-
@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:
Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;
Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:
- 18ρες ζάντες (αντί για 17),
- φιμέ κρύσταλλα πίσω,
- εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
- αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
- τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).
Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.
Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.
Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€
Οταν ερθει η ωρα για αλλαγη μπουκαλας να σας δω.
Εγώ θέλω να σας δω, αν χρειαστεί να αλλάξετε προβολεις led. Είναι φιξ όλο το σετ.
Δηλαδή για ένα καμένο led πας για όλο το φανάρι?
Τον ηπιανεΝαι, δεν ανοίγει, είναι όλο ένα κομμάτι, έβλεπα ένα video, που έβριζε ένας κάτοχος RAV, επειδή επρεπε να πληρώσει 1.5 χιλιάρικο για ένα ολόκληρο φανάρι, και έψαχνε απομίμηση (η οποία και πάλι δεν είναι φθηνή).
-
Ναι δεν ειναι μονο τα κινέζικα, και επίσης είναι και το zr-v με το προώθητικό πρόγραμμα που παίζει το τελευταίο διάστημα στα 35 και με επιτόκιο 5.5% (+0.6 ΣΕΠΑ)
@zaxosm said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus.Η style 1.8 έχει 34Κ ,εκεί αντίπαλο έχει μόνο τα κινέζικα.
Πλεον εκει τιμολογειται και το hyundai tucson full hybrid με 200+ αλογα. Δεν γνωριζω για την αξιοπιστια αλλα σαν αυτοκινητο συνολικα το θεωρω πολυ ανωτερο.
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@vigilantius__1985 said in Toyota Corolla Cross:
Θεωρείτε ότι το παραπάνω κόστος από active plus σε sport gr αξίζει;
Για εμένα είναι ακραία ακόμα και τα 3 χιλιάρικα παραπάνω της έκδοσης style σε σχέση με την active plus. Δηλαδή για:
- 18ρες ζάντες (αντί για 17),
- φιμέ κρύσταλλα πίσω,
- εξολοκλήρου led φώτα μπρος-πίσω (αντί για φώτα μέρας και φλας με λάμπες αλογόνου),
- αισθητήρες παρκαρίσματος (ενώ έχεις κάμερα οπισθοπορίας) και
- τυφλού σημείου (ζω και χωρίς αυτό).
Δεν νομίζω ότι παίρνεις τόσο value for money μεταξύ εκδόσεων.
Η διαφορά είναι 2.5Κ. Άλλο οι αισθητήρες που σου εμφανίζουν την απόσταση σε οθόνη και άλλο η κάμερα.
Εννοείται με τα πάντα ζούμε χωρίς να τα επιλέξουμε.
Επίσης έχει και άλλα πολλά που δεν ανέφερες. Δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι , δερμάτινο λεβιέ, εσωτερικό φωτισμό, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας αποσκευών, απομακρυσμένο έλεγχο...
Και φρενάρισμα πίσω σε κάθετα κινούμενο όχημα!
Ε πόσα θες δλδ για να τα πεις vfm?
Μια χαρά δικαιολογεί τα λεφτά της η style σε σχέση με την ακτιβ.3 χιλιάδες είναι μαζί με το κόστος του χρώματος. Μόνο το ηλεκτρικό άνοιγμα της θύρας αποσκευών ξέχασα να πω. Τα άλλα που λες για τιμόνια και λεβγιέδες και φωτισμό, τα έχει και η active plus. Αυτό με το φρενάρισμα είναι λόγω των αισθητήρων παρκαρίσματος.
Είναι πολλά λεφτά τα 3 χιλιάδες για αισθητήρες και ζάντες.
Μόνο και μόνο για το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ αξίζει τα 3000€
Συμφωνω 109%! Δεν αγοραζω ξανα αμαξι χωρις αυτο.
-
Τραγικό να χρειάζεται να αλλάξεις ολόκληρο το φανάρι αν σου καεί το led. Έχετε ακούσει όμως πολλούς να έχουν θέμα με τα led μακροχρόνια; Δηλαδή καίγονται;
Τώρα όσον αφορά το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ, μπορεί κάποιος να μου πει τι γίνεται όταν το γεμίζεις μέχρι το θεό; Δηλαδή, θα έχω τα μπαγκάζια των παιδιών και τις βαλίτσες, θα τα έχω βάλει όπως όπως, θα βρίσκει η πόρτα και δεν θα κλείνει; Ενώ με τον μηχανικό τρόπο, θα έριχνα ένα κοπάνημα και θα έφευγα; Επίσης, πες ότι θες να πάρεις κάτι γρήγορα από το πορτμπαγκάζ... θα πατάω το κουμπί και θα περιμένω 2 λεπτά να πάρω τον ίσκιο του αυτοκινήτου πχ; Πώς βολεύει το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ; Είστε όλοι με σακούλες στα χέρια συνέχεια και δεν μπορείτε να το ανοίγετε; Και κάποιοι για αυτό θα δίνατε 3000 ευρώ; Δεν τα μαζεύετε τα λεφτά να πάτε διακοπές καλύτερα;
-
Έχω δει πολλά με καμένα τα led ημέρας, κυρίως renault (megane, kadjar) και κάμποσα από αυτά να έχουν ένα κιτρινοπράσινο χρώμα, πρόσφατα είδα και κούτα corolla sedan όπου στη δεξιά μεριά άναβε το μισό.
Μπαίνουν άραγε στην εγγύηση ή θεωρούνται αναλώσιμα;
Τα ημέρας κάποιοι τα επισκευάζουν πάντως. -
@georgemit said in Toyota Corolla Cross:
Έχω δει πολλά με καμένα τα led ημέρας, κυρίως renault (megane, kadjar) και κάμποσα από αυτά να έχουν ένα κιτρινοπράσινο χρώμα, πρόσφατα είδα και κούτα corolla sedan όπου στη δεξιά μεριά άναβε το μισό.
Μπαίνουν άραγε στην εγγύηση ή θεωρούνται αναλώσιμα;
Τα ημέρας κάποιοι τα επισκευάζουν πάντως.Αν είναι στην εγγύηση, οφείλουν να στο αλλάξουν γιατί υποτίθεται πήρες led φώτα που έχουν καλύτερη απόδοση και κρατάνε χρόνια (σε σχέση με τις απλές λάμπες). Θέμα κατασκευαστή, άρα οφείλουν να στο καλύψουν. Μιας και στάθηκες στα φώτα ημέρας... μένουν ανοιχτά συνέχεια βάσει νόμου και όχι επειδή εσύ θες να τα ανάβεις... Άρα αν κάηκαν ενώ προοριζόταν για μακροχρόνια χρήση, ένας λόγος παραπάνω να σου καλύψουν την αντικατάσταση των φωτών...
-
Παίδες όσοι έχετε νέα αυτοκίνητα, να ρωτήσω τι βράδυ τα led από τα matrix led έχουν μεγάλη διαφορά; Για να ξέρω, είναι βολικά και τα led το βράδυ;
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Τραγικό να χρειάζεται να αλλάξεις ολόκληρο το φανάρι αν σου καεί το led. Έχετε ακούσει όμως πολλούς να έχουν θέμα με τα led μακροχρόνια; Δηλαδή καίγονται;
Τώρα όσον αφορά το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ, μπορεί κάποιος να μου πει τι γίνεται όταν το γεμίζεις μέχρι το θεό; Δηλαδή, θα έχω τα μπαγκάζια των παιδιών και τις βαλίτσες, θα τα έχω βάλει όπως όπως, θα βρίσκει η πόρτα και δεν θα κλείνει; Ενώ με τον μηχανικό τρόπο, θα έριχνα ένα κοπάνημα και θα έφευγα; Επίσης, πες ότι θες να πάρεις κάτι γρήγορα από το πορτμπαγκάζ... θα πατάω το κουμπί και θα περιμένω 2 λεπτά να πάρω τον ίσκιο του αυτοκινήτου πχ; Πώς βολεύει το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ; Είστε όλοι με σακούλες στα χέρια συνέχεια και δεν μπορείτε να το ανοίγετε; Και κάποιοι για αυτό θα δίνατε 3000 ευρώ; Δεν τα μαζεύετε τα λεφτά να πάτε διακοπές καλύτερα;
Δεν νομιζω οτι δινει καποιος 3Κ για ηλεκτρικο ανοιγμα. ΑΠλα συμπεριλαμβανετε σε ενα μεγαλυτερο πακετο με αλλα αξεσουαρ. Οπως θα εκλεινες το χειροκινητο με ελαφρια πιεση στο τελος το ιδιο κανεις και με το ηλεκτρικο. Τουλαχιστον εγω ετσι κανω οταν ειναι ξεχειλο και απο μονο του θα εφτανε στο τελος και θα εκανε μπιπ μπιπ...αλλα δεν ξερει οτι μπορει να κλεισει.
Πατας κουμπι και ανοιγει μπαμ-μπαμ...αντε να εχει καθυστερηση 1-2 δευτερολεπτα σε σχεση με το πως θα το ανοιγες μονος σου.
Μπορεις να το ανοιξεις πριν φτασεις στο αυτοκινητο αν θες να βαλεις κατι μεσα εσυ ή καποιος αλλος, με σακουλες στα χερια απλα πατας ενα κουμπακι και κλεινει/κλειδωνει κιολας. Δεν ειπαμε πως δεν ζεις χωρις αυτο...αλλα οχι οτι με χαλαει κιολας που το εχω. -
@zaxosm said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus.Η style 1.8 έχει 34Κ ,εκεί αντίπαλο έχει μόνο τα κινέζικα.
Πλεον εκει τιμολογειται και το hyundai tucson full hybrid με 200+ αλογα. Δεν γνωριζω για την αξιοπιστια αλλα σαν αυτοκινητο συνολικα το θεωρω πολυ ανωτερο.
Το hev Tucson με εξοπλισμό αντίστοιχο της Corolla cross style (δηλαδή έκδοση limited) σε πάει στα 38.5κ ευρώ με μεταλλικό έναντι 34 του Toyota. Το ,Toyota είναι no brainier αν δεν σου φαίνεται στριμωγμένο.
-
@georgemit said in Toyota Corolla Cross:
Έχω δει πολλά με καμένα τα led ημέρας, κυρίως renault (megane, kadjar) και κάμποσα από αυτά να έχουν ένα κιτρινοπράσινο χρώμα, πρόσφατα είδα και κούτα corolla sedan όπου στη δεξιά μεριά άναβε το μισό.
Μπαίνουν άραγε στην εγγύηση ή θεωρούνται αναλώσιμα;
Τα ημέρας κάποιοι τα επισκευάζουν πάντως.Δεν νομίζω να υπόκεινται στους όρους της εγγύησης.
-
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@zaxosm said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus.Η style 1.8 έχει 34Κ ,εκεί αντίπαλο έχει μόνο τα κινέζικα.
Πλεον εκει τιμολογειται και το hyundai tucson full hybrid με 200+ αλογα. Δεν γνωριζω για την αξιοπιστια αλλα σαν αυτοκινητο συνολικα το θεωρω πολυ ανωτερο.
Το hev Tucson με εξοπλισμό αντίστοιχο της Corolla cross style (δηλαδή έκδοση limited) σε πάει στα 38.5κ ευρώ με μεταλλικό έναντι 34 του Toyota. Το ,Toyota είναι no brainier αν δεν σου φαίνεται στριμωγμένο.
Ισχύει ότι στα 35 το τουσον είναι άδειο εξοπλιστικά, από την άλλη είναι ένα πολύ πιο άνετο μέσα αμάξι όντας 7-8 εκ μακρύτερο. Σε απτή ποιοτικά είναι καλύτερο του τουσον και αισθητά πιο hi tech με το νέο διπλό πάνελ οθονών.
Παίρνεις κινητήρα χωρίς φορολογικά βάρη με περισσότερα άλογα ακόμα και από το 2.0 κκ...φυσικά το Τογιότα αν κυνηγάς την οικονομία καυσίμου κερδίζει παντού το τουσον. -
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@georgemit said in Toyota Corolla Cross:
Έχω δει πολλά με καμένα τα led ημέρας, κυρίως renault (megane, kadjar) και κάμποσα από αυτά να έχουν ένα κιτρινοπράσινο χρώμα, πρόσφατα είδα και κούτα corolla sedan όπου στη δεξιά μεριά άναβε το μισό.
Μπαίνουν άραγε στην εγγύηση ή θεωρούνται αναλώσιμα;
Τα ημέρας κάποιοι τα επισκευάζουν πάντως.Δεν νομίζω να υπόκεινται στους όρους της εγγύησης.
Κι εγώ αυτό νομίζω, θεωρείται αναλώσιμο.
Υπό προϋποθέσεις, αν είναι πολύ νωρίς και ανάλογα τον αντιπρόσωπο ίσως το καλύψουν όμως. -
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@zaxosm said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus.Η style 1.8 έχει 34Κ ,εκεί αντίπαλο έχει μόνο τα κινέζικα.
Πλεον εκει τιμολογειται και το hyundai tucson full hybrid με 200+ αλογα. Δεν γνωριζω για την αξιοπιστια αλλα σαν αυτοκινητο συνολικα το θεωρω πολυ ανωτερο.
Το hev Tucson με εξοπλισμό αντίστοιχο της Corolla cross style (δηλαδή έκδοση limited) σε πάει στα 38.5κ ευρώ με μεταλλικό έναντι 34 του Toyota. Το ,Toyota είναι no brainier αν δεν σου φαίνεται στριμωγμένο.
Ισχύει ότι στα 35 το τουσον είναι άδειο εξοπλιστικά, από την άλλη είναι ένα πολύ πιο άνετο μέσα αμάξι όντας 7-8 εκ μακρύτερο. Σε απτή ποιοτικά είναι καλύτερο του τουσον και αισθητά πιο hi tech με το νέο διπλό πάνελ οθονών.
Παίρνεις κινητήρα χωρίς φορολογικά βάρη με περισσότερα άλογα ακόμα και από το 2.0 κκ...φυσικά το Τογιότα αν κυνηγάς την οικονομία καυσίμου κερδίζει παντού το τουσον.Δεν είδα το υβριδικό τουσον, αλλά έτυχε να πάρει ένας το ντίζελ αυτόματο σε ταξί.
Ο χώρος του δεν ήταν ιδιαίτερα καλύτερος από ΨΨ, ούτε είναι τόσο σύγχρονο με τα άπειρα κουμπάκια.
Και χωρίς να κλείσει χρόνο, έχει περάσει πιο πολύ χρόνο στα συνεργεία για χοντρές επισκευές.
Ένας φίλος με το χειροκίνητο με τα 180 άλογα, που μπήκα βόλτα, είχε ωραίο πάτημα. -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@zaxosm said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus.Η style 1.8 έχει 34Κ ,εκεί αντίπαλο έχει μόνο τα κινέζικα.
Πλεον εκει τιμολογειται και το hyundai tucson full hybrid με 200+ αλογα. Δεν γνωριζω για την αξιοπιστια αλλα σαν αυτοκινητο συνολικα το θεωρω πολυ ανωτερο.
Το hev Tucson με εξοπλισμό αντίστοιχο της Corolla cross style (δηλαδή έκδοση limited) σε πάει στα 38.5κ ευρώ με μεταλλικό έναντι 34 του Toyota. Το ,Toyota είναι no brainier αν δεν σου φαίνεται στριμωγμένο.
Ισχύει ότι στα 35 το τουσον είναι άδειο εξοπλιστικά, από την άλλη είναι ένα πολύ πιο άνετο μέσα αμάξι όντας 7-8 εκ μακρύτερο. Σε απτή ποιοτικά είναι καλύτερο του τουσον και αισθητά πιο hi tech με το νέο διπλό πάνελ οθονών.
Παίρνεις κινητήρα χωρίς φορολογικά βάρη με περισσότερα άλογα ακόμα και από το 2.0 κκ...φυσικά το Τογιότα αν κυνηγάς την οικονομία καυσίμου κερδίζει παντού το τουσον.Δεν είδα το υβριδικό τουσον, αλλά έτυχε να πάρει ένας το ντίζελ αυτόματο σε ταξί.
Ο χώρος του δεν ήταν ιδιαίτερα καλύτερος από ΨΨ, ούτε είναι τόσο σύγχρονο με τα άπειρα κουμπάκια.
Και χωρίς να κλείσει χρόνο, έχει περάσει πιο πολύ χρόνο στα συνεργεία για χοντρές επισκευές.
Ένας φίλος με το χειροκίνητο με τα 180 άλογα, που μπήκα βόλτα, είχε ωραίο πάτημα.Εγώ από ότι έχω δει και στα δύο που μπήκα είναι αισθητά πιο άνετο σε χώρους το τουσον και με 100λτ παραπάνω αποσκευές. Πόση παραπάνω διάφορα δλδ περιμένεις για 7εκ διάφορα σε μήκος;
Μετά μιλάμε για το fl tucson που είναι σαφώς πιο μοντέρνο από το fl cc που δεν άλλαξε και πολλά μέσα.
Το υβριδικό τουσον είναι αλήθεια ότι τουλάχιστον Θεσσαλονίκη δεν το βρίσκεις για τεστ. Το έχω ζητήσει 2-3 φορές την τετραετία δεν υπάρχει... -
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@zaxosm said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus.Η style 1.8 έχει 34Κ ,εκεί αντίπαλο έχει μόνο τα κινέζικα.
Πλεον εκει τιμολογειται και το hyundai tucson full hybrid με 200+ αλογα. Δεν γνωριζω για την αξιοπιστια αλλα σαν αυτοκινητο συνολικα το θεωρω πολυ ανωτερο.
Το hev Tucson με εξοπλισμό αντίστοιχο της Corolla cross style (δηλαδή έκδοση limited) σε πάει στα 38.5κ ευρώ με μεταλλικό έναντι 34 του Toyota. Το ,Toyota είναι no brainier αν δεν σου φαίνεται στριμωγμένο.
Ισχύει ότι στα 35 το τουσον είναι άδειο εξοπλιστικά, από την άλλη είναι ένα πολύ πιο άνετο μέσα αμάξι όντας 7-8 εκ μακρύτερο. Σε απτή ποιοτικά είναι καλύτερο του τουσον και αισθητά πιο hi tech με το νέο διπλό πάνελ οθονών.
Παίρνεις κινητήρα χωρίς φορολογικά βάρη με περισσότερα άλογα ακόμα και από το 2.0 κκ...φυσικά το Τογιότα αν κυνηγάς την οικονομία καυσίμου κερδίζει παντού το τουσον.Δεν είδα το υβριδικό τουσον, αλλά έτυχε να πάρει ένας το ντίζελ αυτόματο σε ταξί.
Ο χώρος του δεν ήταν ιδιαίτερα καλύτερος από ΨΨ, ούτε είναι τόσο σύγχρονο με τα άπειρα κουμπάκια.
Και χωρίς να κλείσει χρόνο, έχει περάσει πιο πολύ χρόνο στα συνεργεία για χοντρές επισκευές.
Ένας φίλος με το χειροκίνητο με τα 180 άλογα, που μπήκα βόλτα, είχε ωραίο πάτημα.Εγώ από ότι έχω δει και στα δύο που μπήκα είναι αισθητά πιο άνετο σε χώρους το τουσον και με 100λτ παραπάνω αποσκευές. Πόση παραπάνω διάφορα δλδ περιμένεις για 7εκ διάφορα σε μήκος;
Μετά μιλάμε για το fl tucson που είναι σαφώς πιο μοντέρνο από το fl cc που δεν άλλαξε και πολλά μέσα.
Το υβριδικό τουσον είναι αλήθεια ότι τουλάχιστον Θεσσαλονίκη δεν το βρίσκεις για τεστ. Το έχω ζητήσει 2-3 φορές την τετραετία δεν υπάρχει...Το Τουσόν στη πίσω σειρά καθισμάτων έχει λιγότερους χώρους για τους επιβάτες. Επίσης, το Τουσόν έχει κινητήρες με τούρμπο (extra πονοκέφαλος χωρίς λόγο). Γενικά η Toyota λόγω των καλών ρύπων ως σύνολο, δεν βγάζει τούρμπο κινητήρες και δίνει πόνο στα κυβικά, δείτε πχ rav
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@zaxosm said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus.Η style 1.8 έχει 34Κ ,εκεί αντίπαλο έχει μόνο τα κινέζικα.
Πλεον εκει τιμολογειται και το hyundai tucson full hybrid με 200+ αλογα. Δεν γνωριζω για την αξιοπιστια αλλα σαν αυτοκινητο συνολικα το θεωρω πολυ ανωτερο.
Το hev Tucson με εξοπλισμό αντίστοιχο της Corolla cross style (δηλαδή έκδοση limited) σε πάει στα 38.5κ ευρώ με μεταλλικό έναντι 34 του Toyota. Το ,Toyota είναι no brainier αν δεν σου φαίνεται στριμωγμένο.
Ισχύει ότι στα 35 το τουσον είναι άδειο εξοπλιστικά, από την άλλη είναι ένα πολύ πιο άνετο μέσα αμάξι όντας 7-8 εκ μακρύτερο. Σε απτή ποιοτικά είναι καλύτερο του τουσον και αισθητά πιο hi tech με το νέο διπλό πάνελ οθονών.
Παίρνεις κινητήρα χωρίς φορολογικά βάρη με περισσότερα άλογα ακόμα και από το 2.0 κκ...φυσικά το Τογιότα αν κυνηγάς την οικονομία καυσίμου κερδίζει παντού το τουσον.Δεν είδα το υβριδικό τουσον, αλλά έτυχε να πάρει ένας το ντίζελ αυτόματο σε ταξί.
Ο χώρος του δεν ήταν ιδιαίτερα καλύτερος από ΨΨ, ούτε είναι τόσο σύγχρονο με τα άπειρα κουμπάκια.
Και χωρίς να κλείσει χρόνο, έχει περάσει πιο πολύ χρόνο στα συνεργεία για χοντρές επισκευές.
Ένας φίλος με το χειροκίνητο με τα 180 άλογα, που μπήκα βόλτα, είχε ωραίο πάτημα.Εγώ από ότι έχω δει και στα δύο που μπήκα είναι αισθητά πιο άνετο σε χώρους το τουσον και με 100λτ παραπάνω αποσκευές. Πόση παραπάνω διάφορα δλδ περιμένεις για 7εκ διάφορα σε μήκος;
Μετά μιλάμε για το fl tucson που είναι σαφώς πιο μοντέρνο από το fl cc που δεν άλλαξε και πολλά μέσα.
Το υβριδικό τουσον είναι αλήθεια ότι τουλάχιστον Θεσσαλονίκη δεν το βρίσκεις για τεστ. Το έχω ζητήσει 2-3 φορές την τετραετία δεν υπάρχει...Το Τουσόν στη πίσω σειρά καθισμάτων έχει λιγότερους χώρους για τους επιβάτες. Επίσης, το Τουσόν έχει κινητήρες με τούρμπο (extra πονοκέφαλος χωρίς λόγο). Γενικά η Toyota λόγω των καλών ρύπων ως σύνολο, δεν βγάζει τούρμπο κινητήρες και δίνει πόνο στα κυβικά, δείτε πχ rav
Το τούρμπο έχει τα πολλά καλά του και κάποια κακά.
Ο πόνος που δίνει στα κυβικά η Τογιότα μεταφέρεται στην τσέπη του αγοραστή, Τογιότα και Μάζντα είναι οι αγαπημένες μάρκες του Μητσοτάκη!
Προσωπικά έχω σχεδόν 20 χρόνια αμάξια τουρμπο την κακή όψη τους δεν την έχω δει ακόμα.. -
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Τραγικό να χρειάζεται να αλλάξεις ολόκληρο το φανάρι αν σου καεί το led. Έχετε ακούσει όμως πολλούς να έχουν θέμα με τα led μακροχρόνια; Δηλαδή καίγονται;
Τώρα όσον αφορά το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ, μπορεί κάποιος να μου πει τι γίνεται όταν το γεμίζεις μέχρι το θεό; Δηλαδή, θα έχω τα μπαγκάζια των παιδιών και τις βαλίτσες, θα τα έχω βάλει όπως όπως, θα βρίσκει η πόρτα και δεν θα κλείνει; Ενώ με τον μηχανικό τρόπο, θα έριχνα ένα κοπάνημα και θα έφευγα; Επίσης, πες ότι θες να πάρεις κάτι γρήγορα από το πορτμπαγκάζ... θα πατάω το κουμπί και θα περιμένω 2 λεπτά να πάρω τον ίσκιο του αυτοκινήτου πχ; Πώς βολεύει το ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ; Είστε όλοι με σακούλες στα χέρια συνέχεια και δεν μπορείτε να το ανοίγετε; Και κάποιοι για αυτό θα δίνατε 3000 ευρώ; Δεν τα μαζεύετε τα λεφτά να πάτε διακοπές καλύτερα;
Ηλεκτρικο πορτπαγκαζ..η lexus το δινει 320ltr(awd)..φαινεται ναι ειναι λιγο πιο μεγαλο κοντα η λιγο κατω απ τα 400..εχω βαλει κοντα στα 500 μεχρι οροφη..3-4 δοκιμες να κανεις λιγο καλυτερο τετρις..στο τελος οταν εισαι κοντα στο να κλεισει του δινεις και ενα χερακι βοηθειας
..η μονη προσοχη ειναι στη κλειδαρια μην μαγκωσει τιποτα μεσα γιατι μετα τρεχα γυρευε..ενω στο χειροκινητο ολο και κατι θα κανεις
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
@zaxosm said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Βλέπω εγείρει τα πάθη η αυτοκινητάρα!
Το active plus είναι η σωστή έκδοση για ΨΨ, είτε 1.8 είτε 2λτ.
Αν είναι να δώσει κάποιος 40+ χιλιάρικα κι επιμένει υβριδικά, ας πάρει Lexus.Η style 1.8 έχει 34Κ ,εκεί αντίπαλο έχει μόνο τα κινέζικα.
Πλεον εκει τιμολογειται και το hyundai tucson full hybrid με 200+ αλογα. Δεν γνωριζω για την αξιοπιστια αλλα σαν αυτοκινητο συνολικα το θεωρω πολυ ανωτερο.
Το hev Tucson με εξοπλισμό αντίστοιχο της Corolla cross style (δηλαδή έκδοση limited) σε πάει στα 38.5κ ευρώ με μεταλλικό έναντι 34 του Toyota. Το ,Toyota είναι no brainier αν δεν σου φαίνεται στριμωγμένο.
Ισχύει ότι στα 35 το τουσον είναι άδειο εξοπλιστικά, από την άλλη είναι ένα πολύ πιο άνετο μέσα αμάξι όντας 7-8 εκ μακρύτερο. Σε απτή ποιοτικά είναι καλύτερο του τουσον και αισθητά πιο hi tech με το νέο διπλό πάνελ οθονών.
Παίρνεις κινητήρα χωρίς φορολογικά βάρη με περισσότερα άλογα ακόμα και από το 2.0 κκ...φυσικά το Τογιότα αν κυνηγάς την οικονομία καυσίμου κερδίζει παντού το τουσον.Δεν είδα το υβριδικό τουσον, αλλά έτυχε να πάρει ένας το ντίζελ αυτόματο σε ταξί.
Ο χώρος του δεν ήταν ιδιαίτερα καλύτερος από ΨΨ, ούτε είναι τόσο σύγχρονο με τα άπειρα κουμπάκια.
Και χωρίς να κλείσει χρόνο, έχει περάσει πιο πολύ χρόνο στα συνεργεία για χοντρές επισκευές.
Ένας φίλος με το χειροκίνητο με τα 180 άλογα, που μπήκα βόλτα, είχε ωραίο πάτημα.Εγώ από ότι έχω δει και στα δύο που μπήκα είναι αισθητά πιο άνετο σε χώρους το τουσον και με 100λτ παραπάνω αποσκευές. Πόση παραπάνω διάφορα δλδ περιμένεις για 7εκ διάφορα σε μήκος;
Μετά μιλάμε για το fl tucson που είναι σαφώς πιο μοντέρνο από το fl cc που δεν άλλαξε και πολλά μέσα.
Το υβριδικό τουσον είναι αλήθεια ότι τουλάχιστον Θεσσαλονίκη δεν το βρίσκεις για τεστ. Το έχω ζητήσει 2-3 φορές την τετραετία δεν υπάρχει...Το Τουσόν στη πίσω σειρά καθισμάτων έχει λιγότερους χώρους για τους επιβάτες. Επίσης, το Τουσόν έχει κινητήρες με τούρμπο (extra πονοκέφαλος χωρίς λόγο). Γενικά η Toyota λόγω των καλών ρύπων ως σύνολο, δεν βγάζει τούρμπο κινητήρες και δίνει πόνο στα κυβικά, δείτε πχ rav
Το τούρμπο έχει τα πολλά καλά του και κάποια κακά.
Ο πόνος που δίνει στα κυβικά η Τογιότα μεταφέρεται στην τσέπη του αγοραστή, Τογιότα και Μάζντα είναι οι αγαπημένες μάρκες του Μητσοτάκη!
Προσωπικά έχω σχεδόν 20 χρόνια αμάξια τουρμπο την κακή όψη τους δεν την έχω δει ακόμα..Το rav που είναι 2500 και το Τουσόν που είναι 1600 τούρμπο καίνε τα ίδια… Οι περισσότεροι κακομεταχειρίζονται τα ατμοσφαιρικά, φαντάσου τι γίνεται στα συνεργεία με τα τούρμπο… Το καμμένο λάδι πάει σύννεφο
-
@nikonino Δέχεστε προειδοποίηση για παράθεση φωτογραφίας. {Admin}
-
@savas89 said in Toyota Corolla Cross:
Παίδες όσοι έχετε νέα αυτοκίνητα, να ρωτήσω τι βράδυ τα led από τα matrix led έχουν μεγάλη διαφορά; Για να ξέρω, είναι βολικά και τα led το βράδυ;
Επειδή αυτοί που έχουν ματριξ δεν σου απαντάνε, να σου πω εγώ που δεν έχω.
Το ΨΨ έχει πολύ καλά "απλά" λεντ φώτα, πολύ αποτελεσματικά με ομοιόμορφη καθαρή δέσμη, τα χαρακτηρίζω άριστα.
Έχουν αυτόματη εναλλαγή μικρής μεγάλης σκάλας για να μην τυφλώνει τους απέναντι.
Τα ματριξ συνήθως έχουν και κατοπτρακια που κατευθύνουν τη δέσμη και προκαλούν σκίαση μόνο στο σημείο που βρίσκεται ο απέναντι οδηγός χωρίς να κατεβάσουν στη μικρή σκάλα, οπότε έχεις ακόμη περισσότερο φως παντού.Δέν ξέρω αν υπάρχει ματριξ στο ΨΨ, αλλά και τα στάνταρ λεντ του είναι άψογα.
Toyota Corolla Cross