Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 4
    • Posts 1944
    • Best 28
    • Groups 0

    mesastou

    @mesastou

    Μαθηματικός / Business Analyst - Health/Outdoors/GPS/Auto/eMoto/Cyclist/Runner

    58
    Reputation
    12
    Profile views
    1944
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Αττική

    mesastou Unfollow Follow

    Best posts made by mesastou

    • RE: BYD forum

      @iceman7 said in BYD forum:

      Επιφυλασσόμενος να διαβάσω το άρθρο του Δημήτρη για να δω αν όντως συμφωνούμε στην άποψη μας για το seal (το έχω οδηγήσει μόνος) να αναφέρω ότι βρεθήκαμε με @dettol και πήγαμε βόλτα με το δελφινάκι !
      Κινηθήκαμε και εντός Αμαρουσίου και σε ΑΟ μέχρι Μαρκόπουλο όπου σκίσαμε και κάτι σάντουιτσαρες στου Ρερρα (το μέρος προτείνεται για βραδυνή έξοδο καθημερινής μαζί με τα αμάξια).

      Στα θετικά:
      Χώροι: Πολύ άνεση και απλα. Κάθομαι βασιλικά μπροστά και πισω σταυροπόδι. Θυσιάζεται πορτ μπαγκάζ γι αυτό αλλά είναι βαθύ και κανεις δουλειά.
      Αναρτηση: απίστευτη άνεση παντού. Δεν είναι για ταρζανιές αλλά καταπίνει τα πάντα, και κρύβει ιδανικά το βάρος του αμαξιού. Θύμισε Toyota στις καλές εκδόσεις με τα διπλά ψαλίδια και τη Χ1 μου. Δοκιμάστηκε και στην άθλια Αγίου Θωμά με εγκάρσιες και λακκούβες ! Εύγε !
      Καμερες (360): ένιωσα μαλακας που ο παπαρας ο Ελον δεν έχει βάλει κάτι αντίστοιχο στα τεσλα και μας ταλαιπωρεί με τα vision και τις μαλακιες.
      Οθοναρα, καμερακλες τα πάντα όλα. Παιχνίδι το παρκάρισμα.
      Αίσθηση οδήγησης: νοιωθεις ότι οδηγείς crossover. Είναι ψηλό για χατς και αυτό είναι πάντα ευχάριστο
      Δύναμη: για την κατηγορία και το χαρακτήρα του είναι τούμπανο. Σβέλτο και με καλά φρένα.
      Κύλιση: μια χαρά πήγαινε και στα 130. Θόρυβοι κάποιοι αεροδυναμικοί και ελάχιστοι κύλισης (μπράβο στα λινγκ λονγκ). Γενικα σε πολύ καλά επίπεδα!

      Στα αρνητικά
      Εμφάνιση: το μπροστινό δεν βλέπεται
      Εργονομία: έχει χώρους αλλά σε άβολα σημεία. Ο τεμπέλης δεν ανοίγει, φως στο ντουλάπι δεν έχει, περίεργα κουμπιά και θέσεις αυτών. Οι ταχύτητες πχ είναι εντελώς κουφό εκεί που είναι.
      Χερουλια πορτών λες ότι θα σου μείνουν στα χέρια
      Ποιότητα υλικών και συναρμογής: κάποια υλικά δείχνουν πιο ποιοτικά αλλά γενικά έχει σκληρά πλαστικά στα πλαϊνά και κάποια που ήδη τρίζουν. Εγω άκουγα σε όλη τη διαδρομή ένα τσικι τσικι από το ταμπλω μπροστά στο συνοδηγό. Ο Χάρης το άκουγε μόνο σε κατσαρά οδοστρώματα που ακούγονταν περισσότερα. Τα περίμενα καλύτερα !
      Χαζές ελλείψεις: δεν έχει αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, φως στο ντουλαπάκι, ηλεκτροχρωματικο καθρέπτη και δυστυχώς έχει μαύρη οροφή. Τα φώτα στην πλαφονιέρα και μπρος και πίσω μου φάνηκαν οριακά.

      Σε γενικές γραμμές το αμάξι στα 20 ήταν κλοπή.
      Η γυναίκα μου θεωρώ ότι έχασε ευκαιρία με δαυτο.
      Στα 26 βλέπεις πιο εύκολα κάποια από τα παραπάνω αρνητικά αλλά αν σκεφτεί κανείς τι άλλο αγοράζεις με 26 πάλι είναι πολύ καλή αγορά.

      Πήγαμε και GH και δοκιμάσαμε dc φόρτιση.
      Στα 48% που ήταν πήγε κατευθείαν στις 60 kWh και έμεινε κάρφωμενο εκεί μέχρι που σταματήσαμε.
      Σε επίπεδο οικονομίας είχε κάπου 14,6 όταν βρεθήκαμε και με το άνοιγμα ΑΟ ανέβηκε στο 16,5;
      Γενικα κανένα άλλο ηλεκτρικό δεν έχει το efficiency των Τεσλα.
      Επιπλεον δεν έχει one pedal. Αναγέννηση κάνει αλλά η όλη λειτουργία και αίσθηση θυμίζει το Β των υβριδικών της Τογιότα.

      Και πάλι καλοτάξιδο Χάρη !!

      Έκλεισα και εγώ ένα μήνα με αυτό, την απλή έκδοση χωρίς την πανοραμική οροφή, με περίπου 1000 χλμ.
      Πριν από αυτό είχα Panda Cng 2021 για 3,5 χρόνια αλλά έχουν περάσει από τα χέρια μου διάφορα, ενδεικτικά: 106 Rallye 16V 1999, Xantia 1.8 18v, Xantia 2.0 CT 1996, Forester ατμοσφαιρικό 2006.

      Ήθελα κάτι που να αποδίδει στην χαλαρή πλέον οδήγησή μου, που όταν είμαι με παρέα ως οδηγός, γίνεται ακόμα πιο αρμονική και ρευστή (fluid) με σκοπό οι συνεπιβάτες μου να μπορούν ακόμα και να κοιμηθούν αισθανόμενοι ασφαλείς και ήρεμοι. Όταν είμαι μόνος ίσως πάω πιο σβέλτα αλλά σπάνια θα γίνει αυτό, έχουν περάσει σχεδόν 15 χρόνια από όταν πήγαινα καθημερινά , για 2 μήνες τα καλοκαίρια, αρκετά σβέλτα από Άγιο Στέφανο - Σκάλα Ωρωπού και αντιστρόφως, με το ανεπανάληπτο 106 Rallye.

      Στο panda η προσπάθεια που χρειαζόταν για κάτι τέτοιο ήταν αρκετή και ήταν και κουραστικό για μένα, ειδικά όταν είχε ήδη μεσολαβήσει μια κουραστική μέρα, πχ επιστροφή από μια μονοήμερη εκδρομή με αρκετή δραστηριότητα.

      Έλπιζα λοιπόν με το δελφίνι να πλησιάσω την άνεση που μου έδινε η Xantia, την ευκολία που μόνο ένα αυτόματο μπορεί, την οικονομία που βίωσα στο τιμιότατο Panda, και διαβάζοντας κυρίως εδώ κατάλαβα πως ήταν τρομερό value for money, καθώς η Ελλάδα έχει ακόμα και χωρίς την επιδότηση με διαφορά την καλύτερη τιμή στην Ευρώπη. Είδα πολλά βίντεο στο YouTube, διάβασα πολλά reviews, με το αυστηρότερο να είναι απο το topgear όπου αναφέρει πως η η προτεραιότητα είναι η άνεση και όχι στο κράτημα αλλά η εκτέλεση είναι κακή. Ο Σκιάννης (getelectric.gr) απο την άλλη βρήκε την ανάρτηση σε πολύ καλή ισορροπία και προσωπικά συμφωνώ μαζί του, δηλαδή θεωρώ την ανάρτηση πολύ καλή σε άνεση, κάτι σαν Xantia και η συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου είναι στιβαρή και ποιοτική, όπως σε γκρουπ VW, Hyundai.

      Όσο αφορά τα σχόλια του iceman , δεν το βρίσκω ψιλό για χατσς, εκτός ίσως αν έχεις την θέση οδήγησης τέρμα πάνω. Τότε ο συνοδηγός αισθάνεται περίεργα κοντός/ κοντή.

      Δεν έχω θέμα με τα περίεργα χερούλια στις πόρτες , σίγουρα δεν είναι και τόσο ποιοτικά όπως το υπόλοιπο αυτοκίνητο.

      Δεν μου τρίζει τίποτα ευτυχώς, … ακόμη …

      Η ποιότητα του γενικά μου θυμίζει Hyundai i10 2017, που έχω οδηγήσει αρκετά, η ανάρτηση πολύ καλύτερη όμως (ξέρω πως είναι άδικη η σύγκριση καθώς είναι 2 κατηγορίες πάνω σε μέγεθος)

      Με αφορμή την δοκιμή του seal από Δημήτρη https://cartalk.gr/byd-seal-excellence-awd/ να κάνω μερικές ακόμα παρατηρήσεις.

      Το one pedal δεν το έχω ως εμπειρία, δεν ξέρω πως είναι, απολαμβάνω το cruise control που σταματάει και ξεκινάει πλήρως το αυτοκίνητο στη κίνηση. Έχει όμως κάποια θέματα όπως την χαζή επιτάχυνση στις στροφές που “χάνει” το μπροστινό αυτοκίνητο.

      Όσο για την αυτονομία έχει κάποια ρύθμιση dynamic που λογικά θα λειτουργεί καλύτερα. Εμένα μου το ρύθμισε έτσι ο πωλητής κατά την παραλαβή. Θα παρατηρήσω πόσο σωστά λειτουργεί στο επόμενο διάστημα , καθώς τέλος Ιανουαρίου έχω κανονίσει ταξίδι στον Άγιο Αθανάσιο, όπου θα καταλάβω και πόσο θέμα είναι η σχετικά αργή του φόρτιση.

      Γενικά το βρίσκω πολύ καλό, καλύτερο από ότι περίμενα, ναι, μου πήρε κάποιο χρόνο να μάθω το tablet του, αλλά το απολαμβάνω μέσα στην πόλη και ελπίζω να γίνει το ίδιο και στα ταξίδια, όπου έχω κάποιες ανησυχίες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @fanis75 said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      ανοιξε στην σελιδα της byd η δυνατοτητα αιτηματος test drive για dolphin. Αντε να παει κανενας να μας πει εντυπωσεις. @fanis75 διπλα εισαι, αντε ψησου 🙂

      Σιγα μην παω μεχρι εκει και οδηγησω το δελφίνι! Εαν παω θα ειναι για φώκια, στην χειρότερη για το Άτος! Τωρα λεω να παω για ΕΧ30 αυριο εαν προλαβω. Προς το παρον ειμαι εξωτερικό, απειρα Τεσλα…και S και Χ. 3αρια και Υψιλον, πιο συχνα και απο γιάρις στην Αθήνα!

      Εγώ πήγα !

      Γράφω παρακάτω :

      ενώ την Δευτέρα ημουν έτοιμος να δώσω προκαταβολή για το BYD Dolphin τελικά δίστασα, περισσότερο επειδή δεν είμαι σίγουρος πόσο κοστίζει και πόσο και αν επιβαρύνει το περιβάλλον συγκριτικά με το fiat panda cng που έχουμε 3,5 χρόνια τώρα.

      Σίγουρα είναι πολύ απολαυστικοτερο στην οδήγηση (0-100 σε 7!) , και ταυτοχρονα ομαλό, αρκετά πιο αθόρυβο, με αναρτήσεις μαλακές (γίνεται κάπως βάρκα / πλέει στις μεσαίες και πάνω ταχύτητες αν συναντήσει κανείς ανωμαλίες σύμφωνα με μερικά YouTube reviews), με πολύ τεχνολογία (είμαι ερωτευμένος με το cruise control - το βάζω συνέχεια στο ηλεκτρικό μας σκούτερ(Segway 125s), πολυ πράγμα για εξερεύνηση εδώ (με έλκουν όλα αυτά σαν γκάτζετακιας που είμαι )πολύ ασφαλέστερο (χαμηλό κέντρο βάρους, αμέτρητα σύστηματα, ακόμα και torque steering) αλλά αναρωτιέμαι κατά πόσο θα το αξιοποιήσω και πόσο νόημα έχει....

      Το βασικότερο είναι τα 1700 κιλά που με προβληματίζουν : Αναρωτιέμαι δηλαδή σε μια ανάβαση προς Πάρνηθα (ή διαδρομή προς Τρίπολη ) τι περιβαντολογικό αποτύπωμα έχει στον πλανήτη. Είναι τόσο πιο αποδοτικός ο κινητήρας ώστε να αντισταθμίσει το επιπλέον βάρος των 700 κιλών σχετικά με το fiat panda ; Λογικά όχι , πόση διαφορά έχουν; Η τιμή όπως γράφετε εδώ της kWh είναι κάπου 0,20€. Επίσης ένα κιλό φυσικό αέριο είναι κάπου στο 1,1-1,2€. Θα μείνουν εκεί ; Πως θα εξελιχθούν. Αυτά απλά τα παραθέτω ως ένδειξη για την ενέργεια που δαπανάται.

      Όσο για τα καυσαέρια που δεν εισπνέουν τα παιδιά μας αυτό το προσπερνώ μιας εκπέμπονται άλλου , μακριά μεν αλλά αυτό δεν με αφήνει αδιάφορο. Θέλω να βλέπω συνολικά το αποτύπωμα, όχι μόνο στον μικρόκοσμο μου.

      Ακόμα με χαλάει το άγνωστο όσο αφορά την επιδότηση, όπως και ο Σφακιανάκης που λέει πως μετά από αυτή την φουρνιά θα ανέβουν οι τιμές, επίσης οι λογικά καλύτερες και ελαφρότερες ssd που μαλλον θα έρθουν μετά τα μέσα του 2025 ....

      Το panda είναι τίμιο αλλά κάπως τραχύ και σπαρτιάτικό, δύσκολη η ομαλή του οδήγηση , μεγάλη προτεραιότητα για μένα , δύσκολη ειδικά όταν είμαι κουρασμένος.

      Σίγουρα συμπαθές αλλά σε πάνω απο 2ώρα ταξίδια κουράζει: Δεν έχει cruise control, δεν ρυθμίζεται η θέση πάνω κάτω, το τιμόνι μέσα έξω, είναι ψιλό για τα γούστα μου (η συμπεριφορά του στο δρόμο) - πάλι καλά που η ανάρτηση είναι καλά ρυθμισμένη για το ύψος του, ούτε σφιχτή ούτε μαλακή. Το Δελφίνι λόγω πολύ μεγαλύτερου μεταξονίου και χαμηλότερου κέντρου βάρους μπορεί να έχει την ανάρτηση ρυθμισμένη πολύ περισσότερο προς την άνεση.

      Το έκανα και τεστ drive (το δελφίνι ) μαλακό σε συμπεριφορά αλλά όσο πρόλαβα να το καταλάβω μου άρεσε, οι κριτικές όμως στο internet είναι ανάμεικτες για την ανάρτηση και συμπεριφορά του στο δρόμο.
      Η αυστηρότερη κριτική μάλλον είναι εδώ https://www.topgear.com/car-reviews/dolphin/first-drive

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Αγγλικές λίρες

      Γυρίσαμε λοιπόν ...
      Ναι όλοι με κάρτες κυκλοφορούν, oyster και πιστωτικές στα λεωφορεία έχουν την ίδια χρέωση, πλέον τα λεωφορεία δεν δέχονται μετρητά, κατανοητό καθώς προκαλούν καθυστερήσεις. Επίσης αν πχ μπουν 3 άτομα στο λεωφορείο πρέπει ο καθένας να έχει διαφορετική κάρτα !

      Όμως η Eurobank χρεώνει 1 ευρώ ανά συναλλαγή ενώ η Πειραιώς μόνο 0,25 ! (ΠΡΟΜΗΘ.ΜΕΤΑΤΡ.ΣΥΝ/ΤΟΣ)

      Κατά την επιστροφή μας το google maps έκανε λάθος και μας πήγε να πάρουμε ένα λεωφορείο για Stansted που πλέον δεν έκανε στάση εκεί! Λύση: Διασταύρωση δρομολογίων και με άλλο πρόγραμμα - οι χάρτες της Apple λειτουργούσαν πολύ καλά εκεί και για τα ΜΜΜ. Για να μην χάσουμε το αεροπλάνο πήραμε uber, βολικό.

      Κατα τα άλλα η πόλη δεν είναι έτοιμη για μεγάλες ζέστες και κάποιες στιγμές είναι μεγάλο θέμα αυτό...

      posted in Αντίλογος
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      ...

      τι σχεση εχουν ολα αυτα; ας μεινουμε στο θεμα μας. Λιγο ακομα και θα καταληξουμε στον εμφυλιο πολεμο

      Ότι βγάζουν υπερκέρδη οι εταιρίες φορτιστών στην Ελλάδα ή κάτι τέτοιο.

      για να βγαλουν υπερκερδη, πρεπει να πηγαινει να φορτιζει και κανενας που και που 🙂

      Με τέτοιες τιμές που να πάει κάποιος να φορτίσει;
      Προτιμά να ταξιδέψει με κανα θερμικό ή υβριδικό.
      Γλυτωνει και χρόνο και τα λεφτά που θα φάει σε παπορισιες τιμές στα ΣΕΑ.

      θα πάει να φορτίσει εκείνος που έχει ηλεκτρικό κυρίως για την πόλη και που και που θέλει - σώνει και καλά - να κάνει και κανένα ταξίδι με αυτό ή δεν έχει άλλο θερμικό ή υβριδικό.

      Γλυτώνει μέσα στην πόλη, χάνει στο ταξίδι καθώς του κοστίζει όσο να ήταν βενζίνη... όπως και να το κάνουμε ο άρχοντας του μεγάλου ταξιδιού είναι το πετρέλαιο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @fanis75 said in BYD forum:

      @mesastou said in BYD forum:

      και αν επιβαρύνει το περιβάλλον συγκριτικά με το fiat panda cng που έχουμε 3,5 χρόνια τώρα.
      Το βασικότερο είναι τα 1700 κιλά που με προβληματίζουν : Αναρωτιέμαι δηλαδή σε μια ανάβαση προς Πάρνηθα (ή διαδρομή προς Τρίπολη ) τι περιβαντολογικό αποτύπωμα έχει στον πλανήτη.

      Λάθος κριτήρια έχεις!! Συγνώμη που το λέω τόσο ωμά, αλλά κανείς δεν αγοράζει αμάξι με περιβαλοντικά κριτήρια, γιατί απλά δεν ειναι καλό για το περιβάλλον. Εαν είσαι τόσο ευαισθητοποιημένος - και ΜΠΡΑΒΟ σου - τότε σίγουρα μην κοιτάς ηλεκτρικά και γενικά μην κοιτάς αυτοκίνητα.

      Συμφωνώ. Χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ, ποδήλατο , ηλεκτρικό ποδήλατο , Euc, ηλεκτρικο σκούτερ και σπάνια αυτοκίνητο. Μερικές φορές όμως χρειάζεται.
      Δεν το έχω για την πόλη. Εχω και εγώ τρόπο φόρτισης σπίτι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα

      @dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      @dimitrioskosmas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      @dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      @dimitrioskosmas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      @dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:

      χελοου φρεντς! μου ειχαν λειψει αυτες οι συζητησεις.

      https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=d2cd5a90-f064-4735-938e-c814bee12a1a

      model 3 lr, 110% της νομιμης ταχυτητας, μεγιστη ταχυτητα 140km/h

      8' σταση για φορτιση σε διαδρομη 3:34. Αν σας φαινονται πολλα τα 8' στασης σε 3.5 ωρες οδηγησης, τοτε ναι, μην παρετε ηλεκτρικο

      Τα στατιστικά δε μου λένε τίποτα
      Όσες φορές έχω ταξιδέψει εθνική ΠΟΤΕ δεν με έχει προσπεράσει ηλεκτρικό ανεξάρτητου μάρκας.... τυχαίο;
      Μιλάμε για νορμάλ ταχύτητες 120-140 και όχι με την ταυτότητα στο στομα

      ζω την μερα της μαρμοτας...

      Όταν θα μου λύσεις την εξίσωση Αθήνα Νεάπολη βοιων non stop σε 4 παρά 10
      ,το καράβι δε περιμένει,τότε θα ζήσεις τη μέρα της ΠΑΠΑΡοτας

      και που να σκεφτεις οτι για να μπεις στο καραβι θα θες εως 40% μπαταρια. ΕΚΕΙ να δεις προβληματισμους και εξισωσεις!

      ![alt text]

      εύκολο αυτό με τις επιλογές του ABRP. οι ώρες που μου βγάζει εμένα είναι ούτε 4:20 με μπαταρία στην Νεάπολη 23% και BYD Dolphin, και φόρτιση 11'

      https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=2ae33612-1338-495b-b1de-b348d5750c1d

      αλλά έχω την εντύπωση πως είμαστε εκτός θέματος ... και ναι, τα Κύθηρα είναι πολύ όμορφο νησί.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @dettol said in BYD forum:
      …

      Τα αρνητικα που με εχουν ξενισει το αμαξι, εχουν λιγοτερο να κανουν με το οχημα το ιδιο και περισσοτερο με την mobile app αλλα και καποιες ρυθμισεις του infotainment. Θεωρω τραγικο οτι δεν μπορεις να κανεις reset και να βλεπεις συνολικα χιλιομετρα ενος ταξιδιου, οπως επισης και καταναλωση. Επισης, θεωρω πολυ περιορισμενες τις ρυθμισεις γυρω απο την φορτιση. Δεν γινεται να φτιαξεις καλο schedule ουτε απο το αυτοκινητο, ενω λειπει παντελως η δυνατοτητα απο το mobile app. Στον προγραμματισμο του αυτοκινητου εχεις μονο δυο επιλογες, α. να ρυθμισεις ωρες εναρξης-ληξης της φορτισης, β. να βαλεις ωρα εναρξης και να ορισεις να φορτισει εως το 100%. Το προβλημα ειναι οτι για την καλη υγεια της μπαταριας (lfp ή nmc) δεν συνισταται να παραμεινει για μεγαλο χρονικο διαστημα στο 100%. …

      Έχει κάπου ένα κουμπάκι για tripA, TripB, με πατημένο τα κανείς reset αλλά για την κατανάλωση δεν αλλάζει κάτι.

      ● Press the odometer switch to switch between "Total Mileage" - "Mileage
      1" - "Mileage 2" - "Total Mileage".
      The switching status is displayed accordingly on the instrument cluster.
      ● Press and hold "Mileage 1" and "Mileage 2" to clear the mileage information.)
      

      Σελ. 65. Το κουμπάκι είναι πάνω στο τιμόνι από την αριστερή πλευρά. Δες σελ. 66

      Όσο για την φόρτιση στο 100% , σίγουρο είναι εύκολο να το κάνουν, ίσως απλά θέλουν έμμεσα να τονίσουν ότι σε LFP δεν έχει νόημα να πολύ ασχολείσαι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @george-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Οταν η τιμια λαικια τεσλα εριχνε τις τιμες στα αμαξια της, κραζανε
      "ΟΟΥ ΜΑΙ ΓΚΟΤ, κε ντεκαντανς, χανουν τα αυτοκινητα την αξια απο την μια μερα στην αλλη!" και σηκωναν τη μυτη.
      Τωρα που ο ενας μετα τον αλλο οι κατασκευαστες κοβουν δεκαχιλιαρα απο την τιμη, δεν κουνιεται φυλλο αντιδρασης, αλλα το ενα μετα το αλλο τα σαιτ το διαφημιζουν ως επιτυχια των εταιρειων.... Αλλα τετχοιοι ειστε
      🙂 🙂 🙂

      https://www.gocar.gr/news/feed/48288,Epese_10000_eyrw_SUV_Subaru_kaiei_3_2_ey.html?utm_medium=Social&utm_source=Instagram&fbclid=IwY2xjawGQ0sZleHRuA2FlbQIxMAABHdJ__40Vnv8AAah72JL8mQEgbU_j0qprGaHaa6kZMbmuKyEb6eFuZNStqA_aem_0RvoPvFJfzkx2RT1WKOBuw#Echobox=1728402076

      Ρε φίλε τι πράγμα είναι αυτό όλο για δεκαχιλιαδα κάτω σε αυτοκίνητα ακούω τελευταία

      Τόσα χρόνια κάνα πατάκι κάνανε δώρο και τώρα τελευταία κάνανε αυξήσεις και άντε κάνα φίμε τζαμί και πλύσιμο. Μας είχαν γδάρει και λέγαμε και ευχαριστω

      Ήρθε η Τέσλα και όταν έριχνε τις τιμες κορόιδευαν ότι δεν πουλάει γι'αυτό το κάνει

      Μετά ήρθαν οι Κινέζοι και ακόμα τους κοροϊδεύουν ότι ποιος θα τα αγοράσει αυτα

      Αλλά ξαφνικα όλοι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές που δεν φοβούνται Τέσλα και Κινέζους ως δια μαγείας 10000κατω.....

      Σε λίγο και πιπ3ς θα παίρνουν σε πελάτες.

      Είναι που δεν φοβούνται Κινέζους γι'αυτό........

      εγραψα το αρχικο ποστ γιατι μας τα ειχαν κανει τσουρεκια για το ποσο τραγικη εταιρεια ειναι η τεσλα που ριχνει τις τιμες των αμαξιων της και ετσι χανει αξια η περιουσια οσων τα ειχαν αγορασει. Ενω οι υπολοιποι κατασκευαστες κρατουσαν γερα και σταθερα τις τιμες των προϊοντων τους ψηλα. Τωρα βλεπουμε να μην προλαβαινουν ο ενας μετα τον αλλον να ριξουν τιμες στα, αντικειμενικα overpriced οχηματα τους.

      Σωστό το σχόλιο και αποδεικνύει πως ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ Ανατολής και Δύσης είναι υπαρκτός.

      Σωστός, αλλά επίσης υπαρκτή η ηλιθιότητα πολλών κατασκευαστών να ζητούν υπέρογκα ποσά για προϊόντα τους. Οι Γερμανοί μάλιστα πίστευαν ότι θα έχουν για πάντα την εγχώρια αγορά. Για να δούμε τώρα που βρίσκεται σε ύφεση η οικονομία τους, πόσα “premium” αμάξια θα πουλήσουν εντός των τοίχων…

      Εντός των τοίχων, δεν νομίζω να μπορούν...

      Αντε να γίνω λίγο αντονιοκον και να πω εντός των τειχών...😊

      Αλλά επειδή βγάλατε γλωσσίτσα, μου έστειλαν το παρακάτω σχόλιο από το νετ :

      *"Καλησπέρα, γράφω τις εντυπώσεις, τις ευκολίες και τις δυσκολίες από το ταξίδι μου με το Atto3 από την Αθήνα στο Βελιγράδι. Η αλήθεια είναι πως για να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι με το Atto3 πρέπει να έχεις και μεγάλη υπομονή.
      Το ταξίδι μεγαλώνει αρκετά σε διάρκεια γιατί οι φορτίσεις διαρκούν 40+ λεπτά (Ξεκινάει με 89Kw, μετά συνεχίζει με 55 και τέλος με 33). Αν δεν έχει ταχυφορτιστή στο δρόμο σου θα πρέπει ή να βγεις σε κάποια πόλη (χάνεις χρόνο) ή να πατάς ελαφρά το γκάζι για να μην έχεις μεγάλη κατανάλωση (άρα μεγαλώνεις τη διάρκεια του ταξιδιού).
      Από Θεσσαλονίκη, μέχρι Βελιγράδι έκανα 10 ώρες, ενώ το ταξίδι είναι περίπου 6 ώρες. Έφυγα γεμάτος από Θεσσαλονίκη, αμέσως μετά τα σύνορα με Σερβία έκανα ένα σύντομο «πιτ στοπ» για λίγες κιλοβατόρες , προκειμένου να φτάσω στην επόμενη πόλη για να φορτίσω στο φουλ με ταχυφορτιστή. Λίγο πριν φτάσω Βελιγράδι χρειάστηκε ακόμα μία φόρτιση.

      Υποψιάζομαι πως ο παραπάνω φόρτιζε στο 100% που δεν έχει νόημα στους ταχύ φορτιστές.
      Μόλις έπεφτε στο 55kw , όπως γράφει, θα έπρεπε να φεύγει
      Επίσης μαλλλον δεν γνώριζε το ABRP

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @iceman7 said in BYD forum:

      Δοκιμή του δελφινιού από την Ισμήνη

      https://autoholix.com/2025/01/18/byd-dolphin-204-ps-604-kwh-dokimi-test-drive/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1cZ5UfkIDqvGBPfAxKd5IrFOTGtArGfO4xBj1j1CLmIoRPB6XmapyL-X8_aem_p8tfEsNsRqEG6BY6rpOshw

      ως πρώην οδηγός αγώνων είναι λογικό να είναι κάπως αυστηρή για την οδική του συμπεριφορά, να μιλάει για κλήσεις, καθαρά υποστροφική συμπεριφορά. Χρήσιμη η συμβουλή για χρήση του slippery mode ακόμα και σε στεγνό οδόστρωμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      @yem said in Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ:

      Δυστυχώς εγώ θα ξέρω τελευταία στιγμή!

      και εγώ το ίδιο ...

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      mesastou
      mesastou

    Latest posts made by mesastou

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @mesastou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Έκανα μια μικρή έρευνα για όσους φορτίζουν σπίτι χωρίς Φ/Β συγκρίνοντας 2 προγράμματα της ΔΕΗ:

      Είμαι στο my home online που έχει

      • πάγιο 3,5€
      • kWh 0,142€
      • kWh στο μειωμένο 0,132€

      Παρατήρησα πως υπάρχει και το πρόγραμμα my home enter two όπου

      • πάγιο 8€
      • kWh 0,145€
      • kWh στο μειωμένο 0,095€

      Έτσι λοιπόν για να καλύψει κανείς αυτή την διαφορά των 4,5€ στο πάγιο με την διαφορά που υπάρχει μεταξύ μειωμένου και κανονικού ρεύματος (0,05-0,01=0,04€) χρειάζεται κατανάλωση 112,5 kWh (4,5:0,04) και πάνω για να συμφέρει το my home enter two.

      Εγώ είμαι στις 81kWh άρα ακόμα είμαι οκ (μέχρι τουλάχιστον να αλλάξει status το lidl δίπλα μου)

      εισαι στις 81kwh χειμωνα/καλοκαιρι ομως; Αν ναι, ειναι ψιχουλα οι kwh που τραβας απο το δικτυο και απλα επιλεγεις το χαμηλοτερο παγιο.

      Έτσι !

      (81kwh τις ώρες του μειούμενου τιμολογίου )

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Έκανα μια μικρή έρευνα για όσους φορτίζουν σπίτι χωρίς Φ/Β συγκρίνοντας 2 προγράμματα της ΔΕΗ:

      Είμαι στο my home online που έχει

      • πάγιο 3,5€
      • kWh 0,142€
      • kWh στο μειωμένο 0,132€

      Παρατήρησα πως υπάρχει και το πρόγραμμα my home enter two όπου

      • πάγιο 8€
      • kWh 0,145€
      • kWh στο μειωμένο 0,095€

      Έτσι λοιπόν για να καλύψει κανείς αυτή την διαφορά των 4,5€ στο πάγιο με την διαφορά που υπάρχει μεταξύ μειωμένου και κανονικού ρεύματος (0,05-0,01=0,04€) χρειάζεται κατανάλωση 112,5 kWh (4,5:0,04) και πάνω για να συμφέρει το my home enter two.

      Εγώ είμαι στις 81kWh άρα ακόμα είμαι οκ (μέχρι τουλάχιστον να αλλάξει status το lidl δίπλα μου)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @bekiaris said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      Τεσπα, ο επιχειρηματιας ξερει καλυτερα. Ακομα και αν δεν ξερει, θα μαθει 🙂 , καθως καποιος αλλος θα του παρει την μπουκια απο το στομα προσφεροντας υπηρεσιες που εκεινος αρνειται να προσφερει

      μόνο αν γνωρίζαμε πόσα ηλεκτρικά έχουν πουληθεί σε τέτοιες περιοχές, πχ Κρήτη, θα έβγαινε ένα σωστό συμπέρασμα. Από την άλλη, σκέψου οτι η επαρχία δεν ειναι τόσο εξοικειωμένη με τις νέες τεχνολογίες και ειναι αρκετά καχύποπτη, ο Έλληνας θέλει άρκετά χρόνια για να αποδεκτεί την κουλτούρα του ηλεκτρικού, έχουν γραφτεί άπειρα σχόλια στο thread της προοπτικής ηλεκτροκίνησης, υπάρχουν πάρα πολλοί που δεν αποδέχονται με τιποτα τα ηλεκτρικά, καθώς δεν πάνε με 200, καθώς το πετρέλαιο στα ταξίδια ειναι φθηνότερο (που δεν ισχύει με το τρόπο που παρουσιάζουν) και θα πονοκεφαλιάζει η γυναίκα σε κάθε στάση για φόρτιση. Αποδέχομαι τα μειονεκτήματα, απλά μία μερίδα ανθρώπων για άγνωστους κατά εμένα λόγους, δεν αποδέχεται με τιποτα την μετάβαση στα ηλεκτρικά- απο την άλλη βέβαια, κάνουν καλό σε εμένα και τους υπόλοιπους υποστηρικτές, που μόνο που μάθαμε για την μείωση της επιδότησης, βγάλαμε καντίλες. Φαντάζεσαι να υπήρχε καθολική αποδοχή? δεν θα υπήρχε καθόλου η επιδότηση...

      “ πονοκεφαλιάζει η γυναίκα σε κάθε στάση για φόρτιση”

      Γιατί ;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      Ok, νόμιζα πως λες για το Δελφίνι

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: BYD forum

      @dettol said in BYD forum:

      @iceman7 said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @iceman7 said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @iceman7 said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @iceman7 said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      @wantone said in BYD forum:

      Ετσι μονο Comfort αξιζει αλλα μετα φαινεται ακριβο για τοσο μικρο αμαξι. Πιστευω αν δεν υπαρχει 6κ επιδοτηση θα ριξουν την τιμη ωστε να πεσει κατω απο τα 20κ.

      Ποτε ερχεται στην εκθεση να παω να το δω;

      εγω παλι θεωρω οτι μονο το φτηνοτερο αξιζει. Επειδη ειναι ηλεκτρικο, ακομα και με τους 88 ιππους, θεωρω οτι θα εχει καλο "πεταγμα" 0-50. Το μεγεθος της μπαταριας ειναι σχεδον αδιαφορο καθως προοριζεται για αυστηρα αστικη χρηση

      Είναι που είναι μισό αμάξι μην γίνει ένα τέταρτο

      μαουνες δεν θες.. μικρουλια δεν θες... Ε ΤΙ ΘΕΣ ΠΧΙΑ;;;; 🙂

      Μικρο θέλω αλλά να έχει μια σοβαρή μπαταρία. Αμάξι αγοράζεις όχι πατίνι

      ακομα και 15kwh/100km να εχει (που δεν θα εχει) σημαινει οτι θα κανεις 200χλμ ή πες 160χλμ μεχρι να χρειαστει να φορτισεις. Ε ποσα χλμ κανεις την ημερα πηγαινε-ελα εσυ ή η συζυγος σου; 20; 40; Καθε 4 μερες μια φορτιση σιγα το δυσκολο. Να τρεχεις στα γκαζαδικα ειναι ευκολο ομως εεεε;;; 🙂 🙂 😉

      Ένα ατμοσφαιρικό μικρό βγάζει 500 χλμ με 50 ευρώ
      Ένα υβριδικό 700 με 50 ευρώ μέσα στην πόλη.
      Με απλά 5 λεπτά γέμισμα.
      Αν δεν είχα ήδη φορτιστή σπίτι δεν θα το σκεφτόμουν καν.
      Που και πάλι με τόση λίγη αυτονομία δεν θα μπορούσα ούτε ΣΚ νότια να κατέβω.
      Ο κόσμος θέλει μπαταρίες μπαμπατσικες

      απο το σπιτι σου μεχρι το εξοχικο ειναι 40χλμ. Δες το στο google maps 😄
      Πας εξοχικο. Σου θυμιζει η γυναικα οτι ξεχασες κατι. Επιστρεφεις αθηνα βριζοντας. Το φορτωνεις και κατεβαινεις παλι εξοχικο. Και εχεις και αρεκτη μπαταρια για τηνε πιστροφη 🙂

      Ένα Σουνιο δεν θα πας για μπάνιο ; Ένα Λαύριο ;
      Μια ταβέρνα… κλεισμένο στο γκαράζ θα το αφήνουμε ; 😂😂😂

      Άλλοι δεν ξέρω, εσύ σίγουρα θα το έχεις κλεισμένο!!! 😁
      Στην τελική, μια σουκο θα έχεις κάπου στο εξοχικό. 2kw φορτίζει οπότε σε ένα βραδάκι έχεις πάρει πάνω από το 50%

      Σε 15 ώρες δηλαδή ….

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      mesastou
      mesastou
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      μήπως έχει κανείς άποψη για τα λάδια 5w30 που έχει το Lidl;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
      ...

      Τα του «σεξ στα μουγκά» λόγω ανυπαρξίας ηχητικών εφέ των ηλεκτρικών τα ακούω βερεσέ εκτός εάν μιλάμε για πολύ ειδικά θερμικά μοτορια με χαρακτηριστικότατη και μοναδική ηχητική ταυτότητα (wankel, boxer, υψηλού κυβισμού πολύκύλινδροι κτλ)

      Το πρόβλημα είναι το βάρος, πάντα το πρόβλημα ήταν το βάρος, light is right!

      ηχητική ταυτότητα βρήκα προσωπικά και στο ταπεινό Panda με τον twinair που είχα μέχρι πρόσφατα ... σίγουρα μια εξαίρεση στον κανόνα... κατά τα άλλα δύσκολος κινητήρας για να κινείσαι με χαμηλές στροφές μέσα
      στην πόλη, κάτω από τις 2000 στροφές δράμα ...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @mesastou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Γιατί ;

      Οταν τα τελευταια 8-9 χρονια δεν εχουν κοψει κανενα ταξι, τα οποια σε ποσοστο 90% το εχουν κατεργημενο, τι σε κανει να πιστευεις οτι αυτη η κατασταση θα αλλαξει?

      90% έχουν εκτός το dpf!! Εντυπωσιακό... αλλά και λογικό καθώς ο καρκίνος και οι άλλες ασθένειες φέρνουν έσοδα σε big farma...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @ilias-a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      …
      Επισης απο τα ικτεο το 75-80% των προβληματικων αυτοκινητων θα συνεχισουν να περνανε.

      Γιατί ;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Ένας άνθρωπος που λέει την αλήθεια και σας έβγαλε στην σέντρα.

      Έχετε γίνει χειρότεροι από τους γερμανοπληκτους με τις αρχαίες 316 που αγόραζαν για το κλειδί και δεν έλεγαν κουβέντα για τις βλάβες.

      Ηλεκτρικό στην Ελλάδα μόνο για την πόλη και να έχεις δικό σου φορτιστή.

      Εσυ από όλες τις χαζομάρες που γράφει, ΑΥΤΟ κατάλαβες;;;!!!
      Φάνηκε ότι είναι τρολλ από την αρχή διότι δεν υπάρχει άνθρωπος που περιμένει Σιτροέν 6 μήνες! 🤣
      Αν είχε βάλει οποιαδήποτε άλλο αυτοκίνητο, ίσως και να τον είχα πάρει σοβαρά.

      Για οποίον θέλει να δει την περίεργη δημοσίευση εδώ το λινκ
      https://m.facebook.com/groups/ElectricCarGreece/permalink/2720784371453889/?

      posted in Περί αυτοκίνησης
      mesastou
      mesastou
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr