Την είδα σήμερα, σε ασημί. Παρότι βαμμένος alfista, αυτό το πράγμα δε βλέπεται, ειδικά από πίσω. Προτιμώ την προσέγγιση της Lancia. Αυτό το πράγμα είναι σαν φασόν κινέζικο
vigilantius__1985
@vigilantius__1985
Best posts made by vigilantius__1985
-
RE: Alfa Romeo Junior (B-SUV)
-
RE: Alfa Romeo Tonale
@civil357 said in Alfa Romeo Tonale:
Κύριοι , ειλικρινά , εξηγήστε μου και εμένα , τι περιμένατε από τη tonale για να είναι γνήσια alfa;
Για εμένα προσωπικά είναι άλλο ένα C suv, όπως όλα τα υπόλοιπα, με μάλλον την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά της κατηγορίας. Προσωπικά , το έχω ξαναγράψει με καλύπτει, αυτό, ίσως θα ήθελα πιο φουτουριστικό σαλόνι, αυτή η προσκόλληση σε γραμμές του παρελθόντος και η ρετρό "πινελιά" ποτέ δε τη συμπάθησα
Εκτός του διδύμου , το οποίο δυστυχώς απέτυχε εμπορικά, τι είχε η guilietta , η mito και δε ξέρω ποια άλλη η οποία την κατατάσσει στις γνήσιες; Είχα και 75 και guilietta , ε , μια χαρά ήταν η δεύτερη , αν είχε και σαλόνι αντάξιο της 147 , δεν θα είχα να γράψω τίποτα.
Εκτός να συζητάμε για εποχές προ του 80 , οπότε εκεί , δε γνωρίζω.
Υπόψιν η εταιρία , παλεύει και μέσα στο 23 , παρουσιάζει θερμικό ( μάλλον) , κουπέ επιδόσεων. Τι άλλο να κάνει και αυτή η δόλια.....
Πιο λογική τιμή για ένα αμάξι με αναιμικο μοτέρ 130 ίππων. Η giulietta είχε και έναν turbo benzina σε σχετικά λογική τιμή και επαιζαν μεγάλες εκπτώσεις. Εγώ τη δική μου το 14 την πήρα με 4.000 έκπτωση. Βέβαια τα πλήρωσα μέσα σε κάθε πλαστικό και δερματίνη του σαλονιού αλλά τέλος πάντων..ήταν ένα φιατ με το όνομα giulietta γραμμένο με κραγιόν όπως είχε πει και ο Κλάρκσον. Ο ανταγωνισμός είναι αμείλικτος πλέον και υπάρχει και η κορεατική παράμετρος που τότε ήταν κάτω του μέσου όρου. Μπες να δεις τι Kia Sportage back to back με την tonale και θα καταλάβεις. Δεν αρκεί η λίγο καλύτερη οδική συμπεριφορά όταν ζητάς τόσα λεφτά. Οι χώροι δε με νοιάζουν, οι εκτός δρόμου δυνατότητες επίσης, αλλά αυτό το εσωτερικό δεν είναι για τόσο ακριβό αυτοκίνητο. Δίνω ένα πόιντ στην πενταετή εγγύηση πάντως
-
RE: Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί
@red_monster said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@dimitrioskosmas said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Επανέρχομαι για άλλη μαι φορά στο θέμα, καθώς σήεμρα έκανα μεγάλο σέρβις στη giulietta και μαζί με τακάκια, δισκόπλακες, μπαράκια ζαμφόρ, μια βάση μηχανής και κάτι ψιλολόγια, πήγε σχεδόν ένα χιλιάρικο σε εξουσιοδοτημένο...δεδομένου ότι του χρόνου μάλλο θα χρειαστώ και δίσκο-πλατό (κανά χιλιάρικο ακόμα αν χρειαστεί αλλαγή και το βολάν) έκανα κάποιες δεύτερες σκέψεις. Γενικά έχω πολλή προσεγμένη τη giulietta και έχω ρίξει αρκετό χρήμα στη συντήρησή της (αναλώσιμα όλα, όχι κάτι απρόβλεπτο πέρα από ένα κολάρο τουρμπίνας στα 11 χρόνια), λυπάμαι κάπως να τη δώσω...Γενικά κάνω γύρω στα 1200 χλμ το μήνα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον λόγω δουλειάς...μήπως θα ήταν πιο καλύ λύση να σπρώξω του χρόνου το swift της γυναίκας που θα έχει τότε βαριά 90.000 χλμ και να ψαχτώ για κάποιο ηλεκτρικό για μένα για να κάνω εξοικονόμηση καυσίμου; (αν τρέξει ΚΗ4 φυσικά...). Και να δώσω τη giulietta στη γυναίκα για ατ ελάχιστα χιλιόμετρα που κάνει και να την ξεμπουκώνουμε σε κανένα ταξίδι, αν φοβόμαστε να πάρουμε το ηλεκτρικό λόγω αυτονομίας..
Νομίζω αν αλλάξεις συνεργείο και πας σε καλά aftermarket ανταλλακτικά θα ρίξεις τη συντήρηση στο μισο
Η αλήθεια είναι ότι είμαι ικανοποιημένος απόλυτα από το συνεργείο (εξουσιοδοτημένο). Και με aftermarket πάντως που ρωτάω πάντα και μο υδίνουν την εναλλακτική, η διαφορά είναι το πολύ 15-20 %. Γενικα΄έχει ακριβή συντήρηση η alfa romeo μετά τα πρώτα χρόνια. Το έχω ξαναζήσει με 147 tspark..
Έχει ακριβή συντήρηση χωρίς να έχει τίποτα το ιδιαίτερο !
Όταν την αγόρασα, ήταν μαζί με το focus και τον άσσο της bmw τα καλύτερα σε οδηγική συμπεριφορά. Είναι το τι ψάχνει ο καθένας ως "ιδιαίτερο" κάθε φορά. Επίσης, εμφανισιακά, έχει ένα σχήμα που φαίνεται αειθαλές. Ας θυμηθούμε πώς ήταν τα περισσότερα αμαξια το 2010..
-
RE: Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί
@jamesd said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Αν είσαι συναισθηματικός κράτησε την Alfa Romeo.
συναισθηματικός είμαι, αλλά σε κάποια πράγματα πρέπει να πρυτανεύσει και η λογική. Κρίμα να χαντακώσω ένα αμάξι ντίζελ να κάνει 3 χιλιόμετρα τη μέρα στο κέντρο της Αθήνας..
-
RE: LEXUS LBX
Premium μπανακι σημερα με κεραμικο πλυσιμο!!!
Καλορίζικο! Πανέμορφο! Το ομορφότερο αυτοκίνητο της lexus μετά το LFA.
Το έχεις "ανοίξει" καθόλου σε ταξίδι? ζορίζεται πάνω από τα 140? -
RE: LEXUS LBX
@vigilantius__1985 said in LEXUS LBX:
Επειδή τα οδήγησα back to back με απόσταση λίγων ωρών, να αναφέρω μόνο ότι το lbx πίσω έχει πιο "αστείους" χώρους από την junior. Προερχόμενος από giulietta (που έχει μικρούς χώρους πίσω), όταν μπήκα στο lbx ξενέρωσα τη ζωή μου.
Σεβαστή κάθε άποψη!
Εγώ όταν έκατσα πίσω και στα 2 με την θέση του οδηγύ ρυθμισμένη για εμένα, στo LBX ήμουν στριμωγμένος, στην junior απλά δεν χώραγα!
Τώρα για κινητήρες, στα 136 αμμότεροι, καλύτερο το σύνολο της Λέξους. Στα ηλεκτρικά ειναι άλλη ιστορία.
Η αλήθεια είναι ότι μου φάνηκε λίγο πιο φαρδύ το lbx και αρκετά πιο άνετη για τα γόνατα η junior. Βέβαια και τα δύο δε διακρίνονται για τους πίσω χώρους.
Από πλευράς επιδόσεων, η junior είναι κάπως καλύτερη (με πολύ υψηλότερη τελική μάλιστα) και χωρίς να νομίζεις ότι οδηγάς jumbo 747 όταν την πιέζεις:
https://zeperfs.com/en/duel13000-12049.htmΑπό πλευράς μηχανολογίας, το να συγκρίνουμε μοτέρ Stellantis με μοτέρ Lexus, συνιστά ασέβεια το λιγότερο.
-
RE: Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα
@vagkirk said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Λαϊκό προσκύνημα στον Άσσο!!!!
Περίμενα ώρα να μπω μέσα, μπήκα πρώτα πίσω με τα μικρά, χτύπησα το κεφάλι μου αλλά μόλις μπήκα , με τον μπροστινό μου 1.80 , είχα δέκα πόντους στα γόνατα και αρκετό αέρα στο κεφάλι.
Μια χαρά υπέρανετο , δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο μια 4 μελης οικογένεια.
Η αποκάλυψη όμως ήταν μπροστά, ,εκτός από την τέλεια θέσης οδήγησης και την πολύ καλή ποιότητα υλικών σε αρκετά σημεία, ξεπερασε τις προσδοκίες μου ως προς την άνεση, έκατσα όσο πιο πολύ πίσω το κάθισμα, με το τιμόνι τέρμα πάνω και έξω , η πιο άνετη θέση οδήγησης με ανοιχτά πόδια από οτιδήποτε άλλο μπήκα!!!!Πάντως, ο άσσος ,σε περίπτωση που πάρεις τον υβριδικό, έχει χώρο αποσκευών 300 λίτρα, που δε φτάνει ούτε κατά διάνοια για τετραμελή οικογένεια, ενώ είναι οριακός ακόμα και για τριμελή...
-
RE: Alfa Romeo Giulietta
@gv2000 said in Alfa Romeo Giulietta:
καλημέρα σε όλους.
ok από αυτά που μου λέτε λοιπόν καταλαβαίνω πως πρόκεται για ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο με πταίσματα σε ποιότητα συναρμογόγησης εσωτερικού. αν και βλέπω πως από το f/l (2016+) διορθώσανε αρκετά τέτοια fails. όπως και να έχει πιστεύω θα ζήσω με αυτά αφού ένα giulietta που είχα για 2 μέρες '19 diesel μου άρεσε πολύ σαν οδήγηση και δεδομένου ότι πάντα μου αρέσανε σε εμφάνιση λέω να κάνω το next step. όταν με το καλό πουληθεί το qq που έχω τώρα θα τα λέμε από εδώ! χαιρετώ!να προσέξεις γιατί νομίζω πως μόνο στο facelift του 2018 τα είχανε διορθώσει αυτά. Εγώ, σε facelift του 2014 με 100.000 χλμ έχω χρυσοπληρώσει πολλά από τα πλαστικά. Πταίσματα μεν σε επίπεδο βλάβης σε σχέση με το μοτέρ (το οποίο είναι αλεξίσφαιρο), αλλά οι επισκευές (ειδικά στην αντιπροσωπεία) πονάνε πολύ. Το σπασμένο πόμολο αλλάζει μαζί με το πάνελ της πόρτας στα περίπου 400 ευρώ. Τη δεύτερη φορά βρήκα ένα παλικάρι που μου το άλλαξε με 100. Το λάστιχο γύρω από το παρμπρίζ που μου σκίστηκε αλλάζει μαζί με το παρμπρίζ στα 400 ευρώ. Το καπάκι από το ντουλαπάκι της κονσόλας 90 ευρώ. Ταπετσαρία πόρτας που "κρεμάει" μεταχειρισμένη 50-100 ευρώ. Το ταμπλό αν σου σκιστεί θα πονέσεις πάρα πολύ και θέλει πολύ ψάξιμο για να πέσεις από το χιλιάρικο. Εγώ μετάνιωσα που το πήρα με 2ετή εγγύηση και δεν περίμενα όταν την αλλάξανε στα 4 χρόνια. Πανέμορφο αμάξι, πολύ καλό στον δρόμο (το ντίζελ λίγο υποδεέστερο από τη βενζίνη λόγω βάρους στον μπροστά άξονα), ανθεκτικότατο μοτέρ, αλλά μέσα η ποιότητα πλαστικών (αν και στο μάτι είναι ωραία) είναι επιπέδου lego. Εγώ τώρα που έχω παιδιά τρέμω ειλικρινά. Ψάξε πάρα πολύ την κατάσταση του εσωτερικού αν θες τη γνώμη μου
-
RE: Alfa Romeo Tonale
@fanis75 said in Alfa Romeo Tonale:
@vigilantius__1985 said in Alfa Romeo Tonale:
αλλά παρότι βαμμένος αλφίστι δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα σταθεί απέναντι στη νέα X1. Η διαφορά σε επίπεδο μονταρίσματος/αντιληπτής ποιότητας είναι οφθαλμοφανής. Ακόμη και ένα μικρό προβάδισμα στην οδική συμπεριφορά δε νομίζω ότι αρκεί να τραβήξει νέους πελάτες..
Δεν θα σταθεί όπως δεν μπορεί να σταθεί η Άλφα (ειδικά και γενικά) εδώ και 40 χρόνια. Έχει δυστυχώς πεθάνει προ πολλού η μάρκα και τώρα απλά θα την αναβιώσει η Στελάντις για τους ρομαντικούς μπας και τσιμπήσει καμια πωληση παραπάνω. 2 φορές κρίμα....
εντάξει δε νομίζω ότι με την 156 δε στάθηκε. Ούτε ότι η giulietta δε στάθηκε καλά κατά τα πρώτα χρόνια της στην αγορά και πριν υποστει 137 facelift. Είχε βγει και το πιο ασφαλές μικρομεσαίο hatchback αν θυμάμαι καλά. Ούτε ότι η Giulia δεν κόντραρε σε πολλά επίπεδα την αντίστοιχη 3άρα οταν βγήκε. Για την Tonale ομολογώ ότι περίμενα περισσότερα. Το 500x του αδερφού μου είχε εφάμιλλη συναρμογή στα πλαστικά. Εκτός αν επρόκειτο για πολύ ταλαιπωρημένο εκθεσιακό αλλά και πάλι..
-
RE: Alfa Romeo Tonale
Χτες την περιεργάστηκα στο golden hall για αρκετή ώρα. Προσπερνάω τα σχόλια από κάποιους άλλους συνδαιτυμόνες οι οποίοι σχολίαζαν πόσο πιο βαριά αίσθηση έχει το κλείσιμο της πόρτας στο audi q3.....το εσωτερικό παίδιά δε με ικανοποίησε ποιοτικά για ένα αυτοκίνητο τέτοιας τιμής. Δεν ξέρω πώς οι Έλληνες reviewers τα βλέπουν μονταρισμένα στην εντέλεια, αλλά εγώ διαπίστωσα αστοχίες που βλέπω και στη giulietta μου..ακόμη και τα αφρώδη πλαστικά δεν είναι για αυτοκίνητο περί τα 40.000 ευρώ...η κεντρική κονσόλα αλλά και αρκετά μέρη του ταμπλό κουνιόντουσαν για πλάκα. στο honda civic 2015 του πατέρα μου μετά από 8 χρόνια δεν κουνιέται τίποτα....οκ σύγχρονο εσωτερικό και όμορφο σε γενικές γραμμές, αλλά παρότι βαμμένος αλφίστι δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα σταθεί απέναντι στη νέα X1. Η διαφορά σε επίπεδο μονταρίσματος/αντιληπτής ποιότητας είναι οφθαλμοφανής. Ακόμη και ένα μικρό προβάδισμα στην οδική συμπεριφορά δε νομίζω ότι αρκεί να τραβήξει νέους πελάτες..
Latest posts made by vigilantius__1985
-
RE: TOYOTA FORUM
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
Να συμπληρωσω πως στο corolla τουλαχιστον, αν το εχεις στο sport και κινεισαι πολυ γρηγορα, πχ συνεχεις στροφες και τερμα γκαζι ενδιαμεσα, φροντιζει να κρατα την μπαταρια σχεδον πληρως φορτισμενη για να εχεις αποθεμα ισχυος.
Το μειονεκτημα του sport ειναι πως πρακτικα μικραινει το "μηκος" του γκαζιου, συμπυκνώνοντας ολη την ισχυ σε ενα πολυ μικρο τμημα του γκαζιου, το οποιο σε εμποδιζει να ρυθμισεις ακριβως ποση ισχυ θες καθε στιγμη να δωσεις, πραγμα που κανει την οδηγηση μεσα στην στροφη λιγοτερο ρυθμισιμη.
Ξαναλεω βεβαια, πως το αυτοκινητο δεν εχει σχεδιαστει για τετοια χρηση.
το δίλιτρο μοτέρ έχει εμφανή διαφορά από το 1.8?
-
RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2018
@supergeorge said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@supergeorge said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Αν αντέχεις το δίλιτρο και δεν σε νοιάζει η μεταπώληση να πας στο Κορολα Κρος.
Τα Χόντα έχουν θέμα με την αντιπροσωπεία.
Θα περιμένω να δω το facelift της cc. Το αυτοκίνητο θα μείνει για πολλά χρόνια πρώτα ο Θεός (τουλάχιστον 15), οπότε η μεταπώληση του έτσι και αλλιώς θα έχει πέσει αρκετά, ενώ θα έχει παρέλθει και ο φόρος πολυτελείας. Θεωρείς ότι αξίζουν τα τόσα περισσότερα χρήματα που ζητάει η toyota;
Ζητάει περισσότερα σε σχέση με ποιο; Από το απερχόμενο C5;
Το ZRV είναι αμαξάρα, πήγαινε να το δεις, αν δεν το έχεις κάνει ήδη και τα αμάξια είναι ετοιμοπαράδοτα. Δεν ξέρω τι έχει μείνει βέβαια.
Αν περιμένεις να δεις το facelift από κοντά (Αύγουστο δηλαδή) θα το παραλάβεις μετά από πολλούς πολλούς μήνες. Εγώ έβαλα παραγγελία 26/5 με άφιξη στον Πειραιά 31/10.
Εκτιμώ ότι ζητάει περισσότερα και από το επόμενο c5 aircross, Με βάση τις τιμές που έχσω διαβάσει στις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές. Το zrv με εντυπωσίασε, αλλά έχει χώρο αποσκευών ίδια λίτρα με golf δεκαετίας....
Εντάξει μη βλέπεις μόνο τα ονομαστικά λίτρα. Λόγω σχήματος μου φάνηκε παραπάνω από καλός ο χώρος, αλλά εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου, εγώ δεν κουβαλάω πια παιδικά καρότσια.
Το νέο C5 δεν το υπολογίζω καν, όπως και όλα τα υπόλοιπα του ομίλου. Τι σύγκριση να κάνεις όταν έχουν τον τραγικό 1.2 σε τέτοια αμαξώματα.
Έχεις ένα point σε αυτό με τα λίτρα
-
RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2018
@supergeorge said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@vigilantius__1985 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Αν αντέχεις το δίλιτρο και δεν σε νοιάζει η μεταπώληση να πας στο Κορολα Κρος.
Τα Χόντα έχουν θέμα με την αντιπροσωπεία.
Θα περιμένω να δω το facelift της cc. Το αυτοκίνητο θα μείνει για πολλά χρόνια πρώτα ο Θεός (τουλάχιστον 15), οπότε η μεταπώληση του έτσι και αλλιώς θα έχει πέσει αρκετά, ενώ θα έχει παρέλθει και ο φόρος πολυτελείας. Θεωρείς ότι αξίζουν τα τόσα περισσότερα χρήματα που ζητάει η toyota;
Ζητάει περισσότερα σε σχέση με ποιο; Από το απερχόμενο C5;
Το ZRV είναι αμαξάρα, πήγαινε να το δεις, αν δεν το έχεις κάνει ήδη και τα αμάξια είναι ετοιμοπαράδοτα. Δεν ξέρω τι έχει μείνει βέβαια.
Αν περιμένεις να δεις το facelift από κοντά (Αύγουστο δηλαδή) θα το παραλάβεις μετά από πολλούς πολλούς μήνες. Εγώ έβαλα παραγγελία 26/5 με άφιξη στον Πειραιά 31/10.
Εκτιμώ ότι ζητάει περισσότερα και από το επόμενο c5 aircross, Με βάση τις τιμές που έχσω διαβάσει στις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές. Το zrv με εντυπωσίασε, αλλά έχει χώρο αποσκευών ίδια λίτρα με golf δεκαετίας....
-
RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2018
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Αν αντέχεις το δίλιτρο και δεν σε νοιάζει η μεταπώληση να πας στο Κορολα Κρος.
Τα Χόντα έχουν θέμα με την αντιπροσωπεία.
Θα περιμένω να δω το facelift της cc. Το αυτοκίνητο θα μείνει για πολλά χρόνια πρώτα ο Θεός (τουλάχιστον 15), οπότε η μεταπώληση του έτσι και αλλιώς θα έχει πέσει αρκετά, ενώ θα έχει παρέλθει και ο φόρος πολυτελείας. Θεωρείς ότι αξίζουν τα τόσα περισσότερα χρήματα που ζητάει η toyota;
-
RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2018
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Σου απάντησα στο άλλο.
Υπάρχει προσφορά στο πετρέλαιο που αξίζει.
Εχει ένα θέμα με το δοχείο αντμπλού.
Είχε και με την καδένα, αλλά μετά το 2023 θεωρητικά έχει λυθεί.
Εγώ έχω 5 χρόνια το 3 αιρκρος με 80000 χλμ και πέραν των παραπάνω που λύθηκαν στην εγγύηση χωρίς ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, δεν έχω άλλο θέμα.
Εχω άλλα δύο Σιτροέν, ένα 20 ετών και ένα 28 ετών, απόλυτα αξιόπιστα.
Ευχαριστώ πολύ. Μάλλον θα περιμένω να δω το καινούργιο. Από όσα έχω δει, έχω εστιάσει (λαμβάνοντας υπόψη την αξιοπιστία) σες Honda ZRV και Toyota corolla Cross (2.0), απλώς αναρωτιέμαι πόσο "περισσότερο" αυτοκίνητο θα παίρνεις στο νέο c5 aircross στα ίδια χρήματα
-
RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2025
έχουμε καμία εικόνα για την αξιοπιστία του νέου υβριδικού κινητήρα;
-
RE: CITROEN C5 AIRCROSS 2018
Οι κάτοχοι είοστε ικανοποιημένοι από την αξιοπιστία του αυτοκινήτου έως τώρα;
-
RE: HONDA FORUM
@npapanik said in HONDA FORUM:
Δυστυχώς η φήμη του Σ μεταδίδεται από γενιά σε γενιά ενώ είναι προφανές ότι η καινούρια γενιά της οικογένειας Σ είναι διαφορετική.
Βλέπω συνέχεια σχόλια περί των ακριβών Honda λόγω Σ και μπαίνοντας τώρα βλέπω το ZR-V στην Elegance να κάνει 34.990 και στην Γερμανία (που έχουμε τις ίδιες ακριβώς εκδόσεις), να κάνει 42.900. Υπολογίστε ότι η Γερμανία δεν έχει ΕΦΚ!
Αυτό που σίγουρα έχω να του καταλογίσω, είναι ότι παρότι η Honda έχει ανέβει τιμολογιακά σαν εταιρία, τα περισσότερα συνεργεία της είναι σαν συνοικιακά. Γενικώς το τμήμα marketing του Σ υπολείπεται του ανταγωνισμού και ειδικά των μαρκών που ανταγωνίζεται σε τιμολογιακό επίπεδο.
Το "σαν συνοικιακά" το αναφέρεις με αρνητικό πρόσημο; Ήε την έννοια ότι έχουν πιο νορμάλ τιμές;
-
RE: Toyota Corolla Cross
Έχουμε καμία περαιτέρωπληροφορία για τον νέο δίλιτρο κινητήρα και προς τι η μείωση της ιπποδύναμης;
-
RE: HONDA FORUM
Αν εξαιρέσουμε τον φόρο πολυτελείας (που εξισορροπείται σε κάποιον βαθμό από το χαμηλό σχετικά επιτόκιο), θεωρείτε ότι για κάποιον που θα πάρει το σιβικ και θα το κρατήσει μία 15ετία, έχει νόημα να σκέφτεται τη μεταπώληση λόγω δίλιτρου και να το απορρίψει?