ανοιξε στην σελιδα της byd η δυνατοτητα αιτηματος test drive για dolphin. Αντε να παει κανενας να μας πει εντυπωσεις. @fanis75 διπλα εισαι, αντε ψησου
Σιγα μην παω μεχρι εκει και οδηγησω το δελφίνι! Εαν παω θα ειναι για φώκια, στην χειρότερη για το Άτος! Τωρα λεω να παω για ΕΧ30 αυριο εαν προλαβω. Προς το παρον ειμαι εξωτερικό, απειρα Τεσλα…και S και Χ. 3αρια και Υψιλον, πιο συχνα και απο γιάρις στην Αθήνα!
Εγώ πήγα !
Γράφω παρακάτω :
ενώ την Δευτέρα ημουν έτοιμος να δώσω προκαταβολή για το BYD Dolphin τελικά δίστασα, περισσότερο επειδή δεν είμαι σίγουρος πόσο κοστίζει και πόσο και αν επιβαρύνει το περιβάλλον συγκριτικά με το fiat panda cng που έχουμε 3,5 χρόνια τώρα.
Σίγουρα είναι πολύ απολαυστικοτερο στην οδήγηση (0-100 σε 7!) , και ταυτοχρονα ομαλό, αρκετά πιο αθόρυβο, με αναρτήσεις μαλακές (γίνεται κάπως βάρκα / πλέει στις μεσαίες και πάνω ταχύτητες αν συναντήσει κανείς ανωμαλίες σύμφωνα με μερικά YouTube reviews), με πολύ τεχνολογία (είμαι ερωτευμένος με το cruise control - το βάζω συνέχεια στο ηλεκτρικό μας σκούτερ(Segway 125s), πολυ πράγμα για εξερεύνηση εδώ (με έλκουν όλα αυτά σαν γκάτζετακιας που είμαι )πολύ ασφαλέστερο (χαμηλό κέντρο βάρους, αμέτρητα σύστηματα, ακόμα και torque steering) αλλά αναρωτιέμαι κατά πόσο θα το αξιοποιήσω και πόσο νόημα έχει....
Το βασικότερο είναι τα 1700 κιλά που με προβληματίζουν : Αναρωτιέμαι δηλαδή σε μια ανάβαση προς Πάρνηθα (ή διαδρομή προς Τρίπολη ) τι περιβαντολογικό αποτύπωμα έχει στον πλανήτη. Είναι τόσο πιο αποδοτικός ο κινητήρας ώστε να αντισταθμίσει το επιπλέον βάρος των 700 κιλών σχετικά με το fiat panda ; Λογικά όχι , πόση διαφορά έχουν; Η τιμή όπως γράφετε εδώ της kWh είναι κάπου 0,20€. Επίσης ένα κιλό φυσικό αέριο είναι κάπου στο 1,1-1,2€. Θα μείνουν εκεί ; Πως θα εξελιχθούν. Αυτά απλά τα παραθέτω ως ένδειξη για την ενέργεια που δαπανάται.
Όσο για τα καυσαέρια που δεν εισπνέουν τα παιδιά μας αυτό το προσπερνώ μιας εκπέμπονται άλλου , μακριά μεν αλλά αυτό δεν με αφήνει αδιάφορο. Θέλω να βλέπω συνολικά το αποτύπωμα, όχι μόνο στον μικρόκοσμο μου.
Ακόμα με χαλάει το άγνωστο όσο αφορά την επιδότηση, όπως και ο Σφακιανάκης που λέει πως μετά από αυτή την φουρνιά θα ανέβουν οι τιμές, επίσης οι λογικά καλύτερες και ελαφρότερες ssd που μαλλον θα έρθουν μετά τα μέσα του 2025 ....
Το panda είναι τίμιο αλλά κάπως τραχύ και σπαρτιάτικό, δύσκολη η ομαλή του οδήγηση , μεγάλη προτεραιότητα για μένα , δύσκολη ειδικά όταν είμαι κουρασμένος.
Σίγουρα συμπαθές αλλά σε πάνω απο 2ώρα ταξίδια κουράζει: Δεν έχει cruise control, δεν ρυθμίζεται η θέση πάνω κάτω, το τιμόνι μέσα έξω, είναι ψιλό για τα γούστα μου (η συμπεριφορά του στο δρόμο) - πάλι καλά που η ανάρτηση είναι καλά ρυθμισμένη για το ύψος του, ούτε σφιχτή ούτε μαλακή. Το Δελφίνι λόγω πολύ μεγαλύτερου μεταξονίου και χαμηλότερου κέντρου βάρους μπορεί να έχει την ανάρτηση ρυθμισμένη πολύ περισσότερο προς την άνεση.
Το έκανα και τεστ drive (το δελφίνι ) μαλακό σε συμπεριφορά αλλά όσο πρόλαβα να το καταλάβω μου άρεσε, οι κριτικές όμως στο internet είναι ανάμεικτες για την ανάρτηση και συμπεριφορά του στο δρόμο.
Η αυστηρότερη κριτική μάλλον είναι εδώ https://www.topgear.com/car-reviews/dolphin/first-drive