-
Μην γελιόμαστε κύριοι, είναι στην σωστή κατεύθυνση αυτό. Δλδ η απαγόρευση κίνησης των ντηζελ στο κέντρο. Ναι ειδικά των παλαιών.
Βλέπουμε καθημερινά τι γίνεται στην Αθήνα. Ένας μεγάλος στόλος αυτοκινήτων σε στάση, πολλά παλαιά ντηζελοκινητα, κυρίως επαγγελματικά, αλλά και βενζινοκινητα, πολλά χωρίς καν σύστημα start - stop. Καίνε τζάμπα καύσιμο και παραμένουν σε σταση στην ουρά, στο μποτιλιαρισμα, εκπεμποντας ρύπους. Πολλά αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας, καθότι πολλοί Έλληνες δεν είχαν την δυνατότητα αντικατάστασης τους, λόγω οικονομικών δυσχερειων εν μέσω των τελευταίων κρίσεων.
Ακομα και τα απλά mild hybrid είναι καλύτερα από τα παλαιά θερμικά. Αφού βοηθούν έστω και λίγο στις επιταχύνσεις από στάση.
Η λύση δεν είναι μόνο η ηλεκτροκινηση. Η λύση είναι μείωση της κίνησης με αυτοκίνητο στην Αθήνα. Αυτό είναι καλύτερο. Οποιοσδήποτε μορφής. Καλύτερες συγκοινωνίες, δίκυκλα ηλεκτρικά, ποδηλατα όπου μποροαρύν να χρησιμοποιηθούν. Ταξί ηλεκτρικά η εστω υβρίδια.
Αυτό το βιαστικό πέρασμα και η επιλεκτική επιδότηση στην ηλεκτροκινηση εκνευρίζει πολλούς. Δεν θα λύσει δε την ταλαιπωρία στους δρόμους. Ξέρω αρκετούς που θέλουν να αλλάξουν αυτοκίνητο, να αγοράσουν ένα νέο θερμικό ή υβριδιο αλλά δεν μπορούν. Κυκλοφορούν με το παλιό θερμικό τους που μολύνει
Τι περιμένει το κράτος; Να πάρουμε όλοι ηλεκτρικό; Πλάκα μας κάνει;
Εδώ στην Ελλάδα το κάνουμε άσχημα. Επιδοτούμε ορισμένα οχήματα, χωρίς να βελτιώνουμε τα ΜΜΜ, ταυτόχρονα θα κλείνουμε το κεντρο σε μια πόλη χωρίς ανισοεπιπεδες διαβάσεις αλλά απειρες διασταύρωσεις, χωρίς περιφερειακες οδούς.
Από την μία χαίρονται από τους φόρους καυσίμων και τους φόρους κατά την αγορά αυτοκινήτων, από την άλλη το παίζουν οικολόγοι. Τουλάχιστον ας σιωπήσουν. Έχουμε αποτύχει και οι πάνω αλλά και εμείς που δεν απαιτούμε καλύτερες συνθήκες. Και κυκλοφορούμε ένας σε κάθε ένα όχημα, σπαταλωντας χρόνο και χρήμα. Δυστυχώς έτσι είναι. -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυτά τα δύο δεν απέχουν πολύ στην τιμή αν βάλεις στο Σιτροέν πλούσιο εξοπλισμό (και καλά) αυτόματο κιβώτιο και 130 ντιζελατα αλογα
Ένα όχημα στο οποίο δεν επιβάλλεται κανένας δασμος και του δίνουν και 8000€ επιδότηση, είναι μόνο κανα δεκαχιλιαρο ακριβότερο από ένα όχημα που το 30% της τιμής ή και παραπάνω είναι δασμοί.
Και το δεύτερο έχει μόνο τριπλάσια πραγματική αυτονομία...
Καλά να βλέπεις το τυρί και να αγνοείς τη φάκα, γιατί δεν το συγκρίνεις ας πούμε με μια Κορόλα ή κάτι άλλο ίδιας κατηγορίας με το 3 ;Μοιρολόγα τους εσύ τους ντίζελ Λαπ, πάρε ένα όμορφο κονσερβοκουτι κι ανακάτεψε τη βενζίνη
Αν ξέρεις να αγοράζεις εξυπνα, χαμένος δεν βγαίνεις.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ξέρεις
Παίζει αν το αγοράσεις ως ιχ το ΦΠΑ να είναι μεγαλύτερο από όλους τους φόρους που έδωσες τα τελευταία 5ετη
Αλλά ακόμα και ως εταιρικό δεν είναι τόσο τζάμπα όσο φαντάζεστε από άποψη φορολόγησης
Πέρα όμως από αυτό. Το τρακτέρ σε πόλεις μας αφήνει πίσω του την ρύπανση του, το ηλεκτρικό, μηδέν.
Δες το ως κρατική επένδυση για καθαρότερη ατμοσφαιρα στα αστικά κέντρα
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εε ρε φιλε και ελεγα θα σαι πουθενα βολτα κυριακατικα και δεν θα απαντησεις
.
Το πετρελαιο για τους αγροτες δεν εχει να κανει μονο πως να το πω τωρα ?Μονο απο πλευρας τιμης εχει να κανει και σαν καυσιμο .
Βαλε τωρα ενα τρακτερ με μπαταρια πχ ή βενζινης και να παει ο ανθρωπος να κανει την δουλεια του.Καταρχας θα ηθελε μια βδομαδα για δουλεια 2 ωρων.
Επισης το χω ξαναγραψει εγω την καλυψα την ρυπανση μου,γιατι και mh diesel εχω και εχω φυτεψει κοντα στα 2000 δεντρα και ποτισμα κανω με ρευμα και δεν χρειαζομαι τρακτερ παρα μονο 3 φορες το χρονο,οποτε το αποτυπωμα μου ειναι πιο πρασινο απο πολλους εδω μεσα (χιουμορ κανω μην παρεξηγηθω) -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και το δεύτερο έχει μόνο τριπλάσια πραγματική αυτονομία...
Καλά να βλέπεις το τυρί και να αγνοείς τη φάκα, γιατί δεν το συγκρίνεις ας πούμε με μια Κορόλα ή κάτι άλλο ίδιας κατηγορίας με το 3 ;Η αυτονομία έχουμε πει πως είναι το βασικό μειονεκτήμα, κανένα άλλο. Οκ και ο ήχος αλλά αυτός διορθώνεται για όσους το επιθυμούν.
Η αυτονομία λοιπόν προσελκύει πολλά τρις ευρώ επενδύσεων και εξέλιξης.
Στο σημερινό στάδιο για όσους δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα καθημερινά είναι εξαιρετική λύση, στο μέλλον θα γίνει για ακόμα περισσότερους.
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εε ρε φιλε και ελεγα θα σαι πουθενα βολτα κυριακατικα και δεν θα απαντησεις
.
Το πετρελαιο για τους αγροτες δεν εχει να κανει μονο πως να το πω τωρα ?Μονο απο πλευρας τιμης εχει να κανει και σαν καυσιμο .
Βαλε τωρα ενα τρακτερ με μπαταρια πχ ή βενζινης και να παει ο ανθρωπος να κανει την δουλεια του.Καταρχας θα ηθελε μια βδομαδα για δουλεια 2 ωρων.
Επισης το χω ξαναγραψει εγω την καλυψα την ρυπανση μου,γιατι και mh diesel εχω και εχω φυτεψει κοντα στα 2000 δεντρα και ποτισμα κανω με ρευμα και δεν χρειαζομαι τρακτερ παρα μονο 3 φορες το χρονο,οποτε το αποτυπωμα μου ειναι πιο πρασινο απο πολλους εδω μεσα (χιουμορ κανω μην παρεξηγηθω)Ετοιμαζόμαστε και με καθυστερεις...χαχα
Στα αγροτικα μηχανήματα και όχι μόνο υπάρχει λύση στο υδρογόνο. Υπάρχουν ήδη εταιρίες που το χρησιμοποιούν εδώ και 2-3 έτη.
-
Κύριοι τα ντηζελ δεν ενδείκνυνται για αστικές μετακινήσεις, ειδικά για όσους κάνουν λίγα χιλιομέτρα. Υπάρχουν δε και ασυνείδητοι που αφαιρούν τα dpf. Τα έχουμε ακούσει αυτά.
Όντως τα νεότερα ντηζελ μολύνουν λιγότερο, όμως επίσης τα νεότερα βενζινοκινητα καίνε πολύ λιγότερο από ότι παλαιότερα. Έχουν αμβλυνθει σημαντικά οι διαφορές σε καταναλώσεις. Το ντηζελ μας τελειώνει για ΙΧ. Σωστά.
Και εγώ ζηλεύω κάποια πάλαια, σχετικά προσιτά, 4x4 βενζινοκινητα. Δεν κάνουν όμως για την πόλη. Μολύνουν πολύ. Πιο σημαντικό από το ότι καίνε παραπάνω και θα επιβαρύνουν την τσέπη μου. Εγώ και η οικογένεια μου αναπνέει τους ρύπους. Και εσεις που δεν μου φταίτε τίποτα.
Καλύτερα "παπουδιερα" που μολύνει λίγο, παρα κουρσάρα που βγάζει ρύπους. Ημαρτον. -
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ετοιμαζόμαστε και με καθυστερεις...χαχα
Αντε καλα να περασετε.Βγες απο το φορουμ και πηγαινετε την βολτα σας να χαρειτε..
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ετοιμαζόμαστε και με καθυστερεις...χαχα
Αντε καλα να περασετε.Βγες απο το φορουμ και πηγαινετε την βολτα σας να χαρειτε..
Μη με τσιγκλατε....διότι έχω και κινητό τηλέφωνο....
Χαχαχα -
Από την άλλη όταν βλέπω τιμή 7000€ (και πανω) για κουβαδακια τύπου AMI εκνευρίζομαι πάρα πολύ.....
-
Ούτε 2Κ δεν αξίζει κανονικά
-
Ευχαριστώ αλλά εφόσον έχω μια ζωή θα προτιμήσω "κουρσάρα" για να γουστάρω παρά "παππουδιέρα", αυτό έλειπε!
Κάνουν-δεν κάνουν για την πόλη είναι σχετικό. Είπαμε το κριτήριο πρέπει να είναι αν μπορούμε να το αγοράσουμε, αν εξυπηρετεί τις ανάγκες μας και αν το γουστάρουμε. Δεν υπάρχει "περιβαλλοντικό" κριτήριο, τουλάχιστον για την πλειοψηφία, ευτυχώς κιόλας. Στο τέλος θα γίνουμε σαν τα διαταραγμένα που πάνε και βγάζουν αέρα από τα λάστιχα SUV γιατί "μολύνουν", ή σαν τους παρανοικούς Σκανδιναβούς που δε θέλουν να πετάνε με αεροπλάνο για την κλιματική αλλαγή.
-
@christostsp said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Θα συμφωνησω μαζι σας για οσους μολυνουν και οσους εχουν βγαλει τα dpf(σε αυτους ακομα και κατασχεση ειμαι υπερ)υπαρχουν και περισσοτεροι που εχουν βγαλει καταλυτες.Βασει ρυπων το δικο μου diesel πληρωνει ιδια τελη με το χιλιαρι 2008 βενζινη του κολλητου μου αρα δεν μολυνει παραπανω.Μακαρι να ζουσαμε σε ενα κοσμο και ολα να ηταν οπως επρεπε μακαρι ολος ο κοσμος στα αστικα κεντρα να ειχε ηλεκτρικο ή καινουργιο αυτοκινητο.
Το θεμα μου δεν ειναι ποιος εχει δικιο (γιατι στο τελος ολοι θς εχουμε δικιο και ολοι αδικο).
Δεν μπορουμε ομως να τα βαζουμε ολα στα ιδιο τσουβαλι και να στοχοποιουμε οποιον αγορασε ή προκειται να αγορασει για τους δικους του λογους diesel.Αλλο μοντ 2023 αλλο δεκαετιας αλλο 20ετιας
Δεν ξερω αν με εχετε διαβασει αν οχι να ξερετε πως παντα ειμαι υπερ στο τι αυτοκινητο θα παρει ο καθενας ,οτι καυσιμο και να ειναι και οποιο μοντελο μαρκα και να ειναι γιατι αυτος το πληρωνει και ειναι η χαρα του
Το γραφω φιλικα χωρις ιχνος ειρωνειας ,γιατι πολλες φορες μπορει να παρεξηγησουμε το γραπτο λογο. -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ούτε 2Κ δεν αξίζει κανονικά
Ακομα εδω εισαι εσυ?
-
Περιμένω στο αμάξι
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βασει ρυπων το δικο μου diesel πληρωνει ιδια τελη με το χιλιαρι 2008 βενζινη του κολλητου μου αρα δεν μολυνει παραπανω
Δεν ισχύει.
Τα όρια ρύπων που αναφέρει ο νόμος μεταξύ των δύο καυσίμων ευνοούν τα diesel. Δηλαδή πέρα από το γεγονός πως έχουν υψηλότερα αποδεκτά όρια, άρα δεν παίζεται τίμια το παιχνίδι, δεν εξεταζεραι κανένας άλλος τοξικός ρύπος ως προς τα τέλη κυκλοφορίας παρά μόνο το co2 που ΔΕΝ είναι ρύπος αλλά όντως συμβάλει στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Στο euro7 θα εξετάσουν και τοξικούς ρύπους, οπότε τα diesel τελείωσαν. Είναι ένα να μας λένε δηλαδή πως τόσο καιρό έκαναν τα στραβά μάτια προς όφελος του diesel.
-
Σωστά, γιατί μετρούν μόνο το CO2 και όχι τα οξείδια του αζώτου που είναι και αυτά επιβλαβή, συν τα μικροσωματιδια.
Δεν είπαμε να πετάξουν τα αυτοκίνητα τους όσοι έχουν ντηζελ νέας τεχνολογίας. Απλά δεν θα κυκλοφορούν στον δακτύλιο.
Έπονται τα βενζινοκινητα. Εκεί πάμε, έστω και σε κάποια χρονια.
Η οικολογικη συνείδηση, τουλάχιστον όσον αφορά την κίνηση σε αστικό ιστό είναι όπως φαίνεται δύσκολη υπόθεση.
Ούτε το μποτιαλιαρισμα με 30+ C και τον ήλιο μας ενδιαφέρει και κλειστά παράθυρα, ac στο φουλ, αρκεί να έχουμε την βολή μας. Θορυβος, καυσαέριο, εκνευρισμός, χαμένος χρόνος και χρήμα, στα π@π@ρι@ μας, αρκεί να γουστάρουμε.
Με την ίδια λογική δεν φροντίζουμε τίποτα στις πολεις μας πάρα μόνο το σπίτι μας.
Κλασσικοί Έλληνες.... Για αυτό μένουμε στάσιμοι, καθρέπτης μας καθημερινά η συμπεριφορά μας στο δρόμο, στα γήπεδα, στις παραλίες κλπ κλπ -
@lap Aπο τα blue motion της VW (ναι αυτής που έκλεβε) στα ΙD μέσα σε μια δεκαετία. Οικολόγοι. Για αυτό δεν πείθουν.
-
παιδια αν μιλάμε για τα diesel να μιλάμε για τα diesel και τις εκπομπές τους οπως είναι από τον κατασκευαστή.
Ασυνείδητοι που τρυπανε τα DPF είναι πραγματικά αν όχι για φυλακή μερικούς μήνες, τουλάχιστον για τεραστιο προστιμο. Και όταν λέω τεράστιο λέω για 5000ευρω
Να πονέσει γιατι παραείναι μ@λ@κ3ς μερικοί. Στα @@ μου που θα τα βρουν. Να μην μοιραζαν καρκινο στους συμπολιτες τους.
εγω που έχω diesel και είχα και παλιότερα δεν μπορεί να μπαίνω στην ίδια κατηγορία με τους κάφρους
ετσι και αλιως τα diesel καταργούνται και ευτυχώς.
και το ευτυχώς πάει για συγκεκριμένη κατηγορία που είναι τα ταξί. Οι οποίοι στο 80-90% τα τρυπανε αδιαφορώντας για το τι καρκινο βγαζουν.
Πραγματικά πιστευω ότι αναγκάζοντας τους ταξιτζίδες να μην έχουν diesel θα χαλαρωσει από ρυπους η αθήνα
Αφου σαν κυβέρνηση έχουμε ανικανους να το ελενξουν ας καταργηθουν να τελιώνουμε. Πονάει κεφάλι , κοψει κεφάλι οπώς όλες οι λύσεις πάντα εδώ στο Ελλαδισταν.
Τωρα την γνωμη για τα ηλεκτρικα την εχω πει. Ωραια είναι αλλά αν δεν συνδιαστούν με επενδύσεις σε πράσινη ενέργεια ώστε αυτο που αποθηκεύεται στις μπαταριες τους να μην προέρχεται από καυση λιγνίτη ή diesel ή οτιδήπωτε άλλου σε κάποιο εργοστάσιο μακρία από τον κ@λο μας μια χαζομάρα και μισή είναι όσον αφορά το περιβάλλον.
Αν όμως συνδιαστει με πραγματικές επενδύσεις σε πράσινη ενέργεια και ανάπτυξη δικτυου φορτιστων εγω είμαι πρόθυμος να ανέβω σε αυτη την βάρκα και ας μου στερήσει κάποια πράγματα που μου αρέσουν όπως οι επιλογες ταχυτήτων , τα σκασίματα από εξάτμιση και τέτοια old school.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά