Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    108
    4894
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vigilantius__1985 @cirus last edited by

      @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

      @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

      @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

      @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

      @chris__7 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

      Αρχικά τι αμάξι θες να πάρεις?

      Αν και ξέρω ότι οδηγικά θα είναι μεγάλο step down από τη Giulietta, σκέφτομαι κάποιο c suv περί τα 35.000. Οικογενειακές ανάγκες, ταξίδια, ενδεχόμενο ελαφρού off road...όλα αυτά είναι θελκτικά.. Μία κάποια μικρή υπέρβαση στην τιμή, θα έκανα για την τετρακίνηρη εκδοχή του, που θα προτιμούσα σίγουρα. Κατά προτίμησηση full hybrid και εννοείται όχι δίλιτρο, με αυτό το ηλίθιο φορολογικό καθεστώς που δε θα αλλάξει ποτέ.
      Ψηνόμουν και για τον καινούργιο άσσο της BMW, αλλά είμαι ήδη οριακά με τα 350λίτρα της giulietta, θεωρώ ότι με τα 300 θα το μετανιώσω.

      Ford kuga mild hybrid, δεν είναι Giulieta σίγουρα δεν το συζητάμε αλλά είναι ότι καλύτερο σε οδηγική συμπεριφορά μπορείς να βρεις σε C-Suv , χώροι απλετοι με τεράστιο πορτ-μπαγκαζ 526 λίτρα.

      Αν προταιραιοτητα είναι η οδηγική συμπεριφορά είναι το καλύτερο σε αυτή την κατηγορία με αυτά τα χρήματα . Το ξέρω ότι θα προτιμούσες stelvio (ποιος θα διαφωνήσει αλλά πάει όσο να ναι αρκετά παραπάνω εκτός αν μιλήσουμε για μεταχειρισμένη)

      Ήταν η πρώτη μου σκέψη σίγουρα, αλλά δε μου αρέσει καθόλου μα καθόλου το εσωτερικό του ρε γαμώτο..συν ότι θα προτιμούσα full hybrid...έχω σκεφτεί και να περιμένω το επόμενο rav4 το οποίο φημολογείται ότι θα έχει (και) τον καινούργιο 1.5 turbo hybrid

      Βγαινει και σε Full hybrid ομως πιο ακριβα. Το παλιο ηταν ασχημουλι εξωτερικα αλλα το νεο ομορφυνε αρκετα εξωτερικα. Εσωτερικα δεν σαρέσει αυτό το εσωτερικό???
      44a32a3d-c479-4bb5-bba4-0f9b5a305461-FORD_KUGA_2024_ACTIVE_salpicadero.jpg

      Νταξει γουστα είναι αυτα αλλα δεν το καταλαβαίνω. Το βρισκω παρα πολύ ωραιο το εσωτερικό και ειδικα το τιμόνι του

      Το τιμόνι είναι εξαιρετικό. Κατά τα άλλα, μου φαίνεται πολύ συμβατικό και "ταπεινό" το εσωτερικό του, σε σχέση με 3008 ας πούμε αλλά ακόμη και σε σχέση με τα διαστημικά κορεάτικα..

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @vigilantius__1985 last edited by cirus

        @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

        @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

        @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

        @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

        @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

        @chris__7 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

        Αρχικά τι αμάξι θες να πάρεις?

        Αν και ξέρω ότι οδηγικά θα είναι μεγάλο step down από τη Giulietta, σκέφτομαι κάποιο c suv περί τα 35.000. Οικογενειακές ανάγκες, ταξίδια, ενδεχόμενο ελαφρού off road...όλα αυτά είναι θελκτικά.. Μία κάποια μικρή υπέρβαση στην τιμή, θα έκανα για την τετρακίνηρη εκδοχή του, που θα προτιμούσα σίγουρα. Κατά προτίμησηση full hybrid και εννοείται όχι δίλιτρο, με αυτό το ηλίθιο φορολογικό καθεστώς που δε θα αλλάξει ποτέ.
        Ψηνόμουν και για τον καινούργιο άσσο της BMW, αλλά είμαι ήδη οριακά με τα 350λίτρα της giulietta, θεωρώ ότι με τα 300 θα το μετανιώσω.

        Ford kuga mild hybrid, δεν είναι Giulieta σίγουρα δεν το συζητάμε αλλά είναι ότι καλύτερο σε οδηγική συμπεριφορά μπορείς να βρεις σε C-Suv , χώροι απλετοι με τεράστιο πορτ-μπαγκαζ 526 λίτρα.

        Αν προταιραιοτητα είναι η οδηγική συμπεριφορά είναι το καλύτερο σε αυτή την κατηγορία με αυτά τα χρήματα . Το ξέρω ότι θα προτιμούσες stelvio (ποιος θα διαφωνήσει αλλά πάει όσο να ναι αρκετά παραπάνω εκτός αν μιλήσουμε για μεταχειρισμένη)

        Ήταν η πρώτη μου σκέψη σίγουρα, αλλά δε μου αρέσει καθόλου μα καθόλου το εσωτερικό του ρε γαμώτο..συν ότι θα προτιμούσα full hybrid...έχω σκεφτεί και να περιμένω το επόμενο rav4 το οποίο φημολογείται ότι θα έχει (και) τον καινούργιο 1.5 turbo hybrid

        Βγαινει και σε Full hybrid ομως πιο ακριβα. Το παλιο ηταν ασχημουλι εξωτερικα αλλα το νεο ομορφυνε αρκετα εξωτερικα. Εσωτερικα δεν σαρέσει αυτό το εσωτερικό???
        44a32a3d-c479-4bb5-bba4-0f9b5a305461-FORD_KUGA_2024_ACTIVE_salpicadero.jpg

        Νταξει γουστα είναι αυτα αλλα δεν το καταλαβαίνω. Το βρισκω παρα πολύ ωραιο το εσωτερικό και ειδικα το τιμόνι του

        Το τιμόνι είναι εξαιρετικό. Κατά τα άλλα, μου φαίνεται πολύ συμβατικό και "ταπεινό" το εσωτερικό του, σε σχέση με 3008 ας πούμε αλλά ακόμη και σε σχέση με τα διαστημικά κορεάτικα..

        ενταξει το 3008 εχει πιο ωραίο εσωτερικό και αν σαρεσει το space ναι και τα κορεατικα καλύτερα είναι σε αυτο

        Ομως είναι πολύ ομορφο γενικά σε πιο συμβατικο όχι ταπεινο ομως διαφωνω.

        Αλλα ρε φιλε έρχεσαι από alfa, αυτο μου λες οτι είναι το σημαντικο? Το Kuga είναι εξαιρετικο αμαξι στο δρόμο σε συμπεριφορα

        Τα κορεατικα είναι εξαιρετικά σε άνεση αλλα βαρκα γυαλό αν τα πιέσεις λίγο δεν εχουν φτιαχθει για αυτο

        Το 3008 πάλι κατι ενδιάμεσο

        Αν θες αμαξι με οδηγική συμπεριφορά δεν διαλέγεις βαση εσωτερικού διάκοσμου. Από εκεί και πέρα εσυ ξέρεις καλύτερα.

        Κάνε τα ενα καλό test drive και έλα πες μου μετα πόσο θα εκτιμήσεις το kuga

        που εγω τα κορεατικα τα προτεινω και τα ψηφίζω σαν πολύ καλά. Αλλα εσυ ειπες οτι θες κάτι να μην σε χαλάσει πολύ σε οδηγική συμπεριφορα σε σχεση με την alfa. Διαλεξε τι θες. Γιατι τα κορεατικα δεν εμπνέουν καμια ορεξη για πάτημα, είναι βαρκες ανεσης

        Cirus the virus

        V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • V
          vigilantius__1985 @cirus last edited by

          @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

          @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

          @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

          @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

          @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

          @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

          @chris__7 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

          Αρχικά τι αμάξι θες να πάρεις?

          Αν και ξέρω ότι οδηγικά θα είναι μεγάλο step down από τη Giulietta, σκέφτομαι κάποιο c suv περί τα 35.000. Οικογενειακές ανάγκες, ταξίδια, ενδεχόμενο ελαφρού off road...όλα αυτά είναι θελκτικά.. Μία κάποια μικρή υπέρβαση στην τιμή, θα έκανα για την τετρακίνηρη εκδοχή του, που θα προτιμούσα σίγουρα. Κατά προτίμησηση full hybrid και εννοείται όχι δίλιτρο, με αυτό το ηλίθιο φορολογικό καθεστώς που δε θα αλλάξει ποτέ.
          Ψηνόμουν και για τον καινούργιο άσσο της BMW, αλλά είμαι ήδη οριακά με τα 350λίτρα της giulietta, θεωρώ ότι με τα 300 θα το μετανιώσω.

          Ford kuga mild hybrid, δεν είναι Giulieta σίγουρα δεν το συζητάμε αλλά είναι ότι καλύτερο σε οδηγική συμπεριφορά μπορείς να βρεις σε C-Suv , χώροι απλετοι με τεράστιο πορτ-μπαγκαζ 526 λίτρα.

          Αν προταιραιοτητα είναι η οδηγική συμπεριφορά είναι το καλύτερο σε αυτή την κατηγορία με αυτά τα χρήματα . Το ξέρω ότι θα προτιμούσες stelvio (ποιος θα διαφωνήσει αλλά πάει όσο να ναι αρκετά παραπάνω εκτός αν μιλήσουμε για μεταχειρισμένη)

          Ήταν η πρώτη μου σκέψη σίγουρα, αλλά δε μου αρέσει καθόλου μα καθόλου το εσωτερικό του ρε γαμώτο..συν ότι θα προτιμούσα full hybrid...έχω σκεφτεί και να περιμένω το επόμενο rav4 το οποίο φημολογείται ότι θα έχει (και) τον καινούργιο 1.5 turbo hybrid

          Βγαινει και σε Full hybrid ομως πιο ακριβα. Το παλιο ηταν ασχημουλι εξωτερικα αλλα το νεο ομορφυνε αρκετα εξωτερικα. Εσωτερικα δεν σαρέσει αυτό το εσωτερικό???
          44a32a3d-c479-4bb5-bba4-0f9b5a305461-FORD_KUGA_2024_ACTIVE_salpicadero.jpg

          Νταξει γουστα είναι αυτα αλλα δεν το καταλαβαίνω. Το βρισκω παρα πολύ ωραιο το εσωτερικό και ειδικα το τιμόνι του

          Το τιμόνι είναι εξαιρετικό. Κατά τα άλλα, μου φαίνεται πολύ συμβατικό και "ταπεινό" το εσωτερικό του, σε σχέση με 3008 ας πούμε αλλά ακόμη και σε σχέση με τα διαστημικά κορεάτικα..

          ενταξει το 3008 εχει πιο ωραίο εσωτερικό και αν σαρεσει το space ναι και τα κορεατικα καλύτερα είναι σε αυτο

          Ομως είναι πολύ ομορφο γενικά σε πιο συμβατικο όχι ταπεινο ομως διαφωνω.

          Αλλα ρε φιλε έρχεσαι από alfa, αυτο μου λες οτι είναι το σημαντικο? Το Kuga είναι εξαιρετικο αμαξι στο δρόμο σε συμπεριφορα

          Τα κορεατικα είναι εξαιρετικά σε άνεση αλλα βαρκα γυαλό αν τα πιέσεις λίγο δεν εχουν φτιαχθει για αυτο

          Το 3008 πάλι κατι ενδιάμεσο

          Αν θες αμαξι με οδηγική συμπεριφορά δεν διαλέγεις βαση εσωτερικού διάκοσμου. Από εκεί και πέρα εσυ ξέρεις καλύτερα.

          Κάνε τα ενα καλό test drive και έλα πες μου μετα πόσο θα εκτιμήσεις το kuga

          που εγω τα κορεατικα τα προτεινω και τα ψηφίζω σαν πολύ καλά. Αλλα εσυ ειπες οτι θες κάτι να μην σε χαλάσει πολύ σε οδηγική συμπεριφορα σε σχεση με την alfa. Διαλεξε τι θες. Γιατι τα κορεατικα δεν εμπνέουν καμια ορεξη για πάτημα, είναι βαρκες ανεσης

          Πίστευα ότι Tucson και Sportage (ειδικά στις 4κίνητες εκδόσεις) θα έχουν βελτιωθεί σε σχέση με το παρελθόν...βέβαια δεν έχω άποψη, καθώς δεν έχω οδηγήσει κανένα..
          Θα βγει και facelift της Tonale από όσο διάβασα, αλλά η πορεία που έχει πάρει η AR (γενικά αλλά και ειδικά στην εγχώρια αντιπροσώπευση) δε μου εμπνέει σιγουριά..

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • cirus
            cirus @vigilantius__1985 last edited by cirus

            @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

            @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

            @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

            @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

            @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

            @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

            @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

            @chris__7 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

            Αρχικά τι αμάξι θες να πάρεις?

            Αν και ξέρω ότι οδηγικά θα είναι μεγάλο step down από τη Giulietta, σκέφτομαι κάποιο c suv περί τα 35.000. Οικογενειακές ανάγκες, ταξίδια, ενδεχόμενο ελαφρού off road...όλα αυτά είναι θελκτικά.. Μία κάποια μικρή υπέρβαση στην τιμή, θα έκανα για την τετρακίνηρη εκδοχή του, που θα προτιμούσα σίγουρα. Κατά προτίμησηση full hybrid και εννοείται όχι δίλιτρο, με αυτό το ηλίθιο φορολογικό καθεστώς που δε θα αλλάξει ποτέ.
            Ψηνόμουν και για τον καινούργιο άσσο της BMW, αλλά είμαι ήδη οριακά με τα 350λίτρα της giulietta, θεωρώ ότι με τα 300 θα το μετανιώσω.

            Ford kuga mild hybrid, δεν είναι Giulieta σίγουρα δεν το συζητάμε αλλά είναι ότι καλύτερο σε οδηγική συμπεριφορά μπορείς να βρεις σε C-Suv , χώροι απλετοι με τεράστιο πορτ-μπαγκαζ 526 λίτρα.

            Αν προταιραιοτητα είναι η οδηγική συμπεριφορά είναι το καλύτερο σε αυτή την κατηγορία με αυτά τα χρήματα . Το ξέρω ότι θα προτιμούσες stelvio (ποιος θα διαφωνήσει αλλά πάει όσο να ναι αρκετά παραπάνω εκτός αν μιλήσουμε για μεταχειρισμένη)

            Ήταν η πρώτη μου σκέψη σίγουρα, αλλά δε μου αρέσει καθόλου μα καθόλου το εσωτερικό του ρε γαμώτο..συν ότι θα προτιμούσα full hybrid...έχω σκεφτεί και να περιμένω το επόμενο rav4 το οποίο φημολογείται ότι θα έχει (και) τον καινούργιο 1.5 turbo hybrid

            Βγαινει και σε Full hybrid ομως πιο ακριβα. Το παλιο ηταν ασχημουλι εξωτερικα αλλα το νεο ομορφυνε αρκετα εξωτερικα. Εσωτερικα δεν σαρέσει αυτό το εσωτερικό???
            44a32a3d-c479-4bb5-bba4-0f9b5a305461-FORD_KUGA_2024_ACTIVE_salpicadero.jpg

            Νταξει γουστα είναι αυτα αλλα δεν το καταλαβαίνω. Το βρισκω παρα πολύ ωραιο το εσωτερικό και ειδικα το τιμόνι του

            Το τιμόνι είναι εξαιρετικό. Κατά τα άλλα, μου φαίνεται πολύ συμβατικό και "ταπεινό" το εσωτερικό του, σε σχέση με 3008 ας πούμε αλλά ακόμη και σε σχέση με τα διαστημικά κορεάτικα..

            ενταξει το 3008 εχει πιο ωραίο εσωτερικό και αν σαρεσει το space ναι και τα κορεατικα καλύτερα είναι σε αυτο

            Ομως είναι πολύ ομορφο γενικά σε πιο συμβατικο όχι ταπεινο ομως διαφωνω.

            Αλλα ρε φιλε έρχεσαι από alfa, αυτο μου λες οτι είναι το σημαντικο? Το Kuga είναι εξαιρετικο αμαξι στο δρόμο σε συμπεριφορα

            Τα κορεατικα είναι εξαιρετικά σε άνεση αλλα βαρκα γυαλό αν τα πιέσεις λίγο δεν εχουν φτιαχθει για αυτο

            Το 3008 πάλι κατι ενδιάμεσο

            Αν θες αμαξι με οδηγική συμπεριφορά δεν διαλέγεις βαση εσωτερικού διάκοσμου. Από εκεί και πέρα εσυ ξέρεις καλύτερα.

            Κάνε τα ενα καλό test drive και έλα πες μου μετα πόσο θα εκτιμήσεις το kuga

            που εγω τα κορεατικα τα προτεινω και τα ψηφίζω σαν πολύ καλά. Αλλα εσυ ειπες οτι θες κάτι να μην σε χαλάσει πολύ σε οδηγική συμπεριφορα σε σχεση με την alfa. Διαλεξε τι θες. Γιατι τα κορεατικα δεν εμπνέουν καμια ορεξη για πάτημα, είναι βαρκες ανεσης

            Πίστευα ότι Tucson και Sportage (ειδικά στις 4κίνητες εκδόσεις) θα έχουν βελτιωθεί σε σχέση με το παρελθόν...βέβαια δεν έχω άποψη, καθώς δεν έχω οδηγήσει κανένα..
            Θα βγει και facelift της Tonale από όσο διάβασα, αλλά η πορεία που έχει πάρει η AR (γενικά αλλά και ειδικά στην εγχώρια αντιπροσώπευση) δε μου εμπνέει σιγουριά..

            μα δεν είναι κακα σε προσφυση, είναι μια χαρά ασφαλέστατα αμάξια

            Εχουν φτιαχθει να είναι ΑΝΕΤΑ οικογενειακα ασχετως τετρακινησης. Αυτο σημαίνει καμια επιθυμία για παιχνιδι και κλίσεις οταν τα ζορίσεις. Αν εκτιμας την άνεση αυτό θες και το κάνουν πολύ καλά. Το θέμα είναι εσύ αυτό θες??? Αν θες γενικά ανεση αλλά θες και μια σπορ ανυσηχια μια στο τόσο ε το KUGA δεν παίζεται είναι καλύτερο ολων πλήν πολύ ακριβοτερων προτάσεων οπως το STELVIO

            για την tonale δεν εχω άποψη αλλα από γνωμες οσωn την εχουν οδηγησει εχω ακούσει ότι είναι ενα 2008 που στριβει λίγο καλύτερα. Αλλα η τιμή της για αυτα που παίρνεις λέει οτι δεν αξίζει. Δεν είναι μια μικρότερη stelvio

            Cirus the virus

            C N fanis75 3 Replies Last reply Reply Quote 0
            • N
              nontaskatsaras last edited by

              Εν τω μεταξύ για τη χρήση που προορίζεις το όχημα που θα μείνει, το να δώσεις το swift είναι μονόδρομος. Δεν χρησιμοποιούμε ντήζελ για κοντινές αποστάσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vagkirk last edited by

                Είσαι η πιο ιδανική περίπτωση για αγοραστή του Άσσου, μην το απορρίπτεις λόγω πορτμπαγκάζ, με μια όμορφη αεροδυναμική μπαγκαζιερα καλύπτεις τα 100-150 λίτρα χώρου που του λείπουν.

                Μετά την Guiletta είναι η πιο σωστή μετάβαση, με 32χιλιαρικα το παίρνεις σχεδόν φουλ εξοπλισμένο.

                Δεν θα πας κάπου πιο μακριά με τα σύγχρονα SUV έκτος αν επιλέξεις τετρακίνητα Duster ή Vitara.

                Λογικά είσαι σαραντάρης, έχεις παιδιά;
                Αν έχουν φύγει από το καρότσι ο χώρος του πορτμπαγκάζ άδειος θα είναι στο 90% των μετακινήσεων, και στο υπόλοιπο 10% η μπαγκαζιερα θα σε βολεψει περισσότερο και από τα 450-550 λίτρα των SUV.

                Και σε 10 χρόνια που θα έχουν ψηλώσει τα παιδιά, εσύ θα έχεις ασπρίσει στα μαλλιά, και για Viagra θα ξοδεύεις 100-150 ευρώ το μήνα , Ε τότε δώσε το BMW και πάρε ένα Turbo hybrid Toyota SUV.

                V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • V
                  vigilantius__1985 @vagkirk last edited by

                  @vagkirk said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                  Είσαι η πιο ιδανική περίπτωση για αγοραστή του Άσσου, μην το απορρίπτεις λόγω πορτμπαγκάζ, με μια όμορφη αεροδυναμική μπαγκαζιερα καλύπτεις τα 100-150 λίτρα χώρου που του λείπουν.

                  Μετά την Guiletta είναι η πιο σωστή μετάβαση, με 32χιλιαρικα το παίρνεις σχεδόν φουλ εξοπλισμένο.

                  Δεν θα πας κάπου πιο μακριά με τα σύγχρονα SUV έκτος αν επιλέξεις τετρακίνητα Duster ή Vitara.

                  Λογικά είσαι σαραντάρης, έχεις παιδιά;
                  Αν έχουν φύγει από το καρότσι ο χώρος του πορτμπαγκάζ άδειος θα είναι στο 90% των μετακινήσεων, και στο υπόλοιπο 10% η μπαγκαζιερα θα σε βολεψει περισσότερο και από τα 450-550 λίτρα των SUV.

                  Και σε 10 χρόνια που θα έχουν ψηλώσει τα παιδιά, εσύ θα έχεις ασπρίσει στα μαλλιά, και για Viagra θα ξοδεύεις 100-150 ευρώ το μήνα , Ε τότε δώσε το BMW και πάρε ένα Turbo hybrid Toyota SUV.

                  Κλαίω με τη γλαφυρή περιγραφή. Δεν ήξερα ότι με το Rav4 έχεις δώρο και viagra σε κάθε σέρβις😁
                  Η αλήθεια είναι πως η συλλογιστική σου δεν είναι λάθος. Είμαι 40 και έχω ένα παιδί 5 χρονών, χωρίς προοπτική για δεύτερο. Ο άσσος είναι η λογική μετάβαση απλως πιστεύω ότι δε θα με καλύψει χωροταξικά, ενώ ήμουν πάντα κατά της μπαγκαζιέρας. Σκέψου ότι με τη giulietta δεν χρησιμοποίησα ποτέ, ούτε όταν είχα καρότσια..
                  Οπότε είναι το δίλημμα του αν θα πέσω κατηγορία και θα πάρω ένα υπερπλήρες αμάξι, με το τίμημα της μπαγκαζιέρας, ή θα ανέβω και θα τα σκάσω χοντρά.
                  Εκτός δρόμου σίογυρα δε θα πάω σε κάτι extreme με ένα νορμάλ suv, αλλά σίγουρα θα με πάει σε χωματόδρομους όπου ο άσσος θα έχει θέμα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    civil357 @cirus last edited by

                    @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                    για την tonale δεν εχω άποψη αλλα από γνωμες οσωn την εχουν οδηγησει εχω ακούσει ότι είναι ενα 2008 που στριβει λίγο καλύτερα. Αλλα η τιμή της για αυτα που παίρνεις λέει οτι δεν αξίζει. Δεν είναι μια μικρότερη stelvio

                    Γίνομαι λίγο σπαστικός , αλλά γιατί η τονάλε είναι απλά ένα καλύτερο 2008 , ενώ το κουγκα είναι αυτό το οποίο καλύπτει τις πιο σπορ ανησυχίες;

                    Στο αυτοτσικνοπέμπτη, στο περιβόητο τεστ , είναι πρώτη με μεγάλη διαφορά σε σχέση με το Κουγκα . Διαφορά 5,5 χιλιομέτρων , μεγαλύτερη από την αντίστοιχη Puma - Yc , που είχε αναφερθεί ως παράδειγμα στο αντίστοιχο νήμα. Απλά για το "σπάσιμο" το γράφω , το συγκεκριμένο τεστ για εμένα δε φανερώνει και τόσα πολλά πράγματα πλέον .

                    Ας της δώσει μία ευκαιρία της τονάλε , ιδίως με τις νέες τιμές. Αν και πιστεύω ότι αν ο άνθρωπος φθάσει εκεί ψηλά , θα ακολουθήσει το δρόμο πολλών κατόχων αλφα προς την Βαυαρική αγκαλιά της Χ1 ( και πολύ καλά θα κάνει....).

                    V cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                    • V
                      vigilantius__1985 @civil357 last edited by

                      @civil357 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                      @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                      για την tonale δεν εχω άποψη αλλα από γνωμες οσωn την εχουν οδηγησει εχω ακούσει ότι είναι ενα 2008 που στριβει λίγο καλύτερα. Αλλα η τιμή της για αυτα που παίρνεις λέει οτι δεν αξίζει. Δεν είναι μια μικρότερη stelvio

                      Γίνομαι λίγο σπαστικός , αλλά γιατί η τονάλε είναι απλά ένα καλύτερο 2008 , ενώ το κουγκα είναι αυτό το οποίο καλύπτει τις πιο σπορ ανησυχίες;

                      Στο αυτοτσικνοπέμπτη, στο περιβόητο τεστ , είναι πρώτη με μεγάλη διαφορά σε σχέση με το Κουγκα . Διαφορά 5,5 χιλιομέτρων , μεγαλύτερη από την αντίστοιχη Puma - Yc , που είχε αναφερθεί ως παράδειγμα στο αντίστοιχο νήμα. Απλά για το "σπάσιμο" το γράφω , το συγκεκριμένο τεστ για εμένα δε φανερώνει και τόσα πολλά πράγματα πλέον .

                      Ας της δώσει μία ευκαιρία της τονάλε , ιδίως με τις νέες τιμές. Αν και πιστεύω ότι αν ο άνθρωπος φθάσει εκεί ψηλά , θα ακολουθήσει το δρόμο πολλών κατόχων αλφα προς την Βαυαρική αγκαλιά της Χ1 ( και πολύ καλά θα κάνει....).

                      Στο elk test δεν ξέρω τι να πιστέψω πια..είναι ένας μπούσουλας αλλά παίζουν και τα λάστιχα και πολλά ακόμα...έχω δει bsuv να κάνουν επιδόσεις λίγο χειρότερες από σπορ κατασκευές..
                      Στην X1 θα πήγαινα αβλεπί, αλλά δεν μπορώ να φτάσω στα περίπου 45.000 που ζητάει για αντίστοιχο εξοπλισμό με του άσσου....εκεί λες, δεν βάζω μια μπαγκαζιέρα στις διακοπές;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        Nick Tarini @cirus last edited by

                        @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                        για την tonale δεν εχω άποψη αλλα από γνωμες οσωn την εχουν οδηγησει εχω ακούσει ότι είναι ενα 2008 που στριβει λίγο καλύτερα. Αλλα η τιμή της για αυτα που παίρνεις λέει οτι δεν αξίζει. Δεν είναι μια μικρότερη stelvio

                        Μάλλον μπερδευεσαι με τη Junior. Η Tonale δεν εχει καμια σχέση, ουτε μοιράζεται τίποτα απο το 2008. Επίσης δεν είναι Β-SUV όπως το 2008.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @civil357 last edited by cirus

                          @civil357 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                          @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                          για την tonale δεν εχω άποψη αλλα από γνωμες οσωn την εχουν οδηγησει εχω ακούσει ότι είναι ενα 2008 που στριβει λίγο καλύτερα. Αλλα η τιμή της για αυτα που παίρνεις λέει οτι δεν αξίζει. Δεν είναι μια μικρότερη stelvio

                          Γίνομαι λίγο σπαστικός , αλλά γιατί η τονάλε είναι απλά ένα καλύτερο 2008 , ενώ το κουγκα είναι αυτό το οποίο καλύπτει τις πιο σπορ ανησυχίες;

                          Στο αυτοτσικνοπέμπτη, στο περιβόητο τεστ , είναι πρώτη με μεγάλη διαφορά σε σχέση με το Κουγκα . Διαφορά 5,5 χιλιομέτρων , μεγαλύτερη από την αντίστοιχη Puma - Yc , που είχε αναφερθεί ως παράδειγμα στο αντίστοιχο νήμα. Απλά για το "σπάσιμο" το γράφω , το συγκεκριμένο τεστ για εμένα δε φανερώνει και τόσα πολλά πράγματα πλέον .

                          Ας της δώσει μία ευκαιρία της τονάλε , ιδίως με τις νέες τιμές. Αν και πιστεύω ότι αν ο άνθρωπος φθάσει εκεί ψηλά , θα ακολουθήσει το δρόμο πολλών κατόχων αλφα προς την Βαυαρική αγκαλιά της Χ1 ( και πολύ καλά θα κάνει....).

                          Εγραψα δεν εχω άποψη. Να την οδηγησει να μας πει να της δωσει ευκαιρια γιατί όχι ή να γραψει κάποιος που έχει άποψη, δεν είμαι παντογνώστης να τα ξέρω όλα. Εγραψα τι μου έχουν πει. Το ανεφερα οτι δεν εχω προσωπική αποψη νομιζω

                          Επίσης πάει αρκετα πιο ψηλα σε τιμή από το Kuga καθως σε τιμή θεωρείται premium

                          εγραψα για το Kuga από αυτά που ξέρω.

                          Cirus the virus

                          N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            Nick Tarini @cirus last edited by

                            @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                            @civil357 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                            @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                            για την tonale δεν εχω άποψη αλλα από γνωμες οσωn την εχουν οδηγησει εχω ακούσει ότι είναι ενα 2008 που στριβει λίγο καλύτερα. Αλλα η τιμή της για αυτα που παίρνεις λέει οτι δεν αξίζει. Δεν είναι μια μικρότερη stelvio

                            Γίνομαι λίγο σπαστικός , αλλά γιατί η τονάλε είναι απλά ένα καλύτερο 2008 , ενώ το κουγκα είναι αυτό το οποίο καλύπτει τις πιο σπορ ανησυχίες;

                            Στο αυτοτσικνοπέμπτη, στο περιβόητο τεστ , είναι πρώτη με μεγάλη διαφορά σε σχέση με το Κουγκα . Διαφορά 5,5 χιλιομέτρων , μεγαλύτερη από την αντίστοιχη Puma - Yc , που είχε αναφερθεί ως παράδειγμα στο αντίστοιχο νήμα. Απλά για το "σπάσιμο" το γράφω , το συγκεκριμένο τεστ για εμένα δε φανερώνει και τόσα πολλά πράγματα πλέον .

                            Ας της δώσει μία ευκαιρία της τονάλε , ιδίως με τις νέες τιμές. Αν και πιστεύω ότι αν ο άνθρωπος φθάσει εκεί ψηλά , θα ακολουθήσει το δρόμο πολλών κατόχων αλφα προς την Βαυαρική αγκαλιά της Χ1 ( και πολύ καλά θα κάνει....).

                            Εγραψα δεν εχω άποψη. Να την οδηγησει να μας πει να της δωσει ευκαιρια γιατί όχι ή να γραψει κάποιος που έχει άποψη, δεν είμαι παντογνώστης να τα ξέρω όλα. Εγραψα τι μου έχουν πει. Το ανεφερα οτι δεν εχω προσωπική αποψη νομιζω

                            Επίσης πάει αρκετα πιο ψηλα σε τιμή από το Kuga καθως σε τιμή θεωρείται premium

                            εγραψα για το Kuga από αυτά που ξέρω.

                            Άλλο δεν έχω άποψη και άλλο
                            "εχω ακούσει ότι είναι ενα 2008 που στριβει λίγο καλύτερα".
                            Σου απανταω οτι δεν ειναι ενα 2008, είναι εντελώς άλλο αυτοκίνητο.

                            Μπορεις να μέινεις στην άποψή σου, απλά μην λέμε ανακρίβειες.

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @Nick Tarini last edited by cirus

                              @nick-tarini said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                              @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                              @civil357 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                              @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                              για την tonale δεν εχω άποψη αλλα από γνωμες οσωn την εχουν οδηγησει εχω ακούσει ότι είναι ενα 2008 που στριβει λίγο καλύτερα. Αλλα η τιμή της για αυτα που παίρνεις λέει οτι δεν αξίζει. Δεν είναι μια μικρότερη stelvio

                              Γίνομαι λίγο σπαστικός , αλλά γιατί η τονάλε είναι απλά ένα καλύτερο 2008 , ενώ το κουγκα είναι αυτό το οποίο καλύπτει τις πιο σπορ ανησυχίες;

                              Στο αυτοτσικνοπέμπτη, στο περιβόητο τεστ , είναι πρώτη με μεγάλη διαφορά σε σχέση με το Κουγκα . Διαφορά 5,5 χιλιομέτρων , μεγαλύτερη από την αντίστοιχη Puma - Yc , που είχε αναφερθεί ως παράδειγμα στο αντίστοιχο νήμα. Απλά για το "σπάσιμο" το γράφω , το συγκεκριμένο τεστ για εμένα δε φανερώνει και τόσα πολλά πράγματα πλέον .

                              Ας της δώσει μία ευκαιρία της τονάλε , ιδίως με τις νέες τιμές. Αν και πιστεύω ότι αν ο άνθρωπος φθάσει εκεί ψηλά , θα ακολουθήσει το δρόμο πολλών κατόχων αλφα προς την Βαυαρική αγκαλιά της Χ1 ( και πολύ καλά θα κάνει....).

                              Εγραψα δεν εχω άποψη. Να την οδηγησει να μας πει να της δωσει ευκαιρια γιατί όχι ή να γραψει κάποιος που έχει άποψη, δεν είμαι παντογνώστης να τα ξέρω όλα. Εγραψα τι μου έχουν πει. Το ανεφερα οτι δεν εχω προσωπική αποψη νομιζω

                              Επίσης πάει αρκετα πιο ψηλα σε τιμή από το Kuga καθως σε τιμή θεωρείται premium

                              εγραψα για το Kuga από αυτά που ξέρω.

                              Άλλο δεν έχω άποψη και άλλο
                              "εχω ακούσει ότι είναι ενα 2008 που στριβει λίγο καλύτερα".
                              Σου απανταω οτι δεν ειναι ενα 2008, είναι εντελώς άλλο αυτοκίνητο.

                              Μπορεις να μέινεις στην άποψή σου, απλά μην λέμε ανακρίβειες.

                              ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΤΑ 2 απλα κοιτα τι εγραψα, δεν καταλαβαινω προς τι το σχολιο. Δεν είναι ανακριβεια αφου δηλώνω ότι δεν εχω προσωπική αποψη

                              το "εχω ακουσει" προφανώς ΔΕΝ ειναι δική μου άποψη αλλα αλλων που το οδηγησαν. Γραψε εσυ που έχεις μάλλον προσωπική άποψη

                              Εξαλου ο ανθρωπος έγραψε για μια τιμή η οποία δεν είναι για premium αμαξια οπως θεωρείται η tonale γιαυτο προτεινα το KUGA. Αν εβαζε για τιμη premium θα εβαζα την BMW.

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                Nick Tarini last edited by

                                Κι εγω εχω ακουσει οτι το καγιεν και το σειτσεντο ειναι ιδια αμαξια, απλά το ένα στρίβει λίγο καλύτερα.
                                Δεν εχω αποψη, απλα΄μεταφέρω τι μου είπαν αυτοι που τα οδήγησαν.

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @cirus last edited by

                                  @cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                                  για την tonale δεν εχω άποψη αλλα από γνωμες οσωn την εχουν οδηγησει εχω ακούσει ότι είναι ενα 2008 που στριβει λίγο καλύτερα.

                                  Δεν έχει καμία σχέση με το 2008 η Τονάλε - στο Compass βασίζεται. Δεν ειναι κάτι φοβερό στον δρόμο, αλλά σαφώς καλύτερη από 2008, από το οποίο εξάλλου ειναι μια κατηγορία επάνω. Η Junior ειναι ξαδερφάκια με το 2008.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • G
                                    Green Power last edited by

                                    @vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                                    Η αλήθεια είναι πως η συλλογιστική σου δεν είναι λάθος. Είμαι 40 και έχω ένα παιδί 5 χρονών, χωρίς προοπτική για δεύτερο. Ο άσσος είναι η λογική μετάβαση απλως πιστεύω ότι δε θα με καλύψει χωροταξικά, ενώ ήμουν πάντα κατά της μπαγκαζιέρας. Σκέψου ότι με τη giulietta δεν χρησιμοποίησα ποτέ, ούτε όταν είχα καρότσια..
                                    Οπότε είναι το δίλημμα του αν θα πέσω κατηγορία και θα πάρω ένα υπερπλήρες αμάξι, με το τίμημα της μπαγκαζιέρας, ή θα ανέβω και θα τα σκάσω χοντρά.
                                    Εκτός δρόμου σίογυρα δε θα πάω σε κάτι extreme με ένα νορμάλ suv, αλλά σίγουρα θα με πάει σε χωματόδρομους όπου ο άσσος θα έχει θέμα...

                                    Για τριμελή οικογένεια χωρίς καρότσι ο άσος και οποιοδήποτε μικρομεσαίο θα σε καλύψει μια χαρά εκτός και αν στις διακοπές στο εξοχικό μετακομίζει και το σπίτι παρέα!

                                    Αν πάντως το χρησιμοποιείς και εκτός δρόμου τότε suv σίγουρα ενδεχομένως και b-suv τύπου t-roc να σε καλύπτουν καθώς θα σε διευκολύνουν και μέσα στην πόλη εκτός και αν το θες αποκλειστικά για ταξίδια και περιαστικές διαδρομές.

                                    Αν έχεις χρόνο πέρνα μια βόλτα από την έκθεση αυτοκινήτου για να χεις μια σχετικά συνολική εικόνα και να κάνεις άμεσα συγκρίσεις.

                                    V A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                    • cirus
                                      cirus @Nick Tarini last edited by

                                      @nick-tarini said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                                      Κι εγω εχω ακουσει οτι το καγιεν και το σειτσεντο ειναι ιδια αμαξια, απλά το ένα στρίβει λίγο καλύτερα.
                                      Δεν εχω αποψη, απλα΄μεταφέρω τι μου είπαν αυτοι που τα οδήγησαν.

                                      Νταξει φίλε , έξυπνο πολύ. Συγχαρητήρια

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Πάντως όποιο και αν θυσιάσεις θυμήσου να ευχηθείς τίποτα καλό.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jamesd last edited by

                                          Αν είσαι συναισθηματικός κράτησε την Alfa Romeo.

                                          V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vigilantius__1985 @jamesd last edited by

                                            @jamesd said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:

                                            Αν είσαι συναισθηματικός κράτησε την Alfa Romeo.

                                            συναισθηματικός είμαι, αλλά σε κάποια πράγματα πρέπει να πρυτανεύσει και η λογική. Κρίμα να χαντακώσω ένα αμάξι ντίζελ να κάνει 3 χιλιόμετρα τη μέρα στο κέντρο της Αθήνας..

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr