Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 3
    • Posts 223
    • Best 89
    • Groups 0

    christostsp

    @christostsp

    158
    Reputation
    23
    Profile views
    223
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    christostsp Unfollow Follow

    Best posts made by christostsp

    • RE: Toyota Corolla 2019

      Τest drive με νέα Corolla 1.8 hybrid, 5η γενιά υβριδικο... μεικτα συναισθήματα..
      Ωραιο πάτημα, άνεση, αλλά αρκετός θορυβος κύλισης.
      Στην επιτάχυνση περισσότερος θορυβος του κινητηρα από ότι στο Yaris (!!!). Στο 2ο σαφώς λιγότερος και πιο ραφιναρισμενος θορυβος... έκπληξη...
      Σαφώς ανώτερη ποιότητα υλικών από ότι στο Yaris.
      Δεν ενθουσιαστηκα.... πραγματικά βλέπω ότι κάτω από 30000 € δεν υπάρχει κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον σήμερα, μόνο συμβιβασμός.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Toyota Corolla 2019

      To να μην σου αρέσει οπτικά η Corolla το καταλαβαινω. Όπως και η τιμή της. Το να την λες κατάντια, οχι, δεν το καταλαβαίνω. Είναι ένα σύγχρονο, τεχνολογικά πολύπλοκο όμως και αξιοπιστο, οικονομικό στην χρήση αυτοκίνητο. Ποιοτικό εσωτερικά και εξωτερικά σαν κατασκευη, οχι αδιάφορο οδηγικα. Ειδικά τα hybrid θεωρώ, υποθέτω, είναι αυτά που θα αντέξουν στον χρόνο περισσότερο από κάθε βενζινοκινητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Ford Puma 2019

      Κύριοι γιατί εμένα μου φαίνεται ότι ο 1000αρης είναι το πολυ για Fiesta σε εκδόσεις στα 22000 και πολλά είναι;
      Η Ford, αγαπημένη μετά 18χρονια που την παντρεύτηκα, δεν καταλαβαίνω γιατί έχει πάει τόσο ψηλά τις τιμές...
      Επιδοτούμε την κατασκευή ηλεκτρικών που έχουν περιορισμένες πωλήσεις;

      Τέλος πάντων, άλλες εταιρείες δίνουν εναλλακτική προταση με κινητήρες μεγαλύτερου κυβισμου ακόμα και 1.5Τ στα ίδια λεφτά.... Οπότε εάν δώσω ένα σκασμό λεφτά (για εμένα και 25000-30000 € είναι πολλά, δεν είμαι "μπρουκλης") για ένα πράγμα στο δρόμο, θα προτιμούσα να έχει μεγαλύτερο κυβισμό. Όταν δε μιλάμε για 30000 εως 40000, χιλιαρηδες και χιλιοδιακοσαρηδες κινητήρες μου μοιάζει ανεκδοτο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: MazdoYaris hybrid

      H Mazda εξοπλίζει πιο ορθολογικα, καλύτερα, το "υιοθετημένο" από την Τoyota... H μαμά, κάνει υπερβολές σε κάποιες εκδόσεις βάζει πάνω πολλές "καγκουριες" ...
      Σε ένα αμάξι για οικονομικη οδήγηση και χρήση, χωρίς σπορ χαρακτήρα (αν και στιβαρό όπως μου φάνηκε το mazdoyaris στον δρόμο) κοτσάρει πάνω διχρωμιες, σηματάκια GR, ζαντολαστιχα υπερβολικά, φωτισμούς δαπέδου κλπ που ανεβάζουν το κόστος χωρίς ιδιαίτερη χρηστικότητα.
      Το Mazda 2 hybrid θεωρώ ότι είναι σοφά εξοπλισμένο, όπως και το ορίτζιναλ Μazda 2.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @diego1960
      Ειπα πως πρέπει να αναβαθμίσουν τα ΜΜΜ, αλλιώς δεν έχει νόημα. Ναι συμφωνώ. Όπως και να υπάρχει μετρό όλο το 24ωρο.

      Και εγώ δεν αντέχω την πίεση της ΕΕ. Και την υποκρισία της. Δεν μπορεί να προωθείς τα diesel μια δεκαετία και ξαφνικά να τα καταργείς, έτσι γιατί ξύπνησες. Και τώρα είσαι οικολόγος.Και βιάζεσαι χωρίς να δίνεις κινητρα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      christostsp
    • RE: Νέο VW ID2......

      @elteo
      Τελευταία χρόνια κλαίμε πολύ...και η VW, η απατεωνισσα των ρύπων, έγινε ξαφνικά υπέρμαχος της πράσινης αυτοκίνησης...

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai

      Αν πάλι μείνεις στα ανωτέρω και δεν θες υβριδικό (και εγώ διστάζω να κάνω αυτό το βήμα) δώσε ότι λιγότερο μπορείς σε αμάξι με συμβατικό θερμικο ή έστω mhev.
      Mε βάση το κόστος θεωρώ ότι τo Xceed είναι VFM, δεν το λες άσχημο (το αντίθετο) και εφόσον απαιτηθει με μια μπαγκαζιερα στις ήδη υφιστάμενες μπάρες και λίγη βενζίνη παραπάνω θα μεταφέρεις τα ελαφροτερα πράγματα που θέλει η οικογένεια στην οροφή. Αυτό μόνο για τις διακοπές. Ποτέ άλλοτε θα χρειαστείς πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών;
      Αν πάλι δεν είναι κριτήριο το κόστος, το CX 30 είναι μάλλον το πιο ποιοτικό αυτοκίνητο από όλα που αναφέρεις... Δυστυχώς για εμένα αποκλείεται το εξαιρετικο CX 30.... εσυ μπορεί να αντέχεις τα πάγια εξοδα του 2λιτρου. Δεν εχει μεγάλο χώρο αποσκευών αλλά η λύση είναι εφικτή όπως και με το Xceed.
      Αντί του Arkana θα έβλεπα και το Captur, και έναντι του Tiguan το T-roc. Eχουν καλούς χώρους, παίρνεις καλύτερο εξοπλισμό στα ίδια χρήματα ή εξοικονομείς έστω και λίγα χρήματα, ενώ είναι ελαφρύτερα οχήματα άρα καλύτερα σε επιδόσεις με τα μεγαλύτερα σε διαστάσεις και με ίδιο κινητηριο συνολο.
      Ωραια τα Sportage, Tucson αλλά μεγάλα σε μήκος και θα καίνε πιο πολυ λόγω ύψους και βάρους έναντι του πιο κοντού Xceed.
      Εξαρτάται τι βάζεις προτεραιότητα. Αν δεν σε ενδιαφέρει η οικονομία καυσίμου ξέχνα τα περί οικονομίας που γράφω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai

      Το Peugeot 3008 είναι ωραίο αμάξι, αλλα συγνώμη.... 30000+ για αυτοκίνητο με 1.2Τ μου φαίνονται πολλά χρήματα.
      Το ίδιο και για το Αrkana. Πιο λογικό για Captur ο 1,3Τ
      Οι Γερμανοί και οι Κορεατες προσφέρουν τουλάχιστον κινητηρες τούρμπο 1.5cc.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai

      @the_dynamite
      Ρε φίλε όχι και κουβάς με ρόδες το Focus.... Hμαρτον...
      Εχει αυτόν 1000αρι,που τα χαλάει όλα, αλλά προσωπικά το θεωρώ το πιο όμορφο Focus που έχει βγει... και ίσως είναι το τελευταίο..
      Ωραίο το Xceed, αλλά και το Focus... Mου αρέσουν πιο πολύ από 308, Astra, Golf.. σαν σχέδιο μιλώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Νέο αυτοκίνητο (μαλλον αυτόματο) εως 23 χιλιάδες.

      Ποιο C3 κύριοι; Με τον 1,2 puretech; Να παίζει στα ζάρια αν θα πάει συνεργείο; Ωραίο σε χώρους, ωραία και η απόσυρση... έως εκεί όμως...
      Το ότι θα βάλουν καδένα έναντι "βρεγμένου" ιμάντα (αν πιάσει έως λύση) λέει αρκετά...
      Είπαμε ένα σχετικό ρίσκο να πάρει κάποιος για θερμικό σήμερα... μην το αυξάνουμε κιόλας...
      (Πριν πείτε οτιδήποτε εχω δεδομένα από μηχανικό μέσα στα πράγματα, και τον πιστεύω, γιατί τον γνωρίζω καλά. Μιλαμε για χοντρές βλάβες... και σε λίγα χλμ) Να το παρει και αυτοματο; Καλό... κάτι άλλο σε θερμικό, ναι, οχι PSA... Ρίσκο..
      Και μετά μιλάτε για συγκριση με Toyota Hybrid....Οδηγείστε το πρώτα στην πόλη και συζηταμε
      Ενας μη οπαδός της Τoyota ειμαι, απλά ρεαλιστής.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp

    Latest posts made by christostsp

    • RE: TESLA FORUM

      Για τους "φτωχούς" προς το παρόν αν όχι ΠΕΖΟ 2, τότε μόνο full hybrid. Σχετικά ευέλικτα, μικρή ρύπανση εδικά στην πόλη, χαμηλη καταναλωση, μοναδική εναλλακτική λύση με κάποιο ορίζοντα. Ισως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: TESLA FORUM

      @fanis75 Oταν φτάσουμε εκεί, σε τέτοια τεχνολογία ηλεκτρικων, τότε το ξανασυζητάμε. Προς τα παρόν κριτικαρουμε αυτά που υφίστανται, μιλάμε για τα σημερινά δεδομένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: TESLA FORUM

      Αυτά εξηγούν την απέχθεια, ή έστω την αποστροφή πολλών πχ για Tesla. Δεν μπορείς να το αγοράσεις, να το φορτίσεις... πως να το σκεφτείς να το πάρεις;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: TESLA FORUM

      Παίδες, φανατικοί των ηλεκτρικών, ηρεμια... δεν είναι για όλους τα αυτοκίνητα αυτά. Πολύ μακρινό (μάλλον) να μπορούμε όλοι να έχουμε τέτοιο αμάξι. Ας υποθέσουμε ότι πέφτουν οι τιμές- να δούμε εάν και πότε θα γίνει.
      Θέλουν χώρο πάρκινγκ, φορτιστή. Πόσοι εχουν τέτοια δυνατότητα; Σοβαρά πόσοι;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Toyota Corolla 2019

      To να μην σου αρέσει οπτικά η Corolla το καταλαβαινω. Όπως και η τιμή της. Το να την λες κατάντια, οχι, δεν το καταλαβαίνω. Είναι ένα σύγχρονο, τεχνολογικά πολύπλοκο όμως και αξιοπιστο, οικονομικό στην χρήση αυτοκίνητο. Ποιοτικό εσωτερικά και εξωτερικά σαν κατασκευη, οχι αδιάφορο οδηγικα. Ειδικά τα hybrid θεωρώ, υποθέτω, είναι αυτά που θα αντέξουν στον χρόνο περισσότερο από κάθε βενζινοκινητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: VW Golf MK 8

      Και λόγω σχεδιασης θεωρώ δεν εμπνέει αρκετούς, μέσα σε αυτούς ανήκω και εγώ. Πολύ καλύτερο το προηγούμενο μοντέλο.
      Καλό αυτοκινητο, ποιοτικό, αλλά και ακριβό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΜΟΝΟ

      Και εγώ το ίδιο διλλημα είχα, τελικά καταλήγω στο GV 1ης γενιάς 1.6 3d...Δεν είναι τέλειο αλλά κάνει δουλειά. Καίει λιγότερο από τα 2λίτρα, περίπου ίδιο με το Jimny... Μου φάνηκε πολύ καλύτερο από το Jimny στην άσφαλτο, λιγότερο κουραστικό και είναι, έστω και λίγο, πιο ευρύχωρο.

      posted in Εκτός Δρόμου
      C
      christostsp
    • RE: FORD FORUM

      @andya3 Tα Β τελειώνουν; Οχι δα, εκτιμώ ότι όσο υπάρχουν κάποιες εταιρείες θα συνεχίζουν την παραγωγή αυτοκινήτων Β κατηγορίας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: TESLA FORUM

      Παράλληλα να παρουσιάζουμε την υδρογονοκινηση με δεινόσαυρο, είναι υπερβολικό. Ανεξάρτητα εάν θα πετύχει ή όχι στο μέλλον.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: TESLA FORUM

      Ακριβώς, όσοι δεν έχουν χώρο στάθμευσης έχουν μέγιστο θέμα με την ηλεκτροκινηση δλδ ένα τεράστιο ποσοστό του παγκόσμιου, οχι μόνο του ελληνικού, πληθυσμού.
      Επίσης η αξιοπιστία των οχημάτων αυτών είναι προς το παρόν ένα άγνωστο θέμα. Όπως επίσης άγνωστο είναι και τι θα κάνουμε στο μέλλον εκτός από τους καταλύτες όλες αυτές τις μπαταρίες των BEV. Αν και πως θα ανακυκλωνουμε.
      Μπροστά όμως στο συνολικό ενεργειακό πρόβλημα, η εμμονή ορισμένων οτι με τα ηλεκτρικά οχήματα λύσαμε το πρόβλημα, μοιάζει το λίγοτερο αφελής. Εκτός αυτού, έστω ότι εμείς στην ΕΕ προχωρούμε στην λύση χρήσης ΒEV μειώνοντας τους ρύπους και την εξάρτηση μας από ορυκτά καύσιμα από δυνάμεις εκτός ΕΕ (το 2ο μου μοιάζει σαν αυτό που καίει την ΕΕ περισσότερο από την ρύπανση). Και αυτό, δλδ την απεξάρτηση μπορεί να την επιτύχει κατά κάποιο ποσοστο, εκτιμώ για πολλά χρόνια δεν θα μπορεί πλήρως. Οι υπόλοιποι παγκόσμιοι ρυπαινοντες, κυρίως της Ασίας με τεράστιους πληθυσμούς, τι θα κάνουν;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr