-
Πραγματικά η κίνηση με θερμικούς κινητήρες κράτα 200 χρόνια. Κάρβουνο βενζίνη κιροζινη υγραέριο ντίζελ. Να προσθέσω και τα καύσιμα για θέρμανση με κύριο πρωταγωνιστή το ξύλο. Πρέπει κάποιος απλά να είναι πολύ βλακας ώστε να δεχθεί αμασιτη την καραμέλα πως τα ντίζελ Γιούρο 5 που μπήκαν στις πόλεις ευθύνονται για την ατμοσφαιρικη ρύπανση . Σε μόλις 6 - 8 χρόνια. Όλο το χειμώνα δακρυζαν τα μάτια σας από τα τζάκια μα σας χαλα το Γιούρο 5 ντίζελ. Απλά ανίκητοι και χρήσιμοι
η.....οι για την επόμενη μετάβαση. Όχι δεν επιδιώκω εκρηκτικές επιδόσεις από ένα όχημα που χρησιμοποιώ στην καθημερινότητα της πόλης. Χαμηλή κατανάλωση μόνο. -
Ποια οικολογική συνείδηση ρε συ Χρήστο όταν τα ΜΜΜ είναι επικίνδυνα, βρώμικα και μέσα στις ασθένειες; Γιατί να ταλαιπωρηθούμε παραπάνω όταν μπορούμε να πάμε καθιστοί και με τη μουσικούλα μας; Προφανώς θα πάρουμε το αυτοκίνητο όπου βολεύει ή χρειάζεται, θα κλείσουμε τα παράθυρα και θα βάλουμε air-con. Απαγορεύεται; O θόρυβος είναι τουλάχιστον αστείο επιχείρημα και ειδικά σε φόρουμ αυτοκινήτων, λες και είμαστε τίποτα μπαρμπάδες ή παιδάκια και μας ενοχλούν τα βρουμ-βρουμ.
Στο θέμα της κίνησης προφανώς κανείς δε γουστάρει, ούτε και εγώ αλλά άλλη λύση δεν υπάρχει, τα ΜΜΜ είναι απλά ανέκδοτο. Ασε που και εν μέσω πανδημίας οι μισοί δε φορούσαν μάσκα ακόμα και αν ήταν υποχρεωτικό. Σόρυ αλλά με τους χτικιάρηδες 2 εκατοστά από τη μάπα μου δε μπαίνω. Αν θέλει το κράτος να πάρουμε ΜΜΜ, να τα αναβαθμίσει. Ακόμα ένα παράδειγμα το μετρό που ΔΕΝ είναι 24ωρο. Όταν θέλω να κατέβω σε κάνα μπαράκι στο κέντρο, παίρνω λοιπόν το αυτοκίνητο. Ή αυτή τη λύση έχω, ή να φύγω με τις γιαγιάδες ξέρω' γω 2 η ώρα το βράδυ ή να πληρώσω τον ταρίφα με το 1,9 diesel χρέπι Octavia να με γυρίσει και να πληρώσω και 20+ ευρώ. Μάντεψε ποιά λύση διαλέγω. -
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ποια οικολογική συνείδηση ρε συ Χρήστο όταν τα ΜΜΜ είναι επικίνδυνα, βρώμικα και μέσα στις ασθένειες; Γιατί να ταλαιπωρηθούμε παραπάνω όταν μπορούμε να πάμε καθιστοί και με τη μουσικούλα μας; Προφανώς θα πάρουμε το αυτοκίνητο όπου βολεύει ή χρειάζεται, θα κλείσουμε τα παράθυρα και θα βάλουμε air-con. Απαγορεύεται; O θόρυβος είναι τουλάχιστον αστείο επιχείρημα και ειδικά σε φόρουμ αυτοκινήτων, λες και είμαστε τίποτα μπαρμπάδες ή παιδάκια και μας ενοχλούν τα βρουμ-βρουμ.
Στο θέμα της κίνησης προφανώς κανείς δε γουστάρει, ούτε και εγώ αλλά άλλη λύση δεν υπάρχει, τα ΜΜΜ είναι απλά ανέκδοτο. Ασε που και εν μέσω πανδημίας οι μισοί δε φορούσαν μάσκα ακόμα και αν ήταν υποχρεωτικό. Σόρυ αλλά με τους χτικιάρηδες 2 εκατοστά από τη μάπα μου δε μπαίνω. Αν θέλει το κράτος να πάρουμε ΜΜΜ, να τα αναβαθμίσει. Ακόμα ένα παράδειγμα το μετρό που ΔΕΝ είναι 24ωρο. Όταν θέλω να κατέβω σε κάνα μπαράκι στο κέντρο, παίρνω λοιπόν το αυτοκίνητο. Ή αυτή τη λύση έχω, ή να φύγω με τις γιαγιάδες ξέρω' γω 2 η ώρα το βράδυ ή να πληρώσω τον ταρίφα με το 1,9 diesel χρέπι Octavia να με γυρίσει και να πληρώσω και 20+ ευρώ. Μάντεψε ποιά λύση διαλέγω.Δεν είναι μόνο αυτο . Βρες μου από εκεί που μένω τροπο να πάω στην δουλειά μου χωρίς να κάνω πάνω από 1ωρα και θα πάρω μετρο και λεωφορείο. Αν το κάνω πραγματικά βγαινει πάνω από 2 ώρες οπότε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ. γιατι και μεσα στην κινηση να οδηγω δεν μου είναι και ευχάριστο όπως σε κανέναν. αλλά δεν τρωω και 4 ώρες πήγαινε έλα στην δουλειά, ΕΛΕΟΣ
-
@diego1960
Ειπα πως πρέπει να αναβαθμίσουν τα ΜΜΜ, αλλιώς δεν έχει νόημα. Ναι συμφωνώ. Όπως και να υπάρχει μετρό όλο το 24ωρο.Και εγώ δεν αντέχω την πίεση της ΕΕ. Και την υποκρισία της. Δεν μπορεί να προωθείς τα diesel μια δεκαετία και ξαφνικά να τα καταργείς, έτσι γιατί ξύπνησες. Και τώρα είσαι οικολόγος.Και βιάζεσαι χωρίς να δίνεις κινητρα.
-
Ισχύει, για να πάω στη σχολή μου με ΜΜΜ πριν καμιά 15ετία, έκανα περίπου 1μιση ώρα από Ελληνικό στην Αγία Παρασκευή, τότε δεν υπήρχε και ο σταθμός εδώ. 2 λεωφορεία και 2 γραμμές μετρό. Όταν πήγαινα με κάνα φίλο από Γλυφάδα έκανα κάνα 45λεπτο αν θυμάμαι καλά, μπορεί και λιγότερο. Δε γίνεται να είμαστε στο όρθιο, στη βρωμιά, να χάνουμε και τόσο χρόνο για την "οικολογία".
-
Πάντως τα χάλια που έχουμε εδώ δεν τα έχουν άλλες ευρωπαϊκές χώρες....
-
@spi_duster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πρέπει κάποιος απλά να είναι πολύ βλακας ώστε να δεχθεί αμασιτη την καραμέλα πως τα ντίζελ Γιούρο 5 που μπήκαν στις πόλεις ευθύνονται για την ατμοσφαιρικη ρύπανση . Σε μόλις 6 - 8 χρόνια
Δεν είπε κανείς ότι μόνα αυτα ευθύνονται αλλά και αυτα....αλλά όπως λένε οι επιστήμονες και όχι οι βλάκες τα euro5 εκπέμπουν δεκάδες φορές περισσότερα nox από τα αντίστοιχα euro1-2-3-4-5 βενιζνης τα οποία συμβάλουν στην κακή υγεία του πληθυσμού που μέσα σε αυτούς...μάντεψε Σπύρο ζουν και βλάκες με περικεφαλαία χωριάτη. Αυτούς ούτε στα χωριά δεν τους αντέχουν και τους στέλνουν στις πόλεις. Έτσι η Ελλάδα έγινε η τελευταία στα πάντα. Λόγω τέτοιων ανθρώπων.
-
Τα τρένα τους πχ βοηθούν πολύ τις μετακινήσεις.... εδώ ούτε σε αυτό πετύχαμε. Χάλι.
-
@christostsp said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@diego 1960
Ειπα πως πρέπει να αναβαθμίσουν τα ΜΜΜ, αλλιώς δεν έχει νόημα. Ναι συμφωνώ. Όπως και να υπάρχει μέτρο όλο το 24ωρο.Και εγώ δεν αντέχω την πίεση της ΕΕ. Και την υποκρισία της. Δεν μπορεί να προωθείς τα diesel μια δεκαετία και ξαφνικά να τα καταργείς, έτσι γιατί ξύπνησες. Και τώρα είσαι οικολόγος.Και βιάζεσαι χωρίς να δίνεις κινητρα.
αμα αναβαθμιστουν και έχει μετρο παντου δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα. Ποιος δεν το θέλει αυτό αλλά .....
το άλλο με τον ΤΟΤΟ το ξέρεις?
Το μετρο εξυπηρετει λίγους. Μακάρι να ήμουν μέσα σε αυτους αλλά δυστηχώς δεν είμαι.
Το μετρο είναι καλύτερο, φτηνότερο και ωραίο μέσο για μετακίνηση μεσα στην πόλη και χαλαρωνεις χωρις να περιμένεις στην κίνηση. Η Αθηνα διάλεξε να το ξεκινησει από τις τελευταιες οπότε μεχρι να αναπτυχθει και να πάει σε πολλές περιοχές μόνο λίγοι εξυπηρετούνται από αυτο.
Αν με εξυπηρετούσε για την δουλεια χαλαρα θα το επαιρνα. ουτε σκεψη για αυτοκίνητο
-
Δεν υπάρχουν ανέκδοτα με τον ΤΟΤΟ, όλα είναι θέμα απόφασης και σχεδιασμού. Είμαστε αργοί και χωρίς οράματα. Αυτή είναι η αλήθεια.
-
@christostsp said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν υπάρχουν ανέκδοτα με τον ΤΟΤΟ, όλα είναι θέμα απόφασης και σχεδιασμού. Είμαστε αργοί και χωρίς οράματα. Αυτή είναι η αλήθεια.
αυτο εννοουσα χαριτολογόντας πάντα
-
Ενας φίλος μου πάντως έχει πετύχει γέρο να "φιλοτεχνεί" πίνακα του Pollock μέσα στο μετρό έχοντας ως καμβά το υφασμάτινο κάθισμα και μπορείς να φανταστείς τι καφετί ως μπογιά χωρίς κιόλας κωλο-paper για καθάρισμα μετά οπότε πλέον έχω μια μεγάλη αηδία για αυτό αν και το χρησιμοποιώ κάθε τόσο ως μέσο δυστυχώς
-
Συμφωνώ και επαυξάνω με τον Diego. Δεν είμαστε για τίποτα ως λαός. Ότι δημόσιο θα το καταστρέψουμε και θα το λερώσουμε
-
Τα κρύβουν επιμελώς. Αυτό είναι όλο. Το πρόβλημα διαχείρισης σκουπιδιών στην Ιταλία είναι εκρηκτικό. Οι Γερμανοί εξάγουν σκουπίδια για καύση σε γειτονιά γειτνιαζουσες χώρες. Οι Αμερικανοί θάβουν τα πάντα όπως όπως και όπου βρούνε. Ακόμη βρέχει στις βόρειες χώρες βροχή με ραδιενεργά ισότοπα κατάλοιπα πυρηνικών δοκιμών της 10ετιας του 50,60 και 70. Αλλά αυτά δε λέγονται με στόμφο. Ούτε καν λέγονται. Τα τσιμενταδικα φέρνουν σοριδον πρώτη ύλη κοκ από έξω να γίνει ένα με τους τοίχους των σπιτιών που κοιμόμαστε. Αναρωτιωμαστε μετά γιατί έχουμε γεμίσει καρκίνους όλων των ειδών. Τα σκατα των πλούσιων βορείων πληρώνει εδώ και χρόνια ο υπαναπτυκτος νότος, η Αφρική και η Ασία.
Μη παραμυθιαζεστε. Στην Αγγλία στο μετρό έχω δει αρουραίους σε μέγεθος μικρού γουρουνοπουλου.
Για τον Χρήστο πιο πίσω πως οι άλλες χώρες είναι καλύτερες. -
Να βοηθήσω λίγο;
https://www.airthings.com/en/view-pollutionΕχει και για το ραδιενεργό ραδόνιο
https://www.airthings.com/home
να βλέπετε τι αναπνέετε και τι σας ακτινοβολεί...
-
Χαχαχα σ ωραίος. Δε μπορείς να φανταστείς που μπορεί να τα δεις να χτυπούν.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@spi_duster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πρέπει κάποιος απλά να είναι πολύ βλακας ώστε να δεχθεί αμασιτη την καραμέλα πως τα ντίζελ Γιούρο 5 που μπήκαν στις πόλεις ευθύνονται για την ατμοσφαιρικη ρύπανση . Σε μόλις 6 - 8 χρόνια
Δεν είπε κανείς ότι μόνα αυτα ευθύνονται αλλά και αυτα....αλλά όπως λένε οι επιστήμονες και όχι οι βλάκες τα euro5 εκπέμπουν δεκάδες φορές περισσότερα nox από τα αντίστοιχα euro1-2-3-4-5 βενιζνης τα οποία συμβάλουν στην κακή υγεία του πληθυσμού που μέσα σε αυτούς...μάντεψε Σπύρο ζουν και βλάκες με περικεφαλαία χωριάτη. Αυτούς ούτε στα χωριά δεν τους αντέχουν και τους στέλνουν στις πόλεις. Έτσι η Ελλάδα έγινε η τελευταία στα πάντα. Λόγω τέτοιων ανθρώπων.
Για να καταλάβεις πόσο άθλιος είσαι αρκεί να σκεφτείς πως κατηγορείς συμπολίτες σου που πήραν ντίζελ ως να είναι οι υπεύθυνοι για όλα τα δεινά του πλανήτη. Πρόσεξε. Όχι παράνομα μα με νόμιμο καθαρό τρόπο μόλις χθες για την ιστορία της αυτοκίνησης.Ανικητος.
-
Και με 0.20-0.25€/Lt φθηνότερα από τη βενζίνη, με εξισωμένους φόρους, δεν το λες κι άσχημα...
Ούτε τα 4λτ/100χλμ για Λάρισα-Βόλος το λες άσχημα, 4€ δηλαδή με 1.60€ που γέμισα:
Και χωρίς πλάκα πλέον, μου φαίνεται πως με απλό Shell πέφτει η καταναλωση, απ ότι με βι παουερ...
-
@spi_duster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@spi_duster said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πρέπει κάποιος απλά να είναι πολύ βλακας ώστε να δεχθεί αμασιτη την καραμέλα πως τα ντίζελ Γιούρο 5 που μπήκαν στις πόλεις ευθύνονται για την ατμοσφαιρικη ρύπανση . Σε μόλις 6 - 8 χρόνια
Δεν είπε κανείς ότι μόνα αυτα ευθύνονται αλλά και αυτα....αλλά όπως λένε οι επιστήμονες και όχι οι βλάκες τα euro5 εκπέμπουν δεκάδες φορές περισσότερα nox από τα αντίστοιχα euro1-2-3-4-5 βενιζνης τα οποία συμβάλουν στην κακή υγεία του πληθυσμού που μέσα σε αυτούς...μάντεψε Σπύρο ζουν και βλάκες με περικεφαλαία χωριάτη. Αυτούς ούτε στα χωριά δεν τους αντέχουν και τους στέλνουν στις πόλεις. Έτσι η Ελλάδα έγινε η τελευταία στα πάντα. Λόγω τέτοιων ανθρώπων.
Για να καταλάβεις πόσο άθλιος είσαι αρκεί να σκεφτείς πως κατηγορείς συμπολίτες σου που πήραν ντίζελ ως να είναι οι υπεύθυνοι για όλα τα δεινά του πλανήτη. Πρόσεξε. Όχι παράνομα μα με νόμιμο καθαρό τρόπο μόλις χθες για την ιστορία της αυτοκίνησης.Ανικητος.
Α ρε Σπύρο, τι να απαντήσω;
Πες μου ειλικρινά τι να απαντήσω;. Αφού αυτό καταλαβαίνεις από αυτά που έγραψα, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, δεν θα κάτσω να στο εξηγήσω σε απλά ελληνικά, με ρήμα υποκείμενο αντικείμενο.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και με 0.20-0.25€/Lt φθηνότερα από τη βενζίνη, με εξισωμένους φόρους, δεν το λες κι άσχημα...
Ούτε τα 4λτ/100χλμ για Λάρισα-Βόλος το λες άσχημα, 4€ δηλαδή με 1.60€ που γέμισα:
Και χωρίς πλάκα πλέον, μου φαίνεται πως με απλό Shell πέφτει η καταναλωση, απ ότι με βι παουερ...
Κατηφόρα είναι ρε συ.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά