεια θα σας χρειαστεί...
-
Πόσο συχνά πάει κάποιος ταξίδι στο εξωτερικό με το αυτοκίνητό του? 1 φορά τα 10 χρόνια? Και πόσοι ειναι αυτοί? Να είναι το 1% του κόσμου? Προσωπικά δεν έχω πάει ποτέ και ούτε πρόκειται. 2 φορές έχω πάει Θεσσαλονίκη με αυτοκίνητο και το πιο μακρινό στο Α. Όρος. Σας έχω νέα: έχουν εφευρευθεί τα ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ για τα μακρινά ταξίδια!
-
Όποιος κάνει συχνά ταξίδια των 500+ χλμ ας πάρει Τέσλα ή ας μην πάρει ηλεκτρικό. Και κυρίως, ας ενημερωθεί πως γίνεται το άθλημα.
-
Για το 1 ταξίδι τον χρόνο, εαν ειναι τόσο πρόβλημα, μπορεί να νοικιάσει ένα θερμικό.
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Λαθακια ανθρωπων που δεν ειχαν επαφη και δεν το ειχαν ψαξει ιδιαιτερα. Εχω δει απειρα κουφα ποστ. Κριμα απο την μια μερια, δειγμα ομως οτι η ηλεκτροκινηση εχει περασει στο mainstream.
Ο ηλίθιος ειναι ανίκητος και έχουμε πολλούς απο δάυτους, η πλειοψηφία του κόσμου βασικά.
-
-
Για το 1. γενικεύεις υπερβολικά. Νομίζω αρκετός κόσμος( όχι πάρα πολλοί) , τα road trip είναι ωραία μορφή ταξιδιού. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση , το Θεσσαλονίκη - Βελιγράδι είναι λίγη περισσότερη ώρα από το Θεσσαλονίκη - Αθήνα , και βγαίνει μάλλον πιο φθηνά από διόδια και μάλλον πιο φθηνά από καύσιμα. Δεν είναι δα και τόσο μακριά.
Κατά τα άλλα συμφωνώ , όποιος αγοράζει με γνώμονα τα Ευρωπαϊκά ταξίδια ηλεκτρικό , τότε μπορεί να αγοράζει και φουσκωτή βαρκούλα από τα jumbo και να λέει ότι την πήρε για να πηγαίνει στα νησιά για να γλυτώνει τα ακτοπλοϊκά.
Αν και το γεγονός ότι βλέπουμε πλέον πολλά ηλεκτρικά ξένων το καλοκαίρι ( ιδίως τέσλα) , μάλλον με διαψεύδει. Δεν πρέπει να είναι και τόσο άθλος ( δε θα το έκανα , πάντως).
Το θέμα στη συγκεκριμένη δεν είναι πόση ώρα το έκανε το Αττο 3 , αλλά πόση ώρα θα το έκανε ένα οποιοδήποτε ηλεκτρικό Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο , αντίστοιχης τιμής και κατηγορίας (π.χ. 2008).
-
Ρε συ @fanis75 αν δεν παρεις οικογενεια να κανεις ταξιδι οδικως τι αλλο θα σου μεινει? Να τριγυρνας μεσα στην πολη μετα μονο? Για μενα ειναι πολυ ωραια εμπειρια να ταξιδευω με τα παιδια οικογενειακως. Ειδικα οσο μεγαλωνουν...
Στο δια ταυτα, στα Βαλκανια δεν ξερω το δικτυο με τους φορτιστες και τι υποδομη υπαρχει.
Αλλα απο Ιταλια και πανω μου εκανε εντυπωση οτι ειχε παρα πολλους φορτιστες σε παρκινγκ χωρις καταστηματα εστιασης. Ειδικα Ελβετια...Δεν νομιζω οτι θα εχει κανεις θεμα αν εχει κανει ενα τσεκαρισμα προηγουμενως. Τωρα αν βιαζεσαι καποιος και δεν εχει ψαχτει μπορει να αντιμετωπισει θεμα αλλα θεωρω σε νορμαλ κρατη δεν θα εχει ζητημα. -
Ο φίλος με το model 3 perfomance είδε προχθές το 9 χίλιαρο στον λογαριασμό του. Σε 2,5 μήνες απο την αγορά και υποβολή της αίτησης για το ΚΗ3.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης