-
Συμφορουμίτες καλησπέρα σε όλους. Σε χρονικό ορίζοντα ενός έτους θα αγοράσουμε καινούργιο οικογενειακό αυτοκίνητο, μάλλον κατηγορίας c-suv. Αυτή τη στιγμή έχουμε α) ένα suzuki swift 2012, 1248cc, 94hp με 88.000 χλμ και β) μία alfa romeo giulietta 2014 (f/l) 1.6 jtdm, 105hp, με 120.000χλμ. Και τα δύο συντηρημένα προσεκτικά μόνο σε αντιπροσωπεία και εξουσιοδοτημένα. Το ένα θα πρέπει να φύγει και θα ήθελα τη βοήθειά σας. με μία ματιά στο car.gr, η διαφορά ανάμεσα στα 2 είναι περίπου 3.000 ευρώ σε περίπτωση πώλησης (σε ιδιώτη φυσικά - δεν ξέρω τι θα προτείνουν οι αντιπροσωπείες). Από τη μία θα ήθελα να κρατήσω τα giulietta, αλλά από την άλλη τα παραπάνω χρήματα δεν είναι ευκαταφρόνητα, ενώ μέχρι στιγμής η τακτική συντήρηση της Giulietta (όχι βλάβες) φαίνεται να είναι πιο ακριβή από ό,τι του suzuki. Το ένα είναι λίγο πιο παλιό (αν και η g είναι facelift του μοντέλου του 2010 στην ουσία) αλλά με λιγότερα χιλιόμετρα, ενώ το άλλο είναι μεν diesel (μάλλον μεγαλύτερη διάρκεια κινητήρα), αλλά και το suzuki έχει αλεξίσφαιρο μοτέρ. είμαι μπερδεμένος.
Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τις απόψεις σας. -
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Συμφορουμίτες καλησπέρα σε όλους. Σε χρονικό ορίζοντα ενός έτους θα αγοράσουμε καινούργιο οικογενειακό αυτοκίνητο, μάλλον κατηγορίας c-suv. Αυτή τη στιγμή έχουμε α) ένα suzuki swift 2012, 1248cc, 94hp με 88.000 χλμ και β) μία alfa romeo giulietta 2014 (f/l) 1.6 jtdm, 105hp, με 120.000χλμ. Και τα δύο συντηρημένα προσεκτικά μόνο σε αντιπροσωπεία και εξουσιοδοτημένα. Το ένα θα πρέπει να φύγει και θα ήθελα τη βοήθειά σας. με μία ματιά στο car.gr, η διαφορά ανάμεσα στα 2 είναι περίπου 3.000 ευρώ σε περίπτωση πώλησης (σε ιδιώτη φυσικά - δεν ξέρω τι θα προτείνουν οι αντιπροσωπείες). Από τη μία θα ήθελα να κρατήσω τα giulietta, αλλά από την άλλη τα παραπάνω χρήματα δεν είναι ευκαταφρόνητα, ενώ μέχρι στιγμής η τακτική συντήρηση της Giulietta (όχι βλάβες) φαίνεται να είναι πιο ακριβή από ό,τι του suzuki. Το ένα είναι λίγο πιο παλιό (αν και η g είναι facelift του μοντέλου του 2010 στην ουσία) αλλά με λιγότερα χιλιόμετρα, ενώ το άλλο είναι μεν diesel (μάλλον μεγαλύτερη διάρκεια κινητήρα), αλλά και το suzuki έχει αλεξίσφαιρο μοτέρ. είμαι μπερδεμένος.
Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τις απόψεις σας.Κράτα τον τίμιο σχιστοματη
-
Εξαρτάται τι είδους χρήση θα κάνεις στο δεύτερο αμάξι σου. Ποιος θα το οδηγεί, πόσοι θα μπαίνουν μέσα, που θα πηγαίνετε, πόσο συχνά θα το οδηγείτε κλπ.
Πάντως αν θες το δεύτερο για χρήση μέσα στην πόλη, κρατάς τον σχιστομάτη. Τα υπόλοιπα τα είπες μόνος σου +3 χιλιάρικα στο χέρι, +φθηνότερη συντήρηση.
-
Ούτε συζήτηση. Πολύ εύκολο δίλημμα. Κράτα τον Ιάπωνα. Μικρό ευέλικτο πάει παντού πολύ ιδανικότερο μικρό όχημα 2ο για πόλη, με μεγαλύτερη αξιοπιστία, λιγότερη κατανάλωση τι θες και άλλα?????
Αφού όλα τα άλλα θα τα κάνεις με το Csuv θες το 2ο όχημα να εξυπηρετεί εντελώς διαφορετικές ανάγκες. Μικρό αξιόπιστο χωρίς κατανάλωση. Η Alfa περισσεύει. Τι νόημα έχει να έχεις 2ο αμάξι με μεγάλο αμάξωμα που δεν παρκάρει εύκολα μέσα σε πόλη?
-
@the_dynamite said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Εξαρτάται τι είδους χρήση θα κάνεις στο δεύτερο αμάξι σου. Ποιος θα το οδηγεί, πόσοι θα μπαίνουν μέσα, που θα πηγαίνετε, πόσο συχνά θα το οδηγείτε κλπ.
Πάντως αν θες το δεύτερο για χρήση μέσα στην πόλη, κρατάς τον σχιστομάτη. Τα υπόλοιπα τα είπες μόνος σου +3 χιλιάρικα στο χέρι, +φθηνότερη συντήρηση.
Τα συν τρία χιλιάρικα θα μου μείνουν (από όσο βλέπω στο car.gr) αν δώσω το suzuki. Από την άλλη, πιο φθηνή συντήρηση έχει το suzuki. Για αυτό είμαι στο δίλημμα
Έχεις δίκιο, δε διευκρίνισα τα περί νέου αμαξιού:
Οικογένεια με ένα παιδί και χρήση παντού....και πόλη και ταξίδια. Υπόψη ότι δεν υπάρχει και ούτε θα υπάρξει δίκυκλο..
Το αμάξι που θα μείνει πίσω και δε θα πουληθεί, θα κάνει μικρές διαδρομές εντός πόλης κατά κύριο λόγο αφού το οδηγεί η γυναίκα η οποία δουλεύει εξ αποστάσεως. Για αυτό έχει και τόσα λίγα χιλιόμετρα μέχρι σήμερα άλλωστε... -
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
εως. Για αυτό έχει κα
Ιάπωνας και πάλι τότε (αν και παλιός ιταλόφιλος...οι καιροί άλλαξαν). Αν θες, μπορούμε να σε βοηθήσουμε και στο ποιο αμάξι να αγοράσεις!
-
@the_dynamite said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
εως. Για αυτό έχει κα
Ιάπωνας και πάλι τότε (αν και παλιός ιταλόφιλος...οι καιροί άλλαξαν). Αν θες, μπορούμε να σε βοηθήσουμε και στο ποιο αμάξι να αγοράσεις!
ευχαριστώ για την προθυμία! μόλις λύσουμε το πρώτο σκέλος, θα σας γράψω και τις σκέψεις μου για το επόμενο ώστε να με βοηθήσετε!
-
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Το αμάξι που θα μείνει πίσω και δε θα πουληθεί, θα κάνει μικρές διαδρομές εντός πόλης κατά κύριο λόγο
Μόνο και μόνο για αυτό το λόγο, δίνεις το ντήζελ - δεν κάνει για αυτή τη χρήση και θα σου βγάλει θεματα στο μέλλον.
-
Όπως προειπώθηκε. Εάν το νέο θα είναι το μεγάλο οικογενειακό και κάποιο από τα υπάρχοντα θα μείνει για 2ο αυτοκίνητο για μικρές αστικές διαδρομές, ασυζητητί να μείνει το swift. Η giulietta είναι euro 5 και έχει και αρκετά προβλήματα ποιότητας στο εσωτερικό (χερούλια, ταπετσαρίες, φουσκωμένα ταμπλώ) που σε βάθος χρόνου θα εμφανιστούν/ αυξηθούν. Τα πλεονεκτήματα της, χώροι, οδική συμπεριφορά, σε σ΄χεση με το swift, δεν θα φανούν στη χρήση που το θέλεις, ενώ τα μεινοεκτήματα (ακριβότερη συντήρηση) θα σου στοιχίσουν
-
@elvet said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
swift
Θελει και ερωτημα? Το swift βεβαιως βεβαιως.
-
Κρατάς το swift!
-
Αρχικά τι αμάξι θες να πάρεις?
-
@chris__7 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Αρχικά τι αμάξι θες να πάρεις?
Αν και ξέρω ότι οδηγικά θα είναι μεγάλο step down από τη Giulietta, σκέφτομαι κάποιο c suv περί τα 35.000. Οικογενειακές ανάγκες, ταξίδια, ενδεχόμενο ελαφρού off road...όλα αυτά είναι θελκτικά.. Μία κάποια μικρή υπέρβαση στην τιμή, θα έκανα για την τετρακίνηρη εκδοχή του, που θα προτιμούσα σίγουρα. Κατά προτίμησηση full hybrid και εννοείται όχι δίλιτρο, με αυτό το ηλίθιο φορολογικό καθεστώς που δε θα αλλάξει ποτέ.
Ψηνόμουν και για τον καινούργιο άσσο της BMW, αλλά είμαι ήδη οριακά με τα 350λίτρα της giulietta, θεωρώ ότι με τα 300 θα το μετανιώσω. -
Μόνο και μόνο για τα παραπάνω χρήματα, κράτα το swift! Όπως το είπες δεν είναι ευκαταφρόνητη η διαφορά των τριών χιλιάδων ευρώ! Στο θέμα της κατανάλωσης δεν πιστεύω να έχουν και μεγάλη διαφορά.
-
@atari70 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Μόνο και μόνο για τα παραπάνω χρήματα, κράτα το swift! Όπως το είπες δεν είναι ευκαταφρόνητη η διαφορά των τριών χιλιάδων ευρώ! Στο θέμα της κατανάλωσης δεν πιστεύω να έχουν και μεγάλη διαφορά.
Νομίζω ότι θα πάρει+3000€ αν πουλήσει το swift , εκτός κι αν δεν κατάλαβα σωστά 🫣
-
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@chris__7 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Αρχικά τι αμάξι θες να πάρεις?
Αν και ξέρω ότι οδηγικά θα είναι μεγάλο step down από τη Giulietta, σκέφτομαι κάποιο c suv περί τα 35.000. Οικογενειακές ανάγκες, ταξίδια, ενδεχόμενο ελαφρού off road...όλα αυτά είναι θελκτικά.. Μία κάποια μικρή υπέρβαση στην τιμή, θα έκανα για την τετρακίνηρη εκδοχή του, που θα προτιμούσα σίγουρα. Κατά προτίμησηση full hybrid και εννοείται όχι δίλιτρο, με αυτό το ηλίθιο φορολογικό καθεστώς που δε θα αλλάξει ποτέ.
Ψηνόμουν και για τον καινούργιο άσσο της BMW, αλλά είμαι ήδη οριακά με τα 350λίτρα της giulietta, θεωρώ ότι με τα 300 θα το μετανιώσω.Ford kuga mild hybrid, δεν είναι Giulieta σίγουρα δεν το συζητάμε αλλά είναι ότι καλύτερο σε οδηγική συμπεριφορά μπορείς να βρεις σε C-Suv , χώροι απλετοι με τεράστιο πορτ-μπαγκαζ 526 λίτρα.
Αν προταιραιοτητα είναι η οδηγική συμπεριφορά είναι το καλύτερο σε αυτή την κατηγορία με αυτά τα χρήματα . Το ξέρω ότι θα προτιμούσες stelvio (ποιος θα διαφωνήσει αλλά πάει όσο να ναι αρκετά παραπάνω εκτός αν μιλήσουμε για μεταχειρισμένη)
-
@cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@chris__7 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Αρχικά τι αμάξι θες να πάρεις?
Αν και ξέρω ότι οδηγικά θα είναι μεγάλο step down από τη Giulietta, σκέφτομαι κάποιο c suv περί τα 35.000. Οικογενειακές ανάγκες, ταξίδια, ενδεχόμενο ελαφρού off road...όλα αυτά είναι θελκτικά.. Μία κάποια μικρή υπέρβαση στην τιμή, θα έκανα για την τετρακίνηρη εκδοχή του, που θα προτιμούσα σίγουρα. Κατά προτίμησηση full hybrid και εννοείται όχι δίλιτρο, με αυτό το ηλίθιο φορολογικό καθεστώς που δε θα αλλάξει ποτέ.
Ψηνόμουν και για τον καινούργιο άσσο της BMW, αλλά είμαι ήδη οριακά με τα 350λίτρα της giulietta, θεωρώ ότι με τα 300 θα το μετανιώσω.Ford kuga mild hybrid, δεν είναι Giulieta σίγουρα δεν το συζητάμε αλλά είναι ότι καλύτερο σε οδηγική συμπεριφορά μπορείς να βρεις σε C-Suv , χώροι απλετοι με τεράστιο πορτ-μπαγκαζ 526 λίτρα.
Αν προταιραιοτητα είναι η οδηγική συμπεριφορά είναι το καλύτερο σε αυτή την κατηγορία με αυτά τα χρήματα . Το ξέρω ότι θα προτιμούσες stelvio (ποιος θα διαφωνήσει αλλά πάει όσο να ναι αρκετά παραπάνω εκτός αν μιλήσουμε για μεταχειρισμένη)
Ήταν η πρώτη μου σκέψη σίγουρα, αλλά δε μου αρέσει καθόλου μα καθόλου το εσωτερικό του ρε γαμώτο..συν ότι θα προτιμούσα full hybrid...έχω σκεφτεί και να περιμένω το επόμενο rav4 το οποίο φημολογείται ότι θα έχει (και) τον καινούργιο 1.5 turbo hybrid
-
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Ήταν η πρώτη μου σκέψη σίγουρα, αλλά δε μου αρέσει καθόλου μα καθόλου το εσωτερικό του ρε γαμώτο..συν ότι θα προτιμούσα full hybrid...έχω σκεφτεί και να περιμένω το επόμενο rav4 το οποίο φημολογείται ότι θα έχει (και) τον καινούργιο 1.5 turbo hybrid
Μα πλέον το Κούγκα βγαίνει σε Full Hybrid!! Μην το σκέφτεσαι, η καλύτερη επιλογή ειναι - αμαξάρα!
-
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@cirus said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@chris__7 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Αρχικά τι αμάξι θες να πάρεις?
Αν και ξέρω ότι οδηγικά θα είναι μεγάλο step down από τη Giulietta, σκέφτομαι κάποιο c suv περί τα 35.000. Οικογενειακές ανάγκες, ταξίδια, ενδεχόμενο ελαφρού off road...όλα αυτά είναι θελκτικά.. Μία κάποια μικρή υπέρβαση στην τιμή, θα έκανα για την τετρακίνηρη εκδοχή του, που θα προτιμούσα σίγουρα. Κατά προτίμησηση full hybrid και εννοείται όχι δίλιτρο, με αυτό το ηλίθιο φορολογικό καθεστώς που δε θα αλλάξει ποτέ.
Ψηνόμουν και για τον καινούργιο άσσο της BMW, αλλά είμαι ήδη οριακά με τα 350λίτρα της giulietta, θεωρώ ότι με τα 300 θα το μετανιώσω.Ford kuga mild hybrid, δεν είναι Giulieta σίγουρα δεν το συζητάμε αλλά είναι ότι καλύτερο σε οδηγική συμπεριφορά μπορείς να βρεις σε C-Suv , χώροι απλετοι με τεράστιο πορτ-μπαγκαζ 526 λίτρα.
Αν προταιραιοτητα είναι η οδηγική συμπεριφορά είναι το καλύτερο σε αυτή την κατηγορία με αυτά τα χρήματα . Το ξέρω ότι θα προτιμούσες stelvio (ποιος θα διαφωνήσει αλλά πάει όσο να ναι αρκετά παραπάνω εκτός αν μιλήσουμε για μεταχειρισμένη)
Ήταν η πρώτη μου σκέψη σίγουρα, αλλά δε μου αρέσει καθόλου μα καθόλου το εσωτερικό του ρε γαμώτο..συν ότι θα προτιμούσα full hybrid...έχω σκεφτεί και να περιμένω το επόμενο rav4 το οποίο φημολογείται ότι θα έχει (και) τον καινούργιο 1.5 turbo hybrid
Βγαινει και σε Full hybrid ομως πιο ακριβα. Το παλιο ηταν ασχημουλι εξωτερικα αλλα το νεο ομορφυνε αρκετα εξωτερικα. Εσωτερικα δεν σαρέσει αυτό το εσωτερικό???
Νταξει γουστα είναι αυτα αλλα δεν το καταλαβαίνω. Το βρισκω παρα πολύ ωραιο το εσωτερικό και ειδικα το τιμόνι του
-
@fanis75 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
@vigilantius__1985 said in Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί:
Ήταν η πρώτη μου σκέψη σίγουρα, αλλά δε μου αρέσει καθόλου μα καθόλου το εσωτερικό του ρε γαμώτο..συν ότι θα προτιμούσα full hybrid...έχω σκεφτεί και να περιμένω το επόμενο rav4 το οποίο φημολογείται ότι θα έχει (και) τον καινούργιο 1.5 turbo hybrid
Μα πλέον το Κούγκα βγαίνει σε Full Hybrid!! Μην το σκέφτεσαι, η καλύτερη επιλογή ειναι - αμαξάρα!
Βγαίνει Φάνη αλλά στα 2,5 λίτρα...δεν μπορώ να το υποστηρίξω...
Προβληματισμός για το ποιο αμάξι να θυσιαστεί