-
Για αυτό λένε οι ντιζελαδες ότι θα τον κρατήσουν; Το σκραπ έχουν στο μυαλό τους;
-
Το αυτόματο diesel του αιρκρος καταργήθηκε.
Η διαφορά τιμής προϋποθέτει ότι θα καταβάλεις τα εννιά χιλιάρικα και θα στα επιστρέψουν από το κράτος σε κάποιες επόμενες εκλογές.
-
Έχεις και μια προοπτική στην ζωή.... Όλα τα σκέφτονται σε αυτό το κράτος.
-
Μέχρι να απαγορευτούν τα ντίζελ ή το καυσιμο να φτάσει σε διπλάσια τιμή της βενζίνης, οι ντιζελαδες θα συνεχίσουμε να εξοικονομουμε χρήματα. Αυτή είναι η αλήθεια κύριοι. Το πέρα για πέρα αξιόπιστο ντουστ με μεικτή μέση 5,3 για 200000 χλμ θα συνεχίσει να μου παρέχει τις υπηρεσίες του απρόσκοπτα για αλλα τόσα. Σε λίγες μέρες θα αλλάξω ιμάντα κλπ και όλα καλά. Ακόμη και τώρα που μιλάμε τα υβριδικά βενζίνης με παρόμοια κιλά και διαστάσεις την ίδια μέση και υψηλότερη επιφυλάσσουν για τους ιδιοκτήτες τους. Συνεπώς οι ντιζελαδες χαμένοι δεν είμαστε. Ειδικά οι πρώτοι, οι παλιοί σα και του λόγου μου. Ο κουμπάρος μου με το νέο φεβ τουσον, κάτω από 7,8 δεν έχει δει με την καμία. Τόσο έκαιγε η Άλφα που αποχωριστικα για να πάρω το ντουστ το 2014. Αυτά είναι. Όποιος δεν μπορεί να καταλάβει πως το ντίζελ ήταν από τις ελάχιστες επενδύσεις που επιτράπηκε και έπιασαν τόπο στον απλό κόσμο, λυπάμαι μα δεν θα σκάσω κιόλας. Σημασία έχει πως εμένα μου βγήκε και με το παραπάνω.
-
Βρε Σπύρο συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια για να σου βγει.
Συγκρίνεις αυτοκίνητα c suv, σε πλατφόρμες σαν διαστημόπλοια και με πάνω από 240-250 άλογα, αυτόματα κτλ
Με ένα όχημα με μια πλατφόρμα b segment, εποχής του 90, κούφιο συγκριτικά με τα σύγχρονα αυτοκίνητα, άρα ελαφρύτερο, με 100-110 άλογα και επιδόσεις αισθητά χειρότερες.Και κερδίζεις κατά 1-1,5 λίτρο;
Αν φορτίζεις καθημερινά το phev δεν γράφει 7-8 λίτρα. Πολύ λιγότερα, γύρω στα 3-4 λ/100χλμ και χωρίς προσπάθεια! Πρέπει αν κινείσαι πολύ συχνά αφορτιστος για τα νούμερα που αναφέρεις, είτε να ταξιδεύεις με 200 χλμ/ώρα όντας φορτισμένος. Δεν ξέρω καν αν φτάνει τέτοιες ταχύτητες το duster, και τι καταναλώσεις θα γράφει σε αυτές με το Diesel μοτέρ του.
Καλά σε επίπεδο ρύπων για όποιον τον ενδιαφέρει 25 phev Tucson =1 diesel duster, ιδιαίτερα στην πόλη. -
Φανατικός της μπαταριοκινησης δεν είμαι. Πιστεύω ότι είναι στην αρχή και ελπίζω ότι θα γινει πιο προσιτή και περισσότερο χρηστική στο μέλλον. Προς το παρόν απευθύνεται κυρίως εδώ στην Ελλάδα σε κάποια πιο ευπορα άτομα, ιδιοκτητων κατοικιών με γκαράζ. Που μπορούν να έχουν τέτοια οχήματα για να κινούνται στην πόλη και πιθανόν και άλλα θερμικά για ταξιδια, διακοπές. Για τον μέσο Έλληνα είναι πολύ νωρίς. Αν και όποτε γίνουν προσιτά και εύχρηστα τα BEV.
Αλλά από την άλλη να ακούω τα πλεονεκτηματα για τα ντηζελοκινητο με αφήνει πολύ προβληματισμενο.
Κύριοι καταναλωνετε ή όχι περισσότερο καύσιμο το αποτέλεσμα είναι ένα. Οι ρύποι στις αστικές περιοχές είναι σημαντικοί και τους αναπνεετε και εσείς και εμείς. Και τα παιδιά σας και τα δικά μας.
Το πέρασμα ίσως γίνει ομαλότερο, αν δοθούν κίνητρα. Χαίρομαι που αρκετός κοσμος(που μπορεί να ξοδέψει χρήματα) πάει σε μικρού κυβισμού θερμικά, κυρίως βενζίνης κάποιοι σε lpg, αλλά και σε full hybrid, κυρίως Toyota και ελάχιστοι σε Hyundai(αφού οι υπόλοιποι πχ Honda είναι πιο ακριβοι, είτε δεν βγάζουν full hybrid, είτε βγάζουν PHEV που και αυτά προϋποθέτουν χώρο φόρτισης στο σπίτι).
H χρήση των πλήρως υβριδικών, δεν λύνει το πρόβλημα των ρύπων αλλά το μειώνει σημαντικά, μακάρι να μπορούσαν να αντικατασταθουν όλα τα παλαια βενζινοκινητα και ντηζελοκινητα με τέτοια οχήματα έως ότου περάσουμε στην ηλεκτροκινηση ή οποιαδήποτε άλλη λύση μηδενικών ή χαμηλών ρύπων.
Τα κράτη όμως πρέπει να συμβαλλουν με οικονομικά κίνητρα σε αυτό και όχι μόνο στα BEV. Όταν έχεις full hybrid και PHEV που κινούνται για μεγάλο χρονο με μπαταρίες στον αστικό κύκλο γιατί δεν τα επιδοτείς; Έστω λιγότερο από ότι τα BHEV. Τι θες να κυκλοφορουν; Τα παναρχαία θερμικά; Τα κρατικά ντηζελοκινητα; -
By 2025, diesel vehicles will be banned from the centre of four of the world’s major cities. Paris, Madrid, Mexico City (pictured) and Athens announced their diesel bans last Friday at the C40 conference of mayors climate change in Mexico.
Many details of the diesel ban remain to be decided. It is not yet clear which areas of the four cities will be covered by the ban, or whether the ban will be total. Some cities today already have low-emission zones, imposing traffic restrictions in order to reduce congestion and improve air quality.
The diesel ban announced by the four cities seems likely to increase the pressure on other major cities to take similar measures to clean up their local air quality.
-
Θα πω και παλι πως με τα σημερινα δεδομενα η ηλεκτροκινηση ειναι το μελλον...αλλα ενταξει το ξεφτιλισαμε λιγο να κατηγορουμε το diesel συνεχως και για τα παντα.
Οσοι θελουμε να ειμαστε οικολογοι ας ειμαστε σε ΟΛΑ οικολογοι και οχι μονο οπου μας βολευει.
Μπορω να γραψω απειρα παραδειγματα .
Επισης αναλογιστειτε λιγο αν δεν υπηρχε το diesel ποσο ακριβοτερη θα ηταν γενικα η ζωη μας.
Αν βαλουμε κατω τα λιτρα που καει ενα βενζινης και τα λιτρα που καιει ενα diesel ποιος παραγει περισσοτερο καυσαεριο?(εδω ρωταω δεν ξερω
)
Οριστε και ενα αρθρο για την μολυνση απο την εξαγωγη λιθιου
Επιπτώσεις της εξόρυξης λιθίουΗ εξόρυξη έχει μεγάλο αποτύπωμα. Στην πραγματικότητα, το 2016, οι εκπομπές των μεγαλύτερων εταιρειών εξόρυξης ήταν υπεύθυνες για 211,3 εκατομμύρια μετρικούς τόνους εκπομπών άνθρακα μόνο εκείνο το έτος. Η εξόρυξη λιθίου, όπως τα περισσότερα μέταλλα, είναι μια «βρώμικη» δουλειά.
Υ.Γ το αρθρο γραφει απαγορευεται η αναδημοσιευση και φοβαμαι μην με καρφωσετε



-
Πάντως εγώ την τσέπη μου θα σκεφτόμουν αν είχα περιορισμένο budget και όχι τους ρύπους. Δεν έχω την παραμικρή ενοχή και εφόσον κιόλας πωλείται νόμιμα και δεν είναι παλαιότερο απο EURO 5, θα το έτριβα αυτό ως fact στο πρόσωπο της κάθε Ελένης Λουκά της αυτοκίνησης που θα μου έκανε κήρυγμα και τέλος. Και βολτίτσες στο κέντρο θα έκανα και ό,τι ήθελα. Τις ενστάσεις τους λοιπόν στο αρμόδιο Υπουργείο. Στο κάτω κάτω κάτι παλιές νταλίκες, ταξί, λεωφορεία κτλ μολύνουν 10 φορές παραπάνω.
Εξάλλου όποιος δε θέλει να "επιβαρύνει το περιβάλλον" ας πάρει τα μέσα ή ποδήλατο ή πατίνι ή οτιδήποτε. Εχει παραγίνει νομίζω το χάλι να μιλάμε συνέχεια για ποιότητα αέρα και ρύπους και καταναλώσεις. Στην ίδια πόλη ζω και ξέρω και βλέπω οτι τα παλαιότερα (20ετίας-30ετίας) αυτοκίνητα μολύνουν πολύ περισσότερο από ένα σύγχρονο ντήζελ. Δεκαετία του '90 που πήγαινα στην Αθήνα και κόβαμε την γκρίζα ατμόσφαιρα με μαχαίρι δεν είχαμε τέτοιο πανικό για το τι αναπνέουμε που ήταν 10 φορές χειρότερο.
Για μένα το αυτοκίνητο πρέπει να το αγοράζεις με 2-3 κριτήρια, τι αντέχει η τσέπη σου, τι εξυπηρετεί τις αναγκες σου και τι γουστάρεις. Δεν υπάρχει κάτι άλλο να συζηήσουμε, οι ενοχές είναι θέμα για ψυχολόγους.
Συμφωνώ πάντως στις επιδοτήσεις σε mild hubrid ή full hybrid ή PHEV αλλά από ό,τι φαίνεται η κάνουλα έχει χρήμα μόνο για μπαταριοτάμπλετ. Προσωπικά δε θα με χάλαγε ένα θερμικό mild hybrid αλλά οι ξενερίλες της Toyota με αφήνουν παγερά αδιάφορο, παππουδιέρες. Επίσης τα PHEV όσο ωραία και αν είναι στη λογική, είναι ταλαίπα να έχεις στο νου να φορτίζεις κάθε μέρα, και θέλει και χώρο όπως είπαμε όλοι. Pass από μένα. -
@diego1960 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Χαχα γραφαμε σχεδον το ιδιο ταυτοχρονα.
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα πω και παλι πως με τα σημερινα δεδομενα η ηλεκτροκινηση ειναι το μελλον...αλλα ενταξει το ξεφτιλισαμε λιγο να κατηγορουμε το diesel συνεχως και για τα παντα.
Μα είναι το αγαπημένο θέμα, να σπάμε τα νεύρα των ντιζελαδων. Αυτοί μας λένε τις καταναλώσεις τους και εμείς τους δείχνουμε το μεσοπρόθεσμο μέλλον των diesel.
Οσοι θελουμε να ειμαστε οικολογοι ας ειμαστε σε ΟΛΑ οικολογοι και οχι μονο οπου μας βολευει.
Δεν πάει έτσι. Αυτό είναι μια λάθος ρητορική. Τέλειος άνθρωπος δεν υπάρχει και ούτε θα υπάρξει. Ο ΠΟΥ,έπειτα από έρευνες δεκαετιων αναφέρει την τοπική ατμοσφαιρική ρύπανση ως τον δεύτερο αν θυμάμαι καλά βασικότερο κίνδυνο για την δημόσια υγεία. Οπότε δεν είναι μικρό θέμα, ιδιαίτερα στα αστικά κέντρα. Στην επαρχία συμφωνώ πως είναι πολύ μικρό θέμα και δεν το αντιλαμβάνεστε ως σοβαρό.
Ξανά γράφω πως στα μεγαλα αστικά κέντρα η ρύπανση είναι ίση με το να καπνίζεις ένα πακέτο τσιγάρα/ημέρα χωρίς να το επιθυμείς. Και άντε εμείς, ακόμα και τα παιδιά!!!!!
Μπορω να γραψω απειρα παραδειγματα .
Συμφωνώ!
Επισης αναλογιστειτε λιγο αν δεν υπηρχε το diesel ποσο ακριβοτερη θα ηταν γενικα η ζωη μας.
Δεν ισχύει ούτε αυτό. Εγώ λέω πως και τώρα ακριβή είναι. Η σύγκριση με τη βενζίνη ως κόστος μεταφοράς είναι ξεκάθαρα λογιστικό θέμα, εγγραφής και αναγνώρισης εξόδων σε επιχειρήσεις. Όχι στην φύση του καυσίμου. Πάρε παράδειγμα τις φορολογικές επιβαρύνσεις για το αγροτικό πετρέλαιο.
Αν βαλουμε κατω τα λιτρα που καει ενα βενζινης και τα λιτρα που καιει ενα diesel ποιος παραγει περισσοτερο καυσαεριο?(εδω ρωταω δεν ξερω
)Το diesel παράγει λιγότερο co2 το βενζίνης όμως λιγότερους τοξικούς ρύπους.
Οπότε καταλαβαίνεις ποιο το θέμα με τις πόλεις. Το ένα δεν είναι ρύπος τα άλλα όμως είναι.
Φυσικά αυτό το όφελος πολλαπλασιάζεται αναλόγως την τεχνολγια ,όπως mild hybrid, full hybrid, phev, ev.Οριστε και ενα αρθρο για την μολυνση απο την εξαγωγη λιθιου
Επιπτώσεις της εξόρυξης λιθίουΗ εξόρυξη έχει μεγάλο αποτύπωμα. Στην πραγματικότητα, το 2016, οι εκπομπές των μεγαλύτερων εταιρειών εξόρυξης ήταν υπεύθυνες για 211,3 εκατομμύρια μετρικούς τόνους εκπομπών άνθρακα μόνο εκείνο το έτος. Η εξόρυξη λιθίου, όπως τα περισσότερα μέταλλα, είναι μια «βρώμικη» δουλειά.
Υ.Γ το αρθρο γραφει απαγορευεται η αναδημοσιευση και φοβαμαι μην με καρφωσετε



Ναι δεν είναι τελείως πράσινη η παραγωγή μπαταριών. Ήδη όπως έχουμε συζητήσει ξεκινούν τη μετάβαση από το λίθιο σε άλλες μορφές όπως το νάτριο.
Παρόλα αυτά ναι, ένα ηλεκτρικό υπολογίζοντας όλους τους παράπλευρους ρύπους είναι αισθητά πιο πράσινο καθ'ολη την διάρκεια της ζωής του από κάθε άλλο θερμικό.
-
Μην γελιόμαστε κύριοι, είναι στην σωστή κατεύθυνση αυτό. Δλδ η απαγόρευση κίνησης των ντηζελ στο κέντρο. Ναι ειδικά των παλαιών.
Βλέπουμε καθημερινά τι γίνεται στην Αθήνα. Ένας μεγάλος στόλος αυτοκινήτων σε στάση, πολλά παλαιά ντηζελοκινητα, κυρίως επαγγελματικά, αλλά και βενζινοκινητα, πολλά χωρίς καν σύστημα start - stop. Καίνε τζάμπα καύσιμο και παραμένουν σε σταση στην ουρά, στο μποτιλιαρισμα, εκπεμποντας ρύπους. Πολλά αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας, καθότι πολλοί Έλληνες δεν είχαν την δυνατότητα αντικατάστασης τους, λόγω οικονομικών δυσχερειων εν μέσω των τελευταίων κρίσεων.
Ακομα και τα απλά mild hybrid είναι καλύτερα από τα παλαιά θερμικά. Αφού βοηθούν έστω και λίγο στις επιταχύνσεις από στάση.
Η λύση δεν είναι μόνο η ηλεκτροκινηση. Η λύση είναι μείωση της κίνησης με αυτοκίνητο στην Αθήνα. Αυτό είναι καλύτερο. Οποιοσδήποτε μορφής. Καλύτερες συγκοινωνίες, δίκυκλα ηλεκτρικά, ποδηλατα όπου μποροαρύν να χρησιμοποιηθούν. Ταξί ηλεκτρικά η εστω υβρίδια.
Αυτό το βιαστικό πέρασμα και η επιλεκτική επιδότηση στην ηλεκτροκινηση εκνευρίζει πολλούς. Δεν θα λύσει δε την ταλαιπωρία στους δρόμους. Ξέρω αρκετούς που θέλουν να αλλάξουν αυτοκίνητο, να αγοράσουν ένα νέο θερμικό ή υβριδιο αλλά δεν μπορούν. Κυκλοφορούν με το παλιό θερμικό τους που μολύνει
Τι περιμένει το κράτος; Να πάρουμε όλοι ηλεκτρικό; Πλάκα μας κάνει;
Εδώ στην Ελλάδα το κάνουμε άσχημα. Επιδοτούμε ορισμένα οχήματα, χωρίς να βελτιώνουμε τα ΜΜΜ, ταυτόχρονα θα κλείνουμε το κεντρο σε μια πόλη χωρίς ανισοεπιπεδες διαβάσεις αλλά απειρες διασταύρωσεις, χωρίς περιφερειακες οδούς.
Από την μία χαίρονται από τους φόρους καυσίμων και τους φόρους κατά την αγορά αυτοκινήτων, από την άλλη το παίζουν οικολόγοι. Τουλάχιστον ας σιωπήσουν. Έχουμε αποτύχει και οι πάνω αλλά και εμείς που δεν απαιτούμε καλύτερες συνθήκες. Και κυκλοφορούμε ένας σε κάθε ένα όχημα, σπαταλωντας χρόνο και χρήμα. Δυστυχώς έτσι είναι. -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυτά τα δύο δεν απέχουν πολύ στην τιμή αν βάλεις στο Σιτροέν πλούσιο εξοπλισμό (και καλά) αυτόματο κιβώτιο και 130 ντιζελατα αλογα
Ένα όχημα στο οποίο δεν επιβάλλεται κανένας δασμος και του δίνουν και 8000€ επιδότηση, είναι μόνο κανα δεκαχιλιαρο ακριβότερο από ένα όχημα που το 30% της τιμής ή και παραπάνω είναι δασμοί.
Και το δεύτερο έχει μόνο τριπλάσια πραγματική αυτονομία...
Καλά να βλέπεις το τυρί και να αγνοείς τη φάκα, γιατί δεν το συγκρίνεις ας πούμε με μια Κορόλα ή κάτι άλλο ίδιας κατηγορίας με το 3 ;Μοιρολόγα τους εσύ τους ντίζελ Λαπ, πάρε ένα όμορφο κονσερβοκουτι κι ανακάτεψε τη βενζίνη

Αν ξέρεις να αγοράζεις εξυπνα, χαμένος δεν βγαίνεις.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ξέρεις
Παίζει αν το αγοράσεις ως ιχ το ΦΠΑ να είναι μεγαλύτερο από όλους τους φόρους που έδωσες τα τελευταία 5ετη
Αλλά ακόμα και ως εταιρικό δεν είναι τόσο τζάμπα όσο φαντάζεστε από άποψη φορολόγησης
Πέρα όμως από αυτό. Το τρακτέρ σε πόλεις μας αφήνει πίσω του την ρύπανση του, το ηλεκτρικό, μηδέν.
Δες το ως κρατική επένδυση για καθαρότερη ατμοσφαιρα στα αστικά κέντρα
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εε ρε φιλε και ελεγα θα σαι πουθενα βολτα κυριακατικα και δεν θα απαντησεις


.Το πετρελαιο για τους αγροτες δεν εχει να κανει μονο πως να το πω τωρα ?Μονο απο πλευρας τιμης εχει να κανει και σαν καυσιμο .
Βαλε τωρα ενα τρακτερ με μπαταρια πχ ή βενζινης και να παει ο ανθρωπος να κανει την δουλεια του.Καταρχας θα ηθελε μια βδομαδα για δουλεια 2 ωρων

.
Επισης το χω ξαναγραψει εγω την καλυψα την ρυπανση μου,γιατι και mh diesel εχω και εχω φυτεψει κοντα στα 2000 δεντρα και ποτισμα κανω με ρευμα και δεν χρειαζομαι τρακτερ παρα μονο 3 φορες το χρονο,οποτε το αποτυπωμα μου ειναι πιο πρασινο απο πολλους εδω μεσα (χιουμορ κανω μην παρεξηγηθω) -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και το δεύτερο έχει μόνο τριπλάσια πραγματική αυτονομία...
Καλά να βλέπεις το τυρί και να αγνοείς τη φάκα, γιατί δεν το συγκρίνεις ας πούμε με μια Κορόλα ή κάτι άλλο ίδιας κατηγορίας με το 3 ;Η αυτονομία έχουμε πει πως είναι το βασικό μειονεκτήμα, κανένα άλλο. Οκ και ο ήχος αλλά αυτός διορθώνεται για όσους το επιθυμούν.
Η αυτονομία λοιπόν προσελκύει πολλά τρις ευρώ επενδύσεων και εξέλιξης.
Στο σημερινό στάδιο για όσους δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα καθημερινά είναι εξαιρετική λύση, στο μέλλον θα γίνει για ακόμα περισσότερους.
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εε ρε φιλε και ελεγα θα σαι πουθενα βολτα κυριακατικα και δεν θα απαντησεις


.Το πετρελαιο για τους αγροτες δεν εχει να κανει μονο πως να το πω τωρα ?Μονο απο πλευρας τιμης εχει να κανει και σαν καυσιμο .
Βαλε τωρα ενα τρακτερ με μπαταρια πχ ή βενζινης και να παει ο ανθρωπος να κανει την δουλεια του.Καταρχας θα ηθελε μια βδομαδα για δουλεια 2 ωρων

.
Επισης το χω ξαναγραψει εγω την καλυψα την ρυπανση μου,γιατι και mh diesel εχω και εχω φυτεψει κοντα στα 2000 δεντρα και ποτισμα κανω με ρευμα και δεν χρειαζομαι τρακτερ παρα μονο 3 φορες το χρονο,οποτε το αποτυπωμα μου ειναι πιο πρασινο απο πολλους εδω μεσα (χιουμορ κανω μην παρεξηγηθω)Ετοιμαζόμαστε και με καθυστερεις...χαχα
Στα αγροτικα μηχανήματα και όχι μόνο υπάρχει λύση στο υδρογόνο. Υπάρχουν ήδη εταιρίες που το χρησιμοποιούν εδώ και 2-3 έτη.
-
Κύριοι τα ντηζελ δεν ενδείκνυνται για αστικές μετακινήσεις, ειδικά για όσους κάνουν λίγα χιλιομέτρα. Υπάρχουν δε και ασυνείδητοι που αφαιρούν τα dpf. Τα έχουμε ακούσει αυτά.
Όντως τα νεότερα ντηζελ μολύνουν λιγότερο, όμως επίσης τα νεότερα βενζινοκινητα καίνε πολύ λιγότερο από ότι παλαιότερα. Έχουν αμβλυνθει σημαντικά οι διαφορές σε καταναλώσεις. Το ντηζελ μας τελειώνει για ΙΧ. Σωστά.
Και εγώ ζηλεύω κάποια πάλαια, σχετικά προσιτά, 4x4 βενζινοκινητα. Δεν κάνουν όμως για την πόλη. Μολύνουν πολύ. Πιο σημαντικό από το ότι καίνε παραπάνω και θα επιβαρύνουν την τσέπη μου. Εγώ και η οικογένεια μου αναπνέει τους ρύπους. Και εσεις που δεν μου φταίτε τίποτα.
Καλύτερα "παπουδιερα" που μολύνει λίγο, παρα κουρσάρα που βγάζει ρύπους. Ημαρτον. -
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ετοιμαζόμαστε και με καθυστερεις...χαχα
Αντε καλα να περασετε.Βγες απο το φορουμ και πηγαινετε την βολτα σας να χαρειτε..
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά