Παρήγγειλα xceed gt line 1.5t mhev τον Φεβρουάριο 2023 με εκτιμώμενη παραλαβή τον Δεκέμβριο. Τελικά παρέλαβα Σεπτέμβριο!
Πρώτες εντυπώσεις θετικότατες!
Παρήγγειλα xceed gt line 1.5t mhev τον Φεβρουάριο 2023 με εκτιμώμενη παραλαβή τον Δεκέμβριο. Τελικά παρέλαβα Σεπτέμβριο!
Πρώτες εντυπώσεις θετικότατες!
@georgemit said in Kia XCeed - crossover:
Πολύ ωραίο χρώμα, μου αρέσουν και τα νέα led πίσω φανάρια που έχει η gt line.
Το είχα παράπονο τόσο καιρό, δεν είχα δει πουθενά gt line από κοντά. Από κοντά τα νέα φώτα μου άρεσαν ακόμη περισσότερο από τις φωτογραφίες! Κ συνολικά το αμάξι μου φαίνεται τεχνολογικά διαστημόπλοιο!
Βλέπεις ημουν 15 χρόνια με το τίμιο Fiat punto sporting 1.4 του 2003, οπότε πήγα 20 χρόνια μπροστά απότομα και έπαθα σοκ!
@tsofras @christostsp
Φίλτατοι, το Xceed προσφέρει αυτή τη στιγμή ένα ακαταμάχητο πακέτο, που ρίχνει ξύλο στα γαλλοχρέπια και στο Focus:
@mariosava said in Kia XCeed - crossover:
Καλησπερα. ξερει κανεις αν το xceed gt line 2023 εχει ηλιοροφη? εχω δει αρκετα βιντεο που ειναι με την ηλιοροφη αλλα δεν το αναφερει κανεις.
Μπορείς να βάλεις ηλιοροφή ως extra, με κόστος αν θυμάμαι στα 1.400 ευρώ.
Σε μένα παντως η αντιπροσωπεία δεν με αποθάρρυνε να βάλω extra, απλά μου τόνισε πως θα παραλάβω μετά από 10 μήνες.
Τελικά παρέλαβα στους 6! Δεν ισχύει οποιος παραγγείλει πρώτος, θα παραλάβει πρώτος στα αυτοκίνητα. Είναι λίγο λαχείο η κατάσταση.
Μπορεί π.χ η kia να αποφασίσει αυτή την εβδομάδα να κατασκευάσει μόνο παραγγελίες με ηλιοροφή και να παραλάβεις πιο σύντομα από έναν που παρήγγειλε πριν από εσένα χωρίς ηλιοροφή.
@Taxiarxis αρχικά να δηλώσω πως μου αρέσει το Tucson αλλά αγόρασα το εκπληκτικό Xceed gt line.
Που υπερέχει το Xceed:
Που υπερέχει το Tucson:
Σε ότι έχει να κάνει σχετικά με το δίλημμα αυτόματο ή χειροκίνητο, εγώ δηλώνω υποστηρικτής του χειροκίνητου. Το imt χειροκίνητο κιβώτιο στο Xceed μου έχει πολύ ευχάριστο κούμπωμα, σε κάνει να χαίρεσαι την κάθε αλλαγή. Ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς και δεν σε κουράζει.
Που υπερέχει το χειροκίνητο:
Που υπερέχει το αυτόματο:
Για διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ αυτόματου και χειροκίνητου δεν γράφω κάτι, εξαρτάται από το αυτοκίνητο και τον οδηγό.
Ελπίζω να βοήθησα.
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά! Πάντα χειροκίνητο, όσο προλαβαίνουμε τουλάχιστον! Σε κάθε αλλαγή σκάω και χαμογελάκι! Χρώμα μπορντο-κόκκινο!
Θα επανέλθω με σχόλια αναλυτικά!
@dirtybit said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
@the_dynamite said in Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai:
@tsofras @christostsp
Φίλτατοι, το Xceed προσφέρει αυτή τη στιγμή ένα ακαταμάχητο πακέτο, που ρίχνει ξύλο στα γαλλοχρέπια και στο Focus:
- Ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων vs ημιάκαμπτο
- Τετρακύλινδρος 1.5 vs Τρικύλινδρος 1.2 ή 1.0
- Αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 18,4cm που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
- Το χαμηλότερο κέντρο βάρους από όλα τα αυτοκίνητα του θέματος.
- Άψογο επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης χάρη και στα hydraulic bump stops, που κανένα άλλο αμάξι του θέματος δεν έχει.
- Ταυτόχρονα με την άνεση υψηλά επίπεδα κρατήματος και οδηγικής απόλαυσης σαν να οδηγείς κανονικό hatchback (οκ τα καθαρά hatch όπως το Leon και focus λογικά είναι πιο σπορ, πρόκειται όμως για hatchback, όχι για crossover)
- Full led φώτα, full συστήματα ασφαλείας.
- 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν service (εργατικά+αναλώσιμα)
- Εσωτερικό με μαλακά πλαστικά ακόμα και στις πόρτες. Το εσωτερικό του 2008 δεν βλέπεται με το μικρό τιμονάκι και τα όργανα σε άκυρη θέση, να μην μιλήσω για την εργονομία του που απλά δεν υπάρχει.
- Ο όμιλος Hyundai-Kia έχει το καλύτερο Infotainment αυτή τη στιγμή στην αγορά σε συνδυασμό απόκρισης - γραφικών.
- Φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό!
- Το πιο όμορφο design (εντάξει είναι και υποκειμενικό)
- Όλα τα παραπάνω σε ένα πακέτο τιμής 27.000 - 30.000 και όχι 35.000 με 40.000 ευρώ που ζητάνε οι ανταγωνιστές του.
Ξέχασες να πεις ότι ρουφάει βενζίνη σαν διψασμένο βαμπίρ
Από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα του θέματος, που είναι ψηλά, βαριά και ογκώδη, να είσαι σίγουρος πως καίει πολύ λιγότερο!
Στο Xceed ενεργοβόρος ήταν ο παλιότερος 1.4Τ. Ο 1.5Τ δεν είναι, τηρουμένων των αναλογιών, γιατί έχει να κινήσει 1400 κιλά. Με την τεχνολογία iMT (άλλη μια καινοτομία) και ιδιαίτερα στο πρόγραμμα eco καίει λίγο το Χceed.
@Nik-2 ναι δεν το έγραψα αναλυτικά, έδινα παραδείγματα για τον τρόπο λειτουργίας του mild hybrid. Μου έχει λειτουργήσει το sailing ακόμα και σε ανηφόρα για να καταλάβεις.
Για τους μερακλήδες αυτό...
Στα χειροκίνητα XCEED mild hybrid, με επιλεγμένο το πρόγραμμα sport:
Στα κατεβάσματα σχέσης στο κιβώτιο, ο κινητήρας αυξάνει μόνος του στιγμιαία τις στροφές, για να ολοκληρωθεί ομαλά η αλλαγή, δηλαδή το γνωστό Rev matching!
@georgemit said in Kia XCeed - crossover:
@ the_dynamite Μην επιμένεις δε κάνει Rev matching τα i20Ν και i30Ν που κάνουν έχουν ειδικό κουμπί.
Θα το ήξερες αν είχε.
@georgemit να ξεκαθαρίσω καταρχήν ότι βάσει των δημοσιεύσεων που έκανες κατά το παρελθόν, μου είσαι συμπαθής.
Στο συγκεκριμένο θέμα με το rev matching, όμως να μου επιτρέψεις να έχω την τεκμηριωμένη άποψη μου.
Διαπίστωσα ο ίδιος την ύπαρξη του rev matching στο δικό μου xceed, δεν είναι θέμα επιμονής ή εγωισμού κτλ.
Το επιχείρημα σου πως δεν έχει το δικό σου Ι30 rev matching, άρα δεν θα έχει και το Xceed, δεν βγάζει νόημα.
Το επιχείρημα σου για τα I20n, I30n που έχουν rev matching, επειδή έχουν ειδικό κουμπί ενεργοποίησης/απενεργοποίησης του, άρα το xceed δεν έχει, δεν βγάζει νόημα.
Δεν απαιτείται η ύπαρξη ξεχωριστού φυσικού διακόπτη για την ενεργοποίηση/απενεργοποίηση του rev matching.
Στο xceed mhev με κιβώτιο imt, το ρόλο του διακόπτη, τον παίζει το κουμπί επιλογής προγράμματος, όταν βάλεις sport mode.
Στα I20n, I30n που είναι ημιαγωνιστικές sport κατασκευές, ο κατασκευαστής θέλησε να βάλει και ξεχωριστό κουμπί rev matching για να τονίσει το sport στοιχείο.
Δες τι γράφει σε review για το xceed 1.5t mhev imt, ισπανικό περιοδικό:
In Sport mode, it gives a burst of gas when downshifting to match the speed of the pinion of the lowest gear that is going to be engaged, making the change, on the one hand, smoother, and on the other, somewhat more stimulating...
(έγινε μετάφραση από google translate)
Μπορεί αν βρω χρόνο και διάθεση να ανεβάσω και βιντεάκι από το καντράν του αυτοκινήτου με τη διαδικασία rev matching.
Δεν θα επανέλθω όμως με άλλο ποστ, για να σου απαντήσω επάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
Αυτά και σου εύχομαι καλή χρονιά και ωραίες συζητήσεις στο φόρουμ!
Καλησπέρα έχω αγοράσει και εγώ την official αλλά δεν την έχω βάλει ακόμη(όντως αλμυρή σε κόστος). Εσείς που την χρησιμοποιείται, καθαρίζετε πρώτα το παρμπρίζ από τυχόν ρύπους κάθε φορά πριν την τοποθετήσετε ή την βάζετε κατευθείαν;
@georgemit ο 1.0 κατέβηκε στα 100 άλογα.
Και ο 1.6 τούρμπο του Tucson και Sportage που έβγαινε σε 150 και 180 άλογα θα βγαίνει πλέον μόνο στα 160.
Τα αγωνιστικά n παύουν να υπάρχουν.
Δηλαδή, μας σπρώχνουν στα ηλεκτρικά. Θα αμολάμε μπαλαντέζες από τα μπαλκόνια να φορτίζουμε...
@georgemit said in Hyundai i30 2017:
@the_dynamite said in Hyundai i30 2017:
@georgemit said in Hyundai i30 2017:
Facelift για το i30.
Γενικά οι διαφορές στην εμφάνιση είναι μικρές.
Όλες οι εκδόσεις πλέον έχουν τα led μπρος - πίσω του Νline.
Στο Νline προστέθηκαν τα πλαϊνά μαρσπιέ του Ν.
Νέες ζάντες και χρώματα.
Έκδοση Ν γιοκ.
Στο εσωτερικό προσφέρεται σαν έξτρα ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των i20 - tucson. Ο φωτισμός έγινε led. 3 θύρες usb αντί για μία.
Κινητήρες οι ίδιοι, ο 1.5 παρέμεινε στα 160 άλογα σε αντίθεση με το Xceed fl που έχασε 20.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/aeras-ananeosis-gia-to-hyundai-i30/
Καλησπέρα, για τον 1.5 που παραμένει στα ίδια άλογα που το διάβασες; Εγώ δεν βρήκα να λέει πουθενά κάτι.
Edit: Ψάχνοντας το, γράφουν κάποια site δεν ανακοινώθηκαν αλλαγές στους κινητήρες. Δεν το βλέπω όμως σίγουρο πως θα παραμείνει στα 160. Θα ξέρουμε σε λίγες μέρες...
Το έχω διαβάσει σε 2 - 3 sites, πουθενά δεν έλεγε για - 20.
Αμ δε...ξεχάστε τα 160 άλογα...
https://www.hyundai.com/pl/pl/modele/i30-hatchback.html
όποιος κατεβάσει το pdf για το ΜΥ2025 βλέπει πλέον 140 άλογα ο 1.5.
@georgemit said in Hyundai i30 2017:
Facelift για το i30.
Γενικά οι διαφορές στην εμφάνιση είναι μικρές.
Όλες οι εκδόσεις πλέον έχουν τα led μπρος - πίσω του Νline.
Στο Νline προστέθηκαν τα πλαϊνά μαρσπιέ του Ν.
Νέες ζάντες και χρώματα.
Έκδοση Ν γιοκ.
Στο εσωτερικό προσφέρεται σαν έξτρα ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των i20 - tucson. Ο φωτισμός έγινε led. 3 θύρες usb αντί για μία.
Κινητήρες οι ίδιοι, ο 1.5 παρέμεινε στα 160 άλογα σε αντίθεση με το Xceed fl που έχασε 20.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/aeras-ananeosis-gia-to-hyundai-i30/
Καλησπέρα, για τον 1.5 που παραμένει στα ίδια άλογα που το διάβασες; Εγώ δεν βρήκα να λέει πουθενά κάτι.
Edit: Ψάχνοντας το, γράφουν κάποια site δεν ανακοινώθηκαν αλλαγές στους κινητήρες. Δεν το βλέπω όμως σίγουρο πως θα παραμείνει στα 160. Θα ξέρουμε σε λίγες μέρες...
Ο λόγος που γίνεται αυτή η μείωση στην ιπποδύναμη είναι για την εναρμόνιση με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6e.
Θα γίνει σε πολλούς κινητήρες του ομίλου Hyundai Kia ...
Οι συνθήκες όλο και παραπάνω οδηγούν στην επικράτηση των ηλεκτρικών μοτέρ...
Mild hybrid φίλε μου το ηλεκτρικό μοτέρ βοηθάει σε επιδόσεις κατανάλωση. Έχεις και τρία προγράμματα eco normal sport να επιλέξεις. Και έχει ίδια τιμή με το απλό. Και αυξάνεται και η αξία μεταπώλησης στο μέλλον λόγω υβριδικού. Και κυκλοφορεί ελεύθερα δακτύλιο. Και παίρνεις τεχνολογία της εποχής.
Έχω το αυτοκίνητο, στη διάθεσή σου, ρώτα ότι θέλεις
Έχω την εντύπωση πως όλοι οι 1.5t (χωρίς να είμαι και σίγουρος) είναι κλειδωμένοι. Βάσει της έρευνας που είχα κάνει σε site και του εξωτερικού, σε όλα έλεγαν locked.
Επαναπρογραμματισμός στο συγκεκριμένο μοτέρ δεν γίνεται τουλάχιστον προς το παρόν, δεν έχουν καταφέρει να ξεκλειδώσουν τον εγκέφαλο (το λένε και στο βίντεο που παρέθεσες).
Αυτό που μπορεί κάποιος να κάνει είναι να βάλει παράλληλο εγκέφαλο.
Ενδεικτικά:
https://www.chiptuning.com/en/kia/xceed-cd-2019/1-5-t-gdi-mhev-160hp-118kw-1482ccm/powercontrol.html
Δεν σκέφτομαι να κάνω τπτ άμεσα στα μηχανικά μέρη.
Άψογα νέα για το μοτέρ! Αποδίδει παραπάνω και από αυτά που λέει ο κατασκευαστής!
Formentor πολύ δυνατό! Θα βγει καινούργιο σε λίγους μήνες. Βάλε στο παιχνίδι όμως και Xceed 1.5t που είναι και mild hybrid
Επίσης πολύ vfm είναι και το Hyundai i30 fastback (επίσης θα βγει facelift)