Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 3
    • Posts 223
    • Best 89
    • Groups 0

    Best posts made by christostsp

    • RE: Toyota Corolla 2019

      Τest drive με νέα Corolla 1.8 hybrid, 5η γενιά υβριδικο... μεικτα συναισθήματα..
      Ωραιο πάτημα, άνεση, αλλά αρκετός θορυβος κύλισης.
      Στην επιτάχυνση περισσότερος θορυβος του κινητηρα από ότι στο Yaris (!!!). Στο 2ο σαφώς λιγότερος και πιο ραφιναρισμενος θορυβος... έκπληξη...
      Σαφώς ανώτερη ποιότητα υλικών από ότι στο Yaris.
      Δεν ενθουσιαστηκα.... πραγματικά βλέπω ότι κάτω από 30000 € δεν υπάρχει κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον σήμερα, μόνο συμβιβασμός.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Toyota Corolla 2019

      To να μην σου αρέσει οπτικά η Corolla το καταλαβαινω. Όπως και η τιμή της. Το να την λες κατάντια, οχι, δεν το καταλαβαίνω. Είναι ένα σύγχρονο, τεχνολογικά πολύπλοκο όμως και αξιοπιστο, οικονομικό στην χρήση αυτοκίνητο. Ποιοτικό εσωτερικά και εξωτερικά σαν κατασκευη, οχι αδιάφορο οδηγικα. Ειδικά τα hybrid θεωρώ, υποθέτω, είναι αυτά που θα αντέξουν στον χρόνο περισσότερο από κάθε βενζινοκινητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Ford Puma 2019

      Κύριοι γιατί εμένα μου φαίνεται ότι ο 1000αρης είναι το πολυ για Fiesta σε εκδόσεις στα 22000 και πολλά είναι;
      Η Ford, αγαπημένη μετά 18χρονια που την παντρεύτηκα, δεν καταλαβαίνω γιατί έχει πάει τόσο ψηλά τις τιμές...
      Επιδοτούμε την κατασκευή ηλεκτρικών που έχουν περιορισμένες πωλήσεις;

      Τέλος πάντων, άλλες εταιρείες δίνουν εναλλακτική προταση με κινητήρες μεγαλύτερου κυβισμου ακόμα και 1.5Τ στα ίδια λεφτά.... Οπότε εάν δώσω ένα σκασμό λεφτά (για εμένα και 25000-30000 € είναι πολλά, δεν είμαι "μπρουκλης") για ένα πράγμα στο δρόμο, θα προτιμούσα να έχει μεγαλύτερο κυβισμό. Όταν δε μιλάμε για 30000 εως 40000, χιλιαρηδες και χιλιοδιακοσαρηδες κινητήρες μου μοιάζει ανεκδοτο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: MazdoYaris hybrid

      H Mazda εξοπλίζει πιο ορθολογικα, καλύτερα, το "υιοθετημένο" από την Τoyota... H μαμά, κάνει υπερβολές σε κάποιες εκδόσεις βάζει πάνω πολλές "καγκουριες" ...
      Σε ένα αμάξι για οικονομικη οδήγηση και χρήση, χωρίς σπορ χαρακτήρα (αν και στιβαρό όπως μου φάνηκε το mazdoyaris στον δρόμο) κοτσάρει πάνω διχρωμιες, σηματάκια GR, ζαντολαστιχα υπερβολικά, φωτισμούς δαπέδου κλπ που ανεβάζουν το κόστος χωρίς ιδιαίτερη χρηστικότητα.
      Το Mazda 2 hybrid θεωρώ ότι είναι σοφά εξοπλισμένο, όπως και το ορίτζιναλ Μazda 2.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @diego1960
      Ειπα πως πρέπει να αναβαθμίσουν τα ΜΜΜ, αλλιώς δεν έχει νόημα. Ναι συμφωνώ. Όπως και να υπάρχει μετρό όλο το 24ωρο.

      Και εγώ δεν αντέχω την πίεση της ΕΕ. Και την υποκρισία της. Δεν μπορεί να προωθείς τα diesel μια δεκαετία και ξαφνικά να τα καταργείς, έτσι γιατί ξύπνησες. Και τώρα είσαι οικολόγος.Και βιάζεσαι χωρίς να δίνεις κινητρα.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      christostsp
    • RE: Νέο VW ID2......

      @elteo
      Τελευταία χρόνια κλαίμε πολύ...και η VW, η απατεωνισσα των ρύπων, έγινε ξαφνικά υπέρμαχος της πράσινης αυτοκίνησης...

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai

      Αν πάλι μείνεις στα ανωτέρω και δεν θες υβριδικό (και εγώ διστάζω να κάνω αυτό το βήμα) δώσε ότι λιγότερο μπορείς σε αμάξι με συμβατικό θερμικο ή έστω mhev.
      Mε βάση το κόστος θεωρώ ότι τo Xceed είναι VFM, δεν το λες άσχημο (το αντίθετο) και εφόσον απαιτηθει με μια μπαγκαζιερα στις ήδη υφιστάμενες μπάρες και λίγη βενζίνη παραπάνω θα μεταφέρεις τα ελαφροτερα πράγματα που θέλει η οικογένεια στην οροφή. Αυτό μόνο για τις διακοπές. Ποτέ άλλοτε θα χρειαστείς πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών;
      Αν πάλι δεν είναι κριτήριο το κόστος, το CX 30 είναι μάλλον το πιο ποιοτικό αυτοκίνητο από όλα που αναφέρεις... Δυστυχώς για εμένα αποκλείεται το εξαιρετικο CX 30.... εσυ μπορεί να αντέχεις τα πάγια εξοδα του 2λιτρου. Δεν εχει μεγάλο χώρο αποσκευών αλλά η λύση είναι εφικτή όπως και με το Xceed.
      Αντί του Arkana θα έβλεπα και το Captur, και έναντι του Tiguan το T-roc. Eχουν καλούς χώρους, παίρνεις καλύτερο εξοπλισμό στα ίδια χρήματα ή εξοικονομείς έστω και λίγα χρήματα, ενώ είναι ελαφρύτερα οχήματα άρα καλύτερα σε επιδόσεις με τα μεγαλύτερα σε διαστάσεις και με ίδιο κινητηριο συνολο.
      Ωραια τα Sportage, Tucson αλλά μεγάλα σε μήκος και θα καίνε πιο πολυ λόγω ύψους και βάρους έναντι του πιο κοντού Xceed.
      Εξαρτάται τι βάζεις προτεραιότητα. Αν δεν σε ενδιαφέρει η οικονομία καυσίμου ξέχνα τα περί οικονομίας που γράφω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai

      Το Peugeot 3008 είναι ωραίο αμάξι, αλλα συγνώμη.... 30000+ για αυτοκίνητο με 1.2Τ μου φαίνονται πολλά χρήματα.
      Το ίδιο και για το Αrkana. Πιο λογικό για Captur ο 1,3Τ
      Οι Γερμανοί και οι Κορεατες προσφέρουν τουλάχιστον κινητηρες τούρμπο 1.5cc.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Σύγκρουση τιτάνων : 3008 βς Χceed βς Tuscon βς Tiguan βς Arkana βς CX-30 βς Qashqai

      @the_dynamite
      Ρε φίλε όχι και κουβάς με ρόδες το Focus.... Hμαρτον...
      Εχει αυτόν 1000αρι,που τα χαλάει όλα, αλλά προσωπικά το θεωρώ το πιο όμορφο Focus που έχει βγει... και ίσως είναι το τελευταίο..
      Ωραίο το Xceed, αλλά και το Focus... Mου αρέσουν πιο πολύ από 308, Astra, Golf.. σαν σχέδιο μιλώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Νέο αυτοκίνητο (μαλλον αυτόματο) εως 23 χιλιάδες.

      Ποιο C3 κύριοι; Με τον 1,2 puretech; Να παίζει στα ζάρια αν θα πάει συνεργείο; Ωραίο σε χώρους, ωραία και η απόσυρση... έως εκεί όμως...
      Το ότι θα βάλουν καδένα έναντι "βρεγμένου" ιμάντα (αν πιάσει έως λύση) λέει αρκετά...
      Είπαμε ένα σχετικό ρίσκο να πάρει κάποιος για θερμικό σήμερα... μην το αυξάνουμε κιόλας...
      (Πριν πείτε οτιδήποτε εχω δεδομένα από μηχανικό μέσα στα πράγματα, και τον πιστεύω, γιατί τον γνωρίζω καλά. Μιλαμε για χοντρές βλάβες... και σε λίγα χλμ) Να το παρει και αυτοματο; Καλό... κάτι άλλο σε θερμικό, ναι, οχι PSA... Ρίσκο..
      Και μετά μιλάτε για συγκριση με Toyota Hybrid....Οδηγείστε το πρώτα στην πόλη και συζηταμε
      Ενας μη οπαδός της Τoyota ειμαι, απλά ρεαλιστής.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: TESLA FORUM

      @fanis75 Oταν φτάσουμε εκεί, σε τέτοια τεχνολογία ηλεκτρικων, τότε το ξανασυζητάμε. Προς τα παρόν κριτικαρουμε αυτά που υφίστανται, μιλάμε για τα σημερινά δεδομένα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: TESLA FORUM

      Για τους "φτωχούς" προς το παρόν αν όχι ΠΕΖΟ 2, τότε μόνο full hybrid. Σχετικά ευέλικτα, μικρή ρύπανση εδικά στην πόλη, χαμηλη καταναλωση, μοναδική εναλλακτική λύση με κάποιο ορίζοντα. Ισως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      Φανατικός της μπαταριοκινησης δεν είμαι. Πιστεύω ότι είναι στην αρχή και ελπίζω ότι θα γινει πιο προσιτή και περισσότερο χρηστική στο μέλλον. Προς το παρόν απευθύνεται κυρίως εδώ στην Ελλάδα σε κάποια πιο ευπορα άτομα, ιδιοκτητων κατοικιών με γκαράζ. Που μπορούν να έχουν τέτοια οχήματα για να κινούνται στην πόλη και πιθανόν και άλλα θερμικά για ταξιδια, διακοπές. Για τον μέσο Έλληνα είναι πολύ νωρίς. Αν και όποτε γίνουν προσιτά και εύχρηστα τα BEV.
      Αλλά από την άλλη να ακούω τα πλεονεκτηματα για τα ντηζελοκινητο με αφήνει πολύ προβληματισμενο.
      Κύριοι καταναλωνετε ή όχι περισσότερο καύσιμο το αποτέλεσμα είναι ένα. Οι ρύποι στις αστικές περιοχές είναι σημαντικοί και τους αναπνεετε και εσείς και εμείς. Και τα παιδιά σας και τα δικά μας.
      Το πέρασμα ίσως γίνει ομαλότερο, αν δοθούν κίνητρα. Χαίρομαι που αρκετός κοσμος(που μπορεί να ξοδέψει χρήματα) πάει σε μικρού κυβισμού θερμικά, κυρίως βενζίνης κάποιοι σε lpg, αλλά και σε full hybrid, κυρίως Toyota και ελάχιστοι σε Hyundai(αφού οι υπόλοιποι πχ Honda είναι πιο ακριβοι, είτε δεν βγάζουν full hybrid, είτε βγάζουν PHEV που και αυτά προϋποθέτουν χώρο φόρτισης στο σπίτι).
      H χρήση των πλήρως υβριδικών, δεν λύνει το πρόβλημα των ρύπων αλλά το μειώνει σημαντικά, μακάρι να μπορούσαν να αντικατασταθουν όλα τα παλαια βενζινοκινητα και ντηζελοκινητα με τέτοια οχήματα έως ότου περάσουμε στην ηλεκτροκινηση ή οποιαδήποτε άλλη λύση μηδενικών ή χαμηλών ρύπων.
      Τα κράτη όμως πρέπει να συμβαλλουν με οικονομικά κίνητρα σε αυτό και όχι μόνο στα BEV. Όταν έχεις full hybrid και PHEV που κινούνται για μεγάλο χρονο με μπαταρίες στον αστικό κύκλο γιατί δεν τα επιδοτείς; Έστω λιγότερο από ότι τα BHEV. Τι θες να κυκλοφορουν; Τα παναρχαία θερμικά; Τα κρατικά ντηζελοκινητα;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      christostsp
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      criuser... για εσένα που χαρακτήρισες αργό το βιταρα....
      Youtube Video

      ΥΓ Σας χαιρετώ, 1ο μου post. Σκέφτομαι για αμάξι, υποψήφιο το nv 1.4T mhev all grip

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Suv Leasing

      Dublin και Cruiser
      Μάλλον δεν προσέχετε τι έγραψα.
      Ο συγκεκριμένος μάστορας έκανε σύγκριση μεταξύ παλαιότερης εποχής και εποχής Stellantis.
      Είπε ο άνθρωπος, που δεν γνωρίζεις Dublin για αυτό μην εκφράζεσαι για αυτόν υποτιμητικα, τι γίνεται ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΆ πριν και μετά εποχής Stellantis. Δεν είπε ότι τα Opel ήταν πριν τέρατα αξιοπιστίας και τώρα χαλουν. Επαναλαμβάνω συγκριτικά και μάλιστα εμφανίζουν θέματα ακόμα και στην εγγύηση δλδμέσα στα 2 πρώτα χρόνια... Λέω εγώ τώρα λοιπόν το προφανες: προβληματική σχεδίαση και όχι σχολαστικός ποιοτικός έλεγχος.
      Δεν ξέρω εάν είχατε Οpel κάποια στιγμή στην ζωή σας. 10 χρόνια είχα το ASTRA 1. Καμμια βλάβη και το έλιωνα.
      Αδιάφορο οδηγικα, κακά κρατήματα, μέτρια φρένα, αλλά δεν έβγαλε βλάβες.

      Αν έχετε Ρeugeot ή Citroen καλορίζικα, τίποτε άλλο, με υγεία. Καλά χιλιόμετρα εύχομαι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Δεν ανέφερα την κατανάλωση και τις εγγυήσεις ορισμένων σε σύγκριση με αυτές της Τoyota.
      11 χρόνια για μπαταρία, με την προϋπόθεση service στην εταιρεία.. Άλλωστε που αλλού να το πας, "τους παντρευεσαι"..
      Ακριβή όντως, αλλά συγκριτικά μάλλον όχι...
      Πάντα συγκριτικά... Κατά τα άλλα ένα hatchback με χώρους σχεδον σαν του Yaris για τους πίσω επιβατες και 360 λτ πορτμπαγκάζ..
      Πολύ οικονομικό για την πολη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Mazda CX-30

      Καλορίζικο, καλοτάξιδο!! Να το χαρείς, πολύ ωραιο αμάξι!!
      Πάντως τα δώρα είναι φτωχά, πολύ φτωχά.. έχουν τρελαθεί πάρα πολλές αντιπροσωπείες.. Κουβαρνταδες...
      Εμένα σε ερώτηση τι δωρο προσφέρουν για την αγορά αυτοκινήτου 26500€, ο πωλητής (άλλης εταιρείας αυτοκινήτων) μου απάντησε:. ".. σε αυτήν την τιμή οχι δεν δίνουμε κάτι. .."
      Λες και 26500 τα βρίσκεις στον δρόμο....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Στην ΕΕ δεν έχω σχεδον καμία εμπιστοσύνη. Αγεται και φέρεται. Δεν υπάρχει δε ενιαίο το αίσθημα του Ευρωπαίου πολίτη. Υπάρχουν κράτη με συμφέροντα που διαφέρουν από μελος σε μέλος. Μια μεγάλη κουβέντα.
      Όμως η απόφαση τους δεν αλλάζει.

      Όλος ο εγχώριος ειδικος τύπος ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με ΕV οχήματα σε μια χώρα που δεν ξέρουμε που να βάλουμε το καλώδιο της φόρτισης... μην πω κάτι βαρύ τώρα... Και δεν επιδοτείται ούτε καν απόσυρση, έστω με κάποιο ποσό, για να περάσουμε έστω σε οχήματα μικρότερης επίπτωσης στο περιβάλλον, σαν αντιρυπαντικη τεχνολογία θεωρείται πια μόνο το ΕV.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      christostsp
    • RE: Νέο VW ID2......

      @dublin
      Δεν κάνω διαφήμιση του ID 2, ούτε της VW. Ούτε είμαι θαυμαστής της.
      Πάρε ότι θες, προτίμησε οποιοδήποτε ηλεκτροκινητo έχει ήδη μπει σε παραγωγή.. πχ το 208, το Corsa κλπ ή αυτό που έρχεται, πχ το Αvenger... Οποιοδήποτε ηλεκτρικό, μπαταριοκινητο....

      Το νόημα του ποστ δεν είναι για το εάν πρόκειται να προτιμήσει κάποιος το ID2, έναντι του SUV (πιο αστειος όρος ίσως δεν έχει υπάρξει στην ιστορία της αυτοκίνησης, τι σημαίνει sport utility vehicle;;) AVENGER. Αλλά πως παρουσιάζεται ένα μικρό σχετικα όχημα το οποίο υπολογιζουν και ανακοινώνουν ότι θα πωλείται κάτω από 25000, δλδ φθηνότερα και από το Spring με σημερινές τιμές.

      Την τάση περιγράφω. Ότι προχωρούν γρήγορα. Και ότι κάποιος που θέλει να πάρει αυτοκίνητο αμεσα μπερδεύεται. Τι να επιλέξει...;; Να πάρει βενζίνη, ακομα και mhev, όταν μεθαύριο θα χαρακτηρίζεται σαν "βρώμικο" αυτοκίνητο...;;
      Γιατί νιώθω ότι προς τα εκεί το πάει η ΕΕ... Γοργά μάλιστα. Το 2030 το γκρουπ VAG σκοπεύει να μην έχει ούτε ένα αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα, δλδ ούτε καν PHEV.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      C
      christostsp
    • RE: Suv Leasing

      53000 ευρώ αυτοκίνητο και 7μηνες μέσα, χωρίς διάγνωση....;; Τραγικό από μέρους της εταιρείας.
      Ακομα και εάν ήταν το μοναδικό που εμφάνισε βλάβη. Που από ότι ακούω, διαβάζω, δεν είναι δα και σπάνιο.

      Ακομα και για το πιο φτηνό Corsa δεν λες λίγες τις βλάβες... επισκέψεις στα συνεργεία.

      Όμορφα αμάξια τα Peugeot, δε λέω, αλλά άμα πάθεις τέτοια πράγματα τι εμπιστοσύνη να έχεις μετά;
      Όταν θα έρθουν τα υπεραυτοματα ηλεκτρικά, με κάρτες, φορτίσεις, μπαταρίες κλπ κλπ τι έχει να γίνει;
      Τα PHEV βέβαια είναι και αυτά ιδιαίτερα πολύπλοκα σε συστήματα οχήματα.
      Κακά τα ψέματα. Μεγαλύτερη εμπειρία έχει η Toyota, σε full hybrid, όλοι οι άλλοι δυστυχώς δοκιμάζονται τώρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      christostsp
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr